ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

با چه رتبه ای چه رشته ای ؟

با چه رتبه ای چه رشته ای ؟
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

همواره این سؤال در ذهن داوطلبان و متقاضیان کنکور سراسری مطرح شده است که با چه رتبه ای چه رشته ای ؟. از این رو، این افراد به دنبال انجام تخمین رشته آنلاین البته در کنار مشاورانی زبده و کاردان هستند. مشاورانی که با وسواس و دقتی بالا کار تخمین رشته قبولی با رتبه را برای آن ها انجام می دهند. دقت داشته باشید که کار تخمین رشته قبولی با رتبه با توجه به رتبه ها و درصدهایی که داوطلبان در طی سال های گذشته در کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بدست آورده اند انجام می شود.

 

با توجه به اهمیت اطلاع از پاسخ این سؤال مهم یعنی با چه رتبه ای چه رشته ای ؟ بهتر است در این زمینه از کمک مشاوری خبره و کاردان در این رابطه کمک گرفت و راهنمای های لازم را از آن دریافت کرد. مشاورانی که بتوانند به کمک بهترین نرم افزارهای تخمین رتبه کار تخمین رشته قبولی با رتبه را برای شما دوستان عزیز انجام دهند. در نتیجه برای سهولت انجام تخمین رشته آنلاین می توانید با مشاورانی زبده و کاردان تماس حاصل فرمایید.

 

 

جهت اطلاع از این که با چه رتبه ای در چه رشته ای می توانید پذیرفته شوید از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

تخمین رشته آنلاین

 

 

با اطلاع از این که با چه رتبه ای می توانید در چه رشته ای پذیرفته شوید می توانید خیال خود را از بابت قبولی و پذیرش در دانشگاه ها و رشته های مختلف راحت کنید

 

 

چرا باید از این که با چه رتبه ای چه رشته ای ؟ قبول می شویم مطلع شویم؟

حتماً این سؤال در ذهن شما دوستان و همراهان عزیز هم ایجاد شده است که چرا باید از این که با چه رتبه ای چه رشته ای ؟ قبول می شوم مطلع باشم؟

اصلاً اطلاع از این موضوع چه اهمیتی می تواند برای من به عنوان یک فرد داوطلب کنکور یا دانش آموز داشته باشد؟

در جواب به این پرسش مهم باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که اطلاع از پاسخ این سؤال یعنی با چه رتبه ای چه رشته ای ؟ قبل از این که وارد وادی کنکور و انتخاب رشته شوید می تواند به شما کمک کند که بدانید با توجه به رتبه خود می توانید به کدام رشته تحصیلی و همین طور دانشگاه راه پیدا کنید.

البته دقت داشته باشید که این امر با توجه به رتبه بدست آمده به وسیله داوطلبان کنکور در سال قبل که به رشته ها و دانشگاه های مختلفی راه پیدا کرده اند صورت می گیرد.

اگر چه باز هم نمی توان به نتیجه کار تخمین رشته قبولی با رتبه اطمینان کامل کرد ولی تا حدی می توان به نتایج بررسی ها اعتماد کرد.

علت این موضوع را می توان این دانست که هر ساله شاهد ایجاد تغییراتی در ظرفیت انواع رشته ها و دانشگاه های پذیرنده هستیم.

به طوری که، حتی شاید با رتبه ای که شما بدست آورده اید نتوانید به دانشگاه و رشته ای که فردی با رتبه مشابه شما در سال قبل کسب کرده راه پیدا کنید.

هر چند عکس این قضیه را هم می توان در نظر گرفت. به این معنا که، شاید فردی با رتبه شما در سال گذشته نمی توانست وارد رشته و یا دانشگاهی خاص شود اما خوشبختانه با افزایش ظرفیت دانشگاه مورد نظر امسال این شانس به شما داده شده است.

 

 

جهت کسب اطلاعاتی در مورد نحوه تخمین رتبه کنکور سراسری وارد لینک مربوطه شوید

 

 

چگونه می توانم به پاسخی مناسب برای این سؤال یعنی با چه رتبه ای چه رشته ای ؟ برسم؟

شاید این پرسش مهم در ذهن شما دوست عزیز هم ایجاد شده باشد که چگونه می توانم به پاسخی درست و مناسب برای این پرسش یعنی با چه رتبه ای چه رشته ای ؟ دست پیدا کنم و جواب خوب و منطقی برای آن پیدا کنم؟

در حقیقت، چگونه می توانیم بهترین تخمین رشته با رتبه را در بین داوطلبان و متقاضیان کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی داشته باشیم؟

در جواب به این سؤال مهم باید خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه سایت ایران تحصیل عرض کنیم که بهترین راه یافتن پاسخ برای این سؤال یعنی با چه رتبه ای چه رشته ای ؟ این است که از کمک مشاوری آگاه و خبره در این رابطه استفاده کنیم.

مشاوری که با داشتن اطلاعاتی عالی و بی نقص در رابطه با رشته ها و دانشگاه هایی که داوطلبان در سال قبل با توجه به رتبه خود در آن قبول شده اند می توانند کمک بزرگ و مؤثری برای شما جهت تخمین رشته قبولی با رتبه باشند.

 

 

 

برای اطلاع از نحوه تخمین رتبه کنکور سراسری زبانوارد لینک مربوطه شوید

 

 

تخمین رشته قبولی با رتبه

 

 

استفاده از نرم افزار تخمین رتبه جهت اطلاع از پاسخ سؤال با چه رتبه ای چه رشته ای؟

دوستان عزیز دقت داشته باشید که به جز کمک گرفتن از مشاوری آگاه و کاردان استفاده از نرم افزار تخمین رتبه نیز می تواند یکی از بهترین راه حل ها برای انجام تخمین رشته قبولی با رتبه باشد.

هر چند فراموش نکنید که برای انجام تخمین رشته قبولی با رتبه بهتر است از یکی از بهترین و دقیق ترین نرم افزارهای تخمین رشته آنلاین استفاده کنید.

نرم افزار تخمین رشته آنلاینی که با دقتی بالا و با توجه به اطلاعات داوطلبان در سال های قبل طراحی شده و تا حد امکان دقیق عمل می کند.

البته دوستان عزیز دقت داشته باشید که بحث علاقه هم در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است و تنها نمی توان به نتیجه تخمین رشته قبولی با رتبه به وسیله نرم افزار اکتفا کرد.

با دسترسی به بهترین نرم افزار تخمین رشته آنلاین و با توجه به درصدهای مختلفی که در انواع درس های اختصاصی و عمومی به دست آورده اید پیشنهادهای زیادی را از طرف نرم افزار برای انتخاب رشته دریافت می کنید.

اما در صورتی آن ها را در فرم انتخاب رشته کنکور سراسری درج کنید که به آن ها علاقه داشته باشید.

در غیراینصورت، مسلماً عواقب خوبی در انتظار شما دوستان گرامی نیست و حتی امکان انصراف شما از دانشگاه محل قبولی هم برای شما وجود دارد.

به فرض مثال، شاید در زمان انجام تخمین رشته آنلاین به این موضوع پی ببرید که امکان ورود به رشته مهندسی پزشکی دانشگاه تهران را دارید اما فقط در صورتی این رشته را در فرم انتخاب رشته خود وارد کنید که این رشته تحصیلی دانشگاهی را دوست داشته باشید و علاقه را در این زمینه فراموش نکنید.

البته مباحثی همچون بازار کار رشته ها و درآمدی که با فعالیت در این رشته تحصیلی در آینده می توانید به دست آورید نیز در زمان انتخاب هر یک از رشته های دانشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار است.

مورد دیگر بحث استعداد و توانایی شما در رشته تحصیلی مورد انتخابی است. در واقع، بدون داشتن استعداد لازم هرگز برای انتخاب هیچ رشته ای اقدام نکنید.

ممکن است شما به رشته ای علاقه داشته باشید اما این فقط کافی نیست و در مقابل داشتن استعداد و توانایی هم در این رابطه مهم به نظر می رسد.

 

 

برای اطلاع از نحوه تخمین رتبه ایثارگران وارد سامانه مربوطه شوید

 

 

چگونه می توان از نرم افزار تخمین رشته آنلاین سنجش استفاده کرد؟

امکان انجام تخمین رشته قبولی با رتبه از جمله مهم ترین خدماتی است که به وسیله سایت سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار دانش آموزان و داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها گذاشته می شود.

دقت داشته باشید که اگر می خواهید بدانید با چه رتبه ای چه رشته ای ؟ قبول می شوید استفاده از این نرم افزار می توان بهترین و دقیق ترین چینش رشته های تحصیلی را به شما دوستان و همراهان عزیز ارائه دهد.

تنها کاری که باید انجام دهید خرید کارت اعتباری از سامانه و درج کلیه اطلاعات ثبت نامی در سامانه سنجش از جمله شماره پرونده، شماره داوطلبی و کد پیگیری است.

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی بیشتر در رابطه با نحوه استفاده از سامانه انتخاب رشته سازمان سنجش آموزش کشور هستید می توانید در این رابطه با مشاوران حاضر در تیم مشاوره ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

 

 

برای اطلاع از نحوه تخمین رتبه براساس رشته و دانشگاه محل قبولی وارد لینک مربوطه شوید

 

 

 

اگر می خواهید بدانید با چه رتبه ای چه رشته ای ؟ قبول می شوید از ما کمک بخواهید

تا آن جایی که یادمان می آید همواره داوطلبان کنکور سراسری به دنبال یافتن پاسخی درخور برای این سؤال مهم یعنی با چه رتبه ای چه رشته ای ؟‌ هستند.

همان گونه که در بخش های بالاتر خدمت شما دوستان و همراهان عزیز عرض کردیم یاری گرفتن از یک مشاور خبره و کاردان می تواند در این زمینه بسیار کمک کننده و مهم به نظر می رسد.

مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل می توانند با دانش بالای خود در خدمت شما دوستان عزیز باشند و با تجربیات بالای خود کار تخمین رشته آنلاین را با دقت تمام و با نرم افزارهای موجود برایتان انجام دهند.

افرادی که می دانند داوطلبان در سال های گذشته با چه رتبه ای چه رشته ای ؟ پذیرفته شده اند و این اطلاعات درست و دقیق را نیز خدمت شما داوطلب کنکوری ارائه می کنند.

 

 

چکار کنم تا به بهترین درصدها و رتبه در کنکور سراسری برسم؟

این یکی از مهم ترین سؤالاتی است که معمولاً داوطلبان کنکور سراسری از مشاوران می پرسند.

تعارف که نداریم همه داوطلبان به دنبال رسیدن به درصدهایی عالی و بهترین رتبه برای قبولی در یکی از بهترین و سطح بالاترین رشته ها هستند.

اما این که بدانید چگونه باید به این آرزو و هدف خود برسید از اهمیت زیادی برخوردار است.

 البته جای هیچ نگرانی در این رابطه نیست و تنها می توانید به کمک مشاوری کاردان و خبره از این موضوع مطلع شوید و راه خود را به سمت مؤفقیت و پیشرفت باز کنید.

دوستان عزیز هیچ وقت برای رسیدن به آرزوها دیر نیست. کافیست پشتکار و اراده داشته باشید و از کمک مشاوری آگاه نیز در این رابطه هرگز غافل نشوید.

مشاوری که تا آخرین لحظه در کنار شما باشد و بتوند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی و هدایت کند.

کسی که شما را به بهترین نحو از اصول و شیوه های مطالعه برای کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها آگاه کند و اطلاعاتی عالی را در رابطه با نحوه درست برنامه ریزی در اختیار شما قرار دهد.

 

 

برای آشنایی با رتبه لازم برای ورود به بهترین رشته های دانشگاهی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط 

تخمین رشته قبولی با رتبه

تخمین رتبه براساس درصد در کنکور 

با چه رتبه ای چه رشته ای ؟

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توانم به جوابی موثق برای این سوال یعنی با چه رتبه ای چه رشته ای؟ قبول می شوم دست پیدا کنم؟ 

برای اطلاع از پاسخ این سؤال می توانید با مشاوران حاضر در تیم ایران تحصیل تماس بگیرید.

بهترین راه تخمین رشته قبولی با رتبه چیست؟ 

بهترین راه تخمین رشته قبولی با رتبه کمک گرفتن از مشاوری خبره در این رابطه است.

بهترین نرم افزار تخمین رشته آنلاین چیست؟ 

بهترین نرم افزار تخمین رشته آنلاین نرم افزار تخمین رشته آنلاین سنجش است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین

    رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین ۱۴۰۲-1403

    دانشگاه علوم انتظامی امین تنها دانشگاه افسری در ایران است که داوطلبان واجد شرایط می توانند از میان یکی از رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین رشته دلخواه خود را انتخاب کرده، مشغول به تحصیل شده و فارغ التحصیل شوند....
  • آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی

    ثبت نام آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی 1403 + ورود my.medu.ir

    شاید تا به حال نام آزمون هدایت تحصیلی را شنیده باشید اما ندانید که چیست و چه کاربردی دارد. آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی، برای دانش آموزان پایه نهم برگزار می شوند. در واقع، این آزمون ها به دانش...
  • انتخاب رشته بدون کنکور

    راهنما انتخاب رشته بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1403 + نکات قبولی

    فرآیند انتخاب رشته‌ بدون کنکور در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و همچنین پردیس خودگردان دو بار در سال انجام می‌شود. مهلت انتخاب رشته بدون کنکور ورودی بهمن از 3 تا 8 بهمن ماه بوده و...
  • رشته‌های قطبی کنکور

    رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۲ + دانشگاه ها و شرایط پذیرش

    لیست رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۲ اعلام شد. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته می‌باشند، بایستی توجه داشته باشند که اگر رشته مورد نظر آن‌ها به صورت گزینش بومی قطبی است، برای افزایش احتمال قبولی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)