ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مراکز گزینش سپاه ۱۴۰۳ + لیست جدید آدرس و تماس

مراکز گزینش سپاه
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مراکز گزینش سپاه، جهت مراجعه متقاضیان واجد شرایط برای شرکت در فراخوان های استخدامی این ارگان، در زمان ثبت نام در نظر گرفته شده است و به همین خاطر مدارک خواسته شده می بایست تحویل این مراکز گردد.

در مراکز گزینش سپاه، به صورت حضوری ثبت نام انجام گرفته و این امکان به صورت آنلاین و غیر حضوری وجود ندارد و علاقه مندان جهت استخدام در این ارگان بزرگ و مهم می بایست از نحوه پذیرش آگاه شوند.

در نتیجه اطلاع از آدرس مراکز گزینش سپاه، برای متقاضیانی که خواستار پذیرش و ثبت نام می باشند، امری ضروری است تا نسبت به گذراندن مراحل ثبت نام خود اقدام نمایند. برای اطلاع از آدرس مراکز گزینش سپاه تا انتهای این مقاله با ایران تحصیل همراه باشید.

 

جهت اطلاع از مراکز گزینش سپاه ۱۴۰۳ + لیست جدید آدرس و تماس با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

مراکز گزینش سپاه

استخدام سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، با توجه به حساسیت هایی که این ارگان بزرگ دارد، امری دشوار می باشد و به همین خاطر امکان پذیرش متقاضیان دارای شرایط مورد نیاز، تنها از طریق مراکز گزینش سپاه و به صورت حضوری می باشد.

سپاه پاسداران در سه دسته شغلی اعم از: کارمندی، شغل نظامی و شغل مشترک با توجه به شرایط خاص، نسبت به استخدام متقاضیان می پردازد.

مشاغل نظامی شامل فرماندهی، مدیریت سطوح بالا و همچنین مهارت های نظامی با توجه به دسته بندی مشاغل سپاه پاسداران می باشد و در نتیجه داوطلبانی که بتوانند تمامی مراحل استخدام، گزینش، مصاحبه و معاینه پزشکی را با موفقیت پشت سر بگذارند، توسط سپاه جذب می شوند.

متقاضیان جهت طی کردن مراحل مصاحبه و جذب با توجه به استخدام نیرو در سپاه از طریق مراکز گزینش سپاه، می بایست شرایط و مراحل لازم را از مراکز گزینش سپاه استان ها پیگیری نمایند.

 

 

جهت اطلاع از سربازی در سپاه چگونه است؟ بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

برای استخدام سپاه به کجا مراجعه کنیم؟

از شروط اصلی جهت استخدام پرسنل کادر ثابت و پذیرش سپاه، دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

ایثارگران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و خانواده درجه یک آن ها، برای مشاغل کارمندی در شرایط مساوی استخدام سپاه پاسداران در اولویت‌ می‌باشند.

استخدام پرسنل مذکور بستگی به تأیید صلاحیت آن ها به واسطه هیأت مرکزی گزینش سپاه دارد که بعد از ارزیابی در طول دوره‌ آموزش اولیه صورت می‌گیرد و در صورت نیاز نیز هیأت مرکزی گزینش می‌تواند این اختیار را به هسته‌های گزینش تفویض نماید.

استخدام پرسنل نظامی سپاه به منظور خدمت در کادر ثابت بر پایه یکی از مقاطع تحصیلی پایان دیپلم، فوق دیپلم،‌ لیسانس، فوق لیسانس، دکتری و بالاتر انجام می‌گیرد.

 

 

استخدام سپاه پاسداران

استخدام سپاه پاسداران

 

شرایط عمومی استخدام سپاه پاسداران

شرایطی که در ادامه به آن می پردازیم مختص کادر ثابت، پیمانی و پرسنل بسیجی ویژه یعنی پاسداران افتخاری عبارتند از:

▪︎معتقد به دین اسلام، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران
▪︎معتقد به ولایت فقیه و التزام عملی
▪︎لزوم عمل به احکام اسلام، قوانین جمهوری اسلامی و رعایت موازین اخلاق اسلامی
▪︎عضو نبودن و هواداری نکردن از احزاب، گروه ها و سازمان های سیاسی
▪︎عدم سابقه عضویت و یا هواداری از احزاب و گروه ها و سازمان های غیر اسلامی، التقاطی، الحادی و غیر قانونی
▪︎نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و نیز محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی
▪︎دارای شرایط تحصیلی و تخصصی لازم
▪︎دارای سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر
▪︎دارای شرایط سنی مناسب
▪︎ دارای حسن شهرت و عدم سوء سابقه

 

 

جهت اطلاع از استخدام بانوان در سپاه پاسداران به چه نحوی است؟ بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

شرایط استخدامی کارمندان سپاه پاسداران

▪︎استخدام بر پایه مدارک تحصیلی، استخدامی سپاه در یکی از مقاطع پایان دوره‌ های دبیرستان، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس، دکتری و بالاتر انجام می گیرد.

▪︎شرایط استخدام سپاه پاسداران برای مشاغلی که در آن بانوان به کار گرفته می شوند، با در نظر گرفتن تغییر محل خدمت بانوان که می بایست تا جای ممکن تابع شرایط‌ خدمتی همسران آن ها باشد.

▪︎جهت تأمین نیروی سازمانی، سپاه می‌تواند داوطلبانی را که حداقل دارای مدرک تحصیلی مربوطه می‌باشند با دریافت تعهد 5‌ سال خدمت نظامی و یا 6 سال خدمت کارمندی به طور پیمانی استخدام نماید. در نظر داشته باشید که تمدید مهلت و تجدید قرارداد مجاز نمی‌باشد.

▪︎خدمت افراد پیمانی که خدمت دوره ضرورت را انجام نداده‌اند، به منزله انجام خدمت دوره ضرورت تلقی می‌گردد و چنانچه پیش از اتمام تعهد به هر علت از خدمت معاف و یا بر کنار شوند، برخورد با آن ها مطابق قانون خدمت وظیفه عمومی خواهد بود.

▪︎برای پرسنلی که در حال انجام خدمت دوره ضرورت می‌باشد، شرایط استخدام سپاه پاسداران به صورت پیمانی خواهد بود.

استخدام سپاه در صورت نیاز از پرسنل وظیفه در حین دوره خدمت ضرورت و همچنین پرسنل پیمانی در طول مدت قرارداد و پرسنل‌ بسیجی اعم از عادی، فعال یا ویژه که دارای شرایط استخدام سپاه پاسداران می باشند، برای کادر ثابت صورت بگیرد.

 

 

جهت اطلاع از شرایط پزشکی دانشگاه افسری سپاه و  آدرس مراکز گزینش نیروی انتظامی بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

این دسته از متقاضیان در شرایط یکسان از اولویت‌ برخوردار می باشند. مطابق مقررات مندرج در قانون آموزش، درجه یا رتبه و ترفیع انجام می گیرد.

در صورت نیاز، سپاه می‌تواند با پرسنل بسیجی ویژه که دارای حداقل 18 سال سن می باشند، قراردادی ببندد که خدمت دوره‌ ضرورت خود را بعد از سپری کردن آموزش های لازم در طول حداکثر 10 سال، هر سال به مدت حداقل یک ماه گذرانده تا از این طریق همواره آمادگی رزمی‌ لازم را جهت انجام مأموریت های گوناگون در شرایط ویژه داشته باشند.

در هنگام جنگ و مواقع ضروری، سپاه نیروهای مذکور را احضار نموده و در صورتی که بیش از مدت یک ماه در هر سال خدمت نمایند، به همان میزان از‌ مدت خدمت و آموزش سال های بعد کم خواهد شد.

 پرسنل مذکور بعد از سپری کردن آموزش های لازم در ابتدای خدمت از حقوق اجتماعی افراد منقضی خدمت وظیفه عمومی برای‌ استخدام و تحصیل و مانند آن برخوردار می‌باشند، لذا در صورت قطع یا لغو یا بطلان قرارداد، تا انجام کامل خدمت ضرورت حقوق آن ها‌ سلب می‌گردد.

 تمامی نهادها، سازمان ها، وزارتخانه‌ها، شرکت های دولتی و کارفرمایان بخش خصوصی شامل افراد حقیقی یا حقوقی موظف هستند تا به حفظ شغل‌ این دسته از افراد را در طی خدمت سالانه آن ها در سپاه بپردازند، افراد مزبور در این مدت از دستگاه مربوطه حقوق و مزایا دریافت نخواهند نکرد.

پس از آموزش های لازم در ابتدای خدمت، حقوق و مزایای این افراد مطابق حقوق و مزایای پرسنل کادر ثابت نظامی هم ردیف خواهد بود.

 

 

جهت دریافت نمونه سوالات گزینش سپاه و سوالات مصاحبه دانشگاه افسری سپاه بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

توسط وزارت و ستاد کل سپاه، آیین‌نامه اجرایی این افراد بعد از دریافت نظر از سازمان امور اداری و استخدامی کشور تهیه و به‌ تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

مطابق با ضرورت و برای مدت محدود، خرید خدمت اشخاص مذکور با تشخیص نیروها و سازمان های استخدام‌ کننده طبق آیین‌نامه موضوع‌ ماده 37 قانون ارتش می‌باشد و اصلاحات لازم آن نیز به واسطه ستاد کل سپاه با هماهنگی وزارت تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.

مطابق با مقررات استخدامی هیأت علمی دانشگاه ها، استخدام اعضای هیأت علمی مؤسسات آموزش عالی سپاه و پرداخت حقوق به اساتید و مربیان مقاطع دانشگاهی خواهد بود.

بر اساس آیین‌نامه موضوع ماده 38 قانون ارتش، استخدام مربی و پرداخت حقوق جهت آموزش های پایین‌تر از سطوح دانشگاهی خواهد‌ بود. اصلاحات لازم توسط ستاد کل سپاه با هماهنگی وزارت دفاع تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.

استخدام افراد در سپاه، بدون نیاز سازمانی و همچنین استخدام و یا تغییر وضع پرسنل جز به یکی از موارد مذکور در این قانون به طور قطع ممنوع است.

 

آدرس مراکز گزینش سپاه

آدرس مراکز گزینش سپاه

 

مراکز آموزشی سپاه

● دبیرستان ها و هنرستان های سپاه
● آموزشگاه نظامی
● دانشکده‌های علوم و فنون نیروها
● دانشکده فرماندهی و ستاد سپاه
● دانشکده علوم استراتژیک سپاه
● دانشگاه امام حسین (ع) شامل دانشکده علوم پایه نظامی، دانشکده‌های علمی و تخصصی

 

مرکز گزینش سپاه محمد رسول الله

سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ یگان نظامی زیر مجموعه نیروی زمینی سپاه پاسداران و بزرگترین سپاه ایران می باشد که در پی تغییر ساختار در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه‌های استانی در سال ۱۳۸۷ تشکیل شد.

 

مرکز گزینش سپاه سیدالشهدا

سپاه سیدالشهدا یگان نظامی زیرمجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، که به‌عنوان سپاه دوم استان تهران شناخته می‌شود و تمامی مناطق استان‌ های تهران و البرز به جز شهر تهران را پوشش می‌دهد.

یگان مذکور، در فروردین‌ ماه سال ۱۳۶۱ در طول جنگ ایران و عراق تحت عنوان تیپ ۱۰ سیدالشهدا شکل گرفت و نخستین فرمانده آن محسن وزوایی بود.

این تیپ در شهریورماه ۱۳۶۱ به لشکر ارتقا یافت و در عملیات‌ های بیت‌المقدس، والفجر مقدماتی، خیبر و بدر، والفجر ۸، کربلای ۴، کربلای ۵، کربلای ۸، بیت‌المقدس۲ و بیت‌المقدس ۶ به‌عنوان یگان عمل‌کننده حضور داشت.

 

 

جهت اطلاع از شرط معدل برای استخدام در سپاه چقدر است؟ بر روی لینک قرمز کلیک نمایید.

 

 

آدرس مراکز گزینش سپاه

چنانچه داوطلبان استخدام در سپاه که دارای شرایط استخدام هستند، می بایست مدارک مورد نیاز را جمع آوری کرده و در زمان مشخص شده به مرکز گزینش استان خود مراجعه نمایند.

مجموعه ایران تحصیل به منظور سهولت داوطلبان عزیز، آدرس مراکز گزینش سپاه در هر استان را در ادامه قرار داده است. این مراکز عبارتند از:

■ مرکز گزینش سپاه در استان آذربایجان شرقی

آدرس: تبریز، آخر منظریه، جنب سپاه عاشورا، مرکز گزینش سپاه
شماره تماس: ۰۴۱۳۷۸۳۰۴۲

■ مرکز گزینش سپاه در استان آذربایجان غربی

آدرس: ارومیه، خیابان پرورش، جنب چهار راه پرورش، مرکز گزینش سپاه
شماره تماس: ۰۴۴۳۲۳۴۴۵۸

■ مرکز گزینش سپاه در استان اردبیل

آدرس: اردبیل، میدان بسیج، جنب سالن ولایت
شماره تماس: ۰۴۵۳۷۷۱۷۲۰۰

■ مرکز گزینش سپاه در استان اصفهان

آدرس: اصفهان، خیابان کاوه، انتهای خیابان ابوریحان بیرونی، کوچه سپاه، مرکز گزینش سپاه
شماره تماس: ۰۳۱۳۴۵۱۶۰۲۰

■ مرکز گزینش سپاه در استان ایلام

آدرس: ایلام، میدان ۲۲ بهمن، طبقه بالای موسسه مهر، مرکز گزینش سپاه
شماره تماس: ۰۸۴۳۳۳۸۱۶۴۲

■ مرکز گزینش سپاه در استان بوشهر

آدرس: بوشهر، خیابان مدرس، ابتدای مدرس، ساختمان مرکز گزینش امام صادق (ع)
شماره تماس: ۰۷۱۳۵۵۵۱۷۷۰

■ مرکز گزینش سپاه در استان تهران

آدرس: تهران، میدان شهدا، خیابان مجاهدین اسلام، چهارراه آبسردار، گزینش سپاه ۲۷

آدرس۲: تهران، بلوار کشاورز، بعد از تقاطع جمال زاده، مرکز گزینش سپاه سیدالشهداء
شماره تماس: ۰۲۱۷۷۵۳۰۳۲۰

■ مرکز گزینش سپاه در استان چهارمحال بختیاری

آدرس: شهرکرد، میدان امام حسین (ع)، خیابان پیروزی، جنب سازمان بسیج دانش آموزی، ساختمان ساتر، مرکز گزینش
شماره تماس: ۰۳۸۱۲۲۵۳۸۳۰

■ مرکز گزینش سپاه در استان خراسان جنوبی

آدرس: بیرجند، خیابان پاسداران ۱۲، پلاک ۸
شماره تماس: ۰۵۶۱۲۲۲۱۲۷۲

■ مرکز گزینش سپاه در استان خراسان رضوی

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد ۷۲، مرکز گزینش سپاه
شماره تماس: ۰۵۱۱۵۰۱۶۳۶۷۷

■ مرکز گزینش سپاه در استان خراسان شمالی

آدرس: بجنورد، فلکه بازرگانی، رو به روی میدان آتش نشانی، مرکز گزینش سپاه
شماره تماس: ۰۵۸۴۲۲۴۳۳۰۴

■ مرکز گزینش سپاه در استان خوزستان

آدرس: اهواز، بلوار پاسداران، نبش خیابان زیبا، پلاک ۵۰۸
شماره تماس: ۰۶۱۱۴۴۴۹۳۹۱

■ مرکز گزینش سپاه در استان زنجان

آدرس: خیابان سعدی، ساختمان موسسه مالی و اعتباری مهر، طبقه سوم
شماره تماس: ۰۲۴۱۳۲۶۰۰۰۹

■ مرکز گزینش سپاه در استان سمنان

آدرس: سمنان، میدان شهید مطهری، جنب دفتر سیاحتی سمند گردش شایان، مرکز گزینش سپاه

■ مرکز گزینش سپاه در استان سیستان و بلوچستان

آدرس: زاهدان، میدان آزادی، جنب استانداری، مرکز گزینش سپاه
شماره تماس: ۰۵۴۱۳۲۲۰۵۹۷

■ مرکز گزینش سپاه در استان فارس

آدرس: شیراز، خیابان پاسداران، بلوار مطهری، خیابان کمیل، ضلع جنوبی پادگان امام حسین (ع)، مرکز گزینش سپاه
شماره تماس: ۰۷۱۱۸۲۳۶۵۶۵

■ مرکز گزینش سپاه در استان قزوین

آدرس: قزوین، خیابان سعدی، بالاتر از منبع آب، خیابان شهید فکوری، مرکز گزینش سپاه
شماره تماس: ۰۳۸۱۳۳۵۴۰۴۴

■ مرکز گزینش سپاه در استان قم

آدرس: قم، میدان امام خمینی (ره)، ساختمان سپاه، کوچه ۲۲، درب اول
شماره تماس: ۰۲۵۱۶۶۱۰۷۳۵

■ مرکز گزینش سپاه در استان کردستان

آدرس: سنندج، خیابان استانداری، جنب فروشگاه ساتر، مرکز گزینش سپاه
شماره تماس: ۰۸۷۱۲۲۶۰۰۹۱

■ مرکز گزینش سپاه در استان کرمان

آدرس: کرمان، بلوار شهید خانوک، بعد از گاراژ زرندنین، کوچه ۱۳، مرکز گزینش سپاه
شماره تماس: ۰۳۴۱۳۱۱۷۷۸۱

■ مرکز گزینش سپاه در استان کرمانشاه

آدرس: کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، جنب استادیوم آزادی، مرکز گزینش سپاه
شماره تماس: ۰۸۳۱۸۲۴۹۷۶۰

■ مرکز گزینش سپاه در استان کهکیلویه و بویراحمد

آدرس: یاسوج، ۶۰ متری، خیابان پاسداران، امامت ۲۲، مرکز گزینش سپاه
شماره تماس: ۰۷۴۱۳۳۳۹۶۵۰

■ مرکز گزینش سپاه در استان گلستان

آدرس: گرگان، میدان شهرداری، خیابان پاسداران، روبروی پارک شهر، خیابان بوعلی، مرکز گزینش سپاه
شماره تماس: ۰۱۷۱۲۲۲۱۸۱۴

■ مرکز گزینش سپاه در استان گیلان

آدرس: رشت، خیابان نامجو، روبروی ورزشگاه شهید عضدی، درمانگاه سجاد، طبقه ۵
شماره تماس: ۰۱۳۱۳۲۲۳۳۳۷

■ مرکز گزینش سپاه در استان لرستان

آدرس: خرم آباد، میدان تختی، خیابان خیام غربی، جنب دفتر امام جمعه، روبروی باشگاه فجر، مرکز گزینش سپاه
شماره تماس: ۰۶۶۱۲۲۵۱۶۷۳

■ مرکز گزینش سپاه در استان مازندران

آدرس: ساری، بلوار پاسداران، کوچه شهید منصوری، جنب بانک سپه، مرکز گزینش سپاه
شماره تماس: ۰۱۵۱۲۲۳۳۲۶۴

■ مرکز گزینش سپاه در استان مرکزی

آدرس: اراک، خیابان دانشگاه، شهرک مصطفی خمینی، خیابان نوبد، خیابان رز
شماره تماس: ۰۸۶۱۳۳۳۹۵۹۱

■ مرکز گزینش سپاه در استان هرمزگان

آدرس: بندرعباس، بلوار امام خمینی (ره)، خیابان شریعتی شمالی، بلوار ناصر، جنب خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، مرکز گزینش سپاه
شماره تماس: ۰۷۶۱۳۳۵۲۷۴۸

■ مرکز گزینش سپاه در استان همدان

آدرس: جاده کرمانشاه، موقعیت سیدالشهدا، مرکز گزینش سپاه
شماره تماس: ۰۸۱۱۲۵۲۹۳۲۵

■ مرکز گزینش سپاه در استان یزد

آدرس: چهارراه مهدیه، بلوار شهید بهشتی، نرسیده به میدان امام حسین (ع)، روبروی بنیاد شهید، مرکز گزینش سپاه
شماره تماس: ۰۳۵۱۷۱۴۲۷۷۷

 

 

جهت اطلاع از نحوه پذیرش سپاه مشهد، پذیرش سپاه ارومیه، پذیرش سپاه کرمانشاه، پذیرش سپاه اهواز، پذیرش سپاه تبریز و پذیرش سپاه قم بر روی لینک های قرمز کلیک نمایید.

 

 

داوطلبان و علاقه مندان به استخدام در سپاه پاسداران می بایست در نخستین حرکت، مدارک مورد نیاز خود را به همراه رزومه و معرفی نامه به یکی از مراکز ذکر شده در بالا تحویل دهند تا در صورت نیاز به جذب نیروی جدید، با آن ها تماس گرفته شود.

معرفان این افراد می تواند یک پاسدار، فرمانده پایگاه و … باشد و بر اساس تجربه کاربران، چنانچه شما با یک معرف به مراکز گزینش سپاه مراجعه کنید، شانس بیشتری برای استخدام در سپاه دارید.

لازم به ذکر است که امور و اخبار مربوطه را از طریق مراکز گزینش سپاه شهر خود پیگیری کرده و دقت نمایید که جذب نیروی سپاه پاسداران توسط هیچ سایتی انجام نمی گیرد و تنها با مراجعه حضوری می توان نسبت آن اقدام کرد.

 

 

جهت دریافت مقاله مراکز گزینش سپاه بر روی لینک کلیک نمایید.

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله سعی بر آن شده است تا مراکز گزینش سپاه ۱۴۰۳ + لیست جدید آدرس و تماس را برای شما عزیزان به صورت کامل شرح دهیم. چنانچه پس از خواندن این مقاله، مجددا سوال یا ابهامی در خصوص مراکز گزینش سپاه ۱۴۰۳ + لیست جدید آدرس و تماس و نیز قانون استخدام سربازان وظیفه برای شما عزیزان پیش آمد، می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب ایران تحصیل دریافت نمایید.

 

جهت اطلاع از مراکز گزینش سپاه ۱۴۰۳ + لیست جدید آدرس و تماس با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

2.1/5 - (8 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

112 دیدگاه دربارهٔ «مراکز گزینش سپاه ۱۴۰۳ + لیست جدید آدرس و تماس»

  1. Avatar photo کاظم عباسی گفت:

    سلام ۳۴ ساله هستم ده سال هست بسیجی فعال هستم دارای گواهینامه رانندگی پایه دو و لیفتراک میتوانم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استخدام بشم

    1. Avatar photo مشاور ارشد ذوالنورنیا گفت:

      سلام اگر معرف داشته باشید و حضوری به دفتر گزینش مراجعه کنید امکان پذیرش هست

  2. Avatar photo علی گفت:

    آیا برای استخدام درجه داری سپاه باید به هسته گزینش استان خود بروریم یا هسته گزینش کل کشور

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید به مراکز ارگان مربوطه مراجعه کنید

  3. Avatar photo اسماعیل گفت:

    سلام خسته نباشید یه سوال داشتم
    میگم من الان رشته کاردانش هستم کلاس یازدهم سال دیگه دیپلم میگیرم دیپلم من میشه دیپلم نظام جدید میگن با دیپلم نظام جدید میشه وارد دانشگاه افسری شد ممنون میشم جواب بدین

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. از طریق کنکور امکان ورود به دانشگاه افسری رو خواهید داشت اما از طریق فراخوان عمومی استخدام مجاز نخواهید بود.

  4. Avatar photo علیرضا گفت:

    سلام
    بنده ۲۵ ساله لیسانس حسابداری دارم
    ولی کارت فعال بسیج ندارم ولی ۲سال
    درسپاه خدمت کردم میتونم استخدام
    سپاه بشم؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله امکان پذیر است

    2. Avatar photo محمد حسینی گفت:

      سلام عرض ادب ۱۹ ساله هستم دیپلم کارو دانش دارم میشه سپاه استخدام کنم یا نه

      1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

        سلام دوست عزیز برای استخدام باید فراخوان استخدام منتشر شود تا بتونید شرکت کنید.

  5. Avatar photo حسین گفت:

    سلام ببخشید با دیپلم برق میشه وارد سپاه شد بسیجی فعال هم دارم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام اگر معرف داشته باشید بله میتونید جذب شوید

  6. Avatar photo حسین گفت:

    سلام ببخشید با فوق دیپلم برق میشه وارد سپاه شد

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام اگر معرف داشته باشید بله میتونید جذب شوید

  7. Avatar photo سارا گفت:

    سلام وقت بخیر من دیپلم انسانی دارم ۱۸ سالمه میتوانم برای استخدام مراجعه کنم ؟ سابقه بسیجی فعال هم دارم

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور