ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

راهنمای ثبت وکالتنامه در سامانه میخک

ثبت وکالتنامه در سامانه میخک
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه مدیریت یکپارچه خدمات کنسولی یا به اختصار سامانه “میخک” بستری را برای تسهیل امور اداری، حقوقی و … برای هموطنان ساکن کشور های دیگر فراهم آورده است. این سامانه خدمات زیادی را اعم از امور سجلی، دانشگاهی، درخواست گذرنامه و پاسپورت، استعلام گواهینامه و بسیاری موارد دیگر ارائه میدهد. یکی از پر کاربرد ترین خدمات سامانه میخک تنظیم وکالتنامه است. افرادی که ملزم به انجام کارهای حقوقی خود در ایران هستند اما به هر دلیلی توانایی حضور فیزیکی و پیگیری کارهای خود را ندارند میتوانند با استفاده از نمونه وکالت نامه در سایت میخک و یا تنظیم متن دلخواه، ثبت وکالتنامه در سامانه میخک را انجام داده و امور را به دست وکیل معتمد خود سپرده و روند حقوقی را به صورت دورادور پیگیری نمایند. در این مقاله به نحوه ثبت وکالتنامه در سامانه میخک و جزئیات آن پرداخته شده است.

در صورت وجود هرگونه سوال در خصوص نحوه ثبت وکالتنامه در سامانه میخک میتوانید از طریق شماره های مندرج با مشاوران آکادمی ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نحوه ثبت وکالتنامه در سایت میخک

انواع وکالتنامه در سامانه میخک

کلیه هموطنانی که ساکن ایران نیستند و خواستار پیگیری امور حقوقی خود بدون حضور فیزیکی در ایران هستند میتوانند با مراجعه به سامانه مدیریت یکپارچه خدمات کنسولی به نشانی mikhak.mfa.gov.ir اقدام به ثبت وکالتنامه در سامانه میخک کنند. این سامانه شامل انواع وکالت نامه های موضوعی است که در زیر به آنها اشاره شده است: * برای اطلاع از نحوه ثبت وکالتنامه در سامانه میخک مطالf را تا انتها مطالعه نمایید.

  • وکالت نامه خاص (درج متن پیشنهادی درخواست کننده).
  • وکالت نامه ازدواج ویزه مقیمین خارج از کشور
  • وکالت نامه امور اداری.
  • وکالت نامه فروش ملک.
  • وکالت نامه جامع کاری.
  • وکالت نامه طلاق.
  • وکالت نامه برای فسخ وکالت نامه.
  • وکالت نامه خرید و فروش سهام.
  • وکالت نامه خرید و فروش خودرو.
  • وکالت نامه حصر وراثت امور بانکی.
  • وکالت نامه پیگیری در امور نظام وظیفه.
  • وکالت نامه بازنشستگان برای دریافت حقوق.

نحوه ثبت وکالتنامه در سامانه میخک

برای ثبت نام و در ادامه ثبت وکالتنامه در سامانه میخک پس از بررسی شرایط و انتخاب یک وکیل مورد اعتماد در ایران، لازم است با ورود به سایت سامانه میخک به آدرسmikhak.mfa.gov.ir با در دست داشتن آدرس ایمیل و کد ملی خود، ورود اولیه را با رمز یک بار مصرف  انجام دهید و سپس با تکمیل اطلاعات هویتی و شخصی خود اقدام به استفاده از امکانات سامانه میخک کنید. در ادامه مراحل و نحوه ثبت وکالتنامه در سامانه میخک به صورت گام به گام تشریح شده است.

  • پس از مراجعه به نشانی “mikhak.mfa.gov.ir” و ثبت دقیق اطلاعات شخصی، برای ثبت وکالتنامه در سامانه میخک، از منوی موجود در صفحه، گزینه “وکالت نامه” را انتخاب نمایید.

نمونه وکالت نامه در سایت میخک

  • نوع وکالت نامه و نمایندگی: در این مرحله از منوی نوع وکالتنامه، موضوع وکالت نامه درخواستی را انتخاب و سپس نمایندگی شهر مورد سکونت خود را وارد نمایید.(به طور مثال، چنانچه شما در شهر استکهلم اقامت دارید، با وارد کردن حروف اول نام استکهلم میتوانید نام نمایندگی را از منوی موجود انتخاب کرده و ثبت کنید.)

تنظیم وکالت نامه در سایت میخک

  • اطلاعات موکل: در این کادر ابتدا لازم است آدرس محل سکونت خود (به عنوان موکل) را به زبان انگلیسی به طور دقیق ثبت کنید (در صورت مغایرت داشتن نام شما با اطلاعات ایرانی خود بهتر است نام و نام خانوادگی خود را در انتهای آدرس ثبت شده درج نمایید تا در صورت نیاز برای امور پستی به مشکل برنخورید.) و سپس شماره تلفن در دسترس خود را در کادر بعدی وارد نمایید.
  • اطلاعات وکیل: در این قسمت لازم است با در دست داشتن اطلاعات وکیل خود اعم از: شماره شناسنامه، کد ملی، تاریخ تولد، محل صدور، آدرس محل سکونت و غیره اقدام به تکمیل کادر های مربوطه کنید.

*توجه داشته باشید که در قسمت آدرس محل سکونت وکیل لازم است آدرس را به طور دقیق و به زبان فارسی وارد کنید.

ثبت وکالت نامه در سامانه میخک

  • متن وکالت و حدود اختیارات: با انتخاب نوع وکالت نامه در مراحل پیشین، در کادر “متن وکالت نامه” متن پیشفرضی نمایش داده خواهد شد که با کلیک بر روی  گزینه ذره بین میتوانید به طور دقیق آن را بررسی و جاهای خالی را با توجه به اطلاعات خود کامل کنید. در کادر بعدی حدود اختیارات وکیل شما نوشته شده است که با مطالعه آن و پر کردن جاهای خالی و یا انتخاب گزینه ها در متن حدود اختیارات وکیل خود را مشخص نمایید.

ثبت وکالتنامه در سایت میخک

  • تحویل در مرکز: در آخر با پرسشی با این مضمون که آیا تمایل دارید که وکالت نامه پس از تایید و تصدیق به وکیل و یا شخص دیگری در اداره تایید اسناد وزارت امور خارجه در تهران و یا دفاتر استانی آن تحویل داده شود؟ مواجه خواهید شد، پس از انتخاب گزینه مورد نظر خود، با درج کد امنیتی 4 رقمی، بر روی گزینه “ثبت” کلیک کنید.
  • در آخر با دریافت کد رهگیری ثبت وکالتنامه در سامانه میخک اتمام می یابد، پس از این مرحله اقدام به دریافت نوبت سفارت کنید تا با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و کد رهگیری دریافت شده پس از ثبت وکالتنامه در سامانه میخک، روند ثبت وکالتنامه را به پایان برسانید.

مدارک مورد نیاز برای حضور در سفارت:

  1. ثبت وکالتنامه در سامانه میخک و دریافت کد رهگیری.
  2. ارائه اصل کارت ملی، شناسنامه یا گذرنامه ایرانی.
  3. به همراه داشتن مشخصات شناسنامه ای و آدرس وکیل در ایران.
  4. حضور فرد وکالت دهنده (موکل) و امضاء سند وکالتنامه در حضور مامور کنسولی الزامی است.
  5. تنظیم وکالت نامه صرفاً با در دست داشتن اصل شناسنامه و یا اصل گذرنامه معتبر ایرانی امکان پذیر است.
  6. ذکر موضوع کامل و صحیح وکالت نامه، از موارد مهم در رسیدن به نتیجه بوده، لذا مقتضی است متن آن را قبلاً تهیه و سپس به پرسشنامه “وکالتنامه خاص” انتقال دهید.
  7. هرگونه خط خوردگی و یا اضافه نمودن مشخصات و اطلاعات در متن وکالت نامه پس از تصدیق، آن را از اعتبار ساقط می سازد.
  8. ذکر مشخصات کامل سجلی و آدرس دقیق محل سکونت وکیل الزامی است.
  9. پرداخت هزینه های مربوطه.

 

اطلاعیه:نمونه وکالتنامه‌ در سایت میخک صرفا جهت آشنایی با کلیت موضوع و به عنوان نمونه بوده، و الزاما به معنای پذیرش قطعی در اداره ها یا نهادها جهت انجام کارها نبوده و ممکن است به علت مشخص نبودن جزییات دقیق اختیارات وکیل و یا ایراد در تنظیم درست آن مورد پذیرش واقع نشود.

 

نکات ثبت وکالتنامه در سامانه میخک

  1. لازم است در روند ثبت وکالتنامه در سامانه میخک، مشخصات کامل وکیل از جمله کد ملی، نشانی، شماره تلفن و کد پستی همگی بصورت مشخصات شناسنامه ای فارسی درج شود.
  2. دقت داشته باشید که آدرس محل سکونت موکل باید به زبان انگلیسی و به طور دقیق نوشته شود.
  3.  مسئولیت مفاد وکالتنامه به عهده موکل بوده و سامانه میخک و یا مقامات کنسولگری ها، هیچگونه مسئولیتی در قبال کامل و صحیح بودن متن وکالتنامه ندارد.     
  4.  نمونه وکالتنامه‌ در سایت میخک صرفا جهت آشنایی با کلیت موضوع و به عنوان نمونه بوده، و الزاما به معنای پذیرش قطعی در اداره ها یا نهادها جهت انجام کارها نبوده و ممکن است به علت مشخص نبودن جزییات دقیق اختیارات وکیل و یا ایراد در تنظیم درست آن مورد پذیرش واقع نشود، در نتیجه به هنگام ثبت وکالتنامه در سامانه میخک به این موضوع توجه کنید.
  5. پس از ثبت وکالتنامه در سامانه میخک، متن وکالتنامه ها و مفاد و حدود اختیارات قابل ویرایش بوده، تا ایرانیان خارج از کشور مورد وکالت و حدود اختیارات را مطابق با نیاز خود تغییر دهند.
  6.  پیش از تنظیم هرگونه وکالت نامه حتما با یک وکیل معتمد مشورت کرده و سپس اقدام به ثبت وکالتنامه در سامانه میخک کنید. 
  7.  بعد از دریافت اصل وکالتنامه از هر گونه نوشتن، خط زدن، و دست بردن در وکالتنامه جدا خودداری نمایید، زیرا در اینصورت وکالتنامه شما مخدوش محسوب شده و قابل قبول نمی‌باشد.
  8.  توجه قرمایید که در انواع وکالتنامه های بانکی، لازم است نام بانک و کد شعبه و شماره حساب درج شود.
  9.  در انواع وکالتنامه با موضوع های کلی و کاری و فروش ملک، درج شماره پلاک ثبتی اصلی و فرعی مندرج در سند مالکیت ملک ضروری است.
  10.  برای ثبت وکالتنامه در سامانه میخک در حیطه فروش خودرو لازم است شماره شاسی، شماره موتور و پلاک شهربانی ثبت شود.
  11. برای تنظیم وکالتنامه در دست داشتن کد رهگیری دریافتی پس از ثبت وکالتنامه در سامانه میخک ضروری میباشد و بدون ارائه آن انجام امور وکالتنامه ممکن نیست.
  12. تصدیق یا تایید اسنادی مانند وکالتنامه تنها در صورت حضور صاحب آن (موکل) در بخش کنسولی سفارت و ارائه مدارک شناسنایی معتبر ایرانی میسر خواهد بود.
  13.  تایید امضاء اتباع ایران که سن آنها کمتر از 18 سال تمام باشد مجاز نبوده و تنها امضای ولی یا قیم قانونی ایشان تایید می شود.

نمونه وکالت نامه در سایت میخک

نمونه وکالت نامه در سایت میخک

همانطور که پیش از این در نحوه ثبت وکالتنامه در سایت میخک توضیح داده شد، در این سامانه برای هر موضوع وکالتنامه متون پیشفرضی آماده شده است که افراد میتوانند از آنها استفاده و اقدام به ثبت وکالتنامه در سامانه میخک کنند. در ادامه انواعی از نمونه وکالت نامه در سایت میخک آورده شده است. برای دریافت پی دی اف کامل انواع نمونه وکالت در سایت میخک مطلب زیر را تا انتها مطالعه فرمایید.

نمونه وکالتنامه جامع (بدون حق فروش اموال) برای سایت میخک

انجام کلیه امور اداری هر چه و از هر نوع و تحت هر اسم و عنوان که باشد و مراجعه به کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها و ادارات دولتی و غیر دولتی، دارائی، شهرداری، ثبت اسناد و املاک، شرکتهای آب، برق، گاز و مخابرات و اداره امور ارتباطات سیار و بانکها و دفاتر اسناد رسمی، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان امور اراضی، مجمع امور صنفی و اتحادیه صنوف، سازمان تامین اجتماعی، اداره کل مالیات بر ارث و اراضی بایر مجتمع های قضائی و انتظامی و شعب بازپرسی و دادسراها ، دادگاههای عمومی و انقلاب و کلانتریها و اداره راهنمائی و رانندگی و شماره گذاری (کلیه مناطق) ، ستاد اجرائی فرمان امام (ره) ،بنیاد جانبازان بنیاد شهید و سایر مراجع قانونی از طرف و تنظیم اسناد تعهد و گواهی امضاء با هر الزامی که باشد و رتق و فتق و حل و فصل و اجرا و انجام امور اداری و مالی و تقاضا و دریافت کلیه مفاصا حسابها و مجوزها و پاسخ های استعلامیه اعم از پایان کار، عدم خلاف، استعلام ثبت اسناد مالکیت اعم ازاصل و المثنی و صورت مجالس تفکیکی و اصلاحی انحصار وراثت و گواهی مالیات برارث وغیره و سایرکارهای حقوقی و صدور اجرائیه نسبت به هر موضوع که بخواهد و تعقیب جریانات اجرا تا حصول نتیجه و پرداخت دیون و وصول مطالبات و طرح و اقامه دعوی حقوقی و کیفری علیه اشخاص حقیقی و حقوقی و تقدیم عرض حال و تعقیب دعاوی و شرکت در دادگاههای اختصاصی وکمسیونهای حق اختلاف در شهرداری و یا دارائی ودادگاهها و غیره در جمیع مراحل از نخستین تا فرجام وهمچنین دفاع از طرف و احقاق حق و حفظ حقوق و جوابگوئی به دعاوی اشخاص در تمامی مراحل و حضور در کلیه جلسات مراجع و محاکم و کمیسیونها و اعتراض به احکام و آراء صادره و تقاضای رسیدگی قانونی و طی کلیه مراحل مندرج در مواد 35 و 36 آئین دادرسی مدنی و اقدام دررفع هرنوع موانع و مشکلات و ایراداتی که احتمالاَ دراثناء جریان عملیات اجرائی و اداری و محاکمات و سایر امور پیش آید با  حق تعیین داور و حکم و مصدق و کارشناس و تعیین و عزل وکیل و ادعای جعل نسبت به سند طرف و استرداد سند و تعیین جاعل و دعاوی خسارات و استرداد دعوا و تقاضای جلب شخص ثالث و دفاع از دعاوی و دعوی متقابل و تقاضای توقیف و تامین و صدور اجرائیه نسبت به احکام و اراصادره و اخذ محکوم به و صلح وسازش و رفع خصومت در هر امری که لازم باشد و پیش آید و اقدام در خلع ید و تخلیه املاک از ید متجاوزین و متصرفین و مستاجرین و انجام سایر تشریفات لازمه عمل وکالت.

 

برای اطلاع از نحوه دریافت گواهی عدم سو پیشینه ایرانیان مقیم خارج کلیک کنید.

 

نمونه وکالت نامه وکالت کلی و کاری در سایت میخک

وکیل در انجام امور ذیل دارای اختیار و صلاحیت تام می باشد :

–  انجام هر نوع معامله اعم از قطعی، شرطی، رهنی، صلح ، خرید، فروش، اجاره، اجاره به شرط تملیک و غیره ایجابا و قبولا نسبت به اموال و املاک منقول و غیر منقول ، حق الاشتراک ها و حق الامتیازها از قبیل تلفن ثابت، مشاعات، سهام اعم از موروثی ، ملکی و ابتیاعی با هر شخص حقیقی یا حقوقی ولو شخص وکیل و اسقاط کافه خیارات وضمانت کشف فساد و تصرف دادن و تصرف نمودن مورد معامله یا تعهد در آنها و صدور اجرائیه و تعقیب عملیات اجرائی تا آخرین مرحله

–   افتتاح حساب بانکی و برداشت از آن و سایر حسابهای مفتوحه بانکی موکل اعم از جاری ، پس انداز ، قرض الحسنه و غیره و امضاء ذیل اوراق و اسناد بانکی و دریافت هر نوع وام و تسهیلات بانکی در قالب عقود از هر یک از بانکها در ایران و به رهن و وثیقه قرار دادن اموال موکل نزد بانک وام دهنده به هر مبلغ و میزان و با هر گونه قید و شرط و افتتاح حساب و برداشت از آن در این مورد و دریافت دسته چک ، اوراق ، یا هر ابزار مالی مشابه با حق امضاء

–   دریافت کلیه مطالبات موکل از هر  شخص حقیقی یا حقوقی و نیز وجوه سپرده شده در صندوقها و نیز تفکیک و تقسیم و افراز اموال منقول و غیر منقول موکل یا سایر شرکاء و صلح و تصالح لازمه

–   خریداری نمودن و یا نام نویسی هر نوع اتومبیل به هر مشخصه از مالک خودرو و یا شرکتهای ذیربط و نمایندگی های آن و تحویل گرفتن خودرو و اقدام به شماره گذاری آن و انجام امور مربوط

–  انجام امور مورد نیاز موکل در تمامی دوائر دولتی و نهادهای غیر دولتی اعم از دارائی ، شهرداری، ثبت اسناد، ثبت احوال، اوقاف، گذرنامه، گمرک ، صنعت ، معدن و تجارت، تامین اجتماعی، کار، مخابرات، بانکها، دفاتر اسناد رسمی و غیره و سپردن تعهدات ضروری و تنظیم و امضاء هر نوع اعتراضیه و یا اصلاحیه و تقاضا و اخذ هر نوع مدرک و مجوز و استعلام اعم از پروانه ، عدم خلاف ، پایان کار ساختمان، اسناد مالکیت ، المثنی سند مالکیت، شناسنامه ، کارت هوشمند ملی، رونوشت و المثنی مدارک فوق ، دریافت حقوق ، بن ، حق بیمه، و سایر مزایای موکل از هر مرجع ذیصلاح

–  تقدیم هر نوع دادخواست به مراجع قضائی ، دیوان عالی کشور، دیوان عدالت اداری و مراجع بدوی و تجدید نظر و پیگیری پرونده ها از ابتدا تا انتها و تقاضای تجدید نظر، فرجام خواهی تا حصول نتیجه و انتخاب وکیل دادگستری و انعقاد قرارداد با وی و عزل وکلای انتخابی و ارجاع امر به کارشناسی و ادعای جعل و انکار و تردید و مصالحه با طرف دعوی و انجام امور مندرج در مواد 35و36 قانون آئین دادرسی مدنی و وکالت در جلب ثالث و دفاع از دعوی ثالث و وکالت در دعوای متقابل و دفاع در قبال آن و وکالت در قبول و رد سوگند با حق اعلام رضایت در این خصوص و انتخاب وکیل دادگستری و انعقاد قرارداد با وی

–  فک، فسخ ، تفاسخ ، تمدید ، تجدید و ابطال و اقاله قراردادها و دریافت گواهی نامه حصر وراثت و گواهینامه واریز مالیات بر ارث و مداخله تامه مطلقه در امور مالی موکل و انجام تشریفات معمول در هر یک از موارد فوق تا حصول نتیجه و سپس تسویه حساب با موکل

–  مراجعه به اداره راهنمائی و رانندگی و دوائر و شعب ذیربط و انجام تشریفات مورد نیاز و تعویض پلاک خودروهای متعلق به موکل به نام وکیل یا هر شخص حقیقی و حقوقی و دریافت رسید فک پلاک و دادن رسید و سپردن تعهدات ضروری

–  اقدام به هر نحو راجع به هر عمل و اقدام مورد حاجت دیگر حتی اگر در ارتباط با مواردی که در این وکالتنامه قید نشده باشد کلا به نام و جهت موکل و با صلاحدید وکیل برابر مقررات به نحوی که به حضور و اجازه مجدد موکل نیازی نباشد.

نمونه  وکالتنامه طلاق (طلاق دهنده : مرد) برای سایت میخک

مراجعه به هر یک از مراجع قضائی و محاکم عمومی و دادگاه های خانواده و دوائر تابعه در هر نقطه از کشور جمهوری اسلامی ایران و در صورت لزوم مراجعه به  نیروی انتظامی ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور وکلیه ادارات و دوائر زیر مجموعه آن سازمان، دفاتر رسمی ثبت طلاق، ثبت احوال و دیگر مراجع صالحه به منظور مطلقه نمودن زوجه موکل به نام خانم:   فرزند:    دارنده شناسنامه شماره:   شماره شناسائی ملی:  تاریخ تولد:       محل صدور شناسنامه: به هر قسم طلاق اعم از رجعی یا بائن از نوع خلع، مبارات با هر شرط و قرار و به هر شکل ممکن اعم از پرداخت مهریه، نفقه، اجرت المثل، نحله یا قبول بذل عین مهریه یا معادل یا کمتر و یا بیشتر از مهریه و همچنین نفقه و سایر حقوق مالی و با هر شرط ضمن العقد و  در صورت لزوم تعیین تکلیف حضانت فرزند / فرزندان خردسال اعم از قبول یا رد سرپرستی، حق ملاقات و تعیین نفقه فرزند یا فرزندان مشترک و همچنین معرفی و انتخاب داور، مراجعه به واحد مشاوره و شرکت در جلسات مشاوره.

 همچنین انتخاب و انعقاد قرارداد وکالت با هر یک از وکلای دادگستری با هر شرط و اختیاری که وکیل مذکور صلاح بداند در راستای مطلقه نمودن زوجه موکل و تقدیم دادخواست و دفاع و اعتراض به رأی صادره و درخواست تجدید نظر و در صورت لزوم اعتراض به رأی دادگاه تجدید نظر و فرجام خواهی و اعاده دادرسی، استرداد دعوی یا دادخواست و انجام امور وکالت و حضور در هر یک از دفاتر رسمی طلاق و اجرای صیغه طلاق شرعی و امضای کلیه اوراق و اسناد و دفاتر مخصوص ثبت طلاق و درج واقعه طلاق در شناسنامه موکل و همچنین انجام سایر تشریفات لازم و قانونی با اختیارات کامل به نحوی که در هیچ یک از مراحل نیاز به حضور و امضای مجدد موکل نباشد.

نحوه ثبت وکالتنامه در سامانه میخک

نمونه وکالتنامه رهن و اجاره در سایت میخک

اجاره و یا رهن قراردادن تمامیت شش دانگ یک واحد ملک موکل به نشانی ………………………… به مساحت …….. متر مربع دارای پلاک ثبتی ……………  به هرکس و هر مبلغ و هر مدت و هر شرط و نحویکه وکیل صلاح بداند و مصلحت موکل باشد و اخذ ودیعه و مال الاجاره و اجره المثل و صدور اجرائیه جهت وصول اجاره و اجره المثل برای و به نفع موکل و تخلیه عین مستاجره و مراجعه به دفاتر اسناد رسمی و ثـبت اسـناد و دوائـر اجرا و دادگاهها برای وصول اجاره بها و اجره المثل و اجرائیه و تعقیب آن در امر تخلیه در دادگاه و اجرا وفق قوانین جاری و درخواسـت تعـدیل اجـاره بهـا و تعقیب پرونده های مطروحه از ابتدا تا مرحله نهایی و صدور دادنامه قطعی و اجرای آن و معاینه محل و رجوع به کارشـناس و تقـدیم دادخواستهای لازم و اعتراض به دادنامه ها و قراردادها و جوابگویی به کلیه دعاوی مستاجرین و متعهدین و متصرفین در تمام مـراحل دادرسی از ابتدا تا انتها دفاعا و تعرضا و اخذ محکوم به و اخذ وجه قبوض سپرده از دفترخانه و یا صندوق دادگستری و اجرا و وصول آن از بانکهـای مـربوطه و مطالـبه خـسارات وارده از ناحـیه مستاجر و یا هزینه و خسارات وارده به محل و ارائه مدارک لازمه و تقاضا و اخذ رونوشت و فتوکپـی از دفترخانه و یا سایر مراجع دیگر و تعقیب پرونده و پرداخت حقوق و دیون دولتی و اخذ مفاصا حسابهای صادره و دادن رسید و استفاده از قانون روابط مالک و مستاجر و درخواست تخلیه مورد اجاره بها به دلیل انقضای مدت فسخ و ابطال اجاره و تجدید اجاره ملک یا هر شرط مذکور در اجاره نامه.

نمونه وکالتنامه فروش خودرو در سامانه میخک

فروش قطعى تمامى شش دانگ یک دستگاه اتومبیل   مدل سال   داراى شماره شهربانى   و شماره شاسى    شماره موتور    داراى دفترچه مالکیت شماره     با متعلقات آن به هر شخص حقیقى یا حقوقى و به هر مبلغ و شرط و کیفیت و اخذ ثمن معامله و مراجعه به مراکز تعویض پلاک جهت انجام تشریفات مربوطه و تحویل دادن بیع به مشترى و تنظیم و امضاء سند رسمى و احتمالا اصلاحیه مربوطه یا اسقاط نمودن کافه خیارات خصوصا خیار غبن هر چند فاحش با سپردن ضمان درک و اخذ گواهى عدم تخلف و انجام کلیه شرایط صحت معامله و عقد صلح قطعى درصورت انجام بصورت صلح و تسلیم یا اخذ اسناد و مدارک اعم از اصل یا رونوشت و کپى.

 

برای اطلاع از چگونگی تمدید مجوز خروج از کشور کلیک کنید.

 

نمونه وکالتنامه برداشت از حساب بانکی در سامانه میخک

مراجعه وکیل به بانک………… شعبه…………  به منظور دریافت و برداشت مکرر از حساب  شماره ……….. موکل  نزد آن شعبه و یا واریز وجه به حساب مذکور و نیز افتتاح یا بستن حساب و امضاء فرمها و مدارک مربوطه و ارائه رسید و بطور کلی انجام هرگونه اقدامی که در جهت اجرای مورد وکالت ضروری باشد  به نحوی که هیچگونه نیازی به حضور و امضـاء موکل نباشد.

pdf کامل انواع متون نمونه وکالت نامه در سایت میخک دانلود

 

خلاصه مطلب

با توجه به راه اندازی سامانه مدیریت یکپارچه خدمات کنسولی”میخک” توسط وزارت امور خارجه، بستری برای تسهیل روند انجام امور اداری و حقوقی هموطنان در خارج از کشور شد. این سامانه که پیش از این تحت عنوان تاک شناخته میشد خدمات زیادی را به ایرانیان مقیم خارج از کشور ارائه میدهد که در این مقاله به طور مفصل به یکی از پر کاربرد ترین خدمات آن یعنی تنظیم وکالت نامه پرداخته شد. در این مطلب به طور گام به گام نحوه ثبت وکالتنامه در سامانه میخک توضیح داده شد.

در صورت وجود هرگونه سوال و یا ابهام در خصوص نحوه ثبت وکالتنامه در سامانه میخک، میتوانید با مشاوران آکادمی ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. همکاران ما همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

 

برای دریافت پی دی اف کامل مطالب این صفحه کلیک کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای تنظیم وکالتنامه در سایت میخک به چه مدارکی نیاز است؟

برای ثبت وکالتنامه در این سامانه به اطلاعات شخضی وکیل و موکل و شماری اطلاعات دیگر نیاز است که در مقاله فوق به طور کامل به آنها اشاره شده است.

آیا تمام مراحل ثبت وکالتنامه در سایت میخک انجام میگیرد؟

خیر، پس از دریافت کد رهگیری لازم است به نمایندگی ایران در شهر محل سکونت خود مراجعه نمایید.

آیا ثبت وکالت نامه بدون وکیل امکان پذیر است؟

خیر، برای تنظیم وکالت نامه در سایت میخک به اطلاعات موکل و وکیل به طور همزمان احتیاج است. 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)