ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استخدام بانوان در سپاه ۱۴۰۳ + شرایط گزینش خواهران| ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۵۳۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
استخدام بانوان در سپاه
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 ,آیا می دانید استخدام بانوان و زنان در سپاه پاسداران به چه نحوی است؟ در سال های اخیر شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان به چه مواردی اختصاص دارد و چگونه می توان برای ثبت نام اقدام نمود. بانوان گرامی که علاقه مند ورود به سپاه پاسداران هستند، بایستی از شرایط عمومی و اختصاصی و زمان استخدام خواهران در سپاه آگاه باشند و از مراحل گزینش با موفقیت عبور نمایند. همچنین، طبق قوانین موجود، استخدام با دیپلم در سپاه برای بانوان نیز امکانپذیر می باشد. 

در این مقاله با فرایند استخدام و شرایط گزینش خواهران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیشتر آشنا می شویم و نکات مهم در این مورد را یادآور خواهیم شد. همچنین، چنانچه مایل به اطلاع از تاریخ دقیق نام نویسی، چگونگی و ظرفیت های پذیرش، و شرایط شغلی آینده هستید، می توانید با کارشناسان مجرب ایران تحصیل تماس گرفته و تمامی راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 

اگر می خواهید بدانید که شرایط گزینش و نحوه ثبت نام برای استخدام بانوان در سپاه چگونه است، از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل  فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

زمان استخدام خواهران در سپاه

سپاه پاسداران اسلامی به عنوان یکی از مهم ترین نهادهای نظامی، هر ساله از میان افراد واجد شرایط نیرو جذب می کند. این جذب نیرو از میان آقایان و خانم ها صورت گرفته و بسته به مهارت یا نیازمندی سپاه پاسداران، ظرفیت های مشخصی جهت استخدام در نظر گرفته می شود.

بنابراین، بانوان واجد شرایط نیز می توانند در مهلت های تعیین شده با اطلاع از زمان استخدام خواهران در سپاه  نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. گفتنی است که فرصت نام نویسی محدود بوده و داوطلبان می بایست در بازه زمانی قانونی حتما مدارک خود را ارائه و فرایند ثبت نام را تکمیل کنند. از آنجا که استخدام بانوان در سپاه دارای زمانبندی و تقویم زمانی مشخص نیست، نمی توان تاریخ دقیقی را برای زمان استخدام خواهران در سپاه اعلام کرد.

البته، در سال گذشته شاهد بودیم که از 29 اردیبهشت لغایت 7 خرداد به منظور انجام فرایند نام نویسی برای زمان استخدام خواهران در سپاه در نظر گرفته شد و متقاضیان توانستند در این مهلت، مدارک خود را تحویل دهند. در سال جاری نیز به محض مشخص شدن زمان استخدام زنان در سپاه پاسداران ، این مقاله به روزرسانی خواهد شد.

 

 

چنانچه به دنبال آگاهی از شرایط پزشکی دانشگاه افسری سپاه هستید لینک قرمز را انتخاب نمایید

 

 

چگونگی استخدام بانوان در ارگان های سپاه

افرادی که دارای مدرک دیپلم و یا بالاتر هستند باید از طریق سیستم عضویاب وارد شوند. در این روش خانم ها لازم است در زمان های مشخص شده به مراکز گزینش سپاه مراجعه نمایند.

افرادی که بدین صورت مراجعه می کنند لازم است یک دوره آموزشی را نیز بگذرانند تا صلاحیت آن ها نهایی شود.

 

 

روش های جذب نیروی انسانی خانم در سپاه

استخدام از بانوان به دو صورت زیر انجام می شود:

  • پذیرش بر اساس مدرک تحصیلی یکی از این روش ها است. در مقاطع مختلف مانند دیپلم، فوق دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و فوق دکترا استخدام انجام می شود.
  • پذیرش بر اساس تخصص و مهارت عملی و حداقل مدرک تحصیلی نیز انجام می شود.

 

 

قوانین استخدام خانم ها در سپاه

برای استخدام بانوان در سپاه پاسداران یک سری شرایط عمومی و اختصاصی وجود دارد که در ادامه آورده شده است. قبل از مطالعه این شرایط، می توانید از موارد زیر جهت آشنایی با نحوه استخدام استفاده نمایید.

استخدام کردن از بانوان در سپاه با توجه به محل خدمت آن ها و شرایط خدمتی آن ها صورت می گیرد.

برخی از خانم ها می توانند در دانشگاه افسری نیز استخدام شوند.

یک سری شرایط عمومی و اختصاصی وجود دارد که باید زنان از آن برخوردار باشند.

به علاوه داشتن شرایط عمومی و اختصاصی یک سری شروط دیگر نیز برای استخدام وجود دارد که در مراحل مصاحبه مشخص می شود و زنان باید از آن ها برخوردار باشند.

تمامی خانم هایی که در سپاه استخدام می شوند، قرارداد پیمانی دارند و باید دارای حداقل مدرک تحصیلی ابتدایی نیز باشند تا از آن ها استخدام به عمل آید.

تعهد خدمت نظامی 5 سال و تعهد خدمت کارمندی 6 سال است.

تمامی گزینش ها توسط هیئت مرکزی انجام شود و قبولی در آن ضروری است.

اولویت استخدام با ایثارگران جنگ تحمیلی است.

 

 

نحوه استخدام بانوان در سپاه چگونه است؟

استخدام با دیپلم یا مدارک بالاتر از آن در سپاه برای بانوان از طریق سیستم عضویاب صورت می گیرد. بدین ترتیب که داوطلبانی که قصد ورود به این ارگان را دارند، بایستی در زمان های مشخص شده به مراکز گزینش محل سکونت خود مراجعه و مراحل لازم را طی نمایند.

به طور کلی روند پذیرش نیرو در سپاه پاسداران از طریق گزینش صورت می گیرد. بدین معنا که افراد علاقه مند واجد شرایط، بعد از ثبت نام، باید یک دوره آموزشی را سپری کنند. هیئت مرکزی گزینش مسئولیت نظارت بر این دوره و تعیین صلاحیت مهارت آموزان را بر عهده دارد.

فرمانده کل سپاه یا جانشین وی، رئیس ستاد کل سپاه، نماینده ولی فقیه در سپاه یا جانشین او نیز به عنوان هیئت مرکزی گزینش در سپاه، بر کار هسته های گزینش نظارت می نماید. از این رو، برای استخدام زنان در سپاه پاسداران نیاز به تائید گزینش می باشد.

 

 

شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان-

 

 

به منظور دریافت نمونه سوالات مصاحبه دانشگاه افسری سپاه لینک مربوطه را کلیک کنید

 

 

شرایط عمومی استخدام زنان در سپاه پاسداران

یک سری از شرایط برای استخدام آقایان و بانوان در سپاه مشترک می باشد که به شرایط عمومی اطلاق می شوند. این شرایط عبارتند از:

  • اعتقاد به دین مبین اسلام ، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران
  • پایبندی و التزام عملی به ولایت فقیه
  • نداشتن عضویت رسمی و غیررسمی در گروه‌ها و و احزاب سیاسی یا جانبداری از آن ها
  • نداشتن ارتباط یا عضویت بیت در گروه ها، فرقه ها، سازمان ها و یا احزاب غیر اسلامی، غیرقانونی و الحادی
  • تعهد و عمل به تمامی موازین اخلاقی اسلامی
  • داشتن سلامت جسمی و روحی جهت خدمت در مشاغل مربوطه به تشخیص و تائید پزشک وزارت اطلاعات
  • نداشتن تعهد استخدام در سازمان ها یا وزارتخانه ها
  • اخذ صلاحیت استخدام مطابق با ضواط گزینش وزارت اطلاعات
  • برخورداری از مدرک و شرایط تحصیلی متناسب با تخصص و مهارت های مورد نیاز سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران
  • نداشتن سوء سابقه کیفری آیا محکومیت جزایی به تایید مراجع ذیصلاح
  • برخورداری از حسن حسن شهرت اجتماعی و عدم سوء سابقه
  • نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و انواع روانگردان ها
  • نداشتن محکومیت یا محرومیت از از خدمات دولتی و استخدام
  • برخورداری از شرایط  سنی استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان
  • متقاضیانی که کارمند پیمانی و یا نیروی بسیج ویژه  محسوب می گردند،  از شرایط مبرا خواهد بود. به علاوه، افراد شاغل به تحصیل نیز ذ شامل شرایط سنی نمی باشد.

 

 

برای اطلاع از شرایط و زمان استخدام سپاه پاسداران وارد لینک قرمز شوید

 

 

شرایط اختصاصی استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان

شرایط اختصاصی که برای استخدام بانوان در سپاه در نظر گرفته شده است، با مردان اندکی تفاوت دارد. بدین مفهوم که شرایط آن ها غالبا بر اساس شرایط و محل خدمت همسر تعیین می گردد. به طور کلی اگر بخواهیم به مهمترین شرایط اختصاصی  استخدام زنان در سپاه پاسداران اشاره کنیم، میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

  • استخدام با دیپلم در سپاه برای بانوان امکانپذیر است. یعنی اگر یک داوطلب خانم دارای مدرک دیپلم یا بالاتر از آن باشد، در صورت داشتن شرایط لازم می تواند به استخدام سپاه درآید.
  • قد بانوان متقاضی حداقل 16 سانت باید باشد.
  • جواب و نتیجه تحقیقات محلی که در مورد آن ها صورت می گیرد، بایستی مثبت بوده و مورد تائید مراجع ذی صلاح قرار گیرد.
  • سایر شرایط عمومی بین خانم ها و آقایان یکسان می باشد.

 

 

جهت آگاهی از زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه افسری سپاه لینک را انتخاب فرمایید

 

 

استخدام با دیپلم در سپاه برای بانوان

یکی از تسهیلاتی که برای استخدام بانوان در سپاه در نظر گرفته شده است، این است که حتی با داشتن مدرک دیپلم نیز می توان به استخدام این ارگان درآمد.

بر این اساس، شرایط سنی استخدام با دیپلم یا مدارک بالاتر از آن در سپاه برای بانوان ، حداق 18 و حدکثر 23 سال می باشد. این متقاضیان چنانچه از شرایط عمومی برخوردار بوده و صلاحیت آن ها مورد تائید گزینش قرار گیرد، در سپاه استخدام می شوند.

البته، حداقل معدل مجاز برای دارندگان دیپلم، 14 سال است و چنانچه از این کمتر باشد، امکان استخدام وجود نخواهد داشت. گفتنی است که احتمال تغییر قوانین موجود وجود دارد. به همین دلیل، داوطلبان می توانند برای اطلاع از جدیدترین تغییرات ضوابط در این زمینه با همکاران ما تماس حاصل فرمایند.

 

 

همانطور که گفته شد، استخدام بانوان در سپاه تاثیر پذیر از شرایط و محل خدمت همسر آن ها می باشید. اما در برخی از موارد امکان دارد که به علت نیاز پلیس خانم ، استخدام بانوان در سپاه در دانشگاه افسری بانوان صورت گیرد.

گفتنی است که دروس آموزشی که این خانم ها برای جذب در نیروی انتظامی باید سپری کنند، تفاوت چندانی با دروس جذب سپاه نداشته و تنها تفاوت آن ها به بخش های خدمت مربوط می شود. به نحوی که مشاغل و سمت هایی که با توانایی ها و ماموریت های بانوان متناسب باشد، به آن ها تعلق می گیرد.

به همین دلیل، یکی از شرایط مهم استخدام بانوان در سپاه برخورداری از سلامت جسمی و ورزیدگی بدنی می باشد.

 

 

زمان استخدام خواهران در سپاه-

 

 

به منظور دریافت اطلاعات در مورد پذیرش سپاه کرمانشاه – پذیرش سرباز در سپاه کرمانشاه وارد لینک شوید

 

 

مشاغل استخدام بانوان در سپاه پاسداران

اگر بخواهیم به طور کلی در مورد مشاغل سپاه پاسداران صحبت کنیم، می توان آن ها را در سه دسته کلی شغل نظامی، شغل کارمندی و شغل مشترک تقسیم بندی کرد. نکته قابل توجه آن است که بسته به نیاز این ارگان، علاوه بر تفاوت شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان و آقایان، نوع مشاغل نیز متفاوت خواهد بود.

به همین دلیل، می بایست منتظر انتشار فراخوان و انتشار دفترچه ثبت نام ماند تا از لیست مشاغل مربوطه نیز مطلع شد. اما برای آشنایی بیشتر، انواع پرسنل را در این سازمان برای آقایان و خانم ها را تعریف می کنیم.

  • پرسنل پيمانی: افرادی که بر طبق قوانین مربوطه حدمت پیمانی خود را به شکل نظامی یا کارمندی سپری نمایند.
  • پرسنل کادر ثابت: این پرسنل، به طور مستمر در سپاه خدمت می کنند.
  • پرسنل وظیفه: افرادی که بر اساس قانون خدمت وظیفه عمومی ، خدمت خود را در یکی از دوره های ضرورت احتیاج یا ذخیره می گذرانند.
  • پرسنل بسیجی: بسیجیانی که جهت محقق کردن ارتش بیست میلیونی به سپاه ملحق می شوند و سه دسته هستند.

بسیج فعال: به جمعیت غالب افرادی که به قانون اساسی احترام می گذارنند و پس از یک دوره آموزشی مطابق با سیاست های ارتش بیست میلیونی سازماندهی می گردند.

بسیج فعال: به افرادی اطلاق می شود که دوره های آموزشی مربوطه را گذارنده و در صورت شرکت در برنامه های حفظ انسجام به خدمت سپاه جهت انجام ماموریت های محوله در می آیند.

بسیج ویژه: این افراد از صلاحیت های یک پاسدار برخوردار می باشند و با گذراندن آموزش های مطروحه سازماندهی شده و تعهد می دهند تا در زمان ضروریت به شکل تمام وقت به سپاه کمک کنند.

 

 

چنانچه می خواهید بدانید شرط معدل برای استخدام در سپاه چقدر است؟ لینک را انتخاب نمایید

 

 

نکات مهم در مورد استخدام زنان در سپاه پاسداران

علاوه بر شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان که در بالا ذکر شد، یک سری نکات مهم دیگر نیز وجود دارد که متقاضیان باید از آن اگاه باشند. ما در زیر به چند مورد با اهمیت که البته با داوطلبان مرد نیز تا حدودی مشترک است اشاره می کنیم، اما برای کسب اطلاعات دقیق تر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • مدرک تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس، دکترا و بالاتر می تواند در استخدام بانوان در سپاه موثر باشد.
  • استخدام بر اساس تخصص و مهارت های متقاضیان انجام می پذیرد.
  • سپاه پاسداران این امکان را دارد تا نیروهای خود را از میان افرادی که دارای مدرک پایان دوره ابتدایی هستند، استخدام نماید. البته این بشرطی است که فرد 5 سال تعهد خدمت نظامی و یا شش سال خدمت کارمندی پیمانی را اخذ کند. برای این افراد، تمدید مهلت یا تجدید قرارداد امکانپذیر نمی باشد.

 

 

آیا می دانید پذیرش سپاه مشهد – پذیرش سرباز در سپاه مشهد چگونه است؟ بر روی لینک مربوطه کلیک فرمایید

 

 

پادکست صوتی مقاله

 

 

 

برای دانلود PDF مقاله کلیک کنید.

 

 

خلاصه مطالب

در مقاله ایی که مطالعه فرمودید، هدف انتقال اطلاعات لازم در زمینه ثبت نام و شرایط استخدام در سپاه پاسداران و اطلاع از زمان استخدام خواهران در سپاه بود و  ما تلاش کردیم تا متقاضیان گرامی با فرایند کلی اشنا کنیم.

متخصصان ایران تحصیل بواسطه آشنایی کاملی که با روند استخدام تمام ارگان های نظامی کشور دارند، می توانند نه تنها داوطلبان گرامی را در مورد شیوه استخدام بانوان در سپاه آگاه نمایند بلکه اطلاعات ضروری در حیطه پذیرش سایر ارگان های کشور را به سمع و نظر علاقه مندان برساند. برای بهره مندی از این موارد می توانید از طریق شماره های درج شده در جدول زیر د رهمه روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب با ما در ارتباط باشید.

 

به منظور آگاهی از زمان ثبت نام و ظرفیت پذیرش استخدام بانوان در سپاه از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل  فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

4.4/5 - (22 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان چیست؟

در این مقاله می توانید تمامی شرایط عمومی و اختصاصی لازم برای استخدام زنان در سپاه پاسداران را مطالعه فرمایید.

استخدام با دیپلم در سپاه برای بانوان به چه نحوی است؟

استخدام در سپاه پاسدارن برای بانوان در تمام مقاطع به صورت گزینش و تائید صلاحیت های عمومی می باشد.

چه زمانی می توان برای ثبت نام  استخدام در سپاه پاسداران برای بانوان اقدام کرد؟

در حال حاضر اطلاعیه ایی در این زمینه منتشر نشده است. اما به محض مشخص شدن تاریخ ثبت نام مقاله حاضر به روزرسانی خواهد شد.

ظرفیت پذیرش استخدام بانوان در سپاه پاسداری چقدر است؟

برای اطلاع از ظرفیت پذیرش بانوان و آقایان می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

نظرات

530 دیدگاه دربارهٔ «استخدام بانوان در سپاه ۱۴۰۳ + شرایط گزینش خواهران| ایران تحصیل»

  1. Avatar photo رقیه گفت:

    من قدم 155سانت هست
    و عاشق سپاه هستم
    سنم18هست و معدلم 19هست
    دیپلم دارم
    میتونم آزمون استخدامی سپاه شرکت کنم. ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر برای شرکت در آزمون استخدامی سپاه باید مدرک تحصیلی داشته باشید

  2. Avatar photo زینب گفت:

    سلام دانشگاه کوثر چه زمانی دانشجو میپذیره؟

    1. Avatar photo مشاور ارشد ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      مشخص نیست

  3. Avatar photo بانو گفت:

    سلام از رشته کاردانش میتونیم در دانشگاه افسری ثبت نام کنیم ؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله امکان پذیر است

  4. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام موسسه ای که فرمودید کجاست؟ میشه راهنمایی کنید من کلا اطلاعاتم بسیار کمه .

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دانشگاه کوثر

  5. Avatar photo یا فاطمه گفت:

    سلام برای ثبت نام کدام موسسه باید منو قبول کنه ؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      به مراکز گزینش استان خود مراجعه نمایید

  6. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام محل گزینش کجاست ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید از طرف موسسه ای که قبول شده اید اعلام بشود

  7. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام چطوری میتونم حضوری اقدام به ثبت نام کنم ؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      به مراکز گزینش استان خود مراجعه نمایید

  8. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام الان چطوری از اطلاعیه اطلاع پیدا کنم ؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. اطلاعیه ای منتشر نمیشود باید بشکل حضوری اقدام کنید.

  9. Avatar photo یا زینب گفت:

    سلام من دیپلم معارف دارم ۱۹ سالمه چطوری میتونم ثبت نام کنم ؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      منتظر اطلاعیه باشید

  10. Avatar photo معصومه پسند گفت:

    سلام عرض ادب داشتم خواستم بپرسم که من ۱۴ سالمه و دوست دارم پلیس بشم. و برم دانشکده افسری. خواستم بپرسم که اگر میخواهیم در آینده مأمور شویم باید عضو بسیج فعال باشیم

    ممنون میشم اگر جواب من را بدهید

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر بله یکی از شروط اصلی داشتم کارت فعال بسیج است

  11. Avatar photo یا زهرا گفت:

    سلام ، وقت بخیر خانمی هستم اهل سنت دارای مدرک کارشناسی از خانواده فرهنگی هستم اردات خاصی به نظام انقلاب اسلامی و رهبر عزیزم دارم آیا میتوانم در سپاه استخدام شوم ؟

    1. Avatar photo نجمه محمدی گفت:

      سلام نجمه محمدی هستم
      اهل شیعه. نه دیپلم دارم ونه مدرکی تا دیپلم خوندم اما کتاب پاس نکردم بامدرک سیکل. اما عشق به رهبر وجمهوری حق اسلامی ایران میخوام برای کشورم ورهبرم خدمت کنم

      1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

        سلام باید از طریق معرف به دفتر گزینش شهرتون مراجعه کنید

    2. Avatar photo مهرسا منجزی گفت:

      سلام وقت بخیر
      میخاستم در بسیح شرکت کنم، وقتی در گوگل سرچ میکنم و میخام انجام بدم نمیشه امکانش هست راهنمایی کنید.
      متشکرم.

      1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

        سلام
        فراخوان های داخلی دارند
        حضوری مراجعه کنید مرکزگزینش سپاه استان

  12. Avatar photo مهرسا منجزی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من خیلی مایلم تو سپاه بانوان شرکت کنم ولی خب کلاس یازدهمم رشته تجربی امکان داره شرکت کنم؟ شرایطش چطوره؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دانشگاه کوثر در زمان نیاز به نیرو فراخوان منتشر می کند. نزدیک به دو تا سه سال است که فراخوان جدیدی منتشر نشده است.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
  • استخدام بانک ملت

    استخدام بانک ملت 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، شرایط و رشته ها

    شرایط استخدام بانک ملت اعلام شد. مشاغل بانکی برای اکثر افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و علت این محبوبیت مربوط به مزایا، درآمد، جایگاه شغلی و… است. بانک ها در بازه های زمانی مشخص به استخدام افراد می پردازند...
تماس با مشاور