ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته های دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ + لیست رشته محل های دکتری

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
رشته های دکتری دانشگاه آزاد1
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

لیست رشته های دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳  اعلام شده است. افراد متقاضی شرکت کننده در آزمون دکتری در صورت مایل بودن می توانند از میان رشته های اعلام شده در دانشگاه آزاد بعد از اینکه لیست رشته ها دکتری مشخص شد اقدام به انتخاب رشته برای مقطع دکتری کنند. نکته قابل اهمیت در این میان برای داوطلبان این است که باید اطلاعات کافی و لازم در خصوص زمان و نحوه و شرایط انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را داشته باشند. از انجایی که داشتن اطلاعاتی همچون لیست رشته های دکتری دانشگاه آزاد نحوه و زمان شرایط انتخاب رشته های دانشگاه آزاد در مقطع دکتری برای هر فرد متقاضی بسیار مهم و اساسی می باشد، در این راستا متقاضیان باید برای انجام این اعمال از مشاورین خبره و متخصص کمک بگیرند تا کارساز و موثر باشد. شما می توانید برای آسان تر کردن دریافت اطلاعات در خصوص نحوه و زمان و لیست رشته های دکتری دانشگاه آزاد با تیم مشاوره مجرب و حرفه ای ما در ارتباط باشید و تماس حاصل فرمایید.

داوطلبان آزمون دکترای دانشگاه آزاد که در کارنامه اولیه خود کد دسترسی به انتخاب رشته دکترای دانشگاه آزاد را کسب کرده اند، این افراد مجاز به انتخاب رشته در دکترای دانشگاه آزاد می باشند. که باید اولویت های رشته خود را در سایت (آزمون . او ار جی ) ثبت کنند.

آزمون دکترای دانشگاه آزاد و دولتی به صورت یکپارچه و توسط سازمان سنجش برگزار می شود. ولی در زمان اینکه داوطلبان کارنامه اولیه خود را دریافت کردند. مسیر داوطلبان دانشگاه آزاد از دانشگاه دولتی جدا می شود، و داوطلبان باید روند فرایند انتخاب رشته و و مصاحبه و اعلام نتایج را از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد پیگیری کنند. داوطلبان بعد از دریافت کارنامه اولیه خود و در صورت مجاز بودن و داشتن کد دسترسی به انتخاب رشته که در انتهای کارنامه اولیه سال ۱۴۰۳ درج شده است، نسبت به علایق و موارد دیگر اقدام به انتخاب رشته و اولویت بندی کنند. جهت مشاوره برای انتخاب رشته و قبولی در آزمون می توانید از مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 راهنمایی و مشاوره دریافت نمایید.

 

زمان انتخاب رشته های دکتری دانشگاه آزاد

یکی از موارد بسیار مهم و اساسی که داوطلبان متقاضیان باید در هنگام انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد دقت داشته باشند زمان تعیین شده برای انتخاب رشته می باشد. که مرکز سنجش و پذیرش وظیفه تعیین زمان انتخاب رشته را دارد. که باید فاصله کمی با اعلام نتایج اولیه دکترای انتخاب رشته برگزار شود.  

داوطلبین آزمون باید به محض انتشار دفترچه آن را دریافت و اقدام به بررسی آن نماید و تمامی نکات آن را مطالعه نماید. دفترچه آزمون دکتری دانشگاه آزاد در روز 28 فروردین در سامانه سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org  قرار گرفته شده که امکان اصلاحیه تا آخر روز فروردین وجود دارد.

همچنین زمان انتخاب رشته های دکتری دانشگاه آزاد در سال جاری از 30 فروردین تا 6 اردیبهشت ماه می باشد که متقاضیان باید برای انتخاب رشته در این بازه زمانی اقدام نمایند.

 

زمان انتخاب رشته های دکتری دانشگاه آزاد

📍 برای ثبت نام آزمون دکتری بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید.

شرایط لازم برای انتخاب رشته های دکتری دانشگاه آزاد

برای انتخاب رشته های دکتری دانشگاه آزاد و همچنین زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته برای ورود به این دوره شرایطی در نظر گرفته شده است. قبل از هر کاری متقاضی باید از شرایط تعیین شده مطلع شده و در خصوصشان دقت و عمل کند. اطلاعات در خصوص شرایط انتخاب رشته و داوطلبان باید تمامی شرایط مطرح شده را دارا باشند. تا بتوانند در انتخاب رشته دکترای دانشگاه آزاد شرکت کنند.   

در صورتی که افراد از شرایط تعیین شده برای انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اطلاع ندارید این مقاله شما را در دریافت اطلاعات لازمه یاری می کند. در دفترچه انتخاب رشته دکترای دانشگاه آزاد علاوه بر شرایط و ضوابط شرکت در انتخاب رشته دکترای، هزینه مصاحبه دکترای و اطلاعات کامل در مورد کد رشته محل نیز ارائه می شود. برای همین به داوطلبان توصیه میشود که قبل از اقدام به انتخاب رشته دفترچه منتشر شده را به خوبی مطالعه کنند.

💢 . داوطلب باید نمره لازمه را کسب کند در واقع باید مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شده باشد.

💢. هر فرد حداکثر می تواند کد هشتاد رشته محل را در برگه اینترنتی انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد وارد کند.

💢. انتخاب رشته دانشگاه آزاد در مقطع دکترای فقط برای افرادی ممکن می باشد که نسبت به پرداخت هزینه از طریق اینترنت اقدام کرده باشند.

💢. دقت بالا در زمان انتخاب رشته های دکترای دانشگاه آزاد به دلیل ظرفیت بالای در پذیرش دانشگاه های آزاد می باشد.

برای آشنایی با گرایش های دکتری روانشناسی روی لینک کلیک کنید.

نحوه انتخاب رشته های دکترای دانشگاه آزاد 

داوطلبان متقاضی به انتخاب رشته فقط می توانند ۸۰ کد رشته محل را انتخاب کنند. ولی محدودیتی نسبت به مصاحبه برای متقاضیان در نظر گرفته نشده است. بهتر است انتخاب رشته و اولویت بندی رشته ها بر اساس علاقه و توانایی افراد باشد. علاوه بر علاقه داوطلبان باید به موارد دیگر نیز همچون، مسافت دانشگاه تا محل سکونت، شهریه دانشگاه آزاد و اعتبار دانشگاه آزاد  و… دقت کنند. کلیه داوطلبان و متقاضیان انتخاب رشته های دکترای دانشگاه آزاد باید از طریق اینترنت اقدام کنند. برای انتخاب رشته دکترای دانشگاه آزاد کافیست متقاضی به نشانی اینترنتی ( آزمون. او ار جی ) مراجعه کند و مراحل لازم برای انتخاب رشته دکترای دانشگاه آزاد را انجام دهد.

در صورتی که هر یک از متقاضیان و یا افراد در خصوص نحوه انجام مراحل انتخاب رشته اطلاعات لازم را ندارند می توانند این مقاله را به طور کامل مطالعه کنند تا راهنمایی های لازم را به صورت کامل و دقیق دریافت کنند.

🔷 . در قدم اول باید برای انتخاب رشته دکترای دانشگاه آزاد وارد سایت (آزمون . او ار اجی )و یا سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد را در گوگل سرچ کرده و وارد این قسمت شوید. باید در کادر اول کد دسترسی به انتخاب رشته دکترای دانشگاه آزاد مندرج در انتهای کارنامه اولیه دکترای می باشد و در کادر دوم کد ملی را وارد کنید تا وارد صفحه بعدی شوید.

🔷. قدم دوم در این فرایند، باید بر روی گزینه ای تحت عنوان انتخاب رشته دکترای دانشگاه آزاد کلیک کنید.

🔷. با کلیک بر روی گزینه انتخاب رشته دکترای دانشگاه آزاد صفحه ای جدید برای شما نشان داده می شود، باید در آن صفحه نسبت به درج سه مورد مهم دقت کنید که آن سه مورد شامل، شناسه انتخاب رشته دکترای دانشگاه آزاد، رمز ثبت نام ، شناسه در فیلد های مورد مشاهده در صفحه باید اقدام کنید.

🔷. قدم بعدی این است که، بعد از درج اطلاعات که در بالا اشاره شد صفحه ای دیگری برای شما نمایش داده می شود. که در آن کد رشته امتحانی و همچنین مشخصات فردی شما به طور کامل و دقیق نشان داده می شود.

🔷. در این صفحه باز شده که حاوی اطلاعات دقیق شما می باشد می توانید کد رشته های دکترای دانشگاه آزاد و رشته های مورد نظرتان را در این قسمت و فرم تعیین شده برای وارد کردن رشته ها وارد کنید. توجه و دقت بالایی در هنگام وارد کردن کد رشته های دکترای خود داشته باشید تا به اشتباه وارد نکنید.

🔷نکته مهم و قابل ذکر در انتخاب رشته دکترای دانشگاه آزاد این است که رشته ها را به ترتیب اولویت و بر اساس چینش دقیق و اصولی کد رشته محل ها در فرم مربوطه موجود در اینترنت وارد کنید. داوطلبان زمانی می توانند انتخاب رشته کنند که هزینه مربوطه را پرداخت کرده باشند.

🔷در آخر بعد از تکمیل فرم انتخاب رشته یک کد رهگیری به داوطلب ارائه می گردد، که داوطلب باید این کد را تا اعلام نتایج نهایی نگه داری کند. لازم به ذکر است که امکان ویرایش انتخاب رشته بعد از ثبت نهایی امکان پذیر می باشد.

 

کال تو اکشن تماس

📍 برای اطلاع از نحوه امتیازبندی مصاحبه دکتری  بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

نکات مهم در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

در زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد به نکات زیر توجه فرمایید:

✖️ داوطلبان باید دفترچه انتخاب رشته دکترای و همچنین اصلاحیات آن را به طور کامل مطالعه کنند.

✖️متقاضیان باید به ظرفیت تعیین شده برای رشته های دکترای دقت کنند.

✖️باید از محدوده شهریه دانشگاه آزاد برای مقطع دکترای سال گذشته اطلاع داشته باشید، تا شهریه امسال را به صورت تخمینی بر آورد کنید.

✖️قبل از اینکه شروع به انتخاب رشته کنید باید کارت اعتباری را از سایت خریداری کنید.

✖️برای تکمیل انتخاب رشته خود به تراز و رتبه خود اکتفا نکنید.

✖️سعی داشته باشید دانشگاه های تحصیلی قبلی خود را در لیست انتخاب رشته دکترای خود قرار دهید.

✖️داوطلبان باید به شرایط و ضوابط دانشگاه های انتخابی سال ۱۴۰۳ دقت داشته باشند.

✖️توصیه می شود ابتدا کد رشته های محل خود را در کاغذی نوشته و بعد از اطمینان در سایت دانشگاه آزاد ثبت نمایید.

نکات مهم در انتخاب رشته

برای آشنایی با دکتری دانشگاه آزاد بدون کنکور روی لینک بزنید.

 لیست رشته محل های دکتری

 لیست رشته محل های دکتری دانشگاه آزاد هرساله همزمان با انتشار دفترچه انتخاب رشته در سایت مورد نظر منتشر می شود، و افراد متقاضی و داوطلبان می توانند از لیست رشته های دکترای دانشگاه آزاد استفاده کرده و انتخاب رشته نمایند.

در صورت نداشتن اطلاعات در خصوص لیست رشته های دکترای دانشگاه آزاد می توانید دفترچه آزمون  را مطالعه کرده و تا شناخت خوبی از لیست رشته های دکترای دانشگاه آزاد با توجه به آخرین دفترچه انتشار داده شده کسب کنید.

رشته های دکتری دانشگاه آزاد در سامانه سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org قرار گرفته و افراد داوطلب می توانند جهت دریافت لیست رشته ها به سامانه سنجش مراجعه کرده و آن را دریافت نماید .

ما در ادامه دفترچه رشته های دکتری دانشگاه آزاد را به صورت قالب پی دی اف برای شما عزیزان قرار دادیم تا با لیست رشته های دکتری دانشگاه آزاد به صورت کامل آشنا شده و با توجه به  لیست رشته محل های دکتری بتوانید بهترین انتخاب و رشته را داشته باشید. همچنین شما عزیزان جهت انتخاب رشته های دکتری دانشگاه آزاد می توانید از مشاورین خبره ایران تحصیل کمک گرفته و با ریسک کمتری انتخاب رشته کرده و قبولی خود را تضمین نمایید. کافی است با شماره 9099075307 تماس گرفته و درخواست مشاوره دهید تا بهترین انتخاب رشته را داشته باشید.

 

📎  لیست رشته محل های دکتری دانشگاه آزاد دانلود دفترچه 

 

همچنین برخی از رشته های دکتری دانشگاه آزاد به شرح زیر می باشد:

لیست رشته های دکترای دانشگاه آزاد اسلامی
اقتصاد شهری و منطقه ای اقتصاد سلامت
زبان و ادبیات فارسی زبان و ادبیات عربی
توسعه اقتصادی اقتصاد سنجی
اقتصاد بخش عمومی روانشناسی سلامت
اقتصاد ایران روان شناسی بالینی
حقوق خصوصی علوم سیاسی مسائل ایران
حقوق بین الملل عمومی حقوق جزا و جرم شناسی
روابط بین الملل علم اطلاعات و دانش شناسی
بازیابی اطلاعات و دانش علوم سیاسی-اندیشه های سیاسی
مدیریت صنعتی-مدیریت سیستم ها مدیریت صنعتی-تولید و عملیات
کارآفرینی-مدیریت رسانه حسابداری
علوم زمین-رسوب شناسی باستان شناسی-دوران اسلامی
باستان شناسی-دوران تاریخی شیمی
جغرافیا سنجش از دور
اقتصاد نفت وگاز جغرافیا روستایی
علوم اقتصاد ایران علوم اقتصاد بین الملل
مدیریت ورزش علوم اقتصادپولی
تاریخ قبل از اسلام تاریخ بعد از اسلام

و برخی از لیست رشته های دکتری دانشگاه آزاد بین المللی کیش به شرح زیر است:

عنوان رشته

عنوان رشته عنوان رشته
 

علوم اقتصادي – اقتصاد اسلامي

مديريت فناوري اطلاعات – کسب و کار هوشمند علوم اقتصادي – اقتصاد سنجي
مهندسي برق – مخابرات  

جامعه شناسي – جامعه شناسي اقتصادي و توسعه

 

علوم اقتصادي – توسعه اقتصادي
مهندسي پزشکي – بيوالکتريک  

مالي – مهندسي مالي

 

جامعه شناسي – جامعه شناسي فرهنگي
 

مهندسي صنايع – بهينه سازي سيستم ها

علوم و مهندسي صنايع غذايي – صنايع غذايي روان شناسي
مهندسي برق – الکترونيک علوم و مهندسي صنايع غذايي – فناوري مواد غذايي روان شناسي باليني
علوم و مهندسي محيط زيست روان شناسي تربيتي مهندسي برق – قدرت
روان شناسي سلامت مهندسي برق – کنترل مالي – مالي بين المللي
مهندسي پزشکي – بيومکانيک جامعه شناسي – جامعه شناسي گروه هاي اجتماعي  

مهندسي پزشکي – بيومتريال

 

مديريت بازرگاني – مديريت بازاريابي

 

حسابداري حقوق بين الملل عمومي
مهندسي مکانيک – طراحي کاربردي جمعيت شناسي مهندسي هسته اي – پرتو پزشکي
مديريت دولتي تصميم گيري و خط مشي گذاري عمومي حقوق خصوصي مهندسي مکانيک – تبديل انرژي
مهندسي مکانيک – ديناميک، کنترل و ارتعاشات مديريت دولتي – رفتارسازماني حقوق عمومي

 

 

📍 برای اطلاع از گرایش های دکتری روانشناسی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

بنر کال تو اکشن

بهترین رشته های ارائه شده در مقطع دکترای دانشگاه آزاد 

سوالی که به طور متداول شما داوطلبان و متقاضیان به صورت تکرار مطرح می کنید این است که بهترین رشته های ارائه شده برای دکترای دانشگاه آزاد کدامند؟

در ارتباط با بهترین رشته های دکترای دانشگاه آزاد باید بگوییم که بهترین رشته ها بستگی به علاقه هر فرد و همچنین توانایی آن دارد. که داوطلب علاقه و توانایی دارد در کدام یک از رشته های دکترای دانشگاه آزاد ادامه تحصیل کنند. اما پیشنهاد ما به شما این است که در انتخاب رشته ابتدا به بازار کار و آینده آن توجه فرمایید. همچنین علاقه شما به رشته مورد نظر می تواند کار و آینده شما را نیز تامین نماید. برای مشاوره انتخاب رشته متناسب با شما می توانید روی کارشناسان ایران تحصیل حساب کنید و بهترین رشته را با توجه به خصوصیات خودتان و با توجه به آینده شغلی انتخاب نمایید.

 

 

📍 برای دریافت بهترین و حرفه ای مشاوره انتخاب رشته دکتری بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

بهترین رشته های ارائه شده در مقطع دکترای دانشگاه آزاد 

ظرفیت رشته های ارائه شده در دوره دکترای دانشگاه آزاد

یکی دیگر از موارد بسیار مهم و اساسی در خصوص انتخاب رشته های دکترای دانشگاه آزاد که متقاضیان باید بسیار دقت کنند ظرفیت پذیرش در رشته ها می باشد. بنابراین بدون اطلاع از ظرفیت رشته های دکترای دانشگاه آزاد نمی توان اقدام به انتخاب رشته کرد. در این رابطه می توان گفت که به دلیل اینکه ظرفیت رشته های دکترای دانشگاه آزاد پایین می باشند.  باید دقت بسیار زیادی داشته باشید. با این مواردی که الان ذکر شد داوطلبان در صورتی که مطالعه بالا و اطلاعات زیاد و کامل در خصوص موارد مطرح شده در آزمون نداشته باشند نمی توانند در این آزمون قبول شوند. در صورتی که مطالعه بالا نداشته باشید باید قید ادامه تحصیل و دکترا را بزنید.

داوطلبان باید دقت داشته باشند که با داشتن برنامه ریزی جامع و کامل و کمک گرفتن از مشاوران خبره تحصیلی و استفاده از بهترین روش های تحصیلی و شرکت در کلاس های مربوطه و مطالعه و یادگیری دقیق  می توانند در آزمون دکترای دانشگاه آزاد قبول شوند و در خصوص انتخاب رشته های دکترای دانشگاه آزاد اقدام کنند.

 

دانشگاه های پذیرنده رشته های دکترای دانشگاه آزاد

کسب اطلاعات در خصوص دانشگاه های آزاد پذیرنده مقطع دکترای برای تمامی متقاضیان و داوطلبان ثبت نام کرده و در هنگام انتخاب رشته الزامی و مهم می باشد. شما می توانید لیست دانشگاه های آزاد پذیرنده مقطع دکترای را در ایران تحصیل مشاهده کنید. برخی از مهمترین دانشگاه های آزاد در مقطع دکتری به شرح زیر هستند:

 

لیست دانشگاه های پذیرنده رشته های دکترای دانشگاه آزاد
دانشگاه آزاد واحد نجف آباد دانشگاه آزاد واحد کرج
دانشگاه آزاد واحد قزوین دانشگاه آزاد واحد یزد
دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد واحد قائم شهر
دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد واحد سنندج
دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر دانشگاه آزاد واحد زنجان
دانشگاه آزاد واحد ایلام دانشگاه آزاد واحد زاهدان
دانشگاه آزاد واحد کاشان دانشگاه آزاد واحد خمین
دانشگاه آزاد واحد قزوین دانشگاه آزاد واحد بندرعباس
دانشگاه آزاد شاهرود دانشگاه آزاد واحد اهر
دانشگاه آزاد واحد ساری دانشگاه آزاد واحد محلات
دانشگاه آزاد واحد سیرجان دانشگاه آزاد واحد شیراز
دانشگاه آزاد واحد ورامین دانشگاه آزاد واحد مشهد
دانشگاه آزاد واحد شهرکرد دانشگاه آزاد واحد شهرضا
دانشگاه آزاد واحد دامغان دانشگاه آزاد واحد علوم دارویی
دانشگاه آزاد واحد قم دانشگاه آزاد واحد اهواز

 

 

 

📍 برای اطلاع از زمان مصاحبه دکتری وارد لینک مربوطه شوید.

 

مشاوره رشته های دکتری دانشگاه آزاد 1403

در سال های جدید  نحوه برگزاری و ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد متفاوت شده و تمامی داوطلبین مقطع دکتری چه در دانشگاه سراسری و چه برای آزاد، باید در یک آزمون شرکت نمایند و این دو آزمون با هم ادغام شده است و همگی زیر نظر سازمان سنجش برگزار خواهد شد.

اگر قصد انتخاب رشته های دکتری دانشگاه آزاد را دارید، ابتدا باید در کنکور سراسری شرکت کرده و پس از قبولی در نتایج اولیه این آزمون به سامانه دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org  مراجعه کرده  و انتخاب رشته خود را انجام دهید.

توجه فرمایید انتخاب رشته در دانشگاه آزاد به صورت همزمان با دانشگاه سراسری مشکلی ایجاد نمی کند و داوطلب می تواند به صورت همزمان در هر دو دانشگاه انتخاب رشته نماید.

در صورت پذیرفته شدن در هر دو دانشگاه، داوطلب تنها می تواند یک رشته را انتخاب کرده و به تحصیل بپردازد و تحصیل همزمان در دو دانشگاه امکان پذیر نمی باشد.

یکی دیگر از راه های قبولی در دانشگاه های آزاد در مقطع دکتری و  انتخاب رشته های دکتری دانشگاه آزاد، استفاده از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد است که افراد در صورت داشتن شرایط و پذیرفته شدن می توانند رشته های دکتری دانشگاه آزاد را انتخاب و به تحصیل بپردازند.

 

برای انتخاب رشته های دکتری دانشگاه آزاد به صورت کنکور و بدون کنکور بهتر است از مشاورین خبره در این مسیر کمک گرفته تا بتونید بهترین رشته را انتخاب کرده و آینده شغلی و اجتماعی خود را تضمین نمایید. پیشنهاد ما به شما مشاوریت متخصص ایران تحصیل با سابقه درخشان در این زمینه می باشد. برای مشاوره کافی است با شماره 9099075307 تماس گرفته و درخواست و پرسش های خود را مطرح نمایید.

مشاوره رشته های دکتری

اخبار پیرامون رشته های دکتری دانشگاه آزاد

🔊 نتایج اولیه کنکور دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد

کارنامه نتایج اولیه آزمون دوره دکتری «Ph.D» امروز یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل مشاهده است و داوطلبان با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین شماره شناسنامه و سال تولد به کارنامه نتایج اولیه آزمون خود دسترسی خواهند داشت.

🔊 دفترچه انتخاب رشته‌ آزمون دکتری منتشر شد

داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند باید از سه‌شنبه مورخ 29 فروردین تا روز شنبه دوم اردیبهشت ماه، نسبت به ثبت کدرشته‌ محل‌های انتخابی خود (تا حداکثر 50 کدرشته محل) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اقدام کنند.

خلاصه مطلب

اگر جز افرادی هستید که قصد شرکت در آزمون دکتری دانشگاه آزاد را دارید و می خواهید از رشته های دکتری دانشگاه آزاد با خبر شوید، پیشنهاد میکنیم این مقاله را مطالعه نمایید تا با تمامی رشته های و اطلاعیه های جدید این دانشگاه با خبر شوید. همچنین جهت اطلاع بیشتر و در صورت نیاز به مشاوره با متخصصین ایران تحصیل با شماره 9099075307 در ارتباط باشید.

 

📥 برای دریافت و مطالعه پی دی اف مقاله رشته های دکتری دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک نمایید. 📥

 

4.3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای انتخاب رشته های دکتری دانشگاه آزاد باید چه سامانه ای مراجعه کرد؟

برای انتخاب رشته های دکتری دانشگاه آزاد باید به سامانه azmoon.org مراجعه بفرمایید.

امکان انتخاب چند کدرشته امتحانی از لیست رشته های مندرج در دفترچه انتخاب رشته دکتری برای داوطلبان وجود دارد؟

داوطلبان می توانند حداکثر 50 کدرشته محل را متناسب با رشته امتحانی خود انتخاب نمایند که جزئیات بیشتر در این خصوص، در متن مقاله بیان گردیده است.

رشته های دکتری دانشگاه آزاد در چه گروه هایی ارائه می شوند؟

رشته های دکتری دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف علوم پایه، فنی مهندسی، علوم انسانی و غیره ارائه می شوند.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «رشته های دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ + لیست رشته محل های دکتری»

  1. Avatar photo مجید عیلیپور. گفت:

    سلام رشته های دکتری دانشگاه آزاد را اگر همزمان با سراسری انتخاب کنم می تونم هر کدام را بخواهم شرکت کنم و مانعی وجود ندارد؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام بله

  2. Avatar photo سعیدی. گفت:

    سلام وقت بخیر رشته های دکتری دانشگاه آزاد با رشته های سراسری یکی هستند و تفاوتی ندارند؟؟

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر .
      خیر دفترچه های انتخاب رشته جدا هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • اعلام نتایج آزمون دکتری 1403 + مشاهده نتیجه | sanjesh.org

    اعلام نتایج آزمون دکتری مدتی بعد از برگزاری آزمون انجام می شود و این نتایج بر روی سایت سنجش قابل مشاهده هستند. در نتیجه متقاضیان می‌ توانند پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش از اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری،...
  • دکتری بدون آزمون

    دکتری بدون آزمون 1403 + زمان، شرایط و مراحل پذیرش

    پذیرش دکتری بدون آزمون 1403 یا همان دکتری استعداد درخشان اصلی ترین گزینه برای تحصیل در مقطع (phd) برای افرادی است که قصد شرکت در آزمون برای این مقطع را ندارند، اما مسئله حائز اهمیت این است که امکان پذیرش...
  • ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

    ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1403 + زمان و شرایط جدید

    وزارتخانه بهداشت با برگزاری سالانه آزمون دکتری در رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی به داوطلبان علاوه بر فرصت تحصیل در دانشگاه های دولتی، بلکه فرصت تحصیل در سایر دانشگاه های شهریه پرداز مانند دانشگاه...
  • زمان برگزاری آزمون دکتری

    زمان برگزاری آزمون دکتری 1403 + تقویم زمان بندی

    زمان برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۳ از سوی سازمان سنجش اعلام شد. داوطلبان برای حضور در این آزمون باید ابتدا هزینه ثبت نام را در سامانه سنجش بپردازند و پس از آن مراحل اسم نویسی خود را تکمیل کنند. افرادی که...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)