ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه دریافت کد رهگیری بسیج فعال | ایران تحصیل

سامانه دریافت کد رهگیری بسیج فعال
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

این مقاله از سایت ایران تحصیل به موضوع سامانه دریافت کد رهگیری بسیج فعال و موضوعات سامانه استعلام سابقه بسیج فعال ، نحوه دریافت کدر رهگیری بسیج فعال + سامانه دریافت سابقه بسیج فعال ، نحوه دریافت کد دوازده رقمی بسیج فعال و معرفی سامانه دریافت کد بسیج فعال اختصاص داده‌ایم. برای کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با سامانه دریافت کد رهگیری بسیج فعال با ما همراه باشید .

 

جهت متصل شدن به سامانه دریافت کد رهگیری بسیج فعال و سامانه استعلام سابقه بسیج فعال با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 سراسر کشور و  9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

معرفی سامانه دریافت کد رهگیری بسیج فعال

 

چنانچه مایل به ثبت نام در کنکور سراسری می‌باشید، باید بدانید در صورت دارا بودن سهمیه بسیج ، خواهید توانست در آزمون سراسری با استفاده از سهمیه بسیج فعال از امتیازات ویژه‌ای برخوردار شوید. با توجه به سامانه دریافت کد رهگیری بسیج فعال امکان دریافت کد بسیج فعال برای تمامی داوطلبان فراهم شده است و با استفاده از وارد نمودن این کد خواهید توانست از این امتیازات استفاده نمایید.

خوشبختانه سهیمه بسیج فعال برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد و همچنین پذیرش در هر یک از رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد و همچنین دانشگاه‌های روزانه کاربرد دارد. امتیازاتی که برای تمامی اعضای بسیج فعال در نظر گرفته می‌شود بسته به مدت فعالیت و همچنین بسته به زمان فعالیت متفاوت خواهد بود و همچنین میزان تأثیر آن نیز در کنکور دارای تفاوت‌هایی می‌باشد.

اگر بخواهیم به معرفی سامانه دریافت کد رهگیری بسیج فعال بپردازیم ، باید بگوییم که این سامانه در واقع از جمله سامانه‌هایی است که نیاز به مراجعه حضوری را برای کلیه داوطلبان را از بین برده است. با توجه به سامانه استعلام سابقه بسیج فعال می‌توانید از میزان فعالیت و امتیازات خود و جمع تمامی امیتزات ف همچنین مدت زمان خدمت به صورت دقیق اطلاع یابید. در ادامه به نحوه دریافت کد رهگیری بسیج فعال + سامانه دریافت سابقه بسیج فعال اشاره خواهیم نمود.

 

 

 

سامانه دریافت کد رهگیری بسیج فعال برای آن دسته از داوطلبانی است که در بسیج ثبت نام نموده و فعالیت داشته اند قابل دسترسی می باشد.

 

 

نحوه دریافت کد دوازده رقمی بسیج فعال 

 

آن دسته از داوطلبانی که در پایگاه بسیج ثبت نام نموده و عضویت فعال داشته اند می توانند با استفاده از کد 12 زقمی که از طرف پایگاه سپاه اسلامی در دسترس آنان قرار خواهد گرفت، خواهند توانست در سامانه دریافت کد رهگیری بسیج فعال عضویت خود را تائید نموده و با استفاده از سامانه مذکور کد رهگیری خود را دریافت نمایند تا از تاثیر مثبت بسیج بر فعالیت و همچنین رتبه کنکور خود بهره مند گردند.

جهت دریافت کد رهگیری لازم است ابتدا به پایگاه بسیج مراجعه نموده و در پایگاه مورد نظر اقدام به ثبت نام نمایید و عضویت فعال خود را تائید نمایید. پس از آن گواهی عضویت فعال را دریافت خواهید نموده و برای تائید نهایی به پایگاه سپاه مراجعه نمایند تا تائید نهایی گردد. پس از انجام مراحل مذکور کد 12 رقمی را دریافت خواهید نمود و در هنگام ثبت نام کنکور این کد را می توانید وارد نمایید.

 

جهت اطلاع از تراز قبولی سهمیه بسیج فعال دانشگاه آزاد کلیک کنید.

سامانه استعلام سابقه بسیج فعال

 

سامانه استعلام سابقه بسیج فعال

سامانه استعلام سابقه بسیج فعال

 

با توجه به سهمیه موثر بسیج فعال در کنکور سراسری و همچنین انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، آن دسته از داوطلبانی که مایل به شرکت در هر یک از دانشگاه های مذکور می باشند، می توانند از سهمیه در نظر گرفته شده برای هر یک از دانشگاه ها استفاده نمایند. سامانه استعلام سابقه بسیج فعال در واقع جهت مشخص نمودن امتیازات شما و تاثیر آن در موارد مختلف و میزان تاثیر درصدهای مربوط به هر یک از این موارد می باشد.

بدیهی است که آن دسته از داوطلبانی که در بسیج عضویت فعال داشته باشند خواهند توانست از امتیازت این سهمیه استفاده نمایند. همانطور که در سامانه استعلام سابقه بسیج فعال ملاحظه می نمایید، عضویت عادی برای هر یک ماه 1 امتیاز ، هر یک ماه عضویت فعال 2/5 امتیاز ، هر یک ماه عضویت در شورای پایگاه : ۳/۵ امتیاز ، هر یک ماه عضویت در شورای حوزه : ۴ امتیاز می باشد.

پس از اینکه داوطلبان عزیز در سامانه استعلام سابقه بسیج فعال ثبت نام نموده و امتیازات خود را مشاهده نمایید. می توانید نسبت به میزان امتیازات خود و تاثیر آن در سهمیه های کنکور اطلاع دقیق یابید و به استفاده از ان اقدام نمایید. خوشبختانه مزایای امتیازات بسیج فعال بسیار زیاد می باشد. داوطلبان و متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که امکان استفاده از سهمیه بسیج تنها یکبار وجود دارد.

 

جهت اطلاع از سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد کلیک کنید.

 

نحوه دریافت کد دوازده رقمی بسیج فعال

 

همانطور که ذکر گردید، استفاده از این سهمیه مزایای زیادی برای داوطلبان در تمامی مقاطع تحصیلی خواهد داشت. به همین دلیل نحوه دریافت کد دوازده رقمی بسیج فعال از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد. بنابراین نحوه استفاده از سامانه دریافت کد رهگیری بسیج فعال از جمله موارد با اهیمت می باشد. همچنین خوشبختانه امکان استفاده از سهمیه بسیج فعال برای داوطلبان در هر یک از رشته ها وجود خواهخد داشت.

با توجه به سردرگمی ها و همچنین سوالاتی که برخی از داوطلبان عزیز در رابطه با استفاده از سامانه دریافت کد رهگیری بسیج فعال دارند، متخصصین ایران تحصیل امکان استفاده از سامانه مورد نظر ایران تحصیل را که تنها با استفاده از برقراری یک تماس کلیه اطلاعات را در اختیارتان قرار خواهد داد طراحی نموده اند. خوشبختانه این سامانه هیچ گونه محدودیتی جهت مراجعه نخواهد داشت.

جهت استفاده از سامانه دریافت کد رهگیری بسیج فعال ایران تحصیل ، کافی است به شماره تلفن هایی که در زیر در اختیارتان قرار خواهد گرفت تماس حاصل نمایید. همه روزه ، حتی ایام تعطیل ، کلیه مشاورین و متخصصین ما آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. همچنین می توانید کلیه سوالاتی که در ذهن شما در رابطه با این سهمیه وجود دارد، اطلاعات دقیقی را کسب نمایید.

 

کانال اطلاع رسانی سامانه دریافت کد رهگیری بسیج فعال

کانال اطلاع رسانی سامانه دریافت کد رهگیری بسیج فعال

 

آیا پس از استفاده از سهمیه بسیج با فعالیت های مجدد می توانم امتیاز کسب کنم؟

آیا می توان سهمیه بسیج دانش آموزی و دانشجویی را به هم متصل نمود؟

برای دریافت کارت عضویت فعال چه مدت زمان لازم می باشد؟

 

جهت اطلاع و یافتن پاسخ این سوالات با مرکز مشاوره ایران تحصیل با شماره های 9099075307 سراسر کشور و 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل؛ تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط :  

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری 98

تمدید معافیت تحصیلی

نحوه دریافت کد دوازده رقمی بسیج فعال

سامانه دریافت کد بسیج فعال

سامانه استعلام سابقه بسیج فعال

سامانه دریافت کد رهگیری بسیج فعال

 

 

3.2/5 - (122 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

278 دیدگاه دربارهٔ «سامانه دریافت کد رهگیری بسیج فعال | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo عالمی گفت:

    سلام و وقت بخیر.
    من تو دوران مدرسه و دانشگاه عضو بسیج بودم ولی الان متاسفانه کارتمو گم کردم .
    از چه طریق میتونم وضعیت بسیج بودنو چک کنم ک چند سال عضو بسیج هستم و ….
    سایتی وحود داره ک بشه اینارو بررسی کرد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      حضوری اید تشریف ببرید یکی از پایگاه های بسیج

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • پروژه کسری خدمت حین خدمت سربازی

    پروژه کسری خدمت حین خدمت سربازی + شرایط قانون 1403

    پروژه کسری خدمت حین خدمت سربازی یکی از بهترین پروژه‌ها برای محصلانی به شمار می‌رود که دارای مقاطع تحصیلی بالاتر هستند. یکی از مهمترین دغدغه‌های بسیاری از جوانان بعد از اتمام دانشگاه، پیدا کردن کار متناسب با رشته آنهاست. از...
  • تردد مشمولان خارج از کشور

    تردد مشمولان خارج از کشور + شرایط قانون 1403

    تردد مشمولان خارج از کشور به چه صورت است؟ ممکن است خیلی از مشمولان به خاطر دلایل مختلف از کشور خارج شده و در زمان تعیین شده به کشور برنگردند. در این شرایط، بر اساس چه قانونی با آنها برخورد...
  • کسری بسیج دانش آموزی چیست؟

    کسری بسیج دانش آموزی چیست؟ شرایط، میزان و مدارک

    آیا شما هم به دنبال راه‌هایی برای کم‌کردن مدت‌زمان خدمت مقدس سربازی خود هستید؟ یا شما هم برای کاهش خدمت سربازی هیچ سهمیه یا شرایط خاصی ندارید؟ یکی از راه‌های آسان برای کم‌کردن زمان خدمت سربازی گرفتن کسری خدمت است....
  • پروژه کسری خدمت بنیاد نخبگان نیروهای مسلح

    پروژه کسری خدمت بنیاد نخبگان نیروهای مسلح + ارگان ها | irantahsil

    پروژه کسری خدمت بنیاد نخبگان نیروهای مسلح مزایای بسیار زیادی دارد. از طرف دیگر، خیلی از جوانان و مشمولان خدمت سربازی به دنبال روشی هستند تا بتوانند مهارت‌هایی یاد بگیرند. این امر از طریق پروژه کسری خدمت امکان‌پذیر است، بنابراین...
تماس با مشاور