ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط گزینش دانشگاه افسری امام صادق

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۲ مهر ۱۴۰۲
شرایط گزینش دانشگاه افسری امام صادق
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط گزینش دانشگاه افسری امام صادق مشخص شده است. از آنجایی که بسیاری از افراد به دنبال پذیرش در دانشگاه امام صادق هستند، ما در این مطلب قصد داریم به ارائه نکات و مطالب مهم در رابطه با شرایط گزینش دانشگاه امام صادق سپاه بپردازیم. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا شرایط گزینش دانشگاه افسری امام صادق را بررسی کنیم.

شرایط گزینش دانشگاه افسری امام صادق

در ابتدا باید بگوییم که از جمله شرایط گزینش دانشگاه افسری امام صادق، نام نویسی در کنکور سراسری و پر کردن فرم مورد نیاز است.

این دانشگاه در مقطع کارشناسی از خانم ها و آقایان و برای ارشد فقط از آقایان پذیرش دارد. برای ورود به این دانشگاه نه تنها باید دارای شرایط کنکور سراسری باشید، نیاز است شرایط ویژه ای که از سمت دانشگاه اعلام می شود را نیز داشته باشید.

برای دریافت اطلاعات در زمینه استخدام دانشگاه افسری ارتش تهران روی لینک کلیک کنید.

در مورد شرایط گزینش دانشگاه افسری امام صادق لازم است بدانید که با پذیرش در این دانشگاه، فرایند انتخاب رشته شما، منعی نخواهد داشت و می توانید اگر در رشته ای دیگر نیز پذیرفته شدید، در آن ادامه تحصیل بدهید.

در شرایط گزینش دانشگاه افسری امام صادق آمده است که داوطلبان نظام جدید، پس از مشخص شدن معدل کتبی شان، باید این معدل را در سامانه امام صادق ثبت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رشته ‌های فنی در دانشگاه افسری وارد شوید.

شرایط گزینش دانشگاه افسری امام صادق به صورت عمومی

تمامی افرادی که در این دانشگاه ثبت نام می کنند، باید شرایط عمومی زیر را داشته باشند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • دین اسلام
  • نداشتن اعتیاد
  • عدم سوء سابقه
  • عدم دشمنی با نظام
  • صحت اخلاقی

شرایط گزینش دانشگاه افسری امام صادق به صورت اختصاصی

در این قسمت همراه ما باشید تا شرایط گزینش دانشگاه افسری امام صادق به صورت اختصاصی را بررسی کنیم.

ثبت نام کنندگان باید متولد سال 79 به بعد باشند. افرادی که تاریخ تولد آن ها به قبل از سال 79 می رسد، اجازه ثبت نام را نخواهند داشت.

افراد باید دارای سلامت جسمی و روانی به صورت کامل باشند.

همچنین، ارائه گواهی دیپلم و پیش دانشگاهی، در رشته های نظری ضروری است.

در این دانشگاه از دانشجویان هزینه تحصیل دریافت نخواهد شد و دانشجویان باید متعهد باشند که پس از پایان دوره آموزشی خود، مدت زمانی مشخص را به خدمت در داخل و خارج دانشگاه بگذرانند.

رتبه قبولی دانشگاه امام صادق

آگاهی از رتبه قبولی دانشگاه امام صادق بسیار مهم است. زیرا این دانشگاه از مراکز نیمه متمرکز بوده و باید افراد عموماً تراز بالاتر از 6500 داشته باشند. افرادی که این شرایط را دارند، پذیرفته خواهند شد.

البته ذکر این نکته نیز ضروری است که فقط رتبه به تنهایی ملاک قبولی نبوده و افراد باید در دبیرستان نیز معدل خوبی را کسب کرده باشند. اگر فردی در زمان دبیرستان معدل خوبی را نگرفته باشد، برای او مصاحبه در اولویت پذیرش قرار خواهد داشت.

برای مشاهده نتایج پذیرش دانشگاه افسری امام صادق روی لینک کلیک کنید.

شرط معدل و معیارهای پذیرش در دانشگاه امام صادق

یکی از سوالاتی که ممکن است برای داوطلبان دانشگاه امام صادق (ع) ایجاد شود این است که آیا معدل مشخصی برای ثبت نام دانشگاه امام صادق وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در شرایط ذکر شده این دانشگاه عددی برای معدل مشخص نشده است اما نکته مهمی که قابل توجه است، موثر بودن معدل بالا در پذیرش داوطلب می باشد. به صورتی که هر چقدر معدل مقطع دبیرستان داوطلب بالاتر باشد، احتمال پذیرش او نیز افزایش می یابد.

پس از تمامی این موارد، در صورتی که افراد کلیه شرایط را داشته و به مرحله آخر برسند، برای آن ها تحقیقات محلی آغاز خواهد شد. در مرحله تحقیقات محلی، اقدامات متفاوتی انجام خواهد شد. از تحقیق در مساجد محل و یا بسیج محل تا بسیاری موارد دیگر از جمله اقداماتی است که دراین حین انجام می شود.

همچنین از آن جا که رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع)، به صورت تلفیقی می باشد لذا تعداد زیادی از دروس حوزوی و علوم اسلامی به همراه دروس دانشگاهی و زبان عربی و انگلیسی یا فرانسه در سطح مکالمه و فهم کامل متون ارائه می گردد.

رتبه دانشگاه امام صادق

رشته‌های دانشگاه امام صادق (ع)

پس از کسب اطلاعات کافی در رابطه با شرایط گزینش دانشگاه امام صادق سپاه و معیارهای پذیرش، در این قسمت قصد داریم رشته های این دانشگاه را بیشتر بررسی کنیم. قبل از بررسی رشته ها لازم است بدانید که مواردی که در این مرکز آموزش داده می شود، به صورت تلفیقی است و بیشتر با محوریت دروس حوزوی و علوم اسلامی می باشد.

رشته‌های تحصیلی در دوره کارشناسی ارشد پیوسته ـ ویژه برادران

رشته‌های تحصیلی در دوره کارشناسی ارشد پیوسته
الهیات، معارف اسلامی و ارشاد – فقه و مبانی حقوق اسلامی       كارشناسی ارشد پیوسته الهیات، معارف اسلامی و ارشاد – فلسفه و كلام اسلامی     كارشناسی ارشد پیوسته

(فوق لیسانس پیوسته)

الهیات، معارف اسلامی و ارشاد – علوم قرآن و حدیث       كارشناسی ارشد پیوسته معارف اسلامی و اقتصاد       كارشناسی ارشد پیوسته

(فوق لیسانس پیوسته)

معارف اسلامی و حقوق _گرایش خصوصی   كارشناسی ارشد پیوسته معارف اسلامی و حقوق_گرایش جزا
معارف اسلامی و علوم سیاسی       كارشناسی ارشد پیوسته

(فوق لیسانس پیوسته)

معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات   كارشناسی ارشد پیوسته

(فوق لیسانس پیوسته)

معارف اسلامی و مدیریت _ گرایش مدیریت مالی      كارشناسی ارشد پیوسته

(فوق لیسانس پیوسته)

معارف اسلامی و مدیریت _ گرایش مدیریت بازرگانی
معارف اسلامی و مدیریت _ گرایش مدیریت صنعتی معارف اسلامی و مدیریت _ گرایش مدیریت دولتی و سیاست‌گذاری عمومی
معارف اسلامی و حقوق_گرایش حقوق عمومی

 

معرفی شرایط پذیرش در دانشگاه سپاه

رشته‌های تحصیلی در مقطع کارشناسی ـ ویژه خواهران

رشته‌های تحصیلی در مقطع کارشناسی
فقه و حقوق اسلامی      كارشناسی (لیسانس)   كلیه رشته‌های نظری فلسفه ‌و كلام اسلامی     كارشناسی (لیسانس)   كلیه رشته‌های نظری
معارف اسلامی و علوم تربیتی       كارشناسی (لیسانس)     كلیه رشته‌های نظری حقوق كارشناسی (لیسانس)     كلیه رشته‌های نظری

 

برای اطلاعات بیشتر از لیست رشته های دانشگاه امام صادق کلیک کنید.

مرحله آزمون شفاهی دانشگاه امام صادق (ع)

یکی از مهم ترین شرایط گزینش دانشگاه افسری امام صادق، موفقیت در مرحله آزمون شفاهی است. ما در این قسمت قصد داریم مرحله آزمون شفاهی دانشگاه امام صادق را بیشتر برای شما توضیح دهیم.

پس از ثبت نام در دانشگاه امام صادق، شرکت در کنکور و داشتن شرایط مورد نظر، نوبت به مرحله آزمون شفاهی می رسد. این مرحله به صورت چندین مرحله ای برگزارخواهد شد. به این صورت که ابتدا در رابطه با شرایط عمومی فرد تحقیقاتی انجام می شود. در مراحل بعدی اعتقادات سیاسی، عقیدتی و بسیاری موارد دیگر مانند اطلاعات احکام و غیره بررسی می شود. در نهایت یک سری تحقیقات محلی انجام شده و تست هایی همچون تست ورزشی نیز ممکن است از افراد گرفته شود.

برای اطلاعات بیشتر از مصاحبه دانشگاه امام صادق کلیک کنید.

نکاتی در رابطه با دانشگاه امام صادق

انتخاب رشته به صورت شفاهی در مرحله، مصاحبه انجام خواهد شد. یعنی نیازی به انتخاب رشته در این دانشگاه نیست. افراد تنها موافقت و تمایل خود برای ادامه تحصیل در این مرکز اعلام خواهند کرد.

عموماً نتایج نهایی در این دانشگاه در وبسایت های مختلفی برای خانم ها و آقایان منتشر می شود. به این صورت که برای آقایان در سامانه isu.ac.ir و برای خانم ها در سامانه www.isuw.ac.ir خواهد بود.

افرادی که در مقطع ارشد این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند. می توانند به صورت پیوسته 7 سال را در این مرکز به ادامه تحصیل بپردازند. در واقع منظور از 7 سال طول دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد است زیرا این دو دوره به صورت پیوسته برگزار خواهند شد.

برای خانم ها نیز طول دوره کارشناسی 4 الی 5 سال خواهد بود.

افرادی می توانند به صورت پیوسته در مقطع ارشد این دانشگاه به ادامه تحصیل بپردازند که حداقل معدل لازم را کسب کرده باشند. افرادی که این شرط را ندارند، نمی توانند به صورت پیوسته در این دانشگاه به ادامه تحصیل بپردازند.

لازم است توجه داشته باشید که رشته های این مرکز به صورت تلفیقی از علوم اسلامی و زبان های انگلیسی ارائه می شود. یعنی شما علاوه بر پاس کردن واحدهای رشته انتخابی خودتان، لازم است یک سری واحدهای حوزوی و اسلامی و همچنین زبان های خارجی را پاس کرده باشند.

مورد دیگری که در رابطه با شرایط گزینش دانشگاه امام صادق سپاه و ادامه تحصیل در این مرکز وجود دارد، تشکیل گرایش ها است که باید به حد نصاب لازم برسد. یعنی اگر در یک گرایش تعداد افراد کافی برای ادامه تحصیل وجود نداشته باشد، گرایش تشکیل نشده و افرادی که آن گرایش را انتخاب کرده اند باید رشته و گرایش دیگری را دوباره انتخاب کنند که حد نصاب لازم را دارد.

برخی افراد از نحوه تعهد آموزشی در شرایط گزینش دانشگاه افسری امام صادق می پرسند که در این رابطه باید بگوییم، ممکن است افرادی در انواع موسسات دولتی و غیر دولتی برای خدمت فرستاده شوند. در هر صورت و در هر سازمانی که باشند، لازم است افراد وظایف محوله را به نحو احسنت به انجام برسانند. در غیر این صورت و همچنین در صورتی که فردی قصد، انصراف و ترک از تحصیل را داشته و یا حتی اگر از دانشگاه اخراج شود، ملزم به پرداخت هزینه های طی تحصیل خواهد شد.

به تمامی دانشجویان واجد شرایط دریافت خوابگاه نیز اعم از مردان و زنان، خوابگاه در این مرکز داده خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر از شرط معدل دانشگاه امام صادق کلیک کنید.

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی شرایط گزینش دانشگاه افسری امام صادق بپردازیم. این که دانشگاه چه شرایط عمومی و اختصاصی را برای دانشجویان تعیین کرده و برای خانم ها و آقایان چه مواردی برای گزینش تعیین شده است.همچنین ما رشته های این دانشگاه را بررسی کرده و نکات مهم مرحله مصاحبه شفاهی را نیز توضیح دادیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با شرایط گزینش دانشگاه امام صادق سپاه داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای اطلاع از  شرایط و مراحل گزینش دانشگاه امام صادق  با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

1/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا برای خانم ها امکان تحصیل در مقطع ارشد در دانشگاه امام صادق وجود دارد؟

خیر خانم ها تا مقطع کارشناسی می توانند تحصیل کنند.

آیا امکان تحصیل در مقطع دکتری وجود دارد؟

این مقطع ممکن است یک سال پذیرش داشته و در سال دیگر نداشته باشد.

برای ورود به دانشگاه امام صادق چه راهی وجود دارد؟

تمامی مراحل و راه های ورود در متن بررسی شده است.

آیا از دانشجویان شهریه دریافت می شود؟

خیر دانشجویان این مرکز شهریه پرداخت نخواهند کرد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

    نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

    نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی ممکن است از اولین مواردی باشد که شما پیش از ثبت نام آن را بررسی کنید. هر دانشگاه غیر انتفاعی بسته به سیاست‌ها و تدابیر خود شرایط متفاوتی را برای پرداخت شهریه در نظر...
  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
تماس با مشاور