ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دفترچه کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + pdf دانلود | azmoon.org

دفترچه انتخاب رشته کاردانی دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه آزاد یکی از پر متقاضی ترین و پر شعبه ترین دانشگاه های ایران است که در مقاطع تحصیلی مختلف از کاردانی  پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی ارشد تا دکتری حرفه ای، پذیرای دانشجویان رشته های مختلف است. این دانشگاه به دو صورت با کنکور و بدون کنکور (براساس سوابق تحصیلی) در دو نوبت مهر ماه و بهمن ماه دانشجو می پذیرد. از این رو متقاضیان باید با آغاز زمان انتخاب رشته، جهت دریافت دفترچه راهنما اقدام کنند. در این مقاله ما قصد بررسی زمان و نحوه دریافت دفترچه انتخاب رشته کاردانی دانشگاه آزاد را داریم تا بتوانیم داوطلبان تحصیل در این رشته ها را به درستی راهنمایی کرده و با بخش های مختلف این دفترچه راهنما آشنا کنیم. توجه داشته باشید که دفترچه انتخاب رشته کاردانی دانشگاه آزاد همزمان با آغاز انتخاب رشته مقطع کاردانی منتشر می شود و دفترچه کاردانی پیوسته و نا پیوسته به صورت جدا از هم خواهند بود. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مقطع کاردانی در دانشگاه آزاد شامل رشته های مختلفی می شود که گاه یک رشته در هر دو دوره کاردانی پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود و گاه تنها در یکی از این دوره ها؛ به همین جهت هم لازم است تا هر دو دفترچه را به دقت مطالعه کرده و در درج اطلاعات اشتباه نکنید. مشاوران انتخاب رشته ایران تحصیل می توانند شما را در این زمینه به صورت تخصصی راهنمایی کنند؛ تنها کافیست با شماره گیری 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

نحوه دریافت دفترچه انتخاب رشته کاردانی دانشگاه آزاد 

با توجه به بالا بودن تعداد متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد در مقاطع تحصیلی مختلف، این دانشگاه نیز همچون سایر دانشگاه ها، دفترچه راهنمایی را تهیه کرده است که در آن تمامی اطلاعات مورد نیاز داوطلبان گرده آوری شده و ارائه می گردد. دفترچه های راهنما برای هر مقطع تحصیلی و هر نوع شیوه پذیرشی (با کنکور و یا بدون کنکور) به صورت جدا تهیه می شوند؛ یعنی به طور مثال برای مقطع کاردانی این دو نوع دفترچه قابل دریافت است: دفترچه کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد یا دفترچه کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد، در نتیجه متقاضیان باید در زمان دریافت آن توجه لازم را داشته باشند.

نحوه دریافت دفترچه انتخاب رشته کاردانی دانشگاه آزاد 

در این مقاله ما به بررسی دفترچه انتخاب رشته کاردانی دانشگاه آزاد و چگونگی دریافت و زمان آن خواهیم پرداخت. لازم است بدانید که دفترچه راهنماها به صورت الکترونیک و از طریق سامانه رسمی و اصلی دانشگاه آزاد منتشر می شود. به همین دلیل هم داوطلبان برای دریافت دفترچه انتخاب رشته کاردانی دانشگاه آزاد باید به نشانی اینترنتی azmoon.iau.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که همیشه امکان دانلود دفترچه رشته های کاردانی دانشگاه آزاد وجود ندارد؛ چرا که با آغاز مهلت انتخاب رشته، لینک دریافت دفترچه فعال شده و پس از اتمام مهلت ثبت انتخاب رشته، این لینک مجددا غیر فعال می شود. به همین دلیل هم متقاضیان عزیز توجه داشته باشند، که تنها در زمان تعیین شده و مقرر، حتما نسبت به دریافت دفترچه انتخاب رشته کاردانی دانشگاه آزاد اقدام کنند.

اگر به هر دلیلی در زمان مقرر شده نتوانستید لینک دانلود دفترچه کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد یا دفترچه کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد را مشاهده کنید یا تمایل داشتید دفترچه انتخاب رشته های سال های گذشته را مشاهده کنید، نگران نباشید. در سامانه ایران تحصیل لینک دانلود قرار داده شده و می توانید در هر زمانی دفترچه انتخاب رشته مورد علاقه خود را دانلود و دریافت کنید. همچنین خوب است بدانید که برای دریافت دفترچه انتخاب رشته، نیازی به پرداخت هیچ گونه هزینه ای ندارید.

نکته مهم دیگری که در رابطه با دانلود دفترچه کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد یا دفترچه کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد باید بدانید، متفاوت بودن لینک مربوط به دو ترم مهر ماه و بهمن ماه است؛ چرا که برخی از رشته ها در لیست انتخاب رشته بدون کنکور ترم بهمن ماه ارائه نمی شوند. در نتیجه در هر ترم ممکن است شاهد تغییراتی در روند کاهشی و همچنین افزایش رشته های مورد نظر باشیم. علاوه بر انتشار دفترچه انتخاب رشته در هر یک از ترم های تحصیلی و علاوه بر آن، یکی از مواردی که باید در نظر داشته باشید، فراخوان هایی است که هر یک از دانشگاه ها برای تکمیل ظرفیت و ثبت نام ارائه می نمایند.

برای دانلود دفترچه بدون کنکور دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

بنر انتخاب رشته کنکور

اما زمان دریافت دفترچه رشته های کاردانی دانشگاه آزاد کی است؟

در رابطه با تاریخ منتشر شدن این دفترچه ها باید بگوییم که دفترچه های ترم مهر ماه معمولا در اواخر تیر ماه و یا اوایل مرداد ماه منتشر می شوند و دفترچه انتخاب رشته های بهمن ماه، در اواخر آذر ماه. توجه داشته باشید که گاه ممکن است هر دو دفترچه کاردانی پیوسته و ناپیوسته همزمان منتشر نشوند؛ مانند سال تحصیلی 1403 – 1403 که دفترچه کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد برای ورودی مهر ماه منتشر شده است ولی دفترچه کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد هنوز منتشر نشده است. 

لینک دانلود دفترچه رشته های کاردانی دانشگاه آزاد
دفترچه کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ورودی بهمن1401
دفترچه کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد ورودی بهمن 1401
دفترچه کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ورودی مهر ماه 1403
دفترچه کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد ورودی مهر ماه 1403 (لینک دانلود به محض انتشار، فعال می شود)
دفترچه کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ورودی بهمن ماه 1403 (لینک دانلود به محض انتشار، فعال می شود)
دفترچه کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد ورودی بهمن ماه 1403 (لینک دانلود به محض انتشار، فعال می شود)

برای اطلاع از لیست رشته های دانشگاه علوم تحقیقات بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

شرایط عمومی و اختصاصی درج شده در دفترچه کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

آن دسته از داوطلبانی که قصد انتخاب رشته در مقطع کاردانی پیوسته را در دانشگاه آزاد دارند، می بایست دارای برخی شرایط عمومی و اختصاصی باشند تا واجد شرایط محسوب شده و بتوانند ثبت نام خود را نهایی کنند. در این بخش به بررسی این شرایط خواهیم پرداخت.

شرایط عمومی و اختصاصی تحصیل در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

شرایط عمومی و اختصاصی درج شده در دفترچه کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد عبارتند از:

داشتن اعتقاد و التزام عملی به دین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهـوری اسلامی ایران.

عدم داشتن عناد و یا دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران.

عدم داشتن فساد اخلاقی و یا اعتیاد به مواد مخدر، روان گردان و …

داوطلب می بایست از توانائی جسمی متناسب با رشته انتخابی خود برخوردار باشد. 

مدرک تحصیلی دوره متوسطه داوطلبان با رشته انتخابی آن ها می بایست مرتبط باشد. بررسی این تطابق در دانشگاه محل تحصیل صورت می گیرد و در صورت عدم رعایت این شرط، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود. (توجه داشته باشید که داوطلبان رشته تربیت بدنی از این شرط مستثنی می باشد)

داوطلبان می بایست فاقد هرگونه منع برای شروع و ادامه تحصیل از لحاظ قوانین جمهوری اسلامی ایران باشند.

توجه داشته باشید که دانشگاه تعهدی جهت تأمین خوابگاه و یا امکانات رفاهی دیگر برای دانشجویان ندارد؛ در نتیجه در انتخاب دانشگاه محل تحصیل دقت کنید و بدانید که در صورت وجود چنین امکاناتی در دانشگاه، اولویت پذیرش با دانشجویان غیر بومی خواهد بود. 

دارا بودن گواهی نامه پایان تحصیلات دوره متوسطه نظام جدید 6-3-3 ( در شاخه های نظری، فنی و حرفه ای و کار و دانش) و یا احراز شرایط دانش آموختگی در یکی از رشته های مذکور تا پایان شهریور ماه 1403 و یا دیپلم فنی و حرفه ای دوره چهار ساله (نظام قدیم) برای ثبت نام در رشته های متناسب با نوع دیپلم خود الزامی است.

آن دسته از داوطلبانی که فارغ التحصیل در دوره های کاردانی می باشند، می توانند در رشته های کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ثبت نام نمایند. در صورتی که رشته های هر یک از داوطلبان با دیپلم آنان یکسان نباشد، لازم است 12 واحد را به صورت جبرانی بگذارنند.

تعیین تعداد واحد های پیش نیاز برای گذراندن دروس جبرانی به انتخاب دانشگاه آزاد می باشد.

فارغ التحصیلان رشته های کار و دانش، برابر با قوانین و ضوابط تعیین شده ملزم به گذراندن 14 واحد دروس جبرانی برابر با قوانین و مقررات می باشند.

فارغ التحصیلان رشته های کار و دانش مطابق با دفترچه انتخاب رشته کاردانی دانشگاه آزاد و همچنین فنی و حرفه ای و هنرستان نظام قدیم در صورتی مجاز به انتخاب رشته خواهند بود که در رشته های متناسب با نوع دیپلم خود و موجود در دفترچه انتخاب رشته کنند.

در صورت غیر مرتبط بودن رشته انتخابی با رشته دیپلم داوطلب، گذراندن واحد های جبرانی برای پذیرفته شدگان الزامی خواهد بود. هر یک از داوطلبان با توجه به دستور العمل های صادر شده برای این مورد می توانند اقدام به انتخاب رشته کنند.

امکان ثبت نام برای دارندگان مدرک تطبیقی در دوره کاردانی وجود دارد و می توانند برای انجام ثبت نام اقدام کنند.

برخورداری از شرایط جسمانی مورد نظر برای آن دسته از داوطلبانی که رشته تربیت بدنی را انتخاب نموده اند، الزامی است در غیر این صورت ، از ادامه تحصیل این دسته از داوطلبان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

تعداد انتخاب های مجاز برای هر یک از داوطلبان با توجه به مرتبط بودن دیپلم چهارساله خود تنها مجاز به انتخاب یک کد رشته محل از بین تمامی رشته های موجود می باشند.

 

برای اطلاع از نحوه مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

شرایط عمومی و اختصاصی درج شده در دفترچه کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد

برای انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد شرایطی در نظر گرفته شده است که با توجه به این شرایط داوطلبان می توانند برای انتخاب رشته اقدام نمایند. شرایط تعیین شده در دفترچه کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد برای انتخاب رشته این مقطع به شرح زیر می باشد.

شرایط عمومی و اختصاصی تحصیل در مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد

شرایط عمومی و اختصاصی درج شده در دفترچه کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد عبارتند از:

اعتقاد داشتن به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

عدم داشتن عناد و یا دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران.

عدم داشتن فساد اخلاقی و یا اعتیاد به مواد مخدر، روان گردان و …

داوطلب می بایست دارای توان جسمی متناسب با رشته انتخابی خود باشد. 

دارا بودن گواهی نامه پایان تحصیلات دوره متوسطه نظام جدید 6-3-3 ( در شاخه های نظری، فنی و حرفه ای و کار و دانش) و یا احراز شرایط دانش آموختگی در یکی از رشته های مذکور تا پایان بهمن ماه 1403 و یا دیپلم فنی و حرفه ای دوره چهار ساله (نظام قدیم) برای ثبت نام در رشته های متناسب با نوع دیپلم خود الزامی است.

مطابق با دفترچه انتخاب رشته کاردانی دانشگاه آزاد آن دسته از داوطلبانی که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی می باشند، امکان ثبت نام را نخواهند داشت.

فارغ التحصیلان رشته های کاردانی علوم پزشکی امکان ثبت نام در این مقطع را نخواهند داشت و می توانند در رشته های مقاطع بالاتر اقدام به انتخاب رشته کنند.

امکان ثبت نام داوطلبان رشته های کاردانی علوم پزشکی در صورتی وجود خواهد داشت که به تعهد خدمت خود عمل کرده باشند و منعی برای انجام ثبت نام نداشته باشند.

مطابق با قوانین تعیین شده ، آن دسته از دارندگان مدارک حوزوی که مدرک آنان مورد تائید باشند، مدرک آنان معادل دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه خواهد بود و در صورتی که ممنوعیتی برای ادامه تحصیل نداشته باشند و همچنین مشمول خدمت سربازی نباشند، می توانند در انتخاب رشته این دانشگاه ثبت نام کنند.

متقاضیان رشته های تربیت بدنی ضمن نداشتن معلولیت های حاد جسمانی باید از توانایی های لازم برای پذیرش در این رشته برخوردار باشند، در غیر این صورت دانشگاه امکان ورود و ادامه تحصیل را برای این داوطلبان فراهم نخواهد نمود.

متقاضیانی که در دفترچه رشته های کاردانی دانشگاه آزاد رشته های هنری همانند هنرهای نمایشی و همچنین بازیگری و کارگردانی را انتخاب می کنند، علاوه بر نداشتن معلولیت های جسمانی، می بایست از سلامت کامل نیز باید برخوردار باشند.

داوطلبان گرامی توجه داشته باشید که در صورت داشتن سوال در رابطه با هر یک از بخش های دفترچه انتخاب رشته کاردانی دانشگاه آزاد می توانید با مشاوران مرکز ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس گرفته و درخواست راهنمایی کنید. 

بنر انتخاب رشته

برای اطلاع از لیست رشته های کاردانی فنی و حرفه ای بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

شهریه دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته

همانطور که می دانید دانشگاه آزاد یک دانشگاه شهریه پرداز است. به همین دلیل نیز متقاضیان می بایست به نسبت نوع رشته، مقطع تحصیلی، ترم تحصیلی و … مبلغی را به عنوان شهریه بپردازند. البته توجه داشته باشید که این شهریه شامل دو نوع می شود: شهریه متغیر و شهریه ثابت. در ادامه این مقاله به بررسی شهریه ای که داوطلبان مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته باید برای تحصیل در هر رشته ای بپردازند، اشاره خواهیم کرد. به جداول زیر مراجعه کنید. 

  میزان شهریه ثابت و متغیر مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد برحسب ریال
رشته تحصیلی تعداد واحد شهریه ثابت شهریه متغیر 18 واحد نظری شهریه ثابت و متغیر 
 فنی مهندسی  18 واحد نظری حداقل حداکثر حداقل حداکثر حداقل حداکثر
7.925.026 8.661.800 8.876.030 9.701.280 16.801.056 18.363.080
علوم انسانی  18 واحد نظری 7.044.468 7.699.429 8.876.030 9.701.280 15.920.498 17.400.709
بهداشت عمومی 18 واحد نظری 19.734.000 39.468.000 59.201.999
بهداشت عمومی – خودگردان 18 واحد نظری 109.295.999

برای ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد روی لینک بزنید.

  میزان شهریه ثابت و متغیر مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد برحسب ریال
رشته تحصیلی
تعداد واحد شهریه ثابت شهریه متغیر (10 واحد نظری) شهریه ثابت و متغیر
بهداشت عمومی 18 واحد نظری حداقل حداکثر حداقل حداکثر حداقل حداکثر
14.204.799 15.524.999 28.828.033 31.508.325 43.032.833 47.033.325
بهداشت عمومی – خودگردان 18 واحد نظری 77.509.827 84.716.319

البته برخی هزینه های جانبی نیز علاوه بر شهریه می بایست پرداخت گردد که شامل هزینه های خدمات آموزشی و هزینه بیمه دانشجویان می شود. مبلغی که از بابت خدمات آموزشی باید پرداخت شود 150.000 تومان و هزینه بیمه نیز 5.000 تومان برای مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته خواهد بود.

 

برای اطلاع از نحوه ثبت نام و زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی کاردانی و کارشناسی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد – کاردانی پیوسته و ناپیوسته

اگر تصمیم خود را برای ثبت نام و انتخاب رشته در مقطع کاردانی دانشگاه آزاد گرفته اید، باید از لیست رشته های ارائه شده اطلاع داشته باشید. به همین دلیل نیز در ادامه مقاله لیست رشته هایی را که بدون کنکور و بر اساس دفترچه انتخاب رشته کاردانی دانشگاه آزاد (پیوسته و ناپیوسته) می توان انتخاب کرد را در قالب جداول مجزا خدمت شما همراهان گرامی ارائه کردیم.

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 
نرم افزار کامپیوتر ساخت و تولید قلم زنی
مکانیک خودرو نقاشی طراحی و دوخت
عمران فتو گرافیک – گرافیک استخراج معدن
حسابداری تربیت کودک تبرید
نقشه برداری مدیریت خانواده ریخته گری
حرارت مرکزی و تهویه مطبوع امور اداری جوشکاری
طراحی صنعتی تربیت بدنی امور دامی
نقشه کشی صنعتی الکترونیک عمومی صنایع چوب و مبلمان
الکتروتکنیک چاپ فناوری تولیدات زراعی
معماری داخلی انیمیشن فناوری پرورش دام
صنایع شیمیایی طراحی و ساخت طلا و جواهر ناوبری
معماری هنرهای تجسمی – چاپ دستی فناوری تولیدات باغی
صنایع نساجی صنایع فلزی
لیست رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 
آمار معماری سنتی کاردانی فنی بازرسی جوش
الکترونیک هواپیما مکانیزاسیون کشاورزی کاردانی فنی بازی سازی رایانه ای
انرژی تجدید پذیر خورشیدی نرم افزار کامپیوتر کاردانی فنی برق
تربیت معلم آموزش ریاضی نقشه برداری – ژئودزی کاردانی فنی برق – الکتریک نیروگاه
تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی کاردان فنی کارهای عمومی ساختمان کاردانی فنی برق – برق صنعتی
راهسازی کاردان فنی مخابرات کاردانی فنی برق – برق مترو
مخابرات هواپیما کاردانی حرفه ای معماری – معماری داخلی کاردانی فنی برق – تاسیسات الکتریکی ساختمان
معماری کاردانی فنی آسانسور و پله برقی کاردانی فنی برق – تعمیر و نگهداری ماشین های الکتریکی
کاردانی فنی الکترونیک صنعتی کاردانی فنی ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) کاردانی فنی برق – توزیع
کاردانی فنی اویونیک هواپیما کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی کاردانی فنی بهره برداری راه آهن
کاردانی فنی صنایع چوب – تولید مبلمان کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری امور زراعی و باغی – تکنولوژی تولیدات باغی
کاردانی فنی صنایع دارویی – تولید دارو کاردانی فنی نساجی امور زراعی و باغی – تکنولوژی تولیدات زراعی
کاردانی فنی صنایع دارویی – تولید دارو کاردانی فنی نساجی – چرم و پوست بهداشت و بیماری های طیور
کاردانی فنی صنایع سرامیک – آزمایشگاه کاردانی فنی نقشه کشی صنعتی تربیت معلم آموزش علوم تجربی
کاردانی فنی مکانیک – مکانیک شناورهای صیادی کاردانی فنی نورد فولاد تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی و معطر
کاردانی فنی مکانیک – مکانیک ماشین آلات صنعتی کاردانی فنی هوانوردی _ خلبانی PPL تکنولوژی آبیاری
کاردانی فنی مکانیک – مکانیک ماشین های زراعی و باغی کاردانی فنی کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری تکنولوژی تولیدات دامی
کاردانی فنی مکانیک – نیروگاه حرارتی کاردانی فنی کشتی تکنولوژی تولیدات گیاهی
کاردانی فنی مکانیک خودرو کاردانی فنی کنترل تکنولوژی جنگلداری
کاردانی فنی مکانیک مترو کاردانی فنی کنترل کیفیت قطعات مکانیکی تکنولوژی چوب
کاردانی حرفه ای بهداشت محصولات دامی کاردانی فنی صنایع غذایی – گوشت و فرآورده های گوشتی امور دولتی
کاردانی فنی باغبانی – تولید و فرآوری پسته کاردانی فنی منابع طبیعی – حفاظت و حمایت منابع طبیعی امور گمرکی
کاردانی فنی باغبانی – تولید و فرآوری خرما آموزش حرفه و فن امور مالی و مالیاتی
کاردانی فنی باغبانی – تولید و فرآوری زعفران آموزش دینی و عربی باستان شناسی
کاردانی فنی تولید قارچ های خوراکی آموزش زبان و ادبیات فارسی بیمه
کاردانی فنی تولید و فرآوری چای آموزش و پرورش ابتدایی تربیت معلم قرآن کریم
کاردانی فنی دام پروری – پرورش زنبور عسل آموزش و پرورش کودکان استثنایی حسابداری
کاردانی فنی دام پروری – پرورش صنعتی طیور اقتصاد کار و بهره وری روابط کار
کاردانی فنی دام پروری – تکثیر و پرورش صنعتی گاو امور بانکی علوم قضایی
کاردانی فنی صنایع غذایی – شیر و فرآورده های لبنی امور تربیتی علوم ورزشی
کاردانی حرفه ای امور دهیاری و شوراها کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربی گری پایه آمادگی جسمانی کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربی گری ورزش سالمندان
کاردانی حرفه ای امور کتابداری و اطلاع رسانی کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربی گری پایه بسکتبال کاردانی حرفه ای تربیت مربی پایه بدنسازی معلولین
کاردانی حرفه ای ایمنی و بهداشت واحدهای صنفی کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربی گری پایه پرورش اندام کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبستانی
کاردانی حرفه ای ایمنی و حفاظت تصرفات ساختمانی کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربی گری پایه تیراندازی کاردانی حرفه ای تربیت مربی خانه کودک و نوجوان
کاردانی حرفه ای بازاریابی کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربی گری پایه شطرنج کاردانی حرفه ای تربیت مربی مهد کودک
کاردانی حرفه ای بازرگانی – انبارداری کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربی گری پایه شنا کاردانی حرفه ای تکنولوژی آموزشی
کاردانی حرفه ای بازرگانی – خدمات مشاوره املاک کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربی گری پایه فوتبال کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
کاردانی حرفه ای بازرگانی – مشاوره حقوقی اصناف کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربی گری پایه فوتسال اردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
کاردانی حرفه ای پیرایش مردانه کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربی گری پایه والیبال کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالیاتی
کاردانی حرفه ای مدد کاری اجتماعی – اورژانس اجتماعی کاردانی حرفه ای مربی گری پایه کشتی هنرهای نمایشی
کاردانی حرفه ای مدد کاری اجتماعی – مدد کاری خانواده کاردانی حرفه ای مهمان داری هواپیما کاردانی حرفه ای چاپ – طراحی چاپ
کاردانی حرفه ای مدد کاری اجتماعی – مدد کاری کودک کاردانی حرفه ای کودک یاری کاردانی حرفه ای چاپ و نشر
کاردانی حرفه ای مدد کاری اجتماعی – مراقبت سالمندان انیمیشن کاردانی حرفه ای دوخت های سنتی ایران
کاردانی حرفه ای مدیریت – امور اداری حفاظت و مرمت آثار تاریخی کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس
کاردانی حرفه ای مدیریت – امور دفتری صنایع دستی کاردانی حرفه ای سینما – تصویر برداری
کاردانی حرفه ای مدیریت – خدمات بندری طراحی و ساخت طلا و جواهرات کاردانی حرفه ای سینما – فیلم سازی
کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار موزه ها و بناهای تاریخی کاردانی حرفه ای صنایع دستی – سفال و کاشی سنتی
کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار ورزشی هنرهای چوبی کاردانی حرفه ای صنایع دستی – فرش دستباف
کاردانی حرفه ای مراقبت زیبایی پوست و مو هنرهای سنتی کاردانی حرفه ای صنایع دستی – فرش دستباف
کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – عکاسی کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – نقاشی کاردانی حرفه ای کارگردانی و طراحی بازی های رایانه ای
کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک کاردانی حرفه ای هنرهای نمایشی – طراحی صحنه کاردانی فنی شهرسازی
کاردانی فنی تجهیزات پزشکی – تجهیزات اتاق عمل تکنولوژی مرتع و آبخیزداری کاردانی حرفه ای امور پستی
کاردانی فنی تصفیه آب و پساب صنایع غذایی تکنولوژی مواد غذایی کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابرسی
کاردانی فنی تعمیر و نگهداری هواپیما دام پزشکی کاردانی حرفه ای حسابداری شرکت های بیمه
کاردانی فنی جوشکاری شیمی آزمایشگاهی کاردانی حرفه ای حقوق – ارشاد و معاضدت قضایی
کاردانی فنی حفاری چاه های نفت و گاز شیمی آزمایشگاهی – غذایی کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
کاردانی فنی دیسپچری پرواز گیاه پزشکی کاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضایی
کاردانی فنی ربات مترجمی زبان اشاره ایرانی کاردانی حرفه ای حقوق – شورای حل اختلاف
کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری مدیریت بازرگانی کاردانی حرفه ای خدمات گمرکی
کاردانی فنی صنایع پلاستیک  مدیریت صنعتی کاربردی کاردانی حرفه ای روابط عمومی
کاردانی فنی صنایع چاپ – ماشین آلات هتل داری کاردانی حرفه ای سلامت یاری
تکنولوژی شیلات کاردانی حرفه ای آرایش زنانه کاردانی حرفه ای صنایع دستی – مصنوعات سنگی
تکنولوژی صنایع غذایی کاردانی حرفه ای اطفا حریق شهری کاردانی حرفه ای صنایع دستی چرمی
تکنولوژی ماشین های کشاورزی کاردانی حرفه ای امداد سوانح کاردانی حرفه ای طراحی لباس
تکنولوژی محیط زیست کاردانی حرفه ای امور بورس کاردانی حرفه ای طلا و جواهر – ساخت زیورآلات با دست
کاردانی حرفه ای موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی کاردانی حرفه ای امور بیمه کاردانی حرفه ای عکاسی خبری
کاردانی حرفه ای نوازندگی ساز کلاسیک مترجمی زبان انگلیسی کاردانی حرفه ای گردشگری
کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – آبگینه آموزش زبان انگلیسی کاردانی حرفه ای مدیحه و مرثیه سرایی

برای اطلاع از نحوه ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور با سوابق تحصیلی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

بنر انتخاب رشته

اخبار پیرامون کاردانی دانشگاه آزاد

ثبت نام کاردانی پیوسته بدون کنکور 1403 دانشگاه آزاد:

ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد، ثبت‌ نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (پذیرش بدون آزمون) در مقطع کاردانی پیوسته برای ورودی مهر ماه 1403 دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

ثبت نام و انتخاب رشته متقاضیان پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، از روز سه شنبه 20 تیر ماه آغاز شده و تا روز چهارشنبه، بیست‌ و هشتم تیر ماه 1403 ادامه خواهد داشت.

داوطلبان واجد شرایط می‌ توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.iau.ir دفترچه انتخاب رشته کاردانی دانشگاه آزاد را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط با تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

بر اساس اعلام دانشگاه آزاد اسلامی زمان ثبت‌ نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی نا پیوسته مهر ماه 1403 ، به‌ زودی اعلام خواهد شد.

 

خلاصه مطلب

با توجه به اهمیتی که دفترچه انتخاب رشته برای داوطلبان هر یک از مقاطع مختلف دارد، در این مقاله به بررسی دفترچه انتخاب رشته کاردانی دانشگاه آزاد پرداختیم و زمان و نحوه دریافت آن را مورد ارزیابی قرار دادیم. توجه داشته باشید که دفترچه کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد و دفترچه کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد به صورت مجزا از هم برای هر یک از ورودی های مهر ماه و بهمن ماه منتشر می شوند و می بایست متقاضیان براساس تقاضای خود اقدام به دریافت دفترچه مناسب کنند. هم چنین در مقاله بالا شرایط عمومی و اختصاصی مورد نیاز داوطلبان برای تحصیل در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد را نیز بیان کردیم تا بتوانید از واجد شرایط بودن خود کسب اطمینان کنید.

با مراجعه به مقاله بالا جداولی را مشاهده خواهید کرد که دارای اطلاعات مربوط به میزان شهریه مورد نیاز و رشته های مختلف ارائه شده است. پس از مطالعه این مقاله چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید و یا سوالی داشتید، می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی در ایام تعطیل نیز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. 

 

برای دانلود پی دی اف کامل مقاله دفترچه انتخاب رشته کاردانی دانشگاه آزاد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفترچه انتخاب رشته کاردانی دانشگاه آزاد چه زمانی منتشر می شود؟

با توجه به اینکه انجام ثبت نام دانشگاه آزاد در دو ترم مهر ماه و بهمن ماه صورت می گیرد، متقاضیان باید جهت دریافت دفترچه های کاردانی پیوسته و ناپیوسته ترم مهر ماه از اواخر تیر ماه و یا اوایل مرداد ماه و برای دریافت دفترچه انتخاب رشته های بهمن ماه، از اواخر آذر ماه به سامانه دانشگاه آزاد مراجعه کنند.

آیا در دفترچه کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد می توان رشته های مربوط به این مقطع را مشاهده کرد؟

همزمان با شروع ثبت نام انتخاب رشته دانشگاه آزاد، داوطلبان می توانند برای دانلود و دریافت دفترچه اقدام کنند. در این دفترچه نیز امکان مشاهده رشته های ارائه شده در هر یک از واحد های دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی پیوسته وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله فوق مراجعه کنید. 

تفاوت دفترچه کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد و پیوسته در چیست؟

تفاوت این دو دفترچه مربوط به شرایط ورود به این مقاطع و نیز رشته های ارائه شده در هر یک می باشد که برای اطلاع از این شرایط و همچنین مشاهده برخی از رشته های بدون کنکور می توانید به مقاله فوق مراجعه کنید. 

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «دفترچه کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 + pdf دانلود | azmoon.org»

  1. Avatar photo Parsa گفت:

    توی دفترچه انتخاب رشته دانشگاه ازاد برای کاردانی چیزی راجب کارشناسی هایی که میتونیم بعد از فوق دیپلم بریم هم نوشته؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر

  2. Avatar photo شیدایی گفت:

    سلام خسته نباشید. دفترچه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد کی منتشر میشه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      مقطع کارشناسی ناپیوسته ثبت نام بازاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد

    راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد

    اطلاع از راهنمای ثبت نام دانشگاه آزاد برای کلیه داوطلبان و متقاضیان ورود به این دانشگاه کاملاً ضروری و مهم به نظر می رسد. ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد یکی از مراحل مهم برای ورود به دانشگاه‌های آزاد اسلامی است....
  • azmoon.org-+-ورود-سیستم-ثبت-نام-دانشگاه-آزاد-مهر-۱۴۰۳

    azmoon.org + ورود سیستم ثبت نام دانشگاه آزاد مهر ۱۴۰۳

    ثبت نام و پذیرش دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org امکان پذیر است. این سایت، به عنوان سامانه ثبت نام، انتخاب رشته و مشاهده نتایج دانشگاه آزاد راه اندازی شده است. متقاضیانی که مایل به تحصیل در این دانشگاه هستند...
  • ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد

    ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد مهر 1403 + لینک تغییر | ایران تحصیل

    دانشگاه‌ های آزاد سراسر کشور هر ساله به صورت با آزمون و سوابق تحصیلی دانشجو پذیرش می‌ کنند. برای پذیرش دانشجو در هر دو روش با کنکور و بدون کنکور لازم است دانشجویان اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در...
  • دریافت شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

    شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد + لینک بازیابی و فراموشی | azmoon.org

    داوطلبان دانشگاه آزاد پس از مشاهده کارنامه خود لازم است نسبت به دریافت شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اقدام نمایند. برخی از داوطلبان در تماس با مشاوران این موضوع را عنوان می‌نمایند که شناسه انتخاب رشته خود را هنگام دریافت...
تماس با مشاور