ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۳

مشاوره انتخاب رشته ارشد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پس از اعلام نتایج، یکی از مهم ترین مواردی که لازم است مد نظر داشته باشید، استفاده از راهنمایی های مشاوره انتخاب رشته  است. مشاوره انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد تا حدودی با مشاوره انتخاب رشته ارشد سراسری به دلیل تفاوت در ظرفیت و همچنین نحوه پذیرش این دو دانشگاه متفاوت است. داوطلبانی که نمی توانند به صورت حضوری با ما در ارتباط باشند، می توانند از مشاوره تلفنی انتخاب رشته آزمون ارشد رایگان بهره مند شوند.

آیا مشاوره انتخاب رشته ارشد ضروری است؟

ضرورت ها و اولویت ها را اهداف ما تعیین می نمایند. هدف شما از ورود به مقطع کارشناسی ارشد چیست؟ پس از قبولی قصد دارید چه کاری را انجام دهید؟ چقدر برای پذیرش در این مقطع تلاش نموده اید؟ از نظر علمی چه رتبه ای را به خودتان می دهید؟ پاسخ تمام این سوالات می تواند ضرورت مشاوره ارشد را تعیین نماید. با توجه به اینکه در سال های گذشته شاهد خطاهای انتخاب رشته بوده ایم، ما به برخی از اشتباهات رایج داوطلبان اشاره خواهیم نمود.

برخی از داوطلبان بدون مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته اقدام به وارد نمودن کد رشته محل ها می نمایند و به همین دلیل پس از پذیرش دچار مشکلاتی می شوند. این اشتباهات می تواند در ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد نمود بیشتری پیدا کند. زیرا به عنوان مثال عدم آشنایی با قوانین پذیرش تکمیل ظرفیت می تواند موجب شود تا شما امکان ادامه تحصیل در رشته فعلی را از دست بدهید.

عدم آشنایی با تکنیک های انتخاب رشته موجب می شود تا شما حتی با وجود داشتن رتبه خوب نتوانید در رشته مورد علاقه خود پذیرفته شوید.ارائه راهنمایی به شما در مشاوره انتخاب رشته ارشد سراسری مانع از بروز این خطا می شود. عکس این مورد نیز صادق است. ما در برخی از موارد شاهد این موضوع هستیم که داوطلبان با وجود عدم دارا بودن رتبه خوب، باز هم توانسته است در بهترین دانشگاه ها پذیرفته شوند.

نکات مورد توجه مشاوره تلفنی انتخاب رشته آزمون ارشد

یک مشاوره انتخاب رشته ارشد چه کاری انجام می دهد که شما نمی توانید انجام دهید؟؟ ما به برخی از نکات مهمی که لازم است به هنگام انتخاب رشته مورد توجه قرار دهید، اشاره خواهیم نمود. اما باید یک نکته مهم را مورد توجه قرار دهید که شما در صورتی که بتوانید تمام موارد را رعایت نمایید می توانید انتخاب رشته اصولی داشته باشید.

علاقه را در اولویت بگذارید

یکی از تفاوت هایی که ادامه تحصیل در مقطع ارشد نسبت به سایر مقاطع دیگر دارد، به انجام پایان نامه و مقاله های بسیار و لزوم تحقیقات مربوط می شود. به همین دلیل قبل از انجام انتخاب رشته، بهتر است اولویت خود را برای انتخاب رشته آزمون ارشد مورد علاقه خود قرار دهید. زیرا در صورتی که علاقه ای به آن نداشته باشید، نمی توانید به انجام تحقیقات بپردازید.

اولویت بندی خود را به صورت درست انتخاب نمایید

اولویت بندی خود را به صورت درست انتخاب نمایید

یکی از نکاتی که در مشاوره انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۳ ما به تمامی داوطلبان ارائه می نماییم این است که برای وارد نمودن کد رشته محل های خود، اولویت بندی کنید. سازمان سنجش برای پذیرش هر یک از متقاضیان انتخاب رشته بر اساس اولویت بندی در فرم مربوط به انتخاب رشته ، بررسی های لازم را به انجام می رسانند. به همین دلیل بدون در نظر گرفتن رتبه کسب شده خود کد رشته محل ها را وارد نمایید.

انتخاب منطقی داشته باشید

از دیگر مواردی که ما در مشاوره تلفنی انتخاب رشته آزمون ارشد به تمامی داوطلبان تاکید می کنیم این است که ریسک نکنید. قطعا ریسک کردن در برخی از موارد موجب بهتر شدن شرایط شما خواهد شد. اما در این مورد ما بر منطق تاکید می نماییم . زیرا با توجه به اینکه 100 کد رشته محل دارید، بهتر است که از دانشگاه هایی که شانس قبولی شما در آن بیشتر است غافل نشوید.

در  انتخاب رشته روزانه دقت بیشتری داشته باشید

همانطور که می دانید دانشگاه های دوره روزانه پس از پذیرش برای داوطلبان، امکان ادامه تحصیل را فراهم نخواهد نمود. به همین دلیل توصیه اکید ما ان است که با استفاده از مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد حتما از مشاوره های لازم بهره مند شوید و سپس برای انتخاب رشته اقدام نمایید.

 هنوز هم شانس قبولی دارید

بریخ از متقاضیان به هنگام مراجعه به مشاوره انتخاب رشته ارشد سراسری و آزاد این مورد را عنوان می نمایند که با توجه به نتایج کنکور ارشد موفق به پذیرش در دانشگاه نشده اند و به همین دلیل نا امید از ادامه تحصیل می باشند. کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور راه را برای داوطلبانی که در رشته های با ازمون پذیرفته نشده اند باز نموده است.

برای ویرایش انتخاب رشته ارشد آزاد کلیک کنید.

برای کارت اعتباری انتخاب رشته بدون آزمون اقدام نمایید

خوشبختانه امکان ورود به رشته های بدون کنکور برای تمامی داوطلبان ایجاد شده است که در رشته های بدون کنکور پذیرفته شوند. در رابطه با خدمات مشاوره انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد برای داوطلبان با آزمون و بدون آزمون هیچ گونه محدویتی قرار نداده ایم. پس از خرید کارت اعتباری می توانید در انتخاب رشته شرکت نمایید.

از شرایط انتخاب رشته اطلاع یابید

از شرایط انتخاب رشته اطلاع یابید

یکی از محاسن استفاده از مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد برای تمامی داوطلبان این است می توانند از تمامی شرایط مربوط به انتخاب رشته آگاهی یابند. به عنوان مثال برای ادامه تحصیل رشت های دارای شرایط خاص، لازم است ابتدا مجوز لازم برای ادامه تحصیل را از سازمان مربوطه اخذ نمایید و سپس برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایید.

سهمیه پذیرش را در نظر بگیرید

در برخی از دانشگاه ها پذیرش را برای برخی از سهمیه ها به صورت جداگانه در نظر می گیرند. به همین دلیل ممکن است شما حتی در صورت داشتن یک رتبه خوب، اما بی توجه به سهمیه ها ، شانس قبولی خود را از دست دهید و یا حالت عکس آن نیز می تواند برای داوطبانی باشد که از سهمیه برخوردارند اما به دلیل عدم آگاهی از این سهمیه ها، نتوانند در رشته مورد نظر خود پذیرفته شوند.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا به برخی از نکات مهم مشاوره انتخاب رشته ارشد اشاره نماییم.متقاضیانی که از بضاعت مالی کافی برخوردار نمی باشند، می توانند از مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد استفاده نمایند. همچنین برای داوطلبانی که به صورت حضوری نمی توانند به مرکز ما تشریف بیاورند، ما امکان مشاوره تلفنی انتخاب رشته آزمون ارشد سراسری و آزاد را فراهم نموده ایم. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چه زمانی می توانیم برای مشاوره تلفنی انتخاب رشته آزمون ارشد 99 تماس بگیریم؟

برای مشاوره انتخاب رشته ارشد داوطلبان تمامی رشته ها می توانند در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل نمایید.

 

هزینه مشاوره انتخاب رشته ارشد سراسری چقدر است؟

برای افرادی که از بضاعت مالی کافی برخوردار نمی باشند، امکان مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد را فراهم نموده ایم.

 

چگونه می توانم یک انتخاب رشته اصولی داشته باشم؟

برای اطلاع از تکنیک های مشاوره انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد و سراسری می توانید به سایت وارد شوید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور