ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

آخرین رتبه قبولی رشته های مهندسی 1401-1403

آخرین رتبه قبولی رشته های مهندسی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

افرادی که در کنکور ریاضی شرکت می‌کنند، بهتر است نسبت به آخرین رتبه قبولی رشته های مهندسی نیز اطلاع پیدا کنند. با اطلاع از آخرین رتبه‌های لازم برای قبولی در رشته های مهندسی افراد می‌توانند با مقایسه وضعیت افراد با وضعیت کارنامه خودشان برنامه‌ریزی خوبی برای رسیدن به هدف خود و انتخاب رشته صحیح داشته باشند. رشته های مهندسی که در گروه ریاضی ارائه می‌شوند، از پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور سراسری هستند و افراد زیادی علاقمند به ادامه تحصیل در این رشته ها هستند.

هر سال برخی از داوطلبان رشته ریاضی با داشتن رتبه‌های خوب به دلیل نداشتن انتخاب صحیح در رشته های مهندسی قبول نمی‌شود. از آنجا که تغییراتی در کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعمال شده است، آزمون سراسری گذشته نزدیک‌ترین آزمون به کنکور امسال است. به همین خاطر افراد می‌توانند با اطلاع از آخرین رتبه قبولی رشته های مهندسی چند گام جلو افتاده و برنامه‌ریزی و انتخاب رشته بهتری را برای خود داشته باشند. از این رو در این مقاله در ارتباط با آخرین رتبه برای قبولی در رشته های مهندسی برای دانشگاه‌های آزاد و سراسری اشاره خواهیم کرد.

ضرورت اطلاع از آخرین رتبه قبولی رشته های مهندسی

شما به عنوان داوطلب کنکور سراسری ممکن است دنبال پاسخ این سؤال باشید که چرا باید از آخرین رتبه قبولی رشته های مهندسی در گروه آزمایشی ریاضی مطلع شد؟ اطلاع از آخرین رتبه‌های قبولی در هر کدام از زیر گروه‌های که افراد در آنها شرکت می‌کنند، باعث می‌شود که بتوانند دید وسیع‌تری نسبت به رتبه تراز و رتبه در سهمیه افراد داشته باشند. با بررسی کارنامه کنکور سراسری شما می‌توانید به دقت بررسی کنید که با توجه به رتبه قبولی افراد دیگر شما شانس قبولی در کدام رشته ها و دانشگاه‌ها را دارید.

هر سال افراد متعددی در گروه ریاضی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند. رشته های مهندسی به دلیل پرطرفدار بودن آنها و همچنین بازار کاری که در آینده دارند، بسیار مورد استقبال هستند و همه داوطلبان به دنبال قبولی در این رشته ها می‌باشند. بنابراین اگر شما از آخرین رتبه قبولی رشته های مهندسی سال گذشته اطلاعات لازم را داشته باشید، می‌توانید با برنامه‌ریزی صحیح و داشتن انتخاب رشته اصولی شانس قبولی بیشتری را برای اخذ پذیرش در رشته های مورد علاقه خود داشته باشید.

کارنامه کنکور سراسری هر سال از طریق سامانه سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org منتشر می‌شود و افراد می‌توانند پس از اعلام نتایج کنکور به این کارنامه دسترسی داشته باشند. آخرین رتبه قبولی سال‌های گذشته در رشته های مهندسی در کارنامه کنکور افراد منتشر می‌شود و افراد می‌توانند براساس رتبه و تراز کسب شده خود وارد فرایند انتخاب رشته شوند.

توجه داشته باشید که در کنار بررسی آخرین رتبه قبولی رشته های مهندسی، داشتن مشاوری که بتواند در این مسیر شما را به درستی یاری کند، می‌تواند موفقیت شما در انتخاب بهترین رشته بر اساس اولویت‌هایتان را میسر سازد. از آنجا که بسیاری از افراد به دنبال اطلاع از آخرین رتبه قبولی رشته های مهندسی همچون مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، مهندسی و مهندسی عمران هستند، در ادامه آخرین رتبه لازم در رشته های پرطرفدار مهندسی ارائه شده را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

اطلاعیه

با اطلاع از آخریت رتبه قبولی رشته های مهندسی شما می‌توانید انتخاب رشته دقیق و اصولی را داشته باشید و با بررسی رتبه و تراز پذیرفته شدگان سال‌های قبل شانس قبولی بیشتری برای اخذ پذیرش در دانشگاه‌های برتر خواهید داشت.

"ضرورت

آخرین رتبه قبولی رشته های مهندسی دانشگاه سراسری 

همانطور که اشاره شد داوطلبان زیادی با هدف رسیدن به مرحله انتخاب رشته سعی می‌کنند که در آزمون سراسری بهترین عملکرد را داشته باشند. آزمون سراسری هر سال از سوی سازمان سنجش برگزار می‌شود و افراد می‌توانند شانس خود را برای قبولی در رشته های مهندسی امتحان کنند.

همانطور که اشاره شد اطلاع از آخرین رتبه قبولی رشته های مهندسی از جمله مهندسی برق، مکانیک، صنایع و عمران بسیار اهمیت دارد و افراد با داشتن کارنامه قبولی افراد سال قبل می‌توانند اولویت بندی دقیق‌تری داشته باشند و وقتی که از کارنامه قبولی افراد گذشته سال‌های گذشته استفاده می‌کنند، می‌توانند انتخاب‌های معقول‌تری را در فرم تکمیل انتخاب رشته خود داشته باشند. از این رو در ادامه آخرین رتبه قبولی کنکور قبولی رشته های مهندسی دانشگاه سراسری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی برق 

رشته مهندسی برق یکی از پرطرفدارترین رشته های کنکور ریاضی می‌باشد که افراد باید قبل از هر چیز از آخرین رتبه قبولی در این رشته مطلع شوند. در جدول زیر آخرین رتبه قبولی در این رشته در سهمیه ایثارگران و مناطق ارائه شده است. افرادی که می‌خواهند در این رشته ادامه تحصیل دهند می‌توانند از جدول زیر کمک بگیرند.

دانشگاه  سهمیه  رتبه قبولی دوره
صنعتي شريف منطقه یک 43 روزانه
تهران  منطقه یک 214 روزانه
صنعتي اميرکبير منطقه یک 942 روزانه
دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی سهمیه منطقه یک 1621 روزانه
صنعتي اصفهان منطقه یک 1245 روزانه
صنعتی امیرکبیر منطقه یک 2916 روزانه
صنعتي شريف منطقه دو 54 روزانه
تهران  منطقه دو 184 روزانه
صنعتي اصفهان منطقه دو 1385 روزانه
بوعلي سينا همدان منطقه دو 7513 روزانه
رازي -کرمانشاه منطقه دو 16542 روزانه
دانشگاه تبریز منطقه سه 3040 روزانه
علم و صنعت  منطقه سه 208 روزانه
بوعلي سينا همدان منطقه سه 3205 روزانه
دانشگاه رازي _ کرمانشاه منطقه سه 7500 روزانه

 

برای اطلاع از رتبه قبولی پزشکی در اصفهان روی لینک کلیک کنید.

بنر انتخاب رشته کنکور

آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی کامپیوتر

افرادی که مایل به ادامه تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر به عنوان یکی از برجسته‌ترین رشته های ریاضی می‌باشند، باید حتماً از آخرین رتبه قبولی در سهمیه مناطق مطلع شوند. در ادامه جدول زیر که نشان دهنده رتبه در سهمیه و رتبه قبولی افراد سال قبل می‌باشد، ارائه شده است.

دانشگاه  سهمیه  رتبه قبولی دوره
صنعتي شريف منطقه یک 31 روزانه
تهران  منطقه یک 124 روزانه
صنعتي اصفهان منطقه یک 1268 روزانه
فردوسی مشهد منطقه یک 2260 نوبت دوم
صنعتی شریف منطقه یک  1923 پردیس خودگردان
صنعتي شريف منطقه دو 27 روزانه
دانشگاه تهران  منطقه دو 88 روزانه
صنعتي اصفهان منطقه دو 575 روزانه
صنعتی امیرکبیر منطقه دو 2690 پردیس خودگردان
تهران  منطقه سه 43 روزانه
دانشگاه دامغان منطقه سه 2455 روزانه
رازی کرمانشاه منطقه سه 1566 روزانه
ملایر منطقه سه 18920 نوبت دوم

 

"</a

آخرین رتبه قبولی مهندسی مکانیک

مهندسی مکانیک نیز مهم‌ترین رشته های گروه آزمایشی ریاضی است که همه افراد مایل به کسب رتبه مناسب برای قبولی در این رشته هستند. چنانچه شما داوطلبان عزیز مایل به انتخاب رشته مهندسی مکانیک در دانشگاه‌های سراسری هستید و می‌خواهید این کار به طور دقیق انجام شوید، باید ابتدا از آخرین رتبه قبولی رشته های مهندسی مطلع شوید. در ادامه آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی مکانیک در سهمیه مناطق ارائه شده است و شما می‌توانید با توجه به این جدول بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید و شانس قبولی خود را افزایش دهید.

دانشگاه  سهمیه  رتبه قبولی دوره
صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی منطقه یک 344 روزانه
کاشان منطقه یک 990 روزانه
اصفهان منطقه یک 2110 روزانه
گیلان _ رشت منطقه یک 1178 نوبت دوم
صنعتی شریف منطقه یک 3157 پردیس خودگردان
صنعتی شریف منطقه یک 3099 پردیس خودگردان
بین المللی امام خمینی – قزوین منطقه دو 956 روزانه
نوشیروانی بابل منطقه دو 6422 نوبت دوم
شهید باهنر کرمان منطقه دو 22677 نوبت دوم
دانشگاه اراک منطقه سه 4166 روزانه
بوعلی سینا همدان منطقه سه 7388 روزانه
صنعتی شاهرود منطقه سه 4227 روزانه
محقق اردبیلی  منطقه سه 9526 نوبت دوم
دانشگاه لرستان  منطقه سه 15677 نوبت دوم

 

جهت آشنایی با لیست رشته های ریاضی با رتبه مورد نیاز وارد لینک شوید. 

 

آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی صنایع

مهندسی صنایع یکی دیگر از رشته های پرمتقاضی گروه ریاضی است و افراد زیادی که در کنکور ریاضی شرکت می‌کنند، آرزوی قبولی در این شرکت را رشته را دارند. با اطلاع و بررسی آخرین رتبه قبولی رشته های مهندسی از جمله مهندسی صنایع شما می‌توانید روند انتخاب رشته مناسبی را داشته باشید. از این رو در ادامه رتبه آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی صنایع در سهمیه ایثارگر و مناطق نشان داده شده است.

دانشگاه  سهمیه  رتبه قبولی دوره
علم و فناوری مازندران   ایثارگران 25 درصد  688 روزانه
دانشگاه باهنر کرمان سهمیه ایثارگران 25 درصد  755 روزانه
بوعلی سینا – همدان ایثارگران 5 درصد ظرفیت 4088 روزانه
دانشگاه تهران منطقه یک 533 روزانه
علم و صنعت  منطقه یک 1225 روزانه
دانشگاه تبریز منطقه یک 6144 نوبت دوم
صنعتی امیرکبیر منطقه یک 2516 پردیس خودگردان
خوارزمی تهران منطقه دو 688 روزانه
دانشگاه یزد منطقه دو 3341 روزانه
فردوسی مشهد منطقه دو 4326 نوبت دوم
تبریز منطقه سه 744 روزانه
تربت حیدریه منطقه سه 16480 روزانه
کردستان منطقه سه 5055 روزانه

صنعتی امیرکبیر

منطقه سه

2270 پردیس خودگردان

رشته های مورد نیاز جامعه کدام اند؟ برای اطلاع کافیست روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

آخرین رتبه قبولی مهندسی عمران

بدون شک در میان رشته های ریاضی رشته مهندسی عمران بیشترین میزان داوطلبان را در کنکور سراسری دارد و افرادی که در زیر گروه ریاضی امتحان می‌دهند، مایلند که در رشته مهندسی عمران در دانشگاه‌های سراسری بالاخص دوره‌ای روزانه قبول شوند. اطلاع از آخرین رتبه قبولی رشته های مهندسی از جمله رشته عمران به عنوان پرطرفدارترین رشته گروه ریاضی می‌تواند به شما دید وسیع‌تری نسبت به رتبه قابل قبول برای انتخاب رشته از گروه‌های روزانه شبانه و یا پردیس خودگردان ارائه کند. در ادامه آخرین رتبه قبولی رشته مهندسی عمران دانشگاه‌های سراسری در دوره‌های مختلف روزانه، نوبت دوم و پردیس خودگردان ارائه شده است.

دانشگاه  سهمیه  رتبه قبولی دوره
بوعلی سینا همدان منطقه یک 9155 روزانه
شهید بهشتی منطقه یک 2216 روزانه
دانشگاه قم منطقه یک 477 روزانه
دانشگاه فردوسی  سهمیه منطقه یک 4855 دوره شبانه
صنعتی شریف منطقه یک 2966 پردیس خودگردان
صنعتی اصفهان منطقه دو 1472 روزانه
صنعتی ارومیه منطقه دو 15899 روزانه
محقق اردبیلی منطقه دو 22324 نوبت دوم
صنعتی شریف منطقه دو 6955 پردیس خودگردان
صنعتی امیرکبیر منطقه دو 3618 پردیس خودگردان
صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی منطقه سه 415 روزانه
صنعتی نوشیروانی بابل منطقه سه 1005 روزانه
دانشگاه دامغان منطقه سه 4755 روزانه
دانشگاه ملایر منطقه سه 15422 نوبت دوم

 

جهت اطلاع از دانشگاه های دارای رشته عمران وارد لینک شوید.  

"</a

آخرین رتبه قبولی رشته های مهندسی دانشگاه آزاد

بسیاری از داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت کرد‌اند، پس از اعلام نتایج کنکور، در صورتی که رتبه مناسبی را کسب نکرده‌ باشند، می‌توانند شانس خود را برای اخذ پذیرش در دانشگاه آزاد امتحان کنند. انتخاب رشته دانشگاه آزاد در رشته های مهندسی در سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org انجام می‌شود. داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد در کنکور ریاضی شده‌اند، از طریق کد دسترسی که در پایین کارنامه اولیه ثبت شده می‌توانند فرایند انتخاب رشته خود در مهلت مقرر انجام دهند.

اطلاع از آخرین رتبه قبولی رشته های مهندسی در هنگام تکمیل فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد بسیار اهمیت دارد. با اطلاع از کارنامه قبولی افراد پذیرفته شدگان سال‌های قبل می‌توانید انتخاب رشته موفقی را داشته باشید. توجه کنید که تمام فرایند انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی و دانشگاه آزاد جدا انجام می‌شود. از آنجا که اطلاع از آخرین رتبه قبولی رشته های مهندسی دانشگاه آزاد نیز برای داوطلبان بسیار اهمیت دارد، در جدول زیر رتبه در سهمیه افراد ارائه شده است.

  • رشته علوم کامپیوتر : رتبه کشوری 11356
  • رشته مهندسی مکانیک : رتبه کشوری 12879
  • رشته مهندسی برق : رتبه کشوری 12578
  • رشته مهندسی عمران : رتبه کشوری 6852
  • رشته مهندسی نفت : رتبه کشوری 5276
  • رشته مهندسی شیمی : رتبه کشوری 11257
  • رشته مهندسی هوافضا : رتبه کشوری 4972
  • رشته مهندسی پزشکی : رتبه کشوری 15670

 

برای اطلاع از آخرین رتبه مجاز به انتخاب رشته ریاضی روی لینک کلیک کنید.

بنر انتخاب رشته

مشاوره آخرین رتبه قبولی رشته های مهندسی

در بخش قبل در ارتباط با رتبه‌های قبولی دانشگاه سراسری و آزاد در رشته های مهندسی اشاره کردیم. همانگونه که می‌دانید افراد برای انتخاب رشته صحیح باید ابتدا دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد را دریافت کنند و کد رشته محل‌های خود را در این دفترچه استخراج کنند.

پس از آن باید کد رشته هایی که استخراج کرده‌اند را در فرم انتخاب رشته موجود در سامانه سنجش و یا سامانه سنجش پذیرش دانشگاه آزاد اولویت بندی کنند.  اولویت بندی کد رشته ها به این صورت است که ابتدا باید انتخاب‌های خوشبینانه انتخاب‌های منطقی و انتخاب‌های بدبینانه را داشته باشند.

آن دسته از افرادی که مایل به کسب پذیرش از دانشگاه‌های سراسری و آزاد در رشته های مهندسی هستند، ابتدا باید آخرین رتبه قبولی رشته های مهندسی اطلاع یابند، چرا که از طریق آشنایی با رتبه تراز و رتبه در سهمیه افرادی که در کنکور سال گذشته شرکت کرده و پذیرفته شده‌اند، داوطلبان می‌توانند انتخاب رشته مناسب‌تری داشته باشند و شانس قبولی خود را در هر یک از مؤسسات آموزشی سراسری و آزاد افزایش دهند.

از آنجا که فرایند انتخاب رشته مرحله بسیار حساسی است، بنابراین توصیه ما به شما این است که در کنار بررسی و توجه به آخرین رتبه قبولی رشته های مهندسی حتماً از مشاوران خبره کمک بگیرید. مشاوران آکادمی ایران تحصیل با داشتن سال‌ها تجربه در امر مشاوره تحصیلی می‌توانند شما را در مسیر انتخاب رشته آگاهانه و درست کمک کنند. کافی است از طریق شماره‌های مندرج در صفحه اصلی با مشاوران ما در ارتباط باشید تا به بهترین شکل ممکن شما را در مسیر انتخاب رشته اصولی و دقیق راهنمایی نمایند.

جهت اطلاع از نحوه انتخاب رشته کنکور ریاضی، بر روی لینک کلیک نمایید. 

جدیدترین اخبار پیرامون رشته های مهندسی

جدیدترین اخبار پیرامون رشته های مهندسی

رشته مهندسی اقتصاد کرانه و دریا ایجاد خواهد شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سروش حیدری سنگستانی اعلام کرد که رشته مهندسی اقتصاد و کرانه دریا در استان بوشهر راه اندازی خواهد شد و با استفاده از صنایع، فارغ التحصیلان در مؤسسات صنعتی مانند شهید محلاتی جذب خواهند شد. وی افزود که دانشگاه آزاد واحد دلوار تنها واحد جنوب کشور است که دارای رشته مهندسی کشتی‌سازی می‌باشد و یک واحد دیگر در شمال کشور قرار دارد.

نحوه ورود به رشته مهندسی رباتیک

افرادی که متقاضی تحصیل در رشته مهندسی رباتیک می‌باشد، باید حتما در مقطع دبیرستان در رشته های فنی مهندسی تحصیل کرده  و در درس ریاضی – فیزیک و درس هندسه قوی باشند تا بتوانند پس از شرکت در آزمون آزمایشی رشته ریاضی فیزیک به دانشگاه‌های برتر کشور راه یابند. علاوه بر این داوطلبان باید برای ورود به رشته مهندسی رباتیک ابتدا باید رشته های الکترونیک، کامپیوتر و مکانیک را انتخاب کنند و در مقطع ارشد در گرایش‌های رباتیک و هوش مصنوعی ادامه تحصیل دهند.

خلاصه مطلب

در این مقاله در ارتباط با آخرین رتبه قبولی رشته های مهندسی توضیح دادیم. همانگونه که می‌دانید رشته های مهندسی در گروه ریاضی بیشترین میزان استقبال را دارند. افرادی که مایل به قبولی در رشته های مهندسی هستند، باید در گروه آزمایشی ریاضی رتبه حد نصاب را به دست بیاورند. پس از اعلام نتایج کنکور کارنامه‌ای برای داوطلبان صادر می‌شود و افراد می‌توانند از طریق مقایسه وضعیت کارنامه خود با آخرین رتبه قبولی رشته های مهندسی سال‌های قبل دست به انتخاب رشته مناسب و اصولی بزنند و برنامه ریزی مناسبی برای اولویت بندی کد رشته محل‌ها داته باشند.

در این مطلب سعی کردیم آخرین رتبه قبولی در رشته های مهندسی دانشگاه سراسری و آزاد سال‌های گذشته را در اختیار شما قرار دهیم. اگر می‌خواهید انتخاب رشته موفقی داشته باشید توصیه می‌کنیم در کنار بررسی آخرین رتبه لازم برای پذیرش در رشته های مهندسی، حتماً با مشاوران خبره و برجسته‌ای که تجربه زیادی در فرایند انتخاب رشته اصولی دارند در ارتباط باشید تا بتوانید فرم انتخاب رشته خود را به بهترین شکل ارائه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب رشته سراسری و آزاد می‌توانید با همکاران ما در آکادمی ایران تحصیل در ارتباط باشید تا در این مسیر سرنوشت ساز در کنار شما عزیزان باشند.

 

جهت دانلود pdf مقاله کلیک کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اهمیت اطلاع از آخرین رتبه قبولی رشته‌های مهندسی چیست؟

شما با اطلاع از آخرین رتبه لازم برای قبولی در رشته مهندسی می‌توانید انتخاب رشته اصولی و موفقی را داشته باشید.

آخرین رتبه قبولی رشته‌های مهندسی دانشگاه سراسری چیست؟

در این مقاله به برخی از رتبه‌های قبولی رشته‌های مهندسی دانشگاه سراسری اشاره شد.

چطور می‌توان به آخرین رتبه قبولی رشته‌های مهندسی دانشگاه آزاد دست پیدا کرد؟

در این مطلب ما سعی کردیم آخرین رتبه قبولی رشته‌های مهندسی دانشگاه آزاد را ارائه کنیم.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «آخرین رتبه قبولی رشته های مهندسی 1401-1403»

  1. Avatar photo شامیکا گفت:

    سلام و درود
    برای قبولی در رشته ی مهندسی مکانیک دانشگاه تهران باید چه رتبه ای رو کسب کنبم؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای بررسی دقیق تر وضعیت تون با شماورین مجموعه تماس بگیرید

  2. Avatar photo INT گفت:

    سلام خسته نباشید برای فرهنگیان تراز مهمتره یا رتبه ؟!؟! اگه رتبه پایین باشه ولی تراز بالا امکان داره به مصاحبه دعوت شیم؟!؟!

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر شرایط شما باید تحت برسی مشاور قرار بگیرد برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • انتخاب رشته بدون کنکور

    راهنما انتخاب رشته بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1403 + نکات قبولی

    فرآیند انتخاب رشته‌ بدون کنکور در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و همچنین پردیس خودگردان دو بار در سال انجام می‌شود. مهلت انتخاب رشته بدون کنکور ورودی بهمن از 3 تا 8 بهمن ماه بوده و...
  • رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین

    رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین 1403 + شرایط پذیرش

    دانشگاه علوم انتظامی امین تنها دانشگاه افسری در ایران است که داوطلبان واجد شرایط می توانند از میان یکی از رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین رشته دلخواه خود را انتخاب کرده، مشغول به تحصیل شده و فارغ التحصیل شوند....
  • آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی

    ثبت نام آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی 1403 + ورود my.medu.ir

    شاید تا به حال نام آزمون هدایت تحصیلی را شنیده باشید اما ندانید که چیست و چه کاربردی دارد. آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی، برای دانش آموزان پایه نهم برگزار می شوند. در واقع، این آزمون ها به دانش...
  • رشته‌های قطبی کنکور

    رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ + دانشگاه ها و شرایط پذیرش

    لیست رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته می‌باشند، بایستی توجه داشته باشند که اگر رشته مورد نظر آن‌ها به صورت گزینش بومی قطبی است، برای افزایش احتمال قبولی...
تماس با مشاور