ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته مهمانداری بدون کنکور

رشته مهمانداری بدون کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رشته مهمانداری، یکی از رشته هایی است که طرفداران زیادی دارد و افراد می توانند هم از طریق شرکت در کنکور و هم بدون شرکت در کنکور، در این رشته درس بخوانند. این افراد می توانند در دانشگاه های مختلف اعم از دانشگاه آزاد، دانشگاه سراسری، دانشگاه علمی کاربردی و غیره در رشته مهمانداری بدون کنکور، ثبت نام نمایند. اما آن ها برای ثبت نام مهمانداری بدون کنکور، باید شرایطی را داشته باشند. در واقع، عدم وجود هر یک از شرایط، سبب می شود تا آن ها نتوانند در رشته مهمانداری هواپیما بدون کنکور ثبت نام نمایند. 

اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید در رشته مهمانداری بدون کنکور ثبت نام کنید، باید تمامی شرایط را دارا باشید. برای آشنایی با تمامی این شرایط، می توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه مقاله هر آن چه که شما عزیزان باید در رابطه با رشته مهمانداری هواپیما بدون کنکور بدانید را برایتان به طور کامل و مفصل بیان خواهیم کرد. 

رشته مهمانداری بدون کنکور

معرفی رشته مهمانداری بدون کنکور 

یکی از جذابیت های رشته مهمانداری هواپیما این است که ظاهر شیک و مناسبی دارند و نحوه پوشش، نوع کار و… آن ها می تواند باعث جذب افراد مختلف به این رشته شود. برای این شغل شما باید فرد اجتماعی و برونگرایی باشید تا بتوانید با مسافران ارتباط خوبی برقرار کنید. همچنین، شما عزیزان باید قدرت تاثیر گذاری بر روی افراد مختلف را داشته باشید. این ها خارج از دروس و آموزش هایی که شما در این رشته خواهید دید. برای هر شغلی و هر رشته ای لازم است، بنابراین بهتر است هر فرد توانایی و مهارت آن رشته را داشته باشد تا در آن درس بخواند. بنابراین علاقه مندی به پرواز و سفر هم به نوبه خود، یکی از موارد خیلی مهم در این زمینه است. بعد از اینکه شما در رشته مهمانداری هواپیما بدون کنکور پذیرفته شدید و موفق به استخدام در هر کدام از شرکت های هواپیمایی شدید، سه نوع شیفت کاری خواهید داشت.

 

معرفی رشته مهمانداری بدون کنکور

معرفی رشته مهمانداری بدون کنکور

 

جهت اطلاع از شرایط پذیرش در رشته مهمانداری هواپیما روی لینک آبی کلیک کنید.

 

یکی از حالت های شغل شما حالت off هست که در این صورت شما تعطیل هستید و نیازی نیست که سرکار بروید. حالت دوم stand by است که در این حالت شما نه تعطیل هستید و نه سرکار هستید و باید آماده باشید تا اگر یکی از همکاران شما به هر دلیل نتواند به محل کار بیاید، شما باید به جای آن در پرواز شرکت کنید. در حالت سوم هم شما سرکار هستید و مشغول به کار خواهید بود. از نظر حقوق و مزایای کاری هم، شما از مزایا و حقوق خوبی برخوردار خواهید بود. مشروط به اینکه از امتیاز بالاتری برخوردار باشید؛ به عنوان مثال: هرچه رتبه شما بالاتر رود، حقوقتان نیز افزایش خواهد یافت. نحوه برخورد شما با مسافران، مهم ترین موضوع در این شغل است و اینکه شما باید تسلط نسبی بر زبان انگلیسی داشته باشید. این نکته مهم را در نظر داشته باشید که ساعت های کاری یک مهماندار نامنظم است. برای آشنایی بیشتر با حقوق مهماندار، می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید. 

 

برای آشنایی با حقوق مهماندار هواپیما بر روی لینک زیر کلیک کنید. 

 

شرایط پذیرش بدون کنکور رشته مهمانداری

همان طور که در ابتدا مقاله بیان شد، شما برای این که بتوانید در رشته مهمانداری بدون کنکور، ثبت نام کنید باید شرایط مهمانداری هواپیما را دارا باشید که برخی از مهم ترین این شرایط، شامل موارد زیر می باشند: 

  • از جمله شرایط ثبت نام رشته مهمانداری هواپیما بدون کنکور برای داوطلبان مختلف، برخورداری از شرایط سنی است. حداقل سن در نظر گرفته شده برای ثبت نام داوطلبان، 18 سال و حداکثر سن آن نیز ۲۵ سال می باشد.
  • از نظر جسمانی نیز، داوطلبان باید مورد تائید شرکت هواپیمایی باشند. در واقع، سلامت جسمانی افراد باید با پزشک شرکت هواپیمایی به تائید برسد.
  • برای ثبت نام مهمانداری بدون کنکور باید حداقل قد 160 سانتی متر و BMI بین ۱۹ تا ۳۴ داشته باشید.
  • داشتن سلامت کامل جسمی اعم از بینایی، شنوایی و غیره در سلامت کامل باشید. هم چنین سابقه هیچ گونه بیماری نداشته باشید.
  • دارای چهره و ظاهری آراسته باشید.
  • حداقل معدل لازم برای داوطلبان دیپلم نظری ۱۱، دیپلم فنی و حرفه ای ۱۳ و برای دیپلم کاردانش ۱۴ است.
  • امکان ثبت نام مهمانداری بدون کنکور برای داوطلبان زن و مرد وجود دارد.
  • کلیه فارغ التحصیلان و دارندگان مدرک دیپلم رشته های ریاضی، تجربی، انسانی و رشته مهمانداری هنرستان؛ امکان ثبت نام رشته مهمانداری هواپیما دانشگاه آزاد را خواهند داشت.
  • امکان ثبت نام برای علاقه مندان این رشته هم در دانشگاه علمی کاربردی و هم در دانشگاه آزاد ممکن می باشد.
  • علاقه مندانی که مایل به گذراندن سریعتر این دوره می باشند و همچنین مایل به تحصیل در این رشته هستند، می توانند در دوره های آزاد این رشته نیز ثبت نام کنند حدودا 6 ماه دوره های آزاد به طول می انجامد.

لازم به ذکر است که هزینه های مربوط به دوره های آزاد شرکت های هواپیمایی مختلف، به طور میانگین 2 میلیون بیشتر از تحصیل در دانشگاه های مختلف می باشد. در رابطه با نحوه استخدام اینکه کدام یک از این موسسات شرایط بهتری برای استخدام خواهند داشت را می توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل مطرح نمایید.

 

آشنایی با رشته مهمانداری بدون کنکور

 

برای مهماندار شدن چه رشته ای بخوانیم؟

در حال حاضر کلیه کسانی که دارای مدرک دیپلم در رشته های ریاضی، تجربی، انسانی، هنرستان (مهمانداری) و مدرک کاردانی مهمانداری  هستند می توانند اقدام به ثبت نام مهمانداری بدون کنکور کنند. این رشته تا مقطع فوق دیپلم در دانشگاه ها ارائه می شود. بنابراین شما با گذراندن دوره کوتاه تحصیلی می توانید مدرک مهمان داری خود را دریافت کنید. برای فارغ التحصیل شدن باید علاوه بر دروس ارائه شده در این رشته با کمک های اولیه، مدیریت بحران و دستور العمل های موقع اضطراری آشنایی داشته باشید.

البته باید بدانید که شما قبل از تحصیل در رشته مهمانداری بدون کنکور دقت کنید که شرایط استخدام در این شغل را داشته باشید. زیرا شرایط فیزیکی، جسمی و غیره برای استخدامی در شغل مهمانداری هواپیما ضروری است. بنابراین شما قبل از استخدام شدن در شرکت های هواپیمایی ایران باید آزمایش هایی مانند آزمایش خون و ادرار، نوار قلب، نوار مغز، عکس از قفسه سینه، چشم پزشکی و سنجش شنوایی بدهید و مورد تایید پزشک شرکت هواپیمایی مد نظر خود باشید.

 

برای مهماندار شدن چه رشته ای بخوانیم؟

برای مهماندار شدن چه رشته ای بخوانیم؟

 

هزینه ثبت نام مهمانداری بدون کنکور

شما برای تحصیل در رشته مهمانداری هواپیما بدون کنکور می توانید در دانشگاه های موجود در سطح کشور و موسسات آموزش آزاد ثبت نام کنید. هزینه ثبت نام رشته مهمانداری هواپیما بدون کنکور در دانشگاه ها و موسسات آموزشی با توجه به امکانات و تعداد دروسی که به داوطلبان ارائه می دهند، متفاوت است. اما با این وجود هزینه تحصیل در موسسات آموزش آزاد بیشتر از دانشگاه ها خواهند بود. لذا بهتر است شما قبل از انتخاب دانشگاه یا موسسه آموزشی خود در مورد هزینه  و شهریه ثبت نام مهمانداری بدون کنکور صحبت کنید تا با اطلاعات کافی در این رشته درس بخوانید. کارشناسان ایران تحصیل می توانند در مورد  هزینه ثبت نام رشته مهمانداری هواپیما بدون کنکور ۱۴۰۳ به شما کمک کنند. برای این کار تنها کافی است با آن ها تماس بگیرید.

 

دروس مهمانداری هواپیما بدون آزمون 

اگر شما قصد ثبت نام مهمانداری بدون کنکور را دارید، به یاد داشته باشید که باید دروسی را مجزا با سایر افراد مطالعه نمایید. برخی از مهم ترین دروس رشته مهمانداری هواپیما بدون کنکور، شامل موارد زیر می باشند: 

 

آشنایی با سیستم های ارتباطی داخل هواپیما
آشنایی با مقررات حمل کالای خطرناک
اخلاق حرفه ای
ارائه خدمات ویژه به مسافر
اصول سرپرستی
ایمنی و بهداشت محیط کار
تئوری پرواز و آشنایی با کابین
روش های تخلیه سریع و استفاده از سیستم های روشنایی اضطراری
روش های مقابله با دود و آتش در هواپیما
روش های مقابله با وضعیت اضطراری
ریاضی پیش دانشگاهی
زبان انگلیسی۱
زبان انگلیسی۲
زبان انگلیسی۳
زبان انگلیسی۴
زبان پیش دانشگاهی
زبان تخصصی
شناخت تجهیزات اضطراری
شناخت فرودگاه
عوامل انسانی و مدیریت پرواز
فیزیولوژی پرواز
کارورزی۱
کارورزی۲
کمک های اولیه
مستند سازی
مقررات هوانوردی
نحوه پذیرایی
وظایف و مسئولیت های مهمانداری
هواشناسی هوانوردی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رشته مهمانداری هواپیما دانشگاه علمی کاربردی روی لینک آبی کلیک کنید.

دروس مهمانداری هواپیما بدون آزمون

دروس مهمانداری هواپیما بدون آزمون

 

زمان ثبت نام مهمانداری بدون کنکور

یکی از سوالات پرتکرار علاقه مندان رشته مهمانداری با سوابق تحصیلی، زمان ثبت نام مهمانداری بدون کنکور است. آن ها می خواهند بدانند که چه زمانی برای ثبت نام مهمانداری بدون کنکور اقدام کنند؟

در رابطه با این سوال می توان بیان کرد که زمان ثبت نام مهمانداری بدون کنکور مانند تمام رشته های بدون کنکور دیگر است. در واقع زمانی که انتخاب رشته بدون آزمون ورودی مهرماه در سایت سنجش شروع شد. شما نیز می توانید با انتخاب کد رشته محل و بر اساس سوابق تحصیلی خود ثبت نام کنید. بر همین اساس مدت زمان ثبت نام مهمانداری بدون کنکور ورودی مهر ماه ۱۴۰۳ تا اوایل مهر ماه همین سال است. برای ثبت نام در رشته مهمانداری بدون کنکور نیمسال دوم نیز می توانید از دی ماه تا اوایل اسفند ماه اقدام کنید.

 

برای آشنایی در مورد رشته مهمانداری هواپیما دانشگاه سراسری روی لینک رنگی کلیک کنید.

 

وظایف مهماندار هواپیما

در صورت پذیرفته شدن در رشته مهمانداری بدون کنکور باید قبل از هر کاری، تمامی اقدامات زیر را به انجام دهید. اقدامات زیر از جمله ملزومات و همچنین وظایف شما خواهد بود که باید به درستی به انجام برسانید. آنچه قبل از پرواز و قبل از سفر یک مهماندار باید به انجام برساند شامل وظایف زیر می باشد:

  • حضور در جلسات مربوط به پرواز با توجه به زمانبندی تعیین شده
  • چک کردن و بررسی نمودن تمامی مواد و وسایل برای اینکه آیا به درستی کار می کنند یا خیر؟
  • خوش آمد گویی به تمامی مسافرانی که در هواپیما حضور می یابند.
  • هدایت و راهنمایی مسافران برای پیدا کردن صندلی های خود
  • آموزش به مسافران و ارائه راهنمایی در رابطه با استفاده از تجهیزات ایمنی به مسافران

 

قبولی در رشته مهمانداری بدون کنکور

 

اقدامات لازم در حین سفر شامل موارد زیر می باشد:

  • اطمینان در رابطه با اینکه مسافران به راحتی در جای خود نشسته اند و در صورتی که درخواستی دارند به خوبی به درخواست آنان رسیدگی شود.
  • پذیرایی از مسافران با نوشیدنی های مختلف
  • توضیحات در رابطه با اطلاعیه های خلبان ها به مسافران
  • اطمینان از اینکه تمامی مسافران به درستی از تجهیزات ایمنی استفاده نموده اند و در شرایط اضطراری می توانند از این امکانات استفاده نمایند.

اقدامات لازم پس از انجام سفر به شرح زیر می باشند: 

  • اطمینان از اینکه تمامی مسافران به درستی از هواپیما خارج شده اند و وسایل شخصی را به همراه دارند.
  • ارائه گزارش پرواز برای هر اتفاق غیر معمول
  • تنظیم گزارش در رابطه با تمامی اقدامات انجام شده در سفر و آماده نمودن نوشیدنی ها و… برای پرواز و سفر بعدی
وظایف مهماندار هواپیما

وظایف مهماندار هواپیما

 

نحوه استخدام در رشته مهمانداری هواپیما بدون کنکور

خوب است بدانید که  نحوه استخدامی رشته مهمانداری هواپیما بدون کنکور در شرکت های هواپیمایی ایران متفاوت است. به طوری که شما برای استخدام شدن در این رشته باید در آزمون ورودی، مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی و دوره‌های آموزشی زبان شرکت کنید و پس از کسب نمره قبولی در دوره های آموزشی ایمنی مانند مدیریت در تخلیه سریع مسافران در شرایط اضطراری، نحوه‌ی استفاده از سرسره و قایق‌های نجات، مبارزه با آتش در طول پرواز و غیره شرکت کنید.

در واقع می توان بیان کرد که برخی از شرکت های هواپیمایی ایران دوره های تحصیل در رشته مهمانداری را بر اساس معیارهای مورد قبول خود ارائه می دهند. لذا شما با ثبت نام مهمانداری بدون کنکور می توانید در این دوره های شرکت کنید و پس از گذراندن این دوره ها در شرکت هواپیمایی استخدام شوید.

 

برای کسب اطلاعات دقیق در مورد رشته خلبانی بدون کنکور کلیک نمایید.

 

در حالت دیگر، می توانید در رشته مهمانداری هواپیما بدون کنکور دانشگاه های کشور ثبت نام کنید و با در دست داشتن مدرک تحصیلی خود در آزمون های ورودی و گزینش این شرکت های هواپیمایی شرکت کنید. بنابراین استخدام شدن در رشته مهمانداری بدون کنکور مراحل سختی دارد که شما باید آن ها را پشت سر بگذارید. هم چنین بعد از آن که در شرکت های هواپیمایی ایران استخدام شدید، دوره های باز آموزی وجود دارند که در آن باید شرکت کنید. در این دوره ها، آموزش های قبلی شما را یادآوری یا بروزرسانی می کنند.

خوب است بدانید که اگر شما مدرک پرستاری یا زبان انگلیسی داشته باشید، شانس زیادی برای استخدام شدن در رشته مهمانداری هواپیما بدون کنکور خواهید داشت. حال اگر نیاز به دریافت شرایط اختصاصی هر کدام از شرکت های هواپیمایی ایران در رشته مهمانداری هواپیما بدون کنکور داشته باشید می توانید از مشاوران ایران تحصیل کمک بگیرید.

 

شرایط استخدام در رشته مهمانداری هواپیما

همان گونه که در بالا بیان کردیم برای استخدام شدن در رشته مهمانداری هواپیما باید شرایط آن را داشته باشید که هر کدام از شرکت های ایرلاین شرایط متفاوتی دارند، اما معمولا این شرکت ها شرایط زیر را برای استخدامی مهمانداری هواپیما خود در نظر گرفته اند:

  • شرایط سنی مهماندار بر اساس اطلاعیه های آن ها  می تواند حداکثر ۲۵ تا ۳۰ سال باشد.
  • دارای قد، وزن و BMI متناسب با معیارهای شرکت ایرلاین باشد. معمولا برای خانم ها ۱۶۵ تا ۱۸۰ سانتی متر و برای آقایان ۱۷۰ تا ۱۹۰ سانتی متر در نظر می گیرند.
  • داوطلب باید ملیت ایرانی داشته باشد.
  • سو پیشینه کیفری نداشته باشد.
  • دارای حداقل مدرک دیپلم باشد.
  • دارای گواهینامه پایان دوره مهماندار هواپیما باشد.
  • باید گواهی عدم اشتغال به تحصیل و کار را ارائه دهد.
  • داوطلبان مرد باید گواهی پایان خدمت سربازی یا معافیت خود را ارائه دهند.
  • داوطلبان زن باید رضایت نامه همسر خود را جهت اشتغال در این شغل ارائه دهند.
  • برای مکالمه و برقراری ارتباط به زبان انگلیسی مسلط باشد. به طوری که سطح زبان آزمون آیلتس ۵/۶ مورد نیاز است.
  • از سلامت روحی و جسمی طبق مسائل پزشکی شرکت ایرلاین برخوردار باشد.
  • تست سلامت بینایی سنجی و شنوایی سنجی، آزمایش های خون و ادرار، نوار قلب، مغز و عکس قفسه سینه خود را ارائه دهد.

چگونه در رشته مهمانداری بدون کنکور تحصیل کنیم

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با رشته مهمانداری بدون کنکور اطلاعاتی را به شما داوطلبان عزیز ارائه نماییم. به همین دلیل در مورد دروس، وظایف، مراحل استخدام، شرایط استخدام رشته مهمانداری هواپیما بدون کنکور در کشور صحبت کردیم. هم چنین افزودیم که شما در زمان ثبت نام بدون آزمون هر سال تحصیلی می توانید با انتخاب کد رشته محل های رشته مهمانداری هواپیما بدون کنکور در آن ثبت نام کنید.

حال اگر هر گونه سوالی در مورد شرایط پذیرش بدون کنکور رشته مهمانداری در هر یک از دانشگاه ها و مراکز آموزش آزاد دارید  می توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل، در ارتباط باشید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما خواهند بود.

 

برای دانلود پی دی اف مقاله، کلیک کنید.

 

3.7/5 - (21 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رشته مهمانداری بدون کنکور در چه دانشگاه هایی پذیرش دارند؟

ثبت نام رشته مهمانداری هواپیما دانشگاه آزاد و دانشگاه علمی کاربردی امکان پذیر است.

شرایط پذیرش بدون کنکور رشته مهمانداری در دانشگاه های مختلف چگونه است؟

دارا بودن مدرک دیپلم و همچنین برخورداری از حداقل معدل شرط ضروری برای ثبت نام می باشد.

آیا مهمانداری هواپیما بدون آزمون در موسسات آزاد نیز امکان پذیر است؟

بله. اما با توجه به اینکه شهریه این موسسات زیاد می باشد، توان پرداخت شهریه بسیار ضروری است.

 

نظرات

187 دیدگاه دربارهٔ «رشته مهمانداری بدون کنکور»

  1. Avatar photo مبینا گفت:

    سلام وقت بخیر برای شرکت در دوره های مهمانداری هواپیما بدون کنکور با دیپلم تجربی در کجا باید برم ثبت نام کنم در چه دانشگاهی

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      رشته مهمانداری در دانشگاه پذیرش ندارد می توانید از طریق یک سری شرکت ها که دوره های آموزشی دارند شرکت نمایید

  2. Avatar photo بهاره گفت:

    سلام وقت بخیر من هنوز دیپلم انسانی رو نگرفتم آیا میتونم دروس رو تطبیق بدم و دیپلم مهمانداری هواپیما رو اخذ کنم

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بعد از دریافت دیپلم امکان تطبیق زدن دارید

  3. Avatar photo نرگس گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ۱۸ سالمه و قدم ۱۶۰ هستش زبان انگلیسیم هم خوبه
    فقط خواستم بدونم وقتی دفترچه کنکور میاد چیو باید انتخاب کنم که همون رشته مهمانداری رو بزنم و چه دانشگاه این رشته رو داره ؟
    بعد سوال دومم اینه که اگه تو یه دانشگاهي تحصیل کردم
    و دانشگاهم تموم شد مستقیم میرم سر کار؟
    یا خودم باید دنبال کار باشم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      پذیرش این رشته به صورت بدون آزمون و تنها در یک سری دانشگاه ها امکان پذیر است.
      برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

      1. Avatar photo نفس گفت:

        اموزشگاه توی استان بوشهر هم هست اگر هست ادرسش چیه

        1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

          سلام دوست عزیز
          سوال شما ناقص است مجدد پیام بفرستید.

        2. Avatar photo نورا گفت:

          سلام وقت بخیر تمامی شرایط رو هم اگر داشته باشیم ولی ملیت ایرانی نداشته باشیم امکان ثبت نام در دوره مهمانداری هواپیما هست؟

          1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

            سلام وقت بخیر
            بله میتوانید ثبت نام کنید

      2. Avatar photo M گفت:

        سلام، ببخشید من شرایط کامل برای استخدام در مهمانداری رو دارم، فقط در زبان انکلیسی یکم مشکل دارم، اگه ثبت نام کنم در رشته مهمانداری تسلط میشم بر زبان انکلیسی یا باید کلاس زبان برم بیرون؟

        1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

          سلام وقت بخیر . حتما باید کلاس شرکت کنید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دندانپزشکی بدون کنکور در تهران

    دندانپزشکی بدون کنکور در تهران + ثبت نام

    دندانپزشکی بدون کنکور تهران از جمله مواردی است که متقاضیان بسیاری دارد، اما در حال حاضر رشته دندانپزشکی بدون کنکور در شهر تهران ارائه نمی شود. رشته های زیر نظر وزارت بهداشت فقط و فقط یکبار در اواخر دهه ۸۰...
  • لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 اعلام شد. افرادی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور تجربی را دارند ابتدا باید از شرایط ثبت نام در این رشته‌ها اطلاعات کامل را به دست آورده و سپس برای اسم...
  • رشته های بدون کنکور

    رشته های بدون کنکور 1403 + شرایط و دانشگاه ها sanjesh.org

    اطلاع از زمان ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه‌های آزاد، سراسری، غیر انتفاعی بسیار اهمیت دارد. کلیه داوطلبان برای ثبت نام باید به سایت sanjesh.org مراجعه کنند تا از رشته های بدون کنکور تهران و سایر شهرستا‌ن‌ها در...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور