ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

آیین‌نامه معاینات پزشکی استخدامی ناجا ۱۴۰۳ + موارد منع | ایران تحصیل

معاینات پزشکی استخدامی ناجا
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیین‌نامه معاینات پزشکی استخدامی ناجا چگونه است؟ در صورت رد شدن در معاینات پزشکی ناجا ۱۴۰۳ چیکار باید کرد؟ موارد منع استخدام پزشکی ناجا چیست؟ آیا مراحل معاینات پزشکی استخدامی ناجا ۱۴۰۳ مشخص شده است؟ آیا موارد منع استخدام نیروی انتظامی بانوان مشخص شده است؟

این‌ها معمولاً سوالاتی هستند که داوطلبان استخدامی ناجا از خود می‌پرسند تا بتوانند بر اساس آن‌ها آمادگی خود را برای قبولی در آیین‌نامه معاینات پزشکی استخدامی ناجا انجام دهند. سازمان ناجا مانند سازمان‌های دولتی دیگر برای داوطلبان خود علاوه بر آزمون کتبی، معاینات پزشکی نیز انجام می‌دهد که همه باید در آن قبول شوند. زیرا داوطلبان باید برای حسن انجام وظایف خود حداقل توانایی جسمی و روحی داشته باشند.

بنابراین کسانی که برای اولین بار قصد دارند در این آیین‌نامه شرکت کنند، در این خصوص اطلاعاتی را کسب کنند تا بر اساس آن‌ها در نیروی انتظامی ناجا قبول شوند. به همین دلیل در زیر قصد داریم در مورد مراحل آیین‌نامه معاینات پزشکی استخدامی ناجا و موارد منع آن صحبت کنیم.

 

در مورد استخدام سرباز در ناجا روی لینک کلیک کنید.

 

منظور از معاینات پزشکی استخدامی ناجا چیست؟

در حال حاضر تمام کسانی که قصد دارند در نیروی انتظامی ناجا استخدام شوند باید علاوه بر آزمون کتبی در معاینات پزشکی و گزینش نیز قبول شوند. به طوری که آن‌ها طی مصاحبات عقیدتی، سیاسی و تحقیقات محلی باید در مرحله پایانی معاینه پزشکی قرار بگیرند تا استخدام رسمی‌شوند. اصول این معاینات پزشکی ممکن است هر سال تغییر کند. این معاینات برای خود حداقل و حداکثرهایی دارد که شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها و موارد منع استخدام نیروی انتظامی بانوان و آقایان می‌توانید این مقاله را دنبال کنید.

در حال حاضر کلیه داوطلبان به دو روش گزینش ناجا و دانشگاه علوم انتظامی می‌توانند وارد ناجا شوند که در آن خانم‌ها برای استخدام در ناجا باید به دانشگاه علوم انتظامی بروند و نمی‌توانند به صورت مستقیم در گزینش ناجا استخدام شوند. البته در شرایط محدودی می‌توانند آن‌ها در سایت گزینش ناجا به صورت مستقیم شرکت کنند که کارشناسان ایران تحصیل می‌توانند در این خصوص آن‌ها را بیشتر راهنمایی کنند.

بنر کال تو اکشن

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراکز گزینش نیروی انتظامی ناجا روی لینک کلیک کنید.

 

رد شدن در معاینات پزشکی ناجا

شرایط استخدام در نیروی انتظامی چیست؟

تمام کسانی که قصد دارند در ناجا استخدام شوند باید حداقل مدرک دیپلم داشته باشند و معدل آن‌ها بالای 14 باشد. همچنین سن آن‌ها بین 18 تا 23 باشد تا برای استخدامی در نیروی انتظامی به گزینش ناجا استان محل زندگی خود مراجعه کنند. بعد از مراجعه لازم است مدرک دیپلم و کپی برخی مدارک خود را نیز به آن‌ها ارائه دهند.

داوطلبانی که مدرک فوق دیپلم و لیسانس دارند باید معدل آن‌ها بالای 13 باشد. حداکثر سن برای داوطلبان فوق دیپلم 25 و برای داوطلبان لیسانس 27 می‌باشد. البته آن‌ها باید در رشته‌های تحصیلی مصوب ناجا تحصیل کرده باشند.

در صورتی که این داوطلبان مدرک فوق لیسانس، دکترای عمومی یا دکترای تخصصی داشته باشند، آنگاه شرط معدل برای آن‌ها وجود نخواهد داشت. اما سن دارندگان فوق لیسانس باید حداکثر 28، دکترای عمومی و دکترای تخصصی 33 سال ‌باشد. رشته‌های تحصیلی آن‌ها نیز باید در رشته‌های تحصیلی مصوب ناجا باشد.

 

 

جهت دریافت اطلاعات در مورد شرایط استخدام نیروی انتظامی روی لینک کلیک کنید.

 

 

خوب است بدانید که هر ساله رشته‌های مورد گزینش ناجا متفاوت است. بنابراین ممکن است رشته شما در سال جاری گزینش نداشته باشد. ولی در سال آینده نیرو بگیرد. به همین دلیل شما برای استخدامی در ناجا باید هر ساله به رشته‌های مورد نیاز آن مراجعه کنید تا بر اساس آن‌ها بتوانید در استخدامی نیروی انتظامی شرکت کنید. کارشناسان ایران تحصیل می‌توانند در این مورد شما را بیشتر راهنمایی کنند.

داوطلبانی که در این مدت به خدمت سربازی رفته‌اند به حداکثر سن آن‌ها 2 سال اضافه می‌شود. هم‌چنین کسانی که جزو بسیج فعال، خانواده شهدا، ایثارگر، حافظ حداقل یک جز قرآن، قهرمان ورزشی استانی یا کشوری یا این که پدر مادر آن‌ها در کادر یا بازنشسته نیروهای مسلح باشند، امتیازهای ویژه‌ای را در نظر گرفته است. آن‌ها در صورت تمایل برای استخدامی در نیروی ناجا باید گواهی معتبر خود را ارائه دهند و حداقل معدل آن‌ها 12 و قد 165 سانتی‌متر داشته باشند.

 

 

برای مدارک لازم استخدام نیروی انتظامی روی لینک کلیک کنید.

 

کال تو اکشن تماس

آیین‌نامه معاینات پزشکی استخدامی ناجا ۱۴۰۳ چگونه است؟

همان‌گونه که می‌دانید آخرین مرحله برای استخدامی در ناجا انجام معاینات پزشکی است تا در آن بتوانید به صورت رسمی استخدام شوید. در حال حاضر این آیین‌نامه برای خود موارد منع استخدام نیز دارد که داوطلبان باید از آن عبور کنند. در حال حاضر این آیین‌نامه معاینات پزشکی استخدامی ناجا در کشور به صورت زیر می‌باشند:

✔️از داوطلبان یک نوار قلب می‌گیرند.

✔️دندان‌های آن‌ها را معاینه می‌کنند تا اگر نیازی به رسیدگی باشد آن را درست و ترمیم کنند.

✔️پزشک عمومی از نظر پوست، جای زخم، پاها، عضلات و غیره را معاینه می‌کند. آلت و بیضه داوطلبان را نیز مورد معاینه قرار می‌دهند تا اگر دچار مشکل خاصی باشند آن را برطرف کنند. به عنوان مثال اگر داوطلبان بیماری واریکوسل داشته باشند در صورت امکان آن را درمان می‌کنند. ولی اگر نوع درجه 3 باید، آنگاه طبق قانون خدمت سربازی، معاف دائم می‌شوند. اما درجه یک و درجه دو آن معاف از رزم می‌باشد. در مرحله آخر نیز پزشک عمومی وزن و قد داوطلبان را اندازه‌گیری می‌کند تا بین معیارهای استاندارد این سازمان باشد. در غیر این صورت آن‌ها را رد می‌کنند تا داوطلب در صورت لزوم بعد از رسیدن به حد نرمال سازمان دوباره در معاینات پزشکی استخدامی ناجا شرکت کند. حال شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وزن و قد مورد قبول آیین‌نامه معاینات پزشکی استخدامی ناجا ۱۴۰۳ و موارد منع استخدام پزشکی ناجا می‌توانید با کارشناسان این سامانه صحبت کنید.

✔️برای قبولی در استخدامی نیروی ناجا باید تست ورزش نیز انجام دهید. این تست ممکن است 40 تا دراز نشست یا 60 تا شنا روی زمین در یک دقیقه باشد یا این که ممکن است از داوطلبان یک دو استقامتی حداقل 4 دور به اندازه دور زمین فوتبال بگیرند یا از آن‌ها بخواهند که مسافت مشخصی را در زیر 10 ثانیه بدوند.

 

 

برای استخدام نیروی انتظامی ناجا کلیک کنید.

موارد منع استخدام پزشکی ناجا

 

مراحل استخدام در نیروی انتظامی ۱۴۰۳

بعد از این که طبق آیین‌نامه معاینات پزشکی استخدامی ناجا قبول شدید، آنگاه مراحل بعدی برای استخدام رسمی در نیروی انتظامی چیست؟

خوب است بدانید که بعد از آن که برگه مهر شده پزشکی اولیه را دریافت کردید، آنگاه برای گزینش بعدی باید در یک زمان مقرر شده به سازمان ناجا مراجعه کنید تا برای شما یک پرونده تشکیل دهند. برای تشکیل پرونده باید اطلاعاتی مانند مشخصات فردی، خانوادگی، معرف و غیره ارائه دهید. همچنین باید کپی مدارکی را بدهید که توسط سازمان ناجا به شما اعلام می‌شود.

سپس از داوطلبان انگشت‌نگاری می‌گیرند که هزینه این کار باید به حساب ناجا واریز کنند. قیمت آن ممکن است برای هر سال متفاوت باشد که شما برای به دست آوردن آخرین هزینه انگشت نگاری سال ۱۴۰۳ می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

یکی دیگر از مراحل استخدامی نیروی انتظامی روخوانی قرآن می‌باشد که در آن باید تمام داوطلبان حداقل یک صفحه از قرآن را روخوانی کنند تا بتوانند برگه تاییدیه بگیرند. البته در صورتی که قبول نشدند می‌توانند باید در زمان دیگری مراجعه کنند.

 

 

برای استخدام درجه داری نیروی انتظامی روی لینک کلیک کنید.

 

 

موارد منع استخدام پزشکی ناجا

همان‌طور که میدانید نیروی انتظامی دستورالعمل‌های خاصی را برای استخدام نیروهای خود دارد تا شرایط جسمانی و سلامتی آن‌ها را تضمین کند. این شرایط برای رده‌های شغلی مختلف متفاوت خواهد بود که داوطلب باید تمام آن‌ها را تکمیل کند. اما در صورتی که اگر یک یا چند مورد از موارد منع استخدام نیروی انتظامی بانوان یا آقایان را داشته باشند، آنگاه مردود خواهند شد. مثلاً اگر وزن داوطلبان بر اساس قد آن‌ها استاندارد نباشد قبول نخواهند شد. ولی داوطلب می‌تواند پس از درمان مشکل خود، معاینات پزشکی را ادامه دهد. اما در صورتی که مشکل آن‌ها قابل درمان نباشد، آنگاه برای همیشه رد خواهند شد.

در زمان رد شدن در معاینات پزشکی ناجا، نیروی انتظامی برای داوطلبان علاقه‌مند به استخدام در این سازمان فرصت دیگری را نیز فراهم کرده است که در آن می‌توانند به معاینات پزشکی خود اعتراض کنند. سپس برای بررسی‌های دقیق‌تر به پزشک متخصص مراجعه کنند. بنابراین موارد منع استخدام پزشکی ناجا بر اساس شغل درخواستی آن‌ها متفاوت خواهد بود.

 

 

 

برای رشته های دانشگاه علوم انتظامی امین روی لینک کلیک کنید.

 

 

در معاینات پزشکی ناجا چه چیزهایی را بررسی می‌کنند؟

به طور کلی روند به این صورت می باشد که در زمانی که نامه معرفی به پزشک توسط سازمان تحویل داوطلب گردید، وی باید مراجعه کرده و معاینات و آزمایشات را انچام دهد و نامه تاییده پزشک و نتایج آزمایش را به صورت مهر و موم شده تحویل سازمان دهد و اگر فرد در نتایح آزمایشات حداقل را به دست نیاورده باشد و به اصطلاح رد شدن در معاینات پزشکی ناجا را داشته باشد، مجدد برای آزمایشات دقیق تر ارجاع می کردد و اگر مشکل آن قابل حل باشد، به وی فرصت مجدد داده خواهد شد تا مجدد فرآیند استخدامی را طی نماید و اگر مشکل فرد داوطلب به عنوان عدم درمان شناخته شود دیگر قادر به ادامه مسیر استخدامی نخواهد بود.

حال در معاینات موراد زیر بررسی می شود:

ارتوپد: در این بخش وزن و قد داوطلبان را اندازه‌گیری می‌کنند تا متعادل باشد. هم‌چنین در آن فاصله بین دو زانو را در حالت ایستاده بررسی می‌کنند تا فاصله آن‌ها بیشتر از یک انگشت نباشد. البته قسمتی از بدن داوطلب نیز شکسته نباشد.

✔ روانپزشکی: در این بخش به جراحات ناشی از تیغ، چاقو یا هر خط خوردگی به هر شکلی دقت می‌کنند. به طوری که اگر از نظر پزشکی خود زنی یا شرور باشد، مردود خواهند شد.

✔ ارولوژی و جراحی عمومی: پزشکان در این بخش بیضه‌ها و آلات جنسی داوطلبان را معاینه می‌کنند، در صورتی که در آن سابقه بیماری MS یا چسبندگی وجود داشته باشد یا این که فرد عادت خود ارضایی داشته باشد، رد خواهد شد.

✔ چشم پزشک: در این بخش داوطلب از نظر چشم در سه مرحله میزان دید (10/10)، آستیگمات (تا 25 صدم اشکال ندارد) و کور رنگی معاینه می‌شوند که در صورت تایید باید سه مهر جداگانه داشته باشند.

✔ دندان‌پزشک: یکی از موارد رد شدن در معاینات پزشکی ناجا این است که داوطلب بیش از 4 دندان پر شده داشته باشد یا این که یکی از دندان‌های آن وجود نداشته باشد. هم‌چنین در صورتی که داوطلبان عفونت دندان و لثه داشته باشند نیز در این بخش طبق آیین‌نامه معاینات پزشکی استخدامی ناجا قبول نخواهند شد.

✔ قلب و عروق: یکی از موارد رد شدن در معاینات پزشکی ناجا این است که داوطلب مشکلات قلبی و عروقی داشته باشد. به همین دلیل پزشک ناجا قلب داوطلب را اکو می‌کند و فشار خون او را اندازه می‌گیرد تا در صورتی که مشکلی داشته باشد آن را رد کند.

اعصاب و روان: اعصاب و روان یکی از موارد منع استخدام نیروی انتظامی بانوان و آقایان است. به همین دلیل دکتر، داوطلب را در حالت ایستاده قرار داده و از او می‌خواهد که دست‌هایش را به سمت جلو باز کند. حالا از او سوالاتی را می‌پرسد که باید جوابش را بدهد. ممکن است بین سوال‌های دکتر 5 دقیقه تاخیر وجود داشته باشد که در این مدت زمان نباید دست‌های داوطلب بلرزد. در صورتی که دست‌هایش لرزید، آنگاه مردود می‌شود.

✔ گوش و حلق و بینی: طبق آیین‌نامه معاینات پزشکی استخدامی ناجا داوطلب باید از نظر گوش، حلق و بینی سالم باشد. به همین دلیل پزشک متخصص او را معالجه کرده و در صورتی که بیماری‌هایی مانند آسم، تنگی نفس، سینوزیت و غیره داشته باشد رد خواهد شد.

در صورتی که داوطلب بتواند در این مراحل قبول شود، باید برگه تست‌های پزشکی مهر خورده خود را به همراه یک قطعه عکس به بخش پذیرش بدهد تا آن‌ها برگه جدیدی را به نام کارت پایش (کارت مخصوص مهر و امضا: آزمایش خون و ادرار، تست ورزش، مصاحبه و آزمون کتبی عقیدتی سیاسی، مصاحبه امنیتی و فرماندهی و غیره) را به او ارائه دهند. بنابراین داوطلبان بعد از انجام این مراحل برای آزمایش خون و ادرار اقدام کنند.

 

در مورد استخدام نیروی انتظامی زن روی لینک کلیک کنید.

موارد منع استخدام نیروی انتظامی بانوان

اخبار پیرامون معاینات پزشکی استخدامی ناجا

هوشمندسازی و توسعه سامانه معاینات پزشکی گواهینامه الزامی است

سردار محسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده و سردار سید محمدرضا سید احمدیان معاون بهداد ناجا ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مرکز معاینات پزشکی معاونت بهداد ناجا با حضور در سامانه معاینات پزشکی گواهینامه به طور مستقیم در جریان فرآیند انجام معاینات متقاضیان تحت این سامانه قرار گرفتند. سردار محسن فتحی زاده در حاشیه این بازدید با تقدیر از خدمات مسئولان و کارکنان این مرکز در زمینه معاینات داوطلبان استخدام و متقاضیان گواهینامه، بر لزوم هوشمندسازی و توسعه سامانه معاینات و تکریم هرچه بیشتر ارباب رجوع تأکید کرد.

استخدام پلیس پیشگیری ناجا

شرایط استخدام شامل اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام، التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت فقیه، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی در زمان تقاضای استخدام، عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی، نداشتن سوء پیشینه کیفری، داشتن شرایط تحصیلی و تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر، حداقل سن ۱۸ سال، مدرک تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی (تمام رشته‌ها)، حداقل معدل ۱۴ (معدل کمتر از ۱۴ با داشتن شرایط خاص) و حداقل میزان قد ۱۷۰ است.

خلاصه مطلب

 به دلیل اهمیت بالای معاینات پزشکی در استخدامی نیروی انتظامی تلاش کردیم تمام جوانب مختلف آن را مورد بررسی قرار دهیم. به طوری که در آن شما با در نظر گرفتن معیارهای انتخاب نیروی انتظامی و معاینات پزشکی آن می‌توانید در آزمون استخدامی آن شرکت کنید. در حین مقاله در مورد موارد منع و معاینات پزشکی آن نیز صحبت کردیم. حال اگر شما نیاز به هر گونه سوال یا اعتراضی در مورد نتایج پزشکی معاینات پزشکی ناجا داشته باشید می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

 

 

جهت دانلود پی دی اف این مقاله کلیک کنید.

 

4.3/5 - (21 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا در صورت رد شدن در معاینات پزشکی ناجا امکان اعتراض وجود دارد؟

شما در صورتی که در معاینات پزشکی ناجا رد شدید می‌توانید اعتراض کنید تا توسط پزشک دیگری معاینه شوید.

طبق آیین‌نامه معاینات پزشکی استخدامی ناجا داوطلبان توسط چند پزشک مختلف معاینه می‌شوند؟

معمولاً تمام داوطلبانی که قصد دارند در نیروی انتظامی ناجا استخدام شوند توسط چندین پزشک معاینه می‌شوند. چشم پزشک، روانشناس، اعصاب و روان، شنوایی، گوش، حلق و بینی، رادیولوژی، آزمایش خون، آزمایش اعتیاد و واکسن مننژیت از جمله آن‌ها است.

 موارد منع استخدام پزشکی ناجا ۱۴۰۳ چیست؟

همان‌گونه که در بالا اشاره کردیم تمام معاینات پزشکی مذکور توسط پزشک عمومی یا متخصص انجام می‌گیرند. اگر شما توسط پزشکی تایید نشدید، رد خواهید شد. بنابراین موارد منع استخدام نیروی انتظامی بانوان و آقایان بر اساس نوع شغل آن‌ها متفاوت خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موارد منع استخدام پزشکی ناجا می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

نظرات

1,054 دیدگاه دربارهٔ «آیین‌نامه معاینات پزشکی استخدامی ناجا ۱۴۰۳ + موارد منع | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo حمید گفت:

    سلام نداشتن یک دندان باعث رد شدن در معاینات پزشکی می شود

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام
      یک دندان مشکلی ندارد

  2. Avatar photo امیر گفت:

    وقتتون بخیر.ایا فاصله حدودا ۲ انگشت و نیم بین زانو ها و کوررنگی بسیار خفیف(ندیدن بعضی اعداد تست ایشیهارا همون تست بینایی)مانع استخدام در دانشگاه افسری امین میشود؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر این موضوع نمیتواند باعث عدم استخدام شما شود

  3. Avatar photo حامد رضایی گفت:

    سلام.من برای شنوایی از سمعک استفاده میکنم اما دکتر بهم گفته که با یه عمل میتوانید سلامت شنوایی گوش را به طور کامل به دست بیارید
    ایا میتوانم استخدام بشوم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در صورت درمان کامل شنوایی می توانید ثبت نام کنید

  4. Avatar photo رضا تمیمی گفت:

    سلام بنده درکمسیون پزشکی تهران مردود شدم ومیدانم امکان اعتراض نیست فقط وفقط خواستم ببینم ممنوعیت تا آخرعمر می ماند یا فقط یکسال وسیستمی برطرف میشود؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. بستگی به نوع و میزان مشکل شما خواهد داشت.

  5. Avatar photo امیرحسین گفت:

    سلام مصرف مکمل های بدنسازی و هورمون رشد مانع استخدام است یا خیر؟

  6. Avatar photo رضا گفت:

    سلام
    ببخشید من بچه که بودم دستم خورده داخل شیشه و زیر مچ دستم به اندازه یک الی دو سانت بریده شده و این قضیه بر می گرده به 12/13 سال پیش الان باید چی کارکنم آیا رد میشم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید کمیسیون تشخیص دهد

  7. Avatar photo محمد طاها گفت:

    سلام من وقتی ۱۰ سالم بود تو مسابقه دستم شکست و پلاتین گزاشتن دو سال پیش درش اوردم ایا تو معاینات پزشکی مشکلی پیش میاد؟ به نوپو هم خیلی علاقه دارم

  8. Avatar photo امیر گفت:

    سلام من ۶ سال پیش دستم شکسته و پلاتین گذاشتن و پلاتین در آوردم و هیچ مشکلی ندارم آیا میتونم قبول بشم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله مشکلی از این بابت نخواهد داشت

  9. Avatar photo رضا غزلاوی گفت:

    باعرص سلام وخسته نباشید بند قبل ۵ماه بامراجعه حضوری به گزینش قبول شدم ک۶ درارزیابی اولیه مشاهده زخم روی دست چپ بنده شدن که براثر حادثه برام اتفاق افتاده با ارائه مدارک پزشکی ومعاینه توسط دکتر خدادوست ودکتراعرابی ودونمونه تست دادن میلون وام ام پی ودوبار مصاحبه قبول شدم وبعد از طی چند مرحله دفترچه بهم دادن برای مراجعه به پزشکان دوباره مسئله زخم های دستم شروع شد ودوتا دکتر بابنده برخورد کردن ومدارک اولیه که قبول شدم را پاره کردن وبنده رابه کمسیون تهران معرفی کردن وبامراجعه به کمسیون تهران مردود شدم آیا امکان اعتراص مجدد درمورد دکترا واسناد اولیه که متاسفانه فقط کپی ازشان دارم قبول میشود؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام دوست عزیز میتونید یکبار به رای اعتراض کنید اما نظر نهایی با کمیسیون میباشد.

  10. Avatar photo علیرضا گفت:

    سلام
    مینور بودن جزو مشکلات پزشکی است برای درجه داری

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر بله هست

  11. Avatar photo محمد مهدی گفت:

    سلام من سال ۹۸ دستم شکست پلاتین گذاشتم و سال ۹۹ عمل کردم پلاتین هارو درآوردم و هیچگونه مشکلی هم ندارم این چند ساله ،گواهی پزشکی هم دارم بنظرتون رد میشم؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      اگر باعث بروزمشکل نشه براتون
      مشکلی ندارند.

  12. Avatar photo محمد مهدی گفت:

    سلام من سال ۹۸ دستم شکست پلاتین گذاشتم و سال ۹۹ عمل کردم پلاتین هارو درآوردم و هیچگونه مشکلی هم ندارم این چند ساله ،گواهی پزشکی هم دارم رد میشم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بستگی به تشخیص پزشک به نظام وظیفه و وضیعت شما دارد

  13. Avatar photo حمید گفت:

    سلام آیا ارتودنسی دندان باعث رد شدن در معاینات پزشکی می شود

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. خیر این مورد محدودیتی ایجاد نخواهد کرد.

  14. Avatar photo حسین گفت:

    سلام خسته نباشید من دو تا زانوم ازگوداشلاتر داشته الان دردی نداره ولی برامدگی اون هنوز هست این بیماری رو ( 4 الی 5 سال پیش داشتم ) ایا امکان رد شدن در پزشکی هست یا نه

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. اگر این مورد برای زندگی عادی شما چالشی ایجاد کند بله رد خواهید شد.

  15. Avatar photo ناشناس گفت:

    قد 168 پنج دندان پر شده و یک دندان شکسته کامل .. میشه استخدام شد ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر احتمالش هست که رد بشین

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور