ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

زمان مصاحبه دکتری ۱۴۰۳ + تاریخ دعوت به مصاحبه دکتری

زمان مصاحبه دکتری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان مصاحبه دکتری مشخص شده است. تمامی افرادی که در آزمون دکتری شرکت می کنند برای پذیرش در مرحله نهایی باید در مصاحبه نیز پذیرفته شوند. در واقع مصاحبه اصلی ترین مرحله پذیرش برای دکتری است و افرادی که دارای رتبه های خیلی خوب هستند نیز باید این مرحله را پشت سر بگذارند.

برای موفقیت در مصاحبه نکات بسیاری وجود دارد، قبل از بررسی همه این نکات ما در این مطلب قصد داریم به بررسی زمان دعوت به مصاحبه دکتری بپردازیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص تاریخ مصاحبه دکتری داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در زمینه تاریخ دقیق مصاحبه های دکتری میتوان گفت به طور کلی هر دانشگاه بسته به شرایط خود زمان مشخصی اعلام میکند و نمیتوان گفت زمان مصاحبه دکتری دقیقا در چه روزی است.

با اعلام زمان مصاحبه هر دانشگاه میتوانید در همین مقاله به بررسی زمان مصاحبه دانشگاه مورد نظر خود اقدام کنید.

اطلاعیه :

زمان دعوت به مصاحبه دکتری 1403 حدودا در هفته دوم خرداد ماه می باشد و برای هر دانشگاه متفاوت است.

زمان مصاحبه دکتری سراسری 1403

در خصوص زمان مصاحبه دکتری باید بدانید که زمان آن به صورت کلی بعد از یک یا دو هفته از اعلام نتایج انتخاب رشته خواهد بود. قبل از اینکه تاریخ دقیق مصاحبه اعلام شود، بهتر است داوطلبان مدارک مورد نیاز را آماده کرده و با مراجعه به سایت مرکزی که برای آن دعوت شده اند، تاریخ و زمان دقیق مصاحبه را بررسی نمایند.

معمولا زمان مصاحبه دکتری از نیمه اردیبهشت ماه آغاز میشود و تا اواسط خرداد ماه و یا بیشتر نیز به طول می انجامد. برای اطلاع از زمان دقیق مصاحبه به وبسایت مربوط به آن مرکز مراجعه کرده و از زمان دقیق مصاحبه خود مطلع شوید.

زمان مصاحبه دکتری سراسری

اگر بنا به هر دلیلی در روز مصاحبه حاضر نشوید، نه تنها ممکن است از ادامه روند مصاحبه محروم شوید بلکه روی روند پذیرش شما نیز تاثیر بسیار منفی خواهد داشت. در جلسه مصاحبه نیز عمده سوالاتی که پرسیده می شود در رابطه با سطح زبان انگلیسی افراد، رزومه کاری و تحصیلی و موارد دیگری همچون علایق، اهداف شغلی، اهداف کوتاه مدت و بلند مدت و… است.

زمان دعوت به مصاحبه دکتری بطور حدودی از اواسط خرداد آغاز میشود و تا اواخر تیر ماه ادامه می یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام مصاحبه دکتری وارد شوید.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1403

عزیزانی که در انتخاب رشته خود در دانشگاه های آزاد به قبولی دست یافته اند باید مدنظر داشته باشند که نحوه پیگیری زمان مصاحبه و نحوه آن برای ایشان متفاوت است.

داوطلبان پذیرفته شده در مرحله انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد با مراجعه به وبسایت دانشگاه علوم و تحقیقات میتوانند زمان مصاحبه مربوط به خود را مشاهده نمایند و در موعد مرر در مکان اعلامی حاضر شوند.

زمان مصاحبه دکتری آزاد

زمان دعوت به مصاحبه دکتری بطور حدودی از اوایل خرداد ماه آغاز میشود و حدودا 1 الی 1 ماه و نیم به طول می انجامد. اطلاع دقیق از زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد با مراجعه به Azmoon.org امکان پذیر است.

مراحل بعد از زمان مصاحبه دکتری سراسری 1403

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که مراحل بعد از برگزاری زمان مصاحبه دکتری سراسری چیست. در این قسمت همراه ما باشید تا جزییات مربوط به آن را بررسی کنیم.

پس از حضور در جلسه مصاحبه و بررسی وضعیت شما توسط مصاحبه کننده، امتیازی برای شما در نظر گرفته شده و این امتیاز به سازمان سنجش ارسال خواهد شد. در نهایت سازمان سنجش است که قبولی یا عدم قبولی داوطلبان را اعلام خواهد کرد.

توجه داشته باشید که در طی تمامی این مراحل داوطلبان باید به صورت مرتب به سایت دانشگاهی که قبول شده اند مراجعه کرده و وضعیت مدارک و سایر نکات را بررسی نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دفترچه سوالات آزمون دکتری وارد شوید.

بنر کال تو اکشن

نحوه برگزاری مصاحبه دکتری

تمام کسانی که در مرحله اول آزمون دکتری سراسری و آزاد شرکت و قبول شده اند و رتبه لازم برای دعوت به مصاحبه را دریافت کرده اند می توانند بدون هیچ مشکلی سر جلسه با آمادگی کامل حضور داشته باشند.

نحوه برگزاری مصاحبه دکتری 

در مورد نحوه برگزاری آن می توان گفت که در روز مصاحبه دکتری از داوطلبان سوالات تخصصی در رابطه با پایان نامه دوره کارشناسی، نحوه نگارش و حتی کیفیت آن پرسیده می شود و همین طور از رزومه تحصیلی و کاری، داشتن و یا نداشتن، مدرک زبان و حتی دانشگاهی که در کارشناسی و همین طور ارشد در آن درس خوانده اند نیز سوالاتی پرسیده می شود.

تاثیر زبان انگلیسی در مصاحبه دکتری

در تاریخ مصاحبه دکتری سوالاتی به زبان انگلیسی از پایان نامه پرسیده می شود و انتظار می‌رود که به انگلیسی نیز پاسخ داده شود.

شاید هم از داوطلب بخواهند که خود را به زبان انگلیسی معرفی کند سعی کنید تا رسیدن زمان دعوت به مصاحبه دکتری زبان خود را تقویت کنید. با مطالعه انواع کتاب‌ها، حل تمرینات مختلف، کمک گرفتن از اساتید زبان و شرکت در کلاس های زبان تسلط خود را به زبان انگلیسی افزایش،دهید.

اطلاعیه:

زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری 1403 هنوز مشخص نیست، به محض مشخص شدن در این مقاله اعلام خواهیم کرد.

 

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری

هر دانشجو در روز مصاحبه دکترا باید به همراه مدارک مورد نیاز حضور پیدا کند و بدون داشتن مدارک امکان مصاحبه برای فرد مورد نظر امکان پذیر نمی باشد . مدارک مورد نیاز مصاحبه عبارت است از:

  • ارائه انواع مدارک زبان دریافتی مانند مدرک آیلتس،  تولیمو ، تافل و غیره
  • تحویل کپی و همین طور اصل کارت ملی و شناسنامه
  • ارائه کلیه مقاله های داخلی و خارجی نوشته شده و همین طور کتب تالیفی.
  • ارائه رزومه کامل و درخشان تحصیلی و همین طور کاری.
  • تحویل توصیه نامه ای از طرف چند نفر از اساتید ، از جمله استاد راهنمای دوره ارشد.
  • ارائه پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد.
  • تحویل گواهی نامه ای مبنی بر ثبت اختراعات انجام شده و همین طور عناوین مختلف علمی و تیم مصاحبه کننده.

نحوه امتیاز دهی در زمان مصاحبه دکتری

یکی از موارد بسیار مهم در روز مصاحبه اطلاع از نحوه امتیاز دهی در زمان برگزاری است . داشتن مقاله ، کسب رتبه های برتر علمی،  تحصیلی در بهترین دانشگاه های ارشد و کارشناسی ، نگارش  انواع کتب و موارد دیگر می تواند امتیاز بسیاری را برای داوطلب در روز مصاحبه به همراه داشته باشد .

نحوه امتیاز دهی در زمان مصاحبه دکتری

چگونه در روز مصاحبه می توان موفق شد ؟

موفقیت داوطلب در روز مصاحبه به رعایت موارد زیر بستگی دار که فرد مورد نظر از اطلاعات بالایی در زمینه رشته تحصیلی دانشگاهی خود داشته باشد و به زبان انگلیسی تسلط زیادی داشته باشد . با ظاهری آراسته و داشتن اعتماد به نفس بسیار بالا سر جلسه حضور داشته باشد به سوالات پاسخ های کوتاه و مفید با صدای رسا پاسخ داده شود . به طور کلی با اساتید ارتباط چشم در چشم نزدیکی برقرار کند آرام و شمرده صحبت کرده و نظر داوران را به خود جلب کند . سعی کند از رعایت این نکات اساسی غافل نشود .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راهنمای قبولی در مصاحبه دکتری وارد شوید.

کال تو اکشن تماس

جزئیات و تاریخ مصاحبه مجازی دکتری

در جدول زمانبندی، اشاره ای به مصاحبه مجازی دکتری 1403 نشده است. از سوی دانشگاه سراسری کد رشته امتحانی، نام رشته، کد محل، گرایش، نام دانشگاه و دوره تاریخ دقیق مصاحبه دکتری نوشته خواهد شد.

داوطلبان موظفند در تاریخ مشخص شده در ساعتی که به آن ها اختصاص داده شده در محل دانشگاه دعوت به مصاحبه شده اند حاضر شوند و یا در صورت دعوت به شیوه مجازی با استفاده از نرم‌افزار آنلاین در جلسه حضور پیدا کنند.

روش مصاحبه دوره تخصصی چهره به چهره و یا مجازی به صورت هیئت مصاحبه کننده و مصاحبه شونده می باشد.

اطلاعات روشن و دقیق درباره زمان دعوت به مصاحبه دکتری غیر حضوری و جزئیات مربوط به آن شامل ثبت نام در سامانه پرتال اختصاصی هر دانشگاه که به همین منظور طراحی شده است.

جزئیات و تاریخ مصاحبه مجازی دکتری 

نحوه بارگذاری مدارک و مستندات نحوه پرداخت هزینه مصاحبه دکتری مهلت ثبت نام ، راهنمای کار با نرم افزار با پلتفرم که مصاحبهدالکترونیوی از طریق آن انجام خواهد شد در درگاه دانشگاه قرار داده شده است تا دسترسی برای همه ی داوطلبان امکان پذیر باشد.

پس از اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله نخست از سوی سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام داوطلب برای شرکت در مرحله دوم یعنی مصاحبه،  کارشناسان دانشگاه از طریق برقراری تماس تلفنی نام کاربری و کلمه عبور را برای ورود به فضای مجازی مصاحبه فقط و فقط در اختیار خود افراد قرار می دهند.

برای کسب اطلاعات درباره مصاحبه دکتری وزارت بهداشت وارد شوید.

جلسه حضوری و غیر حضوری مصاحبه دکتری

روزهای اعلامی مورد نظر برای احراز هویت داوطلب می تواند از مشخصات فردی مانند تاریخ تولد، شماره کدملی تعیین شود اما به دلیل حساسیت تماس تلفنی با داوطلب الزامی است.
سازمان سنجش آموزش کشور در اجرای مرحله دوم پذیرش،دانشجویان قواعدی را اعلام می کند که اجرای آنها لازم اجرا است.

قواعد ضروری قبل از اجرا به طور دقیق بررسی می شود تا از وجود زمینه و امکانات لازم در اجرای مرحله دوم براساس مختصات هر دانشگاه اطمینان حاصل شود پس از آن به عنوان دستمایه اجرای به گروه های آموزشی و داتشکده ها اعلام می‌شود.

یک یا چند تن از مصاحبه کننده ها قبل از انجام مصاحبه مدارک و مستندات پذیرفته شدگان را بررسی و ارزیابی می کنند تا از نظر اعتبار و صحت آنها تایید شود.

جلسه حضوری و غیر حضوری مصاحبه دکتری

اعلام اعضای مصاحبه کننده به داوطلبان نشان دهنده اعتماد دانشگاه به بلوغ مصاحبه شوندگان است که بیشتر آنها برای داوطلبان آشنا می باشد.

ساعت تخمینی آمادگی برقراری اینترنتی به وسیله مدیر گروه تعیین و توسط کارشناس گروه به دانشجو اعلام می شود در صورت عدم حضور در روز و ساعت مشخص امکان تکرار مصاحبه وجود نخواهد داشت.

امکان دارد داوطلب در ساعت هماهنگی به دلایل غیر ارادی و قانع کننده و منطقی که خارج از اراده شخصی می باشد امکان شرکت در جلسه مصاحبه را نداشته باشد که در اینصورت ساعت جایگزین برای وی تعیین و اطلاع داده می شود.

مشاوره مصاحبه دکتری 1403

مصاحبه دکتری در پذیرش داوطلب از اهمییت بالایی برخوردار است و می توان گفت بطور کلی 50% در پذیرش آنها تاثیر دارد پس باید فرد خود را به بهترین نحو برای شرکت در آن آماده کند. طبق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ کنکور دکتری از دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه علمی تشکیل شده است. هریک از مراحل همانطور که می دانید ۵۰٪ در پذیرفته شدن داوطلب تاثیر دارد.

برگزاری مرحله مصاحبه به عهده خود دانشگاه است و هر دانشگاه این آزمون را بطور جداگانه در تاریخ و روز مشخص برگزار می کند. زمان تاریخ مصاحبه دکتری سراسری 1403 از طریق سایت هر دانشگاه اعلام می شود که داوطلبان از زمانبندی تعیین شده جا نمانند. مرحله بعد از زمان مصاحبه چه اتفاقی می افتد.
داوطلب پس از حضور در مصاحبه دکتری سراسری و بعد از تحویل و ارائه رزومه توانمندی علمی و تعیین سوابق و عملکرد آنها و کسب نمره مصاحبه به سازمان سنجش ارسال می شود.

مشاوره مصاحبه دکتری

سازمان سنجش اطلاعات  تمام داوطلبان را جمع آوری کرده و در آخرین مرحله وضعیت قبولی و عدم قبولی داوطلبان و کد رشته محل قبولی را اعلام می کند. داوطلبانی که در یکی از کد رشته محل های انتخابی خود مورد پذیرش قرار گرفته اند و به مصاحبه دعوت شده اند باید برای پیگیری اطلاعات ثبت نام به سایت دانشگاه محل قبول خود مراجعه و با در دست داشتن مدارک مورد نیاز ثبت نام خود را در دانشگاه تکمیل کنند.

 

اعتراض به نتایج مصاحبه

پس از اعلام نتایج نهایی کد رشته محل های دارای مصاحبه کنکور برخی از داوطلبان که در یک یا چند رشته محل در مصاحبه شرکت کرده اند پس از مشاهده نتیجه در هیچ کد رشته محل موفق به کسب نتیجه فضولی نشده اند و یا انتظار داشتند در کد محل بهتری پذیرفته شوند.

می توانند اعتراض خود را ثبت کنند پس از اعلام نتایج داوطلبان چند روز و قبل از اتمام مهلت ثبت نام حضوری فرصت اعتراض به نتیجه نهایی مصاحبه را دارند و باید اعتراض خود را ثبت کنند.

 

نحوه ثبت درخواست اعتراض نتایج نهایی مصاحبه

در مرحله اول که پذیرفته شدگان به مصاحبه دعوت می‌شوند امکان ثبت درخواست وجود ندارد .دوما از مراجعه حضوری به سازمان سنجش برای ثبت اعتراض خودداری کنید چون مراحل اعتراض اینترنتی می باشد . متقاضیان باید به سامانه پیشخوان خدمات الکترونیک سازمان سنجش کشور به نشانی اینترنتی  darkhast.sanjesh.org  مراجعه کنند.

در فرم اطلاعاتی مانند نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ، شماره شناسنامه ، شماره همراه پرشود . در این مرحله یک کد به شماره همراه وی فرستاده مس شود و بعد تایید متقاضی می‌تواند اعتراض خود را ثبت و اسناد و مدارک لازم را به صورت فایل تصویری ارسال کند و بعد از یک بازه زمانی مشخص ۲۴ تا ۷۲ ساعت از زمان ثبت اعتراض نسبت به دریافت نتیجه اقدام کند .

 

نکات مهم شرکت در مصاحبه دکتری

در ابتدا باید به شما بگوییم که لازم است روی مباحث اصلی رشته و گرایش خود تسلط خوبی را داشته باشید. این به منزله توانایی علمی شما ارزیابی شده و حتماً سوالاتی برای بررسی این موضوع از شما پرسیده خواهد شد.

  • داشتن تسلط روی موضوع پایان نامه ارشد می باشد.
  • داشتن تسلط روی زبان انگلیسی نیز بسیار مهم است. ممکن است برای سنجش سطح زبان انگلیسی روش های مختلفی وجود داشته باشد؛ اما به صورت کلی این موضوع بسیار مهمی است.
  • داشتن روزمه خوب نیز بر کسی پوشیده نیست. باید حتماً رزومه خوبی داشته باشید تا شانس موفقیت شما بیشتر شود.
  • از آنجایی که دوره دکتری پژوهش محور است، نیاز است یک سری طرح های تحقیقاتی نیز ارائه دهید که امتیاز بسیار بالایی نیز دارد.
  • در هر شرایطی که بودید اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و سعی کنید صادقانه پاسخ تمامی سوالات را بدهید.
  • آراستگی در زمان مصاحبه شاید از عوامل تاثیرگذار مستقیم نباشد اما قطعا این موضوع که با پوشش مناسب و ظاهر خوب در این جلسه حضور یابید تاثیر به سزایی در نحوه تعامل شما با مصاحبه کنندگان دارد.

نکات مهم شرکت در مصاحبه دکتری

اخبار پیرامون مصاحبه دکتری 1403

مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد.

مهلت انتخاب رشته دکتری 1403 تمدید شد. داوطلبان تحصیل در مقطع دکتری میتوانند تا روز سه شنبه 5 اردیبهشت 1403 اقدام به انتخاب رشته کنند.

افزایش ظرفیت پذیرش مصاحبه دکتری.

ظرفیت پذیرش در این مقطه مجموعاً 24 هزار 254 هزار نفر است. ظرفیت پذیرش دکتری آزاد 11 هزار و 538 نفر است. از این مقدار 3 برابر ظرفیت پذیرش به مصاحبه دعوت میشوند.

زمان مصاحبه دکتری

پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری شما میتوانید با مراجعه به وبسایت دانشگاهی که در آن دعوت به مصاحبه شده اید از زمان آن اطلاع یابید. این زمان حدودا اواخر اردیبهشت تا اواسط تیر ماه است.

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی موضوع زمان مصاحبه دکتری و نکاتی که در آن وجود دارد بپردازیم. همانطور که اشاره شد افراد شرکت کننده در مصاحبه دکتری باید ابتدا از زمان دعوت به مصاحبه دکتری آگاه باشند و همچنین در روز دقیق تاریخ مصاحبه دکتری در محل تعیین شده حضور یابند.

در مراحل بعدی اطلاع از نکات جلسه مصاحبه دکتری مهم بود که ما همه این موارد را بررسی کردیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در این خصوص داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

برای دانلود مقاله زمان مصاحبه دکتری روی لینک کلیک کنید.

4.4/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان مصاحبه دکتری در سال جاری چه زمانی است؟ 

زمان مصاحبه دکتری در سال جاری هنوز مشخص نیست. اما احتمالا از اواسط خرداد تا اواخر تیر ماه دانشگاه ها مصاحبه شوندگان را فرا میخوانند.

زمان دعوت به مصاحبه دکتری آزاد چه زمانی است؟

 هنوز تاریخ مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد مشخص نشده است. اما اواخر تیر ماه تا 1 الی 1 ماه و نیم بعد واحد علوم و تحقیقات اقدام به فراخوانی داوطلبان میکند.

چه سؤالاتی در زمان مصاحبه دکتری پرسیده می شود؟ 

از میان سؤالاتی که در تاریخ مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد و سراسری پرسیده می شود می توان به سؤالاتی در رابطه با پایان نامه ارشد و سؤالاتی پیرامون رزومه تحصیلی و شغلی اشاره کرد.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «زمان مصاحبه دکتری ۱۴۰۳ + تاریخ دعوت به مصاحبه دکتری»

  1. Avatar photo بیتا گفت:

    سلام اگر هنوز پایانامه ارشد رو دفاع نکرده باشیم میتونیم با تعهد در مقطع دکترا ثبت نام کنیم؟

    1. Avatar photo moradian گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت ثبت نام در مقطع دکتری می بایست حداکثر تا تاریخ 30 شهریور فارغ التحصیل شده باشید

  2. Avatar photo اهوازی گفت:

    سلام
    بنده از تمامی دانشگاهها برام دعوت به مصاحبه فرستادند ولی برای بعضی دانشگاهها مدارک بارگذاری نکردم. الآن می توانم حضوری به دانشگاه مراجعه کنم و مصاحبه بدهم .( مثلا: دانشگاه علامه یا بهشتی تهران )

    با تشکر فراوان .

    1. Avatar photo alizadeh گفت:

      سلام وقت خوش بله می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات موجود در سایت موسسه مطالعه شود.

  3. Avatar photo رضا گفت:

    سلام، بعد از گذشت زمان مصاحبه دکتری برای ثبت اعتراض به چه سامانه ای باید مراجعه کرد؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، بعد از گذشت زمان مصاحبه دکتری در صورتی که دعوت به مصاحبه نشدید و یا از نتیجه مصاحبه رضایت کافی را نداشتید می توانید با مراجعه به سامانه darkhast.sanjesh.org اقدام به ثبت اعتراض خود نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل

    مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل

    متقاضیان دریافت مشاوره می‌توانند از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل ایران تحصیل بهره‌مند شوند. به دلیل اینکه امروزه مردم مشغله‌های فراوانی دارند دیگر کمتر زمان مراجعه به مراکز مشاوره را دارند که در این صورت استفاده از مشاوره تلفنی...
  • منابع آزمون وکالت

    منابع آزمون وکالت 1403 + 12 منبع طلایی از نظر رتبه ها!

    منابع آزمون وکالت 1403 اعلام شد. بسیاری از داوطلبان سوال دارند که برای قبولی در وکالت چه کتابی بخوانیم؟ برای کلیه دانشجویان دارای مدرک کارشناسی رشته حقوق که قصد دارند جهت اخذ پروانه وکالت و اشتغال به کار اقدام به...
  • سوالات مصاحبه علمی قضاوت

    سوالات مصاحبه علمی قضاوت 1403 + پاسخنامه pdf

    سوالات مصاحبه علمی قضاوت با پاسخ 1403 از جمله موارد مهمی است که بیشتر داوطلبان مصاحبه آزمون قضاوت، به دنبال آن هستند. پیش از شروع آزمون بهتر است سوالات سال‌های گذشته را بررسی کرده تا بتوانید برای مصاحبه نهایی که...
  • مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی

    مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1403 + سوالات و پاسخ | ایران تحصیل

    دانشگاه علوم پزشکی تهران سالانه آزمونی را برای متقاضیان تحصیل در رشته پزشکی که دارای مدرک لیسانس هستند برگزار می کند و به آن ها فرصت رقابت برای اخذ پذیرش پزشکی را می دهد. اما تنها کسب نمره قبولی در...
تماس با مشاور