ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سایت آزاد سازی سهام عدالت

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
سایت آزاد سازی سهام عدالت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سایت آزاد سازی سهام عدالت مشخص شده است. افرادی که سهام عدالت دارند ، در رابطه با راهنمای گام به گام آزاد سازی مستقیم و غیر مستقیم سهام عدالت سوال می پرسند به همین دلیل ما در این مطلب سعی کردیم به تمامی سوالات شما در رابطه با این موضوع پاسخ دهیم. بحث مدیریت سهام عدالت به دست اشخاص موضوع بسیار مهمی است که باید حتما در رابطه با آن اطلاعات لازم را بدست آورید. البته در مورد سهام عدالت موضوعات مهم بسیاری وجود دارد که ما در مطالب متعددی به بررسی آن ها می پردازیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص ، آزاد سازی مستقیم سهام عدالت و یا  آزاد سازی غیر مستقیم سهام عدالت ، داشتید ، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با سایت آزاد سازی مستقیم سهام عدالت از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

جهت اطلاع از نحوه ورود به سایت آزاد سازی سهام عدالت حتماً از مشاوران کمک بگیرید.

 

 

سایت آزاد سازی سهام عدالت چیست؟

افرادی که تصمیم دارند مدیریت سهام خود را صورت مستقیم بر عهده بگیرند، لازم است برای آزاد سازی سهام خود اقدام نمایند. اگر شما نیز تصمیم به آزاد کردن سهام خود گرفته اید ، لازم است با استفاده از راهنمای گام به گام آزاد سازی مستقیم و غیر مستقیم سهام عدالت ، برای این مورد اقدام نمایید.

همانطور که می دانید آزاد کردن به معنای ، بر عهده گرفتن مالکیت کامل سهام است. ما در این قسمت روش بدون واسطه را توضیح خواهیم داد. آزاد سازی غیر مستقیم سهام عدالت نیز در ادامه بیشتر بررسی خواهد شد.

 

 

آزاد سازی غیر مستقیم سهام عدالت

 

 

نحوه ورود به سایت آزاد سازی سهام عدالت چگونه است؟

برای ورود به سایت آزاد سازی سهام عدالت ، لازم است ابتدا به سامانه https://www.samanese.ir/ مراجعه نمایید. جهت انجام کلیه عملیات مربوط به آزاد سازی  لازم است به این وبسایت مراجعه کنید. در صفحه اول سایت آزاد سازی سهام عدالت ، با دو گزینه رو به رو خواهید شد که باید گزینه اول یعنی ورود به سامانه را انتخاب کنید.

 

 

برای ورود به  سامانه دریافت کد منطقه شهرداری محل سکونت روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

در صفحه دوم تیک مطالعه قوانین را زده و ادامه مراحل را طی کنید. سپس لازم است کد ملی خود را وارد نمایید و در مراحل بعدی دیگر مشخصات ، را وارد نمایید. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در راهنمای گام به گام آزاد سازی مستقیم و غیر مستقیم سهام عدالت داشتید ، می توانید با ما تماس بگیرید.

 

 

راهنمای آزاد سازی سهام به روش بدون واسطه

برای آزاد کردن سهام عدالت ابتدا لازم است وارد حساب کاربری خود در سامانه شوید و در داشبورد روی گزینه آزاد سازی سهام عدالت کلیک کنید.

 این گزینه از هر دو قسمت قابل مشاهده خواهد بود که هم در قسمت مشکی سمت راست و هم در بین گزینه های سمت چپ قرار گرفته است.

پس از کلیک روی آزاد کردن  ، وارد صفحه ای خواهید شد که توضیحاتی را به شما نشان می دهد. این توضیحات را مطالعه کرده و سپس روی ادامه کلیک کنید.

اگر تا به این مرحله طبق ، راهنمای گام به گام آزاد سازی مستقیم و غیر مستقیم سهام عدالت پیش رفته باشید ، دوباره صفحه ای را مشاهده خواهید کرد که توضیحاتی را ارائه می دهد. در این مرحله نیز باید روی این مطالب را مطالعه نموده ام و از این روش آگاهی دارم ، کلیک نمایید.

در صورتی که شماره موبایل ، شماره شبا و دیگر اطلاعات مورد نیاز را در سایت وارد نکرده باشید ، اخطاری را مشاهده خواهید کرد که نشان می دهد باید این موارد را وارد نمایید.

اگر هم این موارد را وارد کرده باشید ، اخطاری را مشاهده نخواهید کرد.

 

 

برای ورود به سامانه مشاهده نتایج آزمون sat کلیک کنید.

 

 

 پس از این مراحل صفحه ای را مشاهده خواهید کرد که در آن دو رقم اول و دو رقم آخر شماره تلفن همراه و همچنین کد ملی خود را می آید ، در ادامه در صورتی که تصمیم به تغییر شماره های خود گرفته اید ، می توانید تغییرات لازم را انجام داده و روی ادامه کلیک کنید.

در این مرحله شماره ای 6 رقمی برای شما ارسال خواهد شد که باید آن را در کادر مربوطه وارد نمایید.

پس از اینکه تمام مراحل را طبق راهنمای گام به گام آزاد سازی بدون واسطه و غیر مستقیم سهام عدالت انجام دادید ، در نهایت باید روی گزینه خروج کلیک کرده و از سامانه خارج شوید.

 

 

تفاوت روش مستقیم و غیرمستقیم آزادکردن سهام عدالت چیست؟

همانطور که می دانید در قسمت فوق ما روش بدون واسطه را در سایت آزاد سازی سهام عدالت بررسی کردیم.  با شروع آزاد کردن سهام عدالت ، روش آزاد سازی غیر مستقیم سهام عدالت نیز در سایت آزاد سازی سهام عدالت مطرح شده است. به همین دلیل بسیاری در رابطه با روش آزاد سازی با واسطه سوال دارند که ما در ادامه قصد داریم به مقایسه روش آزاد سازی غیر مستقیم سهام عدالت و روش بدون واسطه بپردازیم. در ادامه تفاوت این دو روش و مزایا و معایب هر کدام در سایت آزاد سازی سهام عدالت بررسی خواهد شد.

به صورت کلی آزاد کردن سهام عدالت در سال 98 به دستور مقام رهبری صادر شد. در حال حاضر نیز به مرحله اجرایی رسیده است. البته این که سهام داران از چه روشی این کار را انجام دهند ، متفاوت خواهد بود. سهامداران می توانند به روش بدون واسطه و با واسطه  این کار را انجام دهند.

 

 

راهنمای گام به گام آزاد سازی مستقیم و غیر مستقیم سهام عدالت

 

 

روش مستقیم آزاد کردن سهام عدالت چیست؟

در این روش ، مالکیت سهام به صورت مستقیم به دارنده منتقل می شود.

در روش مستقیم سهامداری، مالکیت و مدیریت سهام عدالت بدون هیچ گونه واسطه به خود فرد سهام دار منتقل می شود.

در روش مستقیم ، باید افراد در سامانه سجام ثبت نام کرده و احراز هویت نمایند.

 

 

ویژگی ها و مزایای روش مستقیم 

در خصوص این روش  باید بدانید که تنها یک بار می توانید این تصمیم را بگیرید ، یعنی پس از این تصمیم در سایت آزاد سازی سهام عدالت ، دیگر امکان تغییر دادن حالت آن را نخواهید داشت.

از آن جایی که با آزاد سازی ، تمامی مسئولیت سهام را خودتان به عهده می گیرید ، بهتر است اطلاعات خوبی از بازار سهام داشته باشید ؛ زیرا در غیر این صورت نه تنها سودی نخواهید برد بلکه ضرر نیز خواهید داشت. اما اگر از بازار سهام اطلاعات خوبی داشته باشید ، قطعا می توانید به سودی خوب نیز در سایت آزاد سازی سهام عدالت برسید.

توجه داشته باشید با آزاد سازی سهام در سایت آزاد سازی سهام عدالت ، امکان فروش و یا انتقال سهام را نخواهید داشت. زیرا باید براساس محدودیت زمانی تعیین شده در سازمان بورس عمل کنید.

 

 

برای ورود به سامانه استخدام بخش خصوصی کلیک کنید.

 

 

پس از انتخاب این روش ، باید به سامانه سجام مراجعه نمایید تا از تعداد سهام هایی که به شرکت های سرمایه پذیر منتقل شده ، آگاه شوید.

اگر این روش  را انتخاب کرده باشید از تمامی مزایای آن مانند سود و.. بهره مند خواهید شد.

انتخاب روش مستقیم ، می تواند شروعی خوب برای ورود به بازار بورس باشد.

 

 

پس از آزاد سازی  چگونه می توان سهام عدالت خود را معامله کنیم؟

پس از آزاد سازی سهام در سایت آزاد سازی سهام عدالت ، در صورتی که دارای کد بورسی باشید این سهام نیز به کد بورسی شما منتقل می شود. اما اگر کد بورسی نداشته باشید ، لازم است به سامانه سجام مراجعه نمایید ، ثبت نام کرده و کد بورسی بگیرید.

 

 

آزاد سازی مستقیم سهام عدالت

 

 

روش غیر مستقیم آزاد سازی چیست؟

در این روش  ، یک سری نکات وجود دارد که ابتدا بررسی می کنیم. در ابتدا این موضوع را بدانید که برای انتخاب روش بدون واسطه تاریخی معین شده است که اگر تا آن تاریخ وارد سایت آزاد سازی سهام عدالت نشده و سهام خود را آزاد نکرده باشید ، خود به خود آزاد سازی غیر مستقیم سهام عدالت برای شما انتخاب خواهد شد. برخی افراد در تاریخ معین شده به سایت مراجعه می کنند و خودشان روش غیر مستقیم را انتخاب می نمایند.

با انتخاب روش غیر مستقیم  ، مالکیت سهام شما در اختیار شرکت هایی که در استان خودتان هستند و در حوزه سرمایه گذاری فعالیت می کنند ، واگذار خواهد شد.

در این روش، فرد نمی تواند سهام را به اختیار خودش بفروشد.

 

 

برای ورود به سامانه جامع تامین اجتماعی کلیک کنید.

 

 

ویژگی ها و مزایای روش غیر مستقیم 

در روش غیر مستقیم  ، نیازی به تحلیل و مدیریت سهام توسط خودتان نیست.

روش غیر مستقیم  به افرادی پیشنهاد می شود که دانش کافی در زمینه سهام و مدیریت آن ندارند.

اگر روش غیر مستقیم  را انتخاب کنید ، می توانید بخشی از سهام خود را که غیر بورسی است با اختیار خودتان به فروش برسانید.

 

 

برای ورود به سامانه استخدام بانک کشاورزی کلیک کنید.

 

 

نکات مهم

توجه داشته باشید فعلاً در سایت آزاد سازی سهام عدالت ، هیچگونه خرید و فروشی برای سهام عدالت قانونی نبوده و افرادی که این کار را انجام می دهند ، متخلف نامیده خواهند شد.

در حال حاضر امکان ثبت نام افراد جدید در سایت آزاد سازی سهام عدالت وجود ندارد و تمامی افرادی که این سهام را دارند ، در گذشته ثبت نام کرده و مراحل اداری آن ها برای ثبت نام تکمیل شده است.

در صورت داشتن هر گونه سوال برای سایت آزاد سازی سهام عدالت و یا راهنمای گام به گام آزاد سازی مستقیم و غیر مستقیم سهام عدالت ، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی نکات مربوط به سایت آزاد سازی سهام عدالت بپردازیم.  از آنجایی که بسیاری از دارندگان سهام عدالت در رابطه با نحوه آزاد سازی مستقیم سهام عدالت و همچنین آزاد سازی غیر مستقیم سهام عدالت سوال می پرسند ، ما سعی کردیم به تمامی سوالات در این رابطه پاسخ دهیم و همچنین راهنمای گام به گام آزاد سازی مستقیم و غیر مستقیم سهام عدالت را ارائه نمودیم که با استفاده از آن بتوانید به صورت مستقیم و حتی غیر مستقیم به آزاد سازی سهام عدالت خود بپردازید. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب ، نیاز به اطلاعات بیشتری در این رابطه داشتید ، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با سایت آزاد سازی غیر مستقیم سهام عدالت از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

سامانه گزینش آموزش و پرورش – Gozinesh.medu.ir

سامانه سجایا – سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران

 ورود به سامانه سجفا فرهنگیان

سامانه هوشمند معلم

سامانه استعلام دارایی سهام عدالت 

ثبت نام سامانه فروش سهام عدالت سعدی

سایت آزاد سازی سهام عدالت

5/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سایت آزاد سازی سهام عدالت در چه سامانه ای است؟

این سایت در سامانه https://www.samanese.ir/ واقع شده است.

مراحل آزاد سازی مستقیم سهام عدالت شامل چه مواردی می شود؟

برای آزاد سازی مستقیم لازم است به وبسایت مراجعه کرده و اطلاعات لازم را وارد نمایید.

مراحل آزاد سازی غیر مستقیم سهام عدالت شامل چه مواردی می شود؟

برای آزاد سازی غیر مستقیم سهام عدالت ، اگر به وبسایت نیز مراجعه نکنید مراحل خود به خود طی خواهد شد و نیازی به انجام کاری نیست.

روش آزاد سازی مستقیم بهتر است یا غیر مستقیم؟

این که کدام روش را انتخاب کنید بستگی به اطلاعات شما از بازار سهام و بورس و بسیاری موارد دیگر که در متن آورده شده است.

 

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «سایت آزاد سازی سهام عدالت»

  1. Avatar photo .هادی جنانی گفت:

    چگونه سهام ما در دست رس نیست

    1. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق کارگزاری فارابی و سامانه سعدی پیگیری کنید.

  2. Avatar photo alirezaseyedhoseiny گفت:

    سود سهام عدالت من چقدر امشب واریز میشود

    1. Avatar photo hedayati گفت:

      سلام وقت بخیر
      سود سهام عدالت باتوجه به یک سری شرایط متغیر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
  • استخدام بانک ملت

    استخدام بانک ملت 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، شرایط و رشته ها

    شرایط استخدام بانک ملت اعلام شد. مشاغل بانکی برای اکثر افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و علت این محبوبیت مربوط به مزایا، درآمد، جایگاه شغلی و… است. بانک ها در بازه های زمانی مشخص به استخدام افراد می پردازند...
تماس با مشاور