ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پذیرش کارشناسی بدون کنکور ۱۴۰۳

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
پذیرش کارشناسی بدون کنکور

پذیرش کارشناسی بدون کنکور

 

پذیرش کارشناسی بدون کنکور از دو طریق با آزمون و بدون آزمون برای کلیه داوطلبان امکان پذیر شده است. پذیرش کارشناسی بدون کنکور ۱۴۰۳ برای تمامی گروه های آزمایشی در رشته های مختلفی صورت می پذیرد که داوطلبان می توانند با توجه به شرایط و لیست دانشگاه های بدون کنکور تهران نسبت به انتخاب رشته این دانشگاه اقدام نمایند. نحوه انتخاب رشته و شرایط هر یک از دانشگاه های بدون کنکور با یکدیگر متفاوت می باشد.

پذیرش کارشناسی بدون کنکور هر ساله نسبت به سال های گذشته راحت تر می گردد. به همین دلیل برای ورود به دانشگاه نیازی به گذراندن مرحله عبور از کنکور نخواهد بود. بنابرین پذیرش کارشناسی بدون کنکور ۱۴۰۳ در رشته های مختلف امکان پذیر است. برای قبولی در رشته مورد علاقتان کافی است دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه های مختلف را دریافت نموده و از تمامی شرایط و لیست دانشگاه های بدون کنکور تهران  آگاه شوید.

 

 

 

آیا دانشگاه آزاد رشته های بدون کنکور دارد؟

شرایط پذیرش در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد چیست؟

پذیرش بدون کنکور در دانشگاه غیر انتفاعی چه شرایطی دارد؟

آیا شرایط ورود به دانشگاه های بدون کنکور در سال های اخیر تغییر یافته است؟

 

جهت اطلاع دقیق از نحوه پذیرش کارشناسی بدون کنکور ۱۴۰۳ و شرایط و لیست دانشگاه های بدون کنکور تهران با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

شرایط پذیرش کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

همانطور که می دانید دانشگاه های مختلفی اقدام به پذیرش بدون کنکور می نمایند و هر یک از این دانشگاه با شرایط خاص و ویژه ای داوطلبان را پذیرش می نمایند. رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران در هر یک از گروه های آزمایشی اقدام به ثبت نام متقاضیان در دو ترم مهر و بهمن می نمایند. در بسیاری از رشته های این دانشگاه شرایط معدلی وجود نخواهد داشت.

شرایط پذیرش کارشناسی بدون کنکور برای بسیاری از رشته های این دانشگاه با توجه به همین معدل ها تعیین خواهد شد. بنابراین آن دسته از داوطلبانی که از معدل بالاتری برخوردار باشند، امکان قبولی آنان در رشته های جدید بدون کنکور دانشگاه آزاد بیشتر خواهد بود. خوشبختانه در بسیاری از رشته های پیراپزشکی و همچنین پزشکی امکان ثبت نام بدون کنکور برای داوطلبان وجود خواهد داشت.

از جمله پذیرش کارشناسی بدون کنکور برای دانشگاه آزاد این است که تنها آن دسته از داوطلبانی که دارای مدرک پیش دانشگاهی نظام قدیم باشند؛ می توانند نسبت به انتخاب رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اقدام نمایند. همچنین آن دسته از داوطلبان فارغ التحصیل رشته های فنی وحرفه ای و کاردانش نیز در صورت دارا بودن مدرک کاردانی می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

 

 

 

 

 

پذیرش کارشناسی بدون کنکور  در رشته های مختلف کاردانی و کارشناسی برای دانشگاه های مختلف امکان پذیر است.

 

 

 

 

 

 

جهت ثبت نام رشته دندانپزشکی بدون کنکور شیراز کلیک کنید.

 

 

شرایط پذیرش کارشناسی بدون کنکور جامع علمی کاربردی

 

 

شرایط پذیرش کارشناسی بدون کنکور جامع علمی کاربردی

شرایط پذیرش کارشناسی بدون کنکور جامع علمی کاربردی

 

خوشبختانه دانشگاه علمی کاربردی از تنوع رشته بسیار بالاتری نسبت به سایر دانشگاه ها برخوردار می باشد. شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور برای این دانشگاه تا حدودی با سایر دانشگاه های دیگر متفاوت می باشد. به عنوان مثال یکی از شرایط در نظر گرفته شده برای داوطلبان با توجه به عملی بودن این دروس، این است که از مهارت لازم برای ادامه تحصیل در این رشته ها برخوردار باشند.

برای ثبت نام رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی می توانید در دو ترم مهر و بهمن نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. دفترچه ثبت نام این دانشگاه در سامانه سنجش و آموزش کشور قابل دریافت می باشد. پذیرش کارشناسی بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی خواهد بود و همانطور که می دانید پذیرش در رشته های مختلف می تواند در مقطع کاردانی و پس از آن در مقطع کارشناسی صورت پذیرد.

تنوع رشته های دانشگاه علمی کاربردی بسیار بالاتر از سایر دانشگاه ها می باشد. همین مسئله موجب تفاوت در نحوه پذیرش کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی با سایر دانشگاه ها می باشد. به همین دلیل کسب مهارت های اولیه برای رشته های مختلف بسیار مهم می باشد بنابراین قبل از ثبت نام در رشته های مذکور لازم است از شرایط مختلف آگاه باشید.

 

 

برای اطلاع از هزینه رشته فیزیوتراپی پردیس بین الملل کلیک کنید.

 

 

 

پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی

 

دانشگاه غیر انتفاعی در سال های گذشته به صورت با آزمون داوطلبان را پذیرش می نمود. اما در سال های اخیر این پذیرش به صورت پذیرش کارشناسی بدون کنکور می باشد. هر یک از داوطلبان با توجه به شرایط ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی داوطلبان در صورت کسب موفقیت و شرط معدل لازم می توانند در رشته های مورد نظر ثبت نام و همچنین پذیرفته شوند.

شرایط و لیست دانشگاه های بدون کنکور تهران در دانشگاه های مختلف با توجه به رشته های مختلف می تواند متفاوت باشد.  به صورت کلی می توان گفت که پذیرش در بسیاری از رشته ها با توجه به شرط معدل امکان پذیر خواهد بود. ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی ترم بهمن نیز در همان سامانه ثبت نام سنجش  و آموزش کشور امکان پذیر خواهد بود.

یکی از محاسن پذیرش کارشناسی بدون کنکور برای دانشگاه های غیر انتفاعی میزان شهریه پایین تر این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه های دیگر می باشد. همچنین به لحاظ اعتبار مدرک این دانشگاه نیز، خوشبختانه هیچ گونه تفاوتی بین این دانشگاه با سایر دانشگاه های دیگر ملاحظه نمی شود. بنابرین برای انتخاب رشته های بدون کنکور این دانشگاه جای هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت.

 

 

برای اطلاع دقیق از شهریه پزشکی بدون کنکور  کلیک کنید.

 

 

شرایط و لیست دانشگاه های بدون کنکور تهران

 

شرایط و لیست دانشگاه های بدون کنکور تهران

شرایط و لیست دانشگاه های بدون کنکور تهران

برای ثبت نام در هر یک از دانشگاه ها دفترچه راهنمای ثبت نام وجود دارد. هر یک از داوطلبان می توانند با استفاده از این دفترچه نسبت به کلیه شرایط و لیست دانشگاه های بدون کنکور تهران آگاه شوند. شرایط دانشگاه ها در هر سال با اندک تغییراتی ممکن است همراه باشد. به همین دلیل مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام و همچنین انتخاب رشته الزامی می باشد.

برخلاف رشته های با آزمون، شرایط و لیست دانشگاه های بدون کنکور تهران به همراه انتخاب رشته در زمان ثبت نام خواهد بود . به همین دلیل انتخاب رشته این دانشگاه ها در همان زمان ثبت نام با توجه به تعداد مشخص امکان پذیر خواهد بود. بنابراین مشاوره انتخاب رشته برای کلیه متقاضیان به هنگام ثبت نام الزامی می باشد. انتخاب رشته با توجه به اولویت بندی های داوطلبان مورد گزینش قرار می گیرد.

جهت کسب اطلاعاتب یشتر در رابطه با شرایط و لیست دانشگاه های بدون کنکور تهران و همچنین نحوه پذیرش کارشناسی بدون کنکور  با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

آیا پذیرش کارشناسی بدون کنکور در دانشگاه پیام نور نیز امکان پذیر است؟

خوشبختانه دانشگاه پیام نور نیز امکان ادامه تحصیل را داوطلبان دانشگاه های پیام نور امکان پذیر نموده است. نکته مهم در این رابطه این است که دانشگاه پیام نور تنها در مقطع کارشناسی داوطلبان را پذیرش می نماید و پذیرش کاردانی نخواهد داشت. برای ثبت نام در این دانشگاه نیز داوطلبان می توانند در دو ترم مهر و بهمن می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. پس از دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام انجام آن امکان پذیر خواهد شد.

 

مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه  چیست؟

جهت انجام ثبت نام و همچنین پذیرش در دانشگاه داوطلبان لازم است کلیه مدارک را به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه سنجش و آموزش کشور آپلود نمایید. همچنین برای ثبت نام دانشگاه آزاد لازم است به سامانه سنجش و آموزش دانشگاه آزاد مراجعه شود. مدارک لازم تنها عکس داوطلبی می باشد. اما چنانچه این ثبت نام را در مراکز کافی نت ها انجام می دهید، بهتر است شناسنامه و همچنین کارت ملی خود را به همراه داشته باشید.

 

شرایط قبولی در دانشگاه های دولتی چه تفاوتی با دانشگاه آزاد دارد؟

بهترین دانشگاه آزاد در رشته کامپیوتر چیست؟

تفاوت سطح دانشگاه های بدون آزمون و با آزمون در چیست؟

آیا مدارک دانشگاه های بدون آزمون معتبر می باشد؟

هزینه ثبت نام رشته های بدون آزمون به چه میزان است؟

تعداد رشته های انتخابی برای دانشگاه ههای بدون کنکور چند کد رشته می باشد؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پذیرش کارشناسی بدون کنکور و همچنین دریافت پایخ سوالات مطرح شده می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل به شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطال مرتبط :

تحصیل پزشکی بدون کنکور در خارج

شهریه پرستاری بدون کنکور

azmoon.iau.ac.ir

شرایط و لیست دانشگاه های بدون کنکور تهران

پذیرش کارشناسی بدون کنکور

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پذیرش کارشناسی بدون کنکور ۱۴۰۳ به چند طریق امکانپذیر است؟

پذیرش کارشناسی بدون کنکور از دو طریق با آزمون و بدون آزمون برای کلیه داوطلبان امکان پذیر شده است.

ثبت نام کارشناسی بدون آزمون ۱۴۰۳ در چه سامانه ای صورت میگیرد؟

ثبت نام کارشناسی بدون آزمون ۱۴۰۳ بصورت الکترونیکی در سامانه سنجش صورت میپذیرد.

شرایط پذیرش کارشناسی بدون کنکور ۱۴۰۳ چیست؟

شرایط پذیرش کارشناسی بدون کنکور برای هر دانشگاهی متفاوت است که بهتر است به مطالعه مقاله بپردازید.

شهریه پذیرش کارشناسی بدون آزمون در چه دانشگاهی پایین تر است؟

شهریه دانشگاه غیر انتفاعی نسبت به سایر دانشگاه ها کمتر و اعتبار مدرک دریافتی بیشتر است.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های بدون کنکور

    رشته های بدون کنکور 1403 + شرایط و دانشگاه ها sanjesh.org

    ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه‌های آزاد، سراسری، غیر انتفاعی و… در نیمسال تحصیلی دوم سال ۱۴۰۳ (ترم بهمن) آغاز شده است. کلیه داوطلبان برای ثبت نام باید به سایت sanjesh.org مراجعه کنند تا از رشته های بدون...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی

    ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی 1403 + رشته ها و زمان

    داوطلبانی که علاقه‌مند به ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی هستند، باید در زمان‌های تعیین‌شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای پذیرش در این دانشگاه‌ها، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. متقاضیان بایستی توجه داشته باشند که ثبت‌نام در رشته‌های...
  • ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی

    ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی ۱۴۰۳ + شرایط، رشته ها | sanjesh

    ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی 1403 در دو نوبت ورودی مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. داوطلبانی که علاقه‌مند به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دولتی بدون شرکت در آزمون سراسری هستند، باید با دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)