ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره تحصیلی تلفنی انتخاب رشته 1403 {24 ساعته} | sanjesh

مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته در سال های اخیر به دلیل مزایای ویژه ای که دارد طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، زیرا اکثر افراد برای مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور مراجعه می‌کنند تا بتوانند بازخورد خوبی دریافت کنند و یک انتخاب رشته درست و اصولی را تجربه نمایند.

توجه داشته باشید تعداد مراکز مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور در سطح کشور زیاد است، اما تمامی این مراکز دارای مشاوران مجرب و کاربلد نیستند. به همین دلیل باید در انتخاب مشاور تحصیلی دقت کنید. مشاوره تحصیلی دارای ویژگی‌های متعددی است که در این مقاله به طور کامل مورد بررسی قرار داده خواهد شد. باید بدانید افرادی که در مناطق محروم زندگی می‌کنند به راحتی می‌توانند با استفاده از تلفن از یک مشاور تحصیلی حرفه‌ای بهره مند شود. برای دریافت مشاوره تحصیلی مناسب جهت انتخاب رشته می‌توانید از طریق شماره 90990750307 با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی، یکی از انواع مشاوره است که می‌توان در اختیار متقاضی قرار داد. در واقع برای کسانی که امکان مراجعه حضوری به مشاور را ندارند، مشاوره تحصیلی تلفنی گزینه مناسبی است. حتی اگر تعداد جلسات مشاوره هم زیاد شود مشکلی پیش نخواهد آمد و هر جلسه می‌تواند ادامه مطالب جلسه قبل باشد و در نهایت به یک نتیجه مهم برسد.

مشاوره تحصیلی تلفنی از یک نظر دیگر دارای امتیاز مثبت است و آن هم زمان مشاوره می‌باشد. شما در اول صبح تا آخر شب هر زمانی که مناسب بدانید، می‌توانید از شخص مشاوره بگیرید و یا جلسات قبلی را ادامه دهید. نوع دیگر مشاوره، مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین است که با وارد کردن مشخصات و نتایج آزمون می‌توان رتبه را تخمین زد و یا با توجه به رتبه دانشگاه‌هایی با امکان قبولی را شناخت.

مشاوره تحصیلی تلفنی

برای کسب اطلاعات درباره بهترین مشاوره تحصیلی در تهران وارد لینک مربوطه شوید.

بنر کال تو اکشن

دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته

یکی از مهم‌ترین تصمیماتی که داوطلبان در روند تحصیل خود باید بگیرند، تصمیم برای انتخاب رشته‌ای است که در دانشگاه ادامه خواهند داد و برای کنکور سراسری در آن رشته سنجیده می‌شوند. در فرایند انتخاب رشته، وجود یک مشاوره تحصیلی دلسوز و آگاه بسیار مؤثر است و می‌تواند در آینده تحصیلی و شغلی فرد بسیار نقش داشته باشد. یکی از راه‌های بهره مندی از راهنمایی مفید و مؤثر، مشاوره تلفنی برای انتخاب رشته است.

افرادی که بنا به دلایلی از جمله دور بودن از مراکز مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور، مشغله‌های کاری و خانوادگی، امکان دریافت مشاوره حضوری را ندارند، می‌توانند از مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته استفاده نمایند. به دلیل اهمیت برخورداری از مشاوره مناسب در مسیر انتخاب رشته، در این مقاله به بررسی نقش مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته در موفقیت داوطلبان اشاره خواهیم کرد. پس تا انتها با ما باشید.

حساس‌ترین مرحله پذیرش در دانشگاه، انتخاب رشته می‌باشد و انجام اصولی آن به میزان بسیار زیادی قبولی شما را تضمین می‌کند. بسیاری از داوطلبان از نکاتی که باید برای انتخاب رشته رعایت کنند ، بی اطلاع هستند و در این راستا نیاز به یک مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته افزایش می‌باید. صرفه جوبی در زمان و هزینه و هم چنین عدم مراجعه حضوری به دفتر مشاور، از جمله مزیت‌های مشاوره تحصیلی تلفنی در مقطع انتخاب رشته است و می‌توانید از هر کجای ایران و با هر امکاناتی که هستید به بهترین مشاوران تحصیلی متصل شده و از با کیفیت‌ترین مشاوره بهره مند شوید.

اکثر دانش‌آموزان و دانشجویان بر این باورند که برای داشتن انتخاب رشته‌ی خوب، مهم‌ترین چیز دارا بودن کارنامه کنکور و نمره کنکور و رتبه‌ کنکور خوب است اما این افراد بیش از این ‌که به خودشان، اهدافشان، آینده‌شان و زندگی‌شان فکر کنند به نظر دیگر افراد و اهمیتی که مردم جامعه برای رشته‌های دانشگاهی مختلف قائل هستند، توجه می‌کنند. موضوع اصلی برای داشتن انتخاب رشته‌ی صحیح این است که خود و هدف نهایی خود را خوب بشناسند. در مورد خیلی از داوطلبان دیده شده که فرد در رشته‌ای پذیرفته شده است که علاقه‌ای ندارد و گاها علی رغم تمام تلاشش برای ورود به دانشگاه، از ادامه تحصیل در دانشگاه انصراف می‌دهند. برای همین است که مشاوره انتخاب رشته کنکور نقشی مهم در آینده شغلی و روحی تمامی دانش‌آموزان و دانشجویان دارد.

برای آشنایی با بهترین مشاوره انتخاب رشته تهران روی لینک بزنید.

دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته

اطلاعیه

با دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی از بهترین مراکز مشاوره می توانید انتخاب رشته مناسبی داشته باشید. 

 

بررسی مزایا و معایب مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور

در این بخش از مقاله تصمیم داریم به بررسی مزایا و معایب مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته بپردازیم. توجه داشته باشید تمامی خدماتی که توسط وبسایت ها، شرکت‌ها و ارگان‌ها به مردم ارائه می‌شود دارای مزایا و معایبی است که هر شخص باید قبل از استفاده از آن، از مزایا و معایب خدمات مورد نظر مطلع شود. در نتیجه مشاوره تحصیلی تلفنی هم یکی از خدمات پرطرفدار محسوب می‌شود و مطمئناً از این قاعده مستثنا نیست. به همین دلیل تصمیم گرفته‌ایم 2 پاراگراف مجزا را به مزایا و معایب مشاوره تحصیلی تلفنی اختصاص دهیم تا شما بتوانید با دید باز و آگاهی کامل از مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته استفاده کنید.

برای انتخاب رشته کنکور زبان کلیک کنید.

بنر انتخاب رشته

مزایای مشاوره تحصیلی با استفاده از تلفن جهت انتخاب رشته

در گام اول بهتر است سراغ مزایای مشاوره تلفنی برویم، زیرا مزایای این خدمات بیشتر از معایب آن است. یکی از مزایای منحصر به فرد این نوع از مشاوره عدم محدودیت مکانی است. در واقع این نوع از مشاوره تحصیلی به هیچ وجه به یک مکان خاص محدود نمی شود و شما از سراسر کشور می توانید به راحتی با استفاده از یک تلفن از این مشاوره استفاده کنید.

در ارتباط با مراجعه حضوری که برای دریافت مشاوره تحصیلی می تواند مفید باشد، بسیاری از افراد به دلایل مختلف از مشاوره تحصیلی حضوری استفاده نمی کنند، چراکه برخی مواقع داوطلبان زمان زیادی را باید صرف رفت و آمد به مراکز مشاوره کنند و زما زیادی را از دست خواهند داد. با دریافت مشاوره تلفنی می توانید به جای صرف زمان و هزینه زیاد، وقت خود را برای برنامه ریزی و مطالعه اختصاص دهید.  به همین استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی می تواند برای افرادی که از مشاوره تحصیلی حضوری اجتناب می کنند، انتخاب هوشمندانه ای باشد. در این صورت به هیچ عنوان نیاز به حضور شما در دفتر مشاوره نخواهد بود.

برای دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور هنر روی لینک کلیک کنید.

 

معایب مشاوره تحصیلی انتخاب رشته با استفاده از تلفن  

در این بخش از مقاله تصمیم داریم اطلاعاتی را در مورد معایب مشاوره تحصیلی تلفنی در اختیار شما قرار دهیم. در ابتدا بهتر است ذکر کنیم استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی تنها با شماره گیری از طریق تلفن به راحت‌ترین شکل امکان پذیر است. اما اینکه چه مشاوری با چه میزان تخصص و تسلط به مباحث پشت خط تلفن باشد از اهمیت زیادی برخوردار است. همین مسئله باعث می‌شود تا بسیاری از افراد را برای استفاده از این نوع مشاور دلسرد شوند.

توجه داشته باشید مشاوری که قصد دارد به یک داوطلب به صورت تلفنی مشاوره بدهد، باید تسلط و تخصص بیشتری نسبت به مشاوره حضوری داشته باشد و باید بتواند به صورت تلفنی بهترین نوع مشاوره را به مخاطب خود ارائه کند. بسیاری از افراد از تسلط و تخصص کافی برخوردار نیستند و نمی‌توانند خدمات درست را به متقاضی ارائه دهند. حال اگر شما تصمیم دارید از بهترین مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته استفاده کند بهترین گزینه برای شما استفاده از مشاوره تلفنی وب سایت ایران تحصیل است، زیرا مشاورین باسابقه و حرفه‌ای این مرکز می‌توانند با ارائه روش‌های نوین، به بهترین شکل ممکن راه انتخاب رشته درست و اصولی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. 

بررسی مزایا و معایب مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته

اطلاعیه

جهت دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی جهت انتخاب رشته، کافی است با مشاوران خبره و برجسته آکادمی ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 در ارتباط باشید تا شما عزیزان را به بهترین نحو راهنمایی کنند. 

 

بهترین مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور

تفاوتی که بین برترین مشاوره انتخاب رشته با سایر انتخاب رشته‌های تلفنی وجود دارد را می‌توان در رابطه با مطابقت رشته انتخابی با رشته تحصیلی دانست. بنابراین آنچه در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته صورت می‌پذیرد، صرف انتخاب چند کد رشته نخواهد بود. انجام آزمون‌های استعداد ، رغبت را می‌توان از جمله آزمون‌هایی دانست که توسط مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته صورت می‌پذیرد.

اگر بخواهیم بهترین مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور را به شما معرفی نماییم، باید مرکز مشاوره ایران تحصیل را به شما معرفی نماییم که با توجه دقیق خود به بسیاری از امور، می‌توانند بهترین انتخاب رشته را برای ما فراهم نمایند. جهت برقراری ارتباط با مشاوران این ایران تحصیل تنها کافی است با شماره‌ای که در سایت قرار دارد تماس حاصل کنید.

خدماتی که در مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته به مراجعین عزیز ارائه می‌گردد، منحصر به انتخاب رشته کنکور نمی‌باشد. مشاوره انتخاب رشته آنلاین، انتخاب رشته ارشد را می‌توان از جمله انتخاب رشته‌ها برای داوطلبان دانست. گرایش‌ها در مقطع ارشد موجب تخصصی شدن رشته شما خواهد بود و متناسب با آن در آینده شما می‌توانید جذب بازار کار شوید.

برای دریافت مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین روی لینک کلیک کنید.

بهترین مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور

جهت مطلع شدن از نحوه دریافت مشاوره افت تحصیلی بر روی لینک کلیک کنید.

ویژگی‌های انتخاب رشته مناسب

آخرین گام دانش‌آموزان برای ورود به دانشگاه انتخاب رشته کنکور است و از نظر بسیاری از مشاوران تحصیلی مهم‌ترین گام نیز همین انتخاب رشته کنکور محسوب می‌شود. به عبارت دیگر یک انتخاب غلط می‌تواند زحمات چندین و چند ساله داوطلب کنکور را بر باد دهد. از طرف دیگر یک انتخاب رشته کنکور مناسب به همان اندازه می‌تواند داوطلب کنکور را به رشته‌ه‎ای که به آن علاقمند است برساند و این نهایتاً منجر به رضایت شغلی و اشتغال هدفمند و کاهش نرخ بیکاری و افزایش بهورزی شغلی در جامعه خواهد شد.

مشاوران تحصیلی که مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری را ارائه می‌کنند، همواره این نکته را متذکر می‌شوند که داوطلب کنکور باید دقت داشته باشد که یک رشته خاص به تنهایی نه خوب است و نه بد زیرا اگر کسی که به آن رشته علاقمند است و استعداد ادامه آن را دارد، به تحصیل آن بپردازد. نتیجه کار مناسب خواهد بود در صورتی که عدم علاقه داوطلب کنکور به پرمخاطب‌ترین رشته‌های دانشگاهی هم یک نیروی کارآمد در آن رشته تربیت نخواهد کرد.

برای ارتباط با بهترین مشاور انتخاب رشته اراک روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

توجه به ظرفیت دانشگاه‌ها در فرایند انتخاب رشته

با توجه به آمار هر ساله کنکور متوجه می‌شویم که داوطلبان در رشته تجربی بیش از سایر رشته‌ها هستند. یعنی طبق آمار بیش از 60 درصد داوطلبان رشته‌های دانشگاهی مرتبط با رشته تجربی هستند و علاقمند به تحصیل در یکی از رشته‌های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی هستند. مشاوران ما در ایران تحصیل اطلاعات کاملی را در رابطه با تمامی رشته‌ها در اختیار داوطلبان عزیز قرار می‌دهند.

بنر انتخاب رشته کنکور

مشاوره تحصیلی تلفنی انتخاب رشته ریاضی 

انتخاب رشته ریاضی به شرطی می‌تواند مسیر موفقیت شما باشد که آگاهی خود را نسبت به رشته‌های ارائه شده در دانشگاه‌های مد نظر بالا ببرید و بدانید رشته مورد علاقه شما در کدام یک از دانشگاه‌های ایران رتبه بهتری دارد و با انتخاب صحیح و آگاهانه بتوانید به اهداف بزرگتر دست یابید. دغدغه اصلی کنکوری‌ها این است که چه طور می‌شود با رتبه خود در دانشگاه مد نظر در رشته مورد علاقه قبول شد. شما می‌توانید برای انتخاب رشته صحیح و درست با در نظر گرفتن علاقه و استعداد فردی با مشاوران ما تماس گرفته تا شما را در انتخاب راه زندگی راهنمایی کنیم.

همانطور که می دانید کنکور ریاضی سومین گروه آزمایشی پرجمعیت در کنکور سراسری است که در خود رشته‌های فنی مهندسی و علوم پایه را جای داده است. با توجه به آمار قبولی در رشته‌های مهندسی اصلی‌ترین هدف داوطلبان این رشته برای شرکت در انتخاب رشته ریاضی است. در سال‌های اخیر با توجه به آمارهای موجود از رشد نزولی متقاضیان این گروه آزمایشی، شانس قبولی داوطلبان در رشته‌های مهندسی بیشتر شده است. اما انتخاب رشته مناسب مستلزم آگاهی کامل شما از تمامی موارد مرتبط خواهد بود.

 

برای اینکه بدانید منظور از مشاوره تحصیلی چیست؟ وارد لینک مربوطه شوید.

 

مشاوره تحصیلی تلفنی انتخاب رشته تجربی 

به دلیل افت بازار کار در اکثر رشته‌ها جز تجربی، انتخاب رشته تجربی در میان دانشجویان سال به سال افزایش می‌یابد. انتخاب رشته تجربی می‌تواند مسیر موفقیت شما باشد فقط باید آگاهی خود را نسبت به رشته‌های ارائه شده در دانشگاه‌های مد نظر بالا ببرید و بدانید رشته مورد علاقه شما در کدام یک از دانشگاه‌های ایران رتبه بهتری دارد و با انتخاب صحیح و آگاهانه بتوانید به اهداف بزرگتر دست یابید دغدغه اصلی کنکوری‌ها این است که چه طور می‌شود با رتبه خود در دانشگاه مد نظر در رشته مورد علاقه قبول شد.

شما می‌توانید برای انتخاب رشته صحیح و درست با در نظر گرفتن علاقه و استعداد فردی با مشاوران ما تماس گرفته تا شما را در انتخاب راه زندگی راهنمایی کنیم. رشته تجربی عنوان پرجمعیت‌ترین گروه آزمایشی کنکور سراسری را دارد.

 

مشاوره تحصیلی تلفنی انتخاب رشته انسانی

انتخاب رشته انسانی یکی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزان رشته انسانی است قبول شدن در یکی از رشته‌های روانشناسی، حقوق حسابداری از اولویت دانشجویان این رشته می‌باشد. انتخاب رشته انسانی در میان دانشجویان سال به سال کاهش می‌یابد و این موضوع به دلیل معرفی نشدن درست این مجموعه و پتانسیل‌های آن است. انتخاب رشته انسانی نیز می‌تواند مسیر موفقیت شما باشد فقط باید آگاهی خود را نسبت به رشته‌های ارائه شده در دانشگاه‌های مد نظر بالا ببرید و بدانید رشته مورد علاقه شما در کدام یک از دانشگاه‌های ایران رتبه بهتری دارد  و با انتخاب صحیح و آگاهانه بتوانید به اهداف بزرگتر دست یابید.

دغدغه اصلی کنکوری‌ها این است که چه طور می‌شود با رتبه خود در دانشگاه مد نظر در رشته مورد علاقه قبول شد  در ادامه اطلاعاتی در مورد نحوه انتخاب رشته انسانی و انتخاب دانشگاه مطالبی را شرح داده‌ایم تا بتوانیم به پرسش‌های شما پاسخ دهیم و در انتخابی درست با در نظر گرفتن استعداد هر شخص در رشته مورد علاقه مؤثر واقع شویم اگر در انتخاب رشته انسانی رشته  مورد علاقه خود را انتخاب نکرده‌اید و در شناسایی استعداد خود تردید دارید شما می‌توانید برای انتخاب رشته صحیح و درست با در نظر گرفتن علاقه و استعداد فردی با مرکز آی مشاوره تماس گرفته تا با مشاوران و کارشناسان برتر، شما را در انتخاب راه زندگی راهنمایی کنیم.

مشاوره تحصیلی تلفنی انتخاب رشته هنر

مشاوره تحصیلی تلفنی انتخاب رشته هنر

انتخاب رشته هنر به شرطی می‌تواند مسیر موفقیت شما باشد که آگاهی خود را نسبت به رشته‌های ارائه شده در دانشگاه‌های مد نظر بالا ببرید و بدانید رشته مورد علاقه شما در کدام یک از دانشگاه‌های ایران رتبه بهتری دارد و با انتخاب صحیح و آگاهانه بتوانید به اهداف بزرگتر دست یابید. دغدغه اصلی کنکوری‌ها این است که چه طور می‌شود با رتبه خود در دانشگاه مد نظر در رشته مورد علاقه قبول شد. شما می‌توانید برای انتخاب رشته صحیح و درست با در نظر گرفتن علاقه و استعداد فردی با مشاوران ما تماس گرفته تا شما را در انتخاب راه زندگی راهنمایی کنیم. انتخاب رشته هنر در میان دانشجویان سال به سال کاهش می‌یابد و این موضوع به دلیل معرفی نشدن درست این مجموعه و پتانسیل‌های آن است.

بنر کال تو اکشن

مشاوره تحصیلی تلفنی انتخاب رشته زبان

شرکت در کنکور زبان‌های خارجی هم برای متقاضیان این رشته و هم برای متقاضیان گروه‌های آزمایشی اصلی از جمله ریاضی، تجربی، انسانی مجاز است. به این صورت که اگر داوطلبی خواهان شرکت در یکی از گروه‌های آزمایشی اصلی باشد نیز می‌تواند در کنکور زبان نیز شرکت کند. کارنامه انتخاب رشته زبان مدتی بعد از اعلام نتایج کنکور منتشر می‌شود و داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته زبان هستند 150 رشته را می‌توانند بر اساس اولویت انتخاب نمایند داوطلبان برای قبولی در رشته‌ی مورد نظر باید به رشته‌های زیر گروهی که در آن نمرات بالایی را به دست آورده‌اند توجه کرده و آن‌ها را در اولویت قرار دهند زیرا که شانس قبولی بیشتر است برای آگاهی دقیق از نحوه انتخاب رشته زبان باید با کارنامه و تأثیر سهمیه مناطق بر روی رتبه کاملاً آشنا باشید تا بتوانید در انتخاب رشته دانشگاه موفق باشید.

 

برای کسب اطلاعات نسبت به انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش بر روی لینک کلیک کنید.

 

آیا استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی ضروری است؟

این سؤال یکی از متداول‌ترین سوالاتی است که توسط اکثر افراد پرسیده می‌شود. به همین دلیل بهتر است در این بخش از محتوا این مبحث را مورد بررسی قرار دهیم. در ابتدا بهتر است ذکر کنیم که برخی از داوطلبان بر این باور هستند که ما خودمان می‌توانیم به تنهایی انتخاب رشته کنکور را انجام دهیم و نیازی به مشاوره نخواهیم داشت. قطعاً وارد کردن تعدادی کد ، کار دشواری نخواهد بود و هر داوطلب و حتی فرد بیسواد و ناآشنا با این موضوع نیز به سادگی می‌تواند برای شما چند کد را وارد نموده و نهایتاً در یکی از آن رشته‌ها پذیرفته شوید.

ضرورت مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته کلیه داوطلبان زمانی مشخص می‌شود که شما در یک رشته پذیرفته می‌شوید بدون اینکه با تجربه، علاقه، شخصیت و استعدادتان همخوانی داشته باشد. بنابراین در این شرایط ، داوطلبی که در حال حاضر دانشجو محسوب می‌شود ، با احساس سردرگمی فراوانی روبه رو می‌گردد. بنابراین مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین به جلوگیری از وقوع این مشکلات کمک خواهد نمود.

با توجه به کارنامه کنکور سراسری، داوطلبان می‌توانند در انتخاب رشته با آزمون دانشگاه‌های سراسری و آزاد شرکت نمایند. اما تفاوت بسیاری بین کد رشته‌های این دانشگاه و همچنین نحوه پذیرش آنان وجود خواهد داشت. مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته به شما کم می‌نماید تا با توجه به رتبه کسب شده بهترین انتخاب رشته را داشته باشید. در نهایت به سادگی می‌توانید با استفاده از شماره تماس موجود در صفحه از مشاوره تحصیلی تلفنی وب سایت ایران تحصیل استفاده کنید.

 

نکات مهم انتخاب رشته کنکور سراسری

برای انتخاب رشته کنکور سراسری، باید به ترتیب موارد زیر را مورد توجه قرار داد:

  •  به دست آوردن شناخت از رشته‌های مختلف و آینده شغلی آن‌ها (از طریق مشاور و اینترنت)
  •  شرکت در انتخاب رشته آنلاین (تخمینی)
  •  تعیین اولویت‌ها (دانشگاه؟ رشته؟ شهر؟)
  •  چیدمان گزینه‌ها بر اساس اولویت‌های فرد، از کم احتمال‌ترین گزینه‌ها به محتمل‌ترین آن‌ها

کاربرد مشاوره تحصیلی انتخاب رشته 1403

برخی از کاربردهای مشاوره تلفنی تحصیلی به شرح زیر است:

  • یک راهنمای خوب در انتخاب رشته

مشاوران تحصیلی متخصص در این زمینه با شما در تماس تلفنی با موبایل صحبت می‌کنند و با بررسی علاقه‌ها، استعدادها، و هدف‌های شما، به شما راهنمایی می‌کنند تا رشته تحصیلی مناسبی را انتخاب کنید. این راهنمایی‌ها شامل بررسی علاقه‌ها و استعدادهای شما، شناخت هدف‌ها و آرزوهای شما در زمینه تحصیلات، ارائه اطلاعات درباره رشته‌های مختلف و تحلیل فرصت‌های شغلی هر رشته است. مشاوران تحصیلی سعی دارند با استفاده از این اطلاعات، به شما کمک کنند تا رشته تحصیلی مناسبی را انتخاب کنید که با علاقه‌ها، استعدادها و هدف‌های شما سازگار باشد.

  • یک راهنمای خوب برای انتخاب یک دانشگاه مناسب

مشاوران تحصیلی با شما در مورد انتخاب دانشگاه و مقطع تحصیلی صحبت می‌کنند و راهنمایی می‌کنند. این مشاوران می‌توانند در مواردی مانند بررسی معیارهای انتخاب دانشگاه، ارائه اطلاعات درباره برنامه‌های تحصیلی، تحلیل مزایا و معایب هر دانشگاه و مقطع تحصیلی و توجیه تطابق بین رشته تحصیلی و دانشگاه به شما کمک کنند. با استفاده از مشاوره تحصیلی، شما می‌توانید تصمیمات بهتری درباره دانشگاه و مقطع تحصیلی خود بگیرید.

  • کمک برای رفه مشکات درسی

مشاوران تحصیلی با بررسی علایق و استعدادهای فرد، فرصت‌های شغلی مرتبط با هر رشته، تحلیل مسیر حرفه‌ای و درخواست‌های بازار کار، به فرد کمک می‌کنند تا بهترین تصمیم را در انتخاب رشته تحصیلی خود بگیرد. آن‌ها با استفاده از تخصص و تجربه خود، به فرد کمک می‌کنند تا رشته‌ای را انتخاب کند که با علاقه‌ها، استعدادها و هدف‌های فرد سازگار باشد و به او در دستیابی به موفقیت و رضایت شغلی کمک کند.

  • کمک به رشد مهارت های تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی می‌تواند به شما در تقویت مهارت‌های تحصیلی، مدیریت زمان و ارتباطی کمک کند. مشاوران تحصیلی با تحلیل نیازهای آموزشی شما، دوره‌های مناسب را معرفی می‌کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند اطلاعات در مورد دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای و دوره‌های آموزشی تلفنی به شما ارائه دهند. این مشاوره می‌تواند به شما کمک کند تا مهارت‌ها و دانش لازم برای پیشرفت در رشته تحصیلی خود را افزایش دهید.

شما عزیزان می توانید از مشاوره تحصیلی حتی با گوشی همراه خود نیز بهره مند شوید. تنها کافی است با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور سراسری از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل این بخش را  به این موضوع اختصاص دادیم. لازم به ذکر است بدانید آن دسته از داوطلبانی که مایل به پذیرش در دانشگاه‌های سراسری هستند می‌توانند با استفاده از انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش و آموزش کشور از رشته‌های احتمالی که با توجه به رتبه کسب شده خواهند توانست پذیرفته شوند آگاه گردند. و پس از آن مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته بدان‌ها کمک خواهد نمود تا انتخاب رشته موفقی داشته باشند.

یکی از خدماتی که بهترین مشاوره به کلیه داوطلبان ارائه می‌نماید این است که برای آن دسته از داوطلبانی که مایل به انتخاب رشته‌های کنکور هنر می‌باشند، کمک خواهد نمود تا بتوانند از آزمون عملی کنکور هنر برای رشته هنر آگاه شوند. مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما کمک خواهد نمود تا با استفاده از شناختی که از خود کسب می‌نمایید، می‌توانید به این نکته دست یابید که آیا در رشته هنر آینده شغلی مناسبی خواهید داشت؟ یا در سایر گروه‌های آزمایشی؟

جهت استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته برای انتخاب رشته می‌توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه حتی در ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان عزیز خواهند بود. همچنین کلیه خدمات به صورت رایگان می‌باشند و هر داوطلب می‌تواند به صورت رایگان از این خدمات بهره‌مند شود.

مشاوره تحصیلی تلفنی ایران تحصیل

جهت آشنایی با بهترین مشاوره تحصیلی در کرج وارد لینک مربوطه شوید. 

مشاوره تحصیلی تلفنی ایران تحصیل

آکادمی مشاوره تحصیلی ایران تحصیل، با داشتن کادری مجرب با مشاوره‌های تخصصی که ارائه می‌دهد، افراد زیادی را به هدفشان که همان موفقیت در فرایند انتخاب رشته است نزدیک‌تر کرده است. مرکز مشاوره ایران تحصیل از افرادی که سابقه کسب رتبه‌های عالی داشته‌اند و در دانشگاه‌های معتبر کشور تحصیل کرده‌اند، به عنوان نخبگان ایران یاری گرفته تا بتواند به متقاضیان خدمات مشاوره‌ای مفیدی ارائه دهد.

این مرکز مشاوره می‌تواند برنامه ریزی‌های تحصیلی شما را از ابتدا تا انتها (مطالعه برای کنکور و تمام عوامل مؤثر در آن، روز آزمون و نحوه عملکرد مناسب در جلسه و در نهایت انتخاب رشته با قائده و هوشمندانه) برنامه ریزی کند و شما را در تمام مراحل این مسیر یاری کند.

تفاوت ایران تحصیل با سایر مراکز مشاوره چیست؟

تفاوت‌های زیادی بین وب سایت ایران تحصیل و سایر مشاوره‌های انتخاب رشته وجود دارد. یکی از موارد مربوط به مشاور است. توجه داشته باشید ایران تحصیل دارای مشاورین مجرب، با تجربه و معتبری می‌باشد. بسیاری از شرکت‌های مشاوره دیگر یک مشاور معتبر و معروف استخدام کنند و در کنار آن از دستیاران بی تجربه بهره می‌برند زیرا در این صورت می‌توانند سود بیشتری به دست بیاورند در نتیجه خدمات بی کیفیت ارائه می‌دهند. این مسئله یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های بین مشاورین وب سایت ایران تحصیل و مشاورین سایر شرکت‌ها وب سایت می‌باشد. مبحث بعد مربوط به قیمت مناسب نسبت به کیفیت مشاوره است. این نکته را در نظر داشته باشید ایران تحصیل باکیفیت‌ترین مشاوره را به داوطلبان ارائه می‌دهد. در واقع مشاوره این وب سایت بسیار هدفمند می‌باشد از وی دیگر در مقابل هزینه مناسبی را دریافت می‌کنند. اما برخی از شرکت‌ها خدمات باکیفیت و هدفمند ارائه نمی‌کنند اما مبلغ زیادی دریافت می‌نمایند.

حرفه ای ترین مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته

 

جدیدترین اخبار پیرامون مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته

فعالیت 13 مرکز مشاوره تحصیلی کنکور در استان مرکزی

براساس اعلام معاون فرهنگی و پژوهشی استان مرکزی در حال حاضر در شهرستان‌های اراک، خمین، آشتیان، خنداب، زرندیه، ساوه، سربند، شازند، دلیجان، فراهان، کمیجان، نوبران و محلات 13 مرکز مشاوره تحصیلی در حال فعالیت و آماده خدمت رسانی به داوطلبان کنکور سراسری هستند.

فعالیت 11 مرکز مشاوره تحصیلی انتخاب رشته کنکور در استان قزوین

از آنجا که فرایند انتخاب رشته بسیار اهمیت دارد، مراکز ارائه مشاوره تحصیلی بسیاری در سراسری کشور ایجاد شده‌اند تا بتوانند در این مسیر سرنوشت ساز به داوطلبان کمک کنند. در حال حاضر براساس اعلام رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان قزوین، 11 پایگاه مشاوره تحصیلی کنکور در حال فعالیت هستند. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این مراکز، بهترین راهکار برای انتخاب رشته درست را انتخاب کنند.

جدیدترین اخبار پیرامون مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته

جهت اطلاع از نحوه دریافت مشاوره ثبت نام دانشگاه بر روی لینک کلیک نمایید. 

خلاصه مطلب

دریافت مشاوره تحصیلی تلفنی انتخاب رشته برای داوطلبانی که در این آزمون سرنوشت‌ساز شرکت کرده و وارد فرایند انتخاب رشته شده‌اند، بسیار اهمیت دارد. در این مقاله سعی کردیم به مزایای دریافت مشاروه تلفنی جهت انتخاب رشته اصولی اشاره کنیم. مطمئناً تا قبل از مطالعه این مقاله اطلاعات دقیقی نسبت به مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته در اختیار نداشته‌اید، اما در حال حاضر با یکی از بهترین مراکز مشاوره تحصیلی آشنا شده‌اید که بهترین خدمات را به صورت تلفنی و حضوری ارائه می‌کند و کمترین هزینه را دریافت می‌نماید.

در این مقاله از با اطلاع مزایا و معایب مشاوره تحصیلی تلفنی، ضرورت استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی و بسیاری موارد دیگر می‌توانید در هنگام انتخاب رشته، بهترین عملکرد را داشته باشید. چنانچه نیازمند دریافت بهترین مشاوره تحصیلی تلفنی از مشاوران خبره و کارآزموده ایران تحصیل هستید، کافی است با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا در اسرع وقت راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما داوطلبان عزیز قرار دهند. 

 

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

 

 

5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مزایای استفاده از مشاوره تلفنی ایران تحصیل چیست؟

صرفه‌جویی در زمان، دریافت مشاوره عالی و هدفمند و بسیاری از موارد دیگر که در مقاله ذکر شده است.

تفاوت استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی نسبت به مشاوره حضوری چیست؟

مشاوره تلفنی در تمام زمان روز در  دسترس است، اما این مسئله در مورد مشاوره حضوری صدق نمی‌کند.

زمینه فعالیت مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره ایران تحصیل چیست؟

این مجموعه در تمام مقاطع تحصیلی با داشتن کادری مجرب آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به شما عزیزان می‌باشد. 

نظرات

72 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره تحصیلی تلفنی انتخاب رشته 1403 {24 ساعته} | sanjesh»

  1. Avatar photo معصومه رضایی گفت:

    سلام ببخشید من سال ۹۴ رشته کاردانش کامپیوتر تولید چند رسانه ای رو خوندم و دیپلم گرفتم معدلم شد۱۵/۵۰ میخواستم بدونم میتونم بدون کنکور دانشگاه ثبت نام کنم و طراحی دوخت بخونم

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله مشکلی ندارید
      فقط به شرطی که پیش دانشگاهیو خوانده باشید.

    2. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر شما بدون هیچ محدودیتی میتوانید ثبت نام بفرمایید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • انتخاب رشته بدون کنکور

    راهنما انتخاب رشته بدون کنکور با سوابق تحصیلی 1403 + نکات قبولی

    فرآیند انتخاب رشته‌ بدون کنکور در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و همچنین پردیس خودگردان دو بار در سال انجام می‌شود. مهلت انتخاب رشته بدون کنکور ورودی بهمن از 3 تا 8 بهمن ماه بوده و...
  • رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین

    رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین 1403 + شرایط پذیرش

    دانشگاه علوم انتظامی امین تنها دانشگاه افسری در ایران است که داوطلبان واجد شرایط می توانند از میان یکی از رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین رشته دلخواه خود را انتخاب کرده، مشغول به تحصیل شده و فارغ التحصیل شوند....
  • آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی

    ثبت نام آزمون مشاوره ای هدایت تحصیلی 1403 + ورود my.medu.ir

    شاید تا به حال نام آزمون هدایت تحصیلی را شنیده باشید اما ندانید که چیست و چه کاربردی دارد. آزمون های مشاوره ای هدایت تحصیلی، برای دانش آموزان پایه نهم برگزار می شوند. در واقع، این آزمون ها به دانش...
  • رشته‌های قطبی کنکور

    رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ + دانشگاه ها و شرایط پذیرش

    لیست رشته‌های قطبی کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد. داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته می‌باشند، بایستی توجه داشته باشند که اگر رشته مورد نظر آن‌ها به صورت گزینش بومی قطبی است، برای افزایش احتمال قبولی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)