ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه آزاد بصورت بدون آزمون در دو نوبت نیمسال اول و دوم ۱۴۰۲ دانشجو می‌پذیرند. داوطلبان باید در زمان تعیین شده برای ثبت نام، فرایند نام نویسی و انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند. دانشگاه آزاد هر سال علاوه بر کنکور سراسری، به صورت بدون کنکور نیز در گروه های آزمایشی تجربی، انسانی، ریاضی، زبان و هنر دانشجو می پذیرد. داوطلبان زیادی متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ در مقاطع مختلف کاردانی پیوسته و ناپیوسته و همچنین کارشناسی پیوسته و ناپیوسته هستند. در ادامه به مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ و بررسی آخرین تمدید مهلت ثبت نام از طریق سایت دانشگاه آزاد می‌پردازیم.

با توجه به اینکه پذیرش در 90 درصد رشته‌های دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور امکان پذیر است، در صورت انتخاب رشته دقیق، درست و به موقع، داوطلبان می‌توانند به راحتی در رشته مورد علاقه خود مشغول به تحصیل شوند. اگر داوطلب ثبت نام بدون کنکور آزاد در هر مقطعی هستید، می‌توانید با تماس با مرکز مشاوره ایران تحصیل 9099075307 از مشاوران ما بخواهید ثبت نام را بصورت اینترنتی برایتان انجام دهند، یا در ثبت نام راهنمایی‌تان کنند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

بعد از انتشار اطلاعیه ای از سوی روابط عمومی سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ اعلام خواهد شد. بنابراین در این بازه زمانی داوطلبان واجد شرایطی که خواستار پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد هستند، می توانند با داشتن مدارک ثبت نامی بدون کنکور دانشگاه آزاد، برای ثبت نام خود در زمان تعیین شده اقدام کنند.

با توجه به اهمیت اطلاع رسانی به موقع به داوطلبان و همچنین لزوم انجام مراحل ثبت نام در مهلت تعیین شده، در ادامه به جزئیات زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۲ برای ورودی مهر و بهمن اشاره خواهیم کرد.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ۱۴۰۲

همانگونه که اشاره شد دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشجو می‌پذیرند. زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد هر یک از این مقاطع برای ورودی مهر ۱۴۰۲ پس از انتشار اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مشخص می‌شود.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی پیوسته مهر ۱۴۰۲

مطابق تقویم زمانبندی، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی پیوسته ورودی مهر سال های گذشته، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ از اواخر تیر آغاز می شود و تا نیمه های شهریور ماه نیز ادامه خواهد داشت. لذا داوطلبان می توانند از طریق سایت ثبت نام و اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد را به نشانی  azmoon.org انجام دهند.

آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته مهر 1402-۱۴۰۲

با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش در ارتباط با پذیرش دانشگاه ها در سال جاری زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ۱۴۰۲، همزمان با ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشگاه های سراسری و بعد از انتشار نتایج کنکور سال جاری در بازه زمانی مرداد ماه آغاز خواهد شد.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته مهر ۱۴۰۲-۱۴۰۳

با استناد به زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته مهر سال های گذشته که از اوایل تیر ماه شروع شده، احتمالا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته مهر ۱۴۰۲ نیز از اوایل تیر ماه سال جاری اغاز می شود.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ۱۴۰۲-۱۴۰۳

دانشگاه های آزاد سالانه علاوه بر ورودی نیمسال اول ( مهر ) برای ورودی نیمسال دوم ( بهمن ماه ) نیز از طریق پذیرش صرفاْ بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند. زمان ثبت نام هر یک از این مقاطع برای ورودی بهمن ۱۴۰۲ پس از انتشار اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مشخص می‌شود.

پس از انجام مراحل اسم نویسی و ارسال مدارک به دانشگاه، نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در سایت قرار می‌گیرد تا پذیرفته‌شدگان برای انجام امور اداری به دانشگاه مراجعه کنند و در رشته‌ای که انتخاب کرده‌اند، مشغول به تحصیل شوند. این فرآیند هر سال با اندکی تغییرات همراه است.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

برای  مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی پیوسته بهمن ۱۴۰۲-۱۴۰۳

فرایند ثبت نام مقطع کاردانی پیوسته بهمن معمولاْ بصورت اینترنتی و بدون آزمون انجام می شود. طبق رویه زمانبندی ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد بهمن سال گذشته که هر سال از نیمه های آذر آغاز می شود، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی پیوسته بهمن ۱۴۰۲ نیز احتمالاْ از اواخر آذر اغاز می شود.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته بهمن

هر سال معمولاْ ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد ( ناپیوسته ) و کارشناسی پیوسته همزمان با هم آغاز می شوند. براساس روند زمانبندی سال گذشته که از نیمه های آذر آغاز شده، احتمالاْ ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته بهمن ۱۴۰۲ نیز از اواخر آذر شروع می شود.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته بهمن ۱۴۰۲-۱۴۰۳

با توجه به مراحل ثبت نام ورودی بهمن هر ساله نام نویسی مقطع کاردانی پیوسته بهمن، معمولاْ بصورت اینترنتی و بدون آزمون صورت می گیرد. با توجه رویه زمانبندی سال گذشته که از نیمه های آذر آغاز شده، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ناپیوسته بهمن ۱۴۰۲ نیز از اواخر آذر آغاز خواهد شد.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه آزاد

برای اطلاع از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد جیرفت بر روی لینک کلیک کنید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲-۱۴۰۳

داوطلبانی که خواستار ادامه تحصیل در هر کدام از مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته یا کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۲ هستند، باید از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام برخوردار باشند. مهم ترین شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

  • داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته تحصیلی انتخابی
  • تدین به دین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران
  • ممنوعیت نقل و انتقال در صورت پذیرفته شدن بر اساس سوابق تحصیلی
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • عدم اشتهار به فساد اخلاقی
  • پذیرفتن کلیه مقررات دانشگاه
  • پرداخت شهریه بر اساس مصوب سالانه

اگر در فهم بعضی از شرایط خواسته شده در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد دچار مشکل شده‌اید، یا از واجد شرایط بودن خود برای ثبت نام اطمینان ندارید، می‌توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید 9099075307، تا روند ثبت نام را به کلی به شما توضیح داده و در صورت واجد شرایط بودن، ثبت نام و انتخاب رشته درست را برای شما انجام دهند. در صورت انتخاب رشته به موقع و صحیح، می‌توانید از همین ترم، بدون کنکور دانشجو شوید.

مدارک لازم جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲-۱۴۰۳

مدارک مورد پذیرش برای مقطع کارشناسی پیوسته : داشتن مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم، دیپلم 3 ساله نظام جدید ( 6 – 3 – 3 ) نظری، فنی حرفه ای و کاردانش، دیپلم نظام قدیم سالی – واحدی / ترمی – واحدی رشته های نظری، فنی حرفه ای و کاردانش + مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی ( فوق دیپلم )

مدارک مورد پذیرش برای مقطع کارشناسی ناپیوسته: ارائه مدرک کاردانی (پیوسته یا ناپیوسته)

مدارک مورد پذیرش برای مقطع کاردانی پیوسته: داشتن مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم و یا یک مدرک دیپلم سه ساله نظام جدید رشته های نظری، فنی حرفه ای و کاردانش.

مدارک مورد پذیرش برای مقطع کاردانی ناپیوسته: ارائه مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم، دیپلم 3 ساله نظام جدید ( 6 – 3 – 3 ) نظری، فنی حرفه ای و کاردانش، دیپلم نظام قدیم سالی – واحدی / ترمی – واحدی رشته های نظری، فنی حرفه ای و کاردانش + مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی ( فوق دیپلم)

گذراندن 12 واحد جبرانی برای فارغ التحصیلان دیپلم نظری متقاضی رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد که شرط تجانس رشته را رعایت نکرده اند.

توجه: رشته تربیت بدنی از شرط تناسب با مدرک دیپلم ( کاردانی پیوسته ) مستثنی است.

آخرین مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲-۱۴۰۳

همانگونه که اشاره شد، افرادی که قصد پذیرش در رشته های بدون آزمون و صرفاْ بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد را دارند، باید حتماْ در مهلتی که از سوی سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تعیین شده، برای تکمیل مراحل ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که خارج از مهلت مقرر شده برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر یا بهمن ۱۴۰۲، دیگر امکان ثبت نام یا انتخاب رشته برای داوطلبان فراهم نخواهد شد. بنابراین داوطلبان با اطلاع از آخرین مهلت ثبت نام باید همه مدارک لازم و اطلاعات خواسته شده را تا تاریخ اعلامی در سایت بارگذاری نمایند.

توجه داشته باشید که اگر قصد ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد را دارید، باید در عین حال برای ثبت نام در دانشگاه آزاد از تفاوت دوره های تمام وقت و پاره وقت دانشگاه آزاد مطلع باشید.

مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲-۱۴۰۳

1 – مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org

2 – دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

3 – مطالعه شرایط و ضوابط و بررسی لیست رشته های دانشگاه آزاد

4 – آماده نمودن مدارک لازم برای ثبت نام

5 – خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه ثبت نام

6 – تکمیل فرم ثبت نام و فرم انتخاب رشته

7 – دریافت کد رهگیری ثبت نام

مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲-۱۴۰۳

یکی از مزیت های مهم تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ به عدم درج عنوان ” بدون کنکور ” و یا عباراتی دال بر پذیرش بدون کنکور در مدرک فارغ التحصیلی، تساوی قوانین و مقررات دانشگاه برای همه پذیرفته شدگان ( اعم از با کنکور و بدون کنکور )، عدم مغایرت شهریه دانشگاه آزاد برای پذیرفته شدگان با آزمون و بدون آزمون، عدم امکان نقل و انتقال و مهمانی در رشته های بدون آزمون و … است.

داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۲ هستند، لازم است نکاتی را در نظر بگیرند و با توجه به این نکات انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد خود را انجام دهند:

۱- دانشگاه آزاد یک دانشگاه شهریه پرداز است. بنابراین دانشجویان این دانشگاه پس از پرداخت شهریه هر ترم مجاز به حضور در کلاس درس و بهره مندی از دانشگاه خواهند بود.

۲- بعلاوه مد نظر قرار دادن مسافت رفت و آمد، هزینه و بازار کار رشته انتخابی و علاقه، باعث برنامه ریزی مناسب و انتخاب هر چه بهتر و دقیق تر رشته محل های مورد نظر در فرم انتخاب رشته خواهد شد.

در سال های اخیر دانشگاه آزاد رشته های خود را در مقاطع کاردانی و کارشناسی به دو روش با آزمون و بدون آزمون ارائه می دهد. از همین رو، امکان پذیرش متقاضیان در اکثر رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیه گروه های آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی وجود دارد. داوطلبان می توانند در موعد مقرری که برای دو نوبت مهر و بهمن ماه مشخص می شود، درخواست خود مبنی بر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را با مراجعه به سایت مربوطه و درج کد رشته محل های مورد نظر خود یا به صورت حضوری انجام دهند.

اطلاعیه

فرآیند نام نویسی بدون کنکور ورودی بهمن ماه دانشگاه آزاد، در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به دو صورت پیوسته و ناپیوسته و در زمان مقرر انجام می پذیرد.

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

متقاضیان علاقه مند به تحصیل در رشته های بدون کنکور، می توانند در صورت احراز شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. تمدید زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در هر یک از دو نیمسال تحصیلی مهر ماه و بهمن ماه به شرح زیر می باشد.

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مهر ماه

همان گونه که اشاره شد، داوطلبان می توانند با ثبت درخواست پذیرش خود در رشته های بدون کنکور کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد به تحصیل در رشته مورد علاقه خود مشغول شوند. طبق روال سال های گذشته، معمولاْ مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال اول سال تحصیلی ممکن است از مرداد ماه آغاز شود.

بعلاوه امکان مهلت مجدد ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد نیز وجود دارد و یا به دلیل استقبال داوطلبان و یا حتی برای بازماندگان از ثبت نام تمدید گردد. اما به دلیل این که در حال حاضر اطلاعیه ای در خصوص زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های آزاد ۱۴۰۲ تعیین نشده، لذا تمدید مهلت آن نیز مشخص نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد وارد شوید.

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در بهمن ماه

افرادی که قصد ادامه تحصیل بدون آزمون از نیمسال دوم این دانشگاه را دارند، می بایست با انتخاب یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه ۱۴۰۲ در زمان مقرر با مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اقدامات لازم را برای نام نویسی خود انجام دهند.

سال گذشته، ثبت نام در این دوره به صورت مجزا برای مقطع کاردانی و کارشناسی صورت گرفت که انتظار می روند زمان تقریبی آن در سال ۱۴۰۲ نیز از اواخر آذر یا اوایل دی ماه در نظر گرفته شود. با توجه به روند سالانه، امکان تمدید مهلت نام نویسی این فرآیند در سال ۱۴۰۲ نیز وجود دارد.

اطلاعیه

قبل از اینکه داوطلبان اقدام به نام نویسی در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کنند باید دفترچه راهنمایی که در همان زمان بر روی سایت قرار میگیرد را به خوبی مطالعه کنند. تا از لیست رشته های بدون کنکور و شرایط ثبت نام بدون کنکور و شرایط و ضوابط و قوانین دانشگاه آزاد اطلاعات کافی را دریافت کنند.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲-۱۴۰۳

همانگونه که پیش از این نیز اشاره شده است، دانشگاه آزاد در هر دو مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد. تفاوت پذیرش در ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد در مدارک مورد قبول برای پذیرش بوده و هر داوطلب با توجه به نوع رشته تحصیلی، سال فارغ التحصیلی و مدرک پایه باید مقطع مناسب را انتخاب کند.

رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد ۱۴۰۲-۱۴۰۳

این مقطع مختص فارغ التحصیلان دیپلم نظام سالی واحدی / ترمی واحدی، نظام جدید ( 3-3-6 ) و نظام قدیم رشته های فنی حرفه ای و کاردانش که پیش دانشگاهی ندارند می باشد. پذیرش داوطلبان کاردانی پیوسته این گروه از داوطلبان بر اساس معدل کل دیپلم آنها انجام می شود.

مهم ترین رشته های بدون کنکور مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ عبارتند از :

دانشگاه آزاد علاوه بر مقاطع کاردانی و کارشناسی به تفکیک برای هر دو مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ نیز دانشجو می پذیرد. تفاوت قبولی این دو مقطع مدارک مورد قبول برای پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی بوده و هر داوطلب با توجه به نوع رشته تحصیلی، سال فارغ التحصیلی و مدرک پایه باید مقطع مناسب را انتخاب کند.

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی
مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار مرتع و آبخیزداری
مهندسی بهداشت محیط بازیافت
ساخت پروتزهای دندانی آمار
مدارک پزشکی آموزش ریاضی
ایمنی صنعت و محیط کار آموزش حرفه و فن
ساخت و تولید آموزش دینی و عربی
صنایع چوب و کاغذ-سازه های چوبی آموزش راهنمایی و مشاوره
صنایع شیمیایی زبان انگلیسی
مواد زبان و ادبیات فارسی
معدن آموزش علوم تجربی
نقشه برداری روانشناسي و اموزش كودكان استثنايي
شهرسازی تربيت معلم مطالعات اجتماعي
صنایع نساجی آموزش و پرورش ابتدايي
مهندسی آبیاری باستان شناسي
مهندسی منابع طبیعی – محیط زیست تربيت معلم قرآن كريم
پرورش طیور علوم انتظامي
پرورش گاو و گاومیش ( پذیرش منحصرا برای دانشگاه آزاد اسلامی ) علم اطلاعات و دانش شناسي
تولیدات دامی مديريت
تولیدات گیاهی حقوق قضايي – علوم ثبتي
جنگلداری صنايع دستي
شیلات مرمت و احياي بناهاي تاريخي
چوب شناسی و صنایع چوب نوازندگي ساز ايراني
علوم و صنایع غذایی طراحي پوشاك
گیاه پزشکی علوم ازمايشگاهي دامپزشكي
ماشین های کشاورزی بهداشت مواد غذايي با منشاء دامي

رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد ۱۴۰۲-۱۴۰۳

این مقطع مختص آن دسته از افرادی است که فارغ التحصیل پایه فوق دیپلم یا همان کاردانی ( پیوسته / ناپیوسته ) باشند. دقت داشته باشید که ملاک پذیرش برای این گروه معدل کل کاردانی و فوق دیپلم آنها می باشد.

رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

این مقطع مختص فارغ التحصیلان دیپلم نظام سالی واحدی / ترمی واحدی و پیش دانشگاهی، نظام جدید و نظام قدیم 4 ساله بوده و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد برای این گروه بر اساس معدل کتبی دیپلم می باشد. البته داوطلبان فارغ التحصیل رشته های فنی حرفه ای و کاردانش و یا نظام قدیم بر اساس معدل کل دیپلم سنجیده می شوند.

مهم ترین رشته های بدون کنکور مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد سال ۱۴۰۲ عبارتند از :

مقطع گروه مهم ترین رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته
کارشناسی پیوسته ریاضی مهندسی برق مهندسی مکانیک مهندسی عمران مهندسی صنایع مهندسی کامپیوتر
تجربی مهندسی صنایع غذایی زیست سلولی مولکولی میکروبیولوژی شیمی کاربردی گیاه پزشکی
انسانی گرایش های مدیریت روانشناسی مشاوره حقوق حسابداری
هنر ارتباط تصویری عکاسی بازیگری طراحی لباس طراحی صنعتی
زبان زبان و ادبیات انگلیسی مترجمی زبان انگلیسی آموزش زبان انگلیسی مترجمی زبان فرانسه مترجمی زبان آلمانی

اخبار جدید ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

تمدید ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون های دانشگاه آزاد تا ۱۴ مهر

براساس باز نشر پرتال قدم یار، به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، ثبت‌نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته که پذیرش آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی است تا روز دوشنبه ۱۴ مهر ماه تمدید شد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط نسبت به تهیه کارت اعتباری، ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

مهلت ثبت نام داوطلبان مصاحبه دکتری در دانشگاه آزاد 

به گزارش بهداشت نیوز، ثبت نام داوطلبان شرکت در مصاحبه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از چهارشنبه ۱۱ خرداد آغاز شد و تا روز شنبه ۲۱ خرداد ماه ادامه دارد.

داوطلبان راه یافته به مرحله مصاحبه علمی به منظور شرکت در مصاحبه می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس http://azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای اطلاع از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شاهرود بر روی لینک کلیک کنید.

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی آخرین مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف کاردانی و کارشناسی پرداختیم. اطلاع از آخرین مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، باعث می شود تا داوطلبان شانس ثبت نام خود را از دست ندهند. چنانچه پس از مطالعه مقاله زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ سوالی در خصوص تاریخ و یا مهلت ثبت نام ورودی مهر و بهمن سال جاری داشته باشید، می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان مجرب ایران تحصیل، سوالات خود را در این زمینه در میان بگذارید و ابهامات خود را برطرف کنید.

پذیرش در 90 درصد از کل ظرفیت دانشگاه آزاد، بصورت بدون کنکور انجام می‌شود. بنابراین نحوه ثبت نام داوطلبان در ثبت نام بدون کنکور بسیار با اهمیت و حساس است. در صورت ثبت نام درست و انتخاب رشته دقیق، می‌توانید به راحتی در رشته مورد علاقه‌تان بدون شرکت در کنکور، دانشجو شوید. در صورتی که در روند ثبت نام دچار اشتباه شوید هم امکان دارد ثبت نام شما به کلی لغو شود. با تماس با مشاوران ایران تحصیل 9099075307 می‌توانید از راهنمایی‌های کارشناسان مجرب ما در طول ثبت نام بهره‌مند شوید. همچنین می‌توانید اطلاعات ثبت نام خود را در اختیار مشاور قرار بگذارید تا ثبت نام به صورت اینترنتی برای شما انجام شود.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام ورودی مهر کارشناسی دانشگاه آزاد چه زمانی آغاز می شود؟

ثبت نامکارشناسی دانشگاه آزاد مهر معمولا از مرداد ماه آغاز می شود.

 

آیا در مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد باید کد سوایق تحصیلی را دریافت نماییم؟

مهلت دریافت کد سوابق تحصیلی قبل از شروع ثبت نام می باشد.

 

آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد برای ترم مهر چیست؟

از زمان شروع ثبت نام به مدت 7 روز امکان ثبت نام خواهید داشت.

نظرات

65 دیدگاه دربارهٔ «مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲»

  1. Avatar photo امیر حسین رضایی گفت:

    سلام من از طریق کنکور سراسری و انتخاب رشته توی رشته مهندسی کامپیوتر واحد فیروزکوه قبول شدم ولی امکان رفتنش رو ندارم و یا امکان موندن در خوابگاه رو ندارم
    امکانش هست که دانشگاهی توی تهران واحد تهران جنوب یا… توی همین دوره مهر ماه با سوابق تحصیلی و بدون کنکور یا ظرفیت مازاد ثبت نام بشم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      ثبت نام اینترنتی دوره های بدون کنکور در حال حاضر به پایان رسیده است

  2. Avatar photo تینا گفت:

    سلام روزتون بخیر
    من برای کارشناسی پیوسته رشته زبان و ادبیات اسپانیایی ثبت نام کردم با معدل کتبی 11 و معدل کل 16.58 شانس قبولی برای پذیرش این رشته رو دارم؟؟
    لطفا جواب بدید خیلی نگرانم…

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      شانس تون معمولی است

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد

    ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ |ایران تحصیل

    انجام ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد برای تمامی داوطلبان واجد شرایط امکان پذیر است. همزمان با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم  می توانید انتخاب رشته نمایید. قبل از ثبت نام نیمسال دوم دانشگاه آزاد ابتدا دفترچه...
  • نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور

    نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور 1403+ زمان مشاهده | sanjesh

    هر ساله داوطلبان زیادی از سهمیه استعداد درخشان خود برای ادامه تحصیل به صورت دوره بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد استفاده می کنند، همچنین بعضی از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیز اقدام به پذیرش دانشجو به صورت...
  • تغییرات پذیرش براساس شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور

    تغییرات پذیرش بر اساس شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 1402

    شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور آنچه در حال حاضر برای قبولی در هر کدام از رشته‌های آزاد بدون کنکور مهم است، برخورداری از بالاترین نمره شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۲-۱۴۰۳ خواهد بود. یکی از مهم‌ترین تغییرات دانشگاه...
  • سامانه-ثبت-نام-دانشگاه-آزاد

    سامانه ثبت نام دانشگاه آزاد | Azmoon.iau.ac.ir

    دانشگاه آزاد به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پر متقاضی‌ترین دانشگاه‌های ایران، سامانه‌ای را تحت عنوان مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.iau.ac.ir راه اندازی کرده است تا تمامی متقاضیان نام نویسی بدون کنکور...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)