ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شهریه رشته های بدون آزمون کارشناسی آزاد – کاردانی به کارشناسی

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شهریه رشته های بدون آزمون کارشناسی آزاد

شهریه رشته های بدون آزمون کارشناسی آزاد

شهریه رشته های بدون آزمون کارشناسی آزاد

برای اطلاع از شهریه رشته های بدون آزمون کارشناسی آزاد

با مشاوران مرکز مشاوره دانشگاه آزاد –  ایران تحصیل تماس بگیرید.

 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره : 9099075307

 زمان پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

شهریه رشته های بدون آزمون کارشناسی آزاد – شرایط

شهریه رشته های بدون آزمون کارشناسی آزاد برای دانش آموزان دبیرستانی و پشت کنکوری نیز مسئله بسیار مهمی می باشد به این صورت که این دانش آموزان در صورتی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور را داشته باشند، یکی از مهم ترین فاکتور ها برای آنها شهریه رشته های بدون آزمون کارشناسی آزاد خواهد بود، چرا که اگر شهریه رشته های بدون آزمون کارشناسی آزاد در برای شهریه بقیه دانشگاه های ارائه دهنده رشته های بدون کنکور در مقطع کارشناسی، معقول باشد، این دانش آموزان دانشگاه آزاد را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کرده، و برنامه ریزی های خود را برای آن انجام می دهند. لازم به یاد آوری می باشد که در صورتی که دانش آموزان عزیز قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور را دارند، ملزوم به اطلاع از  لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۶-۹۷  هستند.

برای ثبت نام رشته های بدون آزمون آزاد اینجا کلیک کنید.

شهریه رشته های بدون آزمون کارشناسی آزاد برای افرادی که مدرک فوق دیپلم دارند و در زمان دریافت مدرک، قصد ادامه تحصیل نداشته اند و به خدمت سربازی رفته یا به کار های دیگر مشغول شده اند و بعد از مدتی، دوباره قصد ادامه تحصیل دارند نیز بسیار مهم است.  برای مبحث انتخاب رشته و انتخاب دانشگاه، شهریه رشته های بدون آزمون کارشناسی آزاد بسیار مهم می باشد چرا که فرد با در نظر گرفتن بودجه خویش و در آمد خویش، دانشگاه مورد نظر برای ادامه تحصیل و دریافت مدرک را انتخاب می کند. حال در صورتی که شهریه رشته های بدون آزمون کارشناسی آزاد در برابر شهریه بقیه دانشگاه های ایران، نسبت به سطح علمی و سطح امکانات بالای آن، منطقی و معقول باشد، فرد، رشته مورد نظر خود را در دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور انتخاب می کند. بنابراین اطلاع از شهریه رشته های بدون آزمون کارشناسی آزاد بسیار مهم می باشد و در امر انتخاب دانشگاه ، فاکتوری تعیین کننده است.شما می توانید از مشاوره تکمیل ظرفیت کنکور سراسری – آزاد برای اطلاع از تمام شرایط استفاده کنید.

برای آشنایی با تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی روی لینک کلیک کنید.

شهریه رشته های بدون آزمون کارشناسی آزاد – مقطع کارشناسی

شهریه رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی در رشته های مختلف متفاوت است، اما می توان به طور میانگین گفت که شهریه رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی در سال 97 به ازای هر ترم به صورت تقریبی عددی بین 900 هزار تومان تا 1 میلیون و 200 هزار تومان می باشد. نکته مهم که به شهریه رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد نیز مرتبط است این است که شهریه رشته های بدون آزمون دانشگاه های آزاد سراسر کشور با شهریه رشته های با آزمون دانشگاه های آزاد، یکسان می باشد و تفاوتی با یکدیگر ندارند.

برای اطلاع از شهریه رشته های بدون آزمون کارشناسی آزاد

با مشاوران مرکز مشاوره دانشگاه آزاد –  ایران تحصیل تماس بگیرید.

 تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره : 9099075307 – 9099075307 ( استان تهران)

 زمان پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

شهریه رشته های بدون آزمون کارشناسی آزاد – مقطع کاردانی به کارشناسی

شهریه رشته های بدون آزمون کارشناسی آزاد در مقطع کاردانی به کارشناسی در رشته های مختلف متفاوت است، اما می توان به طور میانگین گفت که شهریه رشته های بدون آزمون کارشناسی آزاد در مقطع کاردانی به کارشناسی در سال 97 به ازای هر ترم به صورت تقریبی عددی بین 900 هزار تومان تا 1 میلیون و 200 هزار تومان می باشد. مقطع کاردانی به کارشناسی در دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور در رشته های مختلف در واقع همان مقطع کارشناسی نا پیوسته، و مقطع کارشناسی، کارشناسی پیوسته می باشد. نکته مهم که به شهریه رشته های بدون آزمون کارشناسی آزاد نیز مرتبط است این است که شهریه رشته های بدون آزمون دانشگاه های آزاد سراسر کشور با شهریه رشته های با آزمون دانشگاه های آزاد، یکسان می باشد و تفاوتی با یکدیگر ندارند.لازم به یاد آوری می باشد که در صورتی که دانش آموزان عزیز قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته رشته های پزشکی در دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور را دارند، ملزوم به اطلاع از رشته های بدون کنکور پزشکی ، دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی هستند می توانند برای آگاهی از لیست رشته ها روی عبارت کلیک کنند.

 

مطالب مرتبط:

مدارک پذیرش بدون آزمون

لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 

دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد

ثبت نام پرستاری بدون آزمون 

جدول شهریه دانشگاه آزاد

اطلاعیه های سازمان سنجش

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور