ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کارت ورود به جلسه آزمون  ept

کارت ورود به جلسه آزمون ept
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان کارت ورود به جلسه آزمون  ept مشخص شد. کارت آزمون ای پی تی برای آن دسته از داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، 2 روز قبل از آزمون قابل دریافت می باشند. لازم به ذکر است که به همراه داشتن این کارت و کارت شناسایی بر سر جلسه آزمون الزامی میباشد. در ادامه خواهیم دید که دریافت کارت ورود به جلسه ای پی تی دانشگاه آزاد به چه نحوی است. همچنین، تیم ایران تحصیل آماده در اختیار گذاشتن جدیدترین اطلاعیه ها و اخبار را در این زمینه به همه شما عزیزان دارد.

 

 

جهت آگاهی از زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون  ept و تاریخ دقیق برگزاری آزمون سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمون EPT وارد شوید.

 

 

مقدمه ایی بر دریافت کارت ورود به جلسه آزمون  ept

 

کارت آزمون ای پی تی

 

آزمون EPT که مخفف English Proficiency Test می باشد، توسط دانشگاه آزاد اسلامی و برای متقاضیان دکتری برگزار می گردد. در واقع این آزمون کمک می کند تا داوطلبان دوره دکتری که فاقد مدرک بین المللی زبان انگلیسی و نمره مورد نظر می باشند، بتوانند به شرط قبولی از نمره ای پی تی استفاده نمایند.

سقف نمره این آزمون 100 می باشد و سه مهارت واژگان (Vocabulary) ، گرامر و درک مطلب را مورد محک قرار می دهد. متقاضیان بایستی برای شرکت در آزمون ept ثبت نام نموده و مدارک لازم را تحویل دهند.

علاوه بر این، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون  ept و کارت ملی یا شناسنامه نیز برای حضور در جلسه الزامی است. چرا که بدین ترتیب، ناظران می توانند از صحت اطلاعات وارد شده در هنگام نام نویسی و مشخصات فردی داوطلب مطمئن شوند.

 

 

جهت اطلاع از جدول زمان بندی آزمون ept  بر روی لینک قرمز کلیک کنید

 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون  ept

به طور معمول کارت ورود به جلسه هر آزمون حدود 2 روز قبل از برگزاری بر روی سامانه ept قرار می گیرد. طبق اعلام رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد، آزمون بعدی در تاریخ 31 اردیبهشت برگزار می گردد و احتمالا کارت آزمون ای پی تی  نیز دو روز قبل منتشر شود.

البته به دلیل شیوع بیماری کرونا و قرمز بودن بسیاری از شهر ها، این احتمال وجود دارد که زمان اعلام شده تغییر نماید. به همین دلیل توصیه می کنیم که در همین سامانه، پیگیر جدیدترین اطلاعیه ها و اخبار باشید تا در جریان زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه ای پی تی دانشگاه آزاد قرار گیرید.

 

 

اگر می خواهید جزوه تضمینی آزمون زبان ept را داشته باشید، به لینک مربوطه مراجعه فرمایید

 

 

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه ای پی تی دانشگاه آزاد

 

 

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه ای پی تی دانشگاه آزاد

 

همانطور که در بالا اشاره شد دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ept به صورت اینترنتی می باشد بدین ترتیب داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه مربوطه برای دریافت این کارت اقدام کنند. مدارک لازم جهت انجام این کار ،شناسه کاربری یعنی همان شماره پرونده، و کد ملی و شماره شناسنامه است برای آشنایی بیشتر مراحل لازم جهت اخذ کارت آزمون ای تی پی را به صورت گام به گام آموزش می دهیم

 

  • وارد کردن آدرس اینترنتی در موتور جستجوگر English.iau.ac.ir
  • درج شماره پرونده و کد ملی و شماره شناسنامه در کادرهای مربوطه
  • ورود به صفحه دریافت کارت ورود به جلسه و گرفتن گرفتن پرینت از آن

 

لازم به ذکر است که در صورت فراموش کردن شماره پرونده می توانید به سایت Azmoon.net مراجعه کرده و درخواست بازیابی شماره پرونده دهید. علاوه بر این از طریق تماس با تلفن گویای ۰۲۱۴۷ می‌توانید در خواست بازیابی شماره پرونده دهید.

 

 

جهت اطلاع از منابع آزمون تافل سازمان سنجش وارد لینک مربوطه شوید

 

 

زمان برگزاری آزمون جدید ای تی پی

دانشگاه آزاد قبلا اعلام کرده بود که جدیدترین آزمون ای پی تی در فروردین ماه برگزار می شود. اما مجددا در طی اطلاعیه مشخص شد که به دلیل شیوع بیماری کرونا و قرمز شدن وضعیت بسیاری از استان های ایران، این زمان تغییر کرده و به 31 اردیبهشت ماه معوق شده است.

به طور معمولی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، به منظور ساماندهی و ایجاد نظم در برگزاری آزمون های ای پی تی، یک جدول زمانبندی را که در آن تاریخ همه فرایند ها اعم ثبت نام و و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون  ept، روز برگزاری آن و زمان اعلام نتایج گنجانده شده است.

با این حال به دلیل حساسیت های بهداشتی به وجود آمده، همچنان تغییر در زمان های اعلام شده را نباید دور از انتظار دانست و به موقع دریافت کارت ورود به جلسه ای پی تی دانشگاه آزاد وارد عمل شد.

 

 

به منظور اطلاع از جدول زمان بندی ثبت نام آزمون ept لینک قرمز را لمس نمایید

 

 

زمان  اعلام نتایج جلسه آزمون ept

به دلیل آنکه این آزمون به طور منظم و هر 45 تا 30 روز یک بار برگزار می شود، در حال حاضر ما نمی توانیم یک تاریخ واحد را جهت انتشار کارنامه ها اعلام کنیم. اما طبق جدول تقویم کارت ورود به جلسه آزمون  ept که در بالا نیز به آن اشاره شد، طبق روال مرسوم نتایج حدود دو هفته بر روی سایت می رود.

همچنین، شرکت کنندگان به محض اعلام نتایج می توانند برای دریافت کارنامه خود به سایت اعلام نتایج مراجعه نمایند. وضعیت متقاضیان عزیز سهمیه رزمندگان و ایثارگران نیز توسط نهادهای مربوطه بررسی خواهد شد و چیزی در کارنامه قید نخواهد شد.

 

 

مشاوره در مورد دریافت کارت و کسب نمره آزمون ای تی پی

با توجه به آنکه دریافت کارت ورود به جلسه ای پی تی دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی می باشد، توصیه می کنیم که اخذ آن را به ساعات و روزهای نهایی موکول نکنید. چرا که ممکن است به دلیل شلوغ و تعداد بالای مراجعان، سرعت پایین بیاید. به همراه بردن کارت ملی و شناسنامه را در زمان ورود به حوزه امتحانی فراموش نکنید.

اما نکته مهم دیگر که داوطلبان این ازمون با آن روبرو هستندف نحوه پاسخدهی به سوالات است. بدیهی است که هر چه نمره فرد بالاتر باشد، اعتبار بیشتری دارد. به همین دلیل، نحوه مطالعه و اینکه چه منابعی را مرور کرده باشیم بسیار مهم است. علاوه بر این، آنالیز کردن سوالات آزمون های قبلی و آشنایی با بودجه بندی تست ها یک نکته کلیدی خواهد بود.

تحقیق و جستجو برای رسیدن به اطلاعات درست در این موارد کمک کننده است. اما مسلما کسب مشاوره از کارشناسان این حوزه و افرادی که اطلاعات کافی را دارند می توانند بسیار موثرتر باشد. مشاوران ایران تحصیل در کنار شما هستند تا در کسب بالاترین نمرات شما را یاری دهند.

 

 

آیا از هزینه ثبت نام آزمون تافل خبر دارید؟ وارد لینک شوید

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله در مورد زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ept صحبت کردیم و راهنمای دریافت آن را ارائه کردیم.

چنانچه، به دلیل تغییرات احتمالی به دنبال تاریخ دقیق دریافت کارت ورود به جلسه ای پی تی دانشگاه آزاد در طول سال جاری هستید، و یا می خواهید با بهترین منابع و شیوه پاسخدهی آشنا شوید، می توانید با مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشید. برای این منظور کافی است که از ساعت 8 صبح الی 1 شب در همه روزهای هفته و از طریق شماره های درج در جدول زیر، تماس بگیرید. 

 

 

به منظور اطلاع از تاریخ ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون  ept به همراه اعلام نتایج سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

 مشاوره قبولی در آزمون تافل

لیست منابع آزمون SAT

لیست منابع آزمون ept

کارت ورود به جلسه آزمون ept

اعلام نتایج آزمون EPT دانشگاه آزاد

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چه زمانی می توان برای کارت ورود به جلسه آزمون ept اقدام کرد؟

در این مقاله و سایت می توانید اطلاعات لازم در مورد زمان دریافت کارت ورود به جلسه ای پی تی را دریافت نمایید.

برای دریافت کارت ورود به جلسه ای پی تی دانشگاه آزاد به کجا مراجعه کنیم؟

داوطلبان بایستی جهت دریافت کارت ورود به جلسه به سامانه English.iau.ac.ir مراجعه فرمایند.

از کجا می توان منابع درست آزمون ept را پیدا کرد؟

کارشناسان ایران تحصیل می توانند شما را با جدیدترین منایع این آزمون آشنا نمایند

زمان برگزاری اولین آزمون ای پی تی سال جدید در چه تاریخی است؟

طبق آخرین اخبار احتمالا در 31 اردیبهشت برگزار شود، اما توصیه می کنیم که همچنان اطلاعیه ها را رصد کنید.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «کارت ورود به جلسه آزمون  ept»

  1. Avatar photo صادق واحدی گفت:

    سلام وقتتون بخیر، سوالی که من دارم اینه که زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ept چه زمانی هست و چه وقتی باید برای اون اقدام کرد؟

    1. Avatar photo aria گفت:

      سلام، وقت شما هم بخیر، به طور معمول و با توجه به روال سال های گذشته کارت ورود به جلسه آزمون ept را یک هفته قبل از برگزاری آزمون می توان دریافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • منابع لیسانس به پزشکی

    منابع لیسانس به پزشکی 1403 {بودجه‌بندی سوالات}

    آشنای با منابع لیسانس به پزشکی بسیار اهمیت دارد. متقاضیانی که علاقه مند هستند در رشته پزشکی به تحصیل بپردازند باید در کنکور تجربی شرکت کنند. لازم به ذکر است بدانید بسیاری از افراد موفق به قبولی در کنکور تجربی...
  • ضرایب دروس آزمون وکالت

    ضرایب دروس آزمون وکالت ۱۴۰۳ + بودجه بندی | ایران تحصیل

    اهمیت هر یک از دروس برای قبولی در آزمون وکالت بسیار متفاوت است. ضرایب دروس آزمون وکالت 1403 با توجه به دروس مختلف متفاوت می باشد. همانطور که می دانید ظرفیت پذیرش در کانون های مختلف متفاوت است. برای انجام...
  • بودجه بندی آزمون وکالت۲

    بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۳ + جدول فراوانی سوالات | ایران تحصیل

    بودجه بندی آزمون وکالت 1403 در واقع تعیین‌کننده میزان اهمیت مباحث هر کدام از دروس می‌باشد. متقاضیان آزمون قوه قضاییه و آزمون وکالت دادگشتری، می‌توانند با اطلاع بودجه بندی آزمون وکالت ۱۴۰۳ و تعداد سؤالات هر درس، برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته...
  • جزوه آزمون وکالت

    جزوه آزمون وکالت ۱۴۰۳ {دانلود pdf} | ایران تحصیل

    حجم کتاب‌های آزمون وکالت بسیار زیاد می‌باشد و مطالعه آنان وقت زیادی را می‌طلبد. جزوه آزمون وکالت 1403 به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان بر مطالب مهم تسلط یابید. در هر درس تمام نکات مهمی که برای آمادگی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)