ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق مشخص شده است. ما در این مطلب قصد داریم جزییات سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق را به همراه تجربیات مصاحبه دانشگاه امام صادق بررسی کنیم. از آنجایی که نمونه سوالات آزمون شفاهی دانشگاه امام صادق در بیشتر موارد با الگویی تکراری پرسیده می شود، به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم، تجربیات نمونه سوالات احتمالی مصاحبه شفاهی دانشگاه امام صادق سپاه را بررسی کنیم تا به شما برای پاسخگویی به سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق کمک کرده باشیم، در ادامه همراه ما باشید.

 

 

برای اطلاع از نمونه سوالات آزمون شفاهی دانشگاه امام صادق با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق

یکی از تکراری ترین سوالاتی که داوطلبان در رابطه با نحوه ورود به دانشگاه امام صادق می پرسند، سوالات این مرکز است. بسیاری از داوطلبان، در رابطه با سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق کنجکاو هستند و دوست دارند، منابع سوالات احتمالی مصاحبه دانشگاه امام صادق پیدا کنند. ما با توجه به اطلاعات بدست آمده از تجربیات مصاحبه دانشگاه امام صادق، سعی می کنیم به شما در این مورد کمک کنیم. در ابتدا باید به شما بگوییم که سوالات این مرکز،بیشتر از مباحث سیاسی، عقیدتی و احکام است. به علاوه در مورد علایق و ویژگی های شخصیت های شما نیز سوالاتی پرسیده خواهد شد.

 

 

نمونه سوالات آزمون شفاهی دانشگاه امام صادق

 

برای آشنایی با گواهی اشتغال به تحصیل کلیک کنید.

تجربیات نمونه سوالات احتمالی مصاحبه شفاهی دانشگاه امام صادق سپاه

در این قسمت همراه ما باشید تا با بررسی تجربیات مصاحبه دانشگاه امام صادق، به شما کمک کنیم از نمونه سوالات آزمون شفاهی دانشگاه امام صادق، اطلاعات خوبی را بدست آورید.

تجربه اول

این فرد سوالاتی را که ممکن است از افراد پرسیده شود، شامل موارد زیر می داند:

  • سوال از خواندن یا نخواندن نماز.
  • تشهد.
  • نام مرجع تقلید.
  • شرایطی که برای انتخاب مرجع تقلید وجود دارد.
  • نام بردن اصول دین.
  • نام بردن فروع دین.
  • تولی و تبری.
  • نام کتاب هایی که مطالعه کرده اید.
  • نحوه خواندن نماز جمعه.
  • تسبیحات حضرت زهرا.
  • نحوه به شهادت رسیدن ائمه.
  • ولایت فقیه.
  • رییس قوه مجریه.
  • رییس مجلس شورای اسلامی.
  • رییس قوه مقننه.

تجربه دوم

مورد بعد از تجربیات مصاحبه دانشگاه امام صادق، مربوط به موارد زیر می شود.

  • تلاوت قران.
  • آخرین باری که نماز آیات خوانده اید.
  • وظایف شورای نگهبان.
  • دلیل انتخاب این دانشگاه.
  • القاب ائمه.
  • تعداد احزاب و سوره های قران.
  • نام مرجع تقلید شما.
  • خواندن آیه الکرسی.
  • زمان خواندن برخی دعاهای مستحب معروف.

تجربه سوم

در تجربه سوم از تجربیات مصاحبه دانشگاه امام صادق، اطلاعات زیر داده شده است که می توانید از آن برای بدست آوردن اطلاعاتی مفید استفاده نمایید. این مصاحبه شونده تاکید کرده بود که نوع مصاحبه هر فرد، به سلیقه فرد مصاحبه کننده بستگی خواهد داشت. به این صورت که به طور مثال ممکن است از برخی افراد سوالات بسیاری از احکام پرسیده شود، در حالی که برای برخی دیگر، ممکن است سوالات مربوط به موارد عقیدتی باشد.

 

 

در مصاحبه دانشگاه امام صادق چه معیارهایی مد نظر است؟

در مصاحبه دانشگاه امام صادق، یک سری معیارهایی نیز برای دادن امتیاز به افراد در نظر گرفته می شود. این معیارها مربوط به معدل و ریزنمرات افراد است. البته تا به امروز نمره و معدل دقیقی به عنوان، معیار معرفی نشده است؛ اما گفته می شود هرچه این معیارها بالاتر باشد، تاثیر بهتر و بیشتری خواهد داشت.

 

 

اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه امام صادق (ع)

در خصوص اعلام نتایج باید به شما بگوییم که، همزمان با اعلام نتایج کنکور خواهد بود. پس باید منتظر اعلام نتایج کنکور بمانید، تا بتوانید از نتیجه مصاحبه خود مطلع شوید. البته برای دیدن نتایج خانم ها و آقایان، سامانه ها متفاوت هستند که برای خانم ها isuw.ac.ir و برای آقایان isu.ac.ir می باشد.

توجه داشته باشید که هنگام حضور در جلسه مصاحبه مدارک مورد نیاز را نیز همراه خود داشته باشید.

 

 

تجربیات مصاحبه دانشگاه امام صادق

 

 

مدارک لازم برای مصاحبه دانشگاه امام صادق

بعد اطلاع از نمونه سوالات آزمون شفاهی دانشگاه امام صادق، لازم است نسبت به مدارک لازم برای مصاحبه دانشگاه امام صادق نیز اطلاعات لازم را بدست آورید. در ادامه این مدارک را بررسی خواهیم کرد.

  • عکس سه در چهار مربوط به سال جاری دو عدد
  • اصل و کپی شناسنامه
  • اصل و کپی کارت ملی
  • اصل و کپی کارنامه 10، 11، 12 هم
  • اصل و کپی ریزنمرات سه سال دبیرستان
  •  اصل و کپی دیپلم
  • اصل و کپی مدرک پیش دانشگاهی
  • همراه داشتن مشخصات کامل از جمله، نام، تلفن، آدرس و مشخصات معرف ها

 

 

نکات مهم مصاحبه دانشگاه امام صادق

برای حضور در جلسه مصاحبه، ابتدا باید منتظر تماس تلفنی برای شرکت در آزمون شفاهی بمانید. این تماس از طرف مسئولان دانشگاه گرفته شده و تاریخ و روزمورد نظر مشخص خواهد شد. هنک حسب علاقه و شرایطی که دارند ، در یکی از رشته های انتخابی خود پذیرفته می شوند. هنگام حضور در جلسه مصاحبه، باید سعی کنید جواب های صادقانه ای را بدهید. حتی اگر پاسخ سوالی را نمیدانستید سعی نکنید که براساس حدث پاسخ دهید. بلکه به فرد مصاحبه گر بگویید، نمی دانم. این بهترین پاسخ خواهد بود. زیرا در این قبیل مصاحبه ها امتیاز شما در مسائل روانشناسی از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار می باشد و اگر مصاحبه گر متوجه شود که شما قصد گفتن دروغ و یا جواب اشتباه دادن را دارید، حتماً امتیاز منفی برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

 

 

ملاک های پذیرش در دانشگاه امام صادق

ملاک های پذیرش در دانشگاه امام صادق،  شامل موارد متعددی می شود که ما در ادامه قصد داریم این موارد را بررسی کنیم. در ابتدا ملاک پذیرش و یا بهتر است بگوییم ملاک انتخاب برای مصاحبه، رتبه علمی و وضعیت علمی داوطلبان است. طبیعی است افرادی که رتبه بیشتری، داشته و با ریزنمرات بهتری دارند، برای دعوت در مصاحبه شانس بیشتری خواهند داشت. در مرحله بعدی، رتبه و امتیاز داوطلبان در مصاحبه است.

 

 

راه های ارتباط با دانشگاه امام صادق

ممکن است در طول دوره انتظار برای مصاحبه و یا انتشار جواب نهایی مصاحبه، نیاز به ارتباط با دانشگاه داشته باشید که در ادامه ما راه های ارتباط با دانشگاه امام صادق را بدین منظور بیشتر بررسی خواهیم کرد.

شماره تماس با واحد برادران ۸۸۵۷۶۰۳۰ و ۸۸۵۷۶۰۳۱ (روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۸ الی ۱۴)

و شماره تماس با پرديس خواهران ۲۲۱۳۱۸۷۴ و ۲۲۱۳۱۸۷۵ و ۲۲۱۳۱۸۷۶ است.

نشانی دانشگاه نیز بدین شرح زیر است:

تهران- صندوق پستي 159/14655- بزرگراه شهيد چمران – پل مديريت – دانشگاه امام صادق عليه السلام- پذيرش دانشجو – شماره نمابر (فکس): 88379533-021(داخلي 8) – نشانی اينترنتی: www.isu.ac.ir

پرديس خواهران: تهران – صندوق پستي 111/14655 – شهرک قدس – بلوار شهيد فرحزادي – خيابان شهيد طاهرخاني- دانشگاه ‌امام‌صادق عليه السلام- پذيرش دانشجو – شماره نمابر (فاکس): 22065437-021 – نشانی اينترنتی: www.isuw.ac.ir

 

 

برای اطلاع از حقوق دانشگاه افسری ارتش کلیک کنید.

 

لیست رشته های دانشگاه امام صادق

پس از کسب اطلاع از نمونه سوالات آزمون شفاهی دانشگاه امام صادق و یا آشنایی با سوالات احتمالی مصاحبه دانشگاه امام صادق، لازم است از لیست رشته های این مرکز نیز اطلاعات کاملی را بدست آورید. ما در ادامه لیست رشته های این مرکز را بررسی خواهیم کرد.

 

 

لیست رشته های دانشگاه امام صادق  دوره ارشد برادران
معارف اسلامی و اقتصاد      كارشناسی ارشد پيوسته معارف اسلامی و مديريت _ گرايش مديريت دولتی و سياست‌ گذاری عم كارشناسی ارشد پيوسته
معارف اسلامی و مديريت _ گرايش مديريت مالی  كارشناسی ارشد پيوسته الهيات، معارف اسلامی و ارشاد – فقه و مبانی حقوق اسلامی      كارشناسی ارشد پيوسته
معارف اسلامی و مديريت _ گرايش مديريت بازرگانی      كارشناسی ارشد پيوسته معارف اسلامی و مديريت _ گرايش مديريت صنعتی      كارشناسی ارشد پيوسته
الهيات، معارف اسلامی و ارشاد – فلسفه و كلام اسلامی  كارشناسی ارشد پيوسته معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات  كارشناسی ارشد پيوسته
معارف اسلامی و حقوق _ گرايش حقوق عمومی معارف اسلامی و علوم سياسی      كارشناسی ارشد پيوسته
معارف اسلامی و حقوق _ گرايش خصوصی معارف اسلامی و حقوق _ گرايش جزا
الهيات، معارف اسلامی و ارشاد – علوم قرآن و حديث    كارشناسی ارشد پيوسته

 

 

همانطور که می دانید، لیست رشته های بانوان این مرکز با لیست رشته های برادران متفاوت خواهد بود که در ادامه این موارد را نیز بررسی خواهیم کرد.

 

 

لیست رشته های دانشگاه افسری امام صادق در مقطع كارشناسی ـ  ويژه خواهران
فقه و حقوق اسلامی   كارشناسی ( ليسانس ) كليه رشته‌ های نظری فلسفه ‌و كلام اسلامی  كارشناسی ( ليسانس ) كليه رشته‌ های نظری
معارف اسلامي و علوم تربيتی      كارشناسی ( ليسانس ) كليه رشته‌ های نظری حقوق      كارشناسی ( ليسانس )      كليه رشته‌ های نظری

آیا با مدرک دانشگاه امام صادق می توان برای اپلای اقدام کرد؟

از آنجایی که ممکن است بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف، قصد اپلای کردن در رشته های دانشگاهی خارج از کشور را داشته باشند، به همین دلیل این سوال پیش می آید که آیا با مدرک دانشگاه امام صادق می توان برای اپلای اقدام کرد؟ در این خصوص طبق نظرات ارائه شده توسط کارشناسان و دانشجویان، برای افراد متقاضی جهت اپلای، مشکلی وجود نخواهد داشت. مگراینکه داوطلب اپلای دارای معدل و یا ریزنمرات پایینی باشد که در این صورت برای هر دانشگاهی که تحصیل کرده باشید، شانس کمتری جهت پذیرش خواهید داشت.

 

 

برای اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق وارد شوید.

 

 

آیا مدرک دانشگاه امام صادق برای استخدام معتبر است؟

همانطور که می دانید شرایط استخدام برای سازمان های دولتی و خصوصی متفاوت است. سازمان های دولتی از آنجایی که به صورت رسمی و با آزمون ورودی داوطلبان را می پذیرند، مدرک مهم است. اینکه از چه دانشگاهی مدرک داشته باشید و با چه معدلی فارغ التحصیل شده باشید، در نظر گرفته خواهد شد؛ اما برای افرادی که درسازمان های خصوصی قصد استخدام شدن را دارند، اینگونه نیست. این افراد باید دارای مهارت و توانایی های کاری بالایی باشند. سابقه خوبی در حوزه کاری خودشان داشته باشند و به صورت کلی روزمه خوبی را در زمینه کاری موردتقاضا ارائه دهند. درست برعکس سازمان های دولتی، در سازمان های خصوصی، مدرک دانشگاهی، نوع دانشگاه و نمرات دانشگاهی مطرح نیست و فقط مهارت افراد در نظر گرفته می شود. پس برای استخدام سازمان های دولتی، مدرک مهم است که مدرک دانشگاه، امام صادق می تواند معتبر باشد.

 

 

برای اطلاع از حقوق دانشگاه افسری سپاه کلیک کنید.

 

 

زمان ثبت نام در دانشگاه امام صادق

زمان ثبت نام در دانشگاه امام صادق، با توجه به زمانبندی ثبت نام در کنکورسراسری و دانشگاه امام صادق معین خواهد شد که در ادامه این موارد را بررسی خواهیم کرد.

درزمان ثبت نام کنکور سراسری، باید علاقه مندی خود را اعلام کرده باشید.

تاریخ ثبت نام نیز برای مقاطع مختلف متفاوت است که در وبسایت سنجش اطلاع رسانی خواهد شد.

علاوه بر این مرحله، افراد باید در سامانه دانشگاه امام صادق نیز فعالیت های لازم را انجام داده باشند.

در این سامانه نیز، تاریخ هایی معین خواهد شد که افراد باید با مراجعه، تمامی اطلاعات و مدارک را آماده کرده و ارسال نمایند.

 

 

سوالات احتمالی مصاحبه دانشگاه امام صادق

 

 

شرایط ثبت نام در دانشگاه امام صادق

شرایط ثبت نام در این مرکز، طبق موارد زیر می باشد که افراد باید این موارد را رعایت نمایند.

  • طی کردن پایه های تحصیلی 12، 11 و ارائه مدارک مربوطه
  • داشتن دیپلم نظری
  • متولد سن 79 به بعد
  • اعتقاد به دین اسلام و شیعه
  • پایبندی به نظام
  • قبول داشتن ولایت فقیه
  • سلامتی جسمی و روانی

 

 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق بپردازیم. اینکه، سوالات احتمالی مصاحبه دانشگاه امام صادق شامل چه مواردی می شود و برای بدست آوردن نمونه سوالات آزمون شفاهی دانشگاه امام صادق، چه راهی وجود دارد. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص، تجربیات مصاحبه دانشگاه امام صادق و تجربیات نمونه سوالات احتمالی مصاحبه شفاهی دانشگاه امام صادق سپاه داشتید، می توانید با ما تماس بگیرید.

 

 

برای اطلاع از تجربیات مصاحبه دانشگاه امام صادق با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

مطالب مرتبط

آگاهی از شرایط و مراحل انتقالی سربازی سپاه و ارتش

مصاحبه دانشگاه بقیه الله

چگونه امریه سربازی سپاه بگیریم؟

لیست رشته های مورد پذیرش دانشگاه دفاع ملی 

پذیرش سپاه

 

2.8/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا دانشگاه امام صادق از خانم ها پذیرش دارد؟

بله این دانشگاه از خانم ها پذیرش دارد.

آیا دانشگاه امام صادق مصاحبه دارد؟

بله این مرکز مصاحبه شفاهی دارد.

برای ثبت نام در دانشگاه امام صادق، معدل مهم است؟

بله معدل در نظر گرفته خواهد شد.

برای آشنایی با اعتبار مدرک دانشگاه امام صادق چه راهی وجود دارد؟

برای این موضوع می توانید با ما تماس بگیرید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
  • چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی + بروزرسانی 1403 | ایران تحصیل

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی یک راهنمای تحصیلی است که شامل لیست دروس واحد‌های مورد نیاز در دوره دندانپزشکی است. این چارت ترمی دندانپزشکی، ترتیب دروس و تعداد واحد های رشته دندانپزشکی را مشخص می‌کند. هدف اصلی این چارت درسی...
تماس با مشاور