ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پیگیری پرونده جانبازی با کد ملی

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۶۵
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
پیگیری پرونده جانبازی با کد ملی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پیگیری پرونده جانبازی با کد ملی موضوع مورد بحث ما در این مطلب است. از آنجایی که نحوه استفاده از سامانه مشاهده درصد جانبازی با شماره ملی ، برای بسیاری سوال می باشد، ما قصد داریم به تمامی سوالات شما در رابطه با این موضوع پاسخ دهیم. برای استعلام پرونده جانبازی با شماره ملی ، لازم است به سامانه مربوطه مراجعه نمایید که در ادامه تمامی مراحل آورده است. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص، مشاهده درصد جانبازی با کد ملی و یا مشاهده درصد جانبازی با کد ملی و همچنین استعلام درصد جانبازی ارتش داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در رابطه نحوه پیگیری پرونده جانبازی در سامانه با کد ملی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

نحوه پیگیری پرونده جانبازی با کد ملی چگونه است؟

برای پیگیری پرونده جانبازی با کد ملی ، لازم است مراحل زیر را طی کنید. استعلام پرونده جانبازی با شماره ملی در سامانه سجایا امکان پذیر است. مراحل نیز به شرح زیر می باشد :

لازم است ابتدا فرد جانباز به دفاتر هاتف مراجعه کرده و کد رهگیری را دریافت نماید.

بعد از دریافت کد رهگیری، لازم است به سامانه isaar.ir مراجعه نمایند.

در این سامانه به قسمتی که برای پیگیری پرونده جانبازی با کد ملی ، مراجعه نمایید و روی ستون وسط کلیک کنید.

برای ورود به سامانه مشاهده درصد جانبازی با شماره ملی ، کافی است نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

سپس از وارد شدن، برای تکمیل اطلاعات اقدام کرده و سپس عکس خود را اسکن نمایید.

توجه داشته باشید که کارت ایثارگری با پست ارسال خواهد شد.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چه افرادی مشمول دریافت کارت و مشاهده درصد جانبازی با کد ملی هستند؟

در این خصوص لازم است به شما بگوییم که جانبازان زیر 25 درصد می توانند برای مشاهده کارت خود اقدام نمایند.

افرادی که درصد جانبازی آن ها زیر 25 درصد و یا مضرب غیر از 5 است، می توانند در سامانه سجایا ثبت نام کرده و پس از اصلاح کردن توسط کمیسیون پزشکی، ثبت نام نمایند.

 

 

مراحل مشاهده درصد و پیگیری پرونده جانبازی با کد ملی

ممکن است برخی از ایثارگران در رابطه با نحوه مشاهده درصد جانبازی در سامانه مشاهده درصد جانبازی با شماره ملی سوال داشته باشند. به همین دلیل ما در ادامه قصد داریم این موضوع را بررسی کنیم و به تمامی سوالات شما در رابطه با نحوه مشاهده درصد جانبازی با کد ملی پاسخ دهیم.

در ابتدا لازم است بدانید که برای ورود به سامانه مشاهده درصد جانبازی با شماره ملی ، به یک رمز عبور نیاز دارید. این رمز برای افراد ساکن تهران در دفاتر هاتف و برای افراد ساکن شهرهای غیر از تهران در دفاتر امور بنیاد و شهید ایثارگران، صادر می شود. پس از دریافت رمز، برای مشاهده درصد جانبازی با کد ملی، لازم است در سامانه ثبت نام نمایید. البته توجه داشته باشید که برای افراد ثبت نام شده جهت دریافت وام مسکن، قبلاً کد رهگیری صادر شده است و نیازی به مراجعه مجدد نمی باشد.

پس بعد از دریافت کد رهگیری، فرد باید برای ثبت نام در سامانه مشاهده درصد جانبازی با شماره ملی، اقدام نماید. در هنگام ثبت نام لازم است نسبت به وارد کردن اطلاعات کاملاً درست نیز اقدام گردد. در میان اطلاعات، وارد کردن درست کدپستی ضروری است؛ زیرا کارت به آدرس و کد پستی فرد ارسال می شود.

 

 

برای آشنایی با نحوه پیگیری پرونده قضایی با کدملی وارد شوید.

 

 

استعلام پرونده جانبازی با شماره ملی

 

 

نحوه پیگیری پرونده جانبازی ارتش

از آنجایی که یکی از ارگان های فرستنده رزمنده به جنگ، ارتش بوده است. به همین دلیل بسیاری از ارتشیان نیز به دنبال آموزش نحوه استعلام درصد جانبازی ارتش هستند. به دلیل اهمیت این موضوع، ما قصد داریم در ادامه نحوه استعلام درصد جانبازی ارتش را بررسی کنیم.

برای استعلام درصد جانبازی ارتش ، لازم است وارد سامانه آجا شوید.

سامانه آجا در آدرس، aja.ir واقع شده است.

برای استعلام درصد جانبازی ارتش، پس از وارد شدن به این سامانه لازم است اطلاعات خود را وارد نمایید.

برای وارد کردن اطلاعات، کد ملی و شماره کارت ایثارگری مورد نیاز است.

پس از وارد کردن اطلاعات، پیغامی به شما نمایش داده خواهد شد که نشان دهنده موفقیت آمیز بودن ثبت نام است.

برای استعلام درصد جانبازی ارتش اگر پیام عدم ثبت موفقیت آمیز اطلاعات را مشاهده کردید، لازم است دوباره مراحل را بررسی کنید.

 

 

برای آشنایی با نحوه پیگیری پرونده قضایی با شماره پرونده وارد شوید.

 

 

مدارک مورد نیاز برای استعلام پرونده ها

برای استعلام پرونده جانبازی با شماره ملی ، لازم است طبق دستورالعمل ها مراحل را اجرا نمایید. علاوه بر این ارائه مدارک طبق موارد اعلام شده، ضروری است. در ادامه ما مدارک مورد نیاز برای پیگیری پرونده جانبازی با کد ملی را بررسی خواهیم کرد.

مدارک مورد نیاز شامل موارد زیر می شود :

  • مدارک مرتبط با محل زندگی مانند اجاره نامه، فتوکپی از سند، فیش های آب و برق و گاز
  • فرم تعهد نامه برای عدم داشتن پرونده
  • کپی مدارک هویتی مانند شناسنامه
  • کپی کارت ملی
  • اسناد مرتبط با موارد درمانی
  • مدارک مرتبط با صورت جلسه آسیب دیدگی
  • مدارک مرتبط با رای کمیسیون ها
  • مدارک مرتبط با آسیب دیدگی و مجروحیت
  • ارائه عکس

 

 

مشاهده درصد جانبازی با کد ملی

 

 

چگونه جانبازی بگیریم؟

ما تا به این مرحل از مقاله سعی کردیم در رابطه با نحوه پیگیری پرونده جانبازی با کد ملی با شما صحبت کنیم. در این قسمت قصد داریم به سوال شما در رابطه با نحوه دریافت جانبازی پاسخ دهیم.  به صورت کلی در رابطه با این موضوع لازم است بدانید ، ارائه جانبازی با مدارک و مستندات ممکن خواهد بود. پس از ارسال مدارک، مراجع ذی ربط به بررسی این موارد می پردازند. پس از بررسی در صورتی که مدارک تایید شود، پرونده فرد به بنیاد شهید ارسال خواهد شد. در نهایت نتیجه با استفاده از پیامک ارسال خواهد شد.

 

 

برای آشنایی با نحوه پیگیری پرونده قضایی با رمز شخصی کلیک کنید.

 

 

پیگیری کارت جانبازی زیر 25 درصد

شاید این سوال برای برخی پیش بیاید که آیا به جانبازان زیر 25 درصد نیز کارت تعلق می گیرد؟

در پاسخ باید به شما بگوییم که بله، به این افراد نیز کارت تعلق می گیرد. این افراد برای دریافت کارت، لازم است پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، وارد سامانه خدمات الترونیک ایثارگران شوید. در این سامانه درخواست خود را ثبت کرده و به استعلام پرونده جانبازی با شماره ملی بپردازید.

 

 

استعلام درصد جانبازی ارتش

 

 

اعطای 5 درصد جانبازی به رزمندگان

اگر برای استعلام پرونده جانبازی با شماره ملی مدرکی نداشتید، جزء رزمندگان 5 درصد خواهید شد. در واقع پرونده جانبازانی که مدارک بالینی ندارند، به امور اداری بنیاد ارجاع داده می شود. در نهایت این افراد، به صورت حضوری در کمیسیون پزشکی دعوت شده و توسط تیم پزشکی ویزیت می شوند. در نهایت به این افراد، 5 درصد جانبازی اعطا خواهد شد.

 

 

برای اطلاع از نحوه انجام معاینات پزشکی ارتش کلیک کنید.

 

 

نحوه پیگیری کارت ایثارگری سپاه با کد ملی

ما در موارد فوق به بررسی نحوه پیگیری پرونده جانبازی با کد ملی پرداختیم، در این قسمت قصد داریم نحوه نحوه پیگیری کارت ایثارگری سپاه با کد ملی را بررسی کنیم. برای تمامی ایثارگران، سامانه isaarit.isaar.ir راه اندازی شده است. در این سامانه تمامی ایثارگران می توانند به پیگیری کارت خود پرداخته و برای صدور این کارت اقدام نمایند.

 

 

مراحل تکمیل فرم جهت دریافت کارت ایثار سپاه

جهت اطلاع از نحوه پیگیری کارت ایثارگری سپاه با کد ملی لازم است مراحل زیر را طی کنید.

  • ابتدا به سامانه isaar.ir مراجعه نمایید.
  • در مرحله بعد، گزینه خدمات پر کاربرد را انتخاب کنید.
  • بعد از این مرحله لازم است برای انتخاب درخواست صدور کارت از ستون وسط اقدام کنید.
  • حالا باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید، در صورتی که نام کاربردی نداشتید، می توانید به نزدیک ترین دفتر بنیاد به محل سکونت خود مراجعه کنید.
  • در صورتی که نام کاربری و رمز عبور را داشتید و اطلاعات را تکمیل کردید، می توانید روی گزینه صدور کارت کلیک نمایید.

 

 

نحوه پیگیری کارت ایثارگری ارتش با کد ملی

برای پیگیری کارت ایثارگری ارتش با کد ملی لازم است مراحل زیر را زیر را طی کنید. البته در ابتدا لازم است نکاتی را در رابطه با این موضوع بدانید. نکته اول مربوط به افراد واجد شرایط جهت دریافت کارت است. این کارت برای افرادی صادر می شود که از 31 شهریور سال 59 تا 31 شهریور سال 67 در جبهه حضور داشته اند. تمامی مراحل نیز در سایت آجا انجام خواهد شد.

 

 

مراحل تکمیل فرم جهت دریافت کارت ایثار ارتش

در ابتدا لازم است به نشانی aja.ir مراجعه نمایید.

سپس در این سامانه گزینه تکمیل اطلاعات آجا از سمت راست را انتخاب کنید.

در این قسمت لازم است، اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. اطلاعات خواسته شده شامل کدملی وشماره کارت ایثارگری می شود.

پس از وارد کردن تمامی اطلاعات، پیغامی برای شما نشان داده می شود که تمامی اطلاعات با موفقیت ثبت شده است.

 

 

تذکرات مهم

ما در قسمت های فوق به بررسی جزییات مراحل پیگیری پرونده جانبازی با کد ملی و پیگیری پرونده ایثارگری با کدملی پرداختیم. حالا در این قسمت یک سری نکات نهایی را بررسی خواهیم کرد که لازم است در هنگام استعلام در تمامی مراحل، به یاد داشته باشید.

نکته اول مربوط به شماره ملی درج شده روی کارت ایثارگری است. اگر این شماره به اشتباه درج شده باشد، لازم است همان شماره اشتباه را وارد کنید و از وارد کردن شماره ملی واقعی بپرهیزید. زیرا اطلاعات وارد شده شما با کارت سنجیده خواهد شد

اگر حتی پس از درج شماره کارت ایثارگری و شماره ملی روی کارت، نتوانستید، وارد شوید، توصیه می کنیم به کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید.

اگر اطلاعات هویتی غیر قابل ویرایش شما، با اطلاعات شناسنامه ای مطابقت نداشت، گزینه اطلاعات هویتی درج شده در سامانه با شناسنامه و کارت ملی مغایرت دارد را لازم است انتخاب کنید.

اگر پیام تمامی اطلاعات با موفقیت ثبت شد را مشاهده نکردید، حتما ًاز نو تمامی مراحل را بررسی کرده و یا با کارشناسان پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

 

 

سامانه مشاهده درصد جانبازی با شماره ملی

 

 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب به بررسی نکات مرتبط با پیگیری پرونده جانبازی با کد ملی پرداختیم. از آنجایی که 90 درصد تمامی مراحل مربوط به استعلام پرونده جانبازی با شماره ملی به صورت اینترنتی انجام می شود، به همین دلیل اطلاع از نحوه ورود به سامانه مشاهده درصد جانبازی با شماره ملی ضروری است. ما تمامی مراحل این فعالیت را بررسی کرده و حتی موارد مرتبط با دریافت کارت ایثارگری را نیز بررسی نمودیم. برای دریافت کارت ایثارگری نیز تقریباض مراحل مشابهی با کمی اختلاف طی می شود. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با مراحل مشاهده درصد جانبازی با کد ملی داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در رابطه نحوه پیگیری پرونده جانبازی و ایثارگری در سامانه با کد ملی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

کسری خدمت جبهه پدر

استخدام نیروی انتظامی

استعلام کسری خدمت سربازی

شرایط استخدام ناجا

پیگیری پرونده جانبازی با کد ملی

3.6/5 - (45 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای پیگیری پرونده جانبازی با کد ملی به چه اطلاعاتی مورد نیاز است؟

مهم ترین اطلاعات نام کاربری و رمز عبور هستند که باید وارد شوند.

آیا امکان استعلام پرونده جانبازی با شماره ملی وجود دارد؟

بله وجود دارد و مراحل نیز در متن توضیح داده شده است.

برای استعلام درصد جانبازی ارتش باید به چه سامانه ای مراجعه کرد؟

باید برای این کار به سامانه اسارت ایثار در آدرس https://isaarit.isaar.ir/ مراجعه کنید.

برای پیگیری پرونده جانبازی در سامانه مشاهده درصد جانبازی با شماره ملی، نیازی به مراجعه حضوری نیست؟

برای دریافت رمز ابتدا لازم است حضوری مراجعه نمایید.

نظرات

65 دیدگاه دربارهٔ «پیگیری پرونده جانبازی با کد ملی»

  1. Avatar photo محمد ارژنگ گفت:

    سلام خسته نباشید مرا قاقد پرونده زدند و کمیسیون عالی تعد شدم مصف اعصاب روان گوش زدند ولی درصد من میگن باید از تهران بیاد هرکجا رفتم جواب به من ندادن به شما پیام دادم زنگ زدم شما گفتید تهران بیاد جانبازان کل برید رفتم تهران ولیعصر بیاد کل آنها خواب مرا ندادند ۳ اتاق گفتم کسی جواب مرا را نمی‌دید شما که آنجا دل ما را خوش میکنید ۲۵سال میش رفتم دنبال این کار چون پرونده نبود ول کردم دوباره اینها ۳سال مرا سرگردان کردند ؟؟؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر باید به بنیاد مراجعه کنید

  2. Avatar photo محمد ارژنگ گفت:

    سلام خسته نباشید ایا من تا به الان درصد نیامد ولی کارت ایثار دارم ایا من میتوام برای ورود به سامانه ایثار برم بنیاد شهید رمز عبور ویا نام کاربری بگیرم من داوطلبان پسیچی سپاه بودم

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام خیر

  3. Avatar photo محمد ارژنگ گفت:

    سلام خسته نباشید من بعد ۳۰سال رفت آمد ۲سال است که مرا قاقد پرونده زدند ودر کمیسیون عالی تعد شد مصف اعصاب روان گوش زدند ولی تا به الان جواب درصد مرا ندادند هر وقت میرم ميکند جواب د رصد از تهران بیاد مرسی از راهنمایی شما کجا برم دیگر

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. اگر امکان مراجعه به تهران رو دارید به بنیاد جانبازان کل تهران رجوع کنید.

  4. Avatar photo درصد جانبازي گفت:

    سلام من چند بار زنگ زدم وقتی شما میگید سایت سپاه بسته است هست شما هم میگید این سایت برید آن سایت برید همه بسته است ما از کجا باید آن درصد مارا بگیریم هر وقت میریم میگه تهران جواب درصد بیاد یک ساله همه مدارک کامل است داد شد وقت درصد جانبازی بیاد

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام باید از طریق دفتر بنیاد اقدام کنید

      1. Avatar photo محمد گفت:

        سلام از کدام بنیا د بنیاد شهید خانبازان یا بنیاد ایثار گران

        1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

          سلام دوست عزیز
          تفاوتی ندارند .

  5. Avatar photo محمدوحدانی بنده قرای کد ملی ۰۹۰۰۴۸۵۴۱۸ گفت:

    باسلام بنده 9ماه211روز دارم ولی 5ما21روز حساب میکنن میگن باقیش اتش بست بوده که همان موق دیج خورم شهربودم که ازعملات بیتل مقس بودم ولفجر3 بودم انجاسختربودنظرمن

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      در صورت تایید بنیاد ایثارگری تعلق میگیرد.

  6. Avatar photo محمدوحدانی بنده قرای کد ملی ۰۹۰۰۴۸۵۴۱۸ گفت:

    باسلام بنده جانباز 5درصدتابحال هیچ چیز نگرفتم حالا بورج 3 خود سپاه زنگزده رفتم تشکیل پرونده دادم برای کارت ایثاروفرستادن بنیاد برای حقوق کمک معیشت اصلن هیج خبری نشود رفتمبنیاد گفتن دست مانیست پرونده رفت تهران خاستم ببینم سرکاریس یانه امیدواباشم 9ماه 21 روز جبهع در تودومتربف بودم حالا پاهام سرمازده است خانه افتادم توی این دنیایک سوزن هم ندارم همسرممیره سرکاربرای کرای خانه هم ماندم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      صدور کارت ایثارگری و بررسی شرایط حداقل 6 ماه زمان می برد.

  7. Avatar photo محمدوحدانی بنده قرای گفت:

    باسلام بنده جانباز 5درصدتابحال هیچ چیز نگرفتم حالا بورج 3 خود سپاه زنگزده رفتم تشکیل پرونده دادم برای کارت ایثاروفرستادن بنیاد برای حقوق کمک معیشت اصلن هیج خبری نشود رفتمبنیاد گفتن دست مانیست پرونده رفت تهران خاستم ببینم سرکاریس یانه امیدواباشم 9ماه 21 روز جبهع در تودومتربف بودم حالا پاهام سرمازده است خانه افتادم توی این دنیایک سوزن هم ندارم همسرممیره سرکاربرای کرای خانه هم ماندم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      صدور کارت ایثارگری حداقل 6 ماه زمان می برد.

  8. Avatar photo سعید غلیم پور گفت:

    من کارت ایثار گری دارم و۳ سال پیش برا جانبازی تمام ۷ فرم پروبعدش کمسیون پزشکی هم رفتم لشکر ۹۲ زرهی اهواز ومشکل شنوایی هردو گوشهایم و همینطور مشکل اعصاب هم دارم که کمسیون پزشکی تایید کردن تا الان جوابی یا تماسی یا پیامکی برای من نیومده لطفآ راهنماییم کنید چه کار کنم با سپاس از شما

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر . حضورا به مرکزی که مدارک خود را ارجاع داده اید مراجعه بفرمایید .

  9. Avatar photo عبدالله فلاح زاده گفت:

    پدرم اقای عبدالله فلاح زاده فرزنده حسین فلاح زاده جانباز هستن ودر حصرابادان زیرپل کارون مجروح میشن از طریق ارپی جی ۷مجروح میشن ایشون یه مدتی هزینه ای میدادید ولی چندین ساله اون هزینه قطع شده میشه لطف پیگیری کنید ایشون هنوز ترکش تو بدنشون هست

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز، برای پیگیری در این مورد شما باید بصورت حضوری به بنیاد امور جانبازان مراجعه کنید تا دلیل قطع مستمری مشخص شود.

  10. Avatar photo الف گفت:

    سلام وقتتون بخیر پدر من صورت سانحه نداره بعد از رفتن پیش پزشک های معتمد بعد پرونده رو فرستادن بنیاد گفتن ۴۰ روز طول میکشه تا جوابش بیاد ولی هنوز خبری نشد

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      پیگیری پرونده جانبازی و تاییدیه نهایی را باید از طریق بنیاد امور ایثارگران انجام دهید.

  11. Avatar photo عوضعلی دلیر جارچلو گفت:

    سلام بنده بازنشسته ارتش هستم که 8سال درجبهه جنگ حضور داشتم یک سری مدارک جهت جانبازی از طریق مبادی مربوطه پر کرده ام ولی هیچگونه جوابی دریافت نکردم خواهشن راهنمایی بفرمایید وبرای کارت ایثار چند سالی هس مدارک پر کرده ام کسانی که آشنا یا نفوذ به قسمت مربوطه دارند اسامی آنان را به نیرو ارسال می‌کنند اکثرا کسانی هستند که به صورت جهشی مدارک جبهه را ردیف کرده اند خواهشمندم در مورد ما هم مساعدت بفرمایید متشکرم

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      باید به بنیاد مراجعه کنید

  12. Avatar photo ابراهیمی گفت:

    با سلام. پدر بنده 3 ماه داوطلبانه در جبهه حضور داشتند. امکانش هست تشکیل پرونده بدهیم؟ چدر بنده مفقود شده اند

    1. Avatar photo abbasi گفت:

      سلام وقت بخیر پدرتان به یگان مربوطه رجوع فرمایند برای پیگیری مدارک

  13. Avatar photo سید سینا حسینی بای گفت:

    عرض سلام و ادب بنده در سال ۸۷در حین خدمت سربازی ماموریت از ناحیه کمر ستون فقرات وپاهایم مجروح شدم،و بعد اتمام سربازی عواقب بدی که برایم پیش آمده بود به یگان خدمتی مراجعه و بنده را به بهداشت درمان لویزان معرفی و در آنجا تشکیل پرونده داده شد، و ۱۵درصد کارافتادگی معلولیت حین خدمت و ۵درصد ایثار الف الف داده شد ، و بعد اعتراض زده و نوار اعصاب پاهایم در کمیسیون اعتراض فقط هر پایم را ۳۵درصد از دو مهره کمر نشان داد ، اما هیچ توجهی نشد و مجدد همان درصد قبل را تایید کردند و تا کنون نه بیمه شدم و نه حقوی داده اند ، بنده متاهل در خرج مخارج زندگی و درمانم مانده ام دو فرزند دارم ، شرایط سختی را می گذرانم ، خدا خودش بهتر می داند دردهای روز مره از ناحیه کمر باسن و پاها و کتف ها و دستهایم ،جوانبم تباه شد بخاطر خدمت سربازی که ارتش توجهی به و عواقب آینده سرباز مجروح نمی کند .بنده جسمی سالم داشتم اما جسم و زندگیم الکی الکی به فنا و تباهی رفت ، هیچ امیدی به زندگی ندارم و در نهایت رهایی از این درد و رنج هر ثانیه فکر کردن به مرگ و مرگ و مرگ‌ و مرگ است . واقعا چرا به این سادگی حق حقوق بنده را ضایع کرده اند.حال خواهش دارم بنده را راهنمایی بفرمایید .تا امیدی برای زندگی آینده ام داشته باشم.

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای پیگیری پروندتون از بنیاد شهید، جانبازان و امور ایثارگران شهر خود اقدام کنید تا براتون کمیسیون تشکیل بشه
      شما تا دوبار حق اعتراض به رأی کمیسیون را دارا میباشید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
  • استخدام بانک ملت

    استخدام بانک ملت 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، شرایط و رشته ها

    شرایط استخدام بانک ملت اعلام شد. مشاغل بانکی برای اکثر افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و علت این محبوبیت مربوط به مزایا، درآمد، جایگاه شغلی و… است. بانک ها در بازه های زمانی مشخص به استخدام افراد می پردازند...
تماس با مشاور