ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پیگیری ثبت نام آزمون دکتری + کد رهگیری | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۳۰ مهر ۱۴۰۲
پیگیری ثبت نام آزمون دکتری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بارها مشاهده شده است بعضی از افراد پس از ثبت نام آزمون دکتری شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را فراموش می کنند و دیگر قادر به ویرایش اطلاعات ثبت نامی، دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده نتیجه آزمون خود نیستند.  در این گونه مواقع پیگیری ثبت نام آزمون دکتری آن ها ضروری است. زیرا آن ها در صورتی که شماره پرونده، شماره داوطلبی و کد پیگیری خود را پیدا نکنند قادر به شرکت در آزمون دکتری نخواهند بود.

هر کدام از داوطلبان می بایست در تمامی مراحل کنکور تا زمان اعلام نتایج شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را داشته باشند. بنابراین در این مقاله قصد داریم به پیگیری ثبت نام آزمون دکتری بپردازیم و به همین منظور نحوه پیگیری ثبت نام آزمون دکتری از طریق بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی و همچنین نحوه عضویت و ورود به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش برای پیگیری ثبت نام آزمون دکتری بررسی نماییم. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله را مطالعه کرده و در صورت نیاز یا داشتن هر گونه سوال با مشاوران ما در ایران تحصیل با شماره 9099075307 ارتباط برقرار نمایید.

پیگیری ثبت نام آزمون دکتری

ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد از آبان ماه از طریق سایت سازمان سنجش قابل انجام است. لذا متقاضیان شرکت در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ می بایست بعد از مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون دکتری اقدام به نام نویسی در سایت سازمان سنجش نمایند، زیرا تمام مراحل پیگیری ثبت نام آزمون دکتری از طریق sanjesh.org انجام می گیرد.

بعد از انجام مراحل ثبت نام آزمون دکتری به هر یک از داوطلبان شماره پرونده، شماره داوطلبی و کد پیگیری داده می شود که در صورت فراموشی یا گم کردن آن ها باید برای پیگیری ثبت نام آزمون دکتری اقدام کنند. لذا لازم است که آن ها از نحوه بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی اطلاع داشته باشند.

🔔 اطلاعیه 🔔

شماره پرونده، شماره داوطلبی و کد پیگیری از اهمیت خاصی برخوردار هستند و داوطلبان می بایست تا زمان اعلام نتایج این شماره ها را نزد خود حفظ کنند.

کال تو اکشن تماس

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری

اگر چه سازمان سنجش با انتشار دفترچه راهنما، تمامی نکات مربوط به ثبت نام آزمون دکتری را به تفصیل توضیح داده است. اما با این حال برخی داوطلبان ممکن است اطلاعات خود را به درستی وارد نکرده یا یک سری اطلاعات را ناقص ثبت نمایند.

در این گونه مواقع بازه های زمانی مشخصی برای ویرایش اطلاعات اعلام می شود که داوطلبان می توانند با مراجعه به وبسایت سنجش از آن ها اطلاعات لازم را به دست بیاورند و برای ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.

عموماً در سه بازه زمانی امکان ویرایش اطلاعات مشخص می شود که شامل زمان ثبت نام آزمون دکتری، زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری است. اگر باز هم پس از پایان زمان های گفته شده اشتباهی در فرآیند ثبت نام شما وجود داشته باشد، لازم است از طریق سیستم پاسخگویی سنجش درخواست ویرایش بدهید که در ادامه مقاله در مورد این سیستم توضیح خواهیم داد.

📍 برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد کلیک کنید.

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری

پس از فرا رسیدن زمان ویرایش اطلاعات، لازم است داوطلبان با نحوه ویرایش اطلاعات نیز آشنایی داشته باشند. در این خصوص لازم است بدانید که هنگام دریافت کارت ورود به جلسه، تنها امکان ویرایش برخی اطلاعات مانند شماره شناسنامه، سال تولد و نام و نام خانوادگی وجود دارد. به علاوه می توانید به ویرایش تاریخ فراغت از تحصیل، موسسه، معدل و دانشگاه محل خدمت نیز بپردازید. توجه داشته باشید که مواردی همچون، جنسیت، نوع معلولیت، عکس و زبان قابل ویرایش نیستند. اگر در این موارد نقصی وجود داشته باشد به باجه های رفع نقص آزمون دکتری مراجعه کنید.

تبصره مهمی که در خصوص ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری وجود دارد مربوط به دانشجویان سال آخر است که معدل آن ها در زمان ثبت نام هنوز اعلام نشده است. این افراد باید به محض اعلام شدن معدل، آن را ویرایش کنند.

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری در زمان ثبت نام و تمدید ثبت نام

در زمان ثبت نام و تمدید ثبت نام نیز می توان برای ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری اقدام کرد. جهت این کار باید از منوی سمت راست لینک ” دکتری تخصصی ” را انتخاب نمایید. سپس لازم است روی ثبت نام آزمون دکتری 1403 کلیک کنید.

همچنین داوطلبان می توانند روی گزینه “ویرایش اطلاعات ثبت نامی ” کلیک کنند که این لینک در منو سمت راست صفحه ثبت نام آزمون دکتری وجود دارد.

📍 برای اطلاع از لیست رشته های دکتری پردیس بین الملل کلیک کنید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری در زمان ویرایش حوزه ثبت نامی

افرادی که در حوزه غیر از محل زندگی خود امتحان می دهند، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی را دارند. برای این کار لازم است به سایت سنجش مراجعه کرده و گزینه ویرایش حوزه امتحانی را انتخاب نمایند. سپس بر روی گزینه ویرایش اطلاعات در سمت راست کلیک کنند. در نهایت نیز با وارد کردن شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام در محل تعیین شده می توانند به صفحه ویرایش وارد شوند. با ورود به صفحه ویرایش اطلاعات و ایجاد تغییرات مورد نظر نیز حوزه خود را تغییر دهند.

بنر کال تو اکشن

اهمیت شماره پرونده و شماره داوطلبی در پیگیری ثبت نام آزمون دکتری

همانطور که در موارد قبل اشاره کرده بودیم تمامی داوطلبان بعد از ثبت نام شماره پیگیری ثبت نام، شماره داوطلبی و شماره پرونده خود را دریافت خواهند کرد. تمامی اطلاعاتی که بعد از آزمون نیاز دارید مانند زمان دریافت کارت ورود به جلسه، زمان اعلام نتایج اولیه و انتخاب رشته با استفاده از این شماره ها قابل مشاهده خواهند بود.

سازمان سنجش نیز امکان بازیابی این شماره ها را برای افرادی که در هنگام ثبت نام فراموش کرده یا گم کرده اند را فراهم کرده است. پس اگر این شماره ها را فراموش کرده اید می توانید با ورود به سیستم پاسخگویی سنجش به بازیابی آن ها بپردازید.

📍 برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه  اعلام نتایج آزمون دکتری زمان بندی دقیق کلیک کنید.

نحوه بازیابی شماره پرونده و داوطلبی در پیگیری ثبت نام آزمون دکتری

در هنگام پیگیری ثبت نام آزمون دکتری، به شماره پرونده نیاز دارید و چنانچه به این شماره دسترسی نداشته باشید، می توانید طبق مراحل زیر به بازیابی آن بپردازید.

مراحل بازیابی شماره پرونده و داوطلبی آزمون دکتری :

🔸 در مرحله اول باید وارد سایت سازمان سنجش شده و پس از آن از منوی سمت چپ سایت بر قسمت پاسخگویی سازمان سنجش کلیک کنید.

🔸 سپس مراحل عضویت در سایت سنجش را انجام دهید.

🔸 پس از عضویت در این سایت به پنل کاربری خود بروید و ایمیل و نام کاربری خود را وارد کنید.

🔸 حال گزینه ثبت درخواست جدید را بزنید.

🔸 در این مرحله گزینه انتخاب دریافت شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام را کلیک کنید.

🔸 در نهایت لینکی برای شما فعال می شود که از طریق آن می توانید به بازیابی شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام آزمون دکتری خود بپردازید.

نحوه بازیابی شماره پرونده و داوطلبی در پیگیری ثبت نام آزمون دکتری

سیستم پاسخگویی سازمان سنجش

سیستم پاسخ گویی سازمان سنجش، یکی از امکانات سامانه سنجش به نشانی اینترنتی request.sanjesh.org می باشدکه داوطلبین می تواند با پشتیبانی آنلاین این سامانه مشکلات و ابهامات خود را بر طرف نمایند. این سامانه دارای امکانات متفاتی می باشد که برخی از مهم ترین این امکانات به شرح زیر است:

📌 سیستم پاسخ گویی سازمان سنجش امکان بازیابی شماره پرونده را می دهد.

📌به کمک سیستم پاسخ گویی سازمان سنجش می توان سوالات رایج را مشاهده کرد و درخواست را پیگیری نمود.

📌 بررسی نمره افراد و اعتراض به نتایج کنکور

📌رفع مشکلاتی مانند عدم دریافت کارت ورود به جلسه و ثبت نام های آزمون های متفاوت

برای اطلاع از امکانات این سامانه تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای مشاهده شرایط ثبت نام آزمون دکتری روی لینک کلیک کنید.

نحوه عضویت در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش برای پیگیری ثبت نام آزمون دکتری

سایت سازمان سنجش با ارائه خدمات بسیار زیادی در زمینه آزمون های ورودی و استخدامی نیازمند سیستم پاسخگویی است تا از طریق آن، کارشناسان این سایت به سوالات کاربران پاسخ دهند یا کاربران بتوانند از طریق آن به جواب سوالات برخی از مشکلات خود برسند. آدرس اینترنتی این سیستم request.sanjesh.org است که به درخواست کاربران رسیدگی می کند. علاوه بر این امکان دریافت شماره پرونده و کد پیگیری از طریق این سامانه نیز فراهم شده است، بنابراین داوطلبانی که دچار فراموشی شده اند می توانند این شماره ها را به طور مجدد دریافت نمایند.

همانطور که در موارد فوق اشاره کرده بودیم برای پیگیری ثبت نام آزمون دکتری و همچنین بازیابی شماره داوطلبی و موارد دیگر نیاز است در بخش سیستم پاسخگویی سایت سنجش عضو شده باشید، بنابراین در این قسمت قصد داریم نحوه عضویت در این سایت را بررسی نماییم.

به منظور عضویت در این سیستم ابتدا وارد سایت سنجش شوید و پس از آن یکی از گزینه های قرار داده شده در قسمت سیستم پاسخگویی را انتخاب نمایید. سپس بر روی عضویت در سامانه کلیک کنید و اطلاعات خواسته شده خود را وارد کرده و آن ها را تایید نمایید. حال پس از انجام مراحل فوق رمز عبور و نام کاربری قابل دریافت هستند. در ادامه مراحل این کار به صورت تصویری توضیح داده شده است. در صورت هر گونه ابهام با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 در ارتباط باشید.

📍 جهت هزینه ثبت نام آزمون دکتری کلیک کنید.

مراحل عضویت در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش

در صورتی که متقاضیان آزمون دکتری در بازه های زمانی تعیین شده  نتوانند به ویرایش اطلاعات خود بپردازند یا همچنین پس از ویرایش اطلاعات در این بازه های زمانی باز هم اشتباهاتی در اطلاعات ثبت نامی آن ها وجود داشته باشد می توانند درخواست ویرایش پیگیری ثبت نام آزمون دکتری خود را از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش انجام دهند. در زیر مراحل عضویت در این سیستم را توضیح داده ایم.

به منظور عضویت در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش ابتدا باید به نشانی sanjesh.org وارد شوید و از منوی سمت چپ بر روی گزینه ارسال درخواست یا ورود به سیستم پاسخگویی کلیک نمایید. البته روش دیگری نیز برای این کار وجود دارد که در آن ابتدا باید در مرورگر خود آدرس request.sanjesh.org را وارد نمایید تا به صورت مستقیم به سایت سیستم پاسخگویی سازمان سنجش وارد شوید. با استفاده از هر دو روش فوق وارد صفحه زیر می‌شوید که می بایست عضویت در سامانه را انتخاب کنید.

 

عضویت در سامانه

در این مرحله داوطلبان می بایست اطلاعات خود را وارد کرده و پس از علامت زدن تیک موافقت گزینه تایید را انتخاب نمایند تا مراحل عضویت با موفقیت انجام شود.

مراحل عضویت پاسخگویی

 

🔔 اطلاعیه 🔔

در صفحه فوق تمامی اطلاعات باید وارد شوند و برای دسترسی به نام کاربری و رمز عبور می بایست پست الکترونیکی نیز به صورت صحیح نوشته شود.

 

نحوه ثبت درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش و پیگیری آن

در این قسمت همراه ما باشید تا نحوه ورود به سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش را در اختیار شما قرار دهیم.

در صورتی که مراحل عضویت را با موفقیت پشت سر گذاشته باشید، می توانید وارد پنل کاربری خود شوید. در پنل کاربری شما نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و سایر موارد نمایش داده می شوند.

 

در قسمت ثبت درخواست جدید، می توانید در خواست جدید خود را برای آزمون های مختلفی که در آن ها شرکت کرده اید، ثبت کنید. پس از این کار به صفحه ای هدایت خواهید شد که می توانید درخواست خود را انتخاب و ثبت نمایید.

در صفحه بعد باید نوع مشکل خود را انتخاب نموده و سپس عنوانی برای متن درخواست خود بنویسید و در آخر به شرح درخواست پرداخته و پس از وارد کردن کد امنیتی روی دکمه تایید کلیک کنید تا یک کد رهگیری 7 رقمی دریافت نمایید.

📍 جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد کلیک کنید.

پس از ثبت هر درخواست نیز به شما کدی داده خواهد شد که با استفاده از آن می توانید پاسخ ثبت شده برای درخواست خود را ببینید. توجه داشته باشید که پس از ثبت درخواست اگر رنگ آن آبی باشد یعنی درخواست شما به درستی ثبت شده است، اما در صورتی که عنوان درخواست شما زرد باشد، یعنی توسط سازمان سنجش بررسی شده است. همچنین اگر عنوان شما سبز باشد، یعنی توسط کارشناسان به آن پاسخ داده شده است.

 

امکانات سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش

🔸 در این سامانه علاوه بر پاسخگویی به سوالات و مشکلات پیش آمده یک سری امکانات دیگر نیز وجود دارد که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

🔸 درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته دکتری و تقاضای اولویت بعدی یکی از این موارد است. به طور مثال اگر یک داوطلب از رشته پذیرفته شده خود رضایت نداشته باشد می تواند از طریق این سامانه برای اولویت بعدی خود درخواست دهد.

🔸 اعتراض به نتیجه قبولی نیز یکی از امکانات دیگری است که از طریق سایت سنجش فراهم می باشد. برای این کار کافی است از لینک مخصوص داوطلبان معترض استفاده کنید.

🔸 تقاضای بررسی مجدد نمره برای تمامی داوطلبان ارشد، کارشناسی و دکتری نیز در سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش امکان پذیر است.

🔸 اعتراض به كلید سوالات آزمون نیز از جمله موارد دیگری است که می توانید در سایت سنجش آن را درخواست دهید. آن دسته از داوطلبانی که به پاسخ های سوال ها معترض هستند می توانند از این قسمت اقدام نمایند.

علاوه بر موارد بالا امکان رسیدکی به موارد زیر نیز در سایت سنجش وجود دارد:

📌 اعتراض به نتیجه مصاحبه

📌 مسائل ثبت نامی در آزمون

📌 مسائل دریافت کارت ورود به جلسه

📌 مسائل سهمیه ها و عدم اعمال برخی از آن ها

📌 مسائل مربوط به سوابق تحصیلی

📌 درخواست های عمومی

به غیر از ثبت درخواست در سامانه پاسخگویی سنجش داوطلبان می توانند متناسب با نوع درخواست و سوال خود از طریق مراجعه حضوری، تلفن و مکاتبه با این سازمان در ارتباط باشند.

📍 برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری کلیک کنید.

زمان پاسخ به جواب اعتراض به نتایج کنکور ۱۴۰۳

زمان پاسخگویی به نتایج اولیه و نهایی کنکور توسط کارشناسان 24 الی 72 ساعت پس از ارسال درخواست بررسی می شود. شما عزیزان باید پس از گذشت این زمان به سامانه سنجش مراجعه کرده و نتایج اعتراض خود را مشاهده نمایید.

زمان پاسخ به جواب اعتراض به نتایج کنکور

اخبار پیرامون ثبت نام آزمون دکتری سال 1403

✅ زمان دریافت کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون دکتری

ثبت نام آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ به صورت یکپارچه از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود. گفتنی‌ است طبق اطلاعیه های سازمان سنجش این زمان از بیست و دوم آبان ماه آغاز شده و تا یک هفته ادامه دارد. در خصوص زمان برگزاری این آزمون نیز باید بگوییم با توجه به اطلاعیه های سازمان سنجش کنکور دکتری سال ۱۴۰۳، در ۱۱ اسفند ماه برگزار خواهد شد. بنابراین متقاضیان عزیز لازم است تا از تاریخ هشتم لغایت دهم اسفند ماه به سایت این سازمان مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

📍برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط دکتری بدون آزمون کلیک کنید.

خلاصه مطلب

در این مقاله به پیگیری ثبت نام آزمون دکتری پرداختیم و به همین منظور نحوه پیگیری ثبت نام آزمون دکتری از طریق بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی را بررسی کردیم. همچنین اهمیت حفظ شماره پرونده، شماره داوطلبی و کد پیگیری را از زمان ثبت نام تا اعلام نتایج آزمون به داوطلبان گرامی یادآور شدیم.

افزون بر این، سه بازه زمانی امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری را که شامل زمان ثبت نام آزمون دکتری، زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون است، بیان کردیم و به ذکر این نکته پرداختیم که اگر باز هم پس از پایان زمان های گفته شده اشتباهی وجود داشت، لازم است از طریق سیستم پاسخگویی سنجش درخواست ویرایش داده شود.

همچنین نحوه عضویت و ورود به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش و امکانات آن را برای پیگیری ثبت نام آزمون دکتری را بیان نمودیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. در صورت نیاز یا داشتن هرگونه سوال می توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل با شماره 9099075307 ارتباط برقرار نمایید.

برای دانلود فایل pdf مقاله کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا امکان پیگیری شماره داوطلبی و شماره پرونده پس از ثبت نام در آزمون دکتری وجود دارد؟

بله، امکان پیگیری شماره داوطلبی و شماره پرونده از طریق سایت سازمان سنجش حتی پس از ثبت نام آزمون دکتری وجود دارد.

اعتراض به نتیجه آزمون دکتری از چه طریقی انجام می شود؟

اعتراض به نتیجه آزمون دکتری از طریق سایت سازمان سنجش و در قسمت مخصوص اعتراض کنندگان قابل انجام است.

آیا امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری در سایت سنجش وجود دارد؟

بله، شما می توانید در تاریخ های تعیین شده به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود بپردازید.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «پیگیری ثبت نام آزمون دکتری + کد رهگیری | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo وحید. گفت:

    سلام از چه زمانی می تونم برای پیگیری ثبت نام آزمون دکتری اقدام کنم؟؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      در چه زمینه ای؟

  2. Avatar photo داود گفت:

    سلام
    پیگیری ثبت نام آزمون دکتری از چه تاریخی امکان پذیره؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      در چه زمینه ای؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • انتخاب رشته آزمون دکترا

    انتخاب رشته دکتری 1403 {راهنما و نکات مهم} | ایران تحصیل

    انتخاب رشته دکتری یکی از مهمترین دغدغه‌های پذیرفته‌شدگان است، چرا که پس از اعلام نتایج آزمون دکتری، داوطلبان باید در بازه زمانی تعیین شده برای انتخاب رشته در سامانه سنجش آموزش کشور اقدام کنند. بنابراین داوطلبان براساس کارنامه کتبی خود...
  • اعلام نتایج آزمون دکتری

    اعلام نتایج آزمون دکتری 1403+ مشاهده جواب sanjesh.org

    اعلام نتایج آزمون دکتری از روز 28 فروردین ماه 1403 آغاز شده و کلیه شرکت‌کنندگان در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org اقدام به دریافت کارنامه اولیه خود کرده و برای تعیین وضعیت خود برای...
  • دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری

    دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری {لینک دانلود pdf 1403} | ایران تحصیل

    دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری 1403 منتشر شد. پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری، یکی از مهم‌ترین فرآیندی که داوطلبان باید آن را با حساسیت انجام دهند، انتخاب رشته دکتری است. به این ترتیب قبول شدگان پیش از انتخاب...
  • دکتری بدون آزمون

    دکتری بدون آزمون 1403 + زمان، شرایط و مراحل پذیرش

    پذیرش دکتری بدون آزمون 1403 یا همان دکتری استعداد درخشان اصلی ترین گزینه برای تحصیل در مقطع (phd) برای افرادی است که قصد شرکت در آزمون برای این مقطع را ندارند، اما مسئله حائز اهمیت این است که امکان پذیرش...
تماس با مشاور