ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط ورود به دانشگاه امام علی ۱۴۰۳

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط ورود به دانشگاه امام علی ۱۴۰۳ خدمت تمامی داوطلبان و متقاضیان اعلام شد. شرایط ثبت نام دانشگاه افسری امام علی شامل شرایط مختلفی از جمله شرایط جسمی پذیرش دانشگاه افسری امام علی می شود. دقت داشته باشید که، اطلاع از قوانین دانشگاه افسری امام علی و همین طور مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه افسری امام علی برای ثبت نام در این دانشگاه ضروری است. البته کسب اطلاعاتی در رابطه با ظرفیت دانشگاه افسری امام علی نیز در زمان ثبت نام در این مرکز دانشگاهی ضروری به نظر می رسد.

 

در این نوشته، با ذکر شرایط ورود به دانشگاه امام علی در خدمت شما عزیزان داوطلب هستیم. شرایطی بسیار مهم که معمولاً در دو دسته عمومی و اختصاصی برای هر داوطلب قرار می گیرند. البته به جز این مورد مواردی همچون زمان و نحوه انجام ثبت نام در این دانشگاه شناخته شده را نیز به طور مفصل برایتان توضیح می دهیم.

 

 

برای آشنایی با زمان انتخاب رشته دانشگاه امام علی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

 

آيا شرایط ورود به دانشگاه امام علی برای هر کدام از رشته ها متفاوت است؟

در اینجا ممکن است این سؤال برای شما دوست عزیز داوطلب پیش بیاید که آیا برای ورود به هر کدام از رشته های دانشگاه امام علی باید شرایط خاصی را داشته باشیم و این شرایط ثبت نام دانشگاه افسری امام علی از رشته ای تا رشته دیگر با یکدیگر فرق دارد؟

مسلماً یافتن پاسخ این سؤال شما داوطلب عزیز که مثلاً مایل به ادامه تحصیل در رشته خلبانی هواپیما و یا دیگر رشته های این دانشگاه را گرفته اید بسیار مهم و حیاتی است.

زیرا به هر حال باید بدانید که شرایط جسمی پذیرش دانشگاه امام علی برای ورود به رشته خلبانی چیست؟

آيا شرایط ثبت نام دانشگاه افسری امام علی برای ادامه تحصیل در رشته خلبانی با شرایط ورود به دیگر رشته های ارائه شده در این مرکز دانشگاهی با هم فرق دارند؟

برای یافتن پاسخ این سؤال مهم و کلیدی که می تواند در ثبت نام و انتخاب رشته شما در دانشگاه امام علی بسیار مؤثر باشد با مشاوران مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

شرایط تحصیل در دانشگاه امام علی آن قدر مهم هستند که در صورت عدم برخورداری از آن ها امکان ثبت نام برای شما وجود ندارد

 

 

شرایط ورود به دانشگاه امام علی چه مواردی را شامل می شوند؟

در این بخش، قصد ارائه اطلاعاتی دقیق و به روز را در رابطه با شرایط ورود به دانشگاه امام علی خدمت شما دوستان گرامی عرض می کنیم.

دقت داشته باشید که شرایط ثبت نام دانشگاه افسری امام علی معمولاً موارد خاص و سختی را همچون شرایط جسمی پذیرش دانشگاه افسری امام علی را شامل می شوند.

در نتیجه، براساس قوانین دانشگاه افسری امام علی بدون اطلاع دقیق از آن ها حال چه شرایط عمومی باشند و چه شرایط اختصاصی به هیچ وجه امکان ثبت نام در این مرکز دانشگاهی معتبر و شرکت در آزمون ورودی را ندارید.

در ادامه، سعی داریم شماری از شرایط ورود به دانشگاه امام علی را خدمت شما دوستان عزیز داوطلب ادامه تحصیل در این مرکز دانشگاهی عرض کنیم.

 

 

 

شرایط ورود به دانشگاه امام علی اختصاصی

شرایط ثبت نام دانشگاه افسری امام علی (شرایط اختصاصی)

. دوستان عزیزی که پیش از این به صورت فعال در بسیج مدرسه، مسجد محل و یا هر مکان دیگری فعالیت مستمر و پی در پی داشته اند و یا مؤفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند امتیاز خاصی برای ورود و تحصیل در دانشگاه امام علی دارند.

. یکی دیگر از شرایط ثبت نام دانشگاه افسری امام علی شرط معدل است.

به این صورت که هر فرد داوطلب به هیچ وجه نباید معدل کتبی اش از ده کمتر باشد.

. یکی دیگر از شرایط ورود به دانشگاه امام علی این است که در صورتی در طول سال گذشته یا قبل تر از تحصیل دانشگاه امام علی انصراف داده اید دیگر نمی توانید اقدامی برای ثبت نام در این دانشگاه انجام دهید.

. داشتن حداقل معدل کل دیپلم چهارده نیز یکی دیگر از شرایط ثبت نام دانشگاه افسری امام علی برای کلیه داوطلبان است.

. برای ورود به رشته خلبانی دانشگاه امام علی باید به قوانین دانشگاه افسری امام علی برای تحصیل در این رشته توجه کنید و از آن ها مطلع باشید.

به این معنا که، یکی از شرایط ثبت نام دانشگاه افسری امام علی برای تحصیل در رشته خلبانی این است که فرد نباید به هیچ وجه معدل کلی کمتر از پانزده داشته باشد.

و یا یکی دیگر از شرایط ثبت نام دانشگاه افسری امام علی جهت ورود به رشته مذکور بر طبق قوانین دانشگاه افسری امام علی شرایط جسمی پذیرش دانشگاه امام علی است که خدمت داوطلبان تحصیل در رشته خلبانی نیز اعلام می شود.

فقط این نکته را به خاطر داشته باشید که مطابق قوانین دانشگاه افسری امام علی شرایط جسمی پذیرش دانشگاه امام علی در رشته خلبانی بسیار خاص و سختگیرانه است.

براساس قوانین دانشگاه افسری امام علی در صورت داشتن مشکلات جسمی و روحی که این دانشگاه لیست آن ها را اعلام کرده است به هیچ نمی توانید برای ثبت نام اقدام بفرمایید. 

دقت داشته باشید که در صورت ابتلا به کوررنگی، مشکلات و بیماری های صعب العلاج، افت شنوایی، انواع بیماری های اعصاب، مشکلات مهم و شدید ارتوپدی، تالاسمی مینور به هیچ روی شرایط ورود به دانشگاه امام علی را ندارید و امکان ثبت نام براساس قوانین دانشگاه افسری امام علی برای شما دوست عزیز وجود ندارد. 

البته در صورت داشتن اعتیاد به انواع مواد مخدر هم نمی توانید در رشته های دانشگاه امام علی ادامه تحصیل دهید. 

 

 

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه افسری امام علی چه مواردی را در برمی گیرند؟

داشتن مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه افسری امام علی نیز یکی دیگر از شرایط ورود به دانشگاه امام علی است که باید توجه لازم را به آن مبذول دارید.

آیا می دانید مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه افسری امام علی چه مواردی را شامل می شوند؟

در صورت عدم اطلاع از لیست مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه افسری امام علی با مشاوران مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

مشاوران مجموعه ما می توانند شما را با مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه افسری امام علی آشنا کنند.

فقط توجه داشته باشید که بدون وجود مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه امام علی به هیچ وجه امکان ثبت نام برای ورود به این دانشگاه را ندارید. 

 

 

 در مورد ظرفیت دانشگاه افسری امام علی چه می دانید؟ 

اطلاع و آگاهی از ظرفیت دانشگاه افسری امام علی از جمله موارد مهمی است که پیش از هر گونه اقدامی برای ثبت نام در این دانشگاه باید اطلاعات به روز و موثقی را در رابطه با آن به دست آورید. 

شاید به جرأت بتوان گفت که اطلاع از ظرفیت دانشگاه افسری امام علی به اندازه اطلاع از شرایط جسمی پذیرش دانشگاه افسری امام علی از اهمیت برخوردار است. 

به هر حال شما باید بدانید که ظرفیت دانشگاه افسری امام علی چقدر است تا بدین ترتیب احتمال قبولی خود را تخمین بزنید.

به فرض مثال، در صورتی که ظرفیت دانشگاه افسری امام علی پایین باشد ممکن است احتمال قبولی شما پایین برود و یا برعکس. 

پس هرگز از اطلاع از ظرفیت دانشگاه امام علی غافل نشوید و آن را دست کم نگیرید.

برای اطلاع دقیق از ظرفیت دانشگاه افسری امام علی با مشاوران مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات دقیق و موثقی را در رابطه با ظرفیت دانشگاه امام علی در اختیار شما عزیزان داوطلب ورود به این دانشگاه قرار دهند. 

 

 

آیا ادامه تحصیل در دانشگاه امام علی مزیت هایی هم دارد؟ 

شاید این سؤال برای شما دوست عزیز داوطلب هم مطرح شود که آیا ادامه تحصیل در دانشگاه افسری ارتش با مزیت هایی هم همراه است یا خیر؟ در جواب باید خدمت شما دوست عزیز عرض کنیم که بله. 

در واقع، در صورت قبولی و پذیرش در دانشگاه امام علی می توانند از امتیازاتی همچون دریافت کمک هزینه تحصیلی، دریافت پوشاک، تغذیه، آموزش و همین طور بهداشت و درمان رایگان، وام، بیمه عمر و خدمات درمانی بهره مند شوید. 

بعلاوه، در صورت دانشجو شدن در این دانشگاه بعد از هفت ترم تحصیل امکان دریافت درجه ستوان دومی را دارید و به این مؤفقیت بزرگ نائل می شوید. 

مزیت بعدی تحصیل در دانشگاه امام علی این است که شما دوست عزیز بعد از فارغ التحصیلی از این مرکز دانشگاهی می توانید دانشنامه کارشناسی خود را دریافت کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. 

 

 

در مورد دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری امام علی چه می دانید؟ 

ثبت نام در دانشگاه امام علی در گرو مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته در این دانشگاه نظامی است.

دفترچه ای که می توانید در آن لیست رشته ها را همراه با ظرفیت دانشگاه امام علی مشاهد کنید. 

آیا اطلاعی از محتوا و مندرجات دفترچه راهنمای پذیرش در دانشگاه امام علی دارید؟

آیا می دانید دقیقاً چه موارد و اطلاعاتی در آن خدمت شما ارائه شده است؟ در رابطه با زمان انتشار این دفترچه و یا سایت منتشر کننده آن چه می دانید؟ 

برای اطلاع از موارد مذکور و آشنایی با مندرجات و محتویات این دفترچه راهنما با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

 

 

برای آشنایی با نحوه ثبت نام در دانشگاه امام علی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

رتبه قبولی در دانشگاه افسری ارتش 

دانشگاه افسری بدون کنکور

رتبه مورد نیاز برای دانشگاه افسری امین

شرایط و نحوه استخدام دانشگاه افسری نیروی انتظامی

ثبت نام دانشگاه امام علی ۱۴۰۳

2.7/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

با توجه به شرایط ورود به دانشگاه امام علی آیا امکان ثبت نام برای داوطلبان متأهل وجود دارد؟

با توجه به قوانین دانشگاه افسری امام علی امکان ثبت نام داوطلبان متاهل وجود ندارد.

شرایط جسمی پذیرش دانشگاه افسری امام علی چیست؟

در میان شرایط جسمی پذیرش دانشگاه افسری امام علی می توان به مواردی همچون نداشتن قدی کمتر از یک متر و ۶۵ سانتی متر و همین طور نداشتن مشکلی از جهت روحی و جسمی اشاره کرد.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه افسری امام علی چیست؟

متقاضیانی که بر اساس ظرفیت دانشگاه افسری امام علی پذیرفته شده اند باید کپی مدارک و همچنین فرم های تکمیل شده را ارائه کنند.

ظرفیت دانشگاه افسری امام علی چقدر است؟

برای اطلاع از ظرفیت دانشگاه افسری امام علی با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

شرایط ثبت نام دانشگاه افسری امام علی چیست؟ 

شرایط ثبت نام دانشگاه افسری امام علی در دو دسته عمومی و اختصاصی قرار می گیرند. برای اطلاع دقیق از شرایط ثبت نام دانشگاه افسری امام علی با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نظرات

10 دیدگاه دربارهٔ «شرایط ورود به دانشگاه امام علی ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo محمد گفت:

    سلام
    من در دانشگاه افسری امام حسین قبول شده ام . آیا امکان دارد از این دانشگاه انتقالی بگیرم برای دانشگاه امیرالموئمنین سپاه بدون طی کردن مراحل پزشکی و آزمون و… دوباره یا خیر؟؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام وقتتان بخیر
      خیر نمیتوانید.

  2. Avatar photo علی گفت:

    سلام
    امکان انتقالی از دانشگاه امام حسین به دانشگاه نیرو زمینی سپاه (دانشگاه امیرالموئمنین) وجود دارد؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید درون دانشگاهی اقدام کنید

  3. Avatar photo H-d گفت:

    با سلام و خسته نباشید با معدل 12/91کتبی و 16 کل انسانی میتونم ثبت نام کنم؟ و اینکه برای 1401 از انسانی اصلا برمیدارن؟

    1. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      دانشگاه های افسری به صورت دو مرحله ای آزمون ورودی و مصاحبه پذیرش انجام می دهند.

  4. Avatar photo جواد گفت:

    سلام خسته نباشید پدرمن ارتشیه و برادربزرگترم هم کادر مرزبانی هستش ومن پنج تا از دندونم پر شده و متأسفانه یه مقدار کمی قوز کمر دارم آیا میشه با امتیاز پدر نظامی یه کاریش کرد

    1. Avatar photo fathollahi گفت:

      سلام برای ورود به دانشگاه افسری ارتش سلامت جسمانی مهمه و ازتون تست پزشکی میگیرند

      1. Avatar photo محمد گفت:

        سلام
        من در دانشگاه افسری امام حسین قبول شده ام . آیا امکان دارد از این دانشگاه انتقالی بگیرم برای دانشگاه امیرالموئمنین سپاه بدون طی کردن مراحل پزشکی و آزمون و… دوباره یا خیر؟؟؟؟

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت به خیر
          درخواست انتقالی از واحد آموزش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • حقوق سرباز امریه

    حقوق سرباز امریه ۱۴۰۳ + به تفکیک مدرک و ارگان

    عوامل متفاوتی در نحوه محاسبه حقوق سرباز امریه تاثیر گذار هستند که همین امر موحب شده تا به راحتی نتوان میزان مبلغ دریافتی توسط سربازارن امریه را محاسبه کرد. سربازان در حقیقت با توجه به درجه و تحصیلات خود دستمزد...
  • استخدام سپاه

    استخدام سپاه پاسداران ۱۴۰۳ + زمان، شرایط و مراحل گزینش | ایران تحصیل

    داوطلبان علاقه مند به استخدام سپاه پاسداران سال ۱۴۰۳ می توانند در صورت برخورداری از شرایط تعیین شده از سوی این سازمان، در آزمون استخدامی شرکت کنند. متقاضیان می توانند از طریق فراخوان سپاه پاسداران یا ثبت نام در دانشگاه...
  • ثبت نام دانشگاه افسری ارتش

    ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1403 + زمان، مدارک و شرایط

    زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 1403 اعلام شد. ارتش جمهوری اسلامی ایران، هر ساله به منظور جذب دانشجو برای دانشگاه های افسری، یک آزمون کتبی را برگزار می کند. افرادی که در این آزمون شرکت می‌کنند، همگی باید یا...
  • استخدام نیروی انتظامی

    استخدام نیروی انتظامی 1403 + زمان، شرایط و مدارک | gozinesh

    استخدام نیروی انتظامی بسیار حساس بوده و متقاضیانی که در آزمون کتبی شرکت می کنند، می توانند با مطالعه نمونه سوالات آزمون نیروی انتظامی خودشان را برای گزینش آماده کنند. نیروی انتظامی، هر ساله بر اساس نیاز خود، افرادی که...
تماس با مشاور