ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

هزینه خرید کارت اعتباری انتخاب رشته کنکور سراسری 1403 | sanjesh

هزینه انتخاب رشته و خرید کارت اعتباری کنکور سراسری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا از هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری آگاهی دارید؟ داوطلبانی که با توجه به کارنامه اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳، مجاز به انتخاب رشته در یکی از دوره‌های روزانه، شبانه، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس خودگردان شده‌اند، می‌توانند در انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ شرکت نمایند. این انتخاب رشته از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می‌شود. اما یکی از سوالات مهم این است که خرید کارت اعتباری انتخاب رشته کنکور چگونه است و هزینه خرید کارت انتخاب رشته سنجش چقدر است؟

بسیاری از داوطلبان می خواهند بدانند در آزمون پیش رو، هزینه انتخاب رشته پیام نور و غیرانتفاعی یا فرهنگیان نسبت به سال گذشته چه تغییری کرده است؟ آیا هزینه انتخاب رشته دانشگاه دولتی با دانشگاه سراسری تفاوت دارد؟ واریز هزینه انتخاب رشته با سوابق تحصیلی به چه نحوی است؟ چگونه می توان از یک راهنمای خوب بهره‌مند شد؟ در این مقاله تلاش داریم تا به همه سوالات فوق پاسخ دهیم و داوطلبان گرامی را میزان هزینه انتخاب رشته در تمامی دوره‌های تحصیلی آشنا کنیم. همچنین، دوستان گرامی می‌توانند علاوه بر اطلاع طرح سوالات خود، از مشاوره تخصصی ایران تحصیل از طریق تماس با شماره 9099075307 بهره مند شوند.

خرید کارت اعتباری انتخاب رشته کنکور

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ به منظور شرکت در این مرحله از کنکور سراسری، می بایست با مراجعه به سایت انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ فرم مربوطه را تکمیل نموده و رشته محل های مورد علاقه خود را حداکثر در 150 کد رشته محل به ترتیب اولویت در این فرم درج نمایند.

انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ از طریق سایت انتخاب رشته به آدرس sanjesh.org انجام می‌شود و داوطلبان ملزم به پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ نمی باشند، بلکه بدون پرداخت مبلغی می‌توانند رشته محل های مورد علاقه خود را از دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ استخراج نموده و در سایت انتخاب رشته سازمان سنجش وارد نمایند.

شرکت در انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ بر خلاف انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت رایگان بوده و هزینه‌ای برای داوطلب در پی ندارد. بنابراین به داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته در این دوره شده‌اند، توصیه می کنیم در صورت داشتن شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ براساس کارنامه کنکور اولیه سراسری خود حتما شانس خویش را در این مرحله امتحان نمایند. لازم به ذکر است در این مرحله امکان خرید کارت اعتباری علاقه‌مندی جهت انتخاب رشته دانشگاه‌های پیام نور و غیر انتفاعی برای داوطلبانی که در زمان ثبت نام کارت مربوطه را خریداری نکرده اند، فراهم می‌باشد.

برای ورود به سامانه انتخاب رشته مجازی کنکور وارد لینک شوید.

هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری

هزینه خرید کارت انتخاب رشته سنجش

داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت کرده و نتایج اولیه خود را دریافت نموده اند، وارد یکی از حساس ترین مراحل تحصیلی یعنی انتخاب رشته می شوند. بر این اساس، متقاضیانی که رتبه مجاز را به دست آورده اند، می بایست کد رشته محل های مورد نظر خود را به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته وارد کنند.

انتخاب رشته کنکور سراسری کاملا رایگان است و داوطلبان نیازی به پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه دولتی ندارند. اما برای برخی از دوره ها، اعم از پیام نور، غیر انتفاعی، فرهنگیان و دانشگاه آزاد واریز یک وجه مشخص الزامی می‌باشد. البته افرادی که مایل به ورود این دانشگاه ها هستند، در اصل باید به هنگام ثبت نام علاقه مندی خود را به آن ها مشخص نموده و برای اخذ سریال علاقه مندی، وجه مورد نظر را بپردازد.

اما چنانچه این به هر دلیلی در زمان نام نویسی صورت نگرفته است، می توان هزینه انتخاب رشته پیام نور و غیر انتفاعی یا فرهنگیان را از طریق خرید کارت اعتبار واریز، و کد دریافت شده را در فرم تقاضانامه وارد کنید. در ادامه بیشتر به این مورد می پردازیم.

بومی گزینی کنکور چیست؟ برای اطلاع کافیست تا روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

بنر کال تو اکشن

هزینه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان کنکور سراسری 

داوطلبانی که علاقه مند به انتخاب رشته‌های فرهنگیان هستند، اما در زمان ثبت نام علاقه مندی خود را در فرم تقاضانامه به ثبت نرسانده اند، همانند آنچه توضیح داده شد می توانند در زمان انتخاب رشته برای این کار اقدام کنند.

در آزمون سال ۱۴۰۳، متقاضیان این رشته‌ها می‌بایست مبلغ 13 هزار و 700 تومان را از طریق درگاه های اینترنتی واریز کرده و سریال 8 رقمی را دریافت کنند. همچنین، انجام این امر تنها در بازه زمانی مشخصی ممکن است.

توجه داشته باشید که قبلا از واریز هر گونه هزینه انتخاب رشته فرهنگیان حتما دفترچه را با دقت مطالعه کرده و در صورت داشتن شرایط لازم، علاقه مندی خود را به ثبت برسانید. چرا که چنانچه بعد از پرداخت پشیمان شوید، دیگر امکان عودت وجه وجود نخواهد داشت بنابراین پیش از واریز هزینه حتما با مشاوران ایران تحصیل ارتباط برقرار کنید تا از اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان مطلع شوید و با آگاهی بیشتر به انتخاب رشته بپردازید.

 

اطلاعیه

مطابق اطلاعیه وزارت علوم در خصوص هزینه خرید کارت اعتباری انتخاب رشته دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی کنکور سال گذشته به ازای هر مورد علاقمندی مبلغ 137,000 ریال دریافت می‌شد. هنوز اطلاعیه ای مبنی بر هزینه خرید کارت اعتباری انتخاب رشته برای دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی کنکور در سال ۱۴۰۳ منتشر نشده است، اما با توجه به تورم سالانه امکان افزایش قیمت کارت اعتباری وجود دارد.

هزینه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان کنکور سراسری 

نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته فرهنگیان

برای اطلاع و آگاهی از قیمت مشاوره انتخاب رشته کنکور و پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری در تمامی دوره ها لازم است که به سایت سازمان سنجش مراجعه شود. به طور کلی مراحل لازم جهت هزینه انتخاب رشته فرهنگیان به ترتیب زیر می‌باشد.

  • وارد کردن آدرس اینترنتی sanjesh.org در موتور جستجوگر خود. در صفحه اصلی بر روی گزینه ” خرید کارت اعتباری” که در سمت چپ صفحه واقع شده است کلیک کنید.

گام اول پرداخت هزینه انتخاب رشته فرهنگیان

  • در صفحه بعدی لینک فعال ” سریال علاقه مندی به گزینش رشته‌های فرهنگیان آزمون سراسری ” را انتخاب نموده و سپس بر روی گزینه ” تایید و ادامه” کلیک کنید.

گام دوم پرداخت هزینه انتخاب رشته فرهنگیان

  • حال پنجره ای به روی شما باز می‌شود که بایستی اطلاعات خواسته شده اعم از نام، نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت، شماره تلفن همراه، پست الکترونیک و نوع درگاه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه دولتی مشخص گردد.

گام سوم پرداخت هزینه انتخاب رشته فرهنگیان

  • در مرحله بعد نوبت به وارد کردن مشخصات کارت بانکی می رسد.

گام چهارم پرداخت هزینه انتخاب رشته فرهنگیان

  • اگر مشخصات به درستی وارد شود، یک سریال 8 رقمی به شما داده می‌شود که نشان دهنده موفقیت آمیز بودن واریز هزینه انتخاب رشته فرهنگیان است و می‌توانید آن را به هنگام انتخاب رشته وارد نمایید. در صورت بروز هرگونه مشکل یا نیاز به راهنمایی بیشتر در هر مرحله پرداخت هزینه انتخاب رشته فرهنگیان با مشاوران مجرب ایران تحصیل تماس بگیرید و به صورت تخصصی مشاوره دریافت نمایید. 

 

برای اطلاع از آخرین رتبه مجاز به انتخاب رشته ریاضی روی لینک کلیک کنید.

 

 

هزینه انتخاب رشته پیام نور و غیرانتفاعی

اطلاع از قیمت مشاوره انتخاب رشته کنکور و پرداخت هزینه خرید کارت انتخاب رشته سنجش برای متقاضیان رشته‌های دانشگاه‌های پیام نور و غیرانتفاعی نیز ضروری است. این عزیزان نیز چنانچه در هنگام نام‌نویسی علاقه‌مندی خود را به رشته‌های مذکور اعلام نکرده‌اند، با واریز هزینه انتخاب رشته پیام نور و غیر انتفاعی دیگر منعی برای انتخاب نخواهند داشت.

البته این در صورتی است که رتبه مجاز برای انتخاب کد رشته محل‌های دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی را کسب نموده باشند. در آخرین آزمونی که برگزار شد، میزان هزینه انتخاب رشته پیام نور و غیرانتفاعی 13 هزار و 700 تومان بود.

البته ذکر این نکته ضروری است که مبلغ ذکر شده برای دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی به طور مشترک محسوب می‌شود. هنوز این مبلغ برای آزمون سال آینده مشص نشده است، اما به محض اطلاع رسانی مقاله حاضر به روزرسانی خواهد شد. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد پرداخت هزینه انتخاب واحد دانشگاه‌های پیام نور و غیرانتفاعی و برای دریافت راهنمایی بیشتر از مجرب ترین مشاوران کشور با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

بنر انتخاب رشته کنکور

نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته پیام نور و غیرانتفاعی

به طور کلی می‌توان گفت که روند واریز هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری برای تمامی رشته‌ها یکسان است، چرا که همگی از طریق سازمان سنجش انجام می‌گیرند. برای رفاه حال داوطلبان گرامی با نحوه واریز هزینه انتخاب رشته پیام نور و غیر انتفاعی نیز آشنا خواهیم شد.

  • ورود به سامانه سازمان سنجش و انتخاب گزینه “سراسری”

گام اول پرداخت هزینه انتخاب رشته پیام نور و غیر انتفاعی

  • کلیک بر روی ” سریال علاقه‌مندی به گزینش رشته‌های پیام نور و غیرانتفاعی آزمون سراسری”

گام دوم پرداخت هزینه انتخاب رشته پیام نور و غیر انتفاعی

  • پر کردن فرم نمایش داده شده در صفحه بعد و انتخاب گزینه ” تایید و ادامه”

گام سوم پرداخت هزینه انتخاب رشته پیام نور و غیر انتفاعی

  • چنانچه همه مراحل به درستی طی شده باشند، در مرحله بعد شماره پیگیری در بالای صفحه به نمایش در خواهد آمد.

گام چهارم پرداخت هزینه انتخاب رشته پیام نور و غیر انتفاعی

  • با کلیک بر روی گزینه ادامه روند پرداخت، بایستی اطلاعات کارت بانکی خود را وارد نمایید.

گام پنجم پرداخت هزینه انتخاب رشته پیام نور و غیر انتفاعی

  • در پایان یک کد 9 رقمی مربوط به واریز هزینه انتخاب رشته پیام نور و غیرانتفاعی به متقاضی داده می‌شود.

 

به منظور اطلاع از تست شخصیت انتخاب رشته بر روی لینک کلیک کنید.

 

هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد چقدر است؟

همانطور که پرداخت هزینه خرید کارت انتخاب رشته سنجش الزامی است، متقاضیانی که مایل به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد هستند نیز در صورت کسب رتبه و تراز مجاز بایستی هزینه‌ای را متحمل شوند. البته نباید فراموش کرد که گرچه آزمون کنکور دانشگاه سراسری و آزاد یکسان است، اما میزان و نحوه هزینه انتخاب رشته دانشگاه دولتی با آزاد تفاوت هایی دارد.

این هزینه بعد از اعلام نتایج اولیه در سازمان سنجش و از طریق سایت دانشگاه آزاد بایستی واریز شود.

در آزمونی که پشت سر گذاشتیم، میزان هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 69 هزار تومان بود و متقاضیان ورود به رشته‌های این دانشگاه ملزم بودند تا در مهلت مقرر حتما آن را پرداخت کرده و کد دریافت کنند.

 

آیا از رابطه تیپ شخصیتی و انتخاب رشته خبر دارید؟ برای اطلاع وارد لینک شوید.

 

نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

همانطور که گفته شد، برخلاف خرید کارت اعتباری انتخاب رشته کنکور که باید از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش واریز می شد، داوطلبان دانشگاه آزاد لازم است که برای این منظور وارد سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد شوند. مراحل پرداخت نیز به شرح زیر می‌باشد:

  • وارد کردن آدرس azmoon.org در موتور جستجوگر و وارد شدن به صفحه اصلی سامانه
  • کلیک بر روی لینک فعال انتخاب رشته آزمون سراسری
  • در صفحه بعد می‌توانید دفترچه راهنما انتخاب رشته را دانلود کنید. بعد از آنکه دفترچه را با دقت مطالعه نمودید، بر روی گزینه ” ورود” همان صفحه کلیک نمایید.
  • در پنجره که برایتان به نمایش درمی‌آید می‌توانید اطلاعات خود را مشاهده کنید. در صورت صحت اطلاعات می‌توانید یکی از درگاه های اینترنتی بانکی قرار گرفته شده در صفحه را انتخاب نمایید.
  • به صفحه ایی هدایت خواهید شد که می بایست اطلاعات کارت بانکی خود را در آن وارد کنید.
  • در صورت موفقیت آمیز بودن شماره پیگیری پرداخت به شما داده خواهد شد که بایستی آن را در نزد خود نگه دارید. سپس با وارد شدن به صفحه انتخاب رشته، می‌توانید فرایند انتخاب را آغاز کنید.

 

جهت دریافت راهنمایی و مشاوره انتخاب رشته تجربی کنکور لینک را انتخاب کنید.

نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

برای انتخاب رشته موفق توجه به چه مواردی لازم است؟ برای اطلاع کافیست تا روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

هزینه انتخاب رشته با سوابق تحصیلی

علاوه بر شرکت در کنکور سراسری یکی دیگر از راه‌های ورود به دانشگاه بر اساس معدل کتبی یا همان سوابق تحصیلی می‌باشد. لیست رشته‌هایی که از این طریق پذیرش می شوند، در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری موجود است و متقاضیان می‌توانند بسته به شرایط و رتبه خود به انتخاب رشته‌های دوره های روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، دانشگاه پیام نور، غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد بپردازند.

همانطور که هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری یکی از شروط اصلی انتخاب رشته است، داوطلبان رشته‌های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی نیز در زمان های تعیین شده هزینه انتخاب رشته با سوابق تحصیلی را جهت خرید کارت اعتباری و دریافت سریال ثبت نام پرداخت کنند.

البته با وجود اینکه ثبت نام رشته‌های بدون کنکور در دو نوبت مهر و بهمن صورت می گیرد، اما به طور معمول هزینه انتخاب رشته با سوابق تحصیلی هر دو نیمسال به یک میزان است. هزینه انتخاب رشته ورودی های مهرماه بدون کنکور سال ۱۴۰۳ مبلغی معادل با 54 هزار و 800 بود. اما هنوز اطلاعیه ایی برای هزینه ورودی بهمین اعلام نشده است. علاقه مندان می‌توانند برای آگاهی از این مورد، سایت و کانال تلگرامی ما را دنبال کنند.

 

برای ورود به سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته با سوابق تحصیلی

پرداخت هزینه انتخاب رشته با سوابق تحصیلی همچون هزینه خرید کارت انتخاب رشته سنجش کاملا به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می گیرد. بدین منظور، توصیه می‌شود که به محض مشخص شدن تاریخ ثبت نام رشته‌های بدون کنکور مطابق با روشی که در زیر توضیح خواهیم داد، نسبت به واریز هزینه انتخاب رشته با سوابق تحصیلی اقدام نمایید.

  • ورود به سایت سازمان سنجش
  • کلیک بر روی منوی ” سراسری”
  • انتخاب لینک فعال ” سامانه ثبت نام پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی”
  • کلیک بر روی گزینه خرید کارت اعتباری
  • انتخاب عبارت کارت مور نظر
  • پر کردن موارد خواسته شده در صفحه بعد
  • پر کردن اطلاعات مربوط به کارت بانکی
  • تایید نهایی و اخذ شماره سریال

 

جهت اگاهی از زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید.

 

هزینه انتخاب رشته توسط مشاور

با توجه به حساسیتی که انتخاب رشته در قبولی یا عدم قبولی در رشته‌های مورد علاقه دارد، همواره این مرحله یکی از مهم دغدغه های داوطلبان به شمار می رود. به همین دلیل، مشورت و راهنمایی گرفتن از یک مشاوره مجرب می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در دستیابی ما اهدافمان داشته باشد.

مشاوران ایران تحصیل با سابقه طولانی که در زمینه انتخاب رشته در تمامی آزمون‌های سراسری دارد، به دلیل آشنایی با تکنکیهای جدید انتخاب رشته این آمادگی را دارند تا داوطلبان را رسیدن به آنچه می‌خواهند یاری رسانند. هزینه انتخاب رشته توسط مشاور یکی از مواردی است که معمولا در تصمیم افراد تاثیر دارد. جهت کسب اطلاع از قیمت مشاوره انتخاب رشته کنکور می‌توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. 

باید بگوییم که خوشبختانه هزینه انتخاب رشته توسط مشاور ما منصفانه است و سعی کرده ایم تا امکان بهره‌مندی برای تمامی متقضیان در شرایط مختلف ایجاد شود. برای اطلاع از چند و چون اخذ مشاوره و هزینه های مذکور می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید. 

 

 

هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری

 

برای اطلاع از بهترین رشته های ریاضی برای خانم ها روی لینک کلیک کنید.

 

جدیدترین اخبار پیرامون کنکور سراسری

کلید اولیه سؤالات کنکور سراسری ۱۴۰۳ منتشر شد

کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ از روز چهارشنبه ۸ تیر با کنکور گروه آزمایشی هنر آغاز و در ادامه آزمون گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در روز پنجشنبه ۹ تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در روز جمعه ۱۰ تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان های خارجی در روز شنبه ۱۱ تیر برگزار شد. دفترچه سوالات داوطلبان داخل و خارج از کشور در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است

زمان دقیق اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۳
به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از صدا و سیما، کاشانی نژاد با اعلام این خبر افزود: نتایج نهایی نیز اواخر شهریور اعلام خواهد شد. وی اضافه کرد: صبح امروز در چهارمین و آخرین روز از برگزاری کنکور۱۴۰۳ آزمون داوطلبان گروه زبان‌های خارجی برگزار شد.نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در گلستان ادامه داد: کنکور امسال از چهارشنبه ۸ تیر با رقابت داوطلبان گروه هنر آغاز، صبح پنجشنبه آزمون گروه علوم انسانی و عصر پنجشنبه آزمون گروه ریاضی برگزار شد. جمعه نیز داوطلبان گروه علوم تجربی آزمون داشتند. کاشانی نژاد افزود: امسال در استان برای ۳۴ هزار و ۷۸۸ داوطلب کارت ورود به جلسه صادر شد که ۶۱ درصد خانم و بقیه آقا هستند.

جهت ورود به سامانه انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری لینک مربوطه را انتخاب کنید.

جدیدترین اخبار پیرامون کنکور سراسری

خلاصه مطلب

در این مقاله هزینه انتخاب رشته دانشگاه دولتی، پیام نور و غیرانتفاعی و فرهنگیان و همچنین قیمت مشاوره انتخاب رشته کنکور را مورد بررسی قرار دادیم و تلاش کردیم تا داوطلبان گرامی را با نحوه خرید کارت اعتباری انتخاب رشته کنکور و  هزینه خرید کارت انتخاب رشته سنجش آشنا کنیم.

چنانچه با وجود توضیحات فوق هنوز ابهامی برایتان باقی مانده و یا می‌خواهید بهترین انتخاب رشته را داشته باشید، می‌توانید از راهنمایی‌های متخصصان ایران تحصیل استفاده کنید. بعلاوه، با شماره گیری شماره های درج شده در سایت از همه روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 12 نیز امکان آگاهی از نحوه برخورداری و هزینه انتخاب رشته توسط مشاور را جویا شوید. 

برای دانلود مقاله کلیک کنید.

 

4/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

هزینه انتخاب رشته فرهنگیان آزمون سال 1403 چقدر است؟

هنوز میزان هزینه انتخاب رشته فرهنگیان 1403 مشخص نیست. اما در آزمون اخیر هزینه انتخاب رشته فرهنگیان، 13 هزار و 700 بود.

هزینه انتخاب رشته توسط مشاور چیست؟

برای اطلاع از میزان هزینه انتخاب رشته توسط مشاور می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

هزینه انتخاب رشته دانشگاه دولتی و آزاد چه تفاوتی های دارد؟

در این مقاله می‌توانید تمامی جزئیات مربوط به هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد را مطالعه فرمایید.

نظرات

10 دیدگاه دربارهٔ «هزینه خرید کارت اعتباری انتخاب رشته کنکور سراسری 1403 | sanjesh»

  1. Avatar photo محمد امین گفت:

    زمان پرداخت هزینه فرهنگیان چه زمانیه شروع شده؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای چه موردی؟

  2. Avatar photo مشکوه گفت:

    هزینه مشاوره انتخاب رشته ازمون سراسری هم میفرمایید؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      لطفا تماس بگیرید با مجموعه ایران تحصیل تا راهماییتون کنیم

  3. Avatar photo سلمانیان گفت:

    سلام خسته نباشید.. سوال اینکه انتخاب رشته کنکور سراسری بدون اون کارت اعتباری خرج دیگه ای داره؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      فعلا خیر

  4. Avatar photo سلطانی گفت:

    سلام خدا قوت مطلب جامع و کاملی بود

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      خواهش میکنیم

  5. Avatar photo نصر گفت:

    سلام.. برای انتخاب رشته فرهنگیان نیاز به پرداخت هزینه هست؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر بله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تلفنی کنکور سراسری

    مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil

    مشاوره تلفنی کنکور سراسری یکی از راه‌های هموار کردن مسیر موفقیت در آزمون است. کنکور یکی از مهم ترین ارزیابی‌های هماهنگ شده و سرنوشت ساز می‌باشد که هر ساله داوطبان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند. تمامی داوطلبانی که می‌خواهند...
  • شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

    تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۱۴۰۳ + رتبه قبولی و رشته محل ها

    شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد. مطابق اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور، کلیه داوطلبانی که در کنکور شرکت نموده اند و در هنگام اعلام نتایج نهایی کنکور موفق به پذیرش در انتخاب رشته کنکور نشده‌اند، می‌توانند با...
  • مقایسه دانشگاه پیام نور و آزاد

    مقایسه دانشگاه پیام نور و آزاد 1403 + اعتبار،شهریه و مزایا

    مقایسه دانشگاه پیام نور و آزاد از راه‌های مختلفی باید مورد بررسی قرار گیرد. هدف بسیاری از داوطلبان از مقایسه این لیست این است که آیا دانشگاه پیام نور خوبه یا آزاد؟ همچنین بسیاری از متقاضیانی که می‌خواهند در یکی...
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

    دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ + لینک دانلود | ایران تحصیل

    دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری نوبت اول و دوم سال 1403 منتشر شد. بر هیچکس پوشیده نیست که یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مراحل کنکور سراسری به مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری مربوط بوده و داوطلبان می‌بایست برای انجام انتخاب...
تماس با مشاور