ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اضافه خدمت غیبت سربازی ۱۴۰۳+ قوانین جدید محاسبه

اضافه خدمت غیبت سربازی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اضافه خدمت غیبت سربازی یکی از مشکلاتی است که مشمولان خدمت به دنبال بخشودگی آن هستند. زیرا آن‌ها علاوه بر اضافه خدمت خود نمی‌توانند از تسهیلاتی مانند معافیت‌ و کسری خدمت استفاده کنند. به همین دلیل سازمان نظام وظیفه کشور شرایطی را برای بخشودگی اضافه خدمت غیبت سربازی ۱۴۰۳ در نظر گرفته است که کسب اطلاعات در مورد آن می‌تواند به شما کمک زیادی کند.

خدمت سربازی

سربازی، خدمتی است که در آن تمام مردان بالای 18 سال باید به پادگان‌های آموزشی مراجعه کنند تا برای خدمت سربازی آماده شوند. دوره آموزشی معمولا 2 ماه است که در آن آموزش‌هایی جهت حفاظت و دفاع از مرزهای کشور یا انجام وظیفه در بخش‌های اداری دستگاه دولتی ارائه می‌کنند. حال ممکن است این سربازان به دلیل رعایت نکردن برخی از قوانین نظام وظیفه اضافه خدمت بخورند که باید این دوره را نیز بگذرانند. در حال حاضر برخی از این جریمه‌ها قابل بخشش هستند.

شما جهت لیست پادگان‌های آموزشی سربازی روی لینک کلیک کنید.

اضافه خدمت غیبت سربازی ۱۴۰۳ چیست؟

معمولان افرادی که به سن 18 سال تمام رسیدند باید به خدمت سربازی بروند، در صورتی که آن‌ها غیبت کنند و به موقع به سربازی نروند، آنگاه اضافه خدمت خواهند داشت. این اضافه خدمت بر اساس مدت زمان غیبت آن‌ها تعیین می‌شود که به صورت زیر محاسبه می‌شوند:

شما جهت محاسبه غیبت سربازی و شرایط توجیه غیبت سربازی روی لینک کلیک کنید.

منظور از اضافه خدمت غیبت سربازی

  • در صورتی که غیبت آن‌ها بیشتر از 3 ماه باشد، اضافه خدمت غیبت سربازی می‌خورند.
  • اگر غیبت آن‌ها بیشتر از سه ماه باشد، آنگاه شش ماه اضافه خدمت سربازی خواهند داشت.
  • اگر غیبت سربازی آن‌ها بیشتر از یک سال باشد، علاوه بر اضافه خدمت غیبت سربازی به عنوان فراری، به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

همچنین اگر سربازان حین خدمت مرتکب جرمی‌شوند یا از محل خدمت خود فرار کنند، برای آن‌ها نیز اضافه خدمت در نظر گرفته می‌شود. حال در صورتی که تخلفات آن‌ها بسیار بزرگ باشد به دادسرا معرفی می‌شوند تا مدت زمان اضافه خدمت آن‌ها را تعیین کنند. این اضافه خدمت‌ها در واقع جریمه ای برای آن‌ها هستند تا حس مسئولیت‌پذیری داشته باشند. خوب است بدانید که اضافه خدمت سربازی به صورت کلی به سه دسته انضباطی، نهست و سنواتی تقسیم می‌شود که شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

شما جهت شرایط و نحوه دریافت امریه سربازی ۱۴۰۳ روی لینک کلیک کنید.

شرایط و ویژگی‌های بخشش اضافه خدمت غیبت سربازی

مشمولان خدمت سربازی در صورتی که وضعیت انضباطی خوبی به هنگام خدمت داشته باشند، حسن اخلاق و رفتاری عالی حین خدمت نشان دهند یا این که در عملیات جنگی شجاع و فداکار باشند، آنگاه فرماندهان و مدیران می‌توانند تمام یا بخشی از اضافه خدمت سربازی سنواتی آن‌ها را ببخشند.

معمولاً این بخشش‌ها بر اساس تشخیص مقامات ذیصلاح مذکور، مقامات جایگاه‌های سرلشکری و بالاتر یا هم‌تراز آن‌ها مورد بررسی و تایید قرار می‌گیرد. حال شاید برای شما سوال پیش بیاید که شرایط بخشش اضافه خدمت غیبت سربازی چیست؟ چگونه سربازان می‌توانند شامل بخشش غیبت سربازی شوند؟ سربازان در صورت داشتن شرایط زیر می‌توانند از بخشش اضافه خدمت غیبت سربازی بهره‌مند شوند:

  • سربازانی که به عنوان سرباز نمونه در یگان‌های خدمتی ‏نیروهای مربوطه یا رده‌های هم‌تراز معرفی شوند تا در مراسمات گرامیداشت و جشنواره‌های روز سرباز و غیره از آن‌ها تجلیل کنند.
  • سربازانی که در حین خدمت نظم و انضباط را رعایت می‌کنند.
  • پیش از خدمت یا در طول خدمت موفق به ثبت ابتکار جدیدی مانند تولید محصول، مقاله علمی شده باشند.
  • تمام کارکنان وظیفه‌ای که جزو نفرات اول تا دهم مسابقات فرهنگی، ورزشی، علوم قرآنی و علمی نیروهای سازمان‌های  مسلح  کشور باشند. 

بخشش اضافه خدمت غیبت سربازی

  • کارکنان وظیفه‌ای که حداقل یک جز قرآن را حفظ باشند.
  • کارکنان وظیفه‌ای که حافظ حداقل یک پنجم نهج‌البلاغه، اصول کافی یا صحیفه سجادیه هستند.
  • تمام سربازانی که در امور فرهنگی مانند مراسمات هفتگی دعای کمیل، زیارت عاشورا، دعای توسل، دعای ندبه و غیره در طول خدمت فعال باشند.
  • تمام سربازانی که در حین انجام ماموریت سربازی دچار معلولیت، جانبازی یا از کار افتادگی باشند. البته معلولیت آن‌ها نباید به گونه‌ای باشد که معاف شوند.
  • تمام کارکنان وظیفه‌ای که در طول خدمت در راستای ترویج فرهنگ علوم قرآنی، برگزاری نماز جماعت، ترویج تفکر بسیجی و انجام وظایف محوله‌ای را در بین کارکنان گسترش دهند و الگوی تاثیر گذار و مثبتی باشند.
  • سربازانی که تلاش می‌کنند اعتقادات دینی و اسلامی را تقویت کنند. همچنین در طول خدمت پیشرفت چشمگیری در انجام وظایف سازمانی داشته باشند.
  • اموالی که در حین خدمت در اختیار دارند را امانت‌داری کنند.
  • اگر بلافاصله بعد از اتمام دوره آموزشی به مناطق امنیتی درگیر منتقل شوند و 6 ماه در آن مناطق خدمت کنند یا به صورت متناوب 8 ماه در این مناطق امنیتی به عنوان سرباز بومی یا غیربومی خدمت کرده باشند، آنگاه می توانند از عفو اضافه خدمت غیبت سربازی بهره‌مند شوند.
  • تمام سربازان غیربومی که حداقل به مدت 10 ماه در مناطق عملیاتی و امنیتی خدمت کرده باشند.
  • تمام سربازان غیربومی که حداقل به مدت 12 ماه در مناطق محروم و بد آب و هوا خدمت کرده باشند.
  • در صورتی که سربازان در مشاغل سخت و زیان باری مانند امور حفاظت فیزیکی دژبانی، رانندگی در مناطق محروم، خدمات پشتیبانی در مناطق بد آب و هوا، عملیاتی و امنیتی و غیره حداقل به مدت 12 ماه خدمت کرده باشند.
  • تمام سربازانی که در مناطقی بیش از 300 کیلومتر مسافت و دور از محل مسکونی حداقل به مدت 12 ماه خدمت کرده‌ باشند.
  • در صورتی که سربازان بتوانند با توجه به مهارت‌های آموزشی خود در دوره خدمت، افتخارات نفرات اول تا سوم برگزیده دوره‌های آموزشی مهارت‌آموزی شاغل در مناطق محروم را کسب کرده باشند، می‌توانند از بخشش غیبت سربازی بهره‌مند شوند.
  • توانایی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز یگان را داشته باشند.
  • در مشاغل تخصصی به صورت کارآمد خدمت کرده باشند.
  • نفرات اول تا سوم دوره‌های آموزش رزم مقدماتی و تخصصی را کسب کرده باشند.
  • در صورتی که نمره 90 به بالا را در دوره آموزشی مقدماتی کسب کنند.
  • در مناطقی با گرما یا سرمای مستقیم خدمت کرده باشند.
  • در صورتی که جزو خانواده‌های کارکنان نیروهای مسلح در مناطق غیربومی باشند.
  • حداقل به مدت یک سال در یگان‌های پاسداری مناطق عادی خدمت کرده باشند.
  • سربازانی که شرایط خاصی مانند یتیم، متاهل، فرزند ایثارگر، پدر آن‌ها محکوم به حبس  جرائم غیر امنیتی هستند، یکی از اعضای درجه یک خانوار در طول خدمت فوت کرده باشد، تحت پوشش کمیته امداد یا سازمان بهزیستی باشند.

معمولاً علاوه بر شرایط ذکر شده در بالا شرایط دیگری نیز جهت بخشش اضافه خدمت غیبت سربازی وجود دارند که شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

شما جهت سربازی در سپاه چگونه است؟ و بیماریهایی که باعث معافیت سربازی میشود  روی لینک  کلیک کنید.

شرایط اضافه خدمت غیبت سربازی

میزان بخشش در اضافه خدمت غیبت سربازی چگونه است؟

شاید برای شما سوال پیش بیاید در صورتی که شما شرایط بخشش اضافه خدمت غیبت سربازی را داشته باشید، آنگاه چند درصد بخشودگی غیبت سربازی می‌شوید؟ در رابطه با این سوال باید بیان کرد شما در صورتی که هر کدام از شرایط بخشش غیبت سربازی ذکر شده در بالا را داشته باشید می‌توانید حداکثر تا دو سوم اضافه خدمت غیبت سربازی را بخشیده شوید. اما به یاد داشته باشید که بخشش غیبت سربازی برای هر کسی امکان‌پذیر نیست.

شما جهت مشاوره نظام وظیفه آنلاین روی لینک کلیک کنید.

در صورتی که به موقع خود را به سربازی معرفی نکنیم از چه چیزهایی محروم می‌شویم؟

مشمولین خدمت سربازی در صورتی که به موقع خود را معرفی نکنند از امکانات و مزایایی زیادی در کشور محروم خواهند بود که در زیر به چند مورد آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • خروج از کشور
  • ادامه تحصیل
  • استخدام و کار در شرکت‌ها
  • کار در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها
  • ثبت و تاسیس شرکت
  • دریافت هرگونه وام یا تسهیلات دولتی
  • محرومیت از معافیت کفالت
  • غیره

بنابراین بهتر است در اولین فرصت جهت بررسی وضعیت خدمت خود به دفاتر انتظامی پلیس+10 مراجعه کنید تا آن‌ها هر چه سریع‌تر شما را به نظام وظیفه کشور معرفی کنند. حال اگر شما هر گونه سوالی در مورد اضافه خدمت غیبت سربازی و قوانین جدید محاسبه آن داشته باشید می‌توانید از کارشناسان ایران تحصیل بپرسید.

شما جهت خروج از کشور سربازان در حین خدمت ۱۴۰۳ روی لینک کلیک کنید.

مدت زمان دوره خدمت سربازی چگونه است؟

به صورت کلی دوره خدمت سربازی 2 سال است. ولی در حال حاضر سه ماه از آن کاهش یافته است. از این 21 ماه باقی‌مانده شما باید دو ماه آن را در پادگان‌های آموزشی سربازی بگذرانید و 19 ماه آن را در یگان مربوطه خواهید ماند. اما سربازانی در مناطق مختلف خدمت می‌کنند، آنگاه طول دوره خدمت آن‌ها کمتر می‌شود:

  • در صورتی که به عنوان سرباز امریه خدمت کنند، طول دوره خدمت آن‌ها 24 ماه می‌شود.
  • در صورتی که به صورت عادی خدمت کنند و در نیروهای مسلح و یگان‌های حفاظت در مناطق عادی باشند، طول دوره خدمت آن‌ها 21 ماه خواهد بود.
  • اگر شما به‌عنوان یکی از سربازان غیربومی در شرایط بد آب و هوایی، مناطق غیربومی، مناطق عملیاتی غیر درگیر، مناطق محروم آب و هوا خدمت کنید، طول دوره شما 19 ماه خواهد بود.

مدت زمان اضافه خدمت غیبت سربازی

  • اگر در صورتی که در شرایط جنگی و درگیری خدمت کنید، آنگاه طول دوره خدمت شما 18 ماه خواهد بود.

حالا اگر شما هر گونه سوالی در مورد طول دوره خدمت سربازان متاهل و غیره داشته باشید می‌توانید آن را با کارشناسان ایران تحصیل در میان بگذارید.

شما جهت حقوق سربازان متاهل ۱۴۰۳ و خرید خدمت سربازی برای متاهلین ۱۴۰۳ روی لینک کلیک کنید.

قوانین غیبت سربازی به هنگام تحصیل چگونه است؟

معمولاً داوطلبانی که قصد دارند به تحصیلات دانشگاهی و عالی خود ادامه دهند حداقل بین 6 ماه تا یک سال مهلت دارند با شرکت در کنکور به دانشگاه قبول شوند. در صورتی که آن‌ها در این مدت نتوانند در دانشگاهی قبول شوند باید به سازمان نظام وظیفه خود را معرفی کنند تا جزو مشمولین غیبت سربازی نباشند.

اما در صورتی که در دانشگاه قبول شوند می توانند از معافیت تحصیلی استفاده کنند تا ادامه تحصیل دهند. حال اگر حین خدمت نیز در دانشگاه قبول شوند می توانند دوره خدمت خود را متوقف کرده و به دانشگاه بروند. آن‌ها معمولا بعد از فارغ‌التحصیلی باید خدمت خود را از سر بگیرند. حالا اگر آن‌ها جزوه دانشجویان و طلبه‌های انصرافی و اخراجی باشند چیکار باید کرد؟ شما در این رابطه می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

شما جهت معافیت سربازی روی لینک کلیک کنید.

آیا با داشتن غیبت سربازی می‌توان در دانشگاه ثبت‌نام کرد؟

سازمان وظیفه عمومی به دانشگاه‌ها اجازه نمی‌دهد از بین مشمولان خدمت سربازی دانشجو بپذیرد. بنابراین وقتی آن‌ها در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی قبول شدند باید فرم خود را دریافت کرده و به دفاتر پلیس+10 ارائه دهند تا معافیت تحصیلی بگیرند. بنابراین تمام مشمولین خدمت سربازی در صورت داشتن غیبت سربازی نمی‌توانند در دانشگاه‌ها ثبت‌نام کنند. البته آن‌ها باید بعد از فارغ‌التحصیلی مدرک تحصیلی خود را به همراه برگه معافیت تحصیلی به سازمان نظام وظیفه ارائه دهند تا آن‌ها بتوانند به خدمت سربازی معرفی کنند.

در حال حاضر نظام وظیفه کشور برای استفاده از معافیت تحصیلی برای هر یک از مقاطع مختلف مدت زمانی را در نظر گرفته است که شما باید در این زمان دوره دانشگاهی خود را سپری کنید. در غیر این صورت جزو سربازان غایبین به شمار می‌آیید.

  • کاردانی 2.5 سال
  • کارشناسی پیوسته 5 سال
  • کارشناسی ناپیوسته 3 سال
  • کارشناسی ارشد پیوسته 6 سال
  • کارشناسی ارشد ناپیوسته 3 سال
  • دکترای پزشکی 8 سال
  • دکترای تخصصی 6 سال

شما جهت استعلام محل خدمت سربازی با کد ملی روی لینک کلیک کنید.

اضافه خدمت غیبت سربازی و دانشگاه

 

جهت دریافت مشاوره در مورد اضافه خدمت غیبت سربازی، قوانین جدید محاسبه اضافه خدمت غیبت سربازی، اضافه خدمت سربازی چند ماه است، اضافه خدمت سربازی چگونه بخشیده میشود، اضافه خدمت سربازی، اضافه خدمت سربازی چگونه است، اضافه خدمت سربازی حقوق دارد، اضافه خدمت سربازی چیست، اضافه خدمت انضباطی سربازی، اضافه خدمت سربازی چقدر است، استعلام اضافه خدمت سربازی، انواع اضافه خدمت سربازی، اضافه دفترچه‌ای خدمت سربازی، اضافه شدن خدمت سربازی به بیمه، بخشودگی اضافه خدمت سربازی، حداقل سن سربازی، حداکثر سن سربازی، اضافه خدمت دیر رفتن به سربازی، بخشش اضافه خدمت سربازی، پیگیری اضافه خدمت سربازی، تکلیف اضافه خدمت سربازی، جریمه اضافه خدمت سربازی، حذف اضافه خدمت سربازی، حداکثر اضافه خدمت سربازی، اضافه خدمت غیبت سربازی در حین خدمت، حذف اضافه خدمت انضباطی سربازی و خرید اضافه خدمت سربازی با مشاوران ایران تحصیل به شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

آیا در صورت داشتن غیبت سربازی باید مبلغی را به عنوان جریمه پرداخت کرد؟

در صورتی که غیبت سربازی شما بیشتر از 8 سال باشد، آنگاه باید جریمه ای را پرداخت کنید که این جریمه‌ها به مدرک تحصیلی شما بستگی دارند:

  • مدرک تحصیلی زیر دیپلم 20 میلیون تومان
  • مدرک دیپلم 30 میلیون تومان
  • مدرک فوق دیپلم 50 میلیون تومان
  • مدرک لیسانس 80 میلیون تومان
  • مدرک کارشناسی ارشد 120 میلیون تومان
  • دکتری غیرپزشکی 200 میلیون تومان
  • دکتری پزشکی 400 میلیون تومان
  • پزشکان متخصص 800 میلیون تومان

 البته ایرانیان خارج از کشور علاوه بر موارد ذکر شده در بالا باید 50 درصد آن‌ها را پرداخت کنند

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اضافه خدمت غیبت سربازی شامل چه افرادی می‌شود؟

 تمام افرادی که غیبت سربازی داشته باشند، در حین خدمت فرار کرده باشند یا در طول خدمت تخلفاتی انجام داده باشند، آنگاه مشمول اضافه خدمت غیبت سربازی می‌شوند.

در چه صورت سربازان مشمول بخشش اضافه خدمت غیبت سربازی می‌شوند؟

سربازانی که به هر دلیلی بتوانند رضایت فرماندهان خود را جلب کنند و همچنین یکی از شرایط ذکر شده در بالا را داشته باشند، آنگاه می‌توانند درصدی از دوره اضافه خدمت غیبت سربازی خود را بخشیده شوند.

حداقل سن ورود به خدمت سربازی چقدر است؟

تمام افرادی که به سن 18 سال تمام رسیده‌اند باید برای خدمت سربازی به پلیس+10 معرفی شوند.

مدارک لازم جهت ثبت‌نام خدمت سربازی چیست؟

شما با مراجعه به پلیس+10 می‌توانید تمام مدارک لازم جهت ثبت‌نام در خدمت سربازی را دریافت کنید. البته کارشناسان ایران تحصیل نیز می‌توانند در این مورد شما را راهنمایی کنند.

آیا حداکثر سن ورود به خدمت سربازی وجود دارد؟

بله، سن تمام افرادی که به خدمت سربازی می‌روند باید بین 18 تا 50 سال تمام باشد. لذا اگر سن شما در بین این محدوده نباشد نمی‌توانید به سربازی بروید.

آیا در حال حاضر می‌توان خدمت سربازی را خرید؟

قوانین زیادی جهت خرید و فروش خدمت سربازی وجود دارند. ولی در حال حاضر قوانینی جهت خرید خدمت سربازی ۱۴۰۳ وجود ندارد. در صورتی که شما قصد خرید آن را داشته باشید می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

آیا دانشگاه و خدمت سربازی را می‌توان به صورت همزمان گذراند؟

خیر، شما نمی‌توانید دانشگاه و خدمت سربازی را به صورت همزمان بگذرانید. بنابراین باید یا در دانشگاه تحصیل کنید یا اینکه تمام تمرکز خود را روی سربازی بگذارید.

 

 

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «اضافه خدمت غیبت سربازی ۱۴۰۳+ قوانین جدید محاسبه»

  1. Avatar photo ابولفضل گفت:

    سلام دپیلمم را در خرداد ۱۴۰۲ گرفتم اما پشت کنکورم آیا به پشت کنکوری ها اضافه خدمت میخوره؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در صورتی که در سنوات مجاز باشید غیبت لحاظ نخواهد شد

  2. Avatar photo حسین بخشوده لچال گفت:

    سلام من متولد ۷۲ ام و با مدرک دیپلم الان ۳۰ سالمه
    سربازی هم نرفتم کی میتونم معافیت بگیرم؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      سوال شما احتیاح به بررسی شرایط شما دارد
      جهت بررسی وراهنمایی با شماره 9099075307 تماس بگیرید
      تا مشاورین راهنماییتان کنند.

  3. Avatar photo Abolfazl گفت:

    سلام من ۳/۱۸ سال بعد میشه ۱۸ سالم میتونم دوماه بعدش اقدام کنم برای اعزام و اضافه خدمت نخورم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید خود را قبل از اتمام معافیت تحصیلی به نظام وظیفه مع فی کنید و شرایطتان را شرح دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • قوانین جدید معافیت سربازی

    قوانین جدید معافیت سربازی در سال 1403

    با اطلاع از قوانین جدید معافیت سربازی، می توانید برای دریافت انواع معافیت ها اقدام کنید. سربازی برای کلیه مردان بالای 18 سال اجباری است و از آنجایی که بسیاری ممکن است مشمول دریافت معافیت باشند، یک سری قونین برای...
  • ثبت نام امریه دانشگاه علمی کاربردی

    ثبت نام امریه دانشگاه علمی کاربردی + زمان و شرایط 1403 | ایران تحصیل

    ثبت نام امریه دانشگاه علمی کاربردی یکی از موضوعات مهم برای واجدین شرایط و زمان نام نویسی یه صورت غیر حضوری است. مشمولین سربازی که در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل کرده و فارغ التحصیل شده‌اند، اکنون می‌توانند با...
  • ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت

    ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت 1403 + زمان، شرایط و مدارک

    شرایط ثبت نام آزمون توجیهی بدو خدمت 1403 اعلام شد. برگزاری دوره های ضمن خدمت توسط دانشگاه های علوم پزشکی هر ساله انجام می شود که هدف از برگزاری آن ها ارتقای سطح علمی کارکنان و افزایش توانمندی های آن...
  • ثبت نام امریه وزارت علوم

    فراخوان ثبت نام امریه وزارت علوم 1403 + زمان، شرایط و رشته ها

    زمان ثبت نام امریه وزارت علوم 1403 اعلام شد. برای مشمولینی که علاقه مند سپری کردن دوران خدمت به عنوان کارمند در این سازمان هستند، دریافت امریه وزارت علوم بسیار مناسب است. افرادی که دارای شرایط لازم بوده و در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)