ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مزایای تحصیل در دانشگاه الزهرا

مزایای تحصیل در دانشگاه الزهرا
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مزایای تحصیل در دانشگاه الزهرا چیست؟ چرا دانشگاه الزهرا توانسته است جزو بهترین دانشگاه های کشور شود؟ دانشگاه الزهرا چگونه است؟ آیا از امکانات موجود در دانشگاه الزهرا خبر دارید؟

برای کسب اطلاعات دقیق در رابطه با دانشگاه الزهرا با ما همراه باشید.

 

امروزه مهم ترین موردی که باعث جلب توجه دانشجویان می شود، سطح علمی دانشگاه ها و امکاناتی است که در دانشگاه می توانند در اختیار داشته باشند، در واقع همه خواستار تحصیل در محیطی هستند، که بتوانند به درجات علمی بالاتری دست یابند، چون در اینصورت آاینده کاری آنها نیز تضمین می شود، خوشبختانه دانشگاه الزهرا با داشتن ویژگی های  بارز مانند سطح علمی بالا، امکانات عالی دانشگاهی و محیطی فوق العاده عالی توانسته است در لیست دانشگاه های برتر، علاقه مندان به تحصیل قرار بگیرد.

 

برای کسب اطلاع بیشتر در مورد مزایای تحصیل در دانشگاه الزهرا میتوانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

دانشگاه الزهرا تهران چگونه است؟

سابقه دانشگاه الزهرا به سال ۱۳۴۳ برمی‌گردد، در آن زمان این مکان به عنوان یک مدرسه عالی دختران از طرف شورای مرکزی دانشگاه های ایران تصویب شد، و در سال ۱۳۵۴  از لحاظ قانونی به یک محل آموزشی دولتی غیر انتفاعی مبدل شد و در لیست دانشگاههای برتر کشور قرار گرفت، لازم به ذکر است که در آن زمان شرایط پذیرش تا سال 1357 از طریق آزمون های سراسری انجام می شد.

دانشگاه فرح پهلوی دارای چهار دانشکده شامل علوم پایه، ادبیات، علوم انسانی، علوم مدیریت و اقتصاد هنر بود.
از ویژگی های دیگراین دانشگاه می توان به داشتن مهدکودک،  استخر، رستوران، سالن های ورزشی اشاره کرده، که معمولاً در سال ۱۳۵۷جزو محبوب‌ترین دانشگاه‌ها به حساب می‌آمد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مزایای تحصیل در دانشگاه الزهرا با ما همراه باشید.

 

مزیت های ثبت نام در دانشگاه الزهرا چیست؟

دانشگاه الزهرا در سال ۱۳۴۳ بنا شده است و قبل از انقلاب با نام دانشگاه فرح پهلوی شناخته می شد.
این دانشگاه که در ناحیه ده ونک تهران می باشد، جزو دانشگاه های برتر است که رتبه ۱۰۰۰ جهان را به خود اختصاص داده است،  در واقع جزو  بهترین دانشگاه ها ایران می باشد که از لحاظ علمی فوق العاده قوی است.

همچنین از لحاظ تفریحی و مراکز تجاری در منطقه خوبی از شهر تهران قرار دارد و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است.

دانشگاه الزهرا تهران فقط مختص تحصیل دختران می باشد، و با توجه به اینکه همه افرادی که در این دانشگاه مشغول به تدریس هستند دارای سطح علمی بالایی می باشند، پس اگر کسی با سطح علمی متوسط بتواند برای ادامه تحصیل وارد این دانشگاه شود، خیلی راحت می تواند به درجات علمی بالایی دست یابد. که در اینصورت می تواند به موفقیت های چشمگیری در آینده دسترسی پیدا کند.

 

مزایای تحصیل در دانشگاه الزهرا

امکانات دانشگاه الزهرا تهران

دانشگاه الزهرا تهران معمولاً نسبت به دانشگاههای دیگر بزرگ بوده، و دارای محیطی بسیار عالی و ساختمان‌های نوساز، ظاهری بسیار جذاب و شیک است.

با داشتن فضای سبز و محیطی دلنشین باعث شده است تا یک بستری بسیار مناسب و زیبا برای ادامه تحصیل برای بانوان به وجود بیاید.

از مزیت‌های دیگر تحصیل در این دانشگاه این می باشد که تمام غذاهایی که در این دانشگاه آماده می شود از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار بوده و اکثر افرادی که در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند از این لحاظ نیز راضی می باشند.

همچنین در محوطه خوابگاه استخر هم وجود دارد که جزو ویژگی های مهمی می باشد.

همچنین وجود اینترنت با سرعت عالی در این دانشگاه باعث شده است، تا تمام دانشجویان به راحتی بتوانند نیازهای خود را در رابطه با دسترسی به منابع مختلف، در مورد مطالب علمی به راحتی رفع نمایند.

همچنین از مزیت‌های دیگر وجود پیست دوچرخه در دانشگاه می باشد و یا اسکیت ورزش های دیگری که تمام دانشجویان در تایم آزاد خود به راحتی می‌توانند اوقاتی بسیار خوب و دلنشین را با دوستان خود تجربه نمایند.

 

قوانین دانشگاه الزهرا

با توجه به اینکه این دانشگاه دارای قوانین مخصوص به خود است، پس بهتر است که دانشجویان قبل از 9 شب در خوابگاه باشند.

در واقع یک نظم خاص با قانونمندی منظم بر این دانشگاه و خوابگاه حاکم است، که باعث شده  تمام دانشجویان به راحتی بتوانند در محیطی امن و آرام به درجات علمی بالاتری دست پیدا کنند.

و معمولاً اکثر افرادی که از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند به راحتی می تواند آینده شغلی تضمین شده ای داشته باشد، چون از لحاظ علمی در سطح فوق العاده بالایی قرار دارد.

 

مزایای خوابگاه دانشگاه الزهرا

از مهم‌ترین مزیت‌های دیگر این دانشگاه‌ها این است که دانشگاه و خوابگاه در یک محیط قرار دارند، یعنی دانشگاه در بخش شمالی و خوابگاه در بخش جنوبی قرار دارد.

و حدود ۱۰ دقیقه فاصله زمانی بین این دو امکان وجود دارد، و دیگر نیازی نیست تا دانشجویان برای رفتن به خوابگاه به محلی دیگر مراجعه کنند که این مورد برای دانشجویان بسیار مهم می باشد.

همچنین افرادی که از شهرستان برای ادامه تحصیل در دانشگاه الزهرا شروع به تحصیل می کنند در این حالت یک فرصت مناسب برای این افراد به وجود می‌آید تا بتوانند، مستقل شوند و با توجه به اینکه تهران یکی از شهرهای بزرگ و پرجمعیت می‌باشد، در نتیجه

زندگی به تنهایی در یک شهر بزرگ و شلوغ می تواند باعث کسب تجربه‌های بسیار مهم در زندگی شود که این تجربه‌ها معمولاً در هیچ کتابی آموزش داده نمی‌شود.

 

رشته های دانشگاه الزهرا تهران

این دانشگاه اکنون در منطقه ده ونک تهران قرار دارد و دانشکده های این دانشگاه شامل:

  • علوم تربیتی
  • روانشناسی
  • علوم اجتماعی اقتصادی
  • ادبیات
  • زبان‌ها و تاریخ
  • فنی و مهندسی
  • تربیت بدنی
  • علوم پایه
  • پژوهشکده زنان
  • الهیات
  • هنر می‌باشد.

همچنین داشتن کتابخانه مخصوص نابینایان نیز جزو ویژگی های بارز این دانشگاه به حساب می آید.
وسعت این دانشگاه معمولا برابر با9 هکتار است و علاوه بر داشتن فضای فیزیکی دانشکده ها دارای اماکن تفریحی و ورزشی مناسب برای دانشجویان میباشد.

 

شرایط پذیرش در دانشگاه الزهرا

افرادی که علاقه مند به تحصیل در دانشگاه الزهرا هستند، نیاز به  شرایط خاص برای پذیرش در این دانشگاه نیست، و تمام داوطلبان باید دارای رتبه مناسب، برای پذیرش در رشته های این دانشگاه باشند.

بعضی از متقاضیان و علاقمندان به تحصیل فکر می‌کنند که یکی از بحث‌های مهم که برای ثبت نام در دانشگاه الزهرا وجود دارد، بحث چادر و یا حجاب، اجباری می باشد در صورتی که اینگونه نیست و تمام متقاضیان می توانند با شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه مناسب به گونه ای که مجاز به تحصیل در رشته های مربوطه شوند، اقدام به ثبت نام کنند.

 

برای کسب اطلاع بیشتر در مورد مزایای تحصیل در دانشگاه الزهرا میتوانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

 

مطالب مرتبط

ثبت نام دانشگاه صفاهان اصفهان

رتبه قبولی در دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی

زمان ثبت نام دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی

ثبت نام دانشگاه الزهرا تهران 

شرط معدل دانشگاه الزهرا

رتبه قبولی در دانشگاه الزهرا 

مزایای تحصیل در دانشگاه الزهرا

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط ثبت نام در دانشگاه الزهرا چیست؟

کسب رتبه مجاز از طریق آزمون سراسری تنها شرایط ثبت نام در دانشگاه الزهرا می باشد.

آیا دانشگاه اازهرا دارای خوابگاه است؟

بله دانشتن خوابگاه با امکانات ویژه یکی از ویژگی های دانشگاه الزهرا می باشد که خوابگاه در محیط دانشگاه بوده و در ضلع جنوبی دانشگاه قرار دارد.

امکانات دانشگاه الزهرا چیست؟

از امکانات دانشگاه الزهرا میتوان به کتابخانه مجهز، خوابگاه،امکانات تفریحی ورزشی مانند پیست دوچرخه، استخر ، اینترنت با سرعت عالی یکی از ویژگی ها مهم در این دانشگاه است.

نظرات

34 دیدگاه دربارهٔ «مزایای تحصیل در دانشگاه الزهرا»

  1. Avatar photo Zeinan گفت:

    سلام وقت بخیر من در رشته خیاطی لباس شب و عروس کاردانش با معدل18.31 قبول شدم باید برای دانشگاه الزهرا تهران حتما کنکور بدم اگه هست چه رتبه ای بیارم؟شرط معدل داره؟ اگه داره شرط معدل باید چقدر باشه؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای پذیرش در دانشگاه الزهرا تهران می بایست در کنکور سراسری گروه هنر شرکت نمایید و برا پذیرش در این دانشگاه نیاز به کسب رتبه زیر 300 می باشد

  2. Avatar photo fatemeh lashkari گفت:

    سلام وقت به خیر من سال دوازدهم رشته خیاطی هستم میتونم بدون کنکور وارد دانشگاه بشم

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام دوست عزیز بله شما هم برای دانشکده ی های فنی و هم برای د انشگاه آزاد میتونید اقدام کنید.

  3. Avatar photo fatemeh گفت:

    سلام وقت به خیر من سال دوازدهم رشته خیاطی لباس شب وعروس هستم هستم میتونم بدون کنکور وارد دانشگاه بشم

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله در دانشگاه های فنی امکان ادامه تحصیل در این رشته می باشد

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
  • چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی + بروزرسانی 1403 | ایران تحصیل

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی یک راهنمای تحصیلی است که شامل لیست دروس واحد‌های مورد نیاز در دوره دندانپزشکی است. این چارت ترمی دندانپزشکی، ترتیب دروس و تعداد واحد های رشته دندانپزشکی را مشخص می‌کند. هدف اصلی این چارت درسی...
تماس با مشاور