ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

فعال سازی تایید دو مرحله ای شاد

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۳۳
فعال سازی تایید دو مرحله ای شاد + راهنما تصویری جامع | ایران تحصیل
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

با آمدن ویروس کرونا، تدریس در کشور عزیزمان ایران مجازی شده است. به همین دلیل، مدارس تدریس خود را از طریق برنامه شاد انجام می دهند. برنامه شاد، همانند سایر برنامه ها، دارای قابلیت ها و امکانات بسیاری می باشد. دانش آموزان از سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ بنا به دلایل مختلفی، در هنگام ورود باید مراحل احراز هویت را انجام دهند. علاوه بر احراز هویت، دانش آموزان می توانند با فعال سازی تایید دو مرحله ای شاد، امنیت این اپلیکیشن را افزایش دهند.

اگر شما هم دانش آموز هستید و می خواهید که با نحوه فعال سازی تایید دو مرحله ای شاد آشنا شوید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه مقاله مراحل فعال سازی، بازیابی رمز عبور تایید دو مرحله ای و تمامی آن چه که باید در رابطه با این موضوع بدانید را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

 

اطلاعیه مهم:

نسخه جدید برنامه شاد، آماده شده است، و دیروز رونمایی شد، اما فعلا تا زمانی که اعلام نکردیم، نرم افزار شاد را نصب نکنید، طی یکی دو روز آینده، نسخه جدید نرم افزار شاد، توضیحات تکمیلی در مورد برنامه شاد، در گروه های واتساپی هر کلاس قرار خواهد گرفت.

 

 

مراحل و نحوه فعال سازی تایید دو مرحله ای شاد

همان طور که بیان شد، شما دانش آموزان عزیز و گرامی برای افزایش امنیت اپلیکیشن شاد، می توانید علاوه بر احراز هویت، تایید دو مرحله ای را نیز فعال کنید. حال ممکن است سوال کنید که نحوه فعال سازی تایید دو مرحله ای شاد چگونه است؟ شما عزیزان برای فعالی سازی تایید دو مرحله ای برنامه شاد، باید مراحلی را با دقت و به درستی انجام دهید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا شما را به صورت گام به گام با نحوه فعال سازی تایید دو مرحله ای این برنامه آشنا کنیم.

 

برای کسب اطلاع از پاسخ شادینو در برنامه شاد چیست؟ با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

 

راهنمای تصویری نحوه فعال سازی تایید دو مرحله ای شاد

شما دانش آموزان عزیز برای فعال سازی تایید دو مرحله ای ابتدا باید وارد اپلیکیشن شاد شوید. پس از وارد شدن به برنامه شاد باید به قسمت تنظیمات این برنامه بروید. تنظیمات برنامه شاد در قسمت پایین، سمت چپ می باشد.

 

 

مراحل و نحوه فعال سازی تایید دو مرحله ای شاد

 

 

در این مرحله شما عزیزان باید گزینه « حریم خصوصی و امنیت » را انتخاب نمایید.

 

 

نحوه فعال سازی تایید دو مرحله ای شاد

 

پس از وارد شدن به قسمت حریم خصوصی و امنیت، باید گزینه « تایید دو مرحله ای » را انتخاب کنید.

 

راهنمای تصویری نحوه فعال سازی تایید دو مرحله ای شاد

 

در مرحله چهارم، شما باید به دنبال عبارت « تنظیم گذرواژه اضافی » گشته و بر روی آن کلیک نمایید.

 

راهنمای گام به گام نحوه فعال سازی تایید دو مرحله ای شاد

 

در این مرحله، در کادر زیر، باید گذرواژه ای مناسب را برای خود انتخاب کنید. لازم به ذکر است تا بدانید که گذرواژه شما نباید زیاد پیچیده باشد که آن را فراموش کنید و نه آن چنان آسان باشد که همه بتوانند آن را حدس بزنند. بنابراین، سعی کنید تا گذرواژه ای را برگزینید که از عدد و حروف تشکیل شده باشد. به یاد داشته باشید که بهتر است جهت جلوگیری از فراموش کردن رمزتان، آن را جایی یادداشت کنید.

 

مرحله پنجم فعال سازی تایید دو مرحله ای برنامه شاد

 

هم اکنون، شما دانش آموزان گرامی باید یک راهنما برای زمانی که رمزتان را یادتان نمی آید بگذارید. به طور مثال اگر که تاریخ تولد خود را به عنوان گذرواژه انتخاب کرده اید، در کادر زیر واژه تولد را بنویسید.

 

شیوه فعال سازی تایید دو مرحله ای شاد

 

در مرحله هفتم، شما عزیزان باید آدرس ایمیل و یا جیمیل خود را به درستی وارد نمایید.

 

راهنمای فعال سازی تایید دو مرحله ای شاد

 

 

در نهایت، پس از وارد کردن آدرس ایمیل و یا جیمیلتان، یک کد برای آن آدرس ارسال می شود که شما باید آن را کد را وارد کنید. با وارد کردن کد، مراحل فعال سازی تایید دو مرحله برنامه شاد شما به اتمام می رسد و شما توانسته اید آن را به درستی فعال کنید.

 

نحوه بازیابی رمز عبور تایید دو مرحله ای

اگر که بنا به هر دلیلی رمز عبور خود را فراموش کرده اید، نگران نباشید. زیرا، می توانید آن را بازیابی کنید. به یاد داشته باشید که برای بازیابی رمز عبور خود حتما باید در هنگام وارد کردن آدرس ایمیل و یا جیمیل خود، آدرس را درست وارد کنید. همچنین، باید آدرسی را وارد کنید که قدیمی نیست و هم اکنون بر روی تلفن همراه شما وجود دارد. در این صورت، می توانید از طریق ایمیل و یا جیمیل خود، رمز عبورتان را به سرعت بازیابی کنید. لازم به ذکر است تا بدانید که شما می توانید از اینترنت رایگان برای استفاده از برنامه شاد بهره مند شوید. برای اطلاع از نحوه استفاده اینترنت رایگان، مقاله زیر را مطالعه نمایید. 

 

 

جهت مطالعه مقاله چگونه از اینترنت رایگان برنامه شاد استفاده کنیم؟ بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید. 

 

 

چرا باید تایید دو مرحله برنامه شاد را فعال کنیم؟

شما دانش آموزان عزیز ممکن است بپرسید که چرا باید تایید دو مرحله ای را در اپلیکیشن شاد فعال کنیم؟ در ابتدای مقاله گفتیم که شما می توانید از این امکان استفاده کنید تا امنیت برنامه را افزایش دهید. در واقع، رمزی که شما ابتدای ورود به برنامه گذاشته اید، امنیت زیادی ندارد. زیرا، افراد دیگر اگر بتوانند به تلفن همراه و سیم کارت شما دسترسی پیدا کنند، به راحتی می توانند مراحل احراز هویت را انجام دهند.

زیرا، در مراحل احراز هویت، برنامه شاد فقط یک کد را به سیم کارت شما ارسال می کند که افراد در صورت دسترسی به سیم کارت شما می توانند به راحتی این مراحل را انجام دهند. اما، در تایید دو مرحله ای، افراد نمی دانند که چه رمزی را انتخاب کرده اید. بنابراین، امنیت برنامه شاد از طریق فعال سازی تایید دو مرحله بسیار زیاد افزایش می یابد.

 

چرا باید تایید دو مرحله برنامه شاد را فعال کنیم؟

 

آیا تا به حال برنامه شاد هک شده است؟

تا به امروز هیچ گزارشی مبنی بر هک شدن برنامه شاد ارسال نشده است. اما، برای جلوگیری از بروز این اتفاق بهتر است که از طریق انجام مراحل ذکر شده، تایید دو مرحله ای برنامه شاد را فعال کنید. طبق ضرب المثل معروف « پیشگیری بهتر از درمان است. » البته لازم به ذکر است تا بدانید که برنامه شاد دسترسی های بسیاری از شما نمی خواهد. به همین دلیل، آمار هک شدن این برنامه بسیار کم است. برخی از دسترسی هایی که این برنامه از شما می خواهد، شامل موارد زیر می باشند:

  • میکروفون
  • گالری
  • مخاطبین تلفن همراه
  • ارسال تصویر و صدا

 

مشاوره فعال سازی تایید دو مرحله ای برنامه شاد

اگر که شما عزیزان بنا به دلایل مختلفی نتوانستید که تایید دو مرحله ای اپلیکیشن شاد را فعال کنید، می توانید از افراد دیگر کمک بگیرید. اما، به یاد داشته باشید که برای انجام این کار حتما از افراد معتبر کمک بگیرید. اگر مشاور تحصیلی دارید، بهتر است که این موضوع را با او در میان بگذارید و از او کمک بگیرید. اما، اگر مشاور تحصیلی ندارید، باید به دنبال مراکز و افراد معتبر بگردید. مشاوران ما در ایران تحصیل با داشتن چندین سال سابقه مشاوره تحصیلی، می توانند شما عزیزان را در این زمینه یاری رسانند. علاوه بر این، مشاوران شما را با تمامی قابلیت های برنامه شاد از جمله شادینو و… آشنا خواهند کرد. ممکن است شما عزیزان بپرسید که شادینو در برنامه شاد چیست؟ برای آشنایی با این قابلیت، حتما مقاله درج شده در زیر را مطالعه نمایید. 

 

جهت مطالعه مقاله و آگاهی از شادینو در برنامه شاد، بر روی لینک کلیک کنید. 

 

 

نکات مهمی که هنگام فعال سازی تایید دو مرحله ای شاد باید بدانید

حال که به طور کامل با نحوه فعل سازی تایید دو مرحله ای این برنامه آشنا شدید، بهتر است که شما را با نکاتی کلیدی نیز آشنا کنیم. در واقع، شما دانش آموزان عزیز و گرامی در هنگام فعال سازی این قابلیت، بهتر است برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، نکاتی را بدانید و رعایت کنید. برخی از مهم ترین این نکات، شامل موارد زیر می باشند:

  • حتما باید در زمان وارد کردن آدرس ایمیل، آدرسی صحیح را وارد کنید.
  • به یاد داشته باشید که آدرس ایمیلی را وارد کنید که هم اکنون به آن دسترسی دارید.
  • حتما گذرواژه ای را انتخاب کنید که نه زیاد آسان و نه زیاد سخت باشد.
  • پس از انجام مراحل فعال سازی، برای تایید شدن این مراحل حتما کدی که به ایمیل تان ارسال می شود را در برنامه وارد کنید.

 

نکات مهمی که هنگام فعال سازی تایید دو مرحله ای شاد باید بدانید

 

جدیدترین اخبار پیرامون برنامه شاد

هزینه استفاده رایگان از پلتفرم شاد به اپراتورها پرداخت شد

طبق ابلاغیه‌ های وزارت ارتباطات به تمامی اپراتورها، هزینه استفاده از برنامه شاد برای همه رایگان است. همچنین بسته ویژه‌ ای دانش‌ آموزان هم برای همه آن‌ ها تعریف و ارائه شده است. این خدمات توسط سه اپراتور همراه به دانش آموزان ارائه می شود.

کلاس‌ های آنلاین در شبکه شاد کاملا حذف شد

قربان علی سهرابی، معاون تربیت‌ بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: به خاطر حضوری شدن مدارس، کلاس‌ های آنلاین از شبکه شاد حذف شده است. اما، کلاس‌ های درس در شبکه شاد موجود هستند.

آموزش و پرورش به انتقادات درباره پولی شدن بخشی از محتوای شاد، پاسخ داد

مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در شبکه شاد محتوای تولیدی وزارت آموزش و پرورش به صورت رایگان، در کنار محتوای پولی بخش خصوصی به دانش‌ آموزان عرضه خواهد شد.

در تکاب ۴ هزار و ۵۰۰ دانش آموز به سامانه شاد دسترسی ندارند

سجاد نعمتی، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان تکاب از عدم دسترسی حدود ۴۵۰۰ دانش آموز به سامانه شاد در تکاب خبر داد.

 

 

اطلاعیه:

 ورود و خروج دانش آموزان در شبکه آموزشی شاد ثبت می گردد، یعنی حضور و غیاب دانش آموزان، کاملا تحت کنترل قرار دارد. 

 

 

خلاصه مطلب

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را به طور کامل و مفصل با نحوه فعال سازی تایید دو مرحله ای شاد آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که حتما تمامی مراحل ذکر شده را با دقت و به درست انجام دهید تا بتوانید تایید دو مرحله ای را ثبت نمایید. اگر در این زمینه به کمکی احتیاج دارید و یا سوالی دارید، حتما با مشاوران ما در ایران تحصیل تماس بگرید. علاوه بر این، می توانید برای ما کامنت بگذارید و سوالات خود را از مشاوران ما بپرسید. همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ داده و مشکلات شما را برطرف خواهند کرد.

 

جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 

 

 

3.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

1-هدف از فعال سازی تایید دو مرحله ای شاد چیست؟

هدف از فعال سازی این قابلیت، افزایش امنیت برنامه شاد است.

2- آیا می توان پس از فعال سازی تایید دو مرحله ای، آن را غیر فعال کرد؟

بله، شما عزیزان به راحتی می توانید پس از فعال سازی بنا به دلایل مختلفی آن را غیر فعال کنید.

3-نحوه فعال سازی تایید دو مرحله ای در برنامه شاد چگونه است؟

نحوه فعال سازی به طور مفصل و با راهنمای تصویری در مقاله درج شده است. لطفا مقاله را به طور کامل مطالعه نمایید.

نظرات

33 دیدگاه دربارهٔ «فعال سازی تایید دو مرحله ای شاد»

  1. Avatar photo Zahra گفت:

    چرا هرچی میزنم میگه فعال سازی تایید دو مرحله ای از طریق اولین دستگاه فعال قابل انجام است؟
    ینی چی ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      احتمالا با شماره و پروفایل شما از دو سیستم وارد شدید.

  2. Avatar photo shady گفت:

    سلام من تایید دو مرحله ای م را فراموش کردم چکار کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام باید روی سیمکارت دیگری شاد را نصب کنید

  3. Avatar photo پارسا گفت:

    سلام من تایید دو مرحله ای یادم رفته و داخل اکانت نیستم چطوری درستش کنم

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید بازیابی تایید دو مرحله را انجام دهید

  4. Avatar photo ابولفضل گفت:

    سلام گذر واژه دومرحله ای را فراموش کردم ایمیل هم نذاشتم کاری میشه کرد

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام با آموزش و پرورش صحبت کنید

  5. Avatar photo ریحانه گفت:

    من گذرواژه شاد را فراموش کردم چگونه میتوانم به شاد بروم یا چگونه میتوانیم با پشتیبانی تماس بگیزیم

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      با شماره
      43081 تماس بگیرید.

      1. Avatar photo ابولفضل گفت:

        سلام گذر واژه دومرحله ای را فراموش کردم ایمیل هم نذاشتم کاری میشه کرد

        1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

          سلام دوست عزیز با شماره
          43081 تماس بگیرید.

  6. Avatar photo ناشناس گفت:

    سلام وقت بخیر، تاییددومرحله ای درشاد رو فعال کردم وشادم بروزرسانی شده نمیتونم واردبرنامه بشوم رمز گذرواژه دومرحله ای شاد رو کلا فراموش کردم. ایمیلم روهم ثبت نکردم. برای بازشدن وفعال کردن دوباره برنامه شاد راهنمایی می فرمایید.

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      با پشتیبانی شاد تماس بگیرید.

    2. Avatar photo هانا گفت:

      من تایید دو مرحله ای رو زدم و گذر واژه رو یادم نیست و ایمیل هم نزاشتم و رمز رو یادم نمیاد چکار کنم

      1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

        باید با پشتیبانی تماس بگیرید.

    3. Avatar photo کیانا گفت:

      سلام خسته نباشید من گذرواژم رو فراموش کردم و الان نمیتونم داخل شاد برم چکار کنم

      1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

        سلام وقت بخیر
        با پشتیبانی سامانه تماس حاصل فرمایید

  7. Avatar photo سارینا گفت:

    رمز گذرواژه دو مرحله ای یادم رفته ایمیل هم ندارم چطچر غیر فعال کنم

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      با پشتیبانی شاد در تماس باشد تا راهنماییتون کنند.

  8. Avatar photo سارینا گفت:

    سلام من تایید دو مرحله ای انجام دادم و ایمیل نزدم الان تاییدم یعنی رمزم رو فراموش کردم چطچر میتونم غیرفعال کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

  9. Avatar photo عرشیا گفت:

    من رمز تایید دو مرحله ای خودم را فراموش کردم و ایمیل هم نزاشتم چجوری حسابم را برگردانم جواب بدید

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام دوست عزیز
      وقت بخیر
      برای بررسی دقیق تر وضعیت تون با مشاورین مجموعه تماس بگیرید

      1. Avatar photo AMIR گفت:

        سلام مت تایید دومرحله ای رو فعال کردم. ایمیل نزاشتم الان رمز رو یادم راهی هست بتونن وارد اکانتم بشم؟

        1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

          سلام
          تماس بگیرید

  10. Avatar photo Henna گفت:

    فعال سازی را به درستی انجام میدهم اما کد ارسال نمیشه چرا؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای بررسی دقیق تر وضعیت تون با مشاورین مجموعه تماس بگیرید

  11. Avatar photo Amir گفت:

    چرا برای من همش اخطار میده که امکان تایید فعال سازی دو مرحله ای وجود ندارد ؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      با پشتبانی تماس بگیرید

    2. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز این مسئله مربوط به سامانه ی شاد میباشد و باید با واحد پشتیبانی در ارتباط باشید.

  12. Avatar photo Hasti گفت:

    چرا برای من همش اخطار میده ک امکان تایید فعال سازی دو مرحله ای وجود ندارد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      چون در حال حاضر از طرف سامانه شاد بسته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • پشتیبانی سامانه مای مدیو

    پشتیبانی سامانه مای مدیو + شماره تماس پاسخگو my.medu.ir

    پشتیبانی سامانه مای مدیو با هدف خدمت‌رسانی به کاربرانی از جمله دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا راه‌اندازی شده است. چون خیلی از افراد بعد از مراجعه به این سایت شاید به پشتیبانی مای مدیو نیاز پیدا نمایند. شما در حین ورود...
  • احراز محل سکونت دانش آموزان

    احراز محل سکونت دانش آموزان مای مدیو + راهنما تصویری my.medu

    احراز محل سکونت دانش آموزان برای آن دسته از دانش‌آموزان که قصد دارند در پایه اول و سایر مقاطع تحصیلی ثبت‌نام کنند، ضروری است. این افراد باید قبل از این که فرم‌های ثبت‌نام را در سایت کامل کنند، باید نحوه...
  • اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی

    شرایط آزمون نظام مهندسی 1403 + مدارک و سوابق کاری

    نحوه اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی مشخص شده است. افرادی که در المپیادهای علمی دانش آموزی هر ساله در رشته های ادبیات، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم، سلول های بنیادی و پزشکی و جغرافیا شرکت می کنند،...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)