ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ده مشاور برتر کنکور ایران

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
ده مشاور برتر کنکور ایران
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

با توجه به این که تعداد مشاوران کنکور هر روز افزایش پیدا می کند و هر کدام رزومه ای مختص به خود در کنکور دارند، در این مطلب ده مشاور برتر کنکور ایران را برای شما یه صورت یک لیست شرح داده ایم تا بتوانید به راحتی مشاور خود را از بین مشاورین آکادمی ایران تحصیل انتخاب کنید.

البته لازم است بدانید که مشاورین درسی، باید دارای برخی شرایط و ویژگی ها باشند که به صورت کامل یک به یک آن ها را در این مطلب شرح داده ایم. شما علاوه بر مطالعه لیست ده مشاور برتر کنکور ایران، می توانید با توجه به ویژگی های گفته شده، مشاور درسی دیگری را برای خود انتخاب کنید.

مشاوران ما در آکادمی ایران تحصیل با برگزاری آزمون های دوره ای آنلاین و ارائه گزارش نموداری پیشرفت، قبولی شما داوطلبان را تضمین می کنند. برای برقراری ارتباط با مشاوران ما و شرکت در این آزمون ها کافی است بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ده مشاور برتر کنکور ایران

 

چگونه می توان با ده مشاور برتر کنکور ایران ارتباط گرفت؟

برای این که بتوانید با ده مشاور برتر کنکور ایران ارتباط برقرار کنید، لازم است در وهله اول درخواست خود را به صورت آنلاین و اینترنتی ثبت نمایید. توجه نمایید که آکادمی ایران تحصیل این امکان را برای دانش آموزانی که جزو داوطلبین کنکور هستند، این امکان را فراهم نموده است تا در کم ترین زمان و با پر کردن فرمی ساده، از خدماتی که ده مشاور برتر کنکور ایران ارائه می دهند، استفاده نمایند. 

ده مشاور برتر کنکور ایران

برترین مشاورین کنکور در ایران چه ویژگی هایی دارند؟

به طور کلی هر شخصی را نمی توان به عنوان مشاور کنکور انتخاب کرد. چرا که باید دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی باشد که در این بخش از مطلب تصمیم داریم یک به یک آن ها را برای شما شرح دهیم:

 

سبک مشاوره رتبه های برتر کنکور به چه صورت است؟

اگر به دنبال بهترین مشاورین کنکور هستید، لازم است نکاتی را در مورد آن ها بدانید. همین طور بهتر است بدانید که این افراد چه ویژگی هایی دارند تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید و سریع تر به اهداف خود دست پیدا کنید.

لازم است پیش از این که مشاور کنکور خود را انتخاب کنید، حتما بررسی نمایید که تا اکنون چند نفر توانسته اند با آموزه های او، به رتبه های خوبی در کنکور دست پیدا کنند. سپس باید سایر ویژگی هایی که در این مطلب برای شما شرح می دهیم را بررسی نمایید و مشاور کنکور مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره و پشتیبانی کنکور وارد لینک شوید.

 

مشاور کنکور باید باهوش باشد

مشاورین برتر کنکور ایران، نه تنها باید باهوش باشد، بلکه باید در مورد رشته های مختلف، بهترین کلاس های آموزشی، ظرفیت دانشگاه ها، پیش نیاز ها، شرایط فارغ التحصیلی و بسیاری از موارد دیگر، اطلاعات کامل و جامعی داشته باشد.

مشاور کنکوری که شما انتخاب می کنید، باید نسبت به سلایق و علایقی که دارید و همین طور اهدافی که برای خود مشخص کرده اید، آگاهی کامل داشته باشد تا بتواند شما را در درست ترین مسیر به سمت خواسته هایتان هدایت نماید.

در صورتی که مشاور نتواند به درستی به سوالات شما پاسخ دهد و یا در انتخاب دوره های مورد نیاز به شما یاری ندهد، بهتر است به دنبال مشاور کنکوری باشید که بتواند تمامی نیاز های شما را برطرف کند.

مشاور برتر کنکور، باید دید مثبت و در عین حال واقع بینی به شما و آینده تان داشته باشد. در صورتی که مشاور شما همیشه منفی است و تمایلی به پاسخ گویی به سوالات شما ندارد و شما را نا امید کرده است، به شما توصیه می کنیم که هر چه سریع تر مشاور کنکور خود را تغییر دهید.

بررسی ده مشاور برتر کنکور ایران

اطلاعیه:

پیش از این که مشاور کنکور خود را انتخاب کنید، حتما بررسی نمایید که تا اکنون چند نفر توانسته اند با آموزه های او، به رتبه های خوبی در کنکور دست پیدا کنند.

مشاور کنکور باید مرتب و آن تایم باشد

بهترین مشاوران کنکور باید بسیار منظم و وقت شناس باشند. مواردی که در جلسات باید به شما اطلاع داده شوند، از پیش تنظیم شده باشد. همین طور از اخبار و اطلاعات جدید در حوزه کنکور و… اطلاعات کامل داشته باشند و در زمان مناسب به شما انتقال دهند. در صورتی که مشاور شما بی نظم است و در زمان تنظیم شده در جلسات حاضر نمی شود، بهتر است به دنبال یک مشاور جایگزین باشید.

مشاوران ما در سامانه مشاوره کنکور آکادمی ایران تحصیل پس از ارائه برنامه ای مناسب با شرایط و ویژگی های هر فرد، به صورت 24 ساعته داوطلبان را پشتیبانی کرده و قبولی آن ها را در کنکور تضمین می نمایند. برای ثبت نام در سامانه، کافی است تا بر روی لینک زیر کلیک نمایند.

ویژگی های یک مشاوره تحصیلی خوب

 

 

مشاور کنکور باید مشوق باشد

شنیدن کلمات مثبت و دلگرم کننده از سوی مشاور کنکور می تواند باعث ایجاد اشتیاق بیش تر در شما شود. مشاور برتر کنکور ایران به دانش آموزان خود انگیزه می دهد و آن ها را تشویق می کند تا قدم های بعدی را محکم تر از قبل بردارند و به برتری های بسیاری دست پیدا کنند. همین طور شما را به اهدافی که دارید نزدیک تر می کند. اگر مشاور شما مدام آیه یاس می خواند و چندان دلگرمی زیادی به شما نمی دهد، بهتر است به فکر یک مشاور جایگزین باشید.

 

برای اطلاع از لیست کامل رشته های دانشگاهی کلیک کنید.

 

 

تمامی تلاش خود را می کند تا شما موفق شوید

یک مشاور کنکور خوب، علاقه دارد که هر چه سریع تر موفقیت شما را ببیند و تمام تلاش خود را برای دیدن این صحنه، می کند. او باید از تمامی آگاهی ها و اطلاعاتی که دارد به منظور پیشرفت شما استفاده می نماید. همین طور پیگیر شما است و در صورتی که ببیند انگیزه خود را از دست داده اید، روش های مختلفی را برای بازگردان روحیه شما انجام می دهد. مشاور برتر کنکور ایران باید شما را تا رسیدن به مقصدی که دارید همراهی کند و همواره به شما انگیزه بدهد.

 

بررسی مشاور برتر کنکور

مشاور برتر کنکور، فردی حرفه ای است که واقعا به کاری که انجام می دهد علاقه دارد و ترجیح می دهد با افراد مختلفی که می خواهند به یک هدف مشخص دسترسی پیدا کنند، همکاری کند.

مشاور برتر کنکور ایران ۱۴۰۳، به طور معمول در یک زمینه تخصص فوق العاده ای دارد. این دسته از افراد ممکن است به این دلیل که خودشان به یک رشته علاقه داشته اند و یا در آن زمینه تجربه کسب کرده اند، بتوانند راهنمای بهتری برای شما بوده و شما را در مسیر درست قرار دهند.

یکی از مهم ترین فاکتور ها برای انتخاب مشاور برتر کنکور ایران، این است که تخصص خود را با دیگران به اشتراک بگذارد. آگاهی یک چیز است و این که تمایل داشته باشید آن را به دیگران انتقال دهید، چیز دیگری می باشد.

یک مشاور خوب و توانمند باید مهارت های ارتباطی قوی داشته باشد. به همین خاطر باید بتواند با دانش آموز با زبان خودش صحبت کند. قطع به یقین اگر فرد با مشاور خود احساس راحتی کند و از تمام نگرانی ها و دغدغه های خود آزادانه صحبت نمایند، مشاور می تواند خیلی بهتر و کامل تر او را راهنمایی کند تا هر سریع تر به مقصود خود برسد.

معرفی مشاورین برتر کنکور ایران

 

برای آشنایی با فرمول محاسبه تاثیر معدل در کنکور کلیک کنید.

 

 

هزینه پشتیبانی و مشاوره رتبه های برتر کنکور چقدر است؟

برای این که تمامی داوطلبین کنکور بتوانند از خدماتی که ده مشاور برتر کنکور ایران ارائه می دهند، بهره مند شوند، هزینه مقرون به صرفه و کاملا معمولی ای برای این خدمات از سوی آکادمی ایران تحصیل در نظر گرفته شده است. 
شما می توانید با پر نمودن فرم درخواست مشاوره، منتظر تماس یکی از ده مشاور برتر کنکور باشید. تمامی افرادی که در حال حاضر در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند، با ارائه تست های شخصیت شناسی مختلف، شما را برای کنکور و همین طور انتخاب رشته آماده خواهند کرد.

به طور کلی همان طور که می دانید، هر فردی علایق و سلایق مختلفی دارد که باید بسته به آن ها رشته تحصیلی خود را انتخاب کند. در این مسیر صحبت و مشورت با رتبه های برتر کنکور می تواند تاثیر گذار باشد و نظر شما را در رابطه با تحصیل در هر رشته ای تغییر دهد. 

با ثبت نام در سامانه مشاوره کنکور آکادمی ایران تحصیل، علاوه بر دریافت مشاوره VIP می توانید با رتبه های برتر نیز صحبت کرده و با روش های مطالعه آن ها آشنا شوید. برای ثبت نام در سامانه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره با رتبه های برتر کنکور سراسری

معرفی بهترین مشاور تحصیلی در تهران

همان طور که تا به این جای مطلب همراه ما بودید، باید با ویژگی های مشاور برتر کنکور ایران ۱۴۰۳ آشنا شده باشید. در واقع بهترین مشاور تحصیلی در تهران باید به نیاز های دانش آموزان خود واقف باشد و از برنامه های فرد، اهداف، نیاز ها، سیاست ها، رویه ها، قوانین و مقررات و… اطلاعات و آگاهی کامل و جامع داشته باشد.

یک مشاور برتر کنکور ایران ۱۴۰۳، باید بتواند دانش آموزان به به بهترین، مناسب ترین و اثر گذار ترین منابع ارجاع دهد تا بتواند بدون اتلاف وقت، بهترین نتیجه را به دست آورد.

مشاوران بزرگ هر مرجع را منحصر به فرد می دانند و توانایی تطبیق سبک، استراتژی و روش های خود را با در نظر گرفتن نیاز ها و موقعیت دانش آموز دارا می باشند. در این مطلب سعی نمودیم راه های ارتباطی برای دریافت مشاوره کنکور و همین طور انتخاب رشته را برای شما درج کنیم.

 

بهترین مشاورین کنکور ایران چه کسانی هستند؟

 

برای این که بتوانید از خدماتی که ده مشاور کنکور برتر ایران تحصیل ارائه می دهند، استفاده کنید، لازم است در وهله اول درخواست خود را به ثبت برسانید و فرم دریافت مشاوره را پر نمایید. برای تماس با مشاورین نیز می توانید از طریق تصویر زیر اقدام نمایید.

برنامه ریزی تخصصی کنکور سراسری

 

خلاصه مطلب

ده مشاور برتر کنکور ایران، به افرادی گفته می شود که بتوانند به درستی اطلاعات کامل را به دانش آموز منتقل کنند و او را یاری دهند تا هر چه سریع تر به اهداف خود دست پیدا کند.

به طور کلی بهترین مشاور باید دارای مشخصه هایی از جمله هوش بالا، آن تایم و وظیفه شناس، تشویق کننده و کوشا، باشد. همین طور باید تمام تلاش خود را بکند تا شما به موفقیتی که نیاز دارید دست پیدا کنید. هم چنین مشاور برتر کنکور ایران ۱۴۰۳، باید بهترین برنامه ریزی درسی را برای شما انجام دهد تا از زمانی که در اختیار دارید، بهترین استفاده را کنید.

 

برای دانلود پی دی اف این مطلب کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ویژگی های ده مشاور برتر کنکور ایران چیست؟

ویژگی های یک مشاور برتر کنکور ایران در مطلب شرح داده شده اند.

آیا لازم است پیش از انتخاب مشاور کنکور رزومه کاری آن را بررسی کنیم؟

بله. باید پیش از انتخاب مشاور کنکور بررسی کنید که تا به حال چند نفر با کمک او به رتبه مورد نظر خود دست پیدا کرده اند.

مشاور کنکور چه وظیفه ای دارد؟

مشاور کنکور وظیفه دارد تا شما را در رسیدن به اهدافی که دارید یاری دهد و مشوق شما محسوب شود. همین طور باید از اخبار و اطلاعات مربوط به کنکور آگاهی داشته و شما در جریان آن ها بگذارد. 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام کنکور کارآگاهی

    ثبت نام کنکور کارآگاهی 1403| مراحل، زمان و محل برگزاری

    کسانی که به شغل کارآگاهی علاقه دارند می‌توانند در زمان ثبت نام کنکور کارآگاهی برای شرکت در این آزمون اقدام کنند. این رشته، یکی از شغل‌های حساس کشور است که در آن تنها افراد خاصی می‌توانند استخدام شوند. شما برای...
  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    کد سوابق تحصیلی از طریق سامانه دانش آموزی کشور به نشانی my.medu.ir در دسترس کاربران است. در سال های گذشته داوطلبان باید جهت مشاهده کد سوابق تحصیلی به سامانه dipcode.medu.ir یا سایت sahat.medu.ir مراجعه می‌کردند. اما در حال حاضر داوطلبان...
  • ثبت نام مجدد کنکور سراسری

    ثبت نام مجدد کنکور ۱۴۰۳ + جاماندگان sanjesh.org

    ثبت نام مجدد کنکور سراسری آغاز شد. جاماندگان کنکور که در بازه زمانی اولیه اختصاص داده شده برای ثبت نام کنکور به هر دلیلی موفق به نام‌نویسی نشده‌اند، می‌توانند در مهلت ثبت نام مجدد کنکور سراسری نسبت به تکمیل فرم...
تماس با مشاور