ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دفترچه تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۳-۱۴۰۴

دفترچه تیزهوشان نهم به دهم
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفترچه تیزهوشان نهم به دهم یا همان دفترچه راهنمای ثبت نام تیزهوشان پایه دهم از امروز روی سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir قرار گرفت ، دانش آموزان محترم می توانند جهت اطلاع از زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان  – اطلاع از شرایط پذیرش در مدارس سمپاد – ظرفیت مدارس تیزهوشان و… دفترچه راهنمای ثبت نام را از مشاوران سامانه دریافت نمایند.

جهت دریافت دفترچه تیزهوشان نهم به دهم می توانید از سراسر کشور با شماره های مرکز مشاوره سمپاد که در جدول زیر قید نموده ایم تماس حاصل نمایید.

 

جهت دریافت دفترچه تیزهوشان نهم به دهم و اطلاع از زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

مفاد دفترچه تیزهوشان نهم به دهم 

 

چنانچه مایل به ثبت نام در آزمون تیزهوشان می باشید، لازم است ابتدا از کلیه مندرجات و قوانین آن آگاهی یابید و سپس نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. به منظور شناسایی استعداد داوطلبان شرکت کننده برای ورود به مدرسه تیزهوشان ، داوطلبان پس از ثبت نام در سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان ، لازم است در آزمون ورودی این مدرسه شرکت نموده و در صورت قبولی بتوانند در این مدارس ادامه تحصیل دهند.

 

قبل از ثبت نام توصیه می نماییم ابتدا دفترچه تیزهوشان نهم به دهم را به صورت دقیق مطالعه نمایید و از کلیه مفاد آن آگاه شوید تا در رابطه با ثبت نام دچار مشکلی نگردید . همانطور که در دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان  دهم نیز ذکر شده است، توصیه می نماییم که ابتدا فرم پایانی در انتهای دفترچه تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه نمایید و پس از آن در سامانه مورد نظر اقدام به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام نمایید.

 

مطابق با دفترچه تیزهوشان نهم به دهم  ، مسئولیت هر گونه ثبت نام ، و یا اشتباهی در ثبت نام برعهده فرد داوطلب و یا اولیای او می باشد. به همین دلیل مدارس هیچ گونه مسئولیتی در قبال اشتباهات داوطلبان نخواهند داشت. درصدهای لازم برای قبولی در آزمون تیزهوشان در هر سال متفاوت می باشد و همچنین این درصد تا حد زیادی وابسته به تراز استان شما خواهد بود.

 

 

 

 

دفترچه تیزهوشان نهم به دهم همزمان با آغاز ثبت نام بر روی سامانه ثبت نام تیزهوشان قرار خواهد گرفت و برای کلیه داوطلبان و متقاضیان قابل دریافت خواهد بود.

 

 

 

 

دفترچه راهنمای ثبت نام تیزهوشان دهم

 

دفترچه راهنمای ثبت نام تیزهوشان دهم

دفترچه راهنمای ثبت نام تیزهوشان دهم

 

آن دسته از داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی می باشند ، در زمان ثبت نام تیزهوشان دهم می توانند پس از دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام تیزهوشان دهم نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام نمایند. ظرفیت مدارس تیزهوشان در مدارس مختلف متفاوت می باشد و این میزان ظرفیت نست به سال های مخلف در تغییر می باشد.

 در دفترچه راهنمای ثبت نام تیزهوشان ذکر شده است که ثبت نام برای کلیه دانش آموزان و متقاضیان به مدت یک هفته به طول خواهد انجامید. مطابق با مفاد دفترچه تیزهوشان نهم به دهم کارت ورود به جلسه، 5 روز قبل از برگزاری آزمون ، منتشر خواهد گردید. کلیه مراحل ثبت نام  و دریافت کارت ورود به جلسه ، دریافت رمز عبور همگام ، و همچنین درخواست بررسی مجدد کارنامه ، به صورت الکترونیکی همانند سال های گذشته امکان پذیر خواهد بود.

هزینه ثبت نام تیزهوشان با توجه به دفترچه تیزهوشان نهم به دهم  برای کلیه داوطلبان در سراسر کشور ، مبلغ 15 هزار تومن می باشد. این مبلغ به صورت الکترونیک و از طریق درگاه های پرداخت به حساب آموزش و پرورش واریز خواهد گردید و کلیه داوطلبان برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان این وجه لازم است از طریق کارت های عضو شبکه شتاب اقدام به ثبت نام نمایند.

 

 

برای اطلاع از نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی  کلیک کنید.

 

بودجه بندی آزمون تیزهوشان نهم به دهم

 

بودجه بندی آزمون تیزهوشان نهم به دهم

بودجه بندی آزمون تیزهوشان نهم به دهم

 

بودجه بندی به معنای تعداد سوالاتی است که از هر منبع یا هر درس طرح می گردد و دانش آموزان با استفاده از این بودجه بندی مطلع می شوند که از هر درس چه تعداد سوال طرح می شود و  چند ساعت لازم است مطالعه داشته باشند؟ اهمیت کدام یک از دروس بیشتر می باشد؟ و کدام یک از منابع آزمون تیزهوشان کمک آموزشی را باید تهیه نمایند تا بتواندپاسخگوی سوالات و همچنین کمک کننده برای قبولی آنان در این آزمون باشد؟

در جدول زیر بودجه بندی آزمون تیزهوشان نهم به دهم را برای آشنایی شما داوطلبان عزیز ارائه نموده ایم تا بتوانید از تعداد سوالات هر منبع برای آمادگی در آزمون اطلاع یابید.

 

سوالات استعداد تحصیلی تعداد سوالات ضرایب ریاضی و فیزیک ضریب علوم تجربی ضریب ادبیات و علوم انسانی ضریب سمپاد مهارتی منابع طرح سوال مدت زمان پاسخ دهی
قرآن و معارف اسلامی (قرآن و پیام های آسمانی) 10 1 1 1 1 سوالات از محتوای تمامی
کتاب های درسی پایه هشتم سال تحصیلی و تمامی کتاب های درسی پایه نهم سال تحصیلی طراحی خواهد شد.
70 دقیقه
زبان و ادبیات فارسی 10 2 2 4 2
مطالعات اجتماعی (تاریخ ، جغرافیا ، اجتماعی) 10 1 1 1 1
علوم تجربی 10 2 4 2 3
ریاضیات 10 2 4 2 3
جمع کل 50

 

برای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان  کلیک کنید.

 

 

آنچه برای قبولی در آزمون تیزهوشان نیازمند کسب اطلاع از آن می باشید، منحصر به اطلاع از دفترچه تیزهوشان نهم به دهم نخواهد بود. کلیه دانش اموزان عزیزی که مایل به تحصیل در این مدارس هستند ، لازم است نسبت به کسب تمامی اطلاعات این مقطع اقدام نمایند. بنابراین برنامه ریزی برای قبولی در این آزمون ، خود از عوامل مهم و تعیین کننده برای قبولی خواهد بود.

کلیه متقاضیان عزیز می توانند با استفاده از برقراری ارتباط با مشاوران ایران تحصیل و همچنین متخصصین این حوزه ، علاوه بر استفاده از سامانه ثبت نام ، به دریافت و کسب اطلاعات بیشتر ، در رابطه نحوه درس خواندن و اصول صحیح آن ، نحوه انتخاب رشته برای آزمون نمونه دولتی ، بهترین منابع مطالعه و… به اطلاعات جامعی دست یابند. متخصصین تحصیل ایران همه روزه ، حتی ایام تعطیل در ارائه خدمات به شما عزیزان آماده خواهند بود.

 

من وجه مورد نظر برای پرداخت ثبت نام را از طریق عابر بانک پرداخت نموده ام ، آیا می توانم نسبت به ثبت نام اقدام نمایم؟

وجه مورد نظر و هزینه ثبت نام همانطور که ذکر گردید ، تنها از طریق سامانه در نظر گرفته شده  قابل پرداخت می باشد و کلیه دانش آموزان و اولیای گرامی آنان تنها از این طریق خواهند توانست شماره سریال مورد نظر را در یافت نماید. در غیر این صورت ، این مبلغ قابل استرداد نخواهد بود و سامانه مذکور ، هیچگونه وظیفه ای در این رابطه نخواهد داشت.

 

من هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان را به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه پرداخت نموده ام ، و این مبلغ از حساب کسر شده است ، اما هنوز شماره سریالی دریافت نکرده ام ؟

 

تراکنش هایی که در سایت های مختلف صورت می پذیرد، گاها با مشکلاتی همراه می باشد که این مشکلات مربوط به نحوه پرداخت یا عدم پرداخت وجه واریزی می باشد. این خطاها و تراکنش های ناموفق تا ظرف حداکثر 48 ساعت به حساب شما بازگرداننده خواهد شد. در غیر این صورت می تواند با مشاورین ما در این زمینه تماس حاصل نمایید تا پیگری های لازم را انجام دهند.

 

من کد پیگیری را ذخیره نکرده ام آیا راهی برای بازگرداندن این کد وجود دارد؟

حداقل معدل لازم برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان چند است؟

برای رشته های علوم انسانی ، علوم تجربی و ریاضی حداقل معدل لازم چند است؟

آیا مدارس تیزهوشان شامل هنرستان ها می گردد؟

چنانچه در مهلت زمان قرار داده شده نسبت به ثبت نام اقدام ننمایم آیا این مهلت تمدید خواهید گردید؟

دفترچه تیزهوشان نهم به دهم چگونه دریافت نمایم؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

مطالب مرتبط :

زمان ثبت نام تیزهوشان دهم

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 

sampad.medu.ir 

saja.medu.ir

hoosh.medu.ir

دفترچه راهنمای ثبت نام تیزهوشان دهم

بودجه بندی آزمون تیزهوشان نهم به دهم 

دفترچه تیزهوشان نهم به دهم 

 

2/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفترچه تیزهوسان نهم به دهم را از چه سایتی دانلود کنیم؟

azmoon.medu.ir سایت مورد نظر است.

بودجه بندی آزمون تیزهوشان نهم به دهم به چه صورت است؟

داخل مقاله در یک جدول شرح داده شده است.

هزینه آزمون تیزهوشان را الکترونیکی پرداخت کردم اما شماره سریالی دریافت نکردم؟

این خطاها و تراکنش های ناموفق تا ظرف حداکثر 48 ساعت به حساب شما بازگرداننده خواهد شد.

 

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور