ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه استعلام کسری خدمت ایثارگران | ایران تحصیل

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
استعلام کسری خدمت ایثارگران
استعلام کسری خدمت ایثارگران

 

کلیه مشمولان گرامی جهت ورود به سامانه استعلام کسری خدمت ایثارگران – جانبازان و رزمندگان جهت کسری خدمت نظام وظیفه – اطلاع از جدیدترین قوانین و شرایط کسری خدمت و مشاوره اخذ معافیت های گوناگون و خرید خدمت سربازی با مرکز تماس حاصل نمایند

9099075307 (تماس از سراسر کشور) 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت و پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

سامانه استعلام کسری خدمت ایثارگران ۱۴۰۳

مشمولین عزیزی  که جزو خانواده های محترم شهدا، ایثارگران و آزادگان می باشند، می توانند نسبت به کسری خدمت سربازی اقدام نمایند. پس از اقدامات لازم نوبت به استعلام کسری خدمت ایثارگران می رسد. همچنین برای این منظور سامانه استعلام کسری خدمت نظام وظیفه در نظر گرفته شده است که با استفاده از همین سامانه می توانید نسبت به دریافت کد مورد نظر اقدام نمایید.

مشمولین خدمت سربازی که عضوی از اعضای خانواده محترم ایثارگران می باشند را می توان به دسته های مختلفی تقسیم نمود. که هر یک از این دسته ها با ارائه مدارک خود می توانند در زمان مقرر با مراجعه به سامانه استعلام کسری خدمت نظام وظیفه از وضعیت کسری خدمت خود اطلاع دقیق یابند. همچنین لازم به ذکر است که شرایط معافیت در خانواده های محترم شاهد و ایثارگران متفاوت می باشد.

 

 

برای دریافت کسری خدمت سربازی چه مدارکی مورد نیاز می باشد؟

آیا پس از رسیدن به سن مشمولیتی می توانیم از کسری خدمت سربازی استفاده نماییم؟

مدارک مورد نیاز برای استعلام کسری خدمت ایثارگران فرزندان آرادگان چیست؟

آدرس سامانه کسری خدمت سربازی چیست؟

 

برای کسب اطلاع از نحوه ورود به سامانه ثبت نام کارت ایثارگران روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

شرایط استعلام کسری خدمت ایثارگران

 

پس از اینکه در رابطه با دارا بودن شرایط برای اخذ کسری خدمت خانواده های ایثارگر اطمینان یافتید و موفق به تشکیل پرونده شدید، روند رسیدگی پرونده آغاز می گردد که این روند بدین شرح می باشد : داوطلبانی که درخواست معافیت ایثارگران دارند ابتدا لازم است به یکی از دفاتر خدمت الکترونیک انتظامی (پلیس+10)  جهت دریاف دفترچه و همچنین فرم های مورد نیاز اقدام نمایند.

متقاضیان استعلام کسری خدمت ایثارگران در مرحله دوم لازم است فرم های مورد نظر را تکمیل نموده . این فرم ها به صورت عمومی و اختصاصی می باشند و پس از آن فرم مورد نظر را به دفتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +10 تحویل دهند. با توجه به اینکه ثبت درخواست و همچنین ارسال پرونده توسط متقاضیان امکان پذیر نیست لذا مراجعه به این سازمان الزامی می باشد.

لازم به ذکر است پس از طی نمودن تمامی مراحل استعلام کسری خدمت ایثارگران اطلاعات و مدارک موجود باید به تائید کارشناسان نظام وظیفه عمومی برسانند. و چنانچه در ارائه این اطلاعات نقص و یا مشکلی وجود داشته باشد، امکان تائید این درخواست بسیار کم می باشد. همچنین ارگان های مختلف این درخواست را پیگیری و حکم مورد نیاز را صادر خواهند نمود.

 

 

 

 

 

برای استعلام کسری خدمت ایثارگران می توانید در سامانه مورد نظر نسبت به دریافت کسری خدمت اقدام نمایید. اما متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که حتما برای این استعلام باید به مراکز پلیس + 10 مراجعه نمایید.

 

 

 

 

 

برای دریافت پاسخ سوال مناطق عملیاتی سربازی کجاست؟ کلیک کنید.

 

 

شرایط معافیت خانواده های ایثارگران

 

شرایط معافیت خانواده های ایثارگران
شرایط معافیت خانواده های ایثارگران

 

به همراه داشتن و یا ارائه برخی از مدارک برای استعلام کسری خدمت ایثارگران الزامی می باشد به همین دلیل تمام متقاضیان عزیز می توانند برای برای انجام امور مربوطه ، اقدامات لازم را به ثبت برسانند. شرایط معافیت برای هر یک از متقاضیان متفاوت می باشد. به عنوان مثال برای استفاده از معافیت خانواده های شهدا و جاوید الاثر تمامی فرزندان ذکور شهدا و جاویدالاثران می توانند از این نوع معافیت بهره مند شوند.

آن دسته از مشمولینی که به دنبال استعلام کسری خدمت ایثارگران می باشند، لازم است بدانند که از جمله شرایط تعیین شده این است که به ازای هر 24 ماه آزادگی یک نفر از فرزندان آزادگان می تواند معاف شود. همچنین شرایط در نظر گرفته شده برای خانواده های محترم جانبازان نیز این است که به ازای هر 25% جانبازی یک نفر از فرزندان افراد جنانباز می تواند معاف شود .

آن دسته از مشمولینی که به دنبال استعلام کسری خدمت ایثارگران می باشند و عضوی از خانواده محترم فرزندان رزمندگان می باشند، درصورتی می توانند از معافیت ایثارگران بهره مند شوند که به ازای هر 30  ماه سابقه حضور در جبهه توسط اعضای خانواده آنان حضور داشته باشد. در این صورت تنها یک نفر از فرزندان آنان می تواند از شرایط معافیت استفاده نماید.

 

 

برای اطلاع دقیق از معافیت سه برادری نظام وظیفه کلیک کنید.

 

 

مدارک مورد نیاز برای فرزندان آزادگان

تمامی آن دسته از مشمولینی عزیزی که به دنبال استعلام کسری خدمت ایثارگران می باشد و در زمره خانواده آزادگان می باشند، لازم است به هنگام ثبت نام مدارک خود را همانند برگه درخواست معافیت که از طرف بنیاد شهید صادر می شود را به همراه داشته باشند. آنچه در ادامه ذکر می نماییم، علاوه بر مدارک شخصی متقاضیان می باشد.

همچنین دارا بودن مدارک هویتی برای استعلام کسری خدمت ایثارگران الزامی می باشد. به همین دلیل تصویر شناسنامه و کارت ملی مشمول و فرد آزاده و پدر آزاده الزامی خواهد بود. متقاضیان توجه داشته باشند که پاسخ ثبت احوال محل صدور شناسنامه ایثارگر پدر ایثارگر (توسط وظیفه عمومی یا دفتر خدمات الکترونیک تهیه می گردد).

از جمله دیگر مدارم مورد نیاز برای استعلام کسری خدمت ایثارگران، به همراه داشتن گواهی آخرین مدرک تحصیلی مشمول و همچنین سایر مدارک مورد نیاز می باشد. با توجه به تشکیل پرونده و استعلام به وسیله سامانه کسری خدمت نظام وظیفه تکمیل فرآیند تقاضا نامه بسیار الزامی و ضرور می باشد. بنابراین هر گونه کاهلی در این رابطه می تواند منجر به عدم ثبت نام قطعی و همچنین نبود کسر خدمت برای مشمولین خانواده های محترم شود.

 

 

جهت اطلاع از شرایط قبولی در دانشگاه در حین خدمت سربازی کلیک کنید

 

 

سامانه استعلام کسری خدمت نظام وظیفه

 

سامانه استعلام کسری خدمت نظام وظیفه
سامانه استعلام کسری خدمت نظام وظیفه

 

خوشبختانه امکان استعلام به وسیله سامانه استعلام کسری خدمت نظام وظیفه صورت خواهد پذیرفت. به دلیل برخی از موارد امنیتی بخشی از کارهای مربوط به ثبت نام و تکمیل فرم تقاضانامه به وسیله نیروی انتظامی صورت خواهد پذیرفت. بنابراین در هنگام مراجعه به این مراکز و وارد نمودن اطلاعات خود، نهایت دقت عمل را داشته باشید. همچنین از درستی ارسال و تکمیل پرونده نیز اطمینان لازم را حاصل نمایید.

ورود به سامانه استعلام کسری خدمت نظام وظیفه تنها با استفاده از اطلاعات هویتی و همچنین تقاضانامه شما امکان پذیر خواهد بود. لذا چنانچه در مرحله ثبت درخواست برای استفاده از معافیت و یا کسری خدمت می باشید، حتما به شرایط تعیین شده دقت نمایید. زیرا تمامی مدارک شما در زمان استعلام کسری خدمت ایثارگران می تواند به دسترسی شما کمک نمایبد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با استعلام کسری خدمت ایثارگران و همچنین دریافت آدرس سامانه استعلام کسری خدمت نظام وظیفه می توانید با مشاورین و متخصصن ایران تحصیل تماس حصل نمایید مشاورین ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

برای آشنایی با سامانه ایثار کلیک کنید.

سوالات پرتکرار در مورد سامانه استعلام کسری خدمت ایثارگران

آیا فرزند خوانده قانونی جانبازان یز مشمول کسری یا معافیت خدمت سربازی می باشند؟

هر یک از مشمولین عزیزی که مایل به استفاده از خدمات و همچنین کسری یا معافیت خدمت سربازی می باشند ، در صورت دارا بودن برخی از شرایط خواهند توانست نسبت به انجام معافیت اقدام نمایند به عنوان مثال جانبازان عزیزی که با توجه به گواهی بنیاد شهید و امور ایثارگان نمی توانند صاحب فرزندان شوند، یکی از فرزندان خوانده های آنان که قانونی می باشد از انجام خدمت می تواننند معاف شوند و پس از ارائه مدارک خود از کسری خدمت برخوردار شوند.

مدارک لازم برای فرزند خوانده قانونی جانباز چیست؟

برای تمامی مشمولین عزیز همانطور که ذکر گردید ارائه مدارک هویتی آنان لازم و ضروری می باشد. اما علاوه بر آن هر یک از این مشمولین عزیز لازم است مدارکی همچون برگه درخواست معافیت صادره از بنیاد شهید به همراه مدارک مربوطه به فرزند خواندگی مشمول ، تصویر شناسنامه و کارت ملی جانباز و همسر وی ، پاسخ ثبت احوال محل صدور شناسنامه فرد ایثارگر در خصوص تحولات سند سجلی (توسط وظیفه عمومی یا دفتر خدمات الکترونیک) تهیه می گردد را به همراه داشته باشد.

آیا می توان با ثبت نام در سامانه استعلام خدمت از تعداد ماه های کسری خدمت اطلاع یافت؟

آیا در صورت داشتن غیبت نیز می توانیم از معافیت خانواده ایثارگران استفاده نماییم؟

آیا می توان همزمان در استفاده از معافیت تحصیلی  همچنین معافیت خانواده های ایثارگران استفاده نمود؟

روند رسیدگی به پرونده خانواده های ایثارگران چه مدت به طول می انجامد؟

 

جهت کسب اطلاع بیشتر در رابطه با نحوه استعلام کسری خدمت ایثارگران و همچنین برقراری ارتباط با مشاوران نظام وظیفه با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط

معافیت فرزندان ایثارگر

مدارک لازم برای معافیت کفالت

معافیت پزشکی سربازی

امریه سربازی

سامانه دریافت کد رهگیری بسیج فعال

شرایط اخذ کارت ایثار

پیگیری پرونده جانبازی با کد ملی

سامانه استعلام کسری خدمت نظام وظیفه

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

65 دیدگاه دربارهٔ «سامانه استعلام کسری خدمت ایثارگران | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo محمد سهیل گفت:

    سلام پدر من از ۱۳۶۸/۰۱/۲۱ تا۱۳۷۰/۰۱/۲۱ در اهواز خدمت کرده در ژاندارمری ایا کسری برای من از سمت پدر تعلق میگیرد باتشکر

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      طبق لیستی که اعلام کردند اهواز منطقه عملیاتی بوده
      پس شامل شما خواهد شد.

  2. Avatar photo معصومیان گفت:

    سلام وقتتون بخیر بنده در پروندم ثبت شده 24 ماه ولی در کارت زده ده ماه برای فرزند اولم چهار ماه کسری خورد فرزند دومم دو ماه امکانش هست برای فرزند سومم هم کسری تعلق بگیره یا نه چون گفتن برای بچه هات گرفتی برای بچه آخرت کسری تعلق نمیگیره

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر با توجه به استفاده از کسری ایثار برای فرزند اول و دوم نمیتوانید برای فرزند سوم استفاده کنید

  3. Avatar photo رحمان گفت:

    باسلام و خسته نباشید پدر بنده سال ۶۴ تا ۶۶ در هوابرد ارتش شیراز خدمت نموده و ۲۴ ماه جبهه داره و نامه ای دادن که ببره پادگان لویزان تهران.الان ۱۰روزه خبری نیست.لطفا بگین که چقد طول میکشه جوابش بیاد و اینکه چن ماه کسری بهم تعلق میگیره؟معذرت میخوام ولی نمیدونم قدم بعدی بعد از اینکه جوابش اومد چیه یعنی چیکار باید بکنم و کجا ثبت کنم و استعلام کنم.خیلی ممنونم ازتون

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام طبق قانون به ازای هر ماه سابقه حضور پدر در جبهه در طول سالهای جنگ تحمیلی که توسط نظام وظیفه تایید شود دوازده روز برای شما کسری به همراه دارد

  4. Avatar photo براتی گفت:

    سلام خسته نباشید پدر بنده کادر نیروی انتظامی بوده و ۹ سال عملیات در مناطق درگیر مثل سیستان مرز افغانستان و تربت جام در زمان دهه ۷۰ و ۸۰ رو دارد میخواستم ببینم مشمول کسری خدمت هستم یا نه و اینکه کجا باید اقدام کنم

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر متاسفانه امکان کسری گرفتن وجود ندارد.

  5. Avatar photo حسن گفت:

    سلام و وقت بخیر
    پدر بنده ۲۸ ماه سابقه جبهه داشته
    برادرم ۷ ماه کسری گرفته
    ایا من میتونم بقیه کسری رو بگیرم؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام. بله مجاز به استفاده ی بقیه ی امتیاز پدرتون هستید.

  6. Avatar photo مهدی گفت:

    سلام ببخشید من پدرم سال۱۳۶۸/۶/۱۸ شروع خدمت سربازیش بوده ودر ایلام وکرمانشاه خدمت کرده،میخواست بدونم ایثارگری بهش تعلق میگیره وتاثیری در خدمت سربازی فرزنداش داره؟خیلی ممنون

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      به طور کلی کارت ایثارگری به افرادی که در بازه زمانی جنگ یعنی از سال 59 تا شهریوور 67 در مناطق عملیاتی حضور داشتند تعلق میگیرد.
      میتوانید با توجه ماه های ایثارگری پدر کسری خدمت بگیرند.

  7. Avatar photo ابولفضل گفت:

    سلام ببخشید بنده الان در حین خدمت میباشم و پدرم جانباز۲۵درصد هستش و ۱۴ ماه سابقه جبهه داره و پدرم ۳فرزند داره من کوچیکترینم برادر بزرگم ک معاف شد و برادر وسطیم از سابقه جبهه پدرم کسری گرفت میخام بدونم ب من کسری درصد جانبازی تعلق میگیرد چون برادر وسطیم از سابقه جبهه استفاده کرد و درصد جانبازی ک هردرصد۱۲روز کسری داره ب من تعلق میگیرد

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز اگر هیچکدام از برادرهای شما از این امتیاز قبلا استفاده نکرده باشند بله شما میتونید برای گرفتن کسری اقدام کنید.

  8. Avatar photo هادی گفت:

    سلام و ادب
    پدر من سال 64 تا 67 به عنوان کارمند ارگان دولتی در شهر حمیدیه (از توابع شهرستان اهواز) شاغل بودند، ایا کسری خدمت فرزندان کارکنان دولت در مناطق عملیاتی به من تعلق میگیرد ؟ چون بالای 30 ماه است میتونم برا معافیت ایثارگری اقدام کنم آیا ؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله به بنیاد امور ایثارگران استان خود مراجعه فرمایید .

  9. Avatar photo علی گفت:

    سلام وقت بخیر 13بهمن تایید شد جبهه پدرم الان تا امروز 15اسفند تو کمیسیون چقدر طول می‌کشه بگن چقدر تعلق میگیره من تا 22 اسفند وقت دارم تا کسری ببرم پادگان تا کسری ایثارگری بخوابونم بهمون گفتن هفته پیش یکشنبه 7اسفند استعلام جبهه پدر تون تایید شده استعلام پلیس +10 مونده یعنی الان 15اسفند خبری نشده چرا پس گفتن دو روز قبل جواب کمیسیون بهتون زنگ می‌زنیم تورو خدا این بپرسید
    09026507159 شماره تماسم

    نیروی انتظامی پدرم کارت پایان خدمتشون

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت پیگیری به نظام وظیفه مراجعه نمایید.جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  10. Avatar photo علی گفت:

    سلام وقت بخیر 13بهمن تایید شد جبهه پدرم الان تا امروز 15اسفند تو کمیسیون چقدر طول می‌کشه بگن چقدر تعلق میگیره من تا 22 اسفند وقت دارم تا کسری ببرم پادگان تا کسری ایثارگری بخوابونم بهمون گفتن هفته پیش یکشنبه 7اسفند استعلام جبهه پدر تون تایید شده استعلام پلیس +10 مونده یعنی الان 15اسفند خبری نشده چرا پس گفتن دو روز قبل جواب کمیسیون بهتون زنگ می‌زنیم تورو خدا این بپرسید
    09026507159 شماره تماسم

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت پیگیری به نظام وظیفه مراجعه نمایید.جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

  11. Avatar photo سید گفت:

    سلام وعرض ادب خدمت پاسخگویان عزیز
    آقا پدر ما تو سیستم براش ۱۳ ماه جبهه ثبت شده که این ۱۳ ماه رو برادرم ۱۰سال پیش استفاده کرده
    بعد پدر من میوفته دنبال کارهای ایثارگری که در اینجا سوابق جبهه اصلاح شده ومدت جبهه به ۳۱ ماه افزایش پیدا میکنه
    من الان سربازم میخواستم بدونم من میتونم از این ۱۸ماه اضافه شده به سوابق پدر استفاده کنم باتوجه به اینکه تنها یک فرزند میت اند از سوابق استفاده کند

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر . با توجه به مسئله پیش آمده برای شما امکان دریافت کسری ایثارگری برای شما مقدور است . برای دریافت اطلاعات بیشتر مقاله سایت را مطالعه بفرمایید

  12. Avatar photo رضا گفت:

    سلام من برج ۷ ۱۴۰۰ رفتم خدمت و فرار کردم
    اضافه پشت دفترچه هم دارم
    الان برم خودمو معرفی کنم کسری ایثارگری بهم تعلق میگیره ؟
    با این عفو که رهبری داده

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوست گرامی جهت استعلام این مورد باید به صورت حضوری به بنیاد مراجعه فرمایید.

  13. Avatar photo رضا گفت:

    سلام من برج ۷ ۱۴۰۰ رفتم خدمت و برج یازده فرار کردم بنا به دلایلی
    کسری ایثارگری هم دارم بسیجم دارم دیدم رهبر عفو داده آیا خودمو معرفی کنم کسری بهم تعلق میگیره اضافه دفرچه هم دارم ممنون میشم جواب بدین

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوست گرامی طبق بخشنامه جدید کسری تعلق می گیره.

  14. Avatar photo ممدعلی گفت:

    سلام من درسال ۶۷/۷ در منطقه عملیاتی کردستان و اندیشک خدمت کردم میخاستم بدونم کارت ایثار به من تعلق میگیرد .

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز، شرایط شما نیاز به بررسی بیشتر دارد،لطفا با داخلی 108 تماس بگیرید.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • پروژه کسری خدمت حین خدمت سربازی

    پروژه کسری خدمت حین خدمت سربازی + شرایط قانون 1403

    پروژه کسری خدمت حین خدمت سربازی یکی از بهترین پروژه‌ها برای محصلانی به شمار می‌رود که دارای مقاطع تحصیلی بالاتر هستند. یکی از مهمترین دغدغه‌های بسیاری از جوانان بعد از اتمام دانشگاه، پیدا کردن کار متناسب با رشته آنهاست. از...
  • تردد مشمولان خارج از کشور

    تردد مشمولان خارج از کشور + شرایط قانون 1403

    تردد مشمولان خارج از کشور به چه صورت است؟ ممکن است خیلی از مشمولان به خاطر دلایل مختلف از کشور خارج شده و در زمان تعیین شده به کشور برنگردند. در این شرایط، بر اساس چه قانونی با آنها برخورد...
  • کسری بسیج دانش آموزی چیست؟

    کسری بسیج دانش آموزی چیست؟ شرایط، میزان و مدارک

    آیا شما هم به دنبال راه‌هایی برای کم‌کردن مدت‌زمان خدمت مقدس سربازی خود هستید؟ یا شما هم برای کاهش خدمت سربازی هیچ سهمیه یا شرایط خاصی ندارید؟ یکی از راه‌های آسان برای کم‌کردن زمان خدمت سربازی گرفتن کسری خدمت است....
  • پروژه کسری خدمت بنیاد نخبگان نیروهای مسلح

    پروژه کسری خدمت بنیاد نخبگان نیروهای مسلح + ارگان ها | irantahsil

    پروژه کسری خدمت بنیاد نخبگان نیروهای مسلح مزایای بسیار زیادی دارد. از طرف دیگر، خیلی از جوانان و مشمولان خدمت سربازی به دنبال روشی هستند تا بتوانند مهارت‌هایی یاد بگیرند. این امر از طریق پروژه کسری خدمت امکان‌پذیر است، بنابراین...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)