ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۹۱
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰
مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چنانچه دانشگاه بقیه الله را برای ادامه تحصیل انتخاب نموده اید، بهتر است از مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله اطلاع یابید و همه چیز درباره دانشگاه بقیه الله را بدانید. از مزایای دانشگاه بقیه الله نسبت به سایر دانشگاه دارای شرایط خاص، داشتن رشته های پزشکی و پیراپزشکی می باشد. معایب دانشگاه بقیه الله آنقدر کم است که با وجود جو دانشگاه بقیه الله فراموش می شود. در ادامه به پاسخ این سوال که پزشکی بقیه الله خوبه؟ خواهیم پرداخت.

مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله به نسبت سایر دانشگاه های دیگر تا حدودی متفاوت می باشد. با توجه به اینکه مزایای دانشگاه بقیه الله بسیار بیشتر از معایب آن می باشد و همچنین امنیت شعلی و یا تحصیلی برای پذیرفته شدگان این دانشگاه وجود خواهد داشت، لذا شرایط تحصیلی و شغلی بسیار بهتری را برای داوطلبان در آینده فراهم خواهد نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با همه چیز درباره دانشگاه بقیه الله می توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

 

جهت اطلاع دقیق از مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله شرایط پذیرش در این دانشگاه و حقوق دوران دانشجویی این دانشگاه از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

می توان گفت که مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله برای تمامی رشته های پزشکی و پیراپزشکی یکسان می باشد.

 

 

مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله چیست؟

 

مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله چیست؟

مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله چیست؟

 

تحصیل در هر یک از دانشگاه‌های کشور مزایا و معایب خاص خود را خواهد داشت. به طور معمول ما در دانشگاه هایی که شرایط یکسانی دارند، به دنبال اطلاع از مزایا و معایب نمی باشیم . اما برای دانشگاه های با شرایط خاص معمولاً به دنبال کسب اطلاعات بیشتری برای انتخاب رشته و یا ادامه تحصیل در دانشگاه هستیم.

رویکرد دانشگاه بقیه الله برای تحصیل دانشجویان نسبت به سایر دانشگاه‌های دیگر کمی متفاوت می باشد. قبل از اینکه به مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله پردازیم، بهتر است مقایسه‌ای با برخی از دانشگاه‌های دارای شرایط خاص همانند دانشگاه فرهنگیان صحبت کنیم. همانند دانشگاه فرهنگیان، شما از بدو ورود به این دانشگاه به استخدام سپاه پاسداران در خواهد آمد.

مطابق با آنچه در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی می گذرد و یا برخی از دانشگاه های با شرایط خاص دیگر، شما به هنگام تحصیل در این دانشگاه نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نخواهید داشت و خود دانشگاه؛ تمامی این هزینه ها را متقبل خواهد شد. همچنین برای ارائه خوابگاه نیز هیچ گونه هزینه ای از شما دریافت نمی شود.

 

برای اطلاع از رشته های دانشگاه بقیه الله ۱۴۰۳ بر روی لینک کلیک کنید.

 

لیست کامل مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله

آنچه در ادامه به عنوان مزایا و معایب این دانشگاه ارائه خواهد شد، برای برخی داوطلبان ممکن است نسبی باشد. بدین معنا که از نظر آنها این وضعیت این دانشگاه به عنوان معایب آن شناخته شود و یا به همچنین معایب آن را نتوان از جمله بدی های این دانشگاه محسوب نمود. اما به طور کلی با توجه به نظر اکثریت دانشجویان این دانشگاه اما در این مورد ارائه مطالبی خواهیم نمود.

 

برای اطلاع از مراحل و جزئیات معاینه پزشکی دانشگاه بقیه الله ۱۴۰۳ بر روی لینک کلیک کنید.

 

مزایای دانشگاه بقیه الله

یکی از مهمترین مزایای دانشگاه بقیه الله این است که شما از همان زمانی که وارد دانشگاه می شوید، دغدغه استخدام را نخواهید داشت. چرا که از همان بدو ورود به استخدام سپاه پاسداران در خواهید آمد و متناسب با نیاز این سازمان در آینده سازماندهی خواهید شد و در مراکز درمانی مشغول به کار می شوید.

برخلاف سایر دانشگاه های روزانه و دولتی کشور، شما برای تحصیل در این دانشگاه نیاز به  پرداخت هیچگونه هزینه‌ ای اعم از تغذیه، امکانات رفاهی، خوابگاه و غیره نخواهید داشت. تمامی این هزینه ها را دانشگاه بقیه الله بر عهده خواهد گرفت.

دانشجویان پسری که در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند، نیازی به گذراندن خدمت سربازی نخواهند داشت و تحصیل آنها از جمله سال های سنوات خدمت آنها در آینده پس از اشتغال به کار محسوب می شود. همچنین برای خدمات سربازی نیز دانشجویان ممکن است در مناطق خاصی نیاز به خدمت رسانی در مراکز درمانی باشد.

بورسیه تحصیلی دانشگاه بقیه الله نیز از جمله مزایای بسیار مهم این دانشگاه محسوب می شود که داوطلبان و پذیرفته شدگان این دانشگاه می‌تواند پس از فارغ التحصیلی برای تحصیلات تکمیلی خود به راحتی ادامه تحصیل دهند. این مزیت خصوصاً برای رشته های پزشکی و همچنین دستیاری از جمله مزایای بسیار مهم این دانشگاه محسوب می باشد.

 

برای دریافت سوالات مصاحبه دانشگاه افسری سپاه بر روی لینک کلیک کنید.

 

معایب دانشگاه بقیه الله

 

معایب دانشگاه بقیه الله

معایب دانشگاه بقیه الله

 

با وجود تمام مزایای که دانشگاه بقیه الله از آن برخوردار است، معایب دانشگاه بقیه الله نیز وجود خواهد داشت که به شرح زیر می باشد.

برای دانشجویان مجرد امکانات رفاهی همانند خوابگاه به صورت رایگان در اختیار دانشجویان قرار داده می شود. اما متاسفانه برای دانشجویان متاهل دانشگاه تعهدی در قبال ارائه خوابگاه به پذیرفته شدگان نخواهد داشت. به همین دلیل گاهی دانشجویان ملزم به دریافت خوابگاه می‌شوند.

از جمله مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله این است که پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه بر اساس نیاز سپاه پاسداران تقسیم‌بندی خواهید شد و ممکن است در شهر و یا استانی غیر از محل سکونت خود مشغول به کار شوید. این موضوع برای برخی از خانم ها و آقایان کمی دشوار می باشد و می توان آن را در زمره معایب این دانشگاه محسوب نمود.

با توجه به شرایط خاص بودن این دانشگاه مصاحبه های پزشکی و همچنین گزینشی سختی که برای پذیرش داوطلبان در نظر می گیرند، این موضوع موجب استرس بیشتر در داوطلبان علاقمند به تحصیل در این دانشگاه می شود. همچنین ادامه تحصیل در این دانشگاه همانند سایر دانشگاه های دولتی از نظر شرایط و جو دانشگاه نخواهد بود.

برای خانم ها و آقایانی که روحیه کار جهادی را ندارند، علاقه‌ای به انجام این کارها ندارند با توجه به اردو های بسیار زیادی که این دانشگاه در طول سال برگزار می نماید و یا اقدامات جهادی ممکن است ادامه تحصیل برای آنها کمی دشوار به نظر برسد و به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از انتخاب این دانشگاه ابتدا از شرایط تحصیل آن اطلاعات لازم را به دست آورید.

پس از فارغ التحصیلی و در صورتی که شما به عنوان یک پزشک و یا داروساز و هر عنوان دیگری که فارغ‌التحصیل شده اید در بیمارستان‌های عادی و سطح شهر ارائه خدمت کنید. این امکان را نخواهید داشت چرا که شما بورسیه این دانشگاه می باشید و در صورتی که بخواهید از این بورسیه خارج شوید، چنانچه دانشگاه با شما موافقت نماید لازم است تمام هزینه ها را به دانشگاه پرداخت کنید.

جهت اطلاع از حقوق دانشگاه افسری سپاه بر روی لینک کلیک کنید.

 

پزشکی بقیه الله خوبه؟

این سوال پزشکی بقیه الله خوبه؟ بسیار کلی می‌باشد و از نظر هر فردی خوب و بد ممکن است تعریف متفاوتی داشته باشد. اما در واقع باید بگوییم اگر منظور از خوب بودن، اطمینان از شاغل شدن و استخدام در آینده باشد؛ بله! پزشکی بقیه الله بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود و یا از نظر پرداخت هزینه های تحصیل نیز شما هیچگونه دغدغه مالی در این دانشگاه نخواهید داشت.

باید پذیرفت که رشته های ارائه رشته در دانشگاه بقیه الله برای گرفتن تخصص محدود می باشد و تنها در رشته‌های خاصی خواهد بود. اما یکی از مزیت‌های مهم آن همانطور که ذکر گردید، بورسیه شدن دانشجویان برای ادامه تحصیل خواهد بود. همچنین دانشجویان پزشکی این دانشگاه برای منظور خاصی تربیت و تعلیم داده می شود که در آینده بتوانند به جامعه بزرگ ایران خدمت کنند.

از نظر کیفیت تحصیلی در رابطه با دانشجویان پزشکی و مقایسه آن با سایر دانشگاه های کشور هیچگونه تفاوتی نمی توان مشاهده نمود. زیرا هر دو این دانشگاه‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. اما از نظر ساختار آموزشی ممکن است پزشکی این دانشگاه با سایر دانشگاه های دولتی کمی متفاوت به نظر می رسد. همچنین جو دانشگاه بقیه الله متفاوت می باشد.

 

برای اطلاع از نحوه گزینش دانشگاه بقیه الله ۱۴۰۳ بر روی لینک کلیک کنید.

 

جو دانشگاه بقیه الله

 

پزشکی بقیه الله خوبه؟

پزشکی بقیه الله خوبه؟

 

در رابطه با جو دانشگاه بقیه الله باید گفت بسیجی و جهادی می باشد و به طور کلی می‌توان گفت از جو بسیار سالم خوبی برخوردار است. همکاری و مشارکت برای پروژه های مختلف در این دانشگاه بسیار مهم است و دانشجویان به طور کلی تیمی و گروهی در برخی از امور با یکدیگر مشارکت می کنند. بنابراین داشتن روحیه تیمی برای دانشجویان این دانشگاه بسیار ضروری می باشد.

برای خانم های چادری و محجبه نیز تحصیل در این دانشگاه با همکلاسی ها و دانشجویان دیگری همراه خواهد بود. که همانند خود آنها نیز مقید به حجاب و پوشش کامل می باشند. همچنین از نظر نوع نگاه آنها به مسائل مختلف و یا موارد دیگر، تشابه زیادی وجود دارد و این شباهت ها موجب می شود که ارتباط بهتری بتوانند با یکدیگر برقرار نمایند.

می توان گفت عمده دانشجویان این دانشگاه را افرادی تشکیل می دهند که درگذشته، از جمله بسیجیان فعال محسوب می‌شوند که ارتباط خوبی را با یکدیگر دارند و در کارهای جهادی و اردوهای به این ترتیب، همیشه پیش قدم خواهند بود. همچنین خود دانشجویان نیز گاهی به صورت خودجوش و بدون هماهنگی و نیاز دانشگاه اقدامات جهادی انجام می‌دهند.

 

برای اطلاع از شرط معدل برای استخدام در سپاه بر روی لینک کلیک کنید.

برای قبولی در دانشگاه بقیه الله چه رتبه ای لازم است؟

بدیهی است که همانند سایر دانشگاه‌های دیگر، دانشگاه بقیه الله نیز، با توجه به ظرفیت پذیرش در این دانشگاه و همچنین تراز رتبه داوطلبان، ممکن است کمی جابجایی رتبه ای وجود داشته باشد. بدین معنا که به عنوان مثال: اگر داوطلبی در سال گذشته با رتبه ۱۰۰۰۰ موفق به پذیرش در این دانشگاه شده است، در سال جاری ممکن است با همین رتبه در آن رشته پذیرفته نشود و این موضوع از مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله محسوب نمی شود.

مطابق با اطلاعیه دانشگاه بقیه الله و همچنین میانگین پذیرفته شدگان هر ساله این دانشگاه، می توان گفت برای پذیرش در رشته های پزشکی دندانپزشکی داروسازی حداقل تراز علمی ۹۵۰۰ و بالاتر از آن در آزمون سراسری زیر گروه تجربی امکان پذیرش و ادامه تحصیل در این دانشگاه را خواهند داشت.

برای پذیرش در سایر  رشته های دیگر این دانشگاه نیزف با توجه به زیر گروه تجربی داوطلبان باید از نمره کل یا همان تراز علمی بالای ۸۰۰۰ و بالاتر برخوردار باشند تا بتوانند در  سایر رشته ها پذیرفته شوند. همچنین تراز علمی بالای ۷۰۰۰ نیز احتمال پذیرش در رشته های کاردانی دانشگاه بقیه الله را خواهد افزود.

 

برای اطلاع از شرایط و زمان استخدام سپاه پاسداران ۱۴۰۳ بر روی لینک کلیک کنید.

شرایط عمومی پذیرش و مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله

 

شرایط عمومی پذیرش و مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله

شرایط عمومی پذیرش و مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله

 

قبل از اینکه به دنبال پاسخ این سوال که پزشکی بقیه الله خوبه؟ باشید؛ اگر علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه هستید، باید از شرایط عمومی و اختصاصی برای تحصیل برخوردار باشد که از جمله شرایط عمومی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • معتقد بودن به دین مبین اسلام
  •  داوطلبان پایبند به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین اهداف بالای آن باشند.
  • به قوانین جمهوری اسلامی ایران معتقد باشند و همچنین اهداف والایی برای آن داشته باشند.
  • سابقه محکومیت و یا اقدامات علیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران نداشته باشد.
  •  داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، پدر و مادر با شناسنامه ایرانی و یا همان ایرانی الاصل بودن ضروری است
  •  نداشتن سابقه فعالیت در احزاب و گروه ها و یا سازمان های غیر اسلامی التقاطی الحادی و غیر قانونی
  •  نداشتن سابقه عضویت در احزاب و گروه های سیاسی
  •  تائید برخورداری از سلامت و توانایی جسمانی لازم و همچنین تایید سلامت روان با توجه به رشته مورد نظر
  •  معتقد بودن به احکام اسلام و موازین اخلاق اسلامی و همچنین رعایت دستورات آن
  •  نداشتن سابقه اعتیاد به مواد مخدر

 

برای اطلاع از شرایط و مراحل انصراف از دانشگاه دولتی بر روی لینک کلیک کنید.

 

شرایط اختصاصی پذیرش داوطلبان بقیه الله

شرایط اختصاصی پذیرش داوطلبان در برخی موارد همانند شرایط جسمانی، از جمله قد داوطلبان خانم و آقا متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی برای آقایان داشتن حداقل قد ۱۶۰ سانتیمتر و برای خانم ها؛ داشتن حداقل قد ۱۵۵ سانتی متر جهت پذیرش در این دانشگاه الزامی می باشد. انجام قد و وزن و سنجش آنها در معاینه پزشکی توسط خود دانشگاه باید به تایید برسد.

شرایط سنی داوطلبان برای پذیرش در این دانشگاه جهت ورود حداقل ۱۶ سال و حداکثر ۲۲ سال تمام می باشد. در واقع  چنانچه داوطلبی از این شرایط برخوردار نباشد، از همان ابتدا امکان مصاحبه در این دانشگاه را نخواهد داشت و این موضوع می تواند از جمله مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله محسوب شود.

پذیرش و قبولی در مصاحبه علمی تخصصی و گزینش؛ همچنین انجام معاینات پزشکی برای کلیه داوطلبان ضروری خواهد بود. برای خانواده‌های محترم ایثارگران، جانبازان، شهدا ، آزادگان و رزمندگان و همچنین اعضای بسیج اولویت پذیرش در نظر گرفته شده است که مدارک آن به هنگام انجام مصاحبه باید به دانشگاه ارائه شود.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله ارائه نماییم. همچنین به پاسخ این سوال که پزشکی بقیه الله خوبه؟ و همچنین به این موضوع که جو دانشگاه بقیه الله چگونه است، نیز پرداخیتم. در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با مزایای دانشگاه بقیه الله و یا معایب دانشگاه بقیه الله می باشید و می خواهید همه چیز درباره دانشگاه بقیه الله را بدانید، می توانید با مشاوران ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود است تماس حاصل نمایید.

 

جهت اطلاع از مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله پس از فارغ التحصیلی و استخدام و همچنین شرایط استخدام از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

خلاصه مطلب

شرایط و مراحل انتقالی سربازی سپاه و ارتش

سامانه استعلام کسری خدمت سربازی سپاه – ارتش – بسیج و ایثارگری

ثبت نام دانشگاه افسری سپاه

رتبه قبولی دانشگاه بقیه الله

مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله

 

3.7/5 - (8 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله چیست؟

از مزایای دانشگاه بقیه الله می توان به استخدام داوطلبان از بدو ورود، نداشتن خدمت سربازی برای آقایان و امکانات رفاهی اشاره نمود.

معایب دانشگاه بقیه الله چیست؟

از جمله معایب این دانشگاه، عدم تعهد برای ارائه خوابگاه به دانشجویان متاهل می باشد و همچنین فارغ التحصیلان، بر اساس شرایط آن می باشد.

پزشکی بقیه الله خوبه؟

از نظر کیفیت آموزشی و محتوای آن، پزشکی این دانشگاه، هیچ تفاوتی با سایر دانشگاه ها نخواهد داشت. اما در رابطه با تصمیم نهایی باید با توجه به مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله تصمیم گیری نمود.

جو دانشگاه بقیه الله چطوره؟

دانشجویان این دانشگاه جو صمیمی و بسیجی با یکدیگر دارند و عموما بسیجی و علاقه مند به کارهای گروهی می باشند.

نظرات

91 دیدگاه دربارهٔ «مزایا و معایب دانشگاه بقیه الله»

  1. Avatar photo هلن رنجبر گفت:

    ببخشید اگه ممکنه رتبه لازم برای ورودی سال ۱۴۰۳ برای رشته پزشکی و داروسازی رو بفرمایید ممنون

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      پذیرش رشته های پزشکی در دانشگاه های تهران زیر 500 می باشد

  2. Avatar photo هلن رنجبر گفت:

    سلام خدا قوت در طول تحصیل و بعدش .. به هیچ عنوان حق خروج از کشور حتی عراق و عربستان و … هم نداریم ؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت خروج تان می بایست درخواست خود را به ارگان مربوطه ارجاع بدید در صورت موافقت ارگان می توانید خرج دریافت کنید

  3. Avatar photo محمد گفت:

    سلام دانشگاه علوم پزشکس بقیه الله مختلط هست ؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. بله این دانشگاه از هر دو جنس پذیرش دارد.

  4. Avatar photo حسین.... گفت:

    سلام ،اگه بخوایم داروسازی دانشگاه بقیه الله بخونیم ولی بعدا استخدام سپاه نشیم باید چیکار کنیم ؟
    اگه هزینه های تحصیل رو به دانشگاه پرداخت کنیم دیگه استخدام نمیشیم؟

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام اگر قصد انصراف داشته باشید هزینه زیادی رو بعنوان جریمه باید پرداخت کنید

  5. Avatar photo رستا گفت:

    سلام وقت شما بخیر
    در صورت کار کردن در بیمارستان بقیه‌الله امکان خروج از کشور رو داریم؟ ممکنه ویزا بهمون تعلق نگیره از طرف کشور مقصد؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر بله

  6. Avatar photo Amir jr10 گفت:

    سلام وقت بخیر
    ببخشید من یه سوالی داشتم اونم اینکه این امکان وجود داره تو دانشگاه بقیه الله درس بخونی و هم زمان فوتبالتو ادامه بدی مثلا تو یه تیم لیگ‌برتری بازی کنی و یا اینکه کارهای هنری هم کنارش انجام بدی ؟

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام بله اگر بصورت ثابت استخدام جایی نباشید و تعهدی نداده باشید امکان دارد

  7. Avatar photo دختر خوب گفت:

    سلام ببخشید اگه متاهل باشیم اصلا خوابگاه تعلق نمیگیره؟

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام وقت بخیر خوابگاه ارائه میده ولی اینکه متاهل باشید امکانش نیست

  8. Avatar photo فاطمه گفت:

    با رتبه 6200 منطقه 2 میشه پزشکی بقیه الله اورد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر شانس قبولیتون متوسطه

  9. Avatar photo Mh گفت:

    سلام ببخشید اگه تو پزشکی ارتش محل خدمتمون و بندازن شهرهای دیگه امکان انتقالی ب تهران هست ؟خودم ساکن تهرانم
    واین که متولد ۱۳۸۰میتونه برا کنکور ۱۴۰۲قبول بشه؟ از لحاظ سنی مشکل نداره؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر شرایط شما باید تحت برسی مشاور قرار بگیرد

  10. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام وقت بخیر ممکنه بگید آیا بعدا پزشکانی که در بقیه الله تحصیل کردند اجازه مطب دارند یا خیر و حدودا قبل و بعد از فارغ التحصیلی چقدر حقوق دارند؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. بله این امکان وجود دارد. مبلغ حقوق نامشخص میباشد.

  11. Avatar photo عاشق گفت:

    من پایور رسمی سپاه هستم و در کنکور شرکت کردم وانتخاب رشته کردم میتوانم به دانشکده پرستاری بقیه الله بروم

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر
      فقط درصورت قبولی و حتما باید موافقت نامه داشته باشید

      1. Avatar photo عاشق گفت:

        در طول سال چن نفر از کادر رسمی سپاه در آزمون شرکت میکنند؟

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر
          این موضوع قابل استعلام نیست

  12. Avatar photo محمد حسین گفت:

    میزان تعهد به خدمت در رشته داروسازی در دانشگاه بقیه الله چند ساله؟ و بعد از تموم شدن این مدت تعهد دانشگاه مدرک و … رو به خودمون میده؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بستگی داره ولی حداقل 10سال

      1. Avatar photo ۰۰۰ امیرحسین ۰۰۰ گفت:

        سلام . خسته نباشید. مثلا پزشکی بقيه الله مدت تعهدش چقدره؟؟

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر
          2 برابر مدت تحصیل شما میباشد

          1. Avatar photo ا گفت:

            سلام وقت بخیر تعهد خدمت در رشته بهداشت حرفه ای چقدره
            و آیا بعد از تمام شدن تعهد خدمت می توان در سپاه محل سکونت کار کردــ؟

          2. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

            سلام وقت بخیر
            میزان تعهد کاری 20 سال می باشد بله امکان سکونت وجود دارد

  13. Avatar photo بیتا گفت:

    سلام خداقوت
    اگر مدت زیادی فعالیت فرهنگی داشته باشیم و رتبه و تراز تقریبا خوبی داشته باشیم ممکنه به دلیل کم بودن قد ۳ یا ۴ سانتی متر رد بشیم؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      تاکید بر صلاحیت های فردی شماست

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

    نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

    نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی ممکن است از اولین مواردی باشد که شما پیش از ثبت نام آن را بررسی کنید. هر دانشگاه غیر انتفاعی بسته به سیاست‌ها و تدابیر خود شرایط متفاوتی را برای پرداخت شهریه در نظر...
  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
تماس با مشاور