ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نرم افزار انتخاب رشته آنلاین کنکور ۱۴۰۳ {سامانه هوش مصنوعی} | ایران تحصیل

نرم افزار انتخاب رشته کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نرم افزار انتخاب رشته کنکور بصورت آنلاین برای تمامی گروه های کنکور اعم از: تجربی، انسانی، هنر، زبان‌ های خارجی و ریاضی طراحی شده است و از ویژگی‌های خاصی برخوردار است. انتخاب رشته آنلاین کنکور بر اساس درصد به نوعی احتمال قبولی داوطلبین را در کلیه کد رشته های دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش به طور درصدی اعلام می کند. در ادامه همراه ما باشید تا از جزییات نحوه کارکرد نرم افزار تخمین رتبه کنکور بیشتر بدانید.

نرم افزار انتخاب رشته کنکور برای مرتب کردن کد رشته محل‌های دفترچه انتخاب رشته در نظر گرفته شده است تا کلیه داوطلبان بتوانند با بهره‌ گیری از این نرم افزار تخمین رتبه همچنین تخمین رشته قبولی را به درستی انجام دهند. در نرم افزار انتخاب رشته می‌توانید کلیه سهمیه‌های که در دفترچه و شرایط آن لحاظ شده و انتخاب داوطلبان را با توجه به علاقه هر فرد و همچنین مسافت و رتبه بندی دانشگاه انجام دهید. الگوریتم طراحی شده در این نرم افزار تمامی نکات مهم را طبق نظر مشاورین مجرب در حوزه انتخاب رشته انجام می‌دهند، پس داوطلبان می‌توانند با آسودگی به خروجی که به واسطه نرم افزار تخمین رتبه کنکور صورت می‌ گیرد اعتماد کنند.

مهم ترین مرحله بعد از داشتن یک عملکرد مثبت در کنکور انتخاب رشته درست می باشد، از جایی که انتخاب رشته امریست که اغلب افراد فقط یکبار در زندگی خود آن را انجام می دهند بهتر است تا برای انجام آن از شخصی خبره و با تجربه در این کار کمک بگیرند، آکادمی ایران تحصیل به کمک رتبه های برتر سال های پیشین و مشاورین انتخاب رشته با رزومه ای درخشان آماده ارائه خدمات انتخاب رشته بر اساس اولویت های دانش آموز می باشند، برای کسب اطلاع از هزینه و نحوه استفاده از این خدمات کافیست با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

بنر کال تو اکشن

رایج ترین اشتباه در انتخاب رشته کنکور چیست؟ برای مطالعه کلیک کنید.

معرفی نرم افزار انتخاب رشته کنکور

نرم افزاری که برای انتخاب رشته کنکور در نظر گرفته شده است متشکل از دسته بندی رشته‌ های مختلف می باشد، شما می‌ توانید با انتخاب سهمیه مورد نظر خود و رتبه‌ ایی که در کنکور سراسری کسب کرده‌ اید، رشته محل‌هایی که شانس قبولی را در آن دارید را مشاهده کنید.

این نرم افزار تا به حال، با رشته‌ محل‌هایی که داوطلبین معرفی کرده‌اند، حدودا 86 درصد شانس قبولی شما را تضمین خواهند کرد، به صورت کلی نرم افزار انتخاب رشته کنکور، از 3 دسته بندی متنوع که متشکل از موارد زیر است تشکیل شده است که عبارت است از:

✅ رشته محل هایی که به صورت بد بینانه در آن ها شانس قبولی دارید.

✅ رشته محل هایی که به صورت منطقی در آن ها شانس قبولی دارید.

✅ رشته محل هایی که به صورت خوش بینانه در آن ها شانس قبولی دارید.

برای اطلاع از رشته هوش مصنوعی روی لینک کلیک کنید.

شما پس از بررسی کد محل دانشگاه می‌توانید در بهترین دانشگاه ثبت نام کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ های این نرم افزار دقت بسیار بالای آن در پیش بینی‌های محل قبولی داوطلبین کنکور سراسری سال پیش بوده است. در حقیقت انتخاب رشته سازمان سنجش توانسته تا حد زیادی نگرانی داوطلب را از انتخاب رشته راحت کند. در ادامه قصد داریم تا به صورت کامل و جامع به بررسی و آشنایی با نرم افزار انتخاب رشته کنکور می‌پردازیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد چه رشته ای انتخاب کنم؟ وارد شوید.

معرفی نرم افزار انتخاب رشته

نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

در سیستم نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری داوطلبان در ابتدا رشته تحصیلی خود را انتخاب کنید که بعد از انتخاب رشته تحصیلی خود در کنکور سراسری رتبه کشوری و رتبه منطقه خود را وارد می‌کنند. بعد از وارد کردن رتبه‌ های کشوری و منطقه داوطلبین می‌ بایست اولویت بندی رشته‌ ها و مراکز دانشگاهی را طبق علاقه خود به سیستم نرم افزاری انتخاب رشته کنکور سراسری معرفی کنند.

برای کسب اطلاع در زمینه اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور روی لینک کلیک کنید.

انتخاب رشته کنکور تجربی با نرم افزار انتخاب رشته

با در نظر گرفتن اینکه تعداد داوطلبین آزمون سراسری در رشته تجربی در سال‌ های اخیر زیاد شده است، سیستم نرم افزار انتخاب رشته تجربی ایران تحصیل با مشاوره تلفنی و حضوری برای تمامی داوطلبین عزیز آزمون سراسری صورت می‌گیرد. فرآیند انتخاب رشته تجربی داوطلبان بدین صورت است که در ابتدا داوطلبان به صورت تلفنی یا حضوری با مشاوری مجموعه ایران تحصیل در خصوص مسیر و رشته موردعلاقه خود صحبت کنند.

بعد از آن داوطلبان با کمک مشاورین مرکز با بهره‌گیری از نرم افزار انتخاب رشته تجربی انتخاب و علایق خود را تعیین کنند، در مرحله بعد داوطلبان می‌بایست طبق انتخاب‌های بدست آمده از نرم افزار انتخاب رشته تجربی و همچنین نظر مشاورین مرکز به صورت دستی انتخاب‌های خود را ویرایش کنند.

آشنایی با فرآیند استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد کلیک کنید.

بنر انتخاب رشته کنکور

برای آشنایی با راهنما چیدمان انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

نرم افزار انتخاب رشته ریاضی و انسانی

در جلسات مشاوره زمانی هم برای والدین تعیین خواهد شد، بهترین فرآیند انتخاب رشته کنکور سراسری برای داوطلبان انجام می‌شود. در فرآیند انتخاب رشته های انسانی و ریاضی به این شیوه صورت می‌گیرد و از نرم افزار انتخاب رشته انسانی و نرم افزار انتخاب رشته ریاضی استفاده می‌شود. در تمامی مراحل انتخاب رشته ویرایش اطلاعات انتخاب رشته به واسطه مشاورین مجرب ایران تحصیل صورت می‌گیرد.

از آنجاییکه در فرآیند انتخاب رشته با نرم افزار انتخاب رشته در برخی مواقع احتمال اشتباه وارد کردن اطلاعات وجود دارد. مشاورین ایران تحصیل همواره پس از اینکه فرآیند انتخاب رشته مجازی به واسطه نرم افزار انتخاب رشته کنکور صورت گرفت، به یاری داوطلبین می‌آیند و برای تمامی بخش‌هایی که نیاز به ویرایش دارند به فرد داوطلب کمک می‌کنند، تا انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری با بالاترین ضریب اطمینان برای قبولی داوطلبین در رشته دلخواه آن‌ها صورت می‌گیرد.

برای دریافت انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش روی لینک بزنید.

انتخاب رشته آنلاین کنکور

تمام تلاش های دانش آموزان برای آمادگی کنکور در یک کفه ترازو قرار میگیرند و بحث انتخاب رشته در کفه دیگر. همین موضوع حساسیت این برهه زمانی را بالا میبرد. استفاده از نرم افزار انتخاب رشته آنلاین یکی از راه های داشتن یک انتخاب رشته موفق است.

در واقع میتوان گفت یکی از مهمترین مزیت های استفاده از نرم‌افزار انتخاب رشته، آنلاین بودن آن و عدم نیاز به مراجعه حضوری است. همین موضوع باعث از بین رفتن محدودیت های جغرافیایی، هزینه های بیهوده رفت و آمد، اتلاف وقت و… میشود.

نرم افزار انتخاب رشته آنلاین به طوری برنامه ریزی شده است تا بصورت آنلاین و در لحظه، تمامی داده های شما را تحلیل کرده و با مقایسه آن با پایگاه داده گسترده خود اقدام به اولویت بندی رشته ها با توجه به شرایط شما کند. چیدمان ارائه شده توسط هوش مصنوعی نرم افزار انتخاب رشته میتواند یکی از منطقی ترین چیدمان های انتخاب رشته برای شما باشد، اما باید دقت داشته باشید که این اولویت ها بدون در نظر گرفتن علایق شما خواهد بود.

نرم افزار انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی

دانشگاه های بسیاری هر ساله رشته های متفاوتی را بر اساس سوابق تحصیلی ارائه می نمایند و می توان بیان کرد که حدود 85 درصد رشته ها بر اساس سوابق تحصیلی و بدون نیاز به کنکور ارائه می گردد، بنابراین انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی بسیار اهمیت پیدا کرده است و ظرفیت این رشته ها هر ساله به سرعت پر می شود. بر اساس نرم افزار انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی، افراد می توانند به صورت تخصصی و بر اساس چیدمان خوشبینانه، منطقی و بدبینانه انتخاب رشته خود را انجام داده و بدون نگرانی و به صورت تضمینی رشته مورد نظر خود را پذیرفته شوند.

برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ایران تحصیل شما کافی است اطلاعات خود را وارد کرده و اولویت بندی انتخاب رشته خود را مشاهده نمایید.

نرم افزار انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی به صورت تخصصی شروع به تحلیل سوابق تحصیلی و معدل شما کرده و شرایط بومی گزینی و حتی سهمیه ها را در نظر می گیرد و به شما شانس قبولی در هر رشته را نشان می دهد.

پس شما عزیزان می توانید به کمک این نرم افزار و تحلیل دقیق و با کیفیت آن چیدمان درستی از انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی خود داشته و آینده شغلی و اجتماعی خود را تضمین نمایید.

برای بهره گیری از نرم افزار تخمین رتبه کنکور با مشاورین ایران تخصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

برای استفاده از تست استعدادیابی برای انتخاب رشته کنکور روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

مزایای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته

باید توجه کنید که بهره‌گیری از نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد از مزایای متنوعی برخوردار است که داوطلبین باید از آن اطلاع داشته باشند، در این قسمت به صورت کامل مزایای آن را برای شما شرح خواهیم داد:

✅ معرفی رشته هایی که متقاضیان بیشترین شانس قبولی در آن ها را دارند.

✅ بررسی دقیق تراز و رتبه متقاضیان و داوطلبان

✅ در نظر گرفتن سهمیه هر متقاضی

✅ کوتاه تر شدن مسیر انتخاب رشته

داوطلبان می توانند با استفاده از سامانه تخصصی انتخاب رشته آکادمی ایران تحصیل و با کمک بهترین مشاورین، با تمامی نکات به خوبی آشنا شده و رشته مورد علاقه خود را انتخاب نمایند. برای بهره مندی از خدمات انتخاب رشته در آکادمی ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از ویرایش انتخاب رشته سراسری روی لینک کلیک کنید.

 

مزایای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته

برای اطلاع از نکات مهم نحوه اولویت بندی انتخاب رشته کنکور روی لینک کلیک کنید.

نرم افزار انتخاب رشته بر اساس درصد برای تمامی رشته‌ها

نرم افزار انتخاب رشته بر اساس درصد برای تمامی رشته‌های تجربی، انسانی، ریاضی، هنر و زبان است که به شما کمک می‌کند تا با بهره‌گیری از رتبه تخمینی خود وضعیت علمی داوطلب را تعیین کند و برای رشته دلخواه خود برنامه ریزی دقیقی داشته باشند. سامانه انتخاب رشته آنلاین کنکور ایران تحصیل قابلیتی را برای کلیه داوطلبین در نظر گرفته تا اطلاعات قبولی 4 سوال را به صورت متوالی داشته باشد. تمامی داوطلبان برای بهره‌گیری از نرم افزار تخمین رتبه ۱۴۰۳ باید مراحلی را که در ادامه به آن می‌پردازیم را انجام دهند:

برای بهره‌گیری از نرم افزار انتخاب رشته براساس درصد، در ابتدا اطلاعات کارنامه مربوطه را انتخاب کنند و رشته تحصیلی  و منطقه خود را وارد کنند، بعد با وارد کردن درصدهای تخمینی خود در برابر کنکور ۱۴۰۳، تخمین رتبه خود براساس داده‌های 4 سال مذکور بدست می‌آورند. در تلاشیم برای رتبه تخمین زده شده با رتبه واقعی شما در کنکور تطابق بیشتری داشته باشد، رتبه هر داوطلب را در حالت رتبه کشوری و منطقه‌ایی تخمین می‌زند.

هم اکنون نرم افزار انتخاب رشته بر اساس درصد در گروه‌ های انسانی، تجربی و ریاضی رتبه داوطلب را در نظام جدید و نظام قدیم تخمین می‌زند. نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری درگروه ریاضی، رتبه داوطلب را در زیر گروه 1، در گروه تجربی در زیر گروه‌‌های 1 و 2 در گروه‌های انسان و در زیر گروه‌های 1،3 و 5 تخمین می‌زند. اطلاعات قرار گرفته در این نرم افزار برای تخمین رتبه داوطلبان سهمیه مناطق است، داوطلبین سهمیه ایثارگران 5 و 25 درصد می‌توانند برای تخمین رتبه ایثارگران از این نرم افزار استفاده کنند.

برای آشنایی با سامانه انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری وارد شوید.

نحوه کار با نرم افزار انتخاب رشته

اگر مایل هستید تا با بهره‌ گیری از نرم افزار انتخاب رشته، رشته موردنظر خود را انتخاب کنید، می‌بایست قبل از هرکاری، نحوه کار را به درستی آموزش ببینید. به صورت کلی شما در زمان بهره‌گیری از این نرم افزار، 3 کادر را مشاهده خواهید کرد، در کادر نخست می‌بایست گروه تحصیلی خود که متشکل از ریاضی، هنر، تجربی، انسانی و زبان است را انتخاب کنید، در کادر دوم باید سهمیه یا منطقه خود را وارد کنید که در  3 منطقه گروه بندی شده است.

بعد از اینکه سهمیه خود را انتخاب کردید می‌بایست آخرین رتبه‌ ایی که کسب کرده را وارد کنید، گزینه جست و جو را انتخاب کنید،  در نهایت رشته محل‌های موردنظر خود را با رتبه شما نمایش خواهد داد. باید توجه کنید که تا به اکنون افرادی که از این نرم افزار بهره‌مند شده‌اند تا 86 درصد از آن‌ها در رشته‌های معرفی شده، احتمال قبولی داشه و اکنون در حال تحصیل در دانشگاه مدنظر خود هستند.

برای آشنایی با کد دانشگاه ها برای انتخاب رشته کنکور روی لینک کلیک کنید.

نکاتی در مورد انتخاب رشته

فراموش نکنید در هر رتبه ای هستید، انتخاب رشته نمایید و انتخاب های خود را محدود نکنید و سعی کنید در انتخاب رشته خود بسیار دقت کرده و در مرتبه ها ی مختلف انتخاب رتشه نمایید و سپس لیست های مختلف خود را با هم مقایسه نمایید. اینکه اگر دارای رتبه بالایی هستید از انتخاب رته دست بکشید، کار اشتناهی است. شما م یتوانید با بررسی و تحقیقات و کمک گرفتن از افراد خبره در هر رتبه ای که هستنید انتخاب رشته موفق داشته باشید.

به کمک این نرم افزار، داوطلب می تواند شانس قبولی خود را در رشته ها افزایش دهد. اگر انتخاب رشته آنلاین کنکور، بر اساس خوش بینانه، منطقیو بدبینانه چیدمان شده باشد می توانید انتخاب رشته انلاین موفقی داشته باشید، که انتخاب رشته آنلاین کنکور ایران تحصیل بر همین پایه چیدمان شده است و به کمک آن می توانید قبولی خود را بر اساس نرم افزار انتخاب رشته بر اساس درصد، بسیار افزایش دهید و بر اساس پردازش صحیح و منطقی چیدمان خود را انجام دهید.

در زمان انتخاب رشته تمامی موارد و فاکتور ها مانند دانشگاه، مسافت، شهریه و .. را در نظر بگیرید و سپس انتخاب رشته صحیح و اصولی خود را انجام دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرم افزار انتخاب رشته با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

انتخاب رشته آنلاین کنکور

چنانچه شما هم به این سوال برخورده اید که کد دسترسی انتخاب رشته را فراموش کردم؟ روی لینک کلیک کنید.

اخبار پیرامون انتخاب رشته آنلاین کنکور

مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی تمدید شد

بر اساس گزارش خبرگزاری مهر مهلت انتخاب رشته محل کلیه داوطلبان و متقاضیان استعداد درخشان آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد.

حدود ۴۲ هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد پزشکی مجاز به انتخاب رشته شده اند

بر اساس اعلام رئیس سازمان سنجش دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد رشته پزشکی شد.

پذیرفته‌شدگان کنکور ارشد ۱۴۰۳ از 10 خرداد انتخاب‌رشته کنند

دفترچه انتخاب رشته پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بر سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

بنر انتخاب رشته

برای ارتباط با بهترین مشاور انتخاب رشته اصفهان روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

خلاصه مطلب

نرم افزار انتخاب رشته کنکور، یکی از برنامه‌هایی است که درصد و به عبارتی شانس قبولی کلیه داوطلبین را نشان می‌دهد. به نوعی یکی از گزینه‌های مناسب برای بررسی رشته محل‌هایی است که شما می‌توانید در آن با توجه به علاقه خود به هدف خود نزدیک‌تر شوید. انتخاب رشته آنلاین کنکور به صورت تخصصی طراحی و تولید شده است تا کلیه داوطلبان و متقاضیان بتوانند فقط با استفاده از گروه تحصیلی، منطقه، و همچنین وارد کردن رتبه در سهمیه، به آسانی رشته محل‌هایی که در آن شانس قبولی شما بیشتر است وجود دارند، در این صورت داوطلب قادر است تا با دقت بیشتری فرم انتخاب رشته خود را کامل کند.

کاربران گرامی برای دانلود فایل PDF این صفحه کلیک کنید.

4/5 - (7 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری ایران تحصیل چه اطلاعاتی نیاز است؟

داوطلبان برای استفاده از این نرم افزار باید اطلاعاتی همچون گروه آزمایشی تحصیلی، نوع سهمیه و رتبه خود را در نرم افزار انتخاب رشته کنکور وارد کنند.

 با رتبه ای که در کنکور کسب کرده ام ، شانس قبولی در چه رشته ها و دانشگاه هایی را دارم؟

با استفاده از این نرم افزار می توانید رتبه لازم برای قبولی در رشته ها و دانشگاه های مختلف را مشاهده نمایید.

خطای نرم افزار مجازی انتخاب رشته کنکور ایران تحصیل چند درصد است؟

این نرم افزار کمتر از 5% خطا دارد، این درصد خطا به این دلیل است که نرم افزار از اطلاعات کارنامه های سال گذشته استخراج میکند و این میزان خطا طبیعی می باشد.

 

نظرات

55 دیدگاه دربارهٔ «نرم افزار انتخاب رشته آنلاین کنکور ۱۴۰۳ {سامانه هوش مصنوعی} | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo سارااا گفت:

    سلام وقتتون بخیر با رتبه ۳۰۰۰ در سهمیه ۵ درصد و کشوری ۳۲۰۰۰ شانس قبولی پزشکی دارم؟ تعهدی یا دولتی و آزاد فرقی نمیکنه

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      با توجه به رتبه ذکر شده تقریبا شانس پذیرش تان در رشته پزشکی پایین می باشد

  2. Avatar photo ... گفت:

    سلام با رتبه ۲۰۰۰ زبان و سهمیه منطقه سه شانس قبولی در دانشگاه اصفهان هست؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای قبولی رشته زبان در دانشگاه روزانه اصفهان نیاز به کسب رتبه زیر 1500 می باشد

  3. Avatar photo فاطمهه گفت:

    سلام با رتبه2600درسهمیه25درصدپزشکی روزانه ویا تعهدی قبول میشم؟
    هرشهری

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      شانس قبولی خواهید داشت

  4. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام با رتبه2600درسهمیه25درصدپزشکی روزانه ویا تعهدی قبول میشم؟
    هرشهر

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      شانس قبولی خواهید داشت

  5. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام با رتبه2600درسهمیه25درصدپزشکی روزانه ویا تعهدی قبول میشم؟
    هرشهری

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلاام
      شانس قبولی خواهید داشت

  6. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام با رتبه ۳۰۶۹ منطقه یک ریاضی شانس قبولی متالورژی یا پلیمر دانشگاه تهران یا امیرکبیر دارم ؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. شانستون برای این دانشگاهها پایین هست.

  7. Avatar photo نازنین گفت:

    سلام با رتبه حدود سه هزار شانسی برای قبولی مهندسی پلیمر یا مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه تهران دارم ؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام 60 درصد

  8. Avatar photo نگار گفت:

    سلام با رتبه سیزده و هشصد منطقه ۳پیراپزشکی امکان داره؟

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام وقت بخیر بله رشته های های اتاق عمل و هوشبری شانس زیادی دارید

      1. Avatar photo امیر محمد گفت:

        سلام با ۴۳۸۵منطقع۲ریاضی آموزش فیزیک و مهندسی های رجایی شانس دارم ریاضی ام؟

        1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

          سلام وقت بخیر بصورت صد در صد نمیشه گفت ولی امتیاز خوبی برای پذیرش دارید

  9. Avatar photo نگار گفت:

    سلام با رتبه ۱۳۸۰۰ منطقه ۳شانسی برای رشته پیراپزشکی هست

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      شانس خودتو امتحان کن
      امکان قبولی هست ولی پایینه.

  10. Avatar photo ramin گفت:

    سلام با رتبه 468 سهمیه پنج درصدی رشته ریاضی میشه مکانیک امیرکبیر یا کامپیوتر شبانه خواجه نصیر قبول شد ؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام بله شانس دارید

  11. Avatar photo Paniz گفت:

    سلام رتبه ۱۶۷۸ ۵ درصد امیدی به پزشکی یا دارو هست.

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما شانس قبولی را دارید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • انتخاب رشته بدون کنکور

    راهنما انتخاب رشته بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1403 + نکات قبولی

    فرآیند انتخاب رشته‌ بدون کنکور در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و همچنین پردیس خودگردان دو بار در سال انجام می‌شود. مهلت انتخاب رشته بدون کنکور ورودی بهمن از 3 تا 8 بهمن ماه بوده و...
  • رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین

    رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین 1403 + شرایط پذیرش

    دانشگاه علوم انتظامی امین تنها دانشگاه افسری در ایران است که داوطلبان واجد شرایط می توانند از میان یکی از رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین رشته دلخواه خود را انتخاب کرده، مشغول به تحصیل شده و فارغ التحصیل شوند....
  • آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی

    ثبت نام آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی 1403 + ورود my.medu.ir

    شاید تا به حال نام آزمون هدایت تحصیلی را شنیده باشید اما ندانید که چیست و چه کاربردی دارد. آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی، برای دانش آموزان پایه نهم برگزار می شوند. در واقع، این آزمون ها به دانش...
  • رشته‌های قطبی کنکور

    رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ + دانشگاه ها و شرایط پذیرش

    لیست رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته می‌باشند، بایستی توجه داشته باشند که اگر رشته مورد نظر آن‌ها به صورت گزینش بومی قطبی است، برای افزایش احتمال قبولی...
تماس با مشاور