ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

twlms.ir + ورود به سامانه ریلاین دانشگاه علمی کاربردی

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
twlms.ir
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشجویانی که برای اولین بار قصد  ورود به سایت مدیریت یادگیری و آزمون های آنلاین به نشانی  twlms.ir را دارند، بایستی جهت ورود به پنل شخصی خود، کد دانشجویی را به عنوان نام کاربری و کد ملی به همراه حروف aA را در انتهای آن به عنوان رمز عبور وارد نمایند.ما در این مقاله نحوه ثبت نام در سایت ریلاین راکامل توضیح داده ایم.  بدین ترتیب همه کاربرانی که ثبت نام در سامانه مجازی Lms ریلاین را انجام داده باشند، می توانند از امکاناتی همچون ورود به کلاس، ارسال تکالیف، شرکت در آزمون ها و … بهره مند شوند.

در این مقاله قصد داریم تا با همه بخش های سامانه ریلاین علمی کاربردی آشنا شویم. اما چنانچه در هنگام ورود یا انجام هر کدام از موارد مربوطه در سایت دچار مشکل یا ابهامی شدید، می توانید با کارشناسناسان ما تماس گرفته و تمام راهنمایی ای لازم را دریافت نمایید.

 

 

نحوه ثبت نام در سایت ریلاین علمی کاربردی twlms.ir

ترویج آموزش آنلاین، بویژه بعد از شیوع بیماری کرونا باعث شد که دانشگاه علمی کاربردی نیز دست به کار شده و سامانه ایی را طراحی کند که در آن دانشجویان می توانند نه در تنها در کلاس های آنلاین، بلکه در آزمون ها به صورت غیر حضوری و اینترنتی شرکت نمایند.

نام این سایت، سامانه مجازی ریلاین نام دارد. در واقع  می توان گفت که این سایت جهت آزمون آنلاین است که به همراه سامانه های مدیریت یادگیری (LMS)فضای مناسبی را برای مدیرست آموزش ها و تسهیل دسترسی دانشجویان به محتواهای درسی ایجاد کرده است. به طوری که سامانه twlms.ir  در حال حاضر در بیش از 200 مرکز دانشگاهی کشور به عنوان یکی از مهم ترین زیرساخت های آموزشی به کار می رود.

اما پر واضح است که ثبت نام در سامانه ریلاین برای استفاده از امکانات آن ضروری است و هر دانشجو بایستی پروفایل و پنل شخصی خود را داشته باشد. برای این مورد، لازم است که بعد از ورود به سامانه ریلاین علمی کاربردی ، نام کاربری و رمز عبور داشته باشید.

اگر برای اولین بار است که به این سامانه مراجعه می کنید، جهت ثبت نام می بایست شماره دانشجویی را به عنوان نام کاربری، و کد ملی را به عنوان رمز عبور وارد کنید. اما نکته مهم در اینجا آن است که حتما بایستی بعد از کد ملی حروف کوچک و بزرگ aA را در انتهای کد ذکر کرده و سپس بر وی ورود کلیک نمایید. اکیدا توصیه می شود که بعد از اولین ورود حتما رمز عبور خود را تغییر دهید.اگر از نحوه ثبت نام در سایت ریلاین سوال دارید میتوانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس و سوالات خود را مطرح نمایید.

اطلاعیه

سامانه ریلاین دانشگاه علمی کاربردی هم برای آموزش مجازی و هم برای برگزاری امتحانات غیرحضوری استفاده می شود.

 

 

راهنمای ورود به سامانه ریلاین علمی کاربردی

ورود به سامانه twlms.ir بسیار آسان بوده و همانند انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی دانشجویان تنها با طی چند مرحله می توانند وارد پنل شخصی خود شوند. برای آشنایی بیشتر مراحل لازم را به صورت تصویری شرح می دهیم.

 

  • برای ورود به سایت مدیریت یادگیری و آزمون های آنلاین، آدرس اینترنتی twlms.ir را در مرور گر خود وارد نمایید تا وارد صفحه اصلی شوید. بهتر است قبل از ورود از خاموش بودن فیلتر شکن خود مطمئن شوید. برای ورود بر روی کلمه ورود که در سمت چپ بالای صفحه با مربع زرد نشان داده شده است، کلیک نمایید.

 

 نحوه ثبت نام در سایت ریلاین twlms.ir 

 

 

  • در مرحله بعد در پنجره ایی که برایتان نمایش داده می شود، اطلاعات خواسته شده اعم از نام کاربری و رمز عبور را درج نمایید.

 

 

رمز ورود به سایت مدیریت یادگیری و آزمون های آنلاین

 

 

  • پس از آنکه وارد صفحه شخصی خود شدید، می توانید منوهای مختلفی همچون کلاس ها، جلسات آنلاین، آزمون ها، ارزیابی ها، مدارک، تابلوی اعلانات، صندوق پیام ها، و ثبت نام در دوره های آزاد را مشاهده نمایید. با کلیک بر روی هر کدام می توانید از امکانات آن استفاده کنید.

 

  • انتخاب گزینه ” کلاس ها ” از منوی سمت راست صفحه

 نحوه ثبت نام در سایت ریلاین twlms.ir و ورود به کلاس سامانه

  • انتخاب گزینه ” ورود به کلاس ” از منوی مقابل درس مورد نظر

ورود به سایت مدیریت یادگیری و آزمون های آنلاین و ورود به کلاس

  • انتخاب روش  ورود به سایت مدیریت یادگیری و آزمون های آنلاین( مرورگر یا استفاده از اپلیکیشن ) و سپس وارد کلاس شوید.

 نحوه ثبت نام در سایت ریلاین و انتخاب روش ورود

برای آشنایی با ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی روی لینک کلیک کنید.

نحوه ورود به کلاس  twlms.ir

یکی از امکانات مهم سامانه ریلاین علمی کاربردی استفاده از کلاس های آنلاین است. پس از آنکه دانشجو وارد پنل خود شد، با انتخاب منوی ” کلاس ها” می تواند همه کلاس هایی که برای او تعریف شده است را با جزئیات لازم اعم از شناسه، ترم، درس، زیرگروه، و مدرس مشاهده کند. منظور از شناسه همان کد کلاس می باشد. برای وورد به هر کدام از کلاس های سامانه مجازی ریلاین می بایست مطابق زیر عمل کرد.

 

  • زمانی که بر روی منوی ” ورود ” کلیک کردید، وارد صفحه ایی می شود که در آن بخش های مختلف کلاس گنجانده شده است.

ورود به سایت مدیریت یادگیری و آزمون های آنلاین و لیست کلاس ها

  • با لمس جلسات آنلاین، عناوین، تاریخ و ساعات آغاز و پایان کلاس ها قابل مشاهده خواهد بود. با آغاز هر کلاس لینک ورود فعال شده و می توانید وارد آن شوید.

 

  • زمانی که بر روی ورود کلیک کردید، کادری باز خواهد شد که باید گزینه “ open in browser” را فشارداده تا به جلسه کلاس وارد شوید.

ورود به آزمون twlms.ir 

  • مشاهده سوالات و پاسخگویی به سوالات به صورت تشریحی، تستی یا از طریف آپلود عکس و انتخاب گزینه ثبت پاسخ در انتهای هر سوال

ثبت پاسخ در سامانه مجازی ریلاین twlms.ir 

  • یک نکته مهم آن است که اگر در مایل به دستیابی به جلسان گذشته هستید، می توانید به قسمت جلسات ضبط شده که در پایین جلسات آنلاین قرار داده شده اند مراجعه و آن ها را بارگذاری نمایید. همچنین در قسمت کلاس ها دستیابی به محتوای کلاس ها امکانپذیر می باشد.

 

  • با مراجعه به بخش کارنامه قادر خواهید بود تا اطلاعات کامل مربوط به آزمون های میان ترم و کوییز، تکالیف، و حضور و غیاب ها را ببنید. دقت داشته باشید که اگر مدرس نمره آزمونی را برای شما ثبت نکرده باشد، نمی توانید آن را در سامانه twlms.ir  مشاهده نمایید.

 

 

به منظور آشنایی با رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور مهر وارد لینک قرمز شوید.

 

راهنمای ارسال تکالیف در سامانه مجازی ریلاین

بخش دیگر سایت twlms.ir  مربوط به تکالیف باشد. برای دسترسی به این قسمت کافی است که وارد کلاس سامانه مجازی ریلاین شوید. جهت ارسال هر تکلیف، زمانی که لیست کلاس ها برایتان به نمایش درآمد، باید بر روی گزینه ورود در مقابل کلاسی که قصد فرستادن تکلیف آن را دارید کلیک نمایید.

در مرحله بعد با انتخاب گزینه ” ارسال تکلیف” ، فایل تکلیف خود را بارگذاری و در قسمت مربوطه قرار دهید. توجه داشته باشید که فرمت و قالب فایل شما می بایست در یکی از موارد ذکر شده در سامانه باشد، در غیر این صورت با خطا مواجه خطا شد.

همچنین، حداکثر سایز مجاز هر فایل نیز 5 مگابایت می باشد که البته مدیر کل سامانه می توان آن را تغییر دهد. با انجام تمامی مراحل می توانید گزینه ” ارسال فایل” را لمس نموده و منتظر بارگذاری بمانید.

علاوه بر این، چنانچه توضیح خاصی برای مدرس دارید، این امکان وجود دارد که آن را در  بخش ” توضیحات و پاسخ دانشجو” درج کنید. در نهایت با انتخاب منوی ” ذخیره تغییرات” کار شما به اتمام می رسد.

 

جهت آشنایی بیشتر با سامانه هم آوا علمی کاربردی کلیک نمایید.

مراحل ورود به سایت مدیریت یادگیری و آزمون های آنلاین

همه دانشجویانی که قبلا ثبت نام در سامانه ریلاین را انجام داده و اطلاعات آن ها در کلاس ها موجود است.ما نحوه ثبت نام در سایت ریلاین را کامل بیان کردیم.اکنون  می توانند در آزمون های آنلاین دانشگاه علمی کاربردی شرکت نمایند. برای این منظور به راهنمای زیر توجه داشته باشید.

 

  • پس از ورود به پنل شخصی سامانه twlms.ir  علمی کاربردی ، بر روی منوی ” رویدادهای پیش رو” کلیک کنید. از این طریق می توانید از آزمون هایی که تاریخ آن ها نزدیکترین تاریخ به زمان ما است را مشاهده نمایید.

تذکر 1: اگر با وجود تعیین وقت قبلی به سامانه ریلاین مراجعه کردید اما لینک آزمون وجود نداشت، بدان معناست که مدرس هنوز آزمون را فعال نکرده است. همچنین اگر پیغام ” آزمون هنوز فعال نشده است ” مواجه شدید به معنای آن می باشد که مدرس د راحی سوالات دچار مشکل شده است.

تذکر 2: زمان آزمون شما به محض کلیک بر روی ” ورود به آزمون” شروع خواهد شد. از این رو اگر دو امتحان به ترتیب دارید، از کلیک بر روی هر دو به طور همزمان خودداری کنید. همچنین، امکان پاسخگویی پس از اتمام مهلت تعیین شده به هیچ وجه امکانپذیر نخواهد بود.

 

  • برای آغاز آزمون بر روی ” ورود به آزمون” کلیک کنید. در صفحه بعد برای شما توضیحات لازم به همراه مدت زمان باقیمانده ذکر شده است.

 

  • پس از آنکه سوالی را پاسخ دادید، حتما گزینه ثبت سوال را بزنید. بعلاوه اگر نیازمند بارگذاری تصویر بودید، گزینه ” insert image ” که در بالای صفحه واقع شده است را انتخاب و با جستجوی عکس از کامپیوتر و انتخاب آن را آپلود نمایید. توجه داشته باشید که بخش ” ارسال فایل ” که در پایین کادر قرار گرفته است تنها برای فایل های صوتی یا پی دی اف می باشد.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

نحوه تغییر پروفایل پس از ثبت نام در سامانه ریلاین

نحوه ثبت نام در سایت ریلاین را کامل توضیح داده ایم اکنون اگر تصمیم به تغییر پروفایل خود داردید همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم که برای امنیت بیشتر بهتر است رمز عبور خود را تغییر دهید. اما گاهی امکان دارد که دانشجو به دلایل دیگری نیز مایل باشد تا در اطلاعات پروفایل خود تغییر ایجاد نماید. مراحل زیر بدین منظور به شما کمک خواهد کرد.

 

  • پس از ورود به سامانه ریلاین علمی کاربردی ir ، گزینه ورود را انتخاب کرده، و نام کاربری و کلمه عبور پیش فرض یا قبلی را درج کنید.

 

  • برای تغییر کلمه عبور سامانه twlms.ir  ریلاین به منوی آدمک نشان که در سمت چپ بالای صفحه انتخاب داده شده است را انتخاب و سپس گزینه ” تغییر کلمه عبور” را انتخاب نمایید.

 

  • در پنجره بعد مطابق آنچه خواسته شده، کلمه عبور فعلی، کلمه عبور جدید، و تکرار کلمه عبور جدید را درج کنید. دقت داشته باشید که رمز عبور جدید بایستی حتما 8 رقمی، شامل حروف کوچک و بزرگ انگلیسی باشد. با انجام موارد بالا گزینه ” بروزرسانی کلمه عبور” را لمس نمایید.

 

  • از این به بعد می توانید با مراجعه مجدد به بخش پروفایل، اطلاعات شخصی ثبت شده را مشاهده نموده و ار مغایرتی وجود داشت آن را تصحیح کنید. توجه داشت باشید که شماره تلفن و آدرس ایمیل حتما به درستی وارد شده باشند.

 

  • زمانی که تغییرات لازم را انجام دادید، بر روی گزینه ” ذخیره تغییرات” کلیک نمایید.

 

  • بعد از این مرحله یک کد به ایمیل شما ارسال می شود که لازم است آن را در محل مربوطه کپی کرده و تغییرات را ذخیره کنید. در این حالت زیر کادر ایمیل تان یک تیک سبز نشان داده خواهد شد.

 

  • مجددا نوبت به تلفن همراه می رسد و همان روند قبلی را باید تکرار نمود. این موارد باعث می شود که در صورت بروز مشکل، کد یا رمز عبور جدید برایتان ارسال گردد.

 

نحوه تغییر پروفایل در سامانه مجازی ریلاین twlms.ir 

نرم افزارهای لازم جهت ورود و استفاده از سامانه twlms.ir

دانشجویان گرامی لازم است که حتما برای استفاده هر چه بهتر از بخش های مختلف آن ابتدا یک سری نرم افزار را نصب کرده و سپس وارد سایت شوند. چرا که بدون نصب این موارد امکان ورود وجود ندارد.

 

  • ادوب کانکت – اندروید
  • کیبورد فارسی ادوب کانکت
  •  نرم افزار کاهش دهنده حجم عکس – اندروید
  •  نرم افزار کاهش دهنده حجم عکس – کامپیوتر
  • ادوب کانکت – کامپیوتر ( برای استفاده از ویندوز)
  • فلش پلیر – IE
  • فلش پلیر – firefox
  • فلش پلیر – chrome
  • ادوب کانکت – apple

اطلاعیه

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی دقت داشته باشند که برای انجام الکترونیکی اموری همچون انتخاب واحد، پرداخت شهریه، مشاهده نمرات و … باید به سامانه هم آوا مراجعه کنند.

 

کاربرد سامانه ریلاین  علمی کاربردی

1- سامانه مدیریت یادگیری و آزمون های آنلاین دانشگاه های علمی کاربردی با عنوان ” سایت ریلاین علمی کاربردی ” از جمله زیر ساخت هایی است که همزمان هم برای ارائه آموزش ها و برگزاری کلاس های آموزشی غیر حضوری و آنلاین و هم برای برگزاری امتحانات مجازی پایان ترم دانشجویان استفاده می شود.

 

2- با توجه به اینکه علاوه بر سایت ریلاین سامانه های دیگری نیز برای ارائه آموزش ها و برگزاری امتحانات دانشگاه وجود داشته، سامانه آموزشی و امتحانی دانشجویان هر دانشگاه از سوی اساتید و مسئولان واحد محل تحصیل تعیین شده و به دانشجویان اطلاع رسانی می شود.

 

3- دانشجویانی که سامانه ریلاین به عنوان سایت آموزش و امتحانات مجازی ( یا یکی از این موارد ) انتخاب شده است باید با مراجعه به سایت ریلاین دانشگاه علمی کاربردی محل تحصیل خود، وارد صفحه شخصی خود در این سامانه شده و از امکانات آن استفاده کنند.

 

اخبار مرتبط با دانشگاه علمی کاربردی

بازنگری ۱۰۴ عنوان برنامه درسی در دانشگاه جامع علمی کاربردی

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی از بازنگری ۱۰۴ عنوان برنامه درسی در این دانشگاه تا پایان سال جاری خبر داد.

 

اجرای طرح هوشمندسازی در دانشگاه علمی کاربردی کشور

معاون نظارت و سنجش دانشگاه علمی کاربردی کشور گفت: یکی از طرح‌های دانشگاه “هوشمند سازی کلیه خدمات و فرآیندهای دانشگاه” است.

برای دریافت پی دی اف مقاله کلیک کنید.

خلاصه مطالب

در این مقاله به خدمات و بخش های مهم سامانه ریلاین علمی کاربردی  به نشانی twlms.ir  اشنا شدیم و دیدیم که برای ورود به کلاس یا شرکت در آزمون چه مراحلی لازم است.

با توجه به آنکه برخی از دانشجویان در هنگام حضور در جلسات آنلاین Lms ریلاین از نحوه استفاده از امکانات این سایت اطلاع چندانی نداشته و گاها با پیغام های خطا روبرو می شوند، برای دریافت راهنمایی بهتر است که با کارشناسانی خبره در چنین زمینه هایی مشورت نمایند. برای این منظور شماره های درج شده در جدول زیر از ساعت 8 صبح الی 12 در همه روزهای کاری هفته آماده پاسخگویی به دوستان گرامی است.

 

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه به سامانه ریلاین علمی کاربردی وارد شویم؟

در این مقاله می توانید با تمام مراحل ورود به سامانه ریلاین علمی کاربردی آشنا شدیم. 

آیا برای ورود به سایت Twlms.ir دانشگاه علمی کاربردی نیاز به نرم افزار خاصی است؟

بله، برای این منظور  باید از نرم افزارهایی چون ادوب کانکت - اندروید، نرم افزار کاهش دهنده حجم عکس - اندروید، نرم افزار کاهش دهنده حجم عکس-فلش پلیر - IE، فلش پلیر - firefox، فلش پلیر - chrome، ادوب کانکت - apple

آیا در سامانه ریلاین امکان شرکت در آزمون نیز وجود دارد؟

بله. دانشجویان می توانند در بخش آزمون ها در زمان های مشخص شده بر روی لینک فعال کلیک کرده و امتحان دهند.  

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

    نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی

    نحوه پرداخت شهریه دانشگاه غیر انتفاعی ممکن است از اولین مواردی باشد که شما پیش از ثبت نام آن را بررسی کنید. هر دانشگاه غیر انتفاعی بسته به سیاست‌ها و تدابیر خود شرایط متفاوتی را برای پرداخت شهریه در نظر...
  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
تماس با مشاور