ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مرسوله تیپاکس چند روزه می رسد؟

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۳۷
مرسوله تیپاکس چند روزه می رسد؟
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مرسوله تیپاکس چند روزه می رسد؟ این سوال بسیاری از مشتریانی است که از طریق تیپاکس بسته های پستی ارسال کرده اند. مرسوله های تیپاکس معمولا در بازه زمانی 12 تا 48 ساعته به دست مشتری می رسند. زمان تحویل بسته های تیپاکس با توجه به فاصله مبدا تا مقصد محاسبه می شود و ممکن است گاهی به دلیل شرایط مختلف، بسته های پستی طی زمان طولانی تری به دست گیرنده مرسوله برسند. 

از سوی دیگر دریافت هزینه ارسال مرسوله از طریق تیپاکس به دو روش “پس کرایه” و “نقدی” مطابق با درخواست‌ های مشتری دریافت می شود. از آنجا که برای بسیاری این سوال پیش می‌ آید که زمان تحویل بسته های تیپاکس توسط این شرکت چند روز خواهد بود، در ادامه مطالب توضیحاتی را در این خصوص ارائه خواهیم کرد. پس تا انتهای مقاله با ما باشید.

مدت ارسال مرسولات تیپاکس

👈🏼 ارسال بسته ‌ها توسط تیپاکس و تحویل آن ‌ها به آدرس گیرنده و همچنین انجام تمام سرویس ‌های پستی معمولاً در یک روز انجام می شود. در واقع در شرکت تیپاکس زمانی برای ارسال محصول از مبدا به مقصد خاص تعریف می‌ شود و معمولاً ارسال مرسولات با استفاده از سیستم پستی تعیین ‌شده تقریباً به دو الی سه روز کاری زمان نیاز دارد.

👈🏼 همچنین در شرکت تیپاکس غالباً هنگامی ‌که مشتری سفارش خود را ثبت می‌ کند، همزمان تمام مرسولات توسط مأموران متخصص حاضر در نمایندگی‌ ها بسته ‌بندی خواهند شد و سپس برای ارسال به مقصد در سیستم ثبت می شوند. بنابراین افرادی که مایل ‌اند در جریان تمام مراحل بسته ‌بندی محصولات و مرسولات ارسالی خود باشند، می‌ توانند در محل حضور یابند و محصول خود را به نیروهای تیپاکس تحویل دهند.

زمان ارسال مرسوله تیپاکس

📣 اطلاعیه 📣

زمان تحویل بسته های تیپاکس بر اساس فاصله مبدا و مقصد برآورد می شود.

مرسولات تیپاکس چند روزه به مقصد می رسند؟

👈🏼 شرکت تیپاکس معمولاً در بازه زمانی کوتاه‌ مدت مرسولات را به دست گیرنده خواهند رساند و یکی از ویژگی‌ های این شرکت سرعت زیاد در ارسال کالا و مرسولات است. اما در مجموع نمی ‌توان زمان دقیقی برای رسیدن مرسوله به دست مشتری تعیین کرد و علاوه‌ بر فاصله مبدا تا مقصد، شرایط دیگری را نیز باید لحاظ کرد.

👈🏼اما می ‌توان گفت متوسط زمان ارسال مرسولات از طریق تیپاکس معمولاً بین 12 تا 48 ساعت می باشد و ممکن است در این حین اتفاقات پیش ‌بینی ‌نشده ‌ای بیفتد، از جمله بازرسی شدن مرسوله در گمرک، مشکل درج آدرس گیرنده و تاخیر در مقصد به‌ علت تهیه کردن اسناد برای ترخیص کالا که این موارد می ‌توانند زمان تقریبی محاسبه ‌شده را به تاخیر بیندازند و بیشتر از زمان پیش ‌بینی ‌شده تحویل کالا طول بکشد. هنگامی‌که بسته خود را به شرکت تیپاکس تحویل می ‌دهید، می ‌توانید زمان تحویل بسته های تیپاکس را از نیروهای حاضر در این شرکت جویا شوید.

🔗 برای اطلاع از علت نرسیدن مرسوله پستی بر روی لینک کلیک کنید. 

ارسال بسته از طریق تیپاکس سریع تر است یا پست؟

نامه ها و بسته های ارسالی با پست پیشتاز در داخل کشور در بازه زمانی 24 تا 72 ساعت به دست مشتری می رسد و این زمان بر اساس موقعیت مکانی شما متفاوت خواهد بود. علاوه بر این ارسال بسته ها به مراکز استان 24 ساعت و برای شهرستان ها 48 تا 72 ساعت زمان می برد. اگرچه ارسال بسته از طریق پست پیشتاز سرعت بالایی دارد، اما باید گفت سرعت تحویل بسته ها از طریق تیپاکس بیشتر از پست پیشتاز است و حداکثر ظرف مدت 48 ساعت مرسوله به دست مشتری خواهد رسید. 

آیا تیپاکس در روزهای تعطیل کار می کند؟

تمام نمایندگی های تیپاکس تهران در همه روزهای هفته یعنی از شنبه تا چهارشنبه از 9 صبح تا 18 بعد از ظهر و پنج شنبه از 9 صبح تا 13 فعال می باشند. اما در روزهای جمعه و در تعطیلات رسمی، ارائه خدمات ندارد. اما نمایندگی های تیپاکس در شهرستان ها از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 13 و از ساعت 16 تا 20 و  پنجشنبه ها از ساعت 9 صبح تا 13 فعال هستند. 

تیپاکس تا چه ساعتی بسته تحویل می دهد؟

مأموران تیپاکس در نمایندگی های تهران از ساعت 9 تا 18 بعد از ظهر و پنج شنبه ها از ساعت 9 تا 13 آماده خدمت رسانی هستند و در این بازه زمانی مرسولات پستی را به دست مشتریان می رسانند. در شهرستان ها نیز ساعت تحویل بسته ها از 9 تا 13 و عصرها به غیر از روزهای پنج شنبه از ساعت 16 تا 20 می باشد. 

مزایای ارسال محصولات از طریق تیپاکس

ارسال مرسوله‌ ها با تیپاکس می ‌تواند ویژگی‌ هایی را داشته باشد که معمولاً سازمان پست ندارد. یکی از مؤلفه‌ های مهم در افزایش تعداد مشتریان تیپاکس، تحویل سریع محصولات و کالاها از طریق این شرکت است. در مجموع مزایای ارسال مرسوله از طریق تیپاکس را می ‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

✔️مشتریان می ‌توانند در مراحل گوناگون از زمان بسته‌ بندی تا تحویل کالا مرسوله خود را پیگیری نمایند.

✔️تمام مرسولات تحت پوشش بیمه هستند و در صورت وارد آمدن خسارت ‌های احتمالی، جبران آن تضمین‌ شده است.

✔️انجام امور بسته ‌بندی مرسولات بر طبق ضوابط و استانداردهای شرکت انجام می‌ شود.

✔️ارسال تمام مرسولات به مناطق دور افتاده و بدون شعب نمایندگی تیپاکس، با تامین هزینه سرویس از طرف مشترک امکان پذیر است.

✔️سرویس ‌های اختصاصی برای ارسال مرسولات به شرکت ‌ها، کارخانه‌ها و تجار برای دریافت خدمات شرکت تیپاکس وجود خواهد داشت.

زمان تحویل بسته های تیپاکس

تفاوت هزینه پست و تیپاکس

👈🏼 تا این‌ جای مقاله به این سوال بسیاری از مشتریان که مرسوله تیپاکس چند روزه می رسد؟ پاسخ دادیم، اما هزینه بین تیپاکس و پست متفاوت می ‌باشد. تیپاکس تعرفه ‌های مختلفی برای شهرهای دور و نزدیک در نظر دارد و به‌ همین دلیل از معایب ارسال مرسوله از طریق این شرکت، بالا بودن هزینه ‌های آن در مقایسه با پست ‌های دیگر مانند پست پیشتاز می ‌باشد و برای ارسال مرسولات کوچک که وزن زیر یک کیلو دارند را پیشنهاد نمی ‌کنیم، چرا که از نظر اقتصادی مقرون ‌به ‌صرفه نیست و به جای آن می ‌توانید از پست ویژه یا پیشتاز استفاده نمایید.

🔗 جهت آشنایی با رهگیری مرسولات پستی بر روی لینک کلیک نمایید. 

جدیدترین اخبار پیرامون مرسوله های تیپاکس

📌 ممنوعات ارسال تیپاکس

با توجه به نوع کسب‌ و کار تیپاکس و همچنین در نظر گرفتن توان و منطق اجرایی در شبکه نمایندگان تیپاکس، ممنوعات منطبق با کسب‌ و کار وضع شده اند. برای مشاهده موارد ممنوعه جهت ارسال می توانید به وبسایت این شرکت مراجعه نمایید. 

📌 روش های پیگیری مرسولات تیپاکس

روش های پیگیری مرسولات پستی تیپاکس از طریق پیگیری در سایت با کد رهگیری تیپاکس، پیگیری از طریق مای تیپاکس، پیگیری با روش تلفنی و طریق مراجعه حضوری به نمایندگی های تیپاکس صورت می گیرد. 

مرسوله تیپاکس چند روزه ارسال می شود؟

📣 اطلاعیه 📣

کد رهگیری مرسوله های ارسالی از طریق تیپاکس یک کد ۱۵ تا ۲۵ رقمی است که در زمان ارسال به شماره تلفن همراه شما ارسال می شود. 

 

خلاصه مطالب

بسیاری از افرادی که مرسولات خود را از طریق شرکت تیپاکس ارسال می ‌کنند، دنبال جواب این سوال هستند که مرسوله تیپاکس چند روزه می رسد؟ در این مقاله به بررسی زمان تحویل بسته های تیپاکس پرداختیم. باید گفت که معمولاً ارسال بسته ها بین 12 تا 48 ساعت طول می‌ کشد که بسته‌ های پستی سفارشی از طریق تیپاکس به دست گیرنده برسند. این فاصله زمانی وابسته به فاصله مبدا و مقصد و همچنین عوامل پیش ‌بینی ‌نشده دیگر در ارسال مرسوله خواهد داشت.

چنانچه در خصوص مطالب ارائه‌ شده در این مقاله در ارتباط با این سوال مرسوله تیپاکس چند روزه می رسد؟ نیاز به اطلاعات بیشتری داشته باشید، می‌ توانید با کارشناسان مجرب آکادمی ایران تحصیل که همواره آماده خدمت ‌رسانی به شما عزیزان می باشند، تماس حاصل نمایید.

 📎 برای دریافت پی‌ دی ‌اف مقاله کلیک کنید.

3.4/5 - (14 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مرسوله تیپاکس چند روزه می رسد؟

سرویس دهی تیپاکس در روال معمول یک روزه می باشد و تحویل کالا معمولا بین 12 تا 48 ساعت به دست مشتری می رسد. 

چگونه می توانیم بسته تیپاکس خود را پیگیری کنیم؟

برای پیگیری بسته تیپاکس در سایت تیپاکس کد رهگیری مرسوله خود را وارد کنید و بسیته خود را پیگیری نمایید. 

آیا تیپاکس مرسولات را بسته بندی می کند؟

بله، در صورتی که مشتریان گرامی درخواست دهند، حتما توسط ماموران انجام می شود. 

نظرات

37 دیدگاه دربارهٔ «مرسوله تیپاکس چند روزه می رسد؟»

  1. Avatar photo محمد گفت:

    ببخشید دفاتر نمایندگی تیپاکس در شهرستانها میخوام بدونم بسته ها رو بعد از ظهر ارسال میکنن یا صبح

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ورود به سامانه نشا معافیت تحصیلی دانشجویان

    ورود به سامانه نشا معافیت تحصیلی دانشجویان – nesha.saorg.ir

    کلیه دانشجویانی که قصد خروج از کشور را دارند، با استفاده از سامانه نشا معافیت تحصیلی می‌توانند به صورت الکترونیک کلیه اقدامات لازم را به صورت غیرحضوری انجام دهند. خدمات سامانه نشا به نشانی nesha.saorg.ir برای آن دسته از متقاضیانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
تماس با مشاور