ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 + نحوه مشاهده | ایران تحصیل

نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

جواب کنکور وزارت بهداشت ارشد در دو نوبت تیر ماه و شهریور ماه اعلام می شود. افرادی که در این کنکور شرکت کرده اند، می بایست جهت مشاهده نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت به سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir مراجعه کنند. با ورود به این سامانه امکان دریافت کارنامه کنکور ارشد وزارت بهداشت فراهم شده است. چناچه از داوطلبان شرکت کننده در این کنکور هستید، می توانید در این مقاله راهنمای تصویری چگونگی مشاهده نتایج آزمون ارشد وزارت بهداشت را دریافت کنید. با ما همراه باشید.

لازم به ذکر است که در این محتوا به مواردی همچون گزارش بر اساس کارنامه کنکور وزارت بهداشت، راهنمای انتخاب رشته پس از اعلام نتایج آزمون ارشد وزارت بهداشت، نحوه ثبت اعتراض به جواب کنکور وزارت بهداشت و حتی ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع فوق لیسانس خواهیم پرداخت. در صورت داشتن سوال و یا بروز خطا نیز می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل کنید. ما همه روزه آماده ارائه راهنمایی و پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

زمان اعلام نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت 

اگر می خواهید از زمان اعلام نتایج کنکور وزارت بهداشت ارشد مطلع شوید بهتر است بدانید وزارت بهداشت در هر سال برای داوطلبانی که در جلسه کنکور ارشد گروه های پزشکی شرکت کرده اند، نتایج را در زمان مقرر و در سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی به صورت دو مرحله ای منتشر می کند.

مراحل اعلام نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت

✅ مراحل اعلام نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت عبارت است از:

در مرحله اول، تنها کارنامه اولیه کنکور ارشد وزارت بهداشت منتشر می شود که در آن وضعیت علمی متقاضی از نظر نمره و مجاز بودن یا نبودن ذکر می گردد. بر این اساس، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند از طریق فرم مربوطه جهت انتخاب اولویت های خود از میان رشته های ارائه شده اقدام کنند. معمولا این کارنامه در اواسط تیر ماه منتشر می گردد.

در مرحله دوم، اما نوبت اعلام و مشاهده نتایج نهایی آزمون ارشد وزارت بهداشت می باشد. بدین ترتیب، متقاضی از رشته و محل قبولی خود آگاه می شود. به طور کلی نتایج حدود یک الی دو ماه بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون مشخص می گردد. توجه داشته باشید که هنوز تاریخ دقیق اعلام نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 منتشر نشده است اما می توان براساس اطلاعات سال های گذشت اعلام کرد که در نیمه اول شهریور ماه جواب نهایی کنکور وزارت بهداشت ارشد منتشر خواهد شد.

جهت مشاهده نمونه سوالات آزمون ارشد وزارت بهداشت بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

بنر انتخاب رشته

راهنمای تصویری مشاهده نتایج آزمون ارشد وزارت بهداشت 

همانطور که گفته شد متقاضیان گرامی می بایست در تاریخ های مقرر شده با مراجعه به سایت سنجش آموزشی پزشکی کشور نسبت به دریافت کارنامه کنکور ارشد وزارت بهداشت خود اقدام کنند. جهت راهنمایی هر چه بیشتر شما داوطلبان گرامی در این بخش راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج را ارائه خواهیم کرد. با ایران تحصیل همراه باشید. 

مراحل مشاهده نتایج اولیه آزمون ارشد وزارت بهداشت عبارت است از:

در ابتدا لازم است تا وارد سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به آدرس اینترنتی sanjeshp.ir شوید. پس از ورود به صفحه اصلی می بایست از منوی سمت راست صفحه بر روی گزینه «کارشناسی ارشد» و سپس «ارشد» کلیک کنید. 

مرحله اول مشاهده نتایج اولیه آزمون ارشد وزارت بهداشت

سپس در صفحه ای که باز می شود بر روی عبارت فعال «کارنامه علمی (مخصوص حاضرین در جلسه)» کلیک کنید.

مرحله دوم مشاهده نتایج اولیه آزمون ارشد وزارت بهداشت

در این مرحله لازم است تا تیک عبارت مربوط به «کارنامه علمی (مخصوص حاضرین در جلسه)» را فعال کنید. در این حالت به صورت خودکار به صفحه ورود منتقل خواهید شد. 

مرحله سوم مشاهده نتایج اولیه آزمون ارشد وزارت بهداشت

در صفحه ای که به روی شما باز می شود، می بایست کد رهگیری آزمون خود را به دقت وارد کرده و سپس بر روی «مشاهده» کلیک کنید.

مرحله چهارم مشاهده نتایج اولیه آزمون ارشد وزارت بهداشت

بدین طریق می توانید کارنامه کنکور ارشد وزارت بهداشت (کارنامه اولیه) خود را مشاهده کنید. 

مراحل مشاهده نتایج نهایی آزمون ارشد وزارت بهداشت عبارت است از:

برای مشاهده نتایج نهایی این آزمون نیز می بایست مجددا وارد سایت سنجش آموزش پزشکی کشور به آدرس اینترنتی sanjeshp.ir شده و از منوی سمت راست ابتدا گزینه «کارشناسی ارشد» و سپس «ارشد» را انتخاب کنید.

مرحله اول مشاهده نتایج نهایی آزمون ارشد وزارت بهداشت

سپس در این مرحله باید بر روی عبارت «نتایج نهایی» کلیک کنید. 

مرحله دوم مشاهده نتایج نهایی آزمون ارشد وزارت بهداشت

در صفحه جدید می بایست بر تیک مربوط به عبارت نتایج نهایی را فعال کنید تا مستقیما به صفحه ورود انتقال داده شوید.

مرحله سوم مشاهده نتایج نهایی آزمون ارشد وزارت بهداشت

در صفحه ورود با وارد کردن کد رهگیری آزمون می توانید کارنامه نهایی خود را مشاهده کنید.

مرحله چهارم مشاهده نتایج نهایی آزمون ارشد وزارت بهداشت

این کارنامه حاوی تمامی اطلاعات داوطلب مانند دانشگاه محل قبولی، رتبه در رشته دانشگاه، رتبه در سهمیه رزمندگان و … خواهد بود.

مرحله پنجم مشاهده نتایج نهایی آزمون ارشد وزارت بهداشت

داوطلبان گرامی چنانچه در هر یک از مراحل فوق با خطایی رو به رو شدید و موفق به مشاهده نتایج آزمون ارشد وزارت بهداشت خود نشدید، می توانید با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل کرده و از کارشناسان ایران تحصیل راهنمایی های لازم را دریافت کنید. 

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

نکات مهم در مورد کارنامه کنکور ارشد وزارت بهداشت

در این قسمت از مقاله تصمیم داریم چند نکته مهم در مورد کارنامه اولیه کنکور وزارت بهداشت ذکر کنیم که از اهمیت زیادی برخوردار می باشند. دانستن این 8 نکته سبب می شود تا در مراحل مشاهده نتایج آزمون ارشد وزارت بهداشت دچار اشتباه نشده و به راحتی بتوانید نتیجه آزمون خود را مشاهده کنید.

نکات مهم در مورد کارنامه کنکور ارشد وزارت بهداشت

این نکات عبارتند از: 

اعلام نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت تنها به صورت اینترنتی بوده و اطلاع داشتن از کد رهگیری الزامی می باشد.

اگر داوطلبی کد رهگیری خود را فراموش کرده باشد، با کلیک بر روی گزینه «فراموشی کد رهگیری»، کد جدید به شماره موبایل یا ایمیل وی ارسال خواهد شد.

اگر فردی در دو گروه مختلف شرکت کرده باشد، دو پاسخنامه که حاوی شماره های داوطلبی متفاوت هستند، برای وی منتشر می شود و باید کارنامه کنکور ارشد وزارت بهداشت خود را جداگانه دریافت کند. 

کارنامه کنکور ارشد وزارت بهداشت شامل عباراتی همچون، مشخصات فردی، سهميه، نمره خام دروس امتحانی به درصد، نمره كل تراز به درصد، رتبه در سهميه، رتبه كل داوطلب در بين كليه داوطلبان همان رشته بدون اعمال سهميه (رتبه آزاد)، معدل (بر اساس اعلام داوطلب) می باشد.

اطلاعات فردی که در کارنامه قید شده است، مواردی هستند که توسط متقاضی در هنگام نام نویسی وارد و به ثبت رسیده اند. توجه داشته باشید که این به معنای تایید شرایط یا مدارک از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی نیست.

اعلام نتایج اولیه کنکور وزارت بهداشت ارشد به منزله قبولی قطعی داوطلب نیست و باید منتظر کارنامه نهایی باشید.

متقاضیانی که در مرحله اول مجاز به انتخاب رشته شده اند، می بایست در زمان های مقرر نسبت به انتخاب رشته های مورد نظر خود اقدام کنند، در غیر این صورت، عمل آن ها به منزله انصراف تلقی خواهد شد.

چنانچه در هر کدام از مراحل آزمون، مشخص شود که اطلاعات یا مدارک وارد شده هنگام نام نویسی مغایرتی با واقعیت دارد، فرد از ادامه مراحل دیگر محروم خواهد شد و حتی در صورت پذیرش، قبولی وی لغو می گردد.

جهت آشنایی با لیست منابع کنکور ارشد وزارت بهداشت مهندسی پزشکی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

بنر انتخاب رشته کنکور

روش گزینش بر اساس کارنامه کنکور وزارت بهداشت

ملاک پذیرش هر کدام از متقاضیانی که پس از اعلام نتایج اولیه کنکور وزارت بهداشت ارشد مجاز به انتخاب رشته شده اند، بر اساس نمره کل تراز ( که با درصد در کارنامه نشان داده شده است)، سهمیه و اولویت انتخاب رشته وی در میان سایر داوطلبان آن رشته می باشد. بنابراین، داوطلبان لازم است پس از مطالعه دقیق شرایط درج شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته، با توجه به نمره تراز کسب شده و ظرفیت پذیرش دانشگاه ها، رشته یا رشته های مورد علاقه خود را الویت بندی کنند.

روش گزینش بر اساس کارنامه کنکور وزارت بهداشت

البته چنانچه در هنگام ثبت نام سهمیه ای را در فرم نام نویسی علامت زده باشید، مشمول یکی از سهیمه های آزاد، رزمندگان و ایثارگران، و یا استعداد درخشان خواهید بود. برای هر کدام از این سهمیه ها ظرفیت خاصی در نظر گرفته شده است که برای اطلاع از آن می توانید مطلب دفترچه کنکور ارشد وزارت بهداشت را مطالعه کنید. هر چند که دانشجو باید انتخاب رشته را بر اساس علایق خود انجام دهد. اما کمک گرفتن از یک مشاوره متخصص در این زمینه می تواند به شما کمک شایانی کند. مشاوران ایران تحصیل آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

برای اطلاع از لیست رشته های مورد نیاز جذب هیات علمی وزارت بهداشت بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

راهنمای انتخاب رشته پس از اعلام نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت

پس از مشخص شدن جواب کنکور وزارت بهداشت ارشد (جواب اولیه)، داوطلبان باید در سامانه سنجش، مراحل لازم را جهت انتخاب رشته مورد نظر خود را انجام دهند. برای این منظور، ابتدا توصیه می شود که رشته های مورد نظر خود را بر اساس علاقه در یک برگه به صورت دستی یادداشت کرده و سپس در فرم اصلی که به صورت اینترنتی می باشد، وارد کنید.

برای ویرایش انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت روی لینک بزنید.

راهنمای انتخاب رشته پس از اعلام نتایج آزمون ارشد وزارت بهداشت

✅ علاوه بر این موارد، چند نکته مهم در اینجا قابل ذکر است که عبارتند از:

هیچ کدام از رشته ها و محل های تحصیل های پذیرفته شده قابل تغییر نمی باشند، بنابراین در انتخاب خود نهایت دقت را به کار ببرید.

هر کدام از داوطلبان که در دو گروه و یا مجموعه امتحانی یک گروه یا یک رشته از گروه دیگر شرکت کرده باشند، مجاز خواهند بود تا ترکیبی از رشته های مورد علاقه خود را هر دو گروه انتخاب کنند.

تحصیل در برخی از دانشگاه ها اعم از دوره های شهریه پرداز دانشگاه ها علوم پزشکی، دانشگاه آزاد و … مستلزم پرداخت شهریه می باشد، بنابراین در وارد کردن این رشته محل ها توجه ویژه ای به میزان شهریه ای که می بایست پرداخت کنید، داشته باشید.

هر رشته ای دارای تعداد اولویت انتخابی محدودی مطابق با تعداد دانشگاه یا مراکز پذیرنده دارد.

در صورت بروز هر گونه اشتباه در فرم انتخاب رشته، مسئولیت های بعدی متوجه خود داوطلب می باشد و سازمان مربوطه هیچ گونه مسئولیتی در این مورد عهده دار نخواهد بود.

بعد از انجام تمامی مراحل و کلیک بر روی دکمه ” ثبت نهایی ” دیگر اعمال تغییر یا ویرایش امکان پذیر نمی باشد.

حتما از فرم انتخاب رشته خود پرینت گرفته و آن را نگه دارید تا در مراحل بعدی برای انجام پیگیری های لازم دچار مشکل نشوید.

برای اطلاع از نحوه مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر سال جاری بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

نحوه اعتراض به جواب کنکور وزارت بهداشت ارشد

در برخی از اوقات، دیده می شود که متقاضی از نمره علمی یا رتبه خود در هنگام اعلام نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت، راضی نیست و یا رشته محل قبول شده را به دلایل متفاوت قبول ندارد. گرچه سیستم بررسی آزمون ها و انتخاب رشته، دقت بالایی دارد، اما برای این دسته از افراد امکان اعتراض وجود دارد.

نحوه اعتراض به جواب کنکور وزارت بهداشت ارشد

بدین ترتیب برای ثبت درخواست اعتراض، می توان به سایت سنجش آموزش پزشکی مراجعه و درخواست اعتراض یا بازبینی خود را به ثبت رساند. برای این امر، می بایست پس از ورود به صفحه اصلی سایت sanjeshp.ir ، بر روی گزینه «تماس با ما» کلیک کرده و اطلاعات خواسته شده اعم از نام، نام خانوادگی، کدملی، تلفن همراه و درخواست خود را درج کنید.

توجه داشته باشید که مهلت اعتراض کارنامه کنکور وزارت بهداشت محدود بوده و بعد از اتمام آن، دیگر امکان ارسال درخواست وجود نخواهد داشت. همچنین، حتما از آدرس ایمیل و شماره موبایلی استفاده کنید که فعال باشد، چرا که نتیجه پس از 24 الی 72 ساعت برای شما ارسال خواهد شد. در صورت نیاز به راهنمایی نیز می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس بگیرید.

برای اطلاع از نحوه ویرایش ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

مراحل لازم پس از مشاهده نتایج نهایی آزمون ارشد وزارت بهداشت

مدتی پس از انتشار و مشاهده نتایج اولیه آزمون ارشد وزارت بهداشت، داوطلبان قادر خواهند بود تا نتایج نهایی را دریافت کنند.  در این مرحله، بایستی با توجه به دانشگاه و محل پذیرفته شده در کارنامه کنکور وزارت بهداشت به صورت حضوری و با در دست داشتن مدارک لازم به دانشگاه مربوطه مراجعه کرد.

البته، هر دانشگاهی بسته به برنامه و تقویم آموزشی خود، زمان خاصی را جهت نام نویسی پذیرفته شدگان اعلام می کند. اما اگر در مهلت تعیین شده مدارک خواسته شده را ارائه نداده و فرایند ثبت نام را تکمیل نکنید، عمل شما به منزله انصراف از تحصیل بوده و عواقب آن متوجه فرد پذیرفته شده می باشد.  

برای کسب اطلاع از میزانشهریه ارشد وزارت بهداشت بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

یکی از مهم ترین معیارهایی که دانشجویان به هنگام انتخاب رشته باید در نظر بگیرند، ظرفیت پذیرش هر دانشگاه است. زیرا دانشگاه ها تنها با توجه به ظرفیت خود از داوطلبان مختلف دانشجو می پذیرند. البته در نظر بگیرید که ظرفیت پذیرش دانشجو برای هر سال تحصیلی متغییر است. در جدول زیر می توانید ظرفیت پذیرش برخی از رشته های وزارت بهداشت را در سال گذشته مشاهده کنید.

رشته ظرفیت به نفر رشته ظرفیت به نفر رشته ظرفیت به نفر
اپیدمیولوژی 81 اتاق عمل 28 ارزیابی فناوری سلامت (HTA) 12
ارگونومی 38 اعضای مصنوعی و وسایل کمکی 13 اقتصاد بهداشت 49
اکولوژی انسانی 7 انفورماتیک پزشکی 40 آمار زیستی 75
آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت 119 بهداشت و ایمنی مواد غذایی 53 بینائی سنجی 19
بیولوژی و کنترل ناقلین بیماریها 25 پدافند غیرعامل در نظام سلامت 8 تاریخ علوم پزشکی 21
تکنولوژی گردش خون 18 ژورنالیسم پزشکی 8 سلامت سالمندی 52
سلامت و ترافیک 6 سلامت و رفاه اجتماعی 13 شنوائی شناسی 18
علوم تشریحی 97 علوم و صنایع غذائی 35 فناوری اطلاعات سلامت 49
فناوری تصویر برداری پزشکی 18 فیزیولوژی 92 کاردرمانی 25
کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی 50 گفتار درمانی 33 مددکاری اجتماعی 12
مدیریت توانبخشی 19 مدیریت خدمات بهداشتی درمانی 165 مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست 66
مهندسی بهداشت حرفه ای 75 مهندسی پزشکی (بیوالکتریک) 24 مهندسی پزشکی (زیست مواد) 6
میکروب شناسی مواد غذایی 6 نانوفناوری پزشکی 50 آموزش هوشبری 15
یادگیری الکترونیکی در علوم پزشکی 19 آموزش پزشکی 22 تکنولوژی آموزشی در علوم پزشکی 14
بهداشت محیط – بهداشت پرتوها 3 بهداشت محیط – سم شناسی محیط 7 مهندسی بهداشت محیط 150
مهندسی بهداشت محیط – مدیریت بهره برداری و نگهداری تاسیسات 8 مهندسی بهداشت محیط – مدیریت پسماند 11 پرستاری اورژانس 118
پرستاری توانبخشی 7 پرستاری داخلی – جراحی 279 پرستاری سالمندی 85
پرستاری سلامت جامعه 67 پرستاری کودکان 71 پرستاری مراقبت های ویژه 150
پرستاری مراقبت های ویژه نوزادان 32 پرستاری نظامی 12 روان پرستاری 77
مدیریت پرستاری 16 بهداشت روان 9 روانشناسی بالینی 74
روانشناسی بالینی کودک و نوجوان 6 روانشناسی سلامت 10 بیوشیمی بالینی 96
زیست فناوری پزشکی 118 ژنتیک انسانی 59 ایمنی شناسی پزشکی 60
خون شناسی آزمایشگاهی و بانک خون 43 انگل شناسی 55 قارچ شناسی پزشکی 28
میکروب شناسی پزشکی 79 ویروس شناسی پزشکی 40 تغذیه بالینی 33
تغذیه ورزشی 11 علوم بهداشتی در تغذیه 35 علوم تغذیه 76
علوم تغذیه در بحران و حوادث غیرمترقبه 6 رادیوبیولوژی و حفاظت پرتویی 20 فیزیک پزشکی 65
فیزیوتراپی 84 فیزیوتراپی ورزشی 28 مامایی 105
مشاوره در مامایی 115 ترکیبات طبیعی و دریایی 8 سم شناسی 43
شیمی دارویی 27 کنترل مواد خوراکی و آشامیدنی 6 جمع کل 4027 نفر

برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت بر روی لینک کلیک کنید.

اخبار پیرامون کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 

✅ ظرفیت چهار هزار نفری برای آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در سال 1403:

انتخاب رشته داوطلبان مجاز در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال 1403 از 25 ام تیر ماه این سال آغاز شده است و فرصت انتخاب رشته داوطلبان تنها تا  27 ام تیر ماه ادامه خواهد داشت. در کنکور کارشناسی ارشد رشته‌ های گروه پزشکی سال 1403 که در روزهای 4 و 5 خرداد ماه برگزار شده است، تعداد 69 هزار و 765 نفر داوطلب ثبت نام کرده و شرکت کرده اند.

اما میزان ظرفیت اعلام شده در این دوره از پذیرش دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه‌ های علوم پزشکی چهار هزار و 220 نفر اعلام شده است. از میان این تعداد، بیشترین ظرفیت مربوط به رشته پرستاری داخلی – جراحی با 227 نفر اختصاص یافته است. تعداد 3 هزار و 103 نفر به ظرفیت عادی و یک هزار و 117 نفر نیز به ظرفیت شهریه پرداز اختصاص یافته است.

مجموع رشته‌ های پرستاری با گرایش‌ های پرستاری اورژانس، پرستاری توانبخشی، پرستاری داخلی – جراحی، پرستاری سالمندی، پرستاری سلامت جامعه، پرستاری کودکان، پرستاری مراقبت‌ های ویژه، پرستاری مراقبت‌ های ویژه نوزادان و پرستاری نظامی با 784 نفر ظرفیت دارای بالاترین میزان ظرفیت در مقطع کارشناسی ارشد هستند.

برای اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد روی لینک بزنید.

خلاصه مطلب

شرکت در کنکور ارشد وزارت بهداشت یکی از راه هایی است که دانشجویان علاقمند به رشته های پیراپزشکی می توانند انتخاب کرده و ادامه تحصیل در مقاطع بالاتری دهند. نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت نیز به صورت دو مرحله ای یعنی مرحله اول (کارنامه اولیه) و مرحله دوم که در واقع نتایج انتخاب رشته داوطلبان می باشد، اعلام خواهد شد. متقاضیان گرامی می توانند با مراجعه به مقاله فوق از راهنمای تصویری چگونگی مشاهده نتایج آزمون ارشد وزارت بهداشت مطلع شوند. همچنین در این مقاله نکات مهمی را درخصوص دریافت جواب کنکور وزارت بهداشت ارشد بیان کردیم.

پس از مطالعه مقاله فوق چنانچه در رابطه با کارنامه کنکور ارشد وزارت بهداشت، تحلیل آن و یا نحوه دریافت آن سوالی داشتید، می توانید با متخصصان مرکز ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس بگیرید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. هم چنین می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه برای ما بنویسید. در اسرع وقت پاسخ گوی تمامی سوالات شما خواهیم بود. 

برای دانلود پی دی اف کامل مقاله نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نتایج کنکور وزارت بهداشت ارشد سال جاری چه زمانی اعلام می شود؟

لازم به ذکر است بدانید هنوز تاریخ برای دریافت نتایج نهایی کنکور وزارت بهداشت ارشد سال جاری اعلام نشده است اما با توجه به تاریخ اعلام نتایج در سال گذشته می توان آن تخمین زد که زمان آن نیمه اول شهریور ماه خواهد بود.

برای مشاهده نتایج آزمون ارشد وزارت بهداشت به کجا باید مراجعه کرد؟

متقاضیان بایستی برای این منظور به سامانه سنجش آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir مراجعه کنند. نحوه مشاهده نتایج به همراه راهنمای تصویری در مقاله فوق ارائه شده است.

داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت برای مشاهده نتایج خود به چه اطلاعاتی نیاز دارند؟

توجه داشته باشید برای مشاهده نتایج خود باید از کد رهگیری استفاده کنید که نحوه استفاده از آن در داخل مقاله آموزش داده شده است.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 + نحوه مشاهده | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo سلامی گفت:

    سلام خسته نباشید
    پسر بنده در کنکور وزارت بهداشت شرکت کرده حالا الان نتایجش رو هرکار میکنیم نمیتونیم ببینیم. راهنمایی بفرمایید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      از یک مرورگر دیگه استفاده کنید

      1. Avatar photo فاطمه گفت:

        سلام هرکاری میکنم جواب وزارت بهداشت نمیتونم ببینم حتی مرورگر ام عوض کردم باز نمیاد

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت به خیر
          ساعات اولیه سامانه خطا داشت.مجددا وارد سامانه شوید.

  2. Avatar photo ارسلان گفت:

    سلاام روزتون بخیر؛ اعلام نتایج کنکور وزارت بهداشت ارشد چه زمانی هست؟ میشه تاریخش رو به بنده اعلام کنید؟

    1. Avatar photo aria گفت:

      سلام روزتون بخیر؛ نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت هر ساله مهر ماه اعلام می شود، اما در مورد تاریخخ دقیق اعلام نتایج این آزمون در سال جاری هنوز خبری در دست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نتایج استخدامی وزارت بهداشت

    اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403 + راهنما مشاهده

    نتایج استخدامی وزارت بهداشت 1403 اعلام شد. آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال اخیر برگزار شده است و بسیاری از داوطلبان منتظر نتیجه آن هستند. افراد شرکت کننده در آزمون وزارت بهداشت بعد از قبولی در آزمونی کتبی، باید منتظر...
  • ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت

    ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

    ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403 در زمان‌های اعلام شده از سوی سنجش، امکان پذیر است. داوطلبانی که در کنکور وزارت بهداشت ثبت نام کرده اما برخی از اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده‌اند، این امکان برای...
  • دفترچه سوالات کنکور ارشد

    دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 + دانلود پاسخنامه تشریحی

    زمان و نحوه دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 مشخص شد. بر این اساس همه متقاضیان و شرکت کنندگان آزمون ورودی ارشد می‌‎توانند پس از اتمام برگزاری آن با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای دانلود سوالات کنکور ارشد با جواباقدام...
  • باجه های رفع نقص کنکور ارشد

    آدرس باجه های رفع نقص کنکور ارشد سازمان سنجش 1403 | sanjesh

    کسانی که کارت ورود به جلسه خود را دریافت می کنند ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و اطلاعات روی کارت آن ها ناقص باشد. آن ها برای رفع این مشکل باید به باجه های رفع نقص کنکور ارشد مراجعه...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)