ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پروژه کسری خدمت رشته روانشناسی 1403 + لیست ارگان ها | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۵ دی ۱۴۰۲
پروژه کسری خدمت رشته روانشناسی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پروژه کسری خدمت رشته روانشناسی یکی از تسهیلاتی است که سازمان نظام وظیفه برای فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می‌دهد. این پروژه‌ها می‌توانند به جای خدمت سربازی انجام شوند یا مدت زمان خدمت را کاهش دهند.

مدت زمان کسری خدمت بستگی به نوع پروژه انتخابی دارد و بین ۲ تا ۱۹ ماه متغیر است. هر فرد قبل از خدمت سربازی تنها می‌تواند دو پروژه کسری خدمت دریافت کند. جهت اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه کسری خدمت رشته روانشناسی در سال جاری تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

آشنایی با پروژه کسری خدمت رشته روانشناسی 1403

یکی از مشکلات جوانان ایرانی برای کار، داشتن کارت پایان خدمت است. راه حل این مشکل، دریافت پروژه کسری خدمت است که امکان کاهش تا ۱۹ ماه از خدمت سربازی را در دوران تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری فراهم می‌کند.

اما این مدت به دو پروژه تعلق دارد و با یک پروژه نمی‌توان بیش از ۱۱ ماه کسری خدمت گرفت. پروژه‌های سنگین باید توسط داوران بررسی شوند و دفاع از آن‌ها نیز مانند دفاع از پایان‌نامه است. برای دریافت پروژه کسری خدمت رشته روانشناسی افراد می توانند از دو طریق برای این امر اقدام نمایند که در ادامه مقاله این دو مورد ذکر می گردد.

آشنایی با پروژه کسری خدمت رشته روانشناسی

برای اطلاع و آشنایی با پروژه کسری خدمت دانشگاه مالک اشتر کلیک نمایید.

روش های دریافت پروژه کسری خدمت رشته روانشناسی 1403

در سال جاری، متقاضیان کسری خدمت سربازی می‌توانند از دو روش استفاده کنند.

✔️ اولین روش، مراجعه به بنیاد نخبگان و تشکیل پرونده است.

این بنیاد خدماتی به دانش آموختگان برتر دانشگاهی ارائه می‌دهد و با تشکیل پرونده، پروژه‌ای به متقاضی پیشنهاد می‌شود که با انجام آن، از کسری خدمت برخوردار می‌شود.

✔️ دومین روش، مراجعه حضوری به ارگان‌ها و سازمان‌هایی است که پروژه کسری خدمت ارائه می‌کنند.

این ارگان‌ها عمدتا سازمان‌های دانش بنیان و نظامی هستند.

شرایط گرفتن پروژه کسری خدمت روانشناسی 1403

شرایط گرفتن پروژه کسری خدمت شامل مرتبط بودن پروژه با رشته تحصیلی و مسائل دفاعی و امنیتی کشور است.

این پروژه می‌تواند در مراکز تحقیقاتی سازمان‌های نظامی انجام شود. متقاضیان حداکثر تا یک سال پس از فارغ‌التحصیلی فرصت دارند برای این پروژه اقدام کنند و باید دانشجو یا فارغ‌التحصیل مقاطع کارشناسی ارشد یا دکترا باشند.

هر فرد می‌تواند حداکثر دو پروژه را در زمان خدمت انجام دهد و بین ۲ تا ۱۹ ماه کسری خدمت بگیرد.

فارغ‌التحصیلان ارشد و دانشجویان دکترا می‌توانند با کسب امتیاز لازم از فعالیت‌های علمی و پژوهشی، پروژه جایگزین خدمت انجام دهند.

این پروژه می‌تواند بین یک تا ۱۱ ماه از خدمت را کسر کند.

چاپ کتاب برای دریافت پروژه کسری خدمت 

پروژه‌های کسر خدمت سربازی شامل طرح‌های سازمانی و ارگان‌های مختلف است. دانشجو می‌تواند از پروژه‌هایی مانند ترجمه و تالیف کتاب نیز استفاده کند. این پروژه‌ها در مسیر تولید علمی و پژوهشی سازمان‌ها موثر هستند و می‌توانند برای کاهش مدت زمان خدمت سربازی استفاده شوند.

مشمولین نظام وظیفه بعد از توافق با یکی از ارگان‌های نظامی می‌توانند پروژه را به سازمان‌هایی که پروژه‌های علمی و عملی را انجام می‌دهند بسپارند. این پروژه‌ها با رشته تحصیلی افراد مرتبط هستند، بررسی و دفاع می‌شود و اهمیت زیادی دارند.

چاپ کتاب برای پروژه کسری خدمت یکی از راه‌های دریافت پروژه کسری خدمت رشته روانشناسی ، ترجمه کتاب است. مشمولین نظام وظیفه می‌توانند با مراجعه به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح، نامه‌ای برای ترجمه کتاب دریافت کنند و آن را به سازمان‌های نظامی تحویل دهند.

در صورت عدم نیاز سازمان به ترجمه کتاب، باید نامه عدم نیاز دریافت و به سازمان‌های دیگر مراجعه کرد. همچنین فرد می‌تواند کتابی را برای ترجمه پیشنهاد دهد. میزان کسر خدمت به کیفیت ترجمه و زمان اختصاص داده‌شده‌به ترجمه بستگی دارد.

برای کاهش مدت زمان، می‌توان دو پروژه ترجمه کتاب را به صورت غیر همزمان دریافت کرد که این امکان را فراهم می‌کند تا مدت خدمت سربازی تا هشت ماه کاهش یابد.

در صورت عدم رضایت از مدت زمان کسری، می‌توان درخواست بازنگری داد.

مدت زمان دفاع و داوری ترجمه کتاب تفاوتی ندارد و اگر مدت کسری شش ماه باشد، پروژه برای داوری ارسال نمی‌شود و در سازمان انجام می‌گیرد. اگر کسری بیش از شش ماه باشد، مدت زمان بررسی و داوری طولانی‌تر خواهد بود.

برای اطلاع از پروژه کسری خدمت سپاه کلیک نمایید.

قیمت پروژه کسری خدمت روانشناسی 1403

با توجه به قیمت تعیین‌شده‌برای اجرای این پروژه‌ها، لازم است بیان کنیم که موضوع مربوط به پروژه، نقش تاثیرگذاری در مشخص کردن قیمت آن دارد.

پروژه‌هایی که برای فارغ‌التحصیلان رشته فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر تعریف می‌شوند، عمدتا برای توسعه سیستم‌های نرم‌افزاری ارگان‌های دولتی همچون شهرداری و یا قطار شهری انجام می‌شوند و با وجود کسری خدمت بالا، نیاز به فعالیت تخصصی مدت چند ماهه دارند.

در حالی که کسری خدمت رشته‌های مرتبط با علوم انسانی مانند مدیریت و روانشناسی، بیشتر به چاپ کتاب و مقالات برای تدوین استراتژی و ارائه راهکار به نیروهای نظامی در حوزه‌های مختلف متمرکز است.

لذا لطفا توجه داشته باشید که قیمت‌گذاری دقیقی بر روی پروژه‌های کسری خدمت و هیچ پروژه دیگری، بدون اطمینان از سختی پروژه امکانپذیر نیست. در حالت کلی شما می‌توانید برای انجام پروژه‌های کسری خدمت، رنج قیمتی بین سه تا پانزده میلیون تومان را در نظر بگیرید. برای اطلاع دقیق از قیمت پروژه کسری خدمت رشته روانشناسی با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

قیمت پروژه کسری خدمت

مراحل دریافت کسری خدمت رشته روانشناسی 1403

برای دریافت کسری خدمت رشته روانشناسی 1403 لازم است به بنیاد علمی نخبگان نیروهای مسلح یا یکی از مراکز تحقیقاتی نیروهای مسلح مراجعه نمایید. برای این ا مر باید وارد سامانه نظام وظیفه در نشانی www.vazifeh.police.ir مراجعه نمایید. البته برای ثبت نام و دریافت افراد باید به یکی از مراکز به صورت حضوری مراجعه نمایند.

این مراکز شامل جهاد خودکفایی ارتش، دانشگاه امام حسین وابسته به سپاه، مراکز تحقیقاتی وزارت دفاع و یکی از سازمان‌های ارائه‌دهنده پروژه می‌باشند. برای دریافت پروژه، شما می‌توانید ابتدا به یکی از سازمان‌های علمی بنیاد نخبگان نیروهای مسلح مراجعه نمایید و برای انجام پروژه کسری خدمت سربازی در این مراکز اقدام کنید.

در صورتی که پروژه‌هایی با حجم زیاد دارید که کسری خدمت بالایی ۶ ماه را برای آن‌ها به همراه است باید علاوه بر ارائه گزارش، در جلسه دفاع پایان هر ماه، که با حضور استاد راهنما و داوران برگزار می‌شود، حضور یابید.

این جلسه توسط سازمان نخبگان نیروهای مسلح برگزار می‌شود. اگر افرادی که کسری خدمت کمتر از شش ماه را دارند، پس از به پایان رساندن پروژه باید در جلسه دفاع که در حضور یک داور برگزار می‌شود حضور یابید تا پروژه کسری خدمت سربازی آن‌ها قابل قبول شود.

برای اطلاع از پروژه کسری خدمت ارتش کلیک نمایید.

لیست ارگان های پروژه کسری خدمت 1403

داوطلبان می‌توانند پروژه خود را به سازمان‌های ارائه‌دهنده پروژه کسری خدمت پیشنهاد دهند و در صورت تایید، به بنیاد ملی نخبگان معرفی می‌شوند. این سازمان‌ها برای هر رشته تحصیلی متفاوت هستند. انجام پروژه کسری خدمت سربازی، مدت خدمت را کم نمی‌کند اما داوطلبان را قادر می‌سازد تا با انجام پروژه‌های علمی، خدمت کنند.

در صورت عدم تحویل پروژه در مهلت مشخص، پروژه کنسل و کسری خدمت تعلق نمی‌گیرد مگر در صورت تمدید مهلت یا وجود عذر موجه.

پروژه کسری خدمت رشته روانشناسی یکی از پروژه‌های مهم در بخش سلامت است که هدف اصلی آن ارتقائ کیفیت خدمات روانشناسی و رسیدن به استانداردهای بین‌المللی است. در این پروژه، ارگان‌های مختلفی درگیر هستند که هر یک وظایف و مسئولیت‌های خاص خود را دارند.

لیست ارگان‌های که در  پروژه کسری خدمت رشته روانشناسی نقش دارند عبارتند از:

  • وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: این وزارتخانه به عنوان سرپرست کلیه امور مربوط به رشته روانشناسی عمل می‌کند و برنامه‌ها و پروژه‌های مرتبط را نظارت و هدایت می‌کند.
  • سازمان نظام روانشناسی کشور: این سازمان وظیفه نظارت بر عمل‌کرد روانشناسان و ارزیابی کیفیت خدمات ارائه‌شده‌توسط آن‌ها را دارد.
  • دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی: این ارگان‌ها وظیفه آموزش روانشناسان جوان و آماده‌سازی آن‌ها برای ورود به بازار کار را دارند.
  • مراکز درمانی و روانشناسی: این مراکز وظیفه ارائه خدمات درمانی به بیماران را دارند و همچنین به عنوان محل عملیاتی برای روانشناسان جوان عمل می‌کنند.

همچنین در این پروژه، سایر ارگان‌های دولتی مانند وزارت کار و امور اجتماعی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش و… نیز نقش دارند.

شما عزیزان برای دریافت پروژه کسری خدمت رشته روانشناسی  باید به  مرکز تحقیقات راهبردی، ناجا، سپند، دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، جهاد خودکفایی آجا، دانشگاه جامع امام حسین (ع) مراجعه نمایید. جهت اطلاعات بیشتر با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

لیست ارگان های پروژه کسری خدمت

اخبار پیرامون پروژه کسری خدمت رشته روانشناسی

  • کسری خدمت برای دانشجویان ارشد و دکتری

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان اعلام کرد که دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند با انجام طرح‌های تحقیقاتی مطابق با اولویت‌های پژوهشی این بنیاد، از کسر خدمت سربازی بهره‌مند شوند. این امکان تا ۸ ماه پس از فراغت از تحصیل وجود دارد و انجام دو طرح پژوهشی همزمان ممنوع است. موضوع پژوهش باید با رشته تحصیلی مطابقت داشته باشد و میزان کسری خدمت بر اساس کیفیت طرح مشخص می‌شود. پژوهش‌های تایید‌شده‌به صورت کتاب به نام دانشجو منتشر خواهد شد.

خلاصه مطلب

این مقاله آموزشی درباره دریافت پروژه کسری خدمت برای دانش آموختگان دانشگاهی است که با انجام آن می‌توانند مدت سربازی خود را کوتاه کنند. مجموعه‌های مختلفی در کشور وجود دارند که به این افراد کمک می‌کنند و در ازای دریافت مبلغی، آن‌ها را برای دفاع از پروژه خود آماده می‌کنند. هزینه این پروژه در سال ۱۴۰۳ بین سه تا پانزده میلیون تومان است. در طول مقاله  شرایط پروژه کسری خدمت رشته روانشناسی را بررسی نمودیم. اگر پس از مطالعه نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با  مرکز مشاوره ایران تحصیل با شماره 9099075307 در ارتباط باشید.

برای دانلود پی دی اف مقاله بر روی لینک کلیک نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا پذیرش پروژه کسری خدمت برای تمامی رشته های تحصیلی امکان پذیر است؟

به جز چند رشته تحصیلی نظیر کشاورزی، امکان دریافت این پروژه‌ها برای سایر داوطلبان وجود دارد.

خرید پروژه کسر خدمت به چه صورت امکان پذیر است؟

اطلاعات مربوط به خرید پروژه کسر خدمت در طول مقاله بیان شده است.

شرایط دریافت پروژه کسری خدمت رشته روانشناسی چیست؟

شرایط و مراحل پروژه کسری خدمت رشته روانشناسی در طول مقاله بیان شده است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور

    تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور + آیین نامه 1403 | irantahsil

    مدیر اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که قرار است تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور در نظر گرفته شود. بنابر گفته‌های سردار موسی کمالی، تصمیمات جدیدی درباره رفت و آمد و تردد مشمولان غایب خارج...
  • شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی

    شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی

    شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی اعلام شد. از آنجایی که شرایط خدمت سربازی برای دانشجویان انصرافی متفاوت است، لازم است دانشجویانی که تصمیم به این کار دارند از شرایط دوبار انصراف از دانشگاه و سربازی اطلاعات لازم را کسب...
  • حقوق سرباز امریه

    حقوق سرباز امریه ۱۴۰۳ + به تفکیک مدرک و ارگان

    عوامل متفاوتی در نحوه محاسبه حقوق سرباز امریه تاثیر گذار هستند که همین امر موحب شده تا به راحتی نتوان میزان مبلغ دریافتی توسط سربازارن امریه را محاسبه کرد. سربازان در حقیقت با توجه به درجه و تحصیلات خود دستمزد...
  • معافیت داشتن برادر صغیر

    معافیت داشتن برادر صغیر 1403 + مدارک و شرایط جدید

    شرایط جدید معافیت داشتن برادر صغیر اعلام شد. این معافیت به افرادی که مشمول خدمت سربازی هستند این امکان را می‌دهد که با استفاده از بند مصوب مربوطه و با توجه به شرایط خود، از انجام خدمت سربازی معاف شوند...
تماس با مشاور