ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط استخدام نیروی انتظامی 1403 + سنی، فیزیکی و معاینات

شرایط استخدام نیروی انتظامی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط استخدام نیروی انتظامی از جمله الزاماتی است که نداشتن یکی از آن ها باعث جلوگیری از استخدام شما خواهد شد. در نتیجه تسلط بر این شرایط بسیار اهمیت دارد و احتمال قبولی شما را بسیار بالا خواهد برد. استخدام نیروی انتظامی پلیس در سال جاری از طریق سامانه gozinesh.police.ir و به صورت کاملا اینترنتی برگزار می گردد. تمامی افراد برای ثبت نام باید ابتدا شرایط استخدام ناجا  را بررسی کرده و در صورت داشتن تمامی شرایط عمومی و اختصاصی اقدام به ثبت نام نمایند. شرایط استخدام ناجا به جز سن لازم، شامل شرایط جسمی استخدام نیروی انتظامی هم می شود.

در این مقاله، به بحث در رابطه با این شرایط استخدام نیروی انتظامی برای شما دوستان و همراهان عزیز می پردازیم. با ما همراه باشید تا هر آنچه را که باید در رابطه با شرایط استخدام نیروی انتظامی  فرا بگیرید و سپس اطلاعاتی را در رابطه با مراحل استخدام به نیروی انتظامی و استخدام در نیروی انتظامی در حین خدمت دریافت کنید. شایان ذکر است ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تحصیلی است که هیچگونه وابستگی به هیچ ارگان نظامی ندارد و تنها اطلاعات مندرج در اطلاعیه های این وبسایت را منعکس می کند.

اطلاع از شرایط استخدام نیروی انتظامی 1403

شاید این سؤال برای شما عزیزان هم مطرح شود که اهمیت اطلاع از نحوه استخدام نیروی انتظامی چیست؟ چرا هر فرد داوطلب باید از شرایط استخدام نیروی انتظامی مطلع شود؟

در واقع، اطلاع از شرایط استخدام نیروی انتظامی چه کمکی به وی می کند و چه فایده ای برایش دارد؟

در پاسخ به این سؤال مهم باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که هر فرد داوطلب بدون داشتن شرایط استخدام نیروی انتظامی به هیچ وجه امکان ثبت نام جهت استخدام در این ارگان نظامی شناخته شده را ندارد.

مورد دیگر این که، شرایط استخدام نیروی انتظامی شامل موارد بسیار خاص و منحصربه فردی می شوند.

مواردی که به هیچ وجه نمی توانید آن ها را در میان شرایط در نظر گرفته شده برای ورود به سایر دانشگاه ها ببینید.

با این تفاسیر و با توجه به خاص بودن این شرایط نمی توان انتظار داشت که همه افراد نحوه استخدام ناجا از جمله شرایط جسمی استخدام نیروی انتظامی و همین طور سن لازم برای استخدام نیروی انتظامی را داشته باشند.

از این رو، حتماً‌ قبل از ثبت نام جهت استخدام در نیروی انتظامی از شرایط استخدام و به کارگیری در نیروی انتظامی اطمینان حاصل کنید و بدانید که آیا شرایط استخدام نیروی انتظامی شامل حال شما دوست عزیز می شود یا خیر؟

آیا شما شرایط جسمی استخدام نیروی انتظامی و یا شرطی همچون سن لازم برای استخدام نیروی انتظامی را دارید یا نه؟

 

شرایط استخدام ناجا

برای اطلاع از مراکز گزینش نیروی انتظامی ناجا  کلیک نمایید.

زمان استخدام نیروی انتظامی ۱۴۰۳

استخدام نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۳ نیروی انتظامی به منزله یکی از اصلی‌ترین نهادهای نظامی‌-امنیتی کشور، ماموریت اصلی خود را در برقراری و حراست از نظم و امنیت اجتماعی قرار داده و در این راستا، از افرادی مجرب و متعهد بهره‌گیری می‌نماید. این سازمان، همچنین، به عنوان یک فرصت شغلی ارزنده برای اشخاص جویای کار و علاقه‌مند به حرفه‌های نظامی تلقی می‌گردد. در همین خصوص، سالانه از طریق برگزاری فراخوان‌ها و آزمون‌های متعدد، به جذب نیرو در بخش‌های مختلف می‌پردازد. به‌طور کلی، روند استخدام در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) از دو مسیر انجام می‌پذیرد.

💢 مسیر نخست، از طریق برگزاری آزمون‌های استخدامی، مصاحبه و فرآیند گزینش به منظور پذیرش در درجات درجه‌داری و افسری است.

💢 مسیر دوم، تحصیل در دانشگاه‌های علوم انتظامی شامل دانشگاه امین (مختص آقایان) و دانشگاه علوم انتظامی کوثر (ویژه بانوان) است.

بر همین اساس، در تعیین تاریخ دقیق استخدام نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۳ نمی‌توان یک روز مشخص را اعلام کرد و متقاضیان می‌بایست بر طبق برنامه‌ریزی‌های مربوط به نحوه استخدام و زمان‌بندی‌های تعیین شده، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

ثبت نام استخدام افسری و درجه‌داری نیروی انتظامی برای سال ۱۴۰۳ آغاز‌ شده‌ و تا ۲۹ اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت.

به زمان ثبت نام استخدامی نیروی انتظامی برای آزمون استخدامی درجه‌داری و افسری توجه داشته شود؛ زیرا طول سال ممکن است یک یا چند فراخوان از سوی مرکز گزینش و استخدام فراجا منتشر و از علاقه مندان دعوت به همکاری شود. همچنین فرماندهی انتظامی استان‌ها نیز در صورت نیاز به نیرو، به‌طور جداگانه اقدام به جذب نیرو می‌کنند. بنابراین لازم است تا داوطلبان ضمن پیگیری اخبار مربوطه در سایت گزینش پلیس و یا سایت‌های استخدام و کاریابی بمحض شروع زمان نام نویسی برای تکمیل فرم تقاضانامه اقدام کنند.

علاوه بر این بر اساس قوانینی که اخیرا به تصویب رسیده است، افرادی که درجه‌دار محسوب می‌شوند در صورت داشتن شرایط استخدام نیروی انتظامی با مدرک دیپلم یا همان استخدام پلیس آگاهی با دیپلم، می‌توانند تغییر وضعیت داده و افسر شوند. محقق شدن این امر منوط به موافقت مرکز گزینش بوده و زمان آن نیز توسط سازمان زیربط اعلام می‌گردد. برای اطلاع از شرایط استخدام نیروی انتظامی در ادامه همراه ما باشید.

راهنمای جامع شرایط استخدام نیروی انتظامی

شرایط عمومی استخدام ناجا

آیا به دنبال یک موقعیت شغلی معتبر و پر افتخار در نیروی انتظامی هستید؟ این راهنمای جامع با بیان شفاف و دقیق، شما را در مسیر دستیابی به شغل رویایی‌تان یاری خواهد کرد. ما با درک چالش‌ها و سوالات شما در این مسیر، اطلاعاتی کلیدی شرایط استخدام نیروی انتظامی و در جهت تصمیم‌گیری آگاهانه و موفقیت در فرآیند استخدام ارائه داده‌ایم. از مزایای رقابتی این راهنما می‌توان به نحوه ارائه مطالب ساده و قابل فهم اشاره کرد که به شما کمک می‌کند تا با خیالی آسوده و اطمینان به سوی موفقیت گام بردارید.

در پایان، این راهنما با ارائه اطلاعات جامع و دقیق، یاری‌گر شما در فهم بهتر شرایط و مراحل دریافت پذیرش در نیروی انتظامی است. با مطالعه این محتوا، به دانشی عمیق در زمینه معیارهای مورد نیاز دست خواهید یافت و می‌توانید با اعتماد به نفس و آمادگی، در مسیر اتخدام خود قدم بگذارید. هم اکنون زمان آن فرا رسیده تا با آمادگی کامل، فصل جدیدی از زندگی حرفه‌ای خود را آغاز نمایید. برای اطلاع از شرایط استخدام نیروی انتظامی در ادامه همراه ما باشید.

 

شرایط عمومی استخدام ناجا 1403

شرایط استخدام نیروی انتظامی به صورت عمومی به شرح زیر است:

✔️ برخورداری از شرایط جسمی استخدام نیروی انتظامی جهت به کار گماردن در پست و خدمت مورد نظر. (فرد در هر پست و مقامی که باشد باید توانایی جسمانی لازم را برای اشتغال به آن شغل و یا تحصیل در آن را داشته باشد.)

✔️اعتقاد به دین اسلام از شرایط استخدام نیروی انتظامی می باشد.

✔️داشتن تابعیت جمهوری اسلامی

✔️برخورداری از شرایط لازم برای تحصیل و یا اشتغال در رشته دانشگاهی مورد تحصیل

✔️نداشتن هیچ گونه اعتیادی به انواع مواد مخدر برای فرد متقاضی ورود به دانشگاه نیروی انتظامی

✔️فرد متقاضی ادامه تحصیل در دانشگاه ناجا به هیچ وجه نباید سوء سابقه کیفری داشته باشد.

✔️عدم محرومیت از انجام خدمات دولتی یکی از اصلی ترین شرایط استخدام نیروی انتظامی است.

✔️عدم عضویت شخص متقاضی در گروه های معاند و دشمن اسلام و یا احزاب سیاسی.

✔️باور به قانون اساسی و ولایت فقیه و همین طور آمادگی برای جان نثاری در راه آن ها.

ثبت نام و استخدام در نیروی انتظامی در زمان مشخص و تحت شرایطی خاص برای داوطلبان و متقاضیان انجام می شود. قبل از انجام ثبت نام از شرایط در نظر گرفته شده مطلع شوید.

شرایط اختصاصی استخدام ناجا 1403

شرایط استخدام نیروی انتظامی به صورت اختصاصی به شرح زیر است:

✔️قد داوطلبان مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه نیروی انتظامی به هیچ وجه نباید کمتر از 170 سانتی متر باشد.

✔️داوطلبان ثبت نام و استخدام نیروی انتظامی ناجا به هیچ وجه نباید معدلی کمتر از 14 داشته باشند.

✔️سن لازم برای استخدام نیروی انتظامی 18 سال تمام است. به این معنا که فرد به هیچ وجه نباید کمتر از 18 سال داشته باشد. از طرفی شخص متقاضی نباید سنش بیشتر از 25 سال باشد.

✔️اگر مدرک فوق دیپلم دارید شرمنده شما هستیم. زیرا شما دوست عزیز امکان ثبت نام برای استخدام در نیروی انتظامی را ندارید.

✔️اگر متقاضی استخدام برای درجه داری نیروی انتظامی هستید باید عرض کنیم که لزوماُ باید آقا باشید. خانم ها امکان ثبت نام را به هیچ وجه ندارند.

✔️فرد متقاضی ثبت نام برای استخدام در نیروی انتظامی لزوماً باید در یکی از رشته های فنی حرفه ای، کاردانش، ریاضی، تجربی و یا انسانی مدرک دیپلم داشته باشد.

متقاضیان باید مدارک لازم را تهیه و از طریق وب‌سایت رسمی نیروی انتظامی یا مراجعه حضوری به دفاتر پلیس+۱۰ اقدام به ثبت‌نام نمایند. فرآیند استخدام شامل آزمون‌های کتبی، مصاحبه، معاینات پزشکی و تست‌های ورزشی است.برای اطلاع از جدیدترین شرایط استخدام نیروی انتظامی و تبصره های آن با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307  تماس حاصل فرمایید.

شرایط جسمی استخدام نیروی انتظامی

اولویت استخدام نیروی انتظامی 1403

اگر شما یکی از شرایط استخدام نیروی انتظامی را که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم داشته باشید در اولویت ثبت نام و استخدام دانشگاه نیروی انتظامی قرار می گیرید.

اول این که موفق به گرفتن کارت خدمت نظام وظیفه شده باشید. ( کارت معافیت از خدمت در اینجا کارآیی برای شما ندارد)

اگر جزء افراد فعال در بسیج هستید امتیاز بالایی برای قبولی و پذیرش دارید.

جزء خانواده های جانبازان، ایثارگران و شهدا باشید.

افراد نخبه در حوزه ورزشی و یا علمی.

دوستان عزیز اگر نحوه استخدام نیروی انتظامی از جمله سن لازم برای استخدام نیروی انتظامی را ندارید می توانید شانس خود را در دیگر ارگان های نظامی امتحان کنید.

در این رابطه و جهت آشنایی هر چه بیشتر با شرایط ورود به دیگر ارگان ها و سازمان های نظامی با مشاوران مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از سوالات استخدام نیروی انتظامی کلیک نمایید.

مراحل استخدام نیروی انتظامی

در رابطه با مراحل استخدام به نیروی انتظامی باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض متقاضی عرض کنیم که پس از داشتن شرایط استخدام نیروی انتظامی، در ابتدا ثبت نام جهت استخدام در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سامانه ای تحت عنوان gozinesh.police.ir برای تمامی داوطلبان انجام می شود.

ابتدا وارد سامانه ثبت نام نیروی انتظامی به آدرس gozinesh.police.ir شوید.

سپس بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید

در مرحله بعد شما باید تمامی اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و در انتها بر روی گزینه «پذیرش شرایط و ثبت نام» کلیک نمایید.

مجدد اطلاعات تکمیلی از شما پرسیده می شود که باید تمامی این موارد را به صورت صحیح وارد مرده و در انتها گزینه «تایید»  را کلیک نمایید.

در انتها پس از وارد کردن تمامی اطلاعات در چند مرحله با زدن بر روی گزینه «تایید و دریافت کد رهگیری» کد رهگیری برای شما ارسال می گردد.

شما باید آن را پریبت گرفته و در نزد خود نگه دارید.

برای آشنایی بیشتر با مراحل استخدام به نیروی انتظامی و نحوه کار به صورت مرحله به مرحله مراحل استخدام به نیروی انتظامی مقاله زیر را مطالعه نمایید.

برای اطلاع از روال کاری سامانه گزینش نیروی انتظامی روی لینک کلیک کنید.

نحوه استخدام نیروی انتظامی پلیس افتخاری

استخدام پلیس افتخاری در نیروی انتظامی همواره با هدف مهم ایجاد آسودگی و امنیت و ایجاد نظم اجتماعی برای تمامی افراد جامعه انجام می شود.

در واقع، جذب این افراد از میان کسانی همچون دانشجویان، دانش آموزان، کارگران و همین طور کارمندان صورت می گیرد.

تهیه کپی از سوابق ایثارگری و جانبازی و همین طور کپی از تمامی صفحه های شناسنامه و کارت ملی برای ثبت نام جهت جذب به عنوان پلیس افتخاری ضروری است.

دقت داشته باشید که اگر جزء خانواده های ایثارگران، جانبازان و بسیجیان هستید در اولویت استخدام برای پذیرش و جذب قرار دارید.

سن لازم برای استخدام نیروی انتظامی

استخدام در نیروی انتظامی در حین خدمت سربازی

آیا امکان استخدام در نیروی انتظامی در حین خدمت سربازی برای داوطلبان و متقاضیان وجود دارد؟

آیا در صورت فراهم بودن امکان استخدام در حین خدمت سربازی فرد باید شرایط خاص و ویژه ای داشته باشد؟

چه شرایط استخدام نیروی انتظامی در حین خدمت سربازی برای هر داوطلب و متقاضی وجود دارد؟

برای کسب اطلاعاتی بهتر و دقیق تر در رابطه با نحوه، زمان و همین طور شرایط استخدامی و به کارگیری در نیروی انتظامی در حین خدمت سربازی با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران ایران تحصیل شما را از موارد مربوط به استخدام در نیروی انتظامی در حین خدمت سربازی مطلع می کنند.

پس با آن ها تماس بگیرید تا هر آن چه را که لازم دارید در رابطه با استخدام در نیروی انتظامی در حین خدمت سربازی به دست آورید.

شرایط استخدام در نیروی انتظامی برای بانوان

آیا می توان برای استخدام در نیروی انتظامی به عنوان یک خانم هم اقدام کرد؟ آیا دانشگاهی برای اشتغال به کار و تحصیل که تنها مختص بانوان مایل به تحصیل و کار در نیروی انتظامی هستند وجود دارد یا خیر؟

در پاسخ باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که بله تنها دانشگاه نیروی انتظامی مختص خانم ها دانشگاه کوثر است.

دانشگاهی که امکان تحصیل داوطلبان خانم را با شرایطی بسیار عالی برای آن ها فراهم می کند.

برخی از شرایط استخدامی بانوان به شرح زیر است:

فرد داوطلب باید دارای سن 18 تا 23 سال باشد.

حداقل قد 160 سانتی منر می باشد.

حداقل معدل دیپلم 14 می باشد.

اگر شما هم به عنوان یک خانم به دنبال تحصیل و استخدام در نیروی انتظامی هستید و در جستجوی کسب اطلاعاتی در رابطه با شرایط استخدام نیروی انتظامی، نحوه و زمان ثبت نام جهت استخدام در دانشگاه کوثر با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از مصاحبه استخدام نیروی انتظامی کلیک نمایید.

مراحل استخدام به نیروی انتظامی

نکات مهم شرایط استخدام نیروی انتظامی

استخدام در نیروی انتظامی به عنوان یکی از حرفه‌های مهم و حساس، نیازمند داشتن اطلاعات کامل در مورد شرایط و ضوابط مختلف است.

متقاضیان می‌بایست پس از اطمینان از داشتن شرایط عمومی و اختصاصی، نسبت به تکمیل فرم استخدامی و ارسال مدارک مورد نیاز اقدام نمایند. توصیه می‌شود قبل از ارسال مدارک، کلیه اطلاعات ورودی را به دقت بررسی کنید تا از صحت آن‌ها اطمینان حاصل نمایید.

برای اطلاع بیشتر و قبولی در این آزمون می توانید با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید.

اخبار پیرامون شرایط استخدام نیروی انتظامی

شرایط استخدام نیروی انتظامی در شهر سمنان

فرماندهی انظامی استان با اشاره به برخی شرایط استخدام نیروی انتظامی افزود: سن داوطلبان باید حداقل ۱۸ و حداکثر  ۲۵ سال باشد. وی از پذیرش نیرو در همه رشته ها خبر داد و اضافه کرد: داوطلبان باید حدااقل دارای معدل ۱۲ باشند. همچنین قد آنها نیز باید حداقل ۱۷۰ سانتیمتر باشد.


 

خلاصه مقاله شرایط استخدام نیروی انتظامی

نیروی انتظامی هرساله اقدام به ثبت نام و استخدامی نیروی انسانی در بخش های مورد نیاز خود می نماید. تمامی افراد متقاضی برای استخدامی نیروی انتظامی، باید شرایط استخدام نیروی انتظامی را داشته و سپس اقدام به ثبت نام نمایند. ما در طول این مقاله شرایط عمومی و اختصاصی  استخدام نیروی انتظامی را برای شما شرح دادیم. چنانچه پس از مطالعه این مقاله نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307  تماس حاصل فرمایید.

پادکست صوتی مقاله شرایط استخدام نیروی انتظامی

 

 

برای دانلود فایل پی دی اف مقاله کلیک نمایید.

 

4.3/5 - (13 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط استخدام نیروی انتظامی شامل چه مواردی می شود؟

جهت اطلاع دقیق از شرایط عمومی و اختصاصی، مقاله را مطالعه نمایید.

سن لازم برای استخدام نیروی انتظامی چقدر است؟

سن لازم برای استخدام نیروی انتظامی برای داوطلبان هجده سال تمام است.

مراحل استخدام نیروی انتظامی شامل چه مراحلی می شود؟

برای استخدام نیروی انتظامی باید وارد سایت gozinesh.police.ir شوید و مراحل لازم برای گزینش و استخدام را در آنجا طی کنید.

نظرات

333 دیدگاه دربارهٔ «شرایط استخدام نیروی انتظامی 1403 + سنی، فیزیکی و معاینات»

  1. Avatar photo سجاد گفت:

    سلام وقت بخیر من معدل کتبی از معدل کل کمتر از 12هست
    و دیپلم انسانی هستم
    خدمت هم رفتم
    آیا با این معدل قبول میشم یا خیر

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر منظورتان تحصیل در دانشگاه های افسری هست حداقل معدل کل می بایست 14 می باشد

  2. Avatar photo مطهره گفت:

    سلام برای معدل ، معدل کتبی دوازدهم مهمه یا معدل کل؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      معدل کتبی پایه دوازهم

    2. Avatar photo امیرعباس گفت:

      سلام اگر بالاتر از دیپلم یا لیسانس باشه مشکل داره

      1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

        سلام
        حداقل معدل ديپلم برای داوطلبان رشته های نظری ریاضی، تجربی و معارف اسلامی برای شرکت در آزمون مقطع کارشناسی 15 و برای شرکت در آزمون مقطع کاردانی 14 اعلام شده است. همچنین حداقل معدل برای داوطلبان رشته علوم انسانی برای شرکت در آزمون مقطع کارشناسی نیروی انتظامی 16 و برای شرکت در آزمون مقطع کاردانی 15 می باشد.

    3. Avatar photo امیرعباس گفت:

      سلام اگر بالاتر از دیپلم یا لیسانس باشه مشکل داره ولی کارت پایان خدمت دارم

      1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

        سلام
        حداقل معدل ديپلم برای داوطلبان رشته های نظری ریاضی، تجربی و معارف اسلامی برای شرکت در آزمون مقطع کارشناسی 15 و برای شرکت در آزمون مقطع کاردانی 14 اعلام شده است. همچنین حداقل معدل برای داوطلبان رشته علوم انسانی برای شرکت در آزمون مقطع کارشناسی نیروی انتظامی 16 و برای شرکت در آزمون مقطع کاردانی 15 می باشد.

    4. Avatar photo امیرعباس گفت:

      سلام اگر بالاتر از دیپلم یا لیسانس باشه مشکل داره ولی کارت پایان خدمت دارم با تشکر از سایت خوبتون

      1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

        سلام
        حداقل معدل ديپلم برای داوطلبان رشته های نظری ریاضی، تجربی و معارف اسلامی برای شرکت در آزمون مقطع کارشناسی 15 و برای شرکت در آزمون مقطع کاردانی 14 اعلام شده است. همچنین حداقل معدل برای داوطلبان رشته علوم انسانی برای شرکت در آزمون مقطع کارشناسی نیروی انتظامی 16 و برای شرکت در آزمون مقطع کاردانی 15 می باشد.

  3. Avatar photo رضا گفت:

    سلام وقت شما بخیر
    من لیسانس ریاضیات دارم
    دانشجوی فوق لیسانس ریاضی هم هستم
    ۳۱سالمه
    فقط برای شنوایی از سمعک استفاده میکنم
    از لحاظ جسمی سالم هستم
    میتونم استخدام نیروی انتظامی بشم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر این امکان را ندارید

  4. Avatar photo یونس گفت:

    سلام خسته نباشید من قبلا ثبت نام کردم الان سامانه زده برام که حساب شما مسدود شد ب دلیل عدم استفاده در 180 روز اخیر هرکاری هم میکنیم رمز بازیابی نمیشه میشه مشکلمون حل کنید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید مجدد اقدام به تشکیل پرتال ثبت نامی کنید

  5. Avatar photo احسان گفت:

    سلام خسته نباشید.بنده متولد 1375/12/1 هستم و 21 ماه خدمت کردم و 15 سال بسیجی فعال دارم و الان مسءول پایگاه هستم و مدارک رزمی و ورزشی متعددی دارم مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی علوم تجربی با معدل 15 رو دارم ایا شرایط استخدام در نیروی انتظامی رو دارم؟
    با تشکر از شما

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. دوست عزیز برای استخدام باید منتظر فراخوان استخدامی باشید تا شرایط اختصاصی و عمومی بررسی شود و اگر واجد بودید اقدام کنید.

  6. Avatar photo محمد گفت:

    سلام اگر دیپلم نداشته باشم و کارت پایان خدمت دارم میتونم موفق باشم؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. متاسفانه پذیرش استخدام با حداقل مدرک دیپلم انجام میشود.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور