ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

روش مطالعه زیست برای قبولی پزشکی

روش مطالعه زیست برای قبولی پزشکی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

قبولی در پزشکی بدون اطلاع از روش مطالعه زیست غیر ممکن خواهد بود. ۳ روش طلایی مطالعه زیست رتبه های برتر را می خواهیم به شما معرفی کنیم.  روش مطالعه زیست رتبه های برتر تفاوت هایی با داوطلبان عادی دارد که به همین دلیل توانسته اند موفقیت خود را تضمین نمایند. اطلاع و عمل به روش مطالعه زیست برای پشت کنکوری ها بدین معنا نیست که شما روش شخصی خود را کنار بگذارید بلکه شما اصول و روش مطاله زیست رتبه های برتر را آموزش می بینید و در کنار روش شخصی بدان عمل می کنید. امکان مشاوره بیشتر در رابطه با روش مطالعه زیست رتبه های تک رقمی را با مشاوران خود فراهم نموده ایم.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با روش مطالعه زیست برای قبولی پزشکی – اطلاع از بودجه بندی مباجث مهم زیست شناسی و همچنین مشاوره با رتبه های برتر کنکور با مشاوران ایران تحصیل به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

چگونه روش مطالعه زیست درست را از نادرست تشخیص دهیم؟

 

چگونه روش مطالعه زیست درست را از نادرست تشخیص دهیم؟

چگونه روش مطالعه زیست درست را از نادرست تشخیص دهیم؟

 

اولا تصور نکنید افرادی می توانند رتبه های برتر کنکور باشند، در واقع افراد ماورایی هستند و یا اینکه روش های خیلی معجزه آسایی را به کار برده اند. بسیاری از داوطلبانی که موفق به کسب رتبه های برتر کنکور شده اند، حتی عملکرد ضعیفی در مدرسه داشته اند. پس هرگز گمان نکنید که اگر شما در دبیرستان نمرات پایینی داشته اید و یا در حال حاضر شرایط متفاوتی دارید، هرگز نمی توانید موفق شوید و شانس موفقیت از شما دور شده است.

دیدگاه شما در رابطه با روش مطالعه زیست باید همانند نمک برای غذا باشد. شک نکنید که اگر به کارنامه افرادی که موفق به کسب رتبه قبولی پزشکی شده اند و یا به روش مطاله زیست رتبه های برتر نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شد که درصد زیست آنان بسیار بالا بوده است. همانند اینکه شما برای هر غذایی نیازمند نمک می باشید، برای قبولی و کسب رتبه مناسب در رشته تحربی، شما باید مطالعه درس زیست شناسی را در برنامه هر روزه خود قرار دهید و مطالعه شما باید کاملا عمقی و مفهومی باشد. امیدوارم با این مثال، متوجه اهمیت درس زیست شاسی شده باشید.

تمامی مواردی که احساس می کنیم در تحقیق و مصاحبه با روش مطالعه زیست رتبه های تک رقمی به دست آورده ایم را به شما ارائه خواهیم نمود. اما هرگز شما را تنها نخواهیم گذاشت و مشاوران ما آماده ارائه خدمات به شما خواهیم بود.

 

 

۳ روش طلایی مطالعه زیست رتبه های برتر

برخی از روش ها بین تمامی داوطلبان کنکوری که موفق به درصد بالا در این درس شده اند مشترک است و به همین دلیل با کمک این روش ها می توانید شما نیز به همین درصدها برسید. یک حسن بزرگ کنکور این است هر فردی که بتواند شایستگی خود را نشان دهد و تلاش مناسبی داشته باشد، می تواند موفقیت خود را تضمین نمایید.

  1. ابتدا مرور کلی بر کتاب های درسی داشتم و پس از آن شروع به مطالعه می نمودم. مطالعه درسی زیست شناسی باید عمقی و در مواردی به صورت کاملا جزئی و خط به خط باشد. اگر در مبحث خاصی تسلط کمی دارید، توصیه می نماییم که ابتدا انرژی خود را برای این مباحث بگذارید و مطالعه خود را از این مباحث شروع کنید. همچنین در صورتی که مبحثی برای شما بسیار سنگین و پرحجم است ، می توانید آن را تقسیم نمایید و به صورت بخش بخش مطالعه نمایید.
  2. تست زنی را هر روز داشته باشید. نکات تستی بسیار مهم است و یکی از روش مطالعه زیست برای داوطلبانی که موفق به کسب رتبه برتر می شوند، همین تحلیل سوالات می باشد. هر نکته ای که از تست ها متوجه شدید در کتاب، آن را بنویسید و برای مرور بعدی خود، کتاب را مبنا قرار دهید. تمام نکات مهم را به هنگام مطالعه دوباره مرور کنید و در هر جایی که نیاز به توضیحات تکمیلی داشتید، مجددا مرور خود را تغییر دهید و مطالعه خود را از ابتدا آغاز نمایید.
  3. اگر در کنکور های آزمایشی شرکت می کنید، یکی از نکات مهمی که باید آن را مدنظر داشته باشید، این است که حتما آزمون خود را تحلیل کنید. یکی از اشتباهاتی که برخی از داوطلبان کنکور دارند، این است که اینگونه تصور می نمایند که ما تنها باید تمرکز خود را بر روی سوالات اشتباه بگذاریم. همین مساله گاها موجب می شود تا از نقاط قوت خود غافل شوند و به همین دلیل نمی توانند بعدها دچار مشکل شوند. اگر در کنکورهای آزمایشی قلم چی استفاده می نمایید، حتما از تحلیل هایی که برای کارنامه شما ایجاد می شود استفاده نمایید.

 

 

روش مطالعه زیست برای پشت کنکوری ها

 

روش مطالعه زیست برای پشت کنکوری ها

روش مطالعه زیست برای پشت کنکوری ها

 

پشت کنکوری های عزیزی که در سال گذشته نتوانسته اند رتبه مناسب برای کنکور را کسب نمایند، آیا تا به حال به دنبال تحلیل دلایل این موضوع بوده اند؟ درصد زیست شناسی شما در سال گذشته چند درصد بوده است؟ چه رتبه ای را در کنکور کسب نموده اید؟ این سوالات از جمله سوالات بسیار مهمی است که داوطلبان باید بدان توجه داشته باشند و به دنبال پاسخ آن باشند. زیرا تفاوت در همین پاسخ ها می تواند در رابطه با ارائه راهکار در رابطه با روش مطالعه زیست ایجاد تفاوت کند. البته در این مورد می توانید به صورت کاملا شخصی و خصوصی با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

مطالعه عمقی داشته باشید

یکی از تکنیک هایی که طراحان سوال برای درس زیست شناسی، این است که در جمله ای به ظاهر کاملا درست در برخی از کلمات آن ممکن است تفاوت هایی ایجاد کنند. به عنوان مثال ممکن است در رابطه با یک مبحث، سوالی را مطرح نمایند که گاهی تنها در یک کلمه بتوان آن را متفاوت دانست و یا اینکه به نوعی جملات را در کنار هم قرار می دهند که شما تصور می کنید که بر اساس جملات کتاب، کاملا درست است. اما اگر مطالعه دقیقی داشته باشید و کاملا سوال را تحلیل کنید . می توانید گزینه درست را انتخاب نمایید.

 

کتاب را به صورت ترکیبی بخوانید

از جمله روش مطاله زیست رتبه های برتر که همه لازم است آن را رعایت نمایند، این است که برخی از سوالات به صورت ترکیبی طرح می گردد. بنابراین به هنگام مطالعه حتما این نکته را مد نظر داشته باشید و فصول مطالعه شده را به یکدیگر ربط دهید و چنانچه نتوانید به صورت ترکیبی این موارد را مطالعه نمایید نخواهید توانست به تست های طرح شده پاسخ دهید. به سوال زیر دقت کنید.

کدام گزینه، عبارت مقابل را به نادرستی تکمیل می کند؟ «در یک فرد، هر یاخته ….. قطعا…………………».

  1. درون ریز – در تنظیم فعالیت بعضی از یاخته های بدن نقش اساسی دارد.
  2. برون ریز – فقط تحت تاثیر یک نوع پیک شیمایی قرار می گیرد.
  3. برون ریز – موادی را به جریان خون انتقال می دهد.
  4. درون ریز – موادی را به جربان خودن ترشح می کند.

در این سوال، پاسخ درست گزینه 2 می باشد. قطعا می دانید که فصل های مربوط به مباحث درون ریز و برون ریز از مبحث یاخته ها مجزا می باشد و در فصل دیگری است.

 

 

 

فصول مهم زیست شناسی نظام قدیم که باید بر آن مسلط شویم کدام است؟

 

روش مطالعه زیست رتبه های تک رقمی

روش مطالعه زیست رتبه های تک رقمی

تا به اینجا ما در رابطه با روش مطالعه زیست اطلاعاتی را ارائه نمودیم. اما یکی از سوالات داوطلبان این است که مهم ترین مباحث چیست؟ کدام مباحث را باید به صورت ترکیبی مطالعه نماییم؟؟

  • در رابطه با بدن انسان فصول همه شامل : فصل های 4 تا 8 زیست سال دوم و همچنین فصل های یک تا چهار و همچنین فصل یازدهم سال سوم. به طور معمول هر ساله 13 تا شاید 16 تست از همین موارد طرح می گردد. پس اگر هنوز بر این مباحث تسلط کافی ندارید، به مطالعه دقیق آن بپردازید.
  • مباحث مربوط به ویروس، باکتری، آغازیان و قارچ ها : فصل های مهم همچون فصل سوم، فصل ششم و فصل هشتم و دهم در رابطه با زیست سال سوم می باشد. برای داوطلبان نظام قدیم نیز در فیزیک پیش دانشگاهی فصول ده تا دوازده تست های کنکور از این فصول طراحی می گردد.
  • مبحث مربوط به گیاهان : بخش هایی از فصل های سوم، ششم و هشتم در زیست سال دوم و همچنین فصول نهم و دهم زیست سال سوم. برای داوطلبان نظام قدیم نیز فصل هشتم پیش دانشگاهی که معمولا ده تا داوزده تست کنکور از این مباحث طرح می گردد.
  • بحث ژنتیک : فصول پنجم تا هشتم برای زیست سال سوم و همچنین فصل پنجم پیش دانشگاهی برای داوطلبان نظام قدیم که هر ساله هفت تا نه تست از این مباحث سوال طرح می گردد.
  • بخش های مربوط به سلولی-مولکولی : فصل های یکم تا سوم درس زیست شناسی سال دوم و همچنین فصول یکم و دوم درس پیش دانشگاهی. برای مبحث پیش دانشگاهی نیز معمولا فصول هشتم، پنجم،ششم و هفتم تست های کنکور از این مباحث تهیه می گردد.
  • مباحث حیات و تکامل جمعیت های جانوری : فصل های سوم، چهارم، ششم و هفتم پیش دانشگاهی از این مباحث مطرح می گردند. به طور کلی می توان گفت که معمولا دو تا چهار تست زیست شناسی از همین مباحث می باشد.

مباجث مطرح شده مربوط به دروس داوطلبان نظام قدیم می باشد. در صورتی که مایل به اطلاع از مهم ترین مباحث دروس نظام جدید می باشید، می توانید با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با نحوه و روش مطالعه زیست به شما داوطلبان عزیز ارائه نماییم. در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با ۳ روش طلایی مطالعه زیست رتبه های برتر می باشید، و یا اینکه مایل به مصاحبه برای روش مطالعه زیست رتبه های تک رقمی رتبه های برتر کنکور هستید، با ما در ارتباط باشید. پس از برقراری ارتباط با مشاوران ما، به صورت کاملا اختصاصی روش مطالعه زیست برای پشت کنکوری ها را برای شما توصیح خواهند داد.

 

 

مطالب مرتبط

راه های افزایش ساعت مطالعه

تکنیک های تندخوانی کنکور

روش مطالعه زیست

۳ روش طلایی مطالعه زیست رتبه های برتر

sanjeshp.ir

روزی چند ساعت زیست بخوانیم؟ 

روش مطاله زیست رتبه های برتر

4.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

روش مطالعه زیست باید چگونه باشد؟

اگر روش مطاله زیست رتبه های برتر را مطالعه نمایید، قطعا متوجه این موضوع خواهید شد که زیست نیاز به مطالعه بسیار زیاد دارد. تست زنی حتما باید در این درس، جزو مهم ترین اصول قرار گیرد و همچینن نکته برداری و یادداشت برداری نیز فراموش نشود.

چگونه می توانم روش مطالعه زیست برای پشت کنکوری ها را به صورت اصولی یادبگیرم؟

حقیقت این است که شما در سال گذشته اشتباهاتی داشته اید که به موجب آن شانس موفقیت خود را از دست داده اید. در وهله اول با کمک یک مشاور باید از نقاط ضعف خود اطلاع یابید و در وهله دوم به ۳ روش طلایی مطالعه زیست رتبه های برتر عمل نمایید.

چگونه می توانیم از روش مطالعه زیست رتبه های تک رقمی اطلاع یابیم؟

برای اطلاع از این روش ها و تکنیک ها می توانید وارد سایت شوید و این مطلب را مطالعه نمایید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور