ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پکیج کنکور تجربی 1403

پکیج کنکور تجربی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پکیج قبولی کنکور تجربی یکی از مهم‌ترین روش‌هایی است که برای داوطلبین این رشته در کنکور در نظر گرفته‌ایم، تمامی داوطلبین کنکور گروه آزمایشی تجربی برای بدست آوردن تراز بالا و رسیدن به درصد های بالا در آزمون سرنوشت سازی که هر ساله فقط یک مرتبه در ایران برگزار می‌شود، نیاز به یادگیری مفهومی و آموزش تکنیک‌ های تست زنی دارند. آموزش یادگیری مفهومی و همچنین آموزش روش‌ های تست زنی دروس این رشته، زیر نظر بهترین اساتید کنکور، در پکیج کنکور تجربی برای داوطلبان کنکور ارائه شده است. 

در ادامه قصد داریم به صورت کامل و جامع به بررسی و آشنایی با پکیج قبولی کنکور تجربی و این رشته بپردازیم، تا دانش آموزان و یا به عبارتی تمامی داوطلبان این رشته با استفاده از پکیج کنکور تجربی در کنکور همان سال موفق به کسب رتبه و تراز مناسب برای انتخاب رشته شوند. مشاوران ما در ایران تحصیل نیز با ارائه بهترین پیکج های آموزشی به داوطلبان یاری می رسانند. 

مشاوران ما در آکادمی ایران تحصیل با ارائه بهترین پکیج های آموزشی کنکور سراسری، قبولی داوطلبان را در رشته مورد علاقه خود به صورت صد درصد تضمین کرده و آن ها را در تمامی مراحل یاری می رسانند. برای دریافت مشاوره بر روی لینک کلیک کرده و وارد سامانه شوید. 

پکیج کنکور تجربی

 

بررسی کنکور تجربی

بیشترین تعداد متقاضیان هرسال به داوطلبان رشته تجربی مربوط می‌شود، به همین سبب رقابت بین کلیه داوطلبان رشته تجربی نسبت به چهار گروه دیگر بیشتر است. داشتن برنامه‌ریزی، مشاوره و روش مطالعه صحیح در کنار برترین منابع کنکور مسبب پیروزی در این رقابت است. تعداد سوالات دفترچه دروس اختصاصی کنکور تجربی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس اینترنتی sanjesh.org متشکل از 170 تست است، داوطلبان کنکور تجربی 175 دقیقه برای پاسخ‌دهی به سوالات زمان نیاز دارند. دروس اختصاصی کنکور تجربی بر اساس ترتیب دفترچه کنکور تجربی شامل:

  • زمین شناسی
  • ریاضیات
  • زیست شناسی
  • فیزیک
  • شیمی

 

 

بررسی کنکور تجربی

 

 

درصد هر تست کنکور تجربی 

 

درس درصد هر تست درست کنکور تجربی درصد هر تست غلط کنکور تجربی
زمین شناسی ۴ درصد ۱/۳۳ درصد
ریاضیات ۳/۳ درصد ۱/۱ درصد
زیست شناسی ۲ درصد ۰/۹۵ درصد
فیزیک ۳/۳ درصد ۱/۱ درصد
شیمی ۲/۸۵ درصد ۰/۶۶ درصد

 

 

هر تست صحیح دروس اختصاصی کنکور تجربی چند درصد است؟

اکثر داوطلبان کنکور سراسری قصد دارند بدانند هر کدام از تست های دروس اختصاصی چند درصد است تا بتوانند برای رسیدن به درصد مطلوب و کسب رتبه دلخواه تلاش کنند و بدانند برای این امر چه تعداد تست باید بزنند. داوطلبان پس از هر تست صحیح درصد معینی را کسب می‌کنند و به ازای اشتباه زدن هر تست درصد مشخصی را از دست می‌دهند، دانش آموزان بر اساس بودجه بندی کنکور و همچنین درصد هر تست قادر هستند برای رسیدن به هدف خود برنامه مشخصی داشته باشند، این امر به کمک پکیج قبولی کنکور تجربی امکان پذیر است.

 

برای آشنایی با ضرایب درسی کنکور تجربی، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

آشنایی با فرآیند پکیج کنکور تجربی

برای تمامی دانش آموزان رشته تجربی، بهترین منابع آموزش کنکور تجربی، می‌بایست متشکل از آموزش دروس اختصاصی رشته تجربی، نکات کلیدی، روش‌های تست زنی با مشاوره و برنامه‌ ریزی اصولی است. پکیج کامل کنکور تجربی ایران تحصیل، کلیه ویژگی‌ های گفته شده در خصوص بهترین پکیج آموزشی کنکور تجربی برای تمامی سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم ارائه می‌شود. همچنین، بسته‌های آموزشی به صورت مبحثی برای کلیه دانش آموزانی است که به آموزش تست زنی نیاز دارند. تعداد کمی از کلیه داوطلبان کنکور تجربی، رتبه قابل در رشته‌های برتر را کسب می‌کنند.

 

 

ویژگی‌های پکیج رشته تجربی

  • آموزش تمامی دروس عمومی و تخصصی
  • استفاده از الگو در آموزش تمامی دروس
  • آموزش تستی دروس اختصاصی برای ۱۰۰ زدن و آموزش تشریحی دروس عمومی برای ۲۰ گرفتن
  • حل تست‌های کنکور در سال‌های اخیر
  • جمع‌بندی‌های منحصربه‌فرد برای تمامی دروس
  • عدم تکیه بر فرمول‌های متعدد
  • حل سوالات تالیفی
  • جامع و کامل بودن

 

ویژگی‌های پکیج رشته تجربی

 

 

مزایای استفاده از پکیج کنکور تجربی

استفاده از این پکیج ها، برای داوطلبان عزیز و گرام مزایایی را به همراه دارد که برخی از مهم ترین آن ها شامل: موارد زیر می باشند: 

  • استفاده مکرر از پکیج

یکی از مزیت های استفاده از ابن پکبج ها به جای کلاس های حضوری، امکان استفاده چند باره و مرور مجدد هر بخش است.  زیرا که در کلاس های حضوری و خصوصی استاد هر مبحث را فقط یک بار و یا در  نهایت دوبار تکرار می کند.  اما به کمک  پکیج قبولی کنکور تجربی این محدودیت برطرف شده و هر مبحث را می توان چندین بار مشاهده کرد تا به درک کامل و تسلط بالا در آن بخش رسید.

  • صرفه جویی در زمان

از جمله مزایای دیگر پکیج کنکور تجربی آمادگی کنکور صرفه جویی در وقت و زمان است. بدون شک حضور در کلاس جدا از زمان خود کلاس، به ساعاتی برای آماده شدن، رفت و برگشت از کلاس نیاز دارد. این زمان های اضافی در شهر های بزرگ به دلیل ترافیک بالا بسیار زیاد است و عملا فرصتی برای دانش آموز جهت مطالعه و تست زنی در طول شبانه روز باقی نمی ماند.  

  • تدریس بدون محدودیت جغرافیای

به دلیل مفهومی و دشوار شدن سطح سوالات کنکور، آموزش مباحث نیز باید با به دقت و ظرافت انجام شود.  در هر استان و شهر بسیاری از اساتید در هر زمینه برای تدریس هستند که برخی جوان و با سایقه کم و برخی با سابقه بالا.  اما همه ی اساتید برتر را در یک شهر با استان نمی توان خلاصه کرد. در صورت استفاده از پکیج آمادگی کنکور در هر درس و مبحث بهترین استادان بخش را به شهر و به خانه خود اورده اید و دیگر محدود به جغرافیا نخواهید بود.  

  • صرفه جویی در هزینه های کلاس

مورد بعدی هزینه های بالای کلاس های خصوصی می باشد که ممکن است برای خانواده ها قابل پرداخت نبوده و یا دشوار باشد.  این ها مواردی بر مزیت های استفاده از پکیج های کنکور نسبت به کلاس های خصوصی بودند تا اگر بین این دو در شک هستید به راحتی بتوانید تصمیم بگیرید. مشاوران ما در ایران تحصیل با در نظر گرفتن تمامی این موارد، بهترین پکیج های درسی را به داوطلبان عزیز ارائه می دهند. 

مشاوران ما در آکادمی ایران تحصیل با ارائه بهترین پکیج های آموزشی کنکور تجربی، داوطلبان را به صورت 24 ساعته پشتیبانی کرده و آن ها را در تمامی مراحل یاری می رسانند. برای دریافت مشاوره بر روی لینک کلیک کرده و وارد سامانه شوید. 

ویژگی های پکیج کنکور تجربی

 

روش مطالعه پکیج کنکور تجربی

دانش آموزان با در دست داشتن پکیج کنکور تجربی و همچنین وجود حجم قابل توجهی از منابع روبرو خواهند شد در حقیقت در هنگام اولویت بندی هر درس و مبحث، دچار سردرگمی خواهند شد. در پکیج کنکور تجربی، به یادگیری دروس و برنامه ریزی دقیق هر درس با توجه به نیاز هر دانش آموز که در آن جزئیات کامل در نظر گرفته شده است، می‌پردازند. برنامه ریزی اختصاصی و مشاوره درسی به صورت رایگان در اختیار افرادی که پکیج کنکور تجربی را در نظر می‌گیرند قرار دارد.

 

برنامه ریزی درسی در پکیج کنکور تجربی

برنامه‌ریزی درسی از پارامترهایی برخوردار است که دانش آموز قادر نیست کلیه پارامترهای آن را رعایت کند و در نهایت نتیجه دلخواه خود را بدست آورد، به همین سبب برنامه‌ریزی اصولی و دقیق دارای اهمیت بالایی است و توصیه می‌شود برنامه‌ریزی به واسطه مشاور متخصص و با تجربه در حوزه برنامه ریزی تحصیلی صورت گیرد. یک برنامه‌ریزی اصولی طبق شاخت مشاور از دانش آموز صورت می‌گیرد و با توجه به آن مشاور بر اساس شرایط ویژگی‌های شخصیتی، سطح علمی دانش آموز و بودجه‌بندی کنکور، بر اساس برنامه‌ریزی دقیق و روش مطالعه و تست‌زنی با بازدهی بالا و اثرگذاری زیاد به دانش آموز انتقال می‌دهد.از جمله ویژگی‌های مهم داشتن برنامه‌ریزی درسی، برای جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی اقدام کرد، داشتن ساعت مطالعه موثر و مفید به کاهش استرس دانش آموز کمک می‌کند.

 

 

برای دریافت برنامه ریزی درسی، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

 

دریافت مشاوره در پکیج کنکور تجربی

داوطلبان کنکور برای اینکه در این آزمون موفقیت شوند، علاوه بر اینکه منابع برتر کنکور را داشته باشند، به مشاوره تحصیلی و برنامه‌ریزی تحصیلی هدفمند نیاز دارند. مشاوره تحصیلی، تست زنی و برنامه‌ریزی درسی هر مبحث طبق شرایط دانش آموز و بودجه‌بندی کنکور و بر اساس سرفصل‌های کتاب درسی تنظیم می‌کند. کلیه افراد از سطح علمی، شرایط روحی و جسمی یکسانی ندارد، هر فرد با توجه به شرایط از ویژگی‌های منحصر به فردی دارند، یک مشاور خوب با در نظر گرفتن کلیه تفاوت‌ها، علاوه بر برنامه ریزی، مشاوره انگیزشی و روش مطالعه متناسب از ویژگی‌های شخصیتی فرد به دانش آموز ارائه می‌دهد.

مشاوران ما در آکادمی ایران تحصیل با ارائه پکیج های آموزشی کنکور تجربی و با مشاوره های VIP قبولی داوطلبان را به صورت 100 درصد تضمین می کنند. برای دریافت مشاوره بر روی لینک کلیک کرده و وارد سامانه شوید. 

روش مطالعه پکیج کنکور تجربی

 

 

اخبار پیرامون پکیج کنکور 

تغییرات کنکور سال 1403 مشخص شد

مهندس مهدی بیگلری، راجع به تغییرات کنکور 1403 اینگونه اظهارنظر کرد:با توجه به مصوبه ی شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره تغییرات کنکور، چهار تغییر قطعی در کنکور 1403 داریم که شامل “حذف دروس عمومی” “تاثیر قطعی سوابق تحصیلی” “حذف زیر گروه ها” “برگزاری دو کنکور در سال” است که با حذف زیرگروه ها یک نمره قطعی برای داوطلب در نظر گرفته می شود.

۴۵۰ متخلف در آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ شناسایی شد

عبدالرسول پورعباس با اشاره به برگزاری آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ در روز جمعه ۱۰ تیرماه با بیشترین تعداد شرکت کننده در میان گروه‌های آزمایشی، گفت: «با تمهیدات اندیشیده شده با استفاده از دستگاه آشکارساز بیش از ۴۵۰ داوطلب متخلف در این آزمون که ابزار الکترونیک به همراه داشتند شناسایی و برای آنها پرونده تشکیل شده است.»

 

استفاده از مشاور و پشتیبان تحصیلی، برنامه و نمودار پیشرفت، آزمون های آزمایشی و… همه و همه لازمه های رتبه شدن و قبولی دانش آموزان می باشد؛ آکادمی ایران تحصیل به عنوان یکی از با سابقه ترین مجموعه های آموزشی و مشاوره ای در ایران می باشد که با کادری تشکیل شده از رتبه های برتر سال های قبل و مشاورین خبره در سطح ایران همواره در امور مشاوره کنکور گزینه ای مطمئن برای دانش آموزان کنکوری بوده و هست؛ برای کسب اطلاع بیشتر در مورد این پکیج ها و آشنایی با نحوه استفاده از آن روی لینک زیر کلیک کنید.

بهترین پکیج کنکور تجربی

 

خلاصه مطلب

با ارائه پکیج کنکور تجربی به شما این امید را می‌دهیم که فرآیند مطالعه دروس رشته تجربی برای شما راحت باشد و بتوانید با کمک مشاور بهترین برنامه‌ریزی و بهترین روش تست زنی را بیاموزید. در واقع با بکارگیری راه‌ حل‌ های قرار داده شده در این پکیج فرد قادر است تا رتبه قابل قبولی در کنکور تجربی کسب کند. در مطالب بالا به صورت کامل به بررسی و آشنایی با کنکور رشته تجربی و پکیج آموزشی این کنکور پرداختیم، می‌توانید با مطالعه این صفحه به خوبی با فرآیند آموزشی آشنا شوید. اگر در این زمینه به کمکی نیاز دارید، می توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل تماس گرفته تا همکاران ما در اسرع وقت به شما عزیزان تماس بگیرند.

 

کاربران گرامی برای دانلود PDF مطالب این صفحه کلیک کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پکیج کنکور تجربی چه ویژگی‌هایی دارد؟

آموزش تمامی دروس عمومی و تخصصی، عدم تکیه بر فرمول‌های متعدد، حل سوالات تالیفی، جامع و کامل بودن و.... .

قیمت پکیج کنکور تجربی چقدر است؟

قیمت این نوع پکیج به موارد متعددی بستگی دارد که توسط مجموعه ایران تحصیل پس از بررسی شرایط داوطلبین در نظر می‌گیرد.

درصد هر درس کنکور تجربی چقدر است؟

درصد تمامی دروس عمومی و اختصاصی این کنکور در مقاله درج شده است لطفا مقاله را مطالعه نمایید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    پیچیدگی روزافزون محیط کسب‌وکار همواره چالش‌های جدیدی را برای مدیران و سازمان‌ها به ارمغان می‌آورد. در چنین شرایطی داشتن توانمندی لازم برای مدیریت بهتر و مواجهه با بحران‌های احتمالی از اهمیت بالایی برخوردار است. دوره به‌عنوان یکی از معتبرترین دوره‌های...
  • مصاحبه دکتری دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری سال 1403 اگر داوطلبی نام خود را در لیست قبول شدگان ببیند، یعنی مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشته است. حال بعضی از داوطلبان در...
  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
تماس با مشاور