ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ویرایش ثبت نام نمونه دولتی + لینک اصلاح اطلاعات | medu.ir

ویرایش ثبت نام نمونه دولتی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

داوطلبان شرکت در آزمون نمونه دولتی در پایه ششم و نهم، باید در زمان مقرر نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند. در واقع، داوطلبانی که شرایط شرکت در این آزمون را دارند، باید با مطالعه منابع و بررسی سوالات سال های قبل، خود را برای شرکت در این آزمون آماده کنند. متقاضیان شرکت در این آزمون، در زمان ثبت نام باید با دقت اطلاعات را وارد نمایند. گاهی اوقات نیز ممکن است که افراد در زمان وارد کردن اطلاعات بنا به دلایل مختلفی، دچار خطا شده و مواردی را اشتباه وارد نمایند و نیاز به اصلاح ثبت نام نمونه دولتی خود باشند. این افراد جهت تغییر اطلاعات ثبت نام نمونه دولتی باید در زمان مقرر نسبت به ویرایش ثبت نام نمونه دولتی اقدام کنند.

اگر شما هم جز افرادی هستید که در زمان ثبت نام بنا به دلایل مختلفی اطلاعات خواسته شده را به اشتباه وارد کرده اید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه مقاله زمان و نحوه ویرایش ثبت نام نمونه دولتی و هر آنچه که باید در رابطه با این موضوع بدانید را بیان خواهیم کرد. همچنین جهت اطلاع از زمان ویرایش و اطلاعیه های جدید می توانید با تماس با شماره  9099075307 از مشاورین ایران تحصیل راهنمایی و اطلاعیه های جدید را دریافت نمایید.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام نمونه دولتی 1403

اگر که شما داوطلبان گرامی در زمان ثبت نام اطلاعات خود را نادرست وارد کرده اید، نگران نباشید. زیرا شما می توانید در زمان مقرر به سایت مدارس نمونه دولتی مراجعه کرده و اطلاعات خود را ویرایش کنید. به یاد داشته باشید که اگر اطلاعات شما نادرست است، باید آن را درست کنید. زیرا، در صورت وجود هر گونه مغایرت، شما مجاز به شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی نخواهید بود. لازم به ذکر است تا بدانید که شما به هیچ وجه در زمان ثبت نام در این آزمون نمی توانید اطلاعات خود را ویرایش کنید. بلکه، باید پس از اتمام فرایند ثبت نام در زمان مقرر، ویرایش ثبت نام نمونه دولتی را انجام دهید.

شما عزیزان می توانید سه بار و در سه بازه زمانی مختلف، این اطلاعات را ویرایش کنید که این سه زمان، شامل موارد زیر می باشند:

❇️ تغییر اطلاعات ثبت نام نمونه دولتی بلافاصله پس از اتمام ثبت نام

شما دانش آموزان عزیز باید بلافاصله پس از اتمام ثبت نام، پرینت ثبت نام را دریافت کنید و با دقت اطلاعات درج شده در آن را مطالعه نمایید. اگر یک و یا چند مورد از اطلاعاتتان نادرست وارد شده بود، باید پس از اتمام فرایند ثبت نام، نسبت به تصحیح آن اقدام کنید.

❇️ تغییر اطلاعات ثبت نام نمونه دولتی در زمان مقرر

اگر که پس از پایان مهلت ثبت نام متوجه شدید که اطلاعات شما به درستی وارد نشده است، نگران نباشید. زیرا، سازمان مربوطه زمانی را برای ویرایش اطلاعات دانش آموزان در نظر گرفته است. بنابراین، شما می توانید در این بازه زمانی به سایت مربوط به استان خود مراجعه کرده و اطلاعات خود را ویرایش کنید.

❇️ تغییر اطلاعات ثبت نام نمونه دولتی در زمان دریافت کارت ورود به جلسه

اگر بنا به دلایل مختلفی، نتوانستید در زمان های گفته شده اطلاعات خود را ویرایش کنید، باید حتما در زمان دریافت کارت ورود به جلسه این کار را انجام دهید. در واقع، در زمان دریافت کارت نیز امکان ویرایش اطلاعاتتان وجود دارد.

همان طور که بیان شد اگر شما اطلاعات خواسته شده را اشتباه وارد کرده باشید، باید حتما آن ها را در زمان های ذکر شده، درست کنید. در غیر این صورت، شما مجاز به شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی نخواهید شد. بنابراین، بهتر است که در زمان ثبت نام در این آزمون و وارد کردن اطلاعات و یا ویرایش آن، دقت کنید.

قابل ذکر است زمان ثبت نام اولیه مدارس تیزهوشان در سال جاری در تاریخ 15 لغایت 25 فروردین تعیین شده و هنوز تاریخ ویرایش اطلاعات به صورت دقیق اعلم نشده است. شما عزیزان می توانید جهت آگاهی از آخرین اخبار و زمان ویرایش اطلاعات با مشاورین ایران تحصیل با شماره  9099075307 تماس گرفته و اطلاعات جدید را دریافت نمایید.

📌 برای مطالعه مقاله ثبت نام مدارس نمونه دولتی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

تغییر اطلاعات ثبت نام نمونه دولتی

سایت ویرایش ثبت نام نمونه دولتی 1403

سال های گذشته هر مدرسه سایت ثبت نام مخصوص به خود را داشت که متقاضیان برای ویرایش اطلاعات خود به سابت مربوط به محل زندگی خود مراجعه کرده و اطلاعات خود را ویرایش می نمودند. امسال برای یکپارچه سازی و هماهنگی کشوری، ویرایش اطلاعات ثبت نام تنها از طریق سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی به نشانی اینترنتی  my.medu.ir  انجام می گردد.

به این صورت که داوطلبین وارد سامانه شده و اصلاح ثبت نام نمونه دولتی خود را انجام می دهند.

در صورت نیاز به راهنمایی برای رمز مای مدیو کلیک کنید.

نحوه ویرایش ثبت نام نمونه دولتی

نحوه ویرایش ثبت نام نمونه دولتی

هم اکنون که زمان ویرایش ثبت نام در مدارس نمونه دولتی را دانستید، ممکن است سوال کنید که اصلاح ثبت نام نمونه دولتی چگونه می باشد؟ شما متقاضیان گرامی ابتدا باید وارد سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی به نشانی اینترنتی  my.medu.ir و مراحل زیر را طی نمایید:

🔷 پس از ورود به سامانه my.medu.ir باید کد ملی و سریال شناسنامه متقاضی را وارد نمایید و وارد ناحیه کاربری شخصی خود شوید.

🔷 پس از ورود به ناحیه کاربری خود باید گزینه “ویرایش اطلاعات ثبت نام” را انتخاب و کلیک نمایید.

جهت آشنایی با مای مدیو کلیک نمایید.

🔷 سپس اصلاحات مورد نظر خود را انجام داده و با دقت تمامی اطلاعات خود را بررسی نمایید و در نهایت بر روی گزینه “ثبت در سامانه” کلیک نمایید.

🔷 قابل ذکر است باید پس از ویرایش اطلاعات و تایید تمامی موارد، اطلاعات خود را ذخیره نمایید تا تمامی تغییرات مشا ذخیره شده و اعمال گردد.

🔷 نکته مهم دیگر این است که اگر در زمان وارد کردن اطلاعات خود، رمز خود را فراموش کرده اید باید به مدرسه محل تحصیل مراجعه کرده و درخواست رمز جدید نمایید. پس سعی کنید ویرایش اطلاعات خود را به روزهای پایانی موکول ننمایید.

 

📌  برای مطالعه مقاله رمز همگام خود را فراموش کردم، بر روی لینک کلیک کنید.

اصلاح ثبت نام نمونه دولتی

مشاوره ویرایش ثبت نام در آزمون نمونه دولتی

بهتر است که شما دانش آموزان عزیز پیش از اقدام به ثبت نام و اصلاح ثبت نام نمونه دولتی، حتما با یک مشاور و متخصص صحبت کنید و از او در این زمینه کمک بگیرید. مشاوران علاوه بر این این که شما را در زمان ثبت نام و یا ویرایش اطلاعاتتان کمک می کنند، به شما کمک می کنند که در این آزمون قبول شوید. در واقع، آن ها شما را با شرایط و ضوابط این آزمون به طور کامل آشنا می کنند. اما، به یاد داشته باشید که حتما از یک مشاور خوب و کاربلد کمک بگیرید. مشاوران ایران تحصیل، سابقه درخشانی در این زمینه دارند و می توانند به شما عزیزان کمک کنند.

 

📌 برای مطالعه مقاله شرایط ثبت نام نمونه دولتی بر روی لینک کلیک کنید.

 

 

جدیدترین اخبار پیرامون مدارس نمونه دولتی

🔊 ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی آغاز می‌شود

 بر اساس بخشنامه معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس نمونه دولتی، همه دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در پایه نهم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۱ و دانش‌آموزانی که پایه نهم خود را در سال‌های تحصیلی قبل گذرانده‌اند با داشتن شرط سنی (مطابق آئین نامه آموزشی دوره دوم متوسطه)، مجاز به ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی هستند.

🔊 ثبت‌نام مدارس استعداد درخشان و نمونه دولتی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون ورودی دبیرستان‌ها‌ی دوره اول و دوم و نمونه دولتی از امروز ۱۵ فروردین ماه خبر داد.
📥 جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک  کنید. 📥

خلاصه مطلب

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را به طور کامل و مفصل با نحوه ویرایش ثبت نام نمونه دولتی آشنا کنیم. لازم به ذکر است تا بدانید که برای ویرایش حتما باید وارد سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی به نشانی اینترنتی  my.medu.ir مراجعه کرده و مانند سال های گذشته هر استان برای خود سامانه مجزایی نخواهد داشت. همچنین، به یاد داشته باشید که پس از ویرایش اطلاعات و ثبت نهایی، کد پیگیری را دریافت نموده و نزد خود نگهدارید. اگر در این زمینه سوال و ابهامی دارید و یا به مشاور نیاز دارید، کافی است تا با شماره  9099075307 تماس بگیرید و یا کامنت بگذارید. همکاران ما در ایران تحصیل در سریع ترین زمان، به شما عزیزان کمک خواهند کرد.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا می توان اطلاعات ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی را ویرایش کرد؟

بله، در زمان های مقرر می توان اطلاعات را ویرایش کرد.

برای ویرایش فرم ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی به چه اطلاعاتی نیاز است؟

داوطلبان برای ویرایش فرم ثبت نام و ورود به سایت، به کدملی و رمز عبور همگام نیاز دارند.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۳ در چه تاریخی می باشد؟

 زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم سال جاری به محض مشخص شدن در متن این مقاله اطلاع رسانی می شود.

 

نظرات

20 دیدگاه دربارهٔ «ویرایش ثبت نام نمونه دولتی + لینک اصلاح اطلاعات | medu.ir»

  1. Avatar photo نرگس گفت:

    آیا پیش ثبت نام فقط برای هفتم و اول ابتدایی هستش؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      ثبت نام مدارس نمونه دولتی برای پایه هفتم و دهم انجام می شود.

  2. Avatar photo نرگس گفت:

    سلام من کد پستی رو اشتباه وارد کردم و محل سکونت برام صفحه باز نشد ک بزنم نادرستی الان اشتباه زده نمیدونم الان چجوری درست کنم

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      باید به مدرسه یا اموزش و پرورش مراجعه کنید.

  3. Avatar photo نرگس گفت:

    سلام معذرت میخام من کد پستی نداشتم تا نام پدرمو زدم ادرس خونه مادر بزرگمو اورد منم اشتباهی قبول کردم الان هرکار میکنم محل سکونت عوض نمیشه چیکار کنم برای همین فقط ثبت نام اول و هفتم داره در صورتی ک من دوازدهم میرم

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      از طریق مدرسه برای ویرایش اقدام کنید

  4. Avatar photo مهدی گفت:

    یک سوال دیگه هم دارم کارت ورود به ازمون نمونه دولتی رو وقتی بخواهیم بگیریم از سایتmy.medu.irگزینه کارت ورود به آزمون میاد یا نه چون الان نیست خواهش میکنم جواب بدین

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      بله از طریق سایت برای مدارس نمونه دولتی وارد شوید

  5. Avatar photo مهدی گفت:

    سلام من مدرسه و رشته تجربی را انتخاب کردم و پول هم پرداخت کردم الان نظرم عوض شده میخوام مدرسه و رشته فنی را انتخاب کنم ولی مهلت ثبت نام تمام شده آیا میتوانم تغییر دهم یا نه

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز، خیر دز زمان ویرایش فقط میتونید اطلاعات هویتی خودتون رو تغییر بدید برای تغییر رشته امکانی ندارید.

  6. Avatar photo GELARE گفت:

    به نام خدا
    دانش آموز نهم مدرسه بنت الهدی هستم. متاسفانه در ثبت نام نام مدرسه را اشتباها بیتلهدی نوشته ام. آیا بدون ویرایش ثبت نام مدرسه نمونه دولتی برایم مقدور خواهد بود؟

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر.
      بله امکان ویرایش را از 26 تا 28 ام خواهید داشت.

    2. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر سامانه باید برای شما چک شود

  7. Avatar photo ناصر گفت:

    برای ویرایش ثبت نام نمونه دولتی زمان اعلام میکنن یا هر وقت به سایت مراجعه کنیم میشه ادیت کرد؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      زمان ویرایش خاصی وجود دارد

    2. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر از 26 ام تا 28 ام زمان ویرایش میباشد

  8. Avatar photo مبینا. گفت:

    سلام وقت بخیر بنده در ثبت نام نمونه دولتی شرکت کردم ولی برخی از اطلاعاتاتم اشتباه زدم. ویرایش ثبت نام نمونه دولتی هم هنوز نیموده .. امکان انصراف از ثبت نام برای من وجود داره؟؟ میشه راهنمایی بفرمایید. سپاس گذارم

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر.
      در موعد ویرایش که در اینده مشخص خواهد داشت میتوانید با ورود به سامانه مربوطه ویرایش کنید

  9. Avatar photo نیما. گفت:

    سلام وقت بخیر من برای ویرایش ثبت نام نمونه دولتی باید به سامانه شهر خودم مراجعه کنم یا سایت مرکزی؟؟

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر.
      در زمان مقرر باید به سامانه استان خود مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)