ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

روش محاسبه نمره در کانون زبان ایران

روش محاسبه نمره در کانون زبان ایران
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اطلاع از روش محاسبه نمره در کانون زبان ایران برای زبان آموزان اهمیت بسزایی دارد تا بتوانند برنامه ریزی مطالعاتی مناسبی برای امتحان نهایی داشته باشند. محاسبه نمرات که جهت بررسی تسلط زبان آموزان صورت می گیرد، بر حسب فعالیت های کلاسی و نمره امتحان پایان ترم و میزان تأثیر هر کدام در نمره نهایی متفاوت است. در کانون زبان ایران بعد از پایان جلسات یک ترم، آزمونی به عنوان امتحان پایان ترم برگزار می شود و زبان آموزان می توانند با کسب نمره لازم وارد ترم‌ های بالاتر شوند.

اطلاع از نحوه محاسبه نمره در کانون زبان ایران برای زبان آموزان از آن حیث دارای اهمیت است که می ‌توانند قبل از هر چیز برنامه ریزی دقیقی برای هر کدام از بخش‌ های امتحان داشته باشند تا بتوانند حد نصاب لازم را در پایان ترم کسب کنند.

علاوه بر این زبان آموزان می‌ توانند پس ‌از شرکت در آزمون، در زمان اعلام نتایج نمرات خود را در سایت www.ilireg.ir و از طریق پرتال شخصی خود مشاهده کنند. در این مقاله به بررسی نحوه محاسبه نمرات پایان ترم در کانون زبان ایران خواهیم پرداخت. از آنجا که اطلاع از روش محاسبه میانگین نمرات، امکان بررسی نمره اختصاص یافته به فعالیت های کلاسی طول ترم و نرم پایان ترم را فراهم می کند، در این مقاله به حد نصاب لازم هر کدام از این بخش ها اشاره خواهیم کرد. بنابراین توصیه می‌ کنیم قبل از شروع امتحانات پایان ترم کانون زبان ایران این مطلب را مطالعه نمایید.

روش محاسبه نمره در کانون زبان ایران گروه کودکان

کلاس‌ های زبان گروه کودکان دربردارنده 21 جلسه آموزشی و یک جلسه ملاقات با والدین است که در جلسه یازدهم صورت می گیرد. در صورتی ‌که والدین نتوانند در جلسه حضور داشته باشند، برای زبان آموز غیبت لحاظ خواهد شد و در نام نمره وی تاثیرگذار خواهد بود.

در فرایند ارزشیابی گروه کودکان در پایان هر ترم از کل 100 نمره نهایی 60 درصد مختص فعالیت های کلاسی اختصاص ‌خواهد داشت. به نمره آزمون اول 20 درصد، و 20 درصد برای آزمون دوم خواهد بود. فعالیت های کلاسی در طول ترم دربردارنده مهارت‌ های گفتاری، شنیداری، خواندن و نوشتن است و تکالیف هر جلسه باید از سوی زبان آموزان به ‌طور دقیق انجام شود.

زبان آموزان کودک در هر سطحی که باشند، می ‌بایست در دو مرحله آزمون کتبی، یک بار در جلسه دهم و یک بار در جلسه بیستم با هدف مرور دروس شرکت کنند. هر یک از این آزمون ‌ها به‌ طور میانگین 20 درصد در نمره نهایی اثرگذار می ‌باشند.

محاسبه نمره نهایی کانون در بخش کودکان به این صورت است که از مجموع 60 درصد نمره کلاسی و 40 درصد نمره اختصاص ‌یافته به آزمون ‌ها، نمره لازم برای وارد شدن به ترم بعدی حداقل 70 می باشد. چنانچه زبان آموزان کمتر از این نمره تعیین ‌شده را کسب کنند، باید آن ترم را مجدداً تکرار نمایند.

شیوه محاسبه نمره در کانون زبان ایران

اطلاعیه

زبان آموزانی که در امتحان پایان ترم کمتر از نمره حد نصاب تعیین شده برای هر کدام از گروه های سنی را به دست آورند، بدون توجه به نمرات کلاسی، آن ترم مردود خواهند شد.

روش محاسبه نمره در کانون زبان ایران گروه نوجوانان

نحوه محاسبه نمره زبان گروه جوانان با سطح کودکان تفاوت اساسی دارد. جلسات کانون زبان ایران نوجوانان شامل 21 جلسه می ‌باشد که از این 21 جلسه، جلسه‌ نهم و هجدهم از سطوح  Start تـا 4 Race و جلسـات 8 و 15 در سطح Reach کوئیزهای یک و دو برگزار می شود. علاوه بر این در جلسه 21  آزمون آزمایشی برگزار خواهد شد و امتحان نهایی در جلسه 21 برگزار می شود.

روش محاسبه نمره کانون زبان ایران نوجوانان به این طریق است که افراد باید از کل 60 درصد فعالیت های کلاسی و 10 درصد کوئیز و 30 درصد امتحانات نهایی، کف نمره 75 را کسب کنند تا اجازه ورود به ترم بعد را داشته باشند.

چنانچه زبان آموز کمتر از حداقل نمره 75 را کسب کند، باید آن ترم را تکرار کند. جلساتی که شامل فعالیت های مربوط به فعالیت های کلاسی در هر ترم است، شامل مهارت‌ های شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن خواهد بود که هر کدام از این مهارت ‌ها در نمره ارزشیابی نهایی به میزان 15 درصد تاثیر دارد.

مهارت ‌های گفتاری شامل مکالمه به زبان انگلیسی در جلسه، پاسخ دادن به سوالات مدرس زبان و عدم استفاده از زبان فارسی در جلسات می ‌باشد. مهارت شنیداری نیز دربردارنده‌ درک زبان آموز از مکالمات، درک سوالات و نحوه پاسخ دادن به آن ها، درک متن ‌های ارائه ‌شده در کلاس بدون مرور متن و فقط از طریق شنیدن خواهد بود. مهارت خواندن نیز مختص روان‌ خوانی جملات و متون داخل و خارج کتاب، تلفظ صحیح جمله ‌ها و کلمات می ‌باشد. در پایان اگر بخواهیم به مهارت نوشتاری اشاره کنیم، باید بگوییم که املای صحیح کلمات، رعایت ساختار نگارشی و دستوری، دست ‌خط مناسب، از اولویت ‌های مهارت نوشتن خواهد بود.

نحوه محاسبه نمره در کانون زبان ایران

جهت آشنایی با سامانه جامع کانون زبان ایران به نشانی ili.ir بر روی لینک کلیک نمایید.

روش محاسبه نمره در کانون زبان ایران گروه بزرگسالان

نحوه محاسبه نمره در کانون زبان ایران در گروه بزرگسالان، براساس نمره فاینال و فعالیت های کلاسی طول ترم می ‌باشد. شیوه محاسبه نمره نهایی کانون در گروه بزرگسالان با گروه نوجوانان و کودکان تفاوت خواهد داشت. فعالیت های کلاسی طول ترم شامل بخش ‌های خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن است که 60 درصد نمرات به هر کدام از این بخش‌ ها اختصاص می ‌یابد و 40 درصد مختص آزمون پایان ترم است.

زبان آموزان باید بتوانند از 100 نمره حداقل نمره 75 را کسب کنند. اگر زبان آموز نتواند در کوئیز پایان ترم نمره قبولی را کسب کند، عملاً نمی تواند وارد سطح بعدی شود. حداقل 60 درصد نمره زبان آموزان بر اساس فعالیت کلاسی آن ها لحاظ خواهد شد و در نمره نهایی تاثیرگذار خواهد بود. هم چنین اگر نمره نهایی کمتر از 60  باشد، بدون در نظر گرفتن فعالیت های کلاسی در طول جلسات، زبان آموز مردود خواهد شد.

محاسبه نمره نهایی کانون

برای بررسی نحوه ثبت نام رشته زبان انگلیسی بدون کنکور بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه‌ مشاهده نمره کانون زبان ایران

جهت مشاهده نمره ترم کانون زبان ایران باید به سایت رسمی کانون به آدرس www.ilireg.ir مراجعه کنید و سپس از طریق منوی اصلی سایت وارد بخش اعلام نمرات شوید. در قسمت بعد اطلاعات کاربری خود را درج کنید تا بتوانید وارد صفحه کارنامه ‌ها شوید. پس از آن با وارد کردن نام کاربری (کد زبان آموزی) و رمز عبور می توانید نمره آزمون خود را از طریق پورتال شخصی مشاهده کنید.

نحوه مشاهده نمرات کانون زبان ایران

برای دریافت جزوه تضمینی آزمون زبان ept بر روی لینک کلیک کنید.

جدیدترین اخبار پیرامون کانون زبان ایران

شروع ثبت‌ نام ترم پاییز ۱۴۰۳ کانون زبان ایران

ثبت‌ نام اینترنتی ترم پاییز ۱۴۰۳ کانون زبان ایران در سامانه جامع این مجموعه آموزشی صورت می گیرد. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون زبان ایران، پرداخت اینترنتی شهریه ترم پاییز کانون زبان ایران نیز از روز ۱۰ شهریور آغاز شده است. قابل ذکر است که ترم پاییز ۱۴۰۳ این مجموعه آموزشی به صورت حضوری و آنلاین از روز 16 مهر آغاز شده است.

ثبت‌نام زبان‌ آموزان جدید کانون زبان با تخفیف ۲۰ درصدی

زبان‌ آموزان جدید کانون زبان ایران همزمان با هفته ملی‌ کودک این امکان را دارند که با تخفیف ۲۰ درصدی در سامانه کانون زبان ایران اسم نویسی خود را انجام دهند. به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌ الملل کانون، زبان‌ آموزان جدید و علاقه‌ مندان به یادگیری زبان‌ های انگلیسی، عربی، اسپانیایی، فرانسه، آلمانی، چینی، روسی،، ایتالیایی و ترکی استانبولی می‌ توانند با مراجعه به سایت کانون زبان ایران نسبت به ثبت‌ نام خود اقدام کنند و برای استفاده از این تخفیف تا پایان هفته کودک فرصت دارند.

آغاز ثبت نام آزمون زبان ایتالیایی CELI

آزمون بین‌ المللی زبان ایتالیایی CELI در تاریخ ۱ آذر ماه ۱۴۰۳ در کانون زبان ایران برگزار می شود و به افراد پذیرفته‌ شده در این آزمون، مدرک بین‌ المللی از دانشگاه پروجای ایتالیا اعطا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون زبان ایران، آزمون چلی دانشگاه پروجای ایتالیا (Università per Stranieri di Perugia) برای سنجش استاندارد سطح زبان ایتالیایی و‌ صدور مدرک‌ بین‌المللی زبان ایتالیایی طراحی شده است. قابل ذکر است که داشتن مدرک زبان ایتالیایی در سطح B2 شرط لازم جهت اخذ پذیرش از دانشگاه های ایتالیا برای ادامه تحصیل و اخذ ویزای تحصیلی از سفارت ایتالیا در تهران است.

جهت آشنایی با ثبت نام کلاس کانون زبان ایران کلیک کنید.

اطلاع از روش محاسبه نمره در کانون زبان ایران

اطلاعیه

به غیر از آزمون های مربوط به دوره های آموزشی زبان، کانون زبان ایران آزمون های حرفه ای و بین المللی برگزار می کند که با ورود به سایت می توانید از نحوه و زمان برگزاری این آزمون ها باخبر شوید.

 خلاصه مقاله روش محاسبه نمره در کانون زبان ایران

در این مقاله به بررسی روش محاسبه نمره در کانون زبان ایران اشاره کردیم. اطلاع از نحوه محاسبه نمرات باعث آشنایی زبان آموزان به برنامه ریزی درسی و فعالیت های کلاسی مؤثر در طول ترم خواهد شد، زیرا نمره ای که به فعالیت های کلاسی در طول ترم اختصاص داده می شود، می تواند در نمره نهایی تاثیر بسزایی داشته باشد و 60 درصد از نمره پایانی به فعالیت های کلاسی اختصاص دارد.

به طور کلی نحوه محاسبه نمره در هر گروه سنی متفاوت خواهد بود و اگر زبان آموزان نتوانند حداقل نمره تعیین شده را کسب کنند، مردود خواهند شد و باید مجددا آن ترم را بگذرانند. بنابراین قبل از هر چیز توصیه می ‌کنیم که با نحوه محاسبه نمره کانون زبان ایران آشنا شوید تا بتوانید در امتحانات نهایی حداقل نمره تعیین‌ شده را کسب کنید. چنانچه در خصوص نحوه محاسبه میانگین نمرات نیاز به مشاوره و راهنمایی داشته باشید، می ‌توانید با کارشناسان مجرب آکادمی ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

3.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه محاسبه نمره کانون زبان گروه کودکان به چه شکل است؟

از مجموع 60 درصد نمره کلاسی و 40 درصد نمره اختصاص ‌یافته به آزمون ‌ها، نمره لازم برای وارد شدن به ترم بعدی حداقل 70 می باشد.

روش محاسبه نمره زبان گروه نوجوانان در کانون زبان ایران چگونه است؟

روش محاسبه نمره کانون زبان ایران نوجوانان به این طریق است که افراد باید از کل 60 درصد فعالیت های کلاسی و 10 دصد کوئیز و 30 درصد امتحانات نهایی، حداقل نمره 75 را کسب کنند.

 جهت مشاهده نمره ترم کانون زبان ایران به چه سایتی باید مراجعه کرد؟

برای مشاهده نمره ترم کانون زبان ایران باید به سایت رسمی کانون به آدرس www.ilireg.ir مراجعه کنید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)