ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعلام نتایج آزمون قضاوت

اعلام نتایج آزمون قضاوت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

داوطلبانی که در آزمون تستی قضاوت شرکت داشتند، برای مشاهده نتیجه خود می‌بایست زمان اعلام نتایح آزمون قضاوت (نتایج اولیه آزمون) به سایت سنجش مراجعه کنند. پس از وارد کردن اطلاعات خود از نتیجه آزمون شان مطلع گردند. مدتی پس از برگزاری مرحله دوم آزمون قضاوت، نتایج نهایی نیر در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

قوه قضاییه هر سال آزمون های مختلفی را برای جذب واجدین شرایط ورود به این سازمان برای عناوین شغلی مختلف اعم از وکالت، قضاوت و … برگزار می‌کند. آزمون قضاوت معمولاً در دو مرحله تستی و مصاحبه به صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود، داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی در مرحله اول این آزمون شده باشند، می‌توانند در مراحل بعدی که شامل مصاحبه و پذیرش نهایی است، شرکت کنند.

 

برای اتصال به سامانه pada.medu.ir و همچنین دریافت راهنمای کامل ورود به سامانه با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

زمان اعلام نتایح آزمون قضاوت ۱۴۰۰، هم نتایج اولیه و هم نهایی، به عوامل مختلفی از جمله زمان برگزاری این آزمون بستگی دارد. اطلاع از تاریخ اعلام نتایج آزمون قضاوت برای مشاهده نتیجه و کسب آمادگی برای شرکت در مرحله دوم آزمون قضاوت امری ضروری است. به دلیل اهمیت این موضوع در ادامه این مقاله به بررسی زمان اعلام نتیجه آزمون قضاوت برای سال ۱۴۰۳ پرداختیم.

 

اعلام نتایج آزمون قضاوت ۱۴۰۳

زمان بندی اعلام نتایج آزمون قضاوت ۱۴۰۰

مجری برگزار کننده آزمون قضاوت سازمان سنجش می باشد، بنابراین تمامی مراحل از ثبت نام تا اعلام نتایج نهایی و هم چنین اطلاع رسانی های لازم در خصوص آزمون قضاوت به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.org انجام می‌شود.

آن دسته از فارغ التحصیلان دانشگاهی و حوزوی که در آزمون مرحله اول قضاوت سال ۱۴۰۰ شرکت کردند، پس از برگزاری این آزمون در انتظار اعلام نتایج اولیه آن هستند تا از قبولی یا عدم قبولی خود مطلع گردند.

فارغ التحصیلان دانشگاهی ابتدا می بایست در آزمون تستی، سپس تشریحی شرکت کرده و در صورت کسب حد نصاب قبولی برای گزینش نهایی دعوت شوند. به طور کلی داوطلبانی که بتوانند 60 درصد تست‌های آزمون تستی قضاوت را درست پاسخ دهند، می توانند در مرحله بعدی که مربوط به آزمون تشریحی است، شرکت کنند.

 

نکات مربوط به داوطلبان حوزوی 

اما فارغ التحصیلان حوزوی ابتدا در آزمون تشریحی شرکت کرده و در صورت کسب نمره قبولی می‌توانند خود را برای مصاحبه آزمون قضاوت آماده کنند. زمان اعلام نتایج اولیه آزمون قضاوت ۱۴۰۳ در هر یک از مراحل تستی و تشریحی متفاوت است.

لذا داوطلبانی که قصد مشاهده نتیجه آزمون خود را دارند، با داشتن اطلاعات ثبت نامی خود می‌توانند به سایت سنجش به آدرس اینترنتی Sanjesh.org مراجعه کرده و جواب ازمون شان را مشاهده کنند.

با توجه به اینکه هنوز زمان برگزاری آزمون قضاوت ۱۴۰۰ منتشر نشده، نمی توان تاریخ دقیقی را برای انتشار نتایج مرحله تستی این آزمون بیان کرد. 

با توجه به اینکه نتیجه مرحله تستی آزمون قضاوت سال گذشته در آذر ماه منتشر شد، پیش بینی می کنیم که آذر ماه سال ۱۴۰۳ شاهد اعلام نتایج اولیه آزمون قضاوت باشیم. 

داوطلبانی که در آزمون تستی قضاوت سال ۱۴۰۰ نمره حد نصاب قبولی را کسب کرده باشند، می‎‌توانند در مرحله تشریحی این آزمون شرکت کنند. در خصوص آزمون تشریحی قضاوت سال ۱۴۰۳ اطلاعاتی منتشر نشده با توجه به اطلاعات سال قبل به نظر می رسد که تاریخ در نظر گرفته شده برای اعلام نتیجه آزمون تشریحی قضاوت، بهمن ماه سال ۱۴۰۰ باشد.

به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایح آزمون قضاوت ۱۴۰۳ (نتایج اولیه) این مقاله به روز رسانی شده و زمان دقیق در این قسمت اطلاع رسانی می‌گردد.

پس از این که داوطلبان در آزمون های تستی و تشریحی قضاوت ۱۴۰۰ شرکت کرده و نمره قبولی جهت شرکت در مصاحبه را کسب کردند، با آنان تماس گرفته می‌شود و برای مصاحبه حضوری دعوت می گردند. این مرحله که جذب اختصاصی آزمون قضاوت نام دارد، شامل مراحل اختصاصی‌تری نسبت به مرحله آزمون تستی و تشریحی است.

اعلام نتایج آزمون قضاوت ۱۴۰۳

اعلام نتایج آزمون قضاوت در مرحله روانشناسی

داوطلبان پس از شرکت در مصاحبه حضوری و اعلام نتایج مصاحبه آزمون قضاوت برای شرکت در آزمون‌های روانشناسی تستی و شفاهی فراخوانده می‌شوند. در نهایت نتایج نهایی آزمون قضاوت به داوطلبان اطلاع رسانی می‌گردد.

سال گذشته حدوداً 10 روز بعد از برگزاری مصاحبه علمی، نتایج مربوط به این مصاحبه در سایت qazahrm.eadl.ir قرار داده شد. پیش‌بینی می‌شود اعلام نتایج نهایی آزمون قضاوت ۱۴۰۳ مطابق سال گذشته انجام شود.

با استناد به مطالب گفته شده، نمی‌توان زمان دقیقی را برای اعلام نتایج نهایی آزمون قضاوت ۱۴۰۰ در نظر گرفت. اما با توجه به این که نتایج نهایی آزمون قضاوت سال 1399، قرار است در شهریور ماه ۱۴۰۰ منتشر شود، به نظر می‌رسد که نتایج نهایی آزمون قضاوت ۱۴۰۳ نیز به سال بعد، یعنی سال ۱۴۰۳ موکول شود.

بنابراین داوطلبان اواسط سال ۱۴۰۳ باید بتوانند نتیجه قبولی یا عدم قبولی خود را در سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به آدرس اینترنتی qazahrm.eadl.ir مشاهده نمایند.

 

برای اتصال به سامانه pada.medu.ir و همچنین دریافت راهنمای کامل ورود به سامانه با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط

آمادگی قبولی آزمون قضاوت

نمونه سوالات آزمون قضاوت

تاثیر سهمیه در آزمون قضاوت

اعلام نتایج آزمون قضاوت

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نتایج اولیه آزمون قضاوت در کجا منتشر می‌شود؟

سایت سنجش آموزش کشور

نتایج مصاحبه آزمون قضاوت در کجا منشر می شود؟

سایت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه به آدرس اینترنتی qazahrm.eadl.ir

در مرحله تستی آزمون قضاوت حد نصاب قبولی چیست؟

پاسخ گویی به 60 درصد سوالات باعث قبولی در این آزمون و رفتن به مرحله تشریحی می‌شود.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم

    ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم 1403 + شرایط آزمون و نکات مهم

    ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم که تا سال گذشته از طریق سامانه azmoon.medu.ir به صورت هماهنگ برگزار می‌گردید، هم اکنون براساس اعلامیه رسمی آموزش و پرورش، آزمون مدارس نمونه دولتی پایه تحصیلی ششم به هفتم از مقطع متوسطه...
  • نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

    اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 1403 + مشاهده جواب

    در حال حاضر بسیاری از داوطلبان منتظر اعلام نتایج طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 1403 هستند. جواب طرح وزارت بهداشت کی میاد؟ این سؤال شاید ذهن شما را هم مشغول کرده باشد. بعد از اینکه دانشگاه علوم پزشکی مدارک مشمولان...
  • اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور مهر

    اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1403 + مشاهده sanjesh

    زمان اعلام نتایج بدون کنکور پیام نور 1403 اعلام شد. کلیه افراد می توانند در زمان اعلام نتایج بدون آزمون پیام نور اقدامات لازم را برای مشاهده نتایج دانشگاه پیام نور بدون آزمون انجام دهند. البته در این میان اطلاع...
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین

    اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین 1403

    کسانی که در آزمون استخدامی معلولین شرکت کردند باید منتظر نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلولین باشند که جواب آن در قالب نتایج اولیه و نهایی منتشر می شود. در آزمون استخدامی از میان داوطلبان شرکت کننده در آزمون...
تماس با مشاور