ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دفترچه استخدامی ثبت اسناد ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
دفترچه استخدامی ثبت اسناد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفترچه استخدامی ثبت اسناد ۱۴۰۳ منتشر شد. کلیه افراد و داوطلبان مایل به ثبت نام در آزمون ثبت اسناد باید قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام جهت دانلود دفترچه استخدام اداره ثبت اسناد اقدامات لازم را انجام دهند. دقت داشته باشید که کسب اطلاعاتی در مورد محتویات و مندرجات موجود در دفترچه استخدامی ثبت اسناد نیز برای هر یک از افراد متقاضی شرکت در این آزمون جامع الزامی و مهم است.

 

از آن جایی که کسب اطلاعاتی در رابطه با دفترچه استخدامی ثبت اسناد و شناخت موارد مندرج در این دفترچه برای کلیه افراد و داطلبان مایل به شرکت در آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک الزامی است اینجاست که کمک خواستن از مشاوری آگاه و خبره در این رابطه بسیار مهم به نظر می رسد. برای سهولت نحوه دانلود دفترچه استخدام اداره ثبت اسناد و همین طور اطلاع از مندرجات آن برای هر یک از افراد متقاضی ثبت نام در این آزمون می توانید با تیم مشاوره خبره و کاردان در این رابطه تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی های لازم را در این رابطه دریافت کنید.

 

 

جهت اطلاع از زمان و نحوه انتشار دفترچه آزمون ورودی اداره ثبت اسناد کشور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

قبل از هر اقدامی برای شرکت در آزمون ورودی ثبت اسناد و املاک دفترچه آزمون استخدامی را به دقت مطالعه بفرمایید

 

 

دانلود دفترچه استخدام اداره ثبت اسناد

 

 

دفترچه استخدامی ثبت اسناد چه زمانی منتشر می شود؟

از جمله موضوعاتی که هر یک از افراد شرکت کننده در آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک باید از آن مطلع باشند در رابطه با زمان انتشار دفترچه استخدامی ثبت اسناد است.

در مورد زمان انتشار دفترچه استخدامی ثبت اسناد در سال جاری باید عرض کنیم که کلیه داوطلبان می توانستند در اواخر فروردین ماه برای دانلود دفترچه استخدام اداره ثبت اسناد اقدامات لازم را انجام دهند.

اما در رابطه با زمان انتشار دفترچه استخدامی ثبت اسناد برای پذیرش و استخدام در سال آینده فعلاً نمی توان نظری قطعی داد و باید منتظر اعلام سازمان مربوطه در این رابطه بمانیم.

 

 

برای اطلاع از لیست منایع مورد نیاز برای قبولی در آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک وارد لینک مربوطه شوید

 

دفترچه استخدامی ثبت اسناد در چه سامانه ای منتشر می شود؟

دفترچه آزمون ورودی ثبت اسناد به طور معمول در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی منتشر می شود. سامانه ای به آدرس اینترنتی hrtc.ir که کلیه داوطلبان می توانند برای دانلود دفترچه استخدام اداره ثبت اسناد به آن مراجعه کنند.

البته قبل از هر اقدامی برای دانلود دفترچه استخدام اداره ثبت اسناد الزاماً‌ باید با مراحل و فرآیندهای دانلود دفترچه استخدامی ثبت اسناد نیز آشنایی لازم را پیدا کنید.

 

 

برای اطلاع از نحوه اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی وارد لینک مربوطه شوید

 

 

در مورد مراحل و نحوه دانلود دفترچه استخدامی ثبت اسناد چه می دانید؟

همان طور که بالاتر نیز خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل عرض کردیم کسب اطلاعاتی در رابطه با مراحل و نحوه دانلود دفترچه استخدام اداره ثبت اسناد و املاک برای شما الزامی است. 

برای دانلود دفترچه استخدام اداره ثبت اسناد الزاماً باید از طریق مرورگر گوگل خود وارد سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir شوید.

در این سامانه می توانید لینک دانلود دفترچه استخدامی ثبت اسناد و املاک را پیدا کرده و برای دانلود دفترچه استخدام اداره ثبت اسناد اقدام فرمایید.

 

 

در مورد مندرجات دفترچه استخدامی ثبت اسناد چه می دانید؟

در دفترچه استخدامی ثبت اسناد اطلاعات زیادی به چشم می خورد که بعد از دانلود دفترچه استخدام اداره ثبت اسناد باید از آن ها مطلع شوید.

در ادامه این نوشته شما را با بخش های مختلف و مندرجات موجود در دفترچه استخدامی ثبت اسناد آشنا می کنیم.

 

 

برای اطلاع از شرایط استخدام آزمون ثبت اسناد و املاک بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

 بخش تعاریف دفترچه استخدامی ثبت اسناد

در اولین بخش از دفترچه آزمون ورودی ثبت اسناد و املاک تحت عنوان بخش تعاریف می توانید تعریف مختصری از سهمیه ایثارگران و همین طور دستگاه های اجرایی را مشاهده کنید.

 

 

دانلود دفترچه آزمون استخدامی اداره ثبت اسناد

 

 

بخش شرایط عمومی دفترچه استخدامی ثبت اسناد و املاک

دومین بخش از دفترچه استخدام مختص اداره ثبت اسناد و املاک به درج شرایط عمومی داوطلبان و متقاضیان اختصاص دارد. شرایطی که قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام در آزمون ثبت اسناد و املاک الزاماً باید از آن ها مطلع باشید.

در نتیجه، مطالعه دقیق این شرایط مندرج در دفترچه آزمون ورودی ثبت اسناد برای شما دوستان عزیز داوطلب شرکت در آزمون ثبت اسناد و املاک الزامی و مهم است و در صورت عدم مطالعه این بخش عواقب آن بر عهده شماست.

در ادامه به شماری از این شرایط عمومی لازم برای ثبت نام در آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک برای شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل اشاره می کنیم.

. نداشتن هیچ گونه محکومین قضایی و جزایی برای ثبت نام در آزمون ورودی ثبت اسناد و املاک

. تابعیت ایرانی داشتن برای داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون استخدامی ثبت اسناد الزامی است.

. برخورداری از سلامت روحی و جسمی لازم برای ثبت نام و شرکت در آزمون ثبت اسناد الزامی است.

. آقایان الزاماً باید برای ثبت نام در آزمون ثبت اسناد و املاک کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت نظام وظیفه خود را ارائه کنند.

 

 

برای اطلاع از زمان، نحوه و شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

 

 

بخش مواد آزمون دفترچه استخدامی ثبت اسناد

در سومین بخش از دفترچه آزمون ورودی ثبت اسناد می توانید بخشی تحت عنوان مواد آزمون را مشاهده بفرمایید. دقت داشته باشید که این مواد آزمون برای هر دو گروه دروس عمومی و اختصاصی ارائه شده اند.

از میان مواد آزمون اعلام شده برای مطالعه جهت آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک می توان از زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی عمومی، فناوری اطلاعات و هوش و توانمندی های عمومی نام برد.

از دیگر موارد درج شده در این بخش می توان از نحوه طراحی سؤالات درسی در آزمون ثبت اسناد و املاک نام برد. باید عرض کنیم که سؤالات مطرح شده در این آزمون همگی به صورت چهارگزینه ای هستند و در ازای هر پاسخ غلط نیز نمره منفی دریافت می کنید.

 

 

بخش امتیازات و سهمیه های قانونی

در چهارمین بخش از دفترچه آزمون ثبت اسناد و املاک می توانید اطلاعاتی را در رابطه با امتیازات و سهمیه های قانونی یعنی سهمیه ایثارگران اختصاص یافته به داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک را مشاهده بفرمایید.

باید اشاره کنیم که سهمیه ایثارگران اختصاص یافته به داوطلبان در آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک در قالب سهمیه پنج و بیست و پنج درصدی است.

 

 

بخش مراحل ثبت نام دفترچه استخدام در ثبت اسناد و املاک

بخش بعدی موجود در دفترچه آزمون ثبت اسناد به درج مراحل ثبت نام در آزمون ثبت اسناد و املاک اختصاص داده شده است. از آن جایی که این مراحل باید در زمان ثبت نام در آزمون ثبت اسناد باید به طور دقیق طی شوند توصیه ما به شما مطالعه دقیق و جزء به جزء این بخش از دفترچه است.

در ادامه با ذکر مراحل ثبت نام آزمون ثبت اسناد و املاک براساس دفترچه آزمون ورودی ثبت اسناد و املاک در خدمت شما دوستان عزیز داوطلب هستیم.

. خواندن دقیق جزء به جزء شرایط عمومی در نظر گرفته شده برای ثبت نام در آزمون ثبت اسناد

. اسکن کلیه مدارک لازم برای ثبت نام در آزمون ثبت اسناد و املاک

. واریز وجه درخواستی برای ثبت نام در آزمون ثبت اسناد و املاک

. آغاز مراحل و فرآیندهای لازم برای ثبت نام در آزمون ثبت اسناد و املاک

. ویرایش کردن کلیه اطلاعات مندرج در سایت ثبت نام آزمون ثبت اسناد و املاک

 

 

بخش مراحل و اعلام نتایج آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک

از دیگر بخش های مندرج در دفترچه استخدامی ثبت اسناد که بعد از دانلود این دفترچه می توانید به آن دسترسی داشته باشید بخش نحوه و مراحل لازم برای اعلام نتایج آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک است.

با مطالعه این بخش می توانید از نحوه دقیق اعلام و مشاهده نتایج آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک و همین طور زمان اختصاص داده شده برای این امر مطلع شوید.

 

 

بخش تذکرات مهم در دفترچه استخدام در ثبت اسناد و املاک

در این بخش مهم می توانید تمامی تذکرات مهم برای ثبت نام در آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک را مشاهده بفرمایید. تذکراتی بسیار مهم که اطلاع از آن ها برای هر یک از افراد متقاضی الزامی است.

 

 

بخش فهرست شغل محل ها در دفترچه استخدامی ثبت اسناد و املاک

در این بخش از دفترچه استخدام ثبت اسناد می توانید فهرست شغل محل ها را ملاحظه بفرمایید. در واقع، شغل محل هایی که در سازمان ثبت اسناد و املاک جذب نیرو دارند در این بخش گنجانده شده اند.

البته در جداول گنجانده شده در این بخش می توانید شهرهای اعلام شده برای جذب نیرو در سازمان ثبت اسناد و املاک را نیز مشاهده بفرمایید.

 

 

چگونه می توان قبولی و پذیرش در آزمون استخدامی ثبت اسناد را از آن خود کرد؟

قبولی در آزمون ثبت اسناد و املاک به عنوان یکی از ارگان های دولتی همواره آرزوی افراد زیادی است. اما باید دقت داشته باشید که این کار چندان هم آسان نیست و باید از تمامی فوت و فن های کار به طور دقیق مطلع باشید.

به این صورت که باید از لیست دقیق منابع اختصاص یافته برای آزمون اطلاع داشته باشید و از طرفی با نحوه مطالعه و خواندن دروس مورد نیاز برای قبولی و پذیرش در آزمون ثبت اسناد نیز آشنایی لازم را پیدا کنید.

بعلاوه، کسب اطلاعاتی در مورد رشته شغل های اعلامی برای ثبت نام نیز الزامی و مهم است. بهترین راه آشنایی با شگردهای قبولی در آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک یاری خواستن از مشاوری کاردان و خبره در این رابطه است.

 

 

برای آشنایی با مندرجات و محتویات دفترچه آزمون ورودی اداره ثبت اسناد و املاک از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک

رشته های مورد نیاز آزمون ثبت اسناد

دفترچه استخدامی ثبت اسناد

 منابع آزمون ثبت اسناد و املاک 

کارت ورود به جلسه آزمون ثبت اسناد و املاک

دفترچه استخدامی ثبت اسناد

آیا آزمون سردفتری امسال برگزار می شود؟

آزمون سردفتری

بهترین منابع آزمون سردفتری

نمونه سوالات آزمون سردفتری

نتایج آزمون سردفتری 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفترچه استخدامی ثبت اسناد چه زمانی منتشر می شود؟

در سال جاری شاهد انتشار دفترچه استخدامی ثبت اسناد در فروردین ماه بودیم.

چگونه می توان برای دانلود دفترچه استخدام اداره ثبت اسناد اقدام کرد؟

برای دانلود دفترچه استخدامی ثبت اسناد باید به سامانه hrtc.ir مراحعه بفرمایید.

مندرجات دفترچه استخدامی ثبت اسناد چیست؟

از میان مندرجات دفترچه استخدامی ثبت اسناد می توان به بخش رشته شغل ها، مواد آزمون، تعاریف و غیره اشاره کرد.

مراحل و نحوه دانلود دفترچه استخدامی ثبت اسناد چیست؟

برای اطلاع از مراحل و نحوه دانلود دفترچه استخدامی ثبت اسناد می توانید با تیم مشاوره ایران تحصیل در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
  • استخدام بانک ملت

    استخدام بانک ملت 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، شرایط و رشته ها

    شرایط استخدام بانک ملت اعلام شد. مشاغل بانکی برای اکثر افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و علت این محبوبیت مربوط به مزایا، درآمد، جایگاه شغلی و… است. بانک ها در بازه های زمانی مشخص به استخدام افراد می پردازند...
تماس با مشاور