ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

انتخاب واحد ورودی های جدید دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ + زمان بندی دقیق | ایران تحصیل

انتخاب واحد ورودی های جدید دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

انتخاب واحد ورودی های جدید دانشگاه آزاد همواره بر اساس تقویم آموزشی این دانشگاه می باشد. دانشجویان باید قبل از شروع هر ترم، ترم اول و دوم در زمان تعیین شده باید به سامانه دانشگاه آزاد وارد شده و نسبت به انتخاب دروس عمومی و اختصاصی و تعداد واحد ها اقدام و ثبت کنند. از آنجایی که ممکن است برخی از دانشجویان در انجام این فرایند با ابهاماتی روبه رو شوند، باید تمامی موارد را به خوبی مطالعه کنند. دانشجویان باید قبل از انتخاب واحد چارت درسی خود را به خوبی نگاه کنند و بر اساس آن اقدام به انتخاب واحد کنند.

دانشجویان برای انتخاب واحد ورودی های جدید دانشگاه آزاد در تمامی مقاطع، رشته ها و واحد های دانشگاهی موظف هستند قبل از شروع نیمسال جدید نسبت به انتخاب واحد و بررسی چارت قرار داده شده اقدام کنند. این انتخاب واحد برای دانشجویان به صورت اینترنتی و الکترونیکی می باشد که هر ساله دو بار باید دانشجویان انتخاب واحد کنند. لازم به ذکر است که دانشجویان باید با پرداخت شهریه تعیین شده وارد سامانه انتخاب واحد شوند.

زمان انتخاب واحد ورودی های جدید دانشگاه آزاد بسیار مهم می باشد که تمامی دانشجویان جدید باید اطلاعات دقیق و کامل از زمان بندی انتخاب واحد داشته باشند. همچنین دانشجویان باید به تمامی ضوابط از جمله کف انتخاب واحد و سقف انتخاب واحد و … دقت بسیار زیادی داشته باشند تا بعد ها به مشکل بر نخورند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

 

نحوه انتخاب واحد دانشگاه آزاد برای داوطلبان جدید

برای انجام انتخاب واحد ورودی های جدید نیازی به مراجعه به سایت نیست به طور معمول دانشگاه ها و موسسات آموزشی برای دانشجویان ترم اول خود اقدام به انتخاب واحد می کنند. تعداد واحدهای در نظر گرفته شده برای رشته های مختلف متغیر است اما به طور معمول برای کارشناسی ۱۴ تا ۱۷ واحد در نظر گرفته شده است.

دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری رشته های علوم و بهداشت باید طبق زمانبندی مشخص شده انتخاب واحد ترم های بعدی خود را شروع کنند. این داوطلبان باید  با پرداخت شهریه معین که از دو بخش ثابت و متغیر تشکیل شده است وارد سامانه شده و با رعایت قوانین هر دانشگاه از سقف و کف واحدهای انتخابی دروس هم نیاز و پیش نیاز چارت درسی واحدهای مورد نیاز خود را از موارد ارائه شده انتخاب بکنند.

زمان انتخاب واحد دانشگاه آزاد

دانشجویان با پرداخت شهریه و یا بخشی از شهریه در آغاز هر ترم وارد سایت شده و می توانند انتخاب واحد خود را که در زمان بندی بسیار دقیق و مشخصی تنظیم شده انجام دهند. آنها باید در روز و ساعات تعیین شده هر دانشگاه به اینکار اقدام کنند و وارد سایت شوند.

دانشجویان با رعایت مواردی مانند پیش نیازی و هم نیازی سقف واحدهای انتخابی تعیین شده برای نظام و مقطع و همچنین با انتخاب حداقل واحدهای لازم برنامه درسی ترم جدید را چیده و در زمان مشخص شده با ورود به سامانه مجازی دانشگاه در کلاسهای درسی حضور پیدا کنند.

مهلت انتخاب واحد دانشگاه ازاد هر ساله از سوی پایگاه خبری دانشگاه آزاد اطلاع رسانی می شود، اما معمولا این مهلت ها هر ساله در بازه های زمانی مشخصی می باشند، در ادامه به بررسی تاریخ انتخاب واحد و حذف و اضافه دانشگاه آزاد در سال های گذشته خواهیم پرداخت:

زمانبندی کلی انتخاب واحد های ورودی های جدید دانشگاه آزاد
نیمسال تحصیلی مهلت انتخاب واحد زمان حذف و اضافه
نیمسال اول (مهر) ۱۳ شهریور ماه تا ۲۵ شهریور ماه ۳ مهر ماه الی ۱۰ مهر ماه
نیمسال دوم (بهمن) ۹ بهمن ماه الی ۲۱ بهمن ۳۰ بهمن الی ۵ اسفند
تابستان ۲۵ تیرماه ـ

 

برای کسب اطلاع از ماهیت و کاربرد کد ارائه دروس انتخاب واحد با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

زمان انتخاب واحد نیمسال اول دانشگاه آزاد

داوطلبان تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه آزاد باید برای شرکت در کلاس های حضوری و یا فعلا غیر حضوری خود در سامانه وادانا در ابتدای نیمسال تحصیلی وارد شوند و گزینه مورد نیاز خود را از واحدهای ارائه شده انتخاب کننند. سال تحصیلی جدید از مهر شروع می‌شود و تا پایان شهریور ادامه دارد که اولین نیمسال تحصیلی دانشجویان به حساب می‌آید و آنها باید انتخاب واحد خود را از میان درسهای ارائه شده تا قبل از شروع ترم درسی انجام دهند. نیمسال بعدی از بهمن آغاز می‌شود و طبق روال این داوطلبان نیز باید انتخاب واحدهای آنها تا شروع ترم به پایان رسیده باشد.

زمان انتخاب واحد نیمسال دوم دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد هر ساله در دو نیمسال مهر ماه و بهمن ماه اقدام به پذیرش دانشجو می کند، در هر سال مهلت انتخاب واحد نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه آزاد از طریق سامانه های خبری متصل به این دانشگاه ها اعلام می شود، در سال گذشته افراد برای انتخاب واحد از ۹ بهمن الی ۲۱ بهمن امکان ثبت نام داشتند.

مهلت انتخاب واحد دانشگاه آزاد در نیمسال دوم در سه نوبت که بر اساس ساعتبندی های روزانه می باشد صورت می گیرد، افرادی که در نوبت های اول و دوم موفق به انجام کار خود نشدند می توانند در نوبت سوم همان روز که از ساعت ۲۲ الی ۶ صبح می باشد اقدام به انتخاب واحد نمایند.

زمان انتخاب واحد نیمسال دوم دانشگاه آزاد

زمان و انتخاب واحد تابستان دانشگاه آزاد

نیمسال تحصیلی تابستان اختیاری می باشد و دانشجویانی که می خواهند واحدهای درسی خود را زودتر پاس کنند و یا واحدهای افتاده و یا حذف شده در امتحانات پایان ترم را جبران کنند می توانند غیر از نیمسال اول و دوم مهر و بهمن تعدادی از واحدهای خود را در تابستان پاس کنند. مرکز آموزشی دانشگاه آزاد با اطلاعیه ای دانشجویان را از تقویم زمانبندی کلی انتخاب واحد تابستان آگاه کرده و آنها موظف هستند در این بازه زمانی انتخاب واحد را انجام دهند. داوطلبان از روی پارت درسی واحد های مورد نظر خود را مشخص و هر کدام از واحدهای قابل اخذ در ترم جاری با توجه به پیش نیاز و نیاز در سایت قرار داده می‌شوند. اگر دانشجویی پیش نیاز یک درس را پاس نکرده باشد نمی تواند درس اصلی را زودتر از پیش نیاز انتخاب کند.

برای مطالعه و استفاده از راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

راهنمای تصویری انتخاب واحد ورودی های جدید دانشگاه آزاد

اطلاعیه مربوط به دانشگاه و انتخاب واحد بر روی سایت دانشگاه درج می شود و لینک مستقیم در اختیار دانشجویان قرار می گیرد آنها در زمان تعیین شده برای انتخاب واحد ورودی های جدید دانشگاه آزاد باید  واحد درسی خود را انتخاب کنند تا ظرفیت تکمیل نشود و بتوانند ثبت نام کنند. پس از پایان اگر انتخاب واحد دانشجویی از لحاظ زمان ارائه و یا تاریخ امتحان تداخل داشته باشد ثبت نهایی نمی شود و باید درس را در ساعات دیگری انتخاب کند، فرد در زمان مقرر و اعلام شده از سوی سایت دانشگاه آزاد باید اقدام به طی کردن مراحل زیر نماید:

  • در گام اول فرد باید اقدام به ورود به وبسایت آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir نماید.

انتخاب واحد دانشگاه آزاد

  • در صفحه ابتدایی باید از روی گزینه های موجود اقدام به انتخاب گزینه دانشجو نمایید.

انتخاب واحد ورودی جدید های دانشگاه آزاد

انتخاب واحد دانشگاه آزاد

  • در گام بعدی باید اقدام به وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور برای تکمیل فرایند انتخاب واحد خود نمایید.

نحوه انتخاب واحد برای دانشگاه آزاد

  • بعد از طی کردن مرحله قبلی در سمت راست صفحه جدید گزینه ای به نام برنامه ریزی درسی وجود دارد که با کلیک روی آن می توانید لیست دروس دانشگاه آزاد را برای تکمیل فرایند انتخاب واحد خود طی نمایید.

انتخاب واحد های دانشگاه آزاد

  • بعد از تکمیل مشخصات قبلی باید اقدام به انتخاب گزینه ثبت نام دانشجو و انتخاب واحد از سمت راست نمایید.

انتخاب واحد ورودی جدید های دانشگاه آزاد

  • در مرحله بعدی مطابق عکس زیر باید روی گزینه انتخاب درس از دانشکده دانشجو نمایید.

انتخاب واحد ورودی جدید های دانشگاه آزاد

  • در مرحله آخر بعد از چک کردن تمامی واحد های انتخابی باید اقدام به ثبت گزینه انتخاب که در پایین صفحه نمایش داده خواهد شد نمایید.

انتخاب واحد ورودی های جدید دانشگاه آزاد

 

زمان حذف و اضافه انتخاب واحد دانشگاه آزاد

داوطلبان در حال تحصیل در دانشگاه آزاد با کلمه حذف و اضافه به خوبی آشنا هستند اما برخی از دانشجویان تازه وارد هنوز این کلمه برایشان گنگ است. دانشجویان دانشگاه آزاد پس از انتخاب واحد به دلیل بعضی تداخلات مجبورند تغییراتی در انتخاب واحد خود انجام دهند.

زمانی که انتخاب واحد تمام مقاطع و رشته ها به پایان رسید قبل از شروع ترم جدید دانشگاه زمانی را برای حذف و اضافه دروس درنظر می گیرد. زمان دقیق حذف و اضافه دروس به اطلاع دانشجویان می رسد و باید تا شروع ترم به پایان برسد تا دانشجو برنامه درسی خود را دریافت کند.

نحوه حذف و اضافه انتخاب واحد دانشگاه آزاد

در آغاز هر نیمسال زمانی که دانشگاه اعلام می کند دانشجو باید واحدها و دروسی که می‌خواهد در اون ترم پاس کند را ثبت کند. دربعضی مواقع دانشجو نمی‌تواند واحدهای مورد نظر خود را ثبت کند و یا ظرفیت واحد انتخابی آن درس تمام می شود و برنامه درسی دانشجو به هم میخورد این فرد می‌تواند در زمان تعیین شده حذف و اضافه واحدهای درسی خود را تغییر دهد. دانشجو زمان مشخص شده وارد سایت آموزشیار  می شود و پس از وارد شدن به صفحه کاربری خود روی منوی امکانات سایت گزینه حذف و اضافه را کلیک می کند.

زمان پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد زیر نظر وزارت علوم و سازمان سنجش کشور در تمام مقاطع تحصیلی دانشجو می پذیرد. تحصیل در این دانشگاه مستلزم پرداخت شهریه می باشد و متقاضی باید توان مالی خوبی برای ادامه تحصیل در این دانشگاه را داشته باشد. شهریه این دانشگاه متغیر و ثابت می باشد. شهریه ثابت هر دانشجو بر اساس نیمسال ورود تعیین می شود و تا پایان تحصیلش ثابت است.

اما شهریه متغیر بر اساس تعداد واحدی که فرد در هر ترم انتخاب می کند تعیین می شود. هر دانشجو درحال تحصیل دانشگاه آزاد پس از ثبت نام در ترم اول باید هزینه خدمات آموزشی و بیمه را پرداخت کند. مابقی هزینه ها را می تواند در چندین مرحله پرداخت کند در پنل دانشجویی هر فرد حداقل و حداکثر پرداخت مشخص شده.

نحوه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

پرداخت شهریه دانشگاه آزاد از جمله مواردی است که در زمان انجام انتخاب واحد برای ورودی های جدید دانشگاه آزاد لازم به انجام می باشد، پرداخت شهریه این دانشگاه ها از طریق سامانه آموزشیار صورت می گیرد. فرد باید با ورود به سامانه آموزشیار و با استفاده از شماره دانشجویی خود به حساب کاربری ای که برایش در نظر گرفته شده است وارد گردد.

در اینجا دو گزینه جهت پرداخت مشاهده می شود یکی پرداخت الکترونیکی هزینه بیمه و خدمات آموزشی است گزینه بعدی پرداخت الکترونیکی پرداخت شهریه ثابت می باشد. با انتخاب گزینه اول همان پرداخت الکترونیکی هزینه بیمه وارد صفحه الکترونیکی پرداخت هزینه می شوید اگر دکمه ادامه را انتخاب کنید به صفحه بدهکاری دانشجو راهنمایی می شوید در اینجا حداقل و حداکثر شهریه مشخص شده و مبلغ را بصورت ریالی در پایین صفحه وارد کنید.

بعد پرداخت الکترونیکی را انتخاب و دکمه OK را کلیک کنید. مرحله آخر منتقل شدن به صفحه پرداخت بانک می باشد اینجا از شما مشخصات کارت، رمز دوم، رمز پویا، سی وی وی، تاریخ و کد امنیتی را وارد کرده و روی پرداخت کلیک می کنید. حالا منتظر تکمیل شدن پرداخت شده و برای پرداخت هزینه شهریه هم این مراحل را تکرار می کنید.

انتخاب واحد های دانشگاه آزاد

نکات مهم انتخاب واحد دانشگاه آزاد

انتخاب واحد ورودی های جدید دانشگاه آزاد یک سری قوانین و مراحل به خصوصی دارد که فرد برای طی کردن فرایند انتخاب واحد به صورت صحیح باید آن ها را طی نماید، قوانین انتخاب واحد دانشگاه آزاد باید در نظر داشته باشد به شرح زیر است:

  • دانشجویان باید در زمان مقرر به سامانه مراجعه کنند.
  • حداقل و حداکثر تعداد واحدهای مجاز مقطع کارشناسی تمام در هر ترم ۱۲ تا ۲۰ واحد است.
  • برای ترم تابستان حداکثر ۶ واحد ولی اگر فرد در تابستان فارغ التحصیل شوند ۷ واحد نیز می توانند انتخاب کنند.
  • غیبت غیر موجه بیش از مجاز به حذف دروس منجر می شود.
  • غیبت هنگام امتحان موجب حذف درس مربوطه می شود.
  • چنانچه دانشجو در ترم آخر واحد باقی مانده داشته باشد و ترم پیش مشروط باشد باز هم می تواند واحدهای باقی مانده را پاس کند.
  • دانشجویی که معدل آن در امتحانات پایان ترم ۱۷ به بالا باشد می تواند تا سقف ۲۴ واحد درس انتخاب کند.

برای اطلاع از انتخاب واحد دانشجویان مهمان روی لینک کلیک کنید.

ایرادات رایج سایت آموزشیار در زمان انتخاب واحد

انتخاب واحد از طریق وبسایت آموزشیار همواره از مواردی است که دانشجویان در زمان انجام آن با مشکلات زیاد اینترنتی ای به دلیل شلوغی در این وبسایت مواجه می شوند، همواره یک سری ایراد مشخص در زمان انتخاب واحد در وبسایت آموزشیار وجود دارد که در ادامه به بررسی هر کدام از آن ها به صورت جداگانه خواهیم پرداخت:

غیر فعال بودن گزینه های وبسایت

با ورود به وبسایت آموزشیار باید از طریقه گزینه هایی که در سمت راست صفحه وبسایت طراحی شده است اقدام به تکمیل فرایند انتخخاب واحد خود نمایید اما در بسیاری از مواقع دانشجویان با این مشکل مواجه می گردند که گزینه های پنل سمت راستی از کار افتاده است و کار نمی کند؛ در این مواقع اگر مشکل از وبسایت باشد برای رفع مشکل باید در زمان دیگری اقدام نمایید.

البته که در برخی از مواقع فعال نبودن گزینه هایی مانند حذف و اضافه، انتخاب واحد، درخواست مجوز و … مربوط به پرداخت نکردن هزینه های لازم از سوی شما می باشد، در این مواقع شما باید اقدام به صاف کردن بدهی خود نمایید تا این گزینه ها در حساب کاربری شما فعال گردند.

نبودن درس مورد نظر در رشته دانشجو

در برخی از مواقع فرد در زمان انتخاب واحد با این مشکل مواجه می شود که یکی از درس های مد نظر خود را نمی تواند در میان گزینه های موجود پیدا کند، این مشکل ربطی به وبسایت ندارد و حاصل اشتباه کارشناسان آموزشی دانشگاه می باشد، در این مواقع برای رفع مشکل صرفا می توانید با واحد آموزشی دانشگاه آزاد تماس حاصل فرمایید تا این مشکل رفع شود.

ایجاد مشکل در زمان جستجوی درس

بعد از اینکه دکمه انتخاب کلاس درس از دروس رشته دانشجو را انتخاب نمودید باید اقدام به وارد کردن رشته مورد نظر خود در سامانه برای انتخاب واحد خود نمایید، اگر بعد از انجام این کار درس مورد نظر شما نمایش داده نشد می توانید اقدام به استفاده از سامانه تبدیل فرمت نوشتاری آموزشیار به آدرس amozeshyar.info/change استفاده نمایید.

کاربران گرامی، برای دانلود مطالب این صفحه به صورت پی دی اف کلیک کنید.

خلاصه مطالب

انتخاب واحد ورودی های جدید دانشگاه آزاد از جمله مواردی است که برای ورودی های جدید سوالات زیادی را مطرح می کند، انجام این کار یکی از کار های ابتدایی می باشد که هر فردی برای ورود به دانشگاه باید اقدام به انجام آن نماید.

در این مقاله سعی کردیم تا شما داوطلبان را با نحوه انتخاب واحد و تمام جزئیات آن اعم از چگونگی پرداخت شهریه و یا چگونگی حذف و اضافه و مقدار انتخاب واحدهای درسی در هر ترم  و غیره  آشنا کنیم. در صورت بروز هر نوع مشکل در ورود به سامانه و یا خطور سوالاتی در ذهنتان شما می توانید با مشاوران ما که شماره های آنها در وب سایت موجود است تماس حاصل کنید و راهنمایی بگیرید.

2.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای انتخاب واحد دانشگاه آزاد به چه سامانه ای باید مراجعه کرد؟

ورودی های جدید دانشگاه آزاد برای انتخاب واحد های درسی خود می توانند اقدام به مراجعه به وبسایت edu.iau.ac.ir نمایند.

حداقل واحد انتخابی برای دانشجو در دانشگاه آزاد چقدر است؟

در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد افراد برای هر ترم باید حداقل ۱۴ تا ۱۷ واحد را انتخاب و پاس نمایند.

زمان انتخاب واحد ورودی جدید های دانشگاه آزاد چه وقت می باشد؟

زمان انتخاب واحد برای ورودی های مهر ماه و بهمن ماه دانشگاه آزاد هر ساله از سوی سامانه خبری دانشگاه آزاد اطلاع رسانی می گردد.

نظرات

20 دیدگاه دربارهٔ «انتخاب واحد ورودی های جدید دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ + زمان بندی دقیق | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo کسری گفت:

    سلام من پرداخت شهریه کردم الان وضعیت رو میزنه منتظر انتخاب واحد توسط دانشجو(سر ترم) ورودی جدیدم برای بهمن

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      به اموزش دانشگاه مراجعه کنید

  2. Avatar photo محمدرضا گفت:

    سلام من ثبت نام کردم ولی تا الان خبری نشده هیچ درسی هم توی آموزشیار نمایش نمیده یعنی باید حضوری برم انتخاب واحد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      بله مراجعه حضوری داشته باشید

  3. Avatar photo ساسان فرخ‌نژاد گفت:

    سلام، ببخشید من ثبت نام حضوریم توی دانشگاه دیروز تموم شد. ولی الان هیچ برنامه کلاسی داخل سامانه آموزشیار نیست که ببینم. آیا بعد از این قراره بیاد؟؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      اگر نیومده باید مراجعه حضوری داشته باشید به دانشگاه و با مدیر گروه رشته خودتان صحبت کنید.

  4. Avatar photo مهدیس گفت:

    سلام دانشگاه انتخاب واحدرو انجام داده اما‌وقتی روی چاپ برگه انتخاب واحد میزنم میگه باید کاملا تسویه کنید تا انجام بشه و من فقط قسمتی از شهریه متغیر رو تسویه نکردم می تونم تا شروع امتحانات پرداخت کنم ؟ومی تونم برم کلاسا رو؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      مشکلی از جهت شرکت در کلاس ها وجود ندارد.تا قبل از شروع امتحانات فرصت پرداخت شهریه را دارید.

  5. Avatar photo dani گفت:

    سلام
    از کی میتونم تایم کلاس هارو چک کنم؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      از اوایل ابان ماه.

    2. Avatar photo Yegii گفت:

      سلام من ثبت نام که کردم یه برنامه کلاسی داشتم که از اموزشیار گرفتم ولی الان که میرم سایت میخوام کارت ورود به جلسه بگیرم کلاسای دیگه میاره با استادای دیگه درسا یه سریش همونایی که خوندم ولی بقیش نه ولی استاداش متفاوت الانم اخر ترم موقع امتحاناس چیکلرکنم

      1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

        سلام وقت بخیر
        با کارشناس آموزش خود در دانشگاه در ارتباط باشید

  6. Avatar photo mina گفت:

    سلام
    کی کلاسای دانشگاه ازاد شروع میشه؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      از اول ابان ماه احتمالا شروع شود.

  7. Avatar photo omideweeee گفت:

    سلام من انتخاب واحد شدم توسط سر ترم دروس اومده با ساعت و ولی ننوشته از چندم شروع میشن ! فقط روز هفته با ساعت زده از کجا باید بفهمیم ؟ مثلا کلاس اول زده چهارشنبه بعدش رفته به سه شنبه یعنی هفته ایندش کلاسی نیست !!؟؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      کلاس ها بعضا شروع شده .

      1. Avatar photo soogand گفت:

        سلام
        انتخاب واحد انجام شده ترم اولی ها توسط دانشگاه رو کجا میشه مشاهده کرد؟

        1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

          سلام دوست عزیز
          داخل سایت اموزشیار

  8. Avatar photo علیرضا گفت:

    سلام آیا امکان حذف و اضافه برای دانشجویان جدید الورود دانشگاه آزاد وجود داره؟ انتخاب رشته که با خودمون نبود

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیرخوده دانشگاه ترم اول انتخاب میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)