ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

هزینه رشته فیزیوتراپی پردیس بین الملل ۱۴۰۳

هزینه رشته فیزیوتراپی پردیس بین الملل 98
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

هزینه رشته فیزیوتراپی پردیس بین الملل شاید بزرگترین مشکل برخی داوطلبانی باشد که قصد تحصیل در این رشته ها را در این دانشگاه دارند و با توجه به هزینه های بالای تحصیل در دانشگاه های پردیس خودگردان هر یک متقاضیان قبل از انجام انتخاب رشته کنکور سراسری این سوال را در ذهن خواهد داشت، برای اطلاع دقیق از هزینه رشته فیزیوتراپی دانشگاه پردیس خودگرادن با ما همراه باشید.

دانشگاه پردیس‌های خودگردان یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور می‌باشند که می توان این دانشگاه را از جمله دانشگاه های سطح یک محسوب نمود. با توجه به اینکه پردیس خودگردان شعبه دیگری از دانشگاه های سطح یک می باشد، به همین دلیل معتبر می باشند. رشته فیزیوتراپی از جمله رشته‌های موجود در لیست رشته‌های پردیس خودگردان می‌باشد. قبل از انتخاب ، بهتر است از هزینه رشته فیزیوتراپی پردیس بین الملل این دانشگاه آگاه باشید.

ثبت نام دانشگاه پردیس خودگردان مزیت‌هایی دارد که برخی از داوطلبان را بسیار راغب برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌های پردیس بین الملل می‌نماید. متأسفانه و یا خوشبختانه هزینه تحصیل و امکانات دانشگاه‌های پردیس خودگردان ، از خود دانشجویان اخذ می‌گردد. به همین دلیل هزینه رشته فیزیوتراپی پردیس بین الملل کمی بالا می‌باشد.

میزان هزینه رشته فیزیوتراپی پردیس بین الملل

هر ساله شاهد هزینه رشته فیزیوتراپی پردیس بین الملل به صورت 10 درصدی می‌باشیم. به همین دلیل برای محاسبه شهریه رشته فیزیوتراپی پردیس بهتر است این میزان افزایش را در نظر داشته باشید. البته اگر بخواهیم به صورت دقیق به محاسبه نرخ موردنظر بپردازیم، باید سایر هزینه‌هایی همچون امکانات و … را در نظر داشته باشید.

دانشگاه‌های پردیس بین الملل با هدف بین المللی کردن و همچنین جذب دانشجوهای خارجی احداث گردید. اما به موجب این هدف ، متاسفانه این هدف محقق نگردید. به همین دلیل دانشجویان ایرانی را با تمام امکانات مورد نیاز جذب نمود. و در برابر ارائه این امکانات، برای رشته ای همچون فیزیوتراپی، هزینه رشته فیزیوتراپی پردیس بین الملل را اخذ نمود.

علاوه بر میزان هزینه رشته فیزیوتراپی پردیس بین الملل ، آنچه لازم است داوطلبان از آن مطلع باشند، رتبه‌هایی است که متقاضیان باید برای پذیرش در این دانشگاه اخذ نمایند. رتبه‌های هر یک از داوطلبان در دانشگاه‌های مختلف پردیس متفاوت می‌باشد به همین دلیل هر یک از داوطلبانی که مایل و علاقه‌مند به پذیرش در دانشگاه‌های پردیس می‌باشند. لازم است برنامه‌ریزی دقیق برای کسب رتبه قبولی بپردازند.

برای اطلاع از رتبه قبولی در رشته فیزیوتراپی روی لینک بزنید.

شهریه رشته فیزیوتراپی پردیس خودگردان بین الملل

همان‌طور که ذکر گردید ، میزان شهریه رشته فیزیوتراپی پردیس هر ساله افزایش می یابد و به همین دلیل بهتر است از نرخ شهریه به صورت دقیق اطلاع یابید. حدود شهریه در دانشگاه‌های مختلف متفاوت می‌باشد. قطعاً هر چقدر میزان شهرت و سطح علمی دانشگاه مورد نظر بالاتر باشد، هزینه رشته فیزیوتراپی پردیس بین الملل نیز بیشتر خواهد بود.

حدود شهریه رشته فیزیوتراپی پردیس برای برخی از دانشگاه‌ها در دو نیمسال تحصیلی یا همان یک سال تحصیلی حدود 10 میلیون تومان می‌باشد. که لازم است به این میزان با توجه به دانشگاه مورد نظر اظهار نظر نمود و این میزان را محاسبه کرد. توصیه‌ای که به داوطلبان عزیز برای وارد شدن به رشته‌های مختلف داریم، این است که تمام تلاش خود را برای تطبیق رشته با ویژگی‌های شخصیتی داشته باشید.

کلیه داوطلبان عزیز می‌توانند برای کسب اطلاع دقیق از میزان هزینه رشته فیزیوتراپی پردیس بین الملل و همچنین نرخ شهریه رشته فیزیوتراپی پردیس ، با مشاوران و متخصصین ایران تحصیل در ارتباط باشند. متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشند. کافی است  با شماره تلفن‌های 9099075307 (تماس از سراسر کشور) و 9099075307 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایید.

میزان هزینه تحصیل در رشته فیزیوتراپی پردیس خودگردان به نسبت دانشگاه متفاوت می باشد. همچنین این میزان شهریه در سال های مختلف با افزایش روبه رو خواهد بود.

مشاوره قبولی رشته فیزیوتراپی پردیس بین الملل

برای قبولی در رشته فیزیوتراپی، ابتدا بهتر است آمادگی لازم را برای کار و این حرفه داشته باشید. یکی از اشتباهاتی که داوطلبان در رابطه با ورود به رشته های مختلف پزشکی و پیراپزشکی دارند، به موضوع انتخاب رشته آنان باز می گردد. به همین دلیل توصیه می نماییم که ابتدا بهتر است به ویژگی های شخصیتی و همچنین رتبه خود با قبولی در این رشته توجه نمایید.

قبل از انتخاب رشته بهتر است نسبت به هزینه رشته فیزیوتراپی پردیس بین الملل آگاه باشید و توان مالی خود را برای قبولی و ادامه تحصیل در این رشته و دانشگاه مورد سنجش قرار دهید. شهریه رشته فیزیوتراپی پردیس با توجه به واحدهای عملی ، تعداد واحدهای مورد نیاز برای اخذ این مدرک و همچنین امکاناتی که قرار است از آن استفاده نماییدمحاسبه می گردد.

برای آشنایی با کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور کلیک کنید.

درصدهایی که داوطلبان لازم است برای پذیرش در دانشگاه های بین المللی اخذ نمایند، درصدهای بالایی خواهد بود. به همین دلیل همانند قبولی در دانشگاه های سراسری ، لازم است به نسبت به برنامه ریزی و همچنین استفاده از خدمات مشاوره دقت داشته باشید. شهریه رشته فیزیوتراپی پردیس در دانشگاه های تهران و دانشگاه های شهید بهشتی بسیار بالاتر از سایر دانشگاه های می باشد.

برای کسب اطلاع دقیق از هزینه رشته فیزیوتراپی پردیس بین الملل و همچنین شهریه رشته فیزیوتراپی پردیس ، می توانید با مشاورین و متخصصصین ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید. مشاوین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، در ارائه خدمات به شما عزیان آماده خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

1.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه پردیس بین الملل از چه طریقی دانشجو پذیرش میکند؟

دانشگاه پردیس بین الملل از طریق کنکور و بدون کنکور دانشجو پذیرش میکند.

میزان شهریه رشته های در دانشگاه پردیس بین الملل چقدر است؟

شهریه دانشگاه پردیس بین الملل در مقاطع مخلتف متفاوت است برای اطلاعات بیشتر اقدام به مطالعه مقاله کنید.

آیا امکان انتخاب رشته فیزیوتراپی بدون کنکور امکانپذیر است؟

خیر، رشته فیزیولوژی در هیچ دانشگاهی بدون کنکور ارائه نمیشود.

آیا را میانبری برای انتخاب رشته فیزیوتراپی بدون کنکور وجود دارد؟

بله، تحصیل در خارج از کشور و یا شرکت در کنکور کارشناسی به پزشکی .

نظرات

5 دیدگاه دربارهٔ «هزینه رشته فیزیوتراپی پردیس بین الملل ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo سارا گفت:

    سلام و وقت بخیر دانشگاه کیش هم داره رشته فیزیوتراپی؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      دانشگاه پردیس کیش رشته فیزیوتراپی را ندارد.

  2. Avatar photo دارابی گفت:

    هزینه فیزیوتراپی خیلی بالاست

    1. Avatar photo سپهر گفت:

      دقیقا هزینه هر ترم چقدر هست

      1. Avatar photo moradian گفت:

        سلام وقت بخیر
        میزان شهریه فیزیوتراپی پردیس بین الملل بین 7 میلیون و 500 هزار تومان الی 9 میلیون و 500 هزار تومان است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام دانشگاه پردیس تهران

    ثبت نام دانشگاه پردیس تهران ۱۴۰۳ + لیست رشته ها

    یکی از دانشگاه هایی که بر اساس سوابق تحصیلی و بدون شرکت در کنکور دانشجو می پذیرد، دانشگاه پردیس خودگردان است. پردیس های خودگردان، در تمامی شهرهای ایران وجود دارند و داوطلبان برای ثبت نام در این دانشگاه ها، باید...
  • پردیس خودگردان چیست؟

    پردیس خودگردان چیست؟ + هزینه، شرایط و رشته محل ها 1403

    در ایران انواع مختلفی از دانشگاه های دولتی، نیمه دولتی و غیر دولتی وجود دارند که هر یک شرایط پذیرش، شهریه، رشته های ارائه کننده، شرایط انصراف و … خود را دارند. دانشگاه های دولتی معمولا رایگان هستند و یا...
  • پزشکی بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان

    پزشکی بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان + شرایط 1403

    اگر علاقه‌مند به تحصیل در رشته پزشکی هستید، یکی از انتخاب‌های منحصر به فرد شما انتخاب دانشگاه پردیس خودگردان است. توجه داشته باشید، افراد زیادی به دنبال تحصیل در رشتهپزشکی بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان هستند، تا  بدون مواجه شدن...
  • دانشگاه های پردیس خودگردان

    دانشگاه های پردیس خودگردان + آدرس، تلفن و رشته ها

    دانشگاه های پردیس خودگردان شعبه‌هایی از دانشگاه های دولتی هستند که در قبال دریافت هزینه، اقدام به پذیرش دانشجو می‌کنند. کلیه داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه پردیس بین الملل ایران می‌توانند در صورت واجد شرایط بودن، در رشته‌های دانشگاه پردیس...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)