ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شهریه مدارس شاهد سال 1403 + تفکیک مقطع | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
شهریه مدارس شاهد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شهریه مدارس شاهد ۱۴۰۳-۱۴۰۴ اعلام شد. مطابق آخرین جلسه شورای عالی آموزش و انقلاب فرهنگی آخرین نرخ هزینه تحصیل در مدارس شاهد تعیین شد و دانش‌آموزانی که جهت ثبت‌نام مدارس شاهد اقدام نموده‌اند، می‌بایست مطابق نرخ جدید در مدارس شاهد تحصیل نمایند. مدارس شاهد از جمله مدارس شهریه‌پرداز کشور محسوب می‌شوند که تحت نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران راه‌اندازی شده‌اند. هدف از تأسیس مدارس شاهد ارتقای سطح کیفیت آموزش خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

دانش‌آموزانی که مایل به تحصیل در مدارس شاهد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ هستند، باید میزان شهریه برای هر سال تحصیلی را در نظر بگیرند. شما دانش‌آموزان گرامی می‌توانید جهت اطلاع از آخرین اخبار مدارس شاهد به سامانه سجا مراجعه نمایید و یا با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا مشاوران آکادمی ایران تحصیل اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند و شما را در جریان آخرین بخشنامه‌های مربوط به شهریه مدارس شاهد قرار دهند.

بنر کال تو اکشن

اهمیت اطلاع از شهریه مدارس شاهد 1403 – 1403

با توجه به بالا بودن سطح امکانات و همچنین سطح علمی بالای اساتید مدارس شاهد، هرساله شاهد افزایش تقاضا برای این مدارس می‌باشیم. با توجه به اینکه مدارس شاهد مخصوص به خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران می‌باشند، در صورتی که ظرفیت خالی در هر پایه‌ها و کلاس‌ها داشته باشند، می‌توانند در این مدارس حضور یابند. جدول شهریه مدارس شاهد طبق اعلام این مدارس با افزایشی نسبت به سال‌های گذشته روبه رو بوده است. بنابراین نرخ شهریه برای پایه‌های مختلف تغییر می‌باشد.

هزینه تحصیل در مدارس شاهد برای خانواده‌های شاهد، رایگان می‌باشد و شهریه از محل اعتبارات بنیاد شهید پرداخت می‌شود. اما دانش‌آموزان غیر شاهد برای تأمین مخارج فعالیت‌های اضافه این مدارس از جمله کلاس‌های جبرانی، امکانات تحصیلی و آموزشی و پرورشی، کلاس‌های فوق‌برنامه و … باید مبلغی را که تعیین کننده آن اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش است، بپردازند. این کمک سالانه در مدارس مقطع ابتدایی، متوسطه اول متوسطه دوم با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

با توجه به اینکه مدارس نمونه دولتی بخشی از هزینه‌های خود را از طریق همین شهریه دریافت می‌نمایند، لذا همراه با بالا رفتن قیمت موارد مختلف، این میزان نیز رو به افزایش می‌رود. اگر اولیاء گرامی از میزان شهریه مدارس شاهد آاگاهی داشته باشند، راحت‌تر می‌توانند در ارتباط با آینده تحصیلی فرزند خود تصمیم بگیرند، چراکه میزان این شهریه‌ها سال به سال افزایش می‌یابد. اما در ادامه برای اطلاع بیشتر شما عزیزان لیست شهریه مدارس شاهد در سال تحصیلی 1403 – 1403 را قرار داده‌ایم که با مراجعه به این لیست دید وسیعی نسبت به شهریه هر مقطع پیدا خواهید کرد. در ادامه در ارتباط باغ میزان شهریه مدارس شاهد در سال تحصیلی 1403 – 1403 توضیحاتی ارائه خواهیم کرد.

برای مشاهده لیست آدرس مدارس شاهد اصفهان روی لینک بزنید.

اهمیت اطلاع از شهریه مدارس شاهد

برای اطلاع از تفاوت مدارس شاهد با مدارس عادی بر روی لینک کلیک نمایید.

 

شهریه مدارس شاهد برای فرهنگیان و افراد عادی 1403 – 1403

با توجه به تقاضاهای بالایی که برای ثبت‌نام در سایت مدارس شاهد وجود دارد و همچنین خاص و منحصر به فرد بودن این مدارس، باید بگوییم که لازم است تمامی دانش‌آموزان و اولیای عزیز از شهریه مدارس شاهد برای فرهنگیان و افراد عادی اطلاع یابند، چرا که یکی از دغدغه‌های والدین در رابطه با ورود فرزندانشان به این مدارس به موضوع شهریه مربوط است.

با توجه به امتیازبندی که مدارس شاهد برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در نظر دارند، این نحوه امتیازبندی به مراتب تأثیر زیادی در نحوه پذیرش دانش‌آموزان خواهد داشت. در رابطه با شهریه مدارس شاهد برای فرهنگیان و افراد عادی نیز، به همین منوال می‌باشد. بدین صورت که این مدارس امتیازات خاصی را برای برخی از اقشار جامعه در نظر دارند. برای کسب اطلاع در رابطه با شهریه مدارس شاهد برای فرهنگیان و افراد عادی می‌توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. کارشناسان مجرب ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما اولیای عزیز می‌باشند.

مدارک لازم جهت ثبت نام مدارس شاهد را در این مقاله مطالعه نمایید.

میزان شهریه مدارس شاهد 1403 – 1403

شاید با دیدن میزان هزینه تحصیل در مدارس شاهد این سؤال به ذهن شما خطور نماید، چرا مدرسه دولتی همانند مدارس شاهد، برای ثبت‌نام و یا ادامه تحصیل دانش‌آموزان باید هزینه‌ای را دریافت نمایند؟ در این رابطه باید این نکته را به کلیه دانش‌آموزان عزیز یادآور شویم که در این مدارس شاهد امکانات فراوانی می‌باشیم که در اختیار تمامی دانش‌آموزان قرار می‌گیرد، بنابراین برخی از این میزان شهریه صرف این امکانات می‌شود. لازم است بدانید که دریافت هزینه تحصیل در مدارس شاهد به دلیل فوق برنامه‌های این مدارس می‌باشد. این کمک از سوی اولیای مدرسه موجب می‌گردد تا برنامه‌های تقویتی و فوق برنامه بهتر بتوانند جای خود را در این مدارس باز نمایند.

دانش‌آموزانی که از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران نمی‌باشند، باید مبلغی را به عنوان کمک سرانه آموزشی به مدارس شاهد بپردازند. این شهریه برای دانش‌آموزان شاهد کمتر می‌باشد. طبق روال هر سال یک میزان حداکثر و حداقل به عنوان شهریه مجاز برای مدارس شاهد در نظر گرفته شده است که تعیین میزان آن برای هر مدرسه بسته به شرایطی از جمله امکانات آموزشی، شرایط معیشت ساکنان منطقه، قدمت و سابقه مدرسه، نوع شهرستان و استان، میزان ساعات درسی مدرسه، برنامه‌های آموزشی و کلاس‌های فوق برنامه متفاوت می‌باشد.

هزینه تحصیل در مدارس شاهد در هر سال تحصیلی مقداری افزایش خواهد یافت. در مجموع شهریه این مدارس نسبت به مدارس دیگر از جمله تیزهوشان و نمونه دولتی نسبتاً کمتر است ولی امکانات آن همتراز با سایر مدارس خاص می‌باشد. در ادامه جدول میزان شهریه دانش‌آموزان شاهد و غیر شاهدسال گذشته ارائه شده است. چنانچه اطلاعاتی در خصوص میزان هزینه تحصیل در مدارس شاهد در سال 1403 – 1403 منتشر شود، این مقاله به روزرسانی خواهد شد.

برای آشنایی با سامانه ایثار کلیک کنید.

هزینه سالانه تحصیل در مدارس شاهد (دانش‌آموزان غیر شاهد)
مقطع تحصیلی حداقل شهریه حداکثر شهریه
مقطع ابتدایی 7,000,000 ریال 15,000,000 ریال
مقطع اول متوسطه 8,000,000 ریال 16,000,000 ریال
مقطع دوم متوسطه 10,000,000 ریال 20,000,000 ریال
دانش‌آموزان هنرستان و کار دانش 12,000,000 ریال 24,000,000 ریال

 

هزینه سالانه تحصیل در مدارس شاهد (دانش‌آموزان شاهد)
مقطع تحصیلی شهریه قابل پرداخت
مقطع ابتدایی 6,500,000
مقطع اول متوسطه 7,400,000
مقطع دوم متوسطه 9,350,000
دانش‌آموزان هنرستان و کاردانش 9,500,000

 

میزان شهریه مدارس شاهد

جهت اطلاع از نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد وارد لینک مربوطه شوید.

 

عوامل مؤثر در میزان شهریه مدارس شاهد 1403 – 1403

از آنجا که کیفیت و امکانات تحصیلی و آموزشی مدارس شاهد نسبت به مدارس عادی دیگر بیشتر خواهد بود و دانش‌آموزان از شرایط تحصیلی بهتری برخوردار هستند، می‌توان عوامل زیر را در میزان هزینه تحصیل در این مدارس مؤثر دانست، چراکه با افزایش این امکانات میزان شهریه پرداختی از سوی دانش‌آموزان بیشتر خواهد شد.

  • برخورداری دانش‌آموزان از امکانات برتر تحصیلی
  • وجود خدمات آموزشی و کلاس‌های فوق برنامه و تقویتی
  • میزان ساعت آموزشی ارائه شده در مدارس شاهد
  •  میزان درآمد مردم در مناطقی که در مدارس شاهد ثبت‌نام کرده‌اند.

عوامل موثر در میزان شهریه مدارس شاهد

لیست آدرس مدارس شاهد مشهد را در این لینک مشاهده کنید.

چگونگی پرداخت شهریه مدارس شاهد 1403 – 1403

در مجموع هزینه‌های کمکی مدارس شاهد از سوی وزارت آموزش و پرورش تأمین می‌گردد و شهریه دریافتی از دانش‌آموزان جهت تأمین هزینه‌های مربوط به امور فرهنگی و تحصیلی و کلاس‌های فوق برنامه و تقویت خواهد بود. پس از اینکه دانش‌آموزان شرایط مدارس شاهد را بررسی کردند و مراحل ثبت‌نام خود را با موفقیت پشت سر گذاشتند، باید همه مبلغ قابل پرداخت شهریه را به شکل مستقیم به حساب بانکی آموزش و پرورش منطقه واریز نمایند.

بسیاری از مدارس با توجه به اینکه ممکن است خانواده‌ها توان مالی برای پرداخت شهریه را نداشته باشند، هزینه تحصیل را به صورت اقساطی نیز دریافت می‌کنند. برخی از مدارس این هزینه را به صورت چک یا اقساط در طول یک سال تحصیل دریافت می‌نمایند و برخی از مدارس نیز ترجیح می‌دهند همان ابتدای سال تحصیلی، میزان هزینه تعیین شده از سوی آموزش و پرورش از دانش‌آموزان اخذ کنند.

هزینه‌های مربوط به رفت و آمد و سرویس مدارس شاهد یکی دیگر از پرسش‌هایی است که در این زمینه مطرح است. براساس تغییرات مرتبط با دفترچه ثبت‌نام مدارس شاهد، هزینه ثبت‌نام برای سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان بر اساس دستورالعمل‌های اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش می‌باشد و پس از تصویب انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه، این مبلغ تعیین خواهد شد و مضاف بر شهریه دریافت می‌گردد.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

مشاوره شهریه مدارس شاهد 1403 – 1403

بدیهی است کلیه خانواده‌های محترم شاهد تمایل به ثبت‌نام فرزند خود در این مدارس را دارند، می‌توانند با راهنمای و کمک مشاوران و کارشناسان متعهد و باسابقه ایران تحصیل در رابطه با نحوه ثبت‌نام و همچنین امتیازبندی داوطلبان مدارس شاهد  همچنین تأثیر این امتیازات برای دانش‌آموزان در زمان ثبت‌نام و ادامه تحصیل آن با استفاده از راهنمایی‌های مشاوران ما ما آگاه شوند.

کلیه خانواده‌های گرامی غیرشاهد نیز که مایلند در رابطه با هزینه تحصیل در مدارس شاهد برای فرهنگیان و افراد عادی اطلاعات لازم را کسب نمایند، می‌توانند از متخصصین ما این اطلاعات را دریافت نمایند. مشاورین ما اطلاعات جامعی را در رابطه با پرداخت هزینه تحصیل مدارس شاهد در اختیار اولیای گرامی دانش‌آموزان قرار می‌دهند. همچنین در رابطه با این نوع تقسیم بندی حداقلی و حداکثری نیز به صورت کامل و با جزئیات پاسخگوی سؤالات شما عزیزان خواهند بود. جهت برقراری ارتباط با مشاورین ایران تحصیل، کافی است با مشاوره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که شما مایل باشید، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشند.

اطلاعیه

جهت اطلاع از هزینه تحصیل در مدارس شاهد و  مدارک لازم جهت ثبت‌نام مدارس شاهد می‌توانید از طریق شماره 9099075307 با مشاوران مجرب و کارآزموده ایران تحصیل در ارتباط باشید تا شما عزیزان را راهنمایی کنند.

 

جدیدترین اخبار پیرامون شهریه مدارس شاهد 1403 – 1403

تأسیس هنرستان فنی حرفه‌ای در مدارس شاهد

رضا مرادی صحرایی با اشاره به روش مهارت‌آموزی در مدارس شاهد و توسعه هنرستان‌های فنی حرفه‌ای در مدرسه شاهد اظهار کرد: برای فعال کردن هنرستان‌ها می‌توان از هنرستان جوار صنعت استفاده نمود. با توجه به اینکه بنیاد شهید صنایع زیر مجموعه بسیاری دارد، در هر مکان موردی می‌توان یک هنرستان جوان صنعت تأسیس کنیم.

افزایش شهریه دانش‌آموزان مدارس شاهد 1403 – 1403

در جلسه کارگروه آموزش و استعدادیابی وزارت آموزش و پرورش افزایش شهریه ثبت‌نام دانش‌آموزان مدارس شاهد مطرح شد. زهرا پناهی مدیر کل امور شاهد و ایثارگران اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم در مدارس ایثارگران شاهد توسعه کمی و کیفی داشته باشیم، باید مدیران مدارس مکاری کنند. درخواست ارائه اختیار ثبت‌نام دانش‌آموزان به استان‌ها، ایجاد سامانه ثبت‌نام مدارس به صورت مستقل و افزایش هزینه تحصیل در مدارس شاهد توسط ستاد کل نیروهای مسلح صادر شده است.

برای کسب اطلاع در رابطه با لیست آدرس مدارس شاهد تهران روی لینک کلیک کنید.

خلاصه مطالب

در این مقاله بررسی میزان شهریه مدارس شاهد در سال 1403 – 1403 پرداختیم. توجه داشته باشید که دانش‌آموزانی که از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند می‌توانند به صورت رایگان در این مدارس تحصیل کنند. اما دانش‌آموزانی که از خانواده غیر شاغل می‌باشند، باید براساس مصوبات اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش مبلغی را به عنوان شهریه پرداخت نمایند. عوامل متعددی در میزان پرداخت هزینه تحصیل مدارس شاهد دخیل هستند که در این مطلب به آنها اشاره شد.

بسیاری از مدارس شاهد به دلیل عدم توانایی مالی برخی از خانواده‌ها، شهریه را به صورت اقساطی یا چکی نیز دریافت می‌کنند. چنانچه شما داوطلبان گرامی برای تحصیل در مدارس شاهد نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شهریه هر سال تحصیلی می‌باشید، می‌توانید با کارشناسان ما از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید تا به بهترین شکل ممکن شما عزیزان را یاری کنند.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

4.6/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

میزان شهریه مدارس شاهد در سال 1403 – 1403 چقدر است؟

در این مقاله در ارتباط با میزان شهریه مدارس شاهد اطلاعاتی ارائه کردیم.

 آیا شهریه مدارس شاهد هر استان با دیگر مناطق متفاوت است؟

بله براساس میزان ساعات آموزشی و همچنین منطقه ای که مدرسه شاهد در آن واقع شده است مبلغ دریافتی تفاوت خواهد داشت.

شرایط پرداخت شهریه مدرسه چگونه است؟

برخی از مدارس شهریه را در آغاز سال تحصیلی دریافت می کنند، برخی نیز به صورت اقساطی می توانند هزینه سال تحصیل بپردازند.

نظرات

22 دیدگاه دربارهٔ «شهریه مدارس شاهد سال 1403 + تفکیک مقطع | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام من یه دانش آموز از خوانواده عادی و جز ایثارگر و جانباز نیستم اگه بخوام شاهد ثبت نام کنم چه شرایطی و درصد قبولیم تو اون مدرسه معدلمم ۱۸.۷۵ چه کارایی هم باید بکنم که امتیازم توی قبولی بیشتر باشه ؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر بله میتونید ثبت نام کنید و روند و شانس قبولی براتون وجود دارد زیرا 25 درصد قبولی مدارس شاهد برای سهمیه آزاد است

  2. Avatar photo محسنی گفت:

    ایا میشه شهریه رو پس گرفت و مدرسه رو تغییر داد؟ دختر من نمی تونه رفته اونحا افسردگی گرفته لطفا کمکم کنید، هنوز یک ماهم نشده

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      میتوان مدرس را جا به جا کرد ولی عودت شهریه مشخص نیست.

  3. Avatar photo پریسا گفت:

    سلام
    نتیجه ثبت نام مدارس شاهد کی اعلام میشه؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      تا اواخر مرداد اعلام نتایج انجام می شود.

  4. Avatar photo نیکا گفت:

    سلام وقت بخیر من پسرمو کلاس اول ثبت نام کردم پدربزرگش جانباز هستن و مدرسه شاهد از من یک میلیون و هشتصدهزار تومن شهریه گرفت . میخاستم بدونم واقعا شهریه چقدره و من از چه طریقی میتونم پیگیری کنم؟

    1. Avatar photo borji گفت:

      با عرض سلام.شهریه مدارس شاهد نسبت به هر منطقه و شهر قابل تغییر میباشد.

  5. Avatar photo ماندانا گفت:

    شهریه دادن مدرسه شاهد رو میشه قسطی داد؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله با موافقت مدیریت این امکان وجود دارد

  6. Avatar photo جاویدی گفت:

    شهریه مدرسه های شاهد شهر های مختلف با هم تفاوت دارن؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله

  7. Avatar photo غافل گفت:

    با سلام و عرض ادب شهریه مدرسه های شاهد چه فرقی با مدرسه های هیئت امنایی داره؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      تقریبا 5 درصد مدارس شاهد شهریه بیشتری دارد

  8. Avatar photo ایمانی گفت:

    سلام
    در مورد شرط حفظ قرآن برای دانش آموزان غیر شاهد آیا منظور این است که به هیچ عنوان دانش آموزعادی بدون حفظ قرآن ثبت نام نخاهد شد ؟

    با تشکر

    1. Avatar photo behrouzi گفت:

      برای ثبت نام شاهد معمولا از دانش اموزان عادی میخوان

  9. Avatar photo غفاری گفت:

    کادرآموزشی شاهدواقعاخوبه

  10. Avatar photo روزا گفت:

    مسیرمدارس چرااینجورشده توسایت ثبت نام

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام روزا
      اتفاقا نسبت به سال های پیش ثبت نام مدارس شاهد امسال راحت تر شده

  11. Avatar photo روزا گفت:

    شهریه مدارس چرابالاست

  12. Avatar photo سها بیگی گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    معدل۱۹٫۵برای ورود به پایه دهم تجربی در مدرسه شاهد کم است من جز دانش آموزان عادی هستم
    و سوال دیگر
    هرساله چه میزان دانش آموز عادی در مدارس شاهد پیش ثبت نام میکنن؟

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام اولویت با دانش اموزان خانواده ایثار گر یا شهدا هست بعد اولویت معدل هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام مدارس شاهد

    ثبت نام مدارس شاهد 1403 + ورود سایت اصلی my.medu.ir

    ثبت نام مدارس شاهد هر سال در سه بازی زمانی مختلف از طریق سایت my.medu.ir انجام می شود. این مدارس، در سه مقطع مختلف اعم از ابتدایی، متوسطه اول و دوم، اقدام به پذیرش دانش آموزان می کنند. مدارس شاهد...
  • پیش ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی

    سایت اصلی پیش ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی 1403 | my.medu.ir

    پیش ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی سال ۱۴۰۳ آغاز شد به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیا گرامی می رسانیم جهت تکمیل روند ثبت نام فقط به صورت اینترنتیاز طریق سایت my. medu.ir وارد شده و روند درخواست ثبت...
  • دفترچه ثبت نام مدارس شاهد

    دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 1403 + لینک دانلود pdf

    مدارس شاهد از دیگر مدارس شناخته شده و محبوب والدین برای تحصیل فرزندانشان در مقطع متوسطه اول و دوم  است. این مدرسه شرایط خاصی را برای پذیرش دانش آموزان خود تعیین کرده است و براساس امتیازبندی ای خاص، نسبت به...
  • ثبت نام میان پایه مدارس شاهد

    ثبت نام میان پایه مدارس شاهد 1403 + ورود سایت | my.medu.ir

    ثبت‌نام میان پایه مدارس شاهد 1403 – 1403 به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد که در آن دانش‌آموزان با مراجعه به سامانه دانش‌آموزی پادا به آدرس pada.medu.ir می‌توانند کلیه مراحل ثبت‌نام خود را به صورت آنلاین انجام دهند. ثبت‌نام میان پایه...
تماس با مشاور