ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳

رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

لیست رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ خدمت داوطلبان و متقاضیان ورود و ادامه تحصیل در این رشته های دانشگاهی اعلام شد. کلیه افراد می توانند بعد از اطلاع از شرایط ثبت نام در لیست رشته های تکمیل ظرفیت پیام نور اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهند.

البته در این میان هر داوطلب باید بداند که نحوه ثبت نام در رشته های تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور به چه صورت است و چه مراحل و فرآیندهایی را بابد برای ثبت نام در رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور باید طی کرد. در این نوشته با موضوع رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور در خدمت شما عزیزان هستیم و می خواهیم در رابطه با زمان، نحوه و حتی شرایط ثبت نام در این قبیل از رشته ها با شما صحبتی داشته باشیم.

البته به جز بحث در رابطه با رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور در دوره کارشناسی بهتر است به این موضوع هم بپردازیم که آیا رشته های تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور هم ارائه می شوند یا نه خبری از برگزاری دوره تکمیل ظرفیت برای رشته های ارشد دانشگاه پیام نور نیست.

چه زمانی می توان برای ثبت نام در رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور اقدام کرد؟

دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از دانشگاه های نیمه دولتی از زیر مجموعه دانشگاه های سراسری هر ساله اقدام به جذب تعداد زیادی از داوطلبان برای ادامه تحصیل در رشته های متنوع به صورت غیرحضوری می کند.

در این بین شماری از داوطلبان مایل به ثبت نام در اولین دوره از جذب دانشجو یعنی مهر ماه هستند و در نتیجه برای ثبت نام در یکی از دوره های با آزمون و یا بدون آزمون اقدام می کنند.

عده ای دیگر به دنبال شروع دوران تحصیل خود در دانشگاه پیام نور از بهمن ماه هستند و بنا به دلایلی تمایل چندانی به شروع دوران دانشگاه خود از مهر ماه ندارند.

این قبیل از افراد به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با ثبت نام در رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور هستند و از طرق مختلف سعی در اطلاع از زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام در لیست رشته های تکمیل ظرفیت پیام نور را دارند.

توجه کنید که چه در دوره با آزمون دانشگاه پیام نو شرکت کرده اید چه نه در هر صورت می توانید برای ثبت نام در رشته های تکمیل ظرفیت پیام نور اقدام کنید و از این طریق به دانشگاه پیام نور راه پیدا کنید.

اگر مایل به اطلاع از زمان ثبت نام رشته های پیام نور در سال جاری هستید باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که زمان ثبت نام در رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور برای داوطلبان هنوز مشخص نیست و باید منتظر اعلام سازمان سنجش در این رابطه بمانیم.

برای اطلاع از زمان ثبت نام در لیست رشته های تکمیل ظرفیت پیام نور در سال تحصیلی جاری می توانید از کمک تیم مشاوره ایران تحصیل استفاده کنید.

افرادی که اطلاعاتی موثق و به روزی را در رابطه با زمان ثبت نام در لیست رشته های تکمیل ظرفیت پیام نور قرار می دهند.

برای اطلاع از مندرجات دفترچه ثبت نام دانشگاه پیام نور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 شرایط ثبت نام در رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور

توجه داشته باشید که ثبت نام در لیست رشته های تکمیل ظرفیت پیام نور تحت شرایطی برای هر یک از افراد و متقاضیان صورت می گیرد.

شرایطی که در صورت عدم اطلاع و بی توجهی به آن ها ممکن است مشکلاتی در زمان ثبت نام در لیست رشته های تکمیل ظرفیت پیام نور برایتان به وجود بیاید.

در واقع، در صورتی که هر فرد داوطلب شرایط ثبت نام در رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور را نداشته باشد امکان ثبت نام در این رشته ها برای وی وجود ندارد.

شرایط ثبت نام در رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور در دو گروه شرایط اختصاصی و همین طور عمومی تقسیم بندی می شود.

آیا می دانید چه شرایط و ضوابطی برای ثبت نام در رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور در نظر گرفته شده است؟

در صورت عدم اطلاع از شرایط تعیین شده برای ثبت نام در لیست رشته های تکمیل ظرفیت پیام نور می توانید از کمک مشاوری با تجربه در این رابطه بهره بگیرید.

برای آشنایی با کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور کلیک کنید.

چگونه می توان برای ثبت نام در لیست رشته های تکمیل ظرفیت پیام نور اقدام کرد؟

حتماً به خاطر دارید که در قسمت های بالاتر خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه عرض کردیم که چه در دوره با‌ آزمون جذب دانشجو در دانشگاه پیام نور شرکت کرده باشید چه نه امکان ثبت نام در طرح تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور را دارید.

پس ملاحظه می فرمایید که هیچ محدودیتی از این جهت برای ثبت نام در دوره تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور ندارید.

در این بخش، سعی در صحبت در رابطه با این موضوع را برای شما داریم که چگونه و از چه طریق می توان برای ثبت نام در لیست رشته های تکمیل ظرفیت پیام نور اقدام کرد؟

در جواب به این سوال باید عرض کنیم که ثبت نام در رشته های تکمیل ظرفیت پیام نور درست برعکس دوره مهر ماه به هیچ وجه به صورت اینترنتی و آنلاین انجام نمی شود.

بلکه هر ساله شاهد ثبت نام در لیست رشته های تکمیل ظرفیت پیام نور به صورت حضوری برای افراد و داوطلبان هستیم.

به این شکل که برای ثبت نام در رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور باید کفش و کلاه کنید و به دانشگاه مورد نظر خود برای ثبت نام و پذیرش بروید.

البته دست خالی به دانشگاه نروید و تمامی مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را هم همراه خود ببرید.

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی کامل در رابطه با نحوه ثبت نام در رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور هستید می توانید در این رابطه با مشاوری حرفه ای و مطلع در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از جدیدترین رشته های ارائه شده در دانشگاه پیام نور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

در مورد لیست رشته های تکمیل ظرفیت پیام نور چه می دانید؟

دقت داشته باشید که اطلاع از لیست رشته های تکمیل ظرفیت پیام نور قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام در این دوره کاملاً ضروری و مهم است.

در صورت شما الزاماً باید از لیست رشته هایی که در دوره تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور دانشجو جذب می کنند اطلاعاتی را بدست آورید تا در زمان انتخاب رشته عملکرد بهتر و دقیق تری داشته باشید.

دوستان عزیز رشته های تکمیل ظرفیت پیام نور در انواع گروه های آزمایشی مانند انسانی، تجربی و ریاضی فیزیک خدمت داوطلبان و متقاضیان ارائه می شود.

در صورتی که می خواهید اطلاعاتی را در رابطه با لیست رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور بدست آورید می توانید با مشاورانی آگاه در این زمینه مشورت بفرمایید.

رشته های تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور

برای تحصیل در رشته های ارائه شده در تکمیل ظرفیت چه مقدار شهریه باید بپردازم؟

بحث شهریه همواره از مهم ترین مواردی است که ذهن افراد مایل به ورود به دانشگاه های غیر دولتی را به خود مشغول می کند.

در واقع، این موضوع از معیارهای اصلی هر فرد برای شروع تحصیل در این قبیل از دانشگاه هاست.

مسئله شهریه پرداختی برای هر ترم تحصیل در دانشگاه شامل حال دوره تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور نیز می شود.

در حقیقت، شما دوست عزیز داوطلب الزاماً باید از مبلغ پرداختی برای ادامه تحصیل در رشته های معرفی شده در دوره تکمیل ظرفیت مطلع شوید.

باید عرض کنیم که شهریه ای که شما برای هر ترم تحصیل در دانشگاه پیام نور پرداخت می کنید در دو دسته شهریه متغیر و شهریه ثابت قرار می گیرند.

خبر خوش این که شهریه دانشگاه پیام نور در قیاس با دانشگاه هایی همچون دانشگاه آزاد اسلامی بسیار کمتر و مقرون به صرفه تر است.

موضوع مهم و قابل ذکر دیگر این که شما دوست عزیز دانشجوی دانشگاه پیام نور هیچ اجباری برای پرداخت کل مبلغ شهریه خود در همان زمان انتخاب واحد ندارید.

در واقع، در زمان انتخاب واحدهای درسی می توانید تنها شهریه ثابت را بپردازید و مابقی مبلغ شهریه یعنی شهریه متغیر را در زمان امتحانات پرداخت کنید.

فقط توجه داشته باشید که در صورت عدم پرداخت شهریه در زمان برگزاری امتحانات امکان دریافت کارت ورود به جلسه برای شما دوست عزیز دانشجو وجود ندارد.

دقت کنید که بدون داشتن کارت ورود به جلسه آزمون نمی توانید در امتحانات پایان ترم شرکت کنید. از این رو الزامآً در زمان برگزاری امتحانات باید شهریه متغیر خود را نیز به حساب دانشگاه پیام نور واریز کنید.

موضوع بسیار مهم دیگر که ذکر آن خالی از لطف نیست این است که در مبلغ شهریه دانشگاه پیام نور به هیچ وجه ثابت نیست و هر ساله تغییر پیدا می کند.

به این صورت که سالیانه مبلغی به شهریه اضافه می شود و این امر اجتناب ناپذیر است.

انتخاب رشته در دوره تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور تحت شرایطی برای افراد و به صورت بدون آزمون برای هر فرد متقاضی صورت می گیرد

کدام دانشگاه های پیام نور پذیرنده دوره تکمیل ظرفیت هستند؟

احتمالاً این سؤال مهم در ذهن شما دوستان عزیز ایجاد شده است که کدام یک از دانشگاه های پیام نور ایران پذیرنده دانشجو در دوره تکمیل ظرفیت هستند؟

در پاسخ باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که تمامی دانشگاه های پیام نور در دوره بهمن ماه درخواست جذب دانشجو از میان واجدین شرایط را دارند.

برای کسب اطلاعاتی دقیق تر و بهتر در این رابطه از کمک مشاوری خبره و آگاه در این زمینه بهره بگیرید.

ثبت نام در دوره تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور به تهیه مدارکی هم نیاز دارد؟

شاید این سؤال مهم به ذهن شما هم رسیده باشد که آیا برای ثبت نام در دوره تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور به مدارکی نیاز دارم؟

در این صورت چه مدارکی برای ثبت نام در این دوره از جذب دانشجو در دانشگاه پیام نور لازم است؟

آیا این مدارک شامل مدارک تحصیلی و البته شخصی برای ثبت نام فرد در رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور می شود؟

اگر به دنبال شناخت مدارک مورد نیاز و مهم برای انجام ثبت نام در طرح تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور هستید می توانید از کمک مشاوری باتجربه و مطلع در این رابطه استفاده کنید.

مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل در این زمینه در خدمت شما هستند و اطلاعاتی موثق را در رابطه با مدارک لازم برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور خدمت شما ارائه می دهند.

آیا ثبت نام در رشته های تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور انجام می گیرد یا خیر؟

ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور می تواند فرصتی عالی برای هر فرد داوطلب ورود به مقطع ارشد دانشگاه پیام نور باشد.

با توجه به این که فرد مؤفق به قبولی در رشته های پیام نور در دور اول پذیرش نشده است حال وی می تواند شانس خود را در رشته های تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور امتحان کنند.

اما در این جا این سؤال مهم مطرح می شود که آیا در سال جاری امکان ثبت نام در رشته های تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور برای داوطلبان و متقاضیان وجود دارد یا خیر؟

در پاسخ باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که از چند سال قبل تاکنون دوره تکمیل ظرفیت برای رشته های ارشد پیام نور در دوره با آزمون برگزار نمی شود.

در واقع، رأی سازمان سنجش بر لغو این دوره یعنی تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور و عدم ثبت نام داوطلبان در رشته های تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور قرار گرفته است.

اما در رابطه با سال جاری فعلاً نمی توانیم نظری بدهیم و همچنان باید منتظر اطلاعیه منتشر شده در این رابطه باشیم تا ببینیم آیا دوره تکمیل ظرفیت برای رشته های ارشد دانشگاه پیام نور برگزار می شود یا خیر.

 

3/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چه زمانی می توان برای ثبت نام در رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور اقدام کرد؟ 

ثبت نام در لیست رشته های تکمیل ظرفیت پیام نور در سال جاری در مرداد ماه انجام می شود. برای اطلاع از زمان دقیق با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

آیا امکان ثبت نام در طرح تکمیل ظرفیت ارشد پیام نور برای داوطلبان و متقاضیان وجود دارد؟

در حال حاضر امکان ثبت نام در تکمیل ظرفیت دوره ارشد پیام نور برای افراد متقاضی فراهم نیست.

نحوه ثبت نام در رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور به چه صورت است؟ 

ثبت نام در رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور به صورت حضوری انجام می گیرد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته‌های بدون کنکور پیام نور

    رشته‌های بدون کنکور پیام نور 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    لیست رشته های جدید پیام نور بدون کنکور 1403 اعلام شد. دانشگاه پیام نور مثل دیگر دانشگاه‌های سراسری و آزاد کشور به صورت بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی، رشته‌های متعددی را ارائه داده است. داوطلبانی که قصد تحصیل در...
  • ثبت نام مهمانی دانشگاه پیام نور

    ثبت درخواست مهمانی پیام نور 1403 + زمان و شرایط

     شرایط ثبت نام مهمانی دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ اعلام شد. کلیه افراد متقاضی اخذ مهمانی در دانشگاه‌های دیگر الزاما باید از این شرایط مطلع باشند و سپس جهت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه پیام نور اقدام نمایند. البته دانشجویان...
  • شرایط انصراف از دانشگاه پیام نور

    شرایط انصراف از دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ + هزینه و مراحل

    شرایط انصراف از دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ مشخص شد. آن دسته از دانشجویانی که به هر دلیلی مایل به ترک تحصیل در این دانشگاه هستند، می‌توانند با ارائه فرم و مدارک انصراف از دانشگاه پیام نور برای این امر اقدام...
  • ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه پیام نور

    زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ اعلام شد. دانشجویانی که به هردلیلی علاقه مند به تغییر واحد دانشگاهی خود هستند، می توانند با ورود به سامانه نقل و انتقالات پیام نور درخواست خود را ثبت کرده...
تماس با مشاور