ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

آموزش روش جمع بندی سه روز یکبار

جمع بندی سه روز یکبار
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

جمع بندی هر سه روز یکبار یعنی چه؟ روش جمع بندی سه روز یکبار یکی از مهم ترین روش های جمع بندی است که استفاده از آن در میان داوطلبان و متقاضیان کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها معمول است. با دریافت آموزش روش هر سه روز یکبار از فردی باتجربه و کاردان می توانید مؤفقیت های زیادی را در کنکور سراسری از آن خود کنید.

 

از آن جایی که استفاده از روش جمع بندی سه روز یکبار برای هر یک از داوطلبان و افراد کنکوری الزامی و مهم به نظر می رسد در نتیجه کمک خواستن از مشاوری آگاه و ماهر در رابطه با آموزش روش سه روز یکبار و در کل اطلاع از پاسخ این سؤال یعنی جمع بندی هر سه روز یکبار یعنی چه؟ می تواند در این زمینه به شما کمک کند. مشاوری که بتواند شما را در استفاده از روش جمع بندی سه روز یکبار راهنمایی کرده و راهنماگر شما باشد.

 

 

جهت اطلاع از نحوه استفاده از روش جمع بندی کنکور هر سه روز یکبار از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

شیوه جمع بندی هر 3 روز یکبار همواره به عنوان بهترین روش جمع بندی در میان داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده در کنکور شناخته می شود

 

 

 

آموزش روش سه روز یکبار

 

 

چرا باید از روش جمع بندی سه روز یکبار استفاده کنیم؟

 شاید این سؤال برای شما دوست عزیز کنکوری هم مطرح شود که چرا باید از روش جمع بندی سه روز یکبار استفاده کنیم و به چه علت نباید مطالب جدیدی را مورد مطالعه قرار دهیم؟

ببینید دوستان عزیز در طول زمان باقی مانده تا کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها دیگر وقت زیادی برای مطالعه مطالب و دروس جدید ندارید.

در نتیجه، بهترین راهکار در این زمان این است که به تثبیت مطالب خوانده از قبل در ذهن خود کمک کنید و سعی در به خاطرسپاری آن ها داشته باشید.

این گونه خیالتان راحت باشد که این کار با کسب بهترین رتبه و قبولی در دانشگاه و رشته مورد نظر برایتان همراه است.

 

 

جهت آشنایی با بهترین روش های جمع بندی برای آزمون سراسری بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

 

 

 

توضیحاتی کامل در رابطه با روش جمع بندی سه روز یکبار

همان طور که بالاتر نیز خدمت شما عرض کردیم روش جمع بندی یه روز یکبار و دریافت آموزش روش سه روز یکبار می تواند اثر زیادی بر روی نتیجه قبولی شما در کنکور ورودی دانشگاه ها داشته باشد.

اما حتماً در اینجا این سؤال برای شما مطرح می شود که روش هر سه روز یکبار یعنی چه؟ و روال استفاده از آن به چه صورت است؟

در پاسخ به این سؤال یعنی روش هر سه روز یکبار یعنی چه؟ باید خدمت شما عرض کنیم که در این روش شما دوست عزیز کنکوری باید هر یک از کنکورهای سال های گذشته را در هر سه روز یکبار آن هم در تمامی دروس جواب بدهید.

نکته جالب این که برای تداعی شدن فضای کنکور و کاهش استرس و اضطراب ناشی از جلسه آزمون الزاماً باید با لباس رسمی یعنی خانم مانتو و مقنعه و‌ آقایان پیراهن و شلوار در سر جلسه آزمون حاضر شوید.

راستی یادتان باشد که مدت زمان لازم برای شرکت در این آزمون همان 4 ساعتی است که در سر جلسه آزمون سراسری اصلی حاضر می شوید.

 

 

مزیت استفاده از روش جمع بندی سه روز یکبار چیست؟

استفاده از روش جمع بندی 3 روز یکبار و دریافت آموزش روش سه روز یکبار می تواند مزیت های زیادی را برای شما دوست عزیز به همراه داشته باشد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

 

 

برای اطلاع از نحوه جمع بندی آزمون سراسری در یک ماه می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

. به راحتی می توانید مطالب فراموش شده را شناسایی کنید

دوستان عزیز با استفاده از روش جمع بندی 3 روز یکبار به طور مرتب و تا زمان فرا رسیدن کنکور سراسری می توانید به این موضوع که چه مطالبی را فراموش کرده و به خاطر نسپرده اید پی ببرید و برای به یادآوری آن ها تلاش کنید.

 

 

. فضای کنکور برای شما تداعی می شود

بسیاری از داوطلبان کنکوری از حضور در سر جلسه کنکور و جو حاکم بر آن استرس و ترس دارند. اما با استفاده از روش جمع بندی سه روز یکبار به راحتی و با تداعی فضای کنکور اصلی می توانید بر این استرس و ترس زیاد غلبه کنید.

 

 

. با تمرین زیاد مؤفقیت در چنگ شماست

از آن جایی که به وسیله روش جمع بندی 3 روز یکبار می توانید به انواع و اقسام سؤالات جواب بدهید در نتیجه مطالب مختلف به کرات برایتان مرور می شود و همین موضوع می تواند مؤفقیت زیادی را برایتان به ارمغان آورد.

 

 

جهت آشنایی با نکات مهم و طلایی دوره جمع بندی آزمون سراسری بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

. از هدر رفتن وقت خود جلوگیری کنید

در صورت استفاده از روش جمع بندی 3 روز یکبار و با هر بار شرکت در آزمون به راحتی می توانید مشکلات درسی خود را شناسایی کنید.

در نتیجه و با شناسایی مشکلات درسی خود در هر بار آزمون دادن و برطرف کردن آن ها در دفعات بعدی پاسخگویی به سؤالات کنکور دیگر اشکالی ندارید و نیازی به صرف وقت برای برطرف کردن این اشکالات نیست.

 

 

جهت اطلاع از نحوه جمع بندی درس های اختصاصی و عمومی آزمون سراسری بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

. امکان تمرین مهارت های آزمون دادن برایتان فراهم می شود

با استفاده از روش جمع بندی 3 روز یکبار و آموزش روش سه روز یکبار از طریق مشاوری کاردان و خبره می توانید مهارت های لازم برای شرکت در آزمون را تمرین کرده و در سر جلسه کنکور به بهترین نحو ممکن عمل کنید.

 

 

 

هر سه روز یکبار یعنی چه؟

بعد از شرکت در آزمون تحلیل سؤالات فراموش نشود!!

دوستان عزیز دقت داشته باشید که فقط شرکت در آزمون کافی نیست و الزاماً باید برای تحلیل سؤالات هم اقدام کنید تا بدین ترتیب نتیجه بهتری از کار خود دریافت کنید.

اما این که این تحلیل آزمون در روش جمع بندی سه روز یکبار به چه صورت انجام می شود چیزی است که در ادامه توضیحات بیشتری را در رابطه با آن برایتان می دهیم.

 

 

. تمامی مطالب و مباحثی که در آن ها مشکل دارید را مشخص کنید

بعد از شرکت در آزمون و تمام شدن زمان آن در یک دفتر تمام مباحث و مطالبی را که در آن ها مشکل دارید را مشخص کنید و آن را در دفترچه ای برای خود یادداشت فرمایید.

به این صورت که تمامی سؤال هایی را که درست پاسخ نداده اید و علت غلط زدن آن ها را یادداشت کرده و برای رفع آن ها و یادگیری کامل مباحث تلاش کنید.

 

 

جهت دانلود کامل ترین بانک سوالات در کنکور هنر بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

 

. تعداد سؤالات درست و غلط را در هر آزمون مشخص کنید

بعد از هر آزمون تمامی سؤالات درست و غلطتان را مشخص کرده و آن ها را در دفترچه ای به صورت جداگانه همراه با تاریخ آزمون یادداشت کنید.

 

 

چه تفاوتی بین روش جمع بندی سه روز یکبار با شیوه های معمول درس خواندن

ببینید دوستان عزیز بین شیوه جمع بندی سه روز یکبار با دیگر شیوه های معمول درس خواندن و یادگیری تفاوتی اساسی وجود دارد.

این تفاوت بدان معناست که شما در این روش اول مهم و کاربردی تست ها را کار می کنید و در ادامه برای مطالعه مباحث درسی اقدام می کنید.

اما در سایر روش های معمول مطالعه قضیه چیزی دیگری است و ابتدا باید مبحث را مطالعه کرده و سپس برای تست زنی اقدام فرمایید.

 

 

نکات مورد توجه در زمان شرکت در آزمون هر سه روز یکبار

در این بخش قصد ذکر نکاتی بسیار مهم را در زمان شرکت در آزمون هر سه روز یکبار برای شما داریم که توجه به آن ها خالی از لطف نیست.

. به هیچ وجه آزمون خود را به صورت اینترنتی برگزار نکنید و حتماً شیوه معمول آزمون کاغذی را در پیش بگیرید تا دقیقاً فضا و حال و هوای کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها برایتان تداعی شود.

. در حین زمان آزمون در کنار سؤالاتی که از جواب آن ها مطمئن نیستید یک علامت بزنید.

. به هیچ وجه جلوی تلویزیون و یا مکانی شلوغ را برای شرکت در آزمون انتخاب نکنید و حتی گوشی تلفن همراهتان را در زمان برگزاری آزمون بر روی حالت سکوت قرار داده و یا آن را خاموش بفرمایید تا بدین ترتیب حواس شما پرت نشود.

. استفاده از ساعت مچی در طول زمان برگزاری آزمون برای شما دوست عزیز کنکوری جهت تنظیم وقت ضروری است.

. هر آن چه را که برای شرکت در آزمون نیاز دارید از جمله مداد تراش، ماشین حساب، بطری آب، کمی خوراکی، مداد نرم، پاک کن و دیگر وسایل را از شب قبل آماده کرده و در دسترس خود بگذارید.

 

 

برای دانلود بهترین جزوه دین و زندگی کنکور برای استفاده در دوران جمع بندی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

استفاده از روش های تست زنی در حین برگزاری آزمون هر سه روز یکبار

دوستان عزیز قبل از شروع دوران جمع بندی هر سه روز یکبار از روش های تست زنی و علی الخصوص بهترین آن ها مطلع شوید و در سر جلسه از آن ها استفاده کنید.

روش هایی همچون تست زنی به روش ضربدر منفی و زمان های نقصانی که از قضا شیوه های تست زنی مشهور و بسیار کاربردی هم هستند و پیش از این مورد استفاده داوطلبان زیادی نیز قرار گرفته اند.

 

 

دوران جمع بندی سه روز یکبار را بدون برنامه ریزی شروع نکنید

یکی از موارد بسیار مهمی که در زمان شروع دوران جمع بندی سه روز یکبار باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید داشتن برنامه ریزی جامع و بی عیب و نقص در این دوران است.

برنامه ریزی که از هر جهت بتواند شما را به سمت مؤفقیت و پیشرفت سوق داده و با توجه به اصول و قواعد لازم برای برنامه ریزی تدوین شده باشد.

به این معنا که این برنامه فقط و فقط برای شخص خود شما ریخته شود و متناسب با توانایی های روحی و همین طور جسمی شما تنظیم گردد.

اما دقت داشته باشید که تنها یک مشاور خبره و کاردان می تواند چنین برنامه ای را برای شما دوست عزیز کنکوری طرح ریزی کند.

کسی که تبحر لازم را در این رابطه داشته و راهنماگر خوبی برای شماست.

 

 

برای اطلاع از آخرین بودجه بندی درس عربی کنکور مطابق با آخرین تغییرات این درس بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

 

تهیه بهترین منابع برای دوران جمع بندی سه روز یکبار را فراموش نکنید

دوستان عزیز این که در دوران جمع بندی کنکور از منابعی کامل و شناخته شده استفاده کنید خود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند آینده شما را ضمانت کند.

در واقع، این منابع الزاماً باید حاوی تست های فراوان و خوب، خلاصه هایی کامل و دقیق و همین طور توضیحاتی کامل از مهم ترین بخش های کتب درسی باشند.

اما این که این منابع چه باید باشند و بهترین منابع کدام هاست چیزی که باید از مشاور تحصیلی خبره سؤال کنید.

مشاوری که با داشتن دانش کافی در رابطه با منابع جمع بندی موجود در بازار می تواند کامل ترین منابع را به شما معرفی کرده و شما را با معروف ترین و کاربردی ترین منابع موجود آشنا کند.

 

 

روش سه روز یکبار را از کی شروع کنیم؟ 

شاید این سوال برای شما هم مطرح شود که روش سه روز یکبار را از کی شروع کنیم؟ در پاسخ باید عرض کنیم که بهترین زمان شروع روش سه روز یکبار چند ماه مانده به برگزاری کنکور سراسری ورودی دانشگاه هاست. 

به عبارت دیگر، با فرا رسیدن ماه خرداد می توانید استفاده از این روش را شروع کرده و از نتایج آن بهره مند شوید. 

 

 

برای آشنایی با فواید استفاده از جمع بندی هر سه روز یک بار و دریافت آموزش کامل آن از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط 

راهکارهای افزایش مطالعه 

تکنیک های درس خواندن 

بهترین کلاس کنکور 

چگونه برای کنکور جمع بندی کنیم ؟ 

جمع بندی سه روز یکبار 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

فواید جمع بندی سه روز یکبار چیست؟ 

فواید روش جمع بندی سه روز یکبار این است که هر فرد داوطلب می تواند برای مرور مطالب و همین طور اطلاع از مهم ترین مطالب درسی اطلاع پیدا کند.

چگونه می توانم بهترین آموزش روش سه روز یکبار را دریافت کنم؟ 

برای دریافت بهترین آموزش روش سه روز یکبار می توانید با تیم مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

هر سه روز یکبار یعنی چه؟ 

براساس روش جمع بندی سه روز یکبار هر فرد داوطلب باید هر سه روز یک بار در شرایط شبیه سازی شده کنکور باید پاسخگوی سؤالات کنکورهای سال گذشته باشد.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سهمیه بسیج فعال در کنکور

    سهمیه بسیج فعال در کنکور سراسری و آزاد

    سهمیه بسیج فعال در کنکور دانشگاه آزاد اثرگذار بود. در دفترچه آزمون کنکور سراسری سهمیه های مختلفی مانند سهمیه مناطق، خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران برای داوطلبان در نظر گرفته شده است. در دفترچه دانشگاه آزاد علاوه بر این سهمیه‌ها،...
  • تاثیر سهمیه معلولین در کنکور

    تاثیر سهمیه معلولین در کنکور 1403 | نحوه استفاده و محاسبه

    میزان تاثیر سهمیه معلولین در کنکور 1403 اعلام شد. هر ساله در دفترچه ثبت نام آزمون سراسری شرایط استفاده از سهمیه معلولان عنوان می‌شود. افرادی که دارای معلولیت‌های حرکتی، دیداری، شنیداری، اعصاب و روان و غیره هستند، می‌توانند با تأیید...
  • نحوه محاسبه سهمیه حافظان قرآن در کنکور

    نحوه محاسبه سهمیه حافظان قرآن کنکور 1403

    سهمیه حافظان قرآن کنکور 1403 دچار تغییر شد. در سال‌های گذشته حافظان قرآن کریم می‌توانستند در آزمون ورودی این دانشگاه از امتیازات ویژه و تسهیلات خاصی تحت عنوان سهمیه حافظان قرآن کریم در کنکور سراسری، بهره‌مند شوند. این امکان برای...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    کد سوابق تحصیلی از طریق سامانه دانش آموزی کشور به نشانی my.medu.ir در دسترس کاربران است. در سال های گذشته داوطلبان باید جهت مشاهده کد سوابق تحصیلی به سامانه dipcode.medu.ir یا سایت sahat.medu.ir مراجعه می‌کردند. اما در حال حاضر داوطلبان...
تماس با مشاور