ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد – شرایط و نحوه ی ثبت نام

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

 

برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ، ثبت نام بدون کنکور کارشناسی نا پیوسته دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره : 9099075307

زمان پاسخگویی همه روزه ۸ صبح تا ۱ شب.

 

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد – اهمیت

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد برای دانش آموزان دبیرستان ها و هنرستان های سراسر کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به این صورت که دانش آموزان دبیرستانی پس از دریافت مدرک پیش دانشگاهی خویش و سپس شرکت در کنکور سراسری ورودی دانشگاه های کشور، و دریافت نتایج آن ، به نتیجه دلخواه مورد نظر خویش نرسند، می توانند به فکر تحصیل در دانشگاه های آزاد اسلامی در رشته های ارائه شده به صورت پذیرش بدون کنکور بیافتند. همچنین دانش آموزان هنرستانی نیز می توانند با دریافت مدرک پیش دانشگاهی در صورتی که تمایل به تحصیل در رشته های ارائه شده به صورت پذیرش بدون کنکور از طرف دانشگاه های آزاد اسلامی داشته باشند، می توانند در صورت داشتن شرایط مورد نیاز در زمان تعیین شده از طرف دانشگاه به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بپردازند.

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد برای افرادی که با دریافت مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی خود، به هر دلیل از ادامه تحصیل منصرف شده و به خدمت سربازی رفته و یا به کار های دیگر مشغول شدند، و پس از گذشت مدتی، تصمیم به ادامه تحصیل گرفتند نیز مطلب بسیار مهمی می باشد چرا که این افراد می توانند بدون نیاز به مطالعه و یاد آوری مطالب دبیرستان و پیش دانشگاهی، به سمت رشته های ارائه شده از سوی دانشگاه آزاد به صورت پذیرش بدون کنکور رفته و پس از انجام مراحل ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد در این دانشگاه پذیرفته شده، به تحصیل خود ادامه دهند و پس از گذران مدت تحصیلشان، مدرک دانشگاهی خود را دریافت کنند.برای آگاهی بیشتر می توانید مقاله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی را مطالعه کنید.

کانال اطلاع رسانی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

کانال اطلاع رسانی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد – نحوه ثبت نام

برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد کافیست در زمان های تعیین شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی که در آن زمان ها، ثبت نام داوطلبین ورودی جدید انجام می پذیرد، داوطلب اطلاعات ثبت نامی خود را در سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد وارد کند. پس از تکمیل فرم های مربوط و انجام مراحل مورد نظر، رسید ثبت نامی خویش را دریافت کرده، در صورت امکان چاپ نماید که در ادامه مراحل به هر دلیل، مشکلی پیش نیاید. و در زمان اعلام شده از طرف دانشگاه، با داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد که از طرف خود دانشگاه اعلام شده است،  ثبت نام خویش را نهایی سازد.

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد – شرایط ثبت نام

در دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی پیوسته، بر خلاف دانشگاه های علمی کاربردی کشور ، محدودیت رشته وجود دارد، به این صورت که داوطلبین گرامی برای شرکت در رشته مورد نظر، می بایست مدرک دیپلم رشته مورد نظر خویش را نیز داشته باشند. علاوه بر مدرک دیپلم، در این رشته های بخصوص ارائه شده از دانشگاه آزاد، مدرک پیش دانشگاهی نیز الزامی می باشد. برای این کار کافیست به لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی مراجعه کرده، رشته مورد نظر خود را انتخاب کرده، اطمینان حاصل یابد که رشته مورد نظر و مدرک دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی با یکدیگر مطابقت دارند.

برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی اینجا را کلیک کنید.

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد – زمان ثبت نام

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد همه ساله در دو ورودی مهر و بهمن انجام می شود. زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد معمولا برای ورودی های مهر ، در ماه مرداد و برای ورودی های بهمن، در آذر ماه می باشد. حداقل مهلت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد یک ماه می باشد. این یک ماه معمولا از یک ماه قبل از شروع ترم تحصیلی مهر یا بهمن، آغاز شده و تا یک هفته قبل از شروع کلاس های درس، ادامه دارد.

برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ، دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی        با مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت با شماره :9099075307 – 9099075307 ( استان تهران)

زمان پاسخگویی همه روزه ۸ صبح تا ۱ شب.

مطالب مرتبط:

شرایط انصراف از دانشگاه آزاد 

مهلت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی

تراز قبولی سهمیه بسیج فعال دانشگاه آزاد

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۶-۹۷

پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی بهمن ۹۶

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تفاوت کارشناسی پیوسته و ناپیوسته

    تفاوت کارشناسی پیوسته و ناپیوسته + اعتبار مدرک

    تفاوت کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، همان گونه که از نام مقطع پیوسته پیداست، به دوره ای گفته می شود که بدون وقفه ادامه خواهد داشت. به عنوان مثال مقطع کارشناسی پیوسته دوره ای 4 ساله می باشد و مختص افرادی...
  • شهریه رشته های بدون آزمون کارشناسی آزاد – کاردانی به کارشناسی

    شهریه رشته های بدون آزمون کارشناسی آزاد برای اطلاع از شهریه رشته های بدون آزمون کارشناسی آزاد با مشاوران مرکز مشاوره دانشگاه آزاد –  ایران تحصیل تماس بگیرید.  تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره : 9099075307  زمان...
تماس با مشاور