ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای مقاطع کاردانی و کارشناسی ترم مهر ۱۴۰۲ مشخص گردید لذا پیرو این اطلاعیه کلیه متقاضیان قبل از ثبت نام اینترنتی علمی کاربردی نسبت به آماده نمودن مدارک ثبت نام با توجه به مقطع مورد نظر اقدام نمایند.

داوطلبانی که مایل به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می باشند، ابتدا باید مدارک ثبت نام علمی کاربردی را تهیه و آماده نمایند. مدارک ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی با مدارک ثبت نام کارشناسی علمی کاربردی متفاوت می باشد. با توجه به حجم نعیین شده برای بارگذاری مدراک ، چنانچه حجم اسناد شما بیش از مقدار تعیین شده باشد، لازم است با توجه به نرم افزارهای مربوطه این حجم را کاهش دهید.

 

 

برای اطلاع دقیق از مدارک ثبت نام علمی کاربردی ، زمان دقیق ثبت نام مهر و بهمن ، حل مشکلات مربوط به بارگذاری مدارک و مشاوره انتخاب رشته این دانشگاه با مشاوران ما به شماره های

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

لیست مدارک ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۲

مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی چه مدارکی هستند؟  آیا مدارک ثبت نام کاردانی و کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی با یکدیگر متفاوت هستند؟ این دو سؤال از جمله سوالاتی است که ذهن داوطلبانی که قصد ثبت نام در دانشگاه بدون کنکور علمی کاربردی را دارند، به خود مشغول نموده است.

دانشگاه علمی کاربردی در دو نوبت امکان ثبت نام را برای داوطلبان متقاضی فراهم نموده است. داوطلبانی که در نیمسال اول قصد ثبت نام دارند، می‌توانند در ترم مهر مشغول به تحصیل شوند. این دسته از داوطلبان در نیمه دوم مرداد با مراجعه به سامانه سازمان سنجش می‌توانند ثبت نام نمایند

همچنین زمان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی برای داوطلبان ترم بهمن از بهمن ماه آغاز می‌گردد. داوطلبان متقاضی ثبت نام در مهر و بهمن، می توانند از بین لیست رشته های مهر و بهمن دست به انتخاب بزنند. اما مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی چیست؟  همچنین مدارک ثبت نام کاردانی و کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی را برای شما توضیح خواهیم داد.

 

 

 

 

کلیه مدارک ثبت نام علمی کاربردی کاردانی و کارشناسی باید در حجم و اندازه تعییین شده توسط سازمان سنجش بارگذاری شود.

 

 

 

 

 

نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

داوطلبان ورود به دانشگاه بدون کنکور علمی کاربردی، ابتدا باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند. همان‌طور که ذکر گردید، این زمان با توجه به ترم مهر و ترم بهمن متفاوت می‌باشد. طبق اعلام سازمان سنجش در زمان مقرر شده برای ثبت نام، داوطلبان متقاضی ثبت نام در نیمسال اول و نیمسال دوم، می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مرحله ابتدایی و اولین قدم شما فراهم نمودن مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می‌باشد. پس از آن می‌توانید با مراجعه به سایت سازمان سنجش دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود نمایند. همان‌طور که می‌دانید برای ثبت نام در دانشگاه بدون کنکور علمی کاربردی، ابتدا بایستی کارت اعتباری ثبت نام را خریداری نمایید.

خرید کارت اعتباری به صورت الکترونیک و با استفاده از کارت های عضو شبکه‌ شتاب امکان پذیر است. مبلغ خرید کارت اعتباری سازمان سنجش، 37 هزار تومان می باشد. در تهیه مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دقت لازم را داشته باشید. زیرا هرگونه مغایرت مدارک ثبت نام کاردانی و کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی در هنگام با اصل آن،تخلف محسوب می گردد.

 

 

مدارک ثبت نام کاردانی و کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی

قبل از اینکه به جمع‌آوری مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بپردازید، ابتدا بایستی در رابطه با دارا بودن شرایط ثبت نام اطمینان لازم را کسب نمایید. و همچنین در مورد شهریه دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات و میزان‌های شهریه ثابت و شهریه متغیر آن اطلاعات لازم را گردآوری نمایید. زیرا همان‌طور که می‌دانید، دانشگاه بدون کنکور علمی کاربردی، در مقاطع کاردانی در دو نوبت ترم بهمن و ترم مهر امکان ثبت نام را فراهم می نماید.

گرچه داشتن دو فرصت ورود به دانشگاه یا ثبت نام، بسیار خوب است، اما؛ فراموش نکنید که صرف دارا بودن مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و همچنین دارا بودن شرایط برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کافی نمی‌باشد. لازم است شما حتماً در رابطه با رشته‌های علمی کاربردی اطلاعات لازم را داشته باشید.

همان‌طور که می‌دانید رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی در چهار دسته یا بهتر بگوییم چهار گروه تقسیم می‌شوند. در بین این چهار گروه، تعداد رشته‌های مختلفی قرار می‌گیرند و شما با توجه به گروه و رشته مورد نظر خود، دست به انتخاب می‌زنید. شاید تا اینجا متوجه موضوع و نحوه ثبت نام شده‌اید، حال لازم است به سراغ مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برویم.

از جمله مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی، دارا بدون گواهینامه و یا مدرک دیپلم می‌باشد. و خبر خوب در این مورد این است که دانشگاه علمی کاربردی برای پذیرش رشته‌های بدون کنکور خود، در هیچ یک از نوبت‌های ترم مهر و ترم بهمن، محدودیت و اجباری برای دارا بودن مدرک پیش‌دانشگاهی قرار نداده است. همچنین خبر خوب دیگری که می‌توانیم به متقاضیان ثبت نام دانشگاه بدون کنکور علمی کاربردی بدهیم این است که شما می‌توانید در رشته‌های غیر مرتبط با مدرک دیپلم خود، ثبت نام نمایید. 

 

برای دریافت پاسخ پودمان چیست؟ کلیک کنید

 

مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی :

اصل مدرک دیپلم ، اصل کارت ملی ، اصل شناسنامه ، 6 قطعه عکس تمام رخ 4×3 ، کارت پایان خدمت یا معافیت ، اصل کاربرگ 103 (گواهی اشتغال به کار) با مهر و امضا بالاترین  ، مقام مسئول ، کپی صفحه اول دفترچه بیمه ، آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر (برای پذیرفته‌شدگان شاغل) ، اصل کاربرگ 103 (فرم تاییدیه معدل) جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

 

 

مدارک ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی :

مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی، مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی متفاوت می‌باشد. همان‌طور که می‌دانید، ادامه تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی ابتدا به در مقطع کاردانی و سپس در مقطع کارشناسی ناپیوسته امکان‌پذیر می‌باشد.

توجه داشته باشید که در انتخاب مقطع، داوطلبان آزادی و حق انتخاب ندارند. دانشجویان متقاضی دانشگاه بدون کنکور علمی کاربردی، ابتدا موظف به گذراندن مقطع کاردانی و سپس کارشناسی ناپیوسته می‌باشند. ممکن است این سؤال برای داوطلبان متقاضی مطرح شود که آیا می‌توان با هر مدرک کاردانی و با هر رشته‌ای، در مقطع کارشناسی ناپیوسته ثبت نام نمود؟

 در صورتی که مقطع کاردانی را در دانشگاهی دیگری غیر از دانشگاه علمی کاربردی گذرانده باشیم آیا این مدارک متفاوت خواهد بود؟ برای یافتن پاسخ سؤال‌های مطرح‌شده می‌توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید. همچنین جهت اطلاع از مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در هردو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، با کارشناسان ایران تحصیل در هر ساعت از شبانه روز و حتی ایام تعطیل، می‌توانید تماس حاصل نمایید.

 

 

برای اطلاع دقیق از مدارک ثبت نام علمی کاربردی ، زمان دقیق ثبت نام مهر و بهمن ، حل مشکلات مربوط به بارگذاری مدارک و مشاوره انتخاب رشته این دانشگاه با مشاوران ما به شماره های

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

کانال اطلاع رسانی مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

کانال اطلاع رسانی مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

مطالب مرتبط : 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی  

رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی

مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 با مطالعه این مقاله قطعا در رابطه با مدارک ثبت نام علمی کاربردی اطلاعاتی را کسب نموده اید. اما ممکن است هنوز هم ابهاماتی در این رابطه برای شما وجود داشته باشد، هر گونه سوال در رابطه با مدارک مورد نیاز و همچنین سایر سوالات خود را می توانید با مشاوران ما در میان بگذارید.

 

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مدارک ثبت نام علمی کاربردی کاردانی چیست؟

ارائه گواهی نامه دیپلم برای داوطلبان نظری و ارائه مدرک کاردانی برای داوطلبان فنی و حرفه ای ضروری می باشد.

 

آیا می توان با مدرک کاردانی دانشگاه دیگر در مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام نمود؟

بله . در این رابطه محدودیتی برای داوطلبان وجود ندارد.

 

چگونه می توانم حجم عکس خود را برای بارگذاری در سایت کاهش دهم؟

نرم افزار های کاهش حجم عکس های اسکن شده در این رابطه می تواند به شما کمک نماید.

نظرات

3 دیدگاه دربارهٔ «مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی»

  1. Avatar photo مجید گفت:

    باسلام
    من در فراخوان سال ۹۸ برای دریافت کد مدرسی دانشگاه علمی کاربردی در استان لرستان،ثبت نام و شرکت کردم و دیروز مورخ ۱ مهر ۹۹ پیامک برایم آمد که قبول شدم و مجوز دوترم برای تدریس بهم داده میشه.سوالم اینه ،آیا با دریافت کد مدرسی میتوانم بجای تدریس در دانشگاه های علمی کاربردی لرستان ،بروم تهران و در دانشگاه های تهران تدریس کنم؟چون محل زندگی و سکونتم از لرستان به تهران جابجا شده ام.لطفآ منو راهنمایی کنین که چکار کنم؟

  2. Avatar photo فرهاد نبی گفت:

    با سلام و احترام خدمت مسئولین دانشگاه علمی کاربردی
    بنده مدرس دانشگاه علمی کاربردی هستمو دارای کد مدرسی می باشم لیکن در مصاحبه ای که چند ماه پیش برگزار شد به بنده اعلام نمودند که فاقد شرایط ادامه همکاری با دانشگاه هستم. حال قصد شرکت در آزمون سال جاری را دارم اما هنگام ورود با ثبت کد ملی، می گوید شما دارای کد هستید و وارد مراحل بعدی نمی شود. لطفا بنده را راهنمایی فرمائید. همچنین زمان دقیق ثبت نام متقاضیان تدریس چه زمانی می باشد؟ سپاسگزارم
    شماره تماس 09124193284
    ارادتمند فرهاد نبی

    1. Avatar photo dr-naqizade گفت:

      سلام و وقت بخیر
      یکی از مدارکی که جهت ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی داشته باشین مدرک کارشناسی ارشد با حداقل معدل 16
      زمان ثبت نام هم معمولا نیمه اول بهمن ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)